Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
mark-k schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:47:
[...]

Jup, hoewel en pokemon upgrade ook wel handig zou zijn, krijg nu zo vaak die melding dat het vol is als je spaart voor en lucky egg evolve...
Nog nooit last van gehad, ik transfer ze al voordat ik een lucky egg gebruik
Wel rekening houdend met het aantal die ik over moet houden uiteraard.

Baal daar wel van trouwens, ik kon de laatste keer tijdens een lucky egg nog minimaal 20 evoluties doen, maar toen was het half uur voorbij :(
Die stomme animaties kun je niet wegdrukken

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
mark-k schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:47:
[...]

Jup, hoewel en pokemon upgrade ook wel handig zou zijn, krijg nu zo vaak die melding dat het vol is als je spaart voor en lucky egg evolve...
Ow daar heb ik weinig last van, hier rond de 70 unieke pokemon, en dan wil je er een stuk of 60 voor evolves hebben, hou je nog ruimte zat over voor overige. Maar dan moet je wel het transfer gebeuren redelijk bijhouden, maar dat doe ik bij de meeste al direct als ik ze vang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Dat is sowieso een tikje irritant aan het worden, die animaties de hele tijd bij het vangen/evolueren. Op een gegeven moment weet je het wel :').

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:52
Er zit trouwens een glitch in het spel bij het vangen van een Pokémon.
Wanneer je op een Pokémon klikt en de bal in het scherm verschijnt, meteen gooien. Dan heb je hem altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:27
Nat-Water schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:38:
Ha! Na m'n laatste fail attempt spawnde er nu een Lapras paar straten verderop. Op de fiets gesprongen, en hem met gevangen :*) .
Hij is helaas dan wel level 483. Maar met een perfection rate van 85%, dus dat is niet slecht.
Nu nog 10 andere Laprassen vangen zodat ik genoeg candy's heb voor een fatsoenlijk level :/
Hoe wist je dat er een lapras spawnde? Gebruikte je pokevision? Die map doet niet zoveel, vanochtend niks te zien op de kaart. Moest even wat boodschappen doen en vervolgens op 1 straat zaten wel 25 pokemons waaronder een Haunter, Geodude en Venomoth(die ik nog niet had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Audiowaste schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:52:
Wanneer je op een Pokémon klikt en de bal in het scherm verschijnt, meteen gooien. Dan heb je hem altijd.
Was dit maar waar, het werkt best vaak maar verre van altijd. Wel vaak ook een great of excellent throw op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Audiowaste schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:52:
Werkt vooral bij slowpokes (snap je hem, he he nou nou?) :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:32
Ik ga altijd voor de curve ballen, mijn gevoel zegt dat je meer kans hebt om ze te vangen

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Overigens werkt het terugzetten van de tijd op je telefoon ook voor lucky egg/incense/lure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Kol Nedra schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:55:
Ik ga altijd voor de curve ballen, mijn gevoel zegt dat je meer kans hebt om ze te vangen
Dat is niet alleen een gevoel, alle speciale worpen (nice, great, excellent, curve) hebben een hogere kans. Ook een kleinere cirkel heeft een betere kans. Helaas zie ik ook vaak genoeg dat worp 1 excellent en hij ontsnapt, worp 2 compleet bagger en caught. Ow well 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:51

Nogne

>.<

Audiowaste schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:55:
Overigens werkt het terugzetten van de tijd op je telefoon ook voor lucky egg/incense/lure
Daar kwam een maat van mij gisteren ook mee, maar ik ga dat niet toepassen. Want als Niantic dat door heeft kan je echt wel een ban verwachten.

Daarbij doet Niantic niet aan gelijk bannen maar aan ban waves (tenminste dat doet Niantic met Ingress dus verwacht dat met Pokemon hetzelfde). Dus je kan die tactiek lekker blijven gebruiken tot de volgende banwave ;)

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChriSSjuH
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-05 16:05
Nogne schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:50:
[...]

Dat is een mooi eitje geweest inderdaad! Aerodactyl is ook wel een goeie pokemon voor gyms, hij is niet heel sterk maar weet wel genoeg vijanden te verslaan. Ik zou hem alleen niet inzitten bij de verdediging van een gym (tenzij je Mystic/Valor bent dan mag je dat natuurlijk wel doen :p)
Nee, ga hem alleen gebruiken als ik hoger level ben en dus kan upgrade! en dit word mn gym sweep pokemon >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Volgens Het Laatste Nieuws werkt enkel de Incense time-trick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:34
Zonet nog geprobeerd, het werkt indd in de zin van, de incense blijft zichtbaar. Ik heb echter in een kwartiertje tijd geen enkele nieuwe Pokemon gezien :P

Wel een Mankey gevangen hier op het strand van Kreta :D

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Dakoina schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:58:
Volgens Het Laatste Nieuws werkt enkel de Incense time-trick :)
Gisteren de Lucky Egg truuk live gezien, dus die werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Ik gebruik sowieso die cheats allemaal niet, is mij ook te veel moeite.
Alleen die truc van het snel gooien gebruik ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Lures werken bij mij niet. Gister uitgebreid getest.
Met een vriend gewandeld, elke pokemon zagen we samen, bij de lures niet. Allebei een lure neergezet op 2 stops naast elkaar, hij had ong 15 pokemon in de tijd, en ik exact 0 stuks.
Toen ik daarna naar huis liep direct nadat ik het rondje om de stops verliet heb ik weer wat pokemon gevonden. :')

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:43
assn schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:53:
[...]

Hoe wist je dat er een lapras spawnde? Gebruikte je pokevision? Die map doet niet zoveel, vanochtend niks te zien op de kaart. Moest even wat boodschappen doen en vervolgens op 1 straat zaten wel 25 pokemons waaronder een Haunter, Geodude en Venomoth(die ik nog niet had)
Inderdaad. En je moet de kaart wel verversen he :P. Ik kijk een paar keer per dag even snel.
Het is bekend dat niet alles op de kaart wordt weergeven, maar wat wel wordt weergeven zit er ook echt.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustTweak
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 21:25
Mx. Alba schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:40:
[...]

Je leest de Topic Warning dus niet voor je post? ;)
Weet je hoe lang dat ding is. Geen tijd voor 8)7
Must.. Catch... Pokémon.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Ik begin nou wel wat last te krijgen van weinig pokeballen :p ik krijg gemiddeld 1 pokeball bij een stop en moet er gemiddeld 3 a 4 gebruiken per pokemon. Dit terwijl ik pas lvl 13 ben ik wil denk ik niet weten hoe snel ze opraken bij hogere lvl's :s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

revertive schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:05:
Ik begin nou wel wat last te krijgen van weinig pokeballen :p ik krijg gemiddeld 1 pokeball bij een stop en moet er gemiddeld 3 a 4 gebruiken per pokemon. Dit terwijl ik pas lvl 13 ben ik wil denk ik niet weten hoe snel ze opraken bij hogere lvl's :s
Heel snel :').

Ik vertik het dan ook om great etc balls te gebruiken bij grindvoer, dan maar 10 normale met risico tot vluchten etc, ik wil niet dat ik opeens een echte goeie tegenkom en dan geen greats meer heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

gewoon af en toe tijd uittrekken om op pokeball hunt te gaan, ipv op pokemon :p

Gisteren in 45 minuten 95 pokeballs opgehaald (110 met 15 van level up) en tussendoor nog een gym aangevallen (en verloren).

Was wel een leuke plek daarvoor, een park waar je gewoon lekker kon rondlopen, niet de perfecte chain, maar toch wel constant 4-5 op paars :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Dit ja. Net een 53 weedle die er 5x uit springt... en een 160 die wel ineens blijft zitten. Maar ga toch echt een great balls meer gebruiken daarvoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit een Nidorino op mijn nearby pokemon lijstje, net een rondje gemaakt en niks gevonden.. Toch maar even op Pokevision gekeken maar daar komt ie ook niet te voor schijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
HeatWave schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:07:
[...]

Heel snel :').

Ik vertik het dan ook om great etc balls te gebruiken bij grindvoer, dan maar 10 normale met risico tot vluchten etc, ik wil niet dat ik opeens een echte goeie tegenkom en dan geen greats meer heb....
Dat probeer ik inderdaad ook maar heb nu nog maar 10 normale hehe nog wel 30 greatballs gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:35
Mijn "ball count" is nu 55 Poké Balls, 80 Great Balls, 29 Ultra Balls... Moet maar weer eens ballen gaan jagen.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:34

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik gooi dagelijks pokeballen weg om ruimte te maken voor greatballs :P wellicht het voordeel om in de stad te wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:31:
[...]

STD's Gotta catch em all!
Maar klinkt opzich best ok moet ik toegeven O-)
offtopic:
Nu wachten tot iemand die tekst op een plaatje met Quagmire zet :+
YouTube: Quagmire is a TRUE pimp - Family Guy _O-

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

revertive schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:08:
[...]

Dat probeer ik inderdaad ook maar heb nu nog maar 10 normale hehe nog wel 30 greatballs gelukkig
Normale zou je evt kunnen kopen, maar dat is me een stap tever :P. Dan maar een uurtje grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

hexta schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:01:
Lures werken bij mij niet. Gister uitgebreid getest.
Met een vriend gewandeld, elke pokemon zagen we samen, bij de lures niet. Allebei een lure neergezet op 2 stops naast elkaar, hij had ong 15 pokemon in de tijd, en ik exact 0 stuks.
Toen ik daarna naar huis liep direct nadat ik het rondje om de stops verliet heb ik weer wat pokemon gevonden. :')
Staat jouw tijd toevallig anders? Als je tijd niet overeenkomt met de servertijd dan mis je alle pokemons van de lures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Nogne schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:15:
[...]

Staat jouw tijd toevallig anders? Als je tijd niet overeenkomt met de servertijd dan mis je alle pokemons van de lures.
misschien dat het 3 minuten scheelt, maar het staat wel op normale tijd. Ik zou anders ook de lures niet zien toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 08:37
firlian schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:25:
Met betrekking tot catch rates. Begrijp ik het nu goed dat de grootte van de circel alleen invloed heeft wanneer je hem er daadwerkelijk in gooit? Dus een nice throw in een grote circel is beter dan hem net buiten de circel gooien wanneer hij op z'n kleinst is.

Mijn conclusie was dus dat je kansen het grootst zijn wanneer je leert consistent een curve ball te gooien in een grote-medium circel.
Je moet in de cirkel gooien wil je de "nice/great/excellent throw" te krijgen en deze goeie throws verhogen (als ik het goed heb) de catch rate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-08 12:52
Bij mij werkte het terugzetten van de tijd bij mijn lucky egg. Maar ik kreeg geen dubbel XP. dus je hebt er niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Is er ook ergens te zien welke moveset je krijgt bij een evolutie? of is zoiets compleet random? Of dient je base pokemon de sterkst mogelijke moveset te hebben om die ook bij zijn eind evolutie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Dat is alleen clientside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:30
Hoe weet men eigenlijk al de sterkte van Legendarische Pokemon terwijl die niet eens te krijgen zijn? Uit de code gehaald of is dat ergens op gebaseerd?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

hexta schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:22:
[...]

misschien dat het 3 minuten scheelt, maar het staat wel op normale tijd. Ik zou anders ook de lures niet zien toch?
Hoe en wat het precies is durf ik niet te zeggen, maar bij een maat van mij vorige week liep zijn telefoon 4 minuten achter en hij zag wel de lures en kwam normaal pokemons tegen maar bij de lures zag hij geen pokemons. Toen zette hij zijn tijd goed en startte de app opnieuw op en daarna kwamen de pokemons pas in beeld. Of het toeval is geen idee, maar jouw probleem lijkt verrek veel op het probleem wat die maat van mij had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Thalaron schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:28:
Hoe weet men eigenlijk al de sterkte van Legendarische Pokemon terwijl die niet eens te krijgen zijn? Uit de code gehaald of is dat ergens op gebaseerd?
Die zijn uit de code gehaald inderdaad, sommige lui hebben de app helemaal uit elkaar gehaald en de codes bekeken. Vraag mij niet hoe :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Laatst online: 18-09 21:40
Iemand een goede plek waar veel eevee's zitten (midden nederland), ik kom er steeds maar eentje af en toe tegen, maar wil er nog een die een beetje goede CP heeft :)

[ Voor 6% gewijzigd door TroX op 27-07-2016 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
aicaramba schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 19:19:
Shit. Ik heb per ongeluk een lucky egg geactiveerd toen ik mn telefoon in mn broek deed om te gaan wandelen. Nja. Verpest
Ongeveer t zelfde gehad, was ruimte in mn bag aan het maken, beetje scroll lagg en geactiveerde lucky egg >_<.

Hierdoor maar een rondje gaan maken en wel een alakazam kunnen vangen- superzwak <200 cp, maar nice find. Daarna tripte mn gps em waardoor ik een vaporeon niet kon zien >_<. Gaf me lokatie een straat verder aan.... waargh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Pfff...Wat is dit nu ineens allemaal? Waar wordt ik nou weer voor gestraft?

- Seaking: 1x ontstnapt, 2e keer loopt spel vast (ball hangt in de lucht), start opnieuw op, Seaking weg
- 'goedmakertje' ineens een Abra in de tuin..van maar liefst CP25(!)
- 10KM ei: Een Eevee
- Golduck (CP768) werkelijk 12 pokeballs, 8 great balls en zeker 10 besjes tegenaan gegooid...totdat: poef...weg (en we stonden stil). En echt een paar keer great, nice etc... gegooid.

Vooral dat laatste is erg irritant. Gebeurde voorheen nog wel eens als mijn vrouw thuis ook even wat ging vangen op account van mijn zoontje en de afstand tussen ons te groot was. Maar ze heet nu een eigen account gemaakt om dat te voorkomen. Maar 20 ballen vergooien, kom op zeg...

We verwachten vandaag toch echt wel een goedmakertje in de vorm van een leuke 2000CP Snorlax of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:13

watercoolertje

Untertitel

Nogne schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:29:
[...]

Die zijn uit de code gehaald inderdaad, sommige lui hebben de app helemaal uit elkaar gehaald en de codes bekeken. Vraag mij niet hoe :9
Gewoon uitpakken als een zip en bestanden in notepad (++) gooien xD

Over pokevision:
Ik heb iig een eigen tooltje die de data uit pokevision haalt, als er een pokemon in mijn dorp zit die ik nog niet heb krijg ik een emailtje met link naar Google maps, hoewel dat wel frustrerend is onder werktijd (kan ze dan uiteraard niet gaan vangen).

Vind die maps van pokevision echt waardeloos, de icoontjes staan veel te ver van de plek waar ze daadwerkelijk zitten, daarnaast zit die tijd er half voor waardoor je sommige pokemon niet goed herkend of niet te onderscheiden zijn (op mobiel that is).

[ Voor 21% gewijzigd door watercoolertje op 27-07-2016 12:36 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
readytoflow schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:33:
Pfff...Wat is dit nu ineens allemaal? Waar wordt ik nou weer voor gestraft?

- Seaking: 1x ontstnapt, 2e keer loopt spel vast (ball hangt in de lucht), start opnieuw op, Seaking weg
- 'goedmakertje' ineens een Abra in de tuin..van maar liefst CP25(!)
- 10KM ei: Een Eevee
- Golduck (CP768) werkelijk 12 pokeballs, 8 great balls en zeker 10 besjes tegenaan gegooid...totdat: poef...weg (en we stonden stil). En echt een paar keer great, nice etc... gegooid.

Vooral dat laatste is erg irritant. Gebeurde voorheen nog wel eens als mijn vrouw thuis ook even wat ging vangen op account van mijn zoontje en de afstand tussen ons te groot was. Maar ze heet nu een eigen account gemaakt om dat te voorkomen. Maar 20 ballen vergooien, kom op zeg...

We verwachten vandaag toch echt wel een goedmakertje in de vorm van een leuke 2000CP Snorlax of zo...
Eevee uit een ei = wel veel candy :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

watercoolertje schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:34:
[...]
Ik heb iig een eigen tooltje die de data uit pokevision haalt, als er een pokemon in mijn dorp zit die ik nog niet heb krijg ik een emailtje, hoewel dat wel frustrerend is onder werktijd (kan ze dan uiteraard niet gaan vangen).
Dat is pas tweaken }:O Las gisteren ook iemand in de Telegram groep die heeft een telegram bot gemaakt en die geeft hem berichten als een pokemon bij hem in de buurt is.

Ik heb geprobeerd het na te maken maar snap er veels te weinig van :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ben blij met Eevee uit je 10KM zou ik zeggen.
Beter dan 2x Onix en 1x Jinx.... }:|

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik krijg de laatste tijd bijna geen great balls meer en al helemaal geen ultraballs meer :( zit 10 ballen tegen een charmander te gooien in de hoop dat het lukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 18-09 13:05

Fordox

00101010

Thalaron schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:37:
Ben blij met Eevee uit je 10KM zou ik zeggen.
Beter dan 2x Onix en 1x Jinx.... }:|
Ik heb beide niet eens, ik zou er blij mee zijn :p

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ultra en Great ballen lijkt inderdaad minder vaak te komen dan eerst.
Welke ik ook nog amper krijg: Hyper Potions...

Heb nu aan ballen:
207 Poke
105 Great
26 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:15
TroX schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:31:
Iemand een goede plek waar veel eevee's zitten (midden nederland), ik kom er steeds maar eentje af en toe tegen, maar wil er nog een die een beetje goede CP heeft :)
Omgeving Rosmalen, met name de wijk 'de groote wielen'. Vaak wel eens stuk of 20 op een avondje.
Is wel een eindje uit de buurt zie ik :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

WTF, 5 pokemon tegelijk, allemaal kunnen vangen met normale ballen.

Er is echt gewoon geen systeem in te ontdekken ook... het waren geen toppers, maar wel redelijk hoge CP allemaal, relatief gezien, probleemloos de ballen in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Sowiezo weinig pokemons in verhouding met afgelopen week te zien. Alhans op Pokevision.
En ALS er dan ineens een cluster ergens zit zit dat steeds weer bij het kasteel. Eergisteren is schijnbaar de Politie daar moeten komen vanwege overlast.... Er waren ong. 50 trainers aanwezig voor de poort haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Laatst online: 18-09 21:40
Domino schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:39:
[...]

Omgeving Rosmalen, met name de wijk 'de groote wielen'. Vaak wel eens stuk of 20 op een avondje.
Ook prima, daar wonen de schoonouders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 20:06
Domino schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:39:
[...]

Op een specifieke locatie? Dat is om de hoek (Nieuw Empel :) )

Afgelopen zaterdagavond in 's-Hertogenbosch kwam de stadswacht er ook aan te pas om een man of 50 weg te sturen van een mooi rustig hofje waar 4 stops zijn :o O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

Nogne schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:36:
[...]

Dat is pas tweaken }:O Las gisteren ook iemand in de Telegram groep die heeft een telegram bot gemaakt en die geeft hem berichten als een pokemon bij hem in de buurt is.

Ik heb geprobeerd het na te maken maar snap er veels te weinig van :'(
Dat is nog beter dan een mail sturen denk ik :D Damn nu heb ik vanavond weer geen tijd om daadwerkelijk pokemons te vangen, bedankt! :P

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
watercoolertje schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:49:
[...]
Dat is nog beter dan een mail sturen denk ik :D Damn nu heb ik vanavond weer geen tijd om daadwerkelijk pokemons te vangen, bedankt! :P
Als je toch al een email kan sturen, gebruik dan pushbullet. Gratis, en als je python gebruikt kan je bv. dit package gebruiken:
https://github.com/randomchars/pushbullet.py

Instant notificaties :) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
JayZeeTie schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:48:
[...]Op een specifieke locatie? Dat is om de hoek (Nieuw Empel :) )
Met name het deel tegen Empel aan:

Afbeeldingslocatie: http://www.maupa.nl/poke/map160727_1240.jpg
JayZeeTie schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:48:
[...]
Afgelopen zaterdagavond in 's-Hertogenbosch kwam de stadswacht er ook aan te pas om een man of 50 weg te sturen van een mooi rustig hofje waar 4 stops zijn :o O+
Zuster van Orthenpoort zeker >:) . Sowieso is de binnenstad een walhalla aan stops, net als het zuiderpark, net achter de nieuwe St.Jan parkeergarage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
TroX schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:31:
Sonsbeek park in Arnhem. Beetje in het midden/links/onder zit een gym met 3 Pokestops naast elkaar. Staan vrijwel altijd lures actief. Je kan ze alledrie tegelijk pakken en er komen erg veel Eevees op af. Er is ook een gym daar, dus misschien herken je het dan. Je kan letterlijk in het bereik staan van alle drie de Pokestops én de gym.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 20:06
Domino schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:53:
[...]

Met name het deel tegen Empel aan:

[afbeelding]

[...]

Zuster van Orthenpoort zeker >:) . Sowieso is de binnenstad een walhalla aan stops, net als het zuiderpark, net achter de nieuwe St.Jan parkeergarage.
Juist die ja! Vrijdag avond naar de film met als excuses om naar de stad te gaan om te spelen :9

Van het weekend ook maar even naar de wielen toe fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/keg77s.png
Lekker verdeeld ook over het dorp }:|

Is 5 minuten fietsen maar om nu heel de tijd daarheen te gaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
YouR schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:22:
[...]

Je moet in de cirkel gooien wil je de "nice/great/excellent throw" te krijgen en deze goeie throws verhogen (als ik het goed heb) de catch rate.
Klopt, maar ik las vaak dat je moest wachten met gooien tot de circel het kleinst is om je kansen te vergoten. Maar dit op zich verhoogt (voor zover ik nu weet) de catch rate niet tenzij je de bal er ook daadwerkelijk in gooit. Dus dan zou je beter voor een veel makkelijkere nice throw kunnen gaan die je wel kan raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Millie-ano schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:26:
Is er ook ergens te zien welke moveset je krijgt bij een evolutie? of is zoiets compleet random? Of dient je base pokemon de sterkst mogelijke moveset te hebben om die ook bij zijn eind evolutie te krijgen.
De moveset na evolutie lijkt vooralsnog random te zijn, het houdt in ieder geval niet de moveset van de voorganger vast.

Zojuist met het wandelrondje mijn 2km ei uitgebroed. Een Magikarp! yess veel candy denk je dan... valt ook tegen, 10 candy, 141 CP. Zal zo nog even de IV waardes zoeken.

IVs 78 - 98% Maar de 98% is als hij level 19 zou zijn, weet iemand of het level van de pokemon uit een ei gelijk is aan je spelerslevel op het moment dat je het krijgt?

[ Voor 12% gewijzigd door spocy op 27-07-2016 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik ben gisteren level 12 geworden en nu krijg ik opeens super balls uit pokestops. Hiervoor kreeg ik ze nooit.. Krijg je die pas vanaf level 12?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
aicaramba schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:02:
Ik ben gisteren level 12 geworden en nu krijg ik opeens super balls uit pokestops. Hiervoor kreeg ik ze nooit.. Krijg je die pas vanaf level 12?
Ja dat zijn great balls, en vanaf level 20 krijg je ook ultra balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
Van het weekend zowaar een Blastoise gevangen! 703CP. Helaas heeft hij geen potentie een sterke pokemon te worden (25% perfection) Maar eh, je zal hem maar hebben ^^.

Nu druk bezig het ongedierte te vangen om een beetje te powerlevelen zodat ik mee kan komen met de Gym's. ze worden gedomineerd door de LVL20's. Zit zelf op LVL 16 dus zal niet zo lang meer duren.

Is het een plan om "quick fixes" toe te voegen aan de topicstart?
Ik heb met de iPhne met regelmaat problemen met opstarten van de app, voornamelijk wanneer ik hem kort geleden heb (moeten) sluiten. Dan kom ik er gewoon niet meer in en is de snelste oplossing de hele app herinstalleren. Aangezien de databundel sowieso onder druk staat met het vele wandelen heb ik net een andere snellere/simpele fix gevonden:
lonnie123 op Reddit:

I reported it to Niantic and they sent an auto email with a fix that seems to be working for me actually:
*iOS devices: From your device’s Home screen, visit Settings > Privacy > Location Services and toggle Pokémon GO off then back on.
*Android devices: From your device's Home screen, visit Settings > Touch Apps or Application Manager > Pokémon GO, and touch Force Stop. Visit Storage and touch Clear Cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Nogne schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:28:
[...]

Hoe en wat het precies is durf ik niet te zeggen, maar bij een maat van mij vorige week liep zijn telefoon 4 minuten achter en hij zag wel de lures en kwam normaal pokemons tegen maar bij de lures zag hij geen pokemons. Toen zette hij zijn tijd goed en startte de app opnieuw op en daarna kwamen de pokemons pas in beeld. Of het toeval is geen idee, maar jouw probleem lijkt verrek veel op het probleem wat die maat van mij had.
Goede tip! Bedankt. Jammer dat ik nu geen lures meer heb door testen though. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:27

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Thalaron schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:59:
[afbeelding]
Lekker verdeeld ook over het dorp }:|

Is 5 minuten fietsen maar om nu heel de tijd daarheen te gaan.....
Waarschijnlijk heeft de API in de buurt van je marker de resultaten nog niet teruggegeven - dit werkt heel vaak niet of duurt lang...

Het viel mij op dat Pokevision ook resultaten laat zien van andere gebruikers die resultaten hebben opgevraagd als je simpelweg rondklikt op de kaart - dat is waarschijnlijk wat jij ziet op de kaart.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:37
Ik weet dat Vaporeon het hoogste kan worden qua CP maar is het niet slim om eerst een Jolteon te evolven?
Ik zie namelijk dat echt zeker 75% van de gyms hier water pokémons zijn en dat maakt het vechten wel een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:40
Jamesl schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:10:
Ik weet dat Vaporeon het hoogste kan worden qua CP maar is het niet slim om eerst een Jolteon te evolven?
Ik zie namelijk dat echt zeker 75% van de gyms hier water pokémons zijn en dat maakt het vechten wel een stuk makkelijker.
Precies diezelfde vraag zat ik vandaag ook mee. Ik heb op dit moment nog geen Eevee die de moeite waard is te evolueren, maar ik denk dat (ondanks de lagere stats) een Jolteon het beter doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Dat kan helpen ja, hoewel je dan ook nog gras pokemon kan overwegen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Waarom stacken curve+great bonusses niet ... de gebruiker doet het toch 2x goed ... geef dan 2x die kleine snertbonus grrr.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:50
Jep dat kan zeker veel voordeel hebben. Heb ik namelijk ook gedaan.
In mijn omgeving veel Vlieg en Water pokemon in de gyms.
Jolteon maakt het echt een stuk makkelijker. Wat ook fijn is, is dat Jolteon erg snel is met aanvallen :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yip
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 19:15

Yip

let wel dat super effective "maar" een factor van 1,2 heeft en not so effective maar 0,8

een 1000 zou super effective een 1200 aankunnen (zonder dodges)

oh en er kan natuurlijk ook nog een Same Type Attack Bonus van 1,25 op de attack zitten

[ Voor 22% gewijzigd door Yip op 27-07-2016 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:06
Je zou het denken maar mijn Vaporeon doet het over het algemeen toch beter in gym battles. Mogelijk door een betere defense of meer HP ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Laatst online: 04-09 13:02
Yip schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:16:
let wel dat super effective "maar" een factor van 1,2 heeft en not so effective maar 0,8

Niet perse, je hebt ook nog HP verschil tussen de 2. En als de ander not very effective heeft op je eigen pokemon helpt dat ook weer. Ook is volgens mij de attack speed van een offence pokemon beter dan diegene in de gym. Ook voor deze reasons kon me vriendin gister een gym aan met een dragonite van 2k terwijl ze zelf rond de 1k pokemons zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Yip schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:16:

Zonder dodges inderdaad, maar ook zonder het aanvallers voordeel. De verdedigers vallen maar 1 x per 1.5 seconde aan, sommige snelle aanvallen kun jij als aanvaller elke 0.5 seconde doen. Scheelt ook aardig in de effectiviteit. Aanvallend kan zo'n Jolteon dus echt wel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

trix0r schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:53:
[...]

Als je toch al een email kan sturen, gebruik dan pushbullet. Gratis, en als je python gebruikt kan je bv. dit package gebruiken:
https://github.com/randomchars/pushbullet.py

Instant notificaties :) ...
Helaas ben een webdeveloper dus alles lekker webbased, daarom gebruik ik ook data van pokevision, hoef ik zelf niet met python te kloten :D Maar ook daar is vast een API voor pushbullet...

[ Voor 5% gewijzigd door watercoolertje op 27-07-2016 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Argh!
Gister een 1200 Scyther na 20 ballen en razz ontsnapt.
Vandaag een 1195 Scyther...gelukkig na 2 ballen al poef! :/
Sch**t Sc*ther!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:15:
[...]

Dat kan helpen ja, hoewel je dan ook nog gras pokemon kan overwegen bijvoorbeeld.
Klopt maar echt goede gras pokémon heb ik ook nog niet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
watercoolertje schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:21:
[...]
Helaas ben een webdeveloper dus alles lekker webbased, daarom gebruik ik ook data van pokevision, hoef ik zelf niet met python te kloten :D Maar ook daar is vast een API voor pushbullet...
Wat heb je gemaakt dan? Iets in PHP of Javascript? Volgens mij is Pushbullet zelfs via een GET of POST request te benaderen voor een simpele notificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
ErikT738 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:16:
[...]

Je zou het denken maar mijn Vaporeon doet het over het algemeen toch beter in gym battles. Mogelijk door een betere defense of meer HP ofzo.
DutchCrownNL schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:15:
[...]

Jep dat kan zeker veel voordeel hebben. Heb ik namelijk ook gedaan.
In mijn omgeving veel Vlieg en Water pokemon in de gyms.
Jolteon maakt het echt een stuk makkelijker. Wat ook fijn is, is dat Jolteon erg snel is met aanvallen :)
Altijd mooi om dan twee verschillende berichten te lezen :)
Mijn intentie is natuurlijk om ze beiden te krijgen uiteindelijk maar de Eevee's zijn nogal schaars hier... :(

Dat snelle aanvallen is wel echt chill trouwens, ik heb 2 kabutopsen van vakantie en die vallen zo ongelooflijk snel aan, ondanks dat ze laag zijn (550 en 750 CP) mollen ze echt alles :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 19:42
Jamesl schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:27:

Dat snelle aanvallen is wel echt chill trouwens, ik heb 2 kabutopsen van vakantie en die vallen zo ongelooflijk snel aan, ondanks dat ze laag zijn (550 en 750 CP) mollen ze echt alles :p
Goed te weten. Heb een Kabutops van 220 CP ofzoiets. Misschien wel waard dan om iets te poweruppen. Heb alleen bijna geen candy. Geen kabuto gevangen nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Zijn er ook plekken waar veel Charmanders zijn? Ik heb een 530cp 88% Charmander uit een ei maar vind ze in het wild echt nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Grrr, zit er net een lapras en twee elektrabuz zowat naast mijn huis. En ik zit op het werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
watercoolertje schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:21:
[...]
Heb toch de indruk dat pokevision ze niet allemaal toont. Af en toe grote gaten in de kaart, of midden in de stad waar die niks vind.
Eigen map opgezet die stukken sneller werkt en toch gelijk meer toont ook.

internix.be

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Weet iemand hoe je GPS hackers kunt reporten? Zojuist bij gyms viel het mij op dat alleen 2 vrienden en ik er stonden, maar toch werd hij overgenomen door een ander team (en nee, geen gebouw in de buurt en ook zat niemand verstopt achter een boom oid).

Zulke mensen vind ik extreem triest en ben ik liever kwijt dan rijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje

watercoolertje

Untertitel

trix0r schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:25:
[...]

Wat heb je gemaakt dan? Iets in PHP of Javascript? Volgens mij is Pushbullet zelfs via een GET of POST request te benaderen voor een simpele notificatie.
Combinatie van, had ik met Ingress ook, gewoon die IITC plugin daarvan aangepast zodat hij alles wat er gevonden werd door post naar een webserver en daar met PHP verwerken.

Bij pokevison kan je ook gewoon JS injecteren :D

[ Voor 5% gewijzigd door watercoolertje op 27-07-2016 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
japjaan schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:34:
Zijn er ook plekken waar veel Charmanders zijn? Ik heb een 530cp 88% Charmander uit een ei maar vind ze in het wild echt nooit...
https://www.google.nl/map...m2!3d51.993533!4d5.549685
Hier zit een charmander 'nest'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Thanks, zie er gelijk 1 op PV idd! Wel beetje ver weg voor mij (omg Assen/Groningen) helaas. Wie weet kom ik er eens in de buurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:04
Heeft iemand hier een idee hoe je de hoeveelheid damage dat je doet bij een pokemon in een gym gevecht kunt berekenen? Als je bijvoorbeeld een attack doet met 10 damage, hoe verhoudt zich dat met de base attack van de aanvallende pokemon en de base defense van de verdedigende pokemon?

Wat mij logisch zou lijken is de volgende formule damage=(attack power aanval)*(base attack aanvallende pokemon)/(base defense verdedigende pokemon), maar dit heb ik nog nergens bevestigd gezien. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Drie eieren uitgekomen (twee 5km en een 10km)... Twee Polywags (lekkere candy, ben ik aan het sparen om mijn 100% Poliwhirl tot een 100% Poliwrath te maken) en een 601 Eevee waar ik door de candy die ook uit het ei kwam meteen een 1199 Jolteon van heb gemaakt. d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door Mx. Alba op 27-07-2016 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:44:
Drie eieren uitgekomen... Twee Polywags (lekkere candy, ben ik aan het sparen om mijn 100% Poliwhirl tot een 100% Poliwrath te maken) en een 601 Eevee waar ik door de candy die ook uit het ei kwam meteen een 1199 Jolteon van heb gemaakt. d:)b
Jij hebt toch ook mazzel ook jij he, en 3 eieren uitbroeden, en 3 nuttige pokemon eruit krijgen. Life ain't fair.
Ach opzich was mijn magikarp ook wel nuttig, maar 10 candy is wel wat karig vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik kreeg 3* Ponyta uit een 5km ei ... 800+ CP maar werd toch maar een 1200CP Rapidash - toch een beetje teleurstellend, maar wel weer +1 in de dex!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Zo, net ff een 616 Eevee gevangen.
Wel maar 73% IV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Level 15 en nog steeds geen kleur gekozen... keuzes keuzes ^^

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:21
Sorki schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:48:
blauw

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Doe maar blauw of rood, blijven er meer gyms om over te nemen, dat gaat een stuk makkelijker dan trainen om de gym een hoger level te krijgen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Megaman is blauw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
  • Laatst online: 27-04 19:28
Heren, weten jullie waar ik charmander kan vinden in omgeving Raalte/Zwolle? Op vaste tijden en plekken het liefst natuurlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Groenie
  • Laatst online: 04-09 13:02
Just_Michel schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:52:
Heren, weten jullie waar ik charmander kan vinden in omgeving Raalte/Zwolle? Op vaste tijden en plekken het liefst natuurlijk.
Op moment dat je nieuwe account start en op plek waar je staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:24
Just_Michel schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:52:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, genoeg Bulba's en Squirtles, maar nergens Charmanders. :X
Pagina: 1 ... 34 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator