Behalve die!Groenie schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:53:
[...]
Op moment dat je nieuwe account start en op plek waar je staat
Heb nu een aantal keer vergeleken tussen PokeVision en PokeScanner (Android app). Ik heb inderdaad hetzelfde idee. PV mist een hoop Pokemon die PS wel toont.Jump schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:36:
[...]
Heb toch de indruk dat pokevision ze niet allemaal toont. Af en toe grote gaten in de kaart, of midden in de stad waar die niks vind.
Eigen map opgezet die stukken sneller werkt en toch gelijk meer toont ook.
Daar kwam ik ook achter, het lijkt wel alsof pokevision alleen de gevangen pokemon laat zien. Die dus al door een ander zijn gevangen/gezien.geekeep schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:56:
[...]
Heb nu een aantal keer vergeleken tussen PokeVision en PokeScanner (Android app). Ik heb inderdaad hetzelfde idee. PV mist een hoop Pokemon die PS wel toont.
Niet iedereen vertellen joh!geekeep schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:56:
[...]
Heb nu een aantal keer vergeleken tussen PokeVision en PokeScanner (Android app). Ik heb inderdaad hetzelfde idee. PV mist een hoop Pokemon die PS wel toont.
[quote]spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:01:
[...]
De moveset na evolutie lijkt vooralsnog random te zijn, het houdt in ieder geval niet de moveset van de voorganger vast.
aah, thanks. Dus een nidoran(f) die nu poison sting en bodyslam heeft. wordt later niet per definitie een nidoqueen met earthquake. Dan evolueer ik mijn 93% nidoran maar op de gok
[...]
De moveset na evolutie lijkt vooralsnog random te zijn, het houdt in ieder geval niet de moveset van de voorganger vast.
aah, thanks. Dus een nidoran(f) die nu poison sting en bodyslam heeft. wordt later niet per definitie een nidoqueen met earthquake. Dan evolueer ik mijn 93% nidoran maar op de gok
Volgens mij komt het vooral omdat PV alleen laat zien waar al gescand is (door jou, of iemand anders in je omgeving) en niet zelf actief scant?geekeep schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:56:
[...]
Die gaten kun je vaak opvullen door zelf dat gebied te scannen.
Succes, hopelijk heb je geluk en krijg je eruit wat je wilMillie-ano schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:58:
[quote]spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:01:
[...]
Pokescanner van blackwidow apps? niet dat ik per ongeluk de verkeerde pak.geekeep schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:56:
[...]
SiYouR schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:00:
[...]
Pokescanner van blackwidow apps? niet dat ik per ongeluk de verkeerde pak.
Grrrrrr volgens PokéVision zit er een Eevee in mijn woonkamer maar ik kom niet ingelogd op het moment...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Oeps!japjaan schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:58:
[...]
Niet iedereen vertellen joh!Nee idd, PS is een heerlijke app en bijna dagelijks updates!
Zie nu al een paar minuten een Gym op de horizon die ongeclaimed blijft, wat een treuzelaars
Het gaat lekker, volgens een vriend op Facebook. Zit hij bij de huisarts te wachten, komt er een groepje Pokémon-jagers daar naar binnen stromen.
In ieder geval wel het juiste adres vanwege hun verslaving
In ieder geval wel het juiste adres vanwege hun verslaving
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Zij kunnen zeker ook niet inloggen.mercapto schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:02:
Zie nu al een paar minuten een Gym op de horizon die ongeclaimed blijft, wat een treuzelaars
Ah, nu kom ik er wel weer in, waar is die Eevee nou? Zit hij achter het tv-meubel verstopt of zo?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ik zag deze langskomen in het topic:YouR schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:00:
[...]
Pokescanner van blackwidow apps? niet dat ik per ongeluk de verkeerde pak.
https://github.com/BrianEstrada/PokeScanner/releases
Bevalt prima. Een hoop mogelijkheden ook nog eens (scan range, icon grootte, filters, etc).
Toen straks kwam er iets uit ei nr 2: Tentacool, 199CP
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Wil je zeggen dat xp wise het interessant is om geel te nemen?spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:49:
[...]
Doe maar blauw of rood, blijven er meer gyms om over te nemen, dat gaat een stuk makkelijker dan trainen om de gym een hoger level te krijgen
Sorki#2242
Verwijderd
Maandag avond even rondje gelopen en bij de vaste lure plek in Venray gaan zitten. In een uurtje zeker 5 eevee's gevangen. Echt ideaal.
Sinds vandaag inderdaad een aantal wegen verdwenen op de app maar ik heb wel het idee dat er bijzondere pokemons bij zijn gekomen. In mijn pauze een kwartiertje aan het water in Boxmeer gezeten, 4 magikarps en 2 psyducks gevangen.
Mij hoor je niet klagen
Sinds vandaag inderdaad een aantal wegen verdwenen op de app maar ik heb wel het idee dat er bijzondere pokemons bij zijn gekomen. In mijn pauze een kwartiertje aan het water in Boxmeer gezeten, 4 magikarps en 2 psyducks gevangen.
Mij hoor je niet klagen
Woei, ik heb nu 6 1000+ Pokémon.
1220 Vaporeon
1207 Dewgong (vandaag geëvolueerd uit een Seel die uit een ei kroop)
1199 Jolteon (vandaag geëvolueerd uit een Eevee die uit een ei kroop)
1130 Hypno
1074 Pidgeot
1034 Pidgeot
Dan volgen er een berg Golbats, Fearows en Raticates maar ook...
832 Starmie
779 Wartortle (in het wild gevangen...)
761 Mr. Mime (uit een 10km-ei gekomen gisteren)
734 Parasect
726 Ponyta
689 Poliwhirl <- Dat is mijn 100% IV pokémon die ik helemaal wil gaan evolueren en upgraden.
1220 Vaporeon
1207 Dewgong (vandaag geëvolueerd uit een Seel die uit een ei kroop)
1199 Jolteon (vandaag geëvolueerd uit een Eevee die uit een ei kroop)
1130 Hypno
1074 Pidgeot
1034 Pidgeot
Dan volgen er een berg Golbats, Fearows en Raticates maar ook...
832 Starmie
779 Wartortle (in het wild gevangen...)
761 Mr. Mime (uit een 10km-ei gekomen gisteren)
734 Parasect
726 Ponyta
689 Poliwhirl <- Dat is mijn 100% IV pokémon die ik helemaal wil gaan evolueren en upgraden.
aargh garyados geevolved en heeft ie water attacks ipv dragon attacks. 
Hij heeft bite en hydro pump.
Van 125cp Magikarp naar 1452 Gyarados.
Something something
https://github.com/AHAAAAAAA/PokemonGo-Mapgeekeep schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:04:
[...]
Ik zag deze langskomen in het topic:
https://github.com/BrianEstrada/PokeScanner/releases
Bevalt prima. Een hoop mogelijkheden ook nog eens (scan range, icon grootte, filters, etc).
Ik deze opgezet in een VM, en werkt super
Hydro is toch naar mijn idee weinig mis mee.SeenD schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:10:
Voordeel van die app (gebruik em al vanaf versie 0.1) is dat je hem puur op je telefoon draait.Jump schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:10:
[...]
https://github.com/AHAAAAAAA/PokemonGo-Map
Ik deze opgezet in een VM, en werkt super
En goede opties ook nog eens imho
Eens bekijken als ik thuis ben deze avond, mijn pokeballs zijn nu toch optha_crazy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:12:
[...]
Voordeel van die app (gebruik em al vanaf versie 0.1) is dat je hem puur op je telefoon draait.
En goede opties ook nog eens imho
Wees blij. Mijn Gyarados heeft Bite (6) en Twister (15)SeenD schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:10:
Die vind ik idd het beste werken idd, probeer hem op mn Synology draaiende te krijgen (die staat toch 24/7 aan, maar wil niet niet echt lukken helaasJump schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:13:
[...]
Eens bekijken als ik thuis ben deze avond, mijn pokeballs zijn nu toch op. En dan hoef ik gelijk ook geen VM meer te draaien thuis daarvoor.
Is er ook een manier om erachter te komen bij je Magikarp welke aanvallen je Gyarados krijgt? Vind het namelijk zonde om na mijn 100 gevangen Magikarps een Gyarados te krijgen met Twister en Bite ofzo.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Dit vind ik toch wel echt slechte game design.. spaar je 101 magikarps krijg je een crappy Gyarados.. slaat toch werkelijk nergens op?Labbers schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:14:
[...]
Wees blij. Mijn Gyarados heeft Bite (6) en Twister (15)
Zo broed je je Pokémon Go-ei uit...
Klik voor videoSnel je eieren hatchen in Pokémon Go, maar geen zin om kilometers te lopen? Daar hebben ze in Japan wat op bedacht. Men neme (naar eigen voorkeur) een robotstofzuiger, op afstand bedienbare auto of een speelgoedtreintje. Bind er je telefoon op vast en gaan met die banaan.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat was op dag 1 al "nieuws". Mensen probeerden het op draaitafels, modeltreinen, ook hier in het topicRaven schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:22:
[...]
Klik voor video
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Nee, er is helaas voor zover bekend geen enkele manier om van tevoren te weten wat na evolutie de aanvallen zijn, of om die te beïnvloeden...GAITii schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:19:
Is er ook een manier om erachter te komen bij je Magikarp welke aanvallen je Gyarados krijgt? Vind het namelijk zonde om na mijn 100 gevangen Magikarps een Gyarados te krijgen met Twister en Bite ofzo.

Ja eens, maar ook weer niet eens, het blijft wel een spelletje, gewoon lekker door blijven spelen. Als je na 2 weken live gang al een super beest hebt dan is het niet leuk meer in de toekomst.japjaan schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:20:
[...]
Dit vind ik toch wel echt slechte game design.. spaar je 101 magikarps krijg je een crappy Gyarados.. slaat toch werkelijk nergens op?
Something something
Zijn ook moeilijk te vangen hier, ik heb er gisteren 1 gevonden bij een punt waar elke dag constant 3 lures aanstaan. Verder nog nergens gezien, ook niet op pokevisionSjurm schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:32:
[...]
Goed te weten. Heb een Kabutops van 220 CP ofzoiets. Misschien wel waard dan om iets te poweruppen. Heb alleen bijna geen candy. Geen kabuto gevangen nog
Ik ben in ieder geval weer Magikarps aan het sparen als een gek.
Ik noem dat "random"HeatWave schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:40:
WTF, 5 pokemon tegelijk, allemaal kunnen vangen met normale ballen.
Er is echt gewoon geen systeem in te ontdekken ook... het waren geen toppers, maar wel redelijk hoge CP allemaal, relatief gezien, probleemloos de ballen in....
Ja, ik ook
1 van de redenen waarom pidgey 1 bal krijgt om te catchen en niet meerHeatWave schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:36:
[...]
Ja, ik ookMaar het is wel erg random, soms ben ik 15 ballen kwijt aan een Pidgey, Vaporeon van net in 2 keer
.
Gisteren een Haunter van 685CP, 38!!! ballen aan verspilt. 23 great en 15 normale. Ik MOEST Hem hebben. Rent die weg na 38HeatWave schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:36:
[...]
Ja, ik ookMaar het is wel erg random, soms ben ik 15 ballen kwijt aan een Pidgey, Vaporeon van net in 2 keer
.
Vervolgens een Hypno van 800 en die binnen 4 ballen gevangen

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Wees blij dat je uberhaubt van dat lvl CP's krijgt... ik zie niet hoger dan CP150 op lvl 15weszz schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:38:
[...]
Gisteren een Haunter van 685CP, 38!!! ballen aan verspilt. 23 great en 15 normale. Ik MOEST Hem hebben. Rent die weg na 38![]()
Vervolgens een Hypno van 800 en die binnen 4 ballen gevangen
Heb soms het idee dat het al 'vast staat' hoeveel ballen je kwijt bent. Ik loop soms samen met een vriendin waarbij we allebei dezelfde Pokemon vangen. Ik gebruik zo nu en dan wel eens razzberry´s of great balls (of zij juist great balls ipv normale) en ik kan me niet anders herinneren dan dat we een gelijke hoeveelheid ballen gebruiken. Het enige dat verschilt is het vluchten van Pokemon wat bij de ene persoon kan optreden.HeatWave schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:36:
[...]
.
Ik heb gisteren zo een 70 pokeballs gewist, wegens te weinig plek. Het helpt als je in een stad woont.Jump schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:39:
En ik zit hier met 0 pokeballs, aangezien er weinig pokestops in mijn buurt zijn...
Ik heb de luxe naast een Pokestop te wonen en werken, dus normale ballen heb ik altijd zat, ik probeer toch wel altijd alles te vangen gewoon.Groenie schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:38:
[...]
1 van de redenen waarom pidgey 1 bal krijgt om te catchen en niet meer
Nou ja, ik speel het al een paar weken en ik kan de aantal keren dat ik ze zo hoog tegen kom op 1 hand tellen. En dan woon ik in de stad. Dus kom voldoende tegenZephyer schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:39:
[...]
Wees blij dat je uberhaubt van dat lvl CP's krijgt... ik zie niet hoger dan CP150 op lvl 15
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Dit weekend ook eens naar de stad gaan en ene ganse middag de pokestops aflopen. Er zitten er genoeg om mooi rondjes te lopen.bbc schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:40:
[...]
Ik heb gisteren zo een 70 pokeballs gewist, wegens te weinig plek. Het helpt als je in een stad woont.
Ik heb wel een pokestop aan het werk, aan de overkant van de straat. Maar zit juist buiten bereik in het gebouw hier.
Dat probleem had ik ook vaak tot ik besloot elke avond een rondje te fietsen naar een plek waar er wel veel zijn (een lange straat met een stuk of 12 Pokéstops) Aan het eind van de straat 5 minuten wachten en ze dan allemaal nog een keer pakken. Het gaat een stuk sneller zo.Jump schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:39:
En ik zit hier met 0 pokeballs, aangezien er weinig pokestops in mijn buurt zijn...
Dit gaat natuurlijk niet als er in de weide omtrek helemaal niets te bekennen is.
Thuis naast een Pokestop, op het werk naast een Gym.HeatWave schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:41:
[...]
Ik heb de luxe naast een Pokestop te wonen en werken, dus normale ballen heb ik altijd zat, ik probeer toch wel altijd alles te vangen gewoon.
Thuis alles aanvullen, en op het werk de revives en de potions opmaken
Ik fiets dagelijks op weg naar mijn stage ongeveer 13km, die inmiddels een stuk plezieriger zijn geworden door dit spel. Nu twee keer op en neer gefietst en heb naast de bergen Rattatas, Pidgeys en Weedles al een aantal nieuwe Pokemon kunnen vangen. Hoogtepunt was een cp747 Lapras vanochtend, die had ik nog niet
Verhoudingen zitten zwaar scheef, dat is zeker, ik hoop dat ze er wat aan veranderen.ErikT738 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:42:
[...]
Dat probleem had ik ook vaak tot ik besloot elke avond een rondje te fietsen naar een plek waar er wel veel zijn (een lange straat met een stuk of 12 Pokéstops) Aan het eind van de straat 5 minuten wachten en ze dan allemaal nog een keer pakken. Het gaat een stuk sneller zo.
Dit gaat natuurlijk niet als er in de weide omtrek helemaal niets te bekennen is.
Ik woon in een groene rand rond een stad, daar is letterlijk geen stop of mon te bekennen.
De (kleine) stad is echt ideaal, perfecte balans tussen pokémons vangen & stops.
Werken doe ik in Brussel, een half uurtje hier rondlopen geeft je zoveel ballen dat ik nu ook vaak de gewone weggooi zodat ik een leuke stock great balls kan aanleggen (zit nu rond de 100).
Sorki#2242
Nee exp wise maakt je team uberhaupt niet echt uit, het is meer persoonlijke voorkeur. En wat je zelf prettig vindt qua gyms.Sorki schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:04:
[...]
Wil je zeggen dat xp wise het interessant is om geel te nemen?
Hmm, net level 13 geworden, maar geen extraatjes of melding dat ik een level omhoog ben gegaan
Oscar Wilde
Spel opnieuw opstarten doet dan vaak wonderenRaven schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:49:
Hmm, net level 13 geworden, maar geen extraatjes of melding dat ik een level omhoog ben gegaan
Duurt soms ook gewoon even.Raven schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:49:
Dit laat soms even op zich wachten, ik ben weleens al een paar duizend exp in het nieuwe level voor de melding en items komen.Raven schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:49:
Inderdaad, zat een paar minuten vertraging in 
Dit keer de nodige "great" balls gekregen ipv gewone.
Dit keer de nodige "great" balls gekregen ipv gewone.
[ Voor 37% gewijzigd door Raven op 27-07-2016 14:50 ]
Oscar Wilde
Moet je voor de gein is gewoon hier op Marktplaats kijken:Raven schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:22:
[...]
Klik voor video
- Level 16-30 accounts te koop

- Pokeomon GO taxichauffeurs (24,- pu)

- Pokemon Go werp sjablonen voor op je GSM

- echte sterrenstof, brengt geluk bij Pokemon Go

Maar die sterrenstof da werkt echt! Ik heb da eens gesnoven en toen kwamen er overal hele zeldzame Pokemon, nog nooit eerder gezien! vangen ging wat lastiger want ik pakte per abuis de verkeerde ballen om mee te gooien.readytoflow schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:51:
[...]
Moet je voor de gein is gewoon hier op Marktplaats kijken:
- Level 16-30 accounts te koop![]()
- Pokeomon GO taxichauffeurs (24,- pu)![]()
- Pokemon Go werp sjablonen voor op je GSM![]()

Ligt die kutapp er weer eens uit??? Ik kom er niet op
Volgens mij is mijn net geevolueerde Fearow van stikstof gemaakt

[ Voor 20% gewijzigd door Viccers op 27-07-2016 14:55 ]
Was toen straks hier wel even de verbinding kwijt. Maar op het moment werkt het normaal hier.JustTweak schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:53:
Op een Paras na die na 2 pogingen in rook opging
Ik geloof dat die link niet geschikt is voor tussen img-tagsViccers schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:54:
Volgens mij is mijn net geevolueerde Fearow van stikstof gemaakt![]()
[afbeelding]
edit: Ah, al gezien
[ Voor 33% gewijzigd door Raven op 27-07-2016 14:56 ]
Oscar Wilde
Damn.. komt er een Chansey uit mijn 10 km ei maar van 347 cp.. tussen de 64-83% IV.
Moet ik maar even hopen op een nieuwe 10 km ei
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ach, het is nu meer uitzondering dan regel. Maar inderdaad, ik kom er ook niet in kan nu ook niets doen in het spel.JustTweak schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:53:
[ Voor 7% gewijzigd door Cio op 27-07-2016 15:00 ]
Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!
Ik wil graag eens kijken hoe het is met die gyms, maar ja.. ben pas 1 week bezigweszz schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:42:
[...]
Nou ja, ik speel het al een paar weken en ik kan de aantal keren dat ik ze zo hoog tegen kom op 1 hand tellen. En dan woon ik in de stad. Dus kom voldoende tegenMerk alleen dat ik de app toch iets minder oppak tenzij de verveling echt aanwezig is.

kwam vaak abras tegen maar had nooit zin ze te vangen omdat ze best moeilijk te vangen zijn. Nu zoek ik alleen abras, kom er zeer weinig tegen
uhm ik had gisteren 2 krabby's en 1 kingler die gewoon poef gingen... ik wilde ze zo graag hebben ...Raven schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:55:
[...]
Was toen straks hier wel even de verbinding kwijt. Maar op het moment werkt het normaal hier.
Op een Paras na die na 2 pogingen in rook opging
Ok, mijn Eevee van 97%-100% IV gaan evolven... kan iemand me dit uitleggen;
Flareon 275 36 400 2 combinations 95% to 97%
Flareon 315 39 400 TRUE 4 combinations 95% to 97%
Flareon 355 41 600 TRUE 28 combinations 26% to 97%
Flareon 395 44 600 TRUE 18 combinations 33% to 97%
En dan voornamelijk waarom ik nu onder (!) de 97% uitkom
Tja niet ideaal, maar in ieder geval niet een Pokemon die je vaak tegenkomt, dus als het 1 x gebeurt kun je het nog goed voor de Pokedex noemenpsychoclown schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:57:
Damn.. komt er een Chansey uit mijn 10 km ei maar van 347 cp.. tussen de 64-83% IV.
Jammer, Vaporeon gevangen, max 77,8%.....
Je komt er niet onder uit, nog steeds tussen de 95 en 97%. Echter zijn er met de latere waardes meer mogelijke combinaties die de Flareon kan hebben. Echter gezien zijn geschiedenis weten we dat er maar 2 combinaties zijn waar deze onder zal vallen. Dat zal op een later tijdstip duidelijk moeten worden welke van de twee het is.Zephyer schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:00:
Dacht even een rondje te gaan lopen, maar kan niet meer inloggen. Meer mensen last van?
heb je PTC account? volgensmij zijn die weer down.trix0r schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:02:
Dacht even een rondje te gaan lopen, maar kan niet meer inloggen. Meer mensen last van?
Nee, Google..Rylo schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:04:
[...]
heb je PTC account? volgensmij zijn die weer down.
Allemaal bot accounts die te koop zijn als ik het zo lees.readytoflow schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:51:
[...]
Moet je voor de gein is gewoon hier op Marktplaats kijken:
- Level 16-30 accounts te koop![]()
- Pokeomon GO taxichauffeurs (24,- pu)![]()
- Pokemon Go werp sjablonen voor op je GSM![]()
Legit accounts worden volgens mij voor wat meer verkocht als 15 euro

Zeker waarspocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:00:
[...]
Tja niet ideaal, maar in ieder geval niet een Pokemon die je vaak tegenkomt, dus als het 1 x gebeurt kun je het nog goed voor de Pokedex noemen
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Het werkt door middel van uitsluiten. Je Eevee kon 97% zijn, maar ook 100%. Je hebt evolved waardoor er meerdere opties zijn bijgekomen, maar 97% heb je gemeenschappelijk. Oftewel, nu weet je zeker dat je Flareon 97% is.Zephyer schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:00:
Stel, Eevee 2 opties: 85% en 95%. Evolve naar Flareon met 40 opties tussen de 33% en 85%. Dan weet je dus dat je Flareon 85% is. Al die opties onder de 85% doen er dus niets toe.
Betekend het dus als je een Eevee hebt van 91-100% hebt, nooit een lagere Vapor- Flar- of Jolteon kunt krijgen?Fontainemelon schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:09:
[...]
Het werkt door middel van uitsluiten. Je Eevee kon 97% zijn, maar ook 100%. Je hebt evolved waardoor er meerdere opties zijn bijgekomen, maar 97% heb je gemeenschappelijk. Oftewel, nu weet je zeker dat je Flareon 97% is.
Stel, Eevee 2 opties: 85% en 95%. Evolve naar Flareon met 40 opties tussen de 33% en 85%. Dan weet je dus dat je Flareon 85% is. Al die opties onder de 85% doen er dus niets toe.
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Verwijderd
PFf eindelijk een 10KM gelopen voor mn ei. komt er een Eevee uit van level 200 nog wat.
Ik had wel iets specialers verwacht
Ik had wel iets specialers verwacht
Correct.fingerhead schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:23:
[...]
Betekend het dus als je een Eevee hebt van 91-100% hebt, nooit een lagere Vapor- Flar- of Jolteon kunt krijgen?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Klopt. IV Blijft bewaard bij evolven, dus 91% is de ondergrens. Als je de gegevens van je Vaporeon, Flareon of Jolteon ingeeft in de IV calculator en resultaten krijgt tussen de 33% en 95% bijvoorbeeld, dan weet je dat hij eigenlijk tussen de 91% en 95% zit.fingerhead schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:23:
[...]
Betekend het dus als je een Eevee hebt van 91-100% hebt, nooit een lagere Vapor- Flar- of Jolteon kunt krijgen?
Mooi dan heb ik een goede te pakken
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Nee dat kan niet. Kennelijk houdt dat systeem dat je gebruikt geen rekening met kennis uit vorige "versies" van de mon. In eerste instantie waren er twee mogelijkheden: 95% of 97%. Daar kunnen dus alleen maar mogelijkheden af gaan, niet erbij komen. Dus hoewel je huidige beestje wellicht, zonder voorkennis, ook in de 30%-range zou kunnen zitten, wist je al dat het alleen 95% of 97% kon zijn. Eigenlijk is het dan dus wat mij betreft weinig nuttig om verder te gaan zoeken, want 95% of 97% maakt nauwelijks verschil en is al goed genoeg.Zephyer schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:24:
Snap ik ..maar nu lijkt het erop dat m'n Flareon ook ergens in de 30% perfectie kan landen?
Lijkt zo, maar is niet zo. Er zijn simpelweg meer opties voor die Flareon, maar jou specifieke Flareon heeft al eerder laten blijken uit een betere combinatie te komen.Zephyer schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:24:
Snap ik ..maar nu lijkt het erop dat m'n Flareon ook ergens in de 30% perfectie kan landen?
Ah...PTC ligt er toch weer uit nu...wordt minder, blijft vervelend.
..... Nee. Alleen er zijn meer mogelijkheden met die combinatie CP/HP/Dust, dus die worden weer weergegeven. IV veranderen niet dus alles dat onder of boven de originele reeks valt kun je wegstrepen.Zephyer schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:24:
Stl je hebt eerst tussen 70 en 90, je doet 1x upgrade en krijgt tussen 40 en 100, dan blijft hij toch gewoon tussen 70 en 90. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ok, dus gewoon verder evolven maar als ik weer candy hebMx. Alba schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:26:
[...]
Nee dat kan niet. Kennelijk houdt dat systeem dat je gebruikt geen rekening met kennis uit vorige "versies" van de mon. In eerste instantie waren er twee mogelijkheden: 95% of 97%. Daar kunnen dus alleen maar mogelijkheden af gaan, niet erbij komen. Dus hoewel je huidige beestje wellicht, zonder voorkennis, ook in de 30%-range zou kunnen zitten, wist je al dat het alleen 95% of 97% kon zijn. Eigenlijk is het dan dus wat mij betreft weinig nuttig om verder te gaan zoeken, want 95% of 97% maakt nauwelijks verschil en is al goed genoeg.
Gebruiken jullie deze (https://pokeassistant.com/main/ivcalculator) voor berekeningen of andere? Ik heb er nog geen 1 boven de 90 gekregen
Ik gebruik een spreadsheet die in het vorige draadje een keer naar voren kwam.Kyumia schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:31:
Gebruiken jullie deze (https://pokeassistant.com/main/ivcalculator) voor berekeningen of andere? Ik heb er nog geen 1 boven de 90 gekregen
Het probleem is dat de tool is gebaseerd om een google sheet en daar heb je de optie de pokemon te relateren dmv een naam + nummer, heb m ff erdoor gegooid voor jeZephyer schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:00:
Zep 1 Flareon 275 36 400 2 combinations 95% to 97%
Zep 2 Flareon 315 39 400 TRUE 4.5 15 15 14 97.8% 316 2653
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Net zag ik trouwens op PokéVision een Growlithe in de buurt met nog 8 minuten over... Dus ik loop die kant op en kom daar aan met nog 1 minuut over. Gaat de app vaag zitten doen. Ik als een malle drukken op die Growlithe maar hij gaat maar niet in "catch mode". Uiteindelijk wel. Bleek het een 666 te zijn, donker oranje cirkel. Zelfs met een Ultra Ball was hij geel, dus ik doe er een Razz overheen, gooi een Ultra Ball... Krijg ik een Schrödinger's Pokémon... App afsluiten, opnieuw openen - lukt niet. Nog een keer proberen - lukt wel. Ik kijk in mijn journal... "Growlithe was caught!"

Juist .. .en daarna als ik weer powerboost doe, krijg je weer andere stats met meer mogelijkhedenHerby schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:32:
[...]
Het probleem is dat de tool is gebaseerd om een google sheet en daar heb je de optie de pokemon te relateren dmv een naam + nummer, heb m ff erdoor gegooid voor je
Zep 1 Flareon 275 36 400 2 combinations 95% to 97%
Zep 2 Flareon 315 39 400 TRUE 4.5 15 15 14 97.8% 316 2653
* Zephyer is geen held in wiskunde, maar vond dat nogal vreemd...

Had vanmiddag precies hetzelfde, zag Growlithe zitten en er snel naar toe. Na twee ballen, gaat hij er snel vandoor. Maar raad eens wie ik dan net zag zitten, raad maar, raad maar!Mx. Alba schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:34:
Net zag ik trouwens op PokéVision een Growlithe in de buurt met nog 8 minuten over... Dus ik loop die kant op en kom daar aan met nog 1 minuut over. Gaat de app vaag zitten doen. Ik als een malle drukken op die Growlithe maar hij gaat maar niet in "catch mode". Uiteindelijk wel. Bleek het een 666 te zijn, donker oranje cirkel. Zelfs met een Ultra Ball was hij geel, dus ik doe er een Razz overheen, gooi een Ultra Ball... Krijg ik een Schrödinger's Pokémon... App afsluiten, opnieuw openen - lukt niet. Nog een keer proberen - lukt wel. Ik kijk in mijn journal... "Growlithe was caught!"
Een Meowth.Audiowaste schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:36:
[...]
Had vanmiddag precies hetzelfde, zag Growlithe zitten en er snel naar toe. Na twee ballen, gaat hij er snel vandoor. Maar raad eens wie ik dan net zag zitten, raad maar, raad maar!
Doe je wel het relateren van de pokemon in de 1e kolom "Name" ,want als ik je stats volg naar 3e klopt het nog steeds als een bus en houd ik 15 15 14 als IV's voor deze Flareon
Zep 3 Flareon 355 41 600 TRUE 5 15 15 14 97.8% 356 2653
Zep 4 Flareon 395 44 600 TRUE 5.5 15 15 14 97.8% 396 2653
[ Voor 7% gewijzigd door Herby op 27-07-2016 15:40 ]
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Die zat wel vanmiddag zomaar spontaan op m'n voeten... zag hem bijna niet daardoor
Kak!Herby schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:38:
[...]
Doe je wel het relateren van de pokemon in de 1e kolom "Name" ,want als ik je stats volg naar 3e klopt het nog steeds als een bus en houd ik 15 15 14 als IV's voor deze Flareon
Zep 3 Flareon 355 41 600 TRUE 5 15 15 14 97.8% 356 2653
DAT was ik dus vergeten

[ Voor 47% gewijzigd door Zephyer op 27-07-2016 15:39 ]
Damn, verschijnen er een Krabby en Drowzee op hetzelfde moment, blijft ie hangen op het moment dat ik een Pokéball wil gooien en nu kan ik er niet meer in
Oscar Wilde
Vanmorgen eindelijk een Drowsee kunnen evolueren naar een Hypno toe. Die heeft nu een CP van 884
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator