Van het weekend zowaar een Blastoise gevangen! 703CP. Helaas heeft hij geen potentie een sterke pokemon te worden (25% perfection) Maar eh, je zal hem maar hebben ^^.
Nu druk bezig het ongedierte te vangen om een beetje te powerlevelen zodat ik mee kan komen met de Gym's. ze worden gedomineerd door de LVL20's. Zit zelf op LVL 16 dus zal niet zo lang meer duren.
Is het een plan om "quick fixes" toe te voegen aan de topicstart?
Ik heb met de iPhne met regelmaat problemen met opstarten van de app, voornamelijk wanneer ik hem kort geleden heb (moeten) sluiten. Dan kom ik er gewoon niet meer in en is de snelste oplossing de hele app herinstalleren. Aangezien de databundel sowieso onder druk staat met het vele wandelen heb ik net een andere snellere/simpele fix gevonden:
lonnie123 op Reddit:
I reported it to Niantic and they sent an auto email with a fix that seems to be working for me actually:
*iOS devices: From your device’s Home screen, visit Settings > Privacy > Location Services and toggle Pokémon GO off then back on.
*Android devices: From your device's Home screen, visit Settings > Touch Apps or Application Manager > Pokémon GO, and touch Force Stop. Visit Storage and touch Clear Cache.