Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dengregg
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 19:48
In Antwerpen hadden ze niet echt goed ingeschat hoe groot het succes van dit spelletje wel is: http://www.hln.be/hln/nl/...straat-in-Antwerpen.dhtml

enkel de reacties op dit artikel op facebook zijn natuurlijk weer om te huilen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Zephyer schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:35:
[...]

Juist .. .en daarna als ik weer powerboost doe, krijg je weer andere stats met meer mogelijkheden
* Zephyer is geen held in wiskunde, maar vond dat nogal vreemd... 7(8)7
Ach enige wat je hoeft te weten is dat je heel blij mag zijn, je hebt een 97,8% flareon! enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:17
spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:45:
[...]

Ach enige wat je hoeft te weten is dat je heel blij mag zijn, je hebt een 97,8% flareon! enjoy!
Don't get me wrong, ben ik ook :D
Nadeeltje is dat ik graag de logica van iets wil moet inzien... en dat was ff het haakje in deze oOo

[ Voor 0% gewijzigd door Zephyer op 27-07-2016 15:49 . Reden: Typo's ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dengregg
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 19:48
Heb recent zeer veel problemen met gym's. Wanneer ik wil trainen/vechten springt hij na 'go' terug naar het keuzescherm. In het verleden dit ook al af en toe gehad maar dat was meestal omdat er iemand tijdens de animatie iets had veranderd aan de gym, nu is het bijna constant geworden.

nog mensen met dit probleem of een oplossing hiervoor?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

dengregg schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:54:
Heb recent zeer veel problemen met gym's. Wanneer ik wil trainen/vechten springt hij na 'go' terug naar het keuzescherm. In het verleden dit ook al af en toe gehad maar dat was meestal omdat er iemand tijdens de animatie iets had veranderd aan de gym, nu is het bijna constant geworden.

Had het vandaag ook bij een bepaalde Gym.. Toen ik 10/20 min later terug kwam werkte het wel gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:32

jdh009

FP ProMod
dengregg schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:54:

Dat heb ik vooral wanneer de serverping slecht is.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jullie ook problemen met inloggen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
Donstil schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:00:
Jullie ook problemen met inloggen?
PTC inlogservers zijn down:
http://ispokemongodownornot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Handige link. Thnx.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:09
Voor de mensen die nog een account moeten aanmaken.
Kies voor een Google account en geen Pokemon trainer club.... Scheelt veel ergenissen.

Of als je net begonnen bent en je hebt een Pokemon trainer club account.....

Dan zou ik nog switchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

P.K. schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:16:
[...]

Die vind ik idd het beste werken idd, probeer hem op mn Synology draaiende te krijgen (die staat toch 24/7 aan, maar wil niet niet echt lukken helaas :'( )
Als het je wel lukt, zou ik heel graag willen weten hoe! Ik heb zelf ook een Synology draaien thuis, maar echt nul verstand van programmeren...

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 17:54
Kan iemand mij helpen?
Ik zag vanochtend op Pokevision een Gyarados in de buurt. Die had ik nog niet, dus ik ging "even roken", trok een sprintje naar Weteringschans en na 2x gooien had ik 'm te pakken. Helaas maar 118 CP, beetje teleurgesteld maar toch blij dat ik er weer 1 aan m'n pokedex kon toevoegen.

Zegt een collega, check de IV's even. Dat beest heeft 118 CP, 33 HP, 200 dust. Eindstand:

13 possible IV combinations found. Average perfection: 93.5%, Minimum perfection: 91.1%, Maximum perfection: 97.8%. The maximum level observed was 2.0. This Pokemon will require at least 77 powerups to reach max level 40.5. This would cost 289,600 Dust and 332 Candy.

Ik begrijp dit niet helemaal. Is deze nou wel of niet goed? Moet ik 'm power uppen? Bite 6 en Twister 15 heeft ie ook nog.

Ik ben zelf lvl 16. Heb al 308 Magikarp candy, dus kan binnenkort nog een Magikarp evolven tot Gyarados. Maar als deze echt goed blijkt te zijn dan wil ik deze natuurlijk beter maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:06
rickuss schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:13:
Ik begrijp dit niet helemaal. Is deze nou wel of niet goed? Moet ik 'm power uppen? Bite 6 en Twister 15 heeft ie ook nog.
Die moves zijn niet al te best geloof ik. Die IV waardes zou ik wel voor tekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Denk dat je beter een van je hoogste carp evolved?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02

Zeror

Ik Henk 'm!

Mx. Alba schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:24:
[...]

Nee, er is helaas voor zover bekend geen enkele manier om van tevoren te weten wat na evolutie de aanvallen zijn, of om die te beïnvloeden... :/
Dat is zo jammer. Ze hadden beter net als in de rpg dat het spel je vraagt of een bestaande aanval wilt vervangen met een nieuwe.

Over aanvallen gesproken. Ik hoop sowieso dat er mogelijkheden komen om de aanval-set van een pokemon te kunnen veranderen. Bijvoorbeeld via de verkoop bij Pokemarts (bepaalde pokestops zouden pokemarts kunnen worden bijvoorbeeld).

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
is er ook een http://ispokemongodownornot-downornot.com ? :P
Site laat bij mij niet zoveel zien nu

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zeror schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:27:
Over aanvallen gesproken. Ik hoop sowieso dat er mogelijkheden komen om de aanval-set van een pokemon te kunnen veranderen. Bijvoorbeeld via de verkoop bij Pokemarts (bepaalde pokestops zouden pokemarts kunnen worden bijvoorbeeld).
Dan kunnen ze beter pokestops in marts veranderen waarbij de stop wel nog steeds blijft functioneren als nu maar met extra features. Ik was gisteren bij mijn ouders en die wonen in een redelijk klein dorp (15.000 inwoners), en er zitten daar gewoon vrijwel geen stops. De helft van de locaties die bovendien een stop hadden kunnen zijn, zijn in plaats daarvan gyms. In mijn wijk (in Eindhoven nota bene) heb ik hetzelfde probleem: de meeste stops zijn ver van mijn appartement verwijderd en bovendien ook ver van elkaar. Als ik enigszins serieus wil spelen moet ik naar het centrum, 8km verderop.

Wat mij betreft veranderen ze de game zo dat alle gyms ook pokestops zijn, en dat sommige pokestops die géén gym zijn daarnaast een mart hebben (maar daarbij dus ook de stop-functionaliteit houden). Op die manier is het ook voor mensen die in een relatief nieuwe forenzenwijk wonen mogelijk om wat gratis ballen binnen te halen in een uurtje wandelen...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:34
NMe schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:37:
[...]

Dan kunnen ze beter pokestops in marts veranderen waarbij de stop wel nog steeds blijft functioneren als nu maar met extra features. Ik was gisteren bij mijn ouders en die wonen in een redelijk klein dorp (15.000 inwoners), en er zitten daar gewoon vrijwel geen stops. De helft van de locaties die bovendien een stop hadden kunnen zijn, zijn in plaats daarvan gyms. In mijn wijk (in Eindhoven nota bene) heb ik hetzelfde probleem: de meeste stops zijn ver van mijn appartement verwijderd en bovendien ook ver van elkaar. Als ik enigszins serieus wil spelen moet ik naar het centrum, 8km verderop.

Wat mij betreft veranderen ze de game zo dat alle gyms ook pokestops zijn, en dat sommige pokestops die géén gym zijn daarnaast een mart hebben (maar daarbij dus ook de stop-functionaliteit houden). Op die manier is het ook voor mensen die in een relatief nieuwe forenzenwijk wonen mogelijk om wat gratis ballen binnen te halen in een uurtje wandelen...
Dat is inderdaad klote, ik heb ook niets in de buurt. Gelukkig op werk wel(maar wel 10 meter moeten lopen van werkplek :( )

Ik ga anders gewoon een of ander kunstwerk sponsoren bij mij voor de deur >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
[...]

Welke wijk is dat dan? Ben ik blij dat ik vlakbij Strijp s woon:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mx. Alba schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:09:
689 Poliwhirl <- Dat is mijn 100% IV pokémon die ik helemaal wil gaan evolueren en upgraden. :D
Oh echt? Serieus? Een 100% Poliwhirl? En daar ben je candies voor aan t sparen?

Vertel eens wat meer daarover? Ik geloof niet dat we daar in dit Topic al iets van hebben meegekregen! _O-

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veldje123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 09:51
Pokemon Go vanmiddag op een nieuwe telefoon geïnstalleerd en wat me toen opviel is dat de app toegang wil tot je contacten. Wat moeten ze daarmee? Op dit moment nog geblokkeerd en de app lijkt nog goed te functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Veldje123 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:56:
Pokemon Go vanmiddag op een nieuwe telefoon geïnstalleerd en wat me toen opviel is dat de app toegang wil tot je contacten. Wat moeten ze daarmee? Op dit moment nog geblokkeerd en de app lijkt nog goed te functioneren.
Misschien voorbereiding op nieuwe update? Dat je contacten kan toevoegen in een vriendenlijst oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

roflexx schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:41:
[...]

Welke wijk is dat dan? Ben ik blij dat ik vlakbij Strijp s woon:)
Vaartbroek, en dan in het deel tegen de Kennedylaan aan. Er zijn twee clustertjes met relatief wat meer stops bij elkaar maar de meesten liggen zo ver van elkaar vandaan dat het rendabeler is om gewoon ergens te blijven zitten en eens in de vijf minuten te spinnen dan dat het is om daadwerkelijke zoals het spel bedoeld heeft rond te lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Laatst online: 04-09 13:02
Level 22 en nog geen Lapras gezien. Ga ik even boodschappen doen verschijnt hij in nearby (maar scanner nog down ivm PTC down), naja dan maar gewoon boodschappen doen. Loop ik er gewoon tegenaan zonder te zoeken, soms moet je beetje geluk hebben blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice! Een dikke?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

[...]

Dan kunnen ze beter pokestops in marts veranderen waarbij de stop wel nog steeds blijft functioneren als nu maar met extra features.
Of gewoon dat je dus verschillende PokeStops hebt. Elk met een andere functie.
Bijvoorbeeld
1) een kale PokeStop; Je krijgt er alleen items uit/kan er een lure op plaatsen.
2) PokeStop Gym: Zoals een Gym/kan er alleen een lure op plaatsen en van profiteren wanneer jouw team de gym in bezit heeft.
3) PokeStop Mart: Zoals 1 + een PokeMart waar je spullen kunt kopen met Pikachu Coins.
4) PokeCenter: Zoals 1 + je kan er eenmaal per x aantal uur al je Pokemon reviven/healen.
5) Thuislocatie: Zou leuk zijn als je ook een eigen persoonlijke Pokestop kan instellen op je eigen huis waar je eenmaal per dag wat items krijgt. Bijv. 20 standaard pokeballs, 10 potions en 3 revives ofzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Laatst online: 04-09 13:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zeror schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:08:
[...]

Of gewoon dat je dus verschillende PokeStops hebt. Elk met een andere functie.
Bijvoorbeeld
1) een kale PokeStop; Je krijgt er alleen items uit/kan er een lure op plaatsen.
2) PokeStop Gym: Zoals een Gym/kan er alleen en lure op plaatsen en van profiteren wanneer jouw team bezit heeft.
3) PokeStop Mart: Zoals 1 + een PokeMart waar je spullen kunt kopen met Pikachu Coins.
4) PokeCenter: Zoals 1 + je kan er eenmaal per x aantal uur al je Pokemon reviven/healen.
5) Thuislocatie: Zou leuk zijn als je ook een eigen persoonlijke Pokestop kan instellen op je eigen huis waar je eenmaal per dag wat items krijgt. Bijv. 20 standaard pokeballs, 10 potions en 3 revives ofzo.
Dat laatste zou in elk geval voor alle buitengebieden en relatief nieuwe forenzenwijken een uitkomst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

NMe schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:10:
[...]

Dat laatste zou in elk geval voor alle buitengebieden en relatief nieuwe forenzenwijken een uitkomst zijn.
En ook voor de mensen die minder spelen en dus ook minder PokeStops zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Echt, die "truuk" met meteen swipen werkt over het algemeen prima, maar ALLEEN bij Ratatta's slaat ie regelmatig op zwart (dat je grond langzaam zwart wordt). Of hebben jullie het ook wel eens bij andere soorten?

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

HeatWave schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:12:
Echt, die "truuk" met meteen swipen werkt over het algemeen prima, maar ALLEEN bij Ratatta's slaat ie regelmatig op zwart (dat je grond langzaam zwart wordt). Of hebben jullie het ook wel eens bij andere soorten?
Dit heb ik altijd bij Weedles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:35
poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:56:
[...]

Vertel eens wat meer daarover? Ik geloof niet dat we daar in dit Topic al iets van hebben meegekregen! _O-

Ach gossie. Jaloers? :>

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Laidback Luc schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:13:
[...]

Dit heb ik altijd bij Weedles
Hmzz, ik nog niet gehad daarbij. Misschien is het bij de 12 candy evolve types?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
HeatWave schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:15:
[...]

Heb het ook altijd bij Weedle. Pidgey gaat prima, rattata's laat ik altijd zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

HeatWave schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:15:
[...]

Ratata heeft 25 candies nodig. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

japjaan schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:16:
[...]

Heb het ook altijd bij Weedle. Pidgey gaat prima, rattata's laat ik altijd zitten :P
Ik blijf alles proberen te vangen, Dust dust DUST!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:06
Heb uit een 10km ei een Magmar (CP 535), 86% tot 91%. Is het de moeite om al mijn candy's erin te stoppen (nog 30 over ongeveer) of kan ik beter wachten totdat mijn level wat hoger is (nog maar lv 9) om er meer uit te halen (of maakt dit geen ene moer uit?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Ga vanavond mn ei activeren.. Ben bijna level 20, zou ongeveer 27k xp moeten krijgen. Zou van 19 naar 21 kunnen gaan. Pretty cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Lambo LP670 SV schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:18:
Heb uit een 10km ei een Magmar (CP 535), 86% tot 91%. Is het de moeite om al mijn candy's erin te stoppen (nog 30 over ongeveer) of kan ik beter wachten totdat mijn level wat hoger is (nog maar lv 9) om er meer uit te halen (of maakt dit geen ene moer uit?)
Maakt geen moer uit, als je tegen de max aanloopt (voor jouw lvl) kun je hem niet meer levelen en krijg je een melding dat je lvl te laag is.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Laatst online: 16-09 20:11
Lambo LP670 SV schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:18:
Wachten tot je level 20 bent. Heb je daarna geen betere Magmar gekregen, dan kan je die prima upgraden. De Pokemon die uit eieren komen zijn gecapt op lvl 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Cwookie schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:20:
[...]

Wachten tot je level 20 bent. Heb je daarna geen betere Magmar gekregen, dan kan je die prima upgraden. De Pokemon die uit eieren komen zijn gecapt op lvl 20
Dus in de hoop dat ik een 100% exemplaar zou vinden bedoel je? Denk niet dat ik zo lang ga wachten eerlijk gezegd. Wil wel eens iets winnen qua battles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Lambo LP670 SV schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:22:
[...]

Dus in de hoop dat ik een 100% exemplaar zou vinden bedoel je? Denk niet dat ik zo lang ga wachten eerlijk gezegd. Wil wel eens iets winnen qua battles :P
Nee, dat verschil is verwaarloosbaar. Maar ik doel op de hoeveelheid Stardust die je het gaast kosten. Stel je upgrade deze volledig maar je krijgt op LVL 20 er een van dezelfde IV en zelfde CP uit een 10km als je huidige Magmar. Dan heb je een shitload aan stardust weggegooid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:08

Boost9898

Software developer

Jammer dat de PTC servers down zijn, wilde net de stad in duiken. :(
http://ispokemongodownornot.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha ja! ;)
(Ik heb nog geen enkel 100 beestje)

Mooi om te zien dat je helemaal hard gaat op die Poli!
\[iOS/Android] Pokémon Go - Deel 2

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Cwookie schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:24:
[...]

Nee, dat verschil is verwaarloosbaar. Maar ik doel op de hoeveelheid Stardust die je het gaast kosten. Stel je upgrade deze volledig maar je krijgt op LVL 20 er een van dezelfde IV en zelfde CP uit een 10km als je huidige Magmar. Dan heb je een shitload aan stardust weggegooid ;)
Duidelijk. Daar heb je wel een punt!

Nog een extra vraagje. Hoeveel pokemons kan je ongeveer evolueren gedurende 30 minuten? Dan weet ik hoeveel pidgey's ik moet klaarzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Lambo LP670 SV schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:25:
[...]

Nog een extra vraagje. Hoeveel pokemons kan je ongeveer evolueren gedurende 30 minuten? Dan weet ik hoeveel pidgey's ik moet klaarzetten.
Als je goed door doet rond de 50 max denk ik. De animaties duren ongeveer 30 seconden.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
[...]

Rond de 50 bij mij. Maar ik heb een tel die de evolutie animaties verschrikkelijk traag afspeelt. Heb je een high end mobiel dan is dit getal vast hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
[...]

Eergisteren heb ik een half uur (vrij gefocused) 63 pokemon kunnen evolueren. Dit deed ik op een vrij oud toestel (met een klein beetje lag in het menu), namelijk op een Galaxy S4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:25:
[...]

Haha ja! ;)
(Ik heb nog geen enkel 100 beestje)

Mooi om te zien dat je helemaal hard gaat op die Poli!
\[iOS/Android] Pokémon Go - Deel 2

:D
Tja... Voorlopig is alles wat ik vind momenteel weedle weedle weedle weedle hey een pidgey! weedle weedle rattata! :/

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je schijnt de evolutie-animatie ook gewoon te kunnen overslaan door de app geforceerd te sluiten en weer opnieuw op te starten maar het zal aan je telefoon liggen of je dan sneller of juist trager klaar bent. En ik heb het zelf nooit geprobeerd dus ik moet het verhaal dat de evolutie er gewoon mee slaagt maar voor waar aannemen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
NMe schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:29:
Je schijnt de evolutie-animatie ook gewoon te kunnen overslaan door de app geforceerd te sluiten en weer opnieuw op te starten maar het zal aan je telefoon liggen of je dan sneller of juist trager klaar bent. En ik heb het zelf nooit geprobeerd dus ik moet het verhaal dat de evolutie er gewoon mee slaagt maar voor waar aannemen. :P
Op de lagere niveaus heb je dan ook het risico dat je tijdens het powerlevelen een of twee keer tegen de "trainer levelup" animatie aanloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
Mijn allereerste evolutie deed ik per ongeluk, ik wilde een pidgey transferren maar drukte op evolve en op yes. Uit paniek sloot ik de app, toen hij weer opstartte was de pidgey een pidgeotto geworden.

Denk dus dat het met de nieuwste generatie telefoons (+ een stabiel server moment) het mogelijk is om meer te evolueren.. maar dan heb je het echt over min-maxen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mx. Alba schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:29:
[...]

Tja... Voorlopig is alles wat ik vind momenteel weedle weedle weedle weedle hey een pidgey! weedle weedle rattata! :/
Jepp ken het :/

Alleen heb ik ook nog een zwik aan Staryu en Goldeen :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:13
poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:56:
[...]

Quote van de week.
Wat een suf gezwam over die IV-waardes :O

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Het is een wonder, ik ben ingelogd via het Trainer Club Account!
Wauwi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
matthijst schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:39:
[...]

Quote van de week.
Wat een suf gezwam over die IV-waardes :O
Uhm thnx voor de credits, maar t was meer een grapje naar Albantars kindje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

:+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4NPBo27.png

[ Voor 208% gewijzigd door Famous op 27-07-2016 17:48 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

NVM, is al gefixt.
[ img=750,1334]https://i.imgur.com/4NPBo27.png[/img]

[ Voor 6% gewijzigd door Boost9898 op 27-07-2016 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

Zo maar even een rondje: 1 psyduck en 2 goldeens en ik ben klaar voor lucky egg nummer 2. Ik hoop daarmee level 20 te halen. Daarna kan levellen op een laag pithe wat mij betreft, aangezien de eieren die ik dan vind 'max' zijn.

Moet nog wel even een goede gym aanvaller hebben. Geeft leuke exp en wat coins. Toch maar een Eevee naar Vaporeon brengen. Of Jolteon, voor de afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:13
NMe schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:29:
Dat zou voor mij een dikke achteruitgang zijn haha. Pokémon Go werkt, zij het niet van harte. Multitasken hoef ik sws niet op te rekenen, want terug maar PoGo en hij start in een rustig gangetje opnieuw op. Spel is goed voor beweging (al had ik daar niet per se tekort aan) en ik werk aan mn geduld skill ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Sjurm schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 18:09:
[...]

Dat zou voor mij een dikke achteruitgang zijn haha. Pokémon Go werkt, zij het niet van harte. Multitasken hoef ik sws niet op te rekenen, want terug maar PoGo en hij start in een rustig gangetje opnieuw op. Spel is goed voor beweging (al had ik daar niet per se tekort aan) en ik werk aan mn geduld skill ;)
Bij Android kan je denk ik ook wel de animatie uit de APK slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 12:50
Wil lekker wandelen maar het regent hier tot een uur of 20.30 :|

ben van plan om wat leuke pokemon te hunten met pokevision, klopt het dat die site down is?

[ Voor 42% gewijzigd door Ambition88 op 27-07-2016 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Waarom je 90-100% Eevee ineens een 40-100% Eevee is volgens IV Calcs en daarna weer 90-100% en misschien ook nog even 75-100%:

http://imgur.com/a/j3a6s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ambition88 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 18:19:
ben van plan om wat leuke pokemon te hunten met pokevision, klopt het dat die site down is?
Die grijze balk met een melding die over de kaart heen valt is niet geheel duidelijk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
mercapto schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 18:19:
Waarom je 90-100% Eevee ineens een 40-100% Eevee is volgens IV Calcs en daarna weer 90-100% en misschien ook nog even 75-100%:

http://imgur.com/a/j3a6s
Een eindje terug heb ik dat al uitgelegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 12:50
NMe schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 18:24:
[...]

Die grijze balk met een melding die over de kaart heen valt is niet geheel duidelijk? :P
Haha ja weet ik veel, gebruik die site nooit, dacht dat ie wel bijna non stop werkte vandaar maargoed ja dus :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
  • Laatst online: 16-08 10:10
Mx. Alba schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 18:24:
[...]

Een eindje terug heb ik dat al uitgelegd...
En een eindje daarvoor ik, en een tijdje daarvoor een link naar een reddit post, en daarvoor weer iemand anders....en toch blijven de vragen komen, dus we gaan vast nog wel even door ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:01

Rannasha

Does not compute.

Vanmiddag twee 10km eieren uitgebroed, beiden vlak na elkaar (zat ~100 m tussen ofzo). De vangst was twee keer een Mr. Mime :) De ene is ~75% perfect, de andere ~90%. Dus met #2 kunnen we verder...

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heeft iemand al een bugreport ingevuld voor het map-issue?

Ik heb toenstraks maar even een bugreport ingestuurd, waarbij ik screenshots van Google Maps en de game ter vergelijking heb toegevoegd om aan te geven wat er verandert/verdwenen is en ook de berichten over Google Maps die hier voorbij kwamen vermeld als mogelijke oorzaak.

Eens kijken of ze iets kunnen doen. :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Laatst online: 02-03 18:11
Hopen dat het nog droog wordt, ben bijna door mijn pokéballs heen dus ik moet een rondje door de stad gaan maken...

Moet zeggen dat ik vorige week wel weer klaar was met deze game, maar na een middag gezellig met een maat pokémon gevangen te hebben heb ik er weer helemaal zin in.
Al mogen ze die voetstappen asap fixen, haalt een groot deel van het spel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Hopen dat de servers weer wat stabieler worden... het is sinds vanmiddag een beetje matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Raven schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 18:35:
Heeft iemand al een bugreport ingevuld voor het map-issue?

Ik heb toenstraks maar even een bugreport ingestuurd, waarbij ik screenshots van Google Maps en de game ter vergelijking heb toegevoegd om aan te geven wat er verandert/verdwenen is en ook de berichten over Google Maps die hier voorbij kwamen vermeld als mogelijke oorzaak.

Eens kijken of ze iets kunnen doen. :)
Laat Google Maps dat maar lekker zelf oplossen zou ik zeggen. Ze hebben opeens hun eigen kaart vernaggeld... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

trix0r schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 18:37:
Hopen dat de servers weer wat stabieler worden... het is sinds vanmiddag een beetje matig.
Inloggen wil inderdaad niet lukken hier. Helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Vandaag dagje giethoorn gedaan ivm vakantie. 10 Magikarp, 5 psyduck, 6 poliwag, 4 dratini, 3 slowpoke en 2 seel rijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Cambrium91 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 18:36:
Hopen dat het nog droog wordt, ben bijna door mijn pokéballs heen dus ik moet een rondje door de stad gaan maken...

Moet zeggen dat ik vorige week wel weer klaar was met deze game, maar na een middag gezellig met een maat pokémon gevangen te hebben heb ik er weer helemaal zin in.
Al mogen ze die voetstappen asap fixen, haalt een groot deel van het spel weg.
Welke voetstappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2021
je nearby denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:54

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Wat is daar erg aan dan? Werkt toch niet zo goed? Of is er wat speciaals mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aggressor schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 18:51:
[...]

Wat is daar erg aan dan? Werkt toch niet zo goed? Of is er wat speciaals mee
Waarschijnlijk speel je nog niet zolang of misschien heb je het nooit gemerkt. Maar aan het begin werden de voetstappen altijd minder naarmate je dichterbij een pokemon kwam. Dat werkt al lange tijd niet meer, waardoor je nooit weet of je de goede kant op gaat om een pokemon te vinden. Daarom gebruiken mensen nu ook diverse sites als pokevision :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:05
Niet alleen de voetstapjes zijn stuk, ook het hele nearby overzicht lijkt compleet waardeloos: dingen die er nu (nog) op staan zijn nergens de bekennen op een van de alternatieven, en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Net even eten gehaald zit er een Porygon voor de deur, greatball erbij en gevangen :D

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Viccers schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:54:
Volgens mij is mijn net geevolueerde Fearow van stikstof gemaakt :+

[afbeelding]
Je hebt gewoon een ballon gekregen, Team Rocket heeft je pokemon gestolen tijdens de evolutie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Die eggs zijn geloof ik ook locatiegebonden. Vier 5 km eggs, waarvan 2 Sandshrew en een Voltorb en een Magnemite |:( Die laatste 2 had ik nog niet genoeg...

Rondje gelopen en toch aardig wat nieuwe aan mn Pokedex toegevoegd. Ook eindelijk een Drowzee. Denk dat weinig mensen kunnen zeggen dat ze die als 53e aan hun Pokedex hebben toegevoegd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Sjurm schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 19:34:
Die eggs zijn geloof ik ook locatiegebonden. Vier 5 km eggs, waarvan 2 Sandshrew en een Voltorb en een Magnemite |:( Die laatste 2 had ik nog niet genoeg...

Rondje gelopen en toch aardig wat nieuwe aan mn Pokedex toegevoegd. Ook eindelijk een Drowzee. Denk dat weinig mensen kunnen zeggen dat ze die als 53e aan hun Pokedex hebben toegevoegd :+
Tja ik heb er nu 68 en die Voltorb waar jij kennelijk sloten vol van hebt heb ik nog maar één keer het silhouet van gezien in de nearby list - laat staan dat ik er een gevangen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
wat zijn de beste aanvallen voor dragonnite om te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Mx. Alba schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 18:39:
[...]

Laat Google Maps dat maar lekker zelf oplossen zou ik zeggen. Ze hebben opeens hun eigen kaart vernaggeld... :D
Gekke is dat het hier nog prima op maps staat, maar wel veel paden weg zijn uit Pokemon Go.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
Mx. Alba schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 19:38:
[...]

Tja ik heb er nu 68 en die Voltorb waar jij kennelijk sloten vol van hebt heb ik nog maar één keer het silhouet van gezien in de nearby list - laat staan dat ik er een gevangen heb.
Maar het is toch 'toevallig' dat ik uitgerekend die krijg. Sandshrew is hier ook niet heel uncommon. Uit de eggs krijg je dus geloof ik niet zomaar geheel willekeurige Pokémon. Sommigen mensen klagen dat ze bijvoorbeeld Eevee krijgen, maar waarschijnlijk is dit dus ook omdat die in het gebied van de Pokestop waar het ei vandaan komt relatief veel voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clone1612
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-07 18:08
manii schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 19:39:
Steel Wing & Dragon Pulse

Op http://onlinefanatic.com/...enders-movesets-included/ kan je alle "ideale" combinaties vinden, met tabellen voor zowel het aanvallen van een gym als het verdedigen ervan. Wou dat ik uit ervaring kon spreken, maar Dragonite is voor mij toch echt een mythe ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Ik ben redelijk actief met zoeken naar de wat zeldzamere Pokemons, gebruik ook de IV-sheet en heb voor mezelf een lijstje gemaakt met sterke Pokemons die ik wil hebben etc, gebaseerd op verschillende websites.

Echter waar ik nog niet uitkom zijn de verschillende attacks, welke je nu wel, en welke je nu niet wilt.
Kijk je hierbij bv alleen naar DPS?

Ik heb bijvoorbeeld net mijn 1e Lapras te pakken. Het was een level 1 met 41 CP.
IV sheet zei 71-97%. Dis ik doe een power up, 84-95 %.
Dat ging lekker, dus nog een power up, 91-97 %

Dus het is een 91-95 %, niks mis mee. Ik kan m nu nog 1x een power up doen, maar keek toen naar de attack stats:
Ice Shard: 10
Blizzard: 60

En ik krijg het dus niet duidelijk, of dit goede of slechte attack stats zijn.
En mocht het dan slecht zijn, of dat een reden is om deze niet verder te poweruppen, mits ik nog een paar Laprasjes op de kop kan tikken. Of misschien is deze sowieso eigenlijk te laag, duurt nog een hele tijd voor ik m hoger krijg natuurlijk omdat hij nog maar level 2 is nu.

Wat is DE site om in een oogopslag te zien of de attacks die jouw Pokemon heeft, goed danwel bagger zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zijn mijn eggs eigenlijk altijd redelijk gevarieerd en vaak dingen die ik niet vaak zie of nog niet heb. Behalve bij 2km eggs dan, die zijn continue hetzelfde.

Ik heb overigens ook nog nooit een lagere pokemon uit een egg gehad. Dus geen 2km pokemon uit 5km egg en geen 2 en 5km pokemon uit 10km egg.

Guess i'm just lucky :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

sarinsarin schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 19:47:
Ik ben redelijk actief met zoeken naar de wat zeldzamere Pokemons, gebruik ook de IV-sheet en heb voor mezelf een lijstje gemaakt met sterke Pokemons die ik wil hebben etc, gebaseerd op verschillende websites.

Echter waar ik nog niet uitkom zijn de verschillende attacks, welke je nu wel, en welke je nu niet wilt.

Ik heb bijvoorbeeld net mijn 1e Lapras te pakken. Het was een level 1 met 41 CP.

Dus het is een 91-95 %, niks mis mee. Ik kan m nu nog 1x een power up doen, maar keek toen naar de attack stats:

En mocht het dan slecht zijn, of dat een reden is om deze niet verder te poweruppen, mits ik nog een paar Laprasjes op de kop kan tikken. Of misschien is deze sowieso eigenlijk te laag, duurt nog een hele tijd voor ik m hoger krijg natuurlijk omdat hij nog maar level 2 is nu.

Wat is DE site om in een oogopslag te zien of de attacks die jouw Pokemon heeft, goed danwel bagger zijn?
http://pokemongo.gamepress.gg

Computer Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022

https://thesilphroad.com/research

Klik op Moves :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 23:12
manii schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 19:39:
Dragon Breath en Dragon Pulse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
TheBrut3 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 20:00:
[...]

Dragon Breath en Dragon Pulse.
Volgens mij is Dragon Claw beter dan Dragon Pulse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
clone1612 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 19:46:
[...]

Steel Wing & Dragon Pulse

Op http://onlinefanatic.com/...enders-movesets-included/ kan je alle "ideale" combinaties vinden, met tabellen voor zowel het aanvallen van een gym als het verdedigen ervan. Wou dat ik uit ervaring kon spreken, maar Dragonite is voor mij toch echt een mythe ;w
thanks

mijn dragonnite heeft dragon breath en dragon claw
Ach ja moet ik het daarmee doen ..

ben niet onttevreden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 23:12
maar keek toen naar de attack stats:

Slechte. De basic attack is by far het belangrijkst en dat is Frost Breath.
https://docs.google.com/s...ng&pref=2&pli=1&sle=true#
-WarAx- schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 20:04:
Volgens mij is Dragon Claw beter dan Dragon Pulse.
Ik zie het. Overigens ben ik tijdens het aanvallen van gyms sowieso geen fan van de 2e aanval. Maar misschien dat Dragon Claw wel bruikbaar is. Maar bij 9 van de 10 ben je beter uit met de juiste basic attack spammen.

[ Voor 29% gewijzigd door TheBrut3 op 27-07-2016 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeuj! Eindelijk eens wat lekkers uit een egg! (mocht ook wel)

2x 5km: een 611 Exeggcute (mn eerste) *O* (ei uit een ei _O-)

..... en een 132 Zubat }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-05 11:20
Die suggesties ook van pokemon in de buurt is zo leuk.
Ik zie bijvoorbeeld een dratini ergens die ik graag wil, loop ik in een vierkantje om een blok heen stuit ik opeens op een onix die niet eens in de pokemon nearby list staat. Ze mogen het echt wel snel updaten blijft een beetje gaar zo om iets te vinden.
Dratini niet gevonden helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Weet iemand waarom er een limiet zit op de (het?) journal? Kan niet zo ver terugscrollen, wilde eens optellen hoeveel stuff ik vandaag bij Pokéstops heb weggehaald maar kan nu niet verder terugscrollen dan 19:22 :S

Eitjes nr 3 en 4 zijn vandaag ook uitgekomen: Magmar (CP491) en een 2e Tentacool (CP247 ipv 199 dit keer).
Daarbij nog het een en ander gevangen: 4 Pidgey, 1 Drowzee, 2 Venonat, 5 Weedle, 2 Kakuna, 2 Caterpie en het een en ander van de stops, waarbij de journal niet ver genoeg terug gaat, dus dit is incompleet:
58 Pokéballs
18 Great Ball
15 Paars/potion
7 Oranje/Super potion
11 Geel/revive

Heb nu in totaal 221 Poké balls waarvan 74 van de great variant. Ik kan dus weer even :P

Dit tripje heeft bijna ¾ van de accu gekost :X

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1 ... 36 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator