Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Volgens mij is de rek er hier wel behoorlijk uit. Ik heb nu 82 Pokémon Seen en 82 gevangen maar kom al dagen niet echt iets nieuws meer tegen.

Zelfs de zogenaamd unieke schieten nu ineens overal uit de grond nu ik ze al gevangen heb.

Daar valt nog wel wat te fine tunen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een gegeven moment wordt het vooral richten op evolves en eggs ben ik bang. Je zou ook het kunnen proberen in wat andere steden. Vooral de wat grootere steden (randstad) doen het daarin wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raven schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 20:17:

Dit tripje heeft bijna ¾ van de accu gekost :X
Dat had mij ongeveer 4 accu's gekost :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 20:21:
Op een gegeven moment wordt het vooral richten op evolves en eggs ben ik bang. Je zou ook het kunnen proberen in wat andere steden. Vooral de wat grootere steden (randstad) doen het daarin wel goed.
Ja eieren ben ik nu mee bezig maar daar zit maar zelden nog iets in wat ik nog niet heb.
Zelfde Pokemon met iets hogere CP maar dat kan me eigenlijk niet echt boeien.

Andere steden is idd wel een oplossing maar daar moet je dan ook maar net zijn. Om nou op zondag af te reizen naar een andere stad om daar virtueel pokemon's te vangen gaat me eigenlijk wat ver, daar is de beloning in game veel te klein voor.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 20:24:
[...]

Dat had mij ongeveer 4 accu's gekost :/
Lol, en ik dacht dat mijn S4 erg was :X Tripje duurde iets meer dan een uur overigens.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:24
adamvansanten schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:09:
[...]

Als het je wel lukt, zou ik heel graag willen weten hoe! Ik heb zelf ook een Synology draaien thuis, maar echt nul verstand van programmeren...
Heb er zelf ook nul verstand van, vrees dat het daar een beetje spaak loopt.
Heb wel het e.e.a. kunnen uitpluizen d.m.v. Google, maar heb het nog niet werkend gekregen. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 20:26:

Andere steden is idd wel een oplossing maar daar moet je dan ook maar net zijn. Om nou op zondag af te reizen naar een andere stad om daar virtueel pokemon's te vangen gaat me eigenlijk wat ver, daar is de beloning in game veel te klein voor.
Mee eens, ik zou dan ook niet alleen gaan om pokemon te spelen. Plan een dagje in met een andere activiteit erbij, paar uurtjes pokemon en paar uurtjes iets anders.

Het is zomer en het is nu vaak wel goed weer. Vandaag natuurlijk weer uitgezonderd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:12
When will @elonmusk debut renewable energy/power generating clothing?80M+ Pokemon GO players outside, that's a lot of potential power.
Daar zit natuurlijk wel wat in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raven schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 20:30:
[...]

Lol, en ik dacht dat mijn S4 erg was :X Tripje duurde iets meer dan een uur overigens.
owwwww hahaha ik dacht de hele dag! Nee een uurtje houdt ie zeker nog wel vol :D

!Trouwens nu net een Slowbro CP???? in mn huis!

Gevangen met een razz en een ultraball in 1x :o

Een CP1345, mn hoogste wilde tot nu *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Net ff rondje hardgelopen, mooi wat meegenomen onderweg ook nog :P
- Oddish 580
- Cubone 500 (had ik nog niet)
- Dratini 379

Verder nog een Paras en een Magikarp van 120.

Tevreden mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
sarinsarin schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 19:47:
Ik heb bijvoorbeeld net mijn 1e Lapras te pakken. Het was een level 1 met 41 CP.
Leuk dat een level 1 Lapras een hoog IV% heeft, maar het lijkt mij dus totaal niet de moeite waard om deze vanaf 41 CP naar weet ik veel hoe hoog te halen. Aan de ene kant vooral omdat ie zo laag is, aan de andere kant omdat je volgens mij niet heel veel Lapras tegen komt om hier fatsoenlijk candy voor te hebben?

Of zie ik wat over t hoofd?

Ik ben er in ieder geval nog geen tegen gekomen! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Feest, mijn telefoon laad nu niet eens meer op tijdens pokemon go, verbruikt meer dan hij binnen krijgt (en op de een of andere manier denkt hij nu ook vaak dat hij aan een USB poort hangt ipv aan een stopcontact of powerbank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mark-k schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 20:52:
Feest, mijn telefoon laad nu niet eens meer op tijdens pokemon go, verbruikt meer dan hij binnen krijgt (en op de een of andere manier denkt hij nu ook vaak dat hij aan een USB poort hangt ipv aan een stopcontact of powerbank)
Hm van de week toch ook dat ie met een poef uitging aan de lader terwijl PoGo aanstond?

Klinkt niet goed.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:28

Kek

3flix

mark-k schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 20:52:
iphone? ik heb ontdekt dat als de iphone wat te warm wordt, hij niet meer oplaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 20:54:
[...]

Hm van de week toch ook dat ie met een poef uitging aan de lader terwijl PoGo aanstond?

Klinkt niet goed.. ;w
Dat heb jij goed onthouden ja. Volgens mij wordt het toch langzaamaan tijd voor een nieuwe, of in elk geval een nieuwe accu. Helaas was de vorige nieuwe accu die ik gekocht had (zou origineel moeten zijn, wel uit china) er nog slechter aan toe dan de originele dus die toch maar niet laten zitten...

Edit: Nee er komt hier geen Apple troep het huis binnen :P Heb n Nexus 4.

[ Voor 6% gewijzigd door mark-k op 27-07-2016 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:53
mark-k schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 19:41:
[...]

Gekke is dat het hier nog prima op maps staat, maar wel veel paden weg zijn uit Pokemon Go.
Bij mij voor de deur is de weg op Google Maps ook weg anders...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Nou vandaag wederom geen growlithes of dratini´s toe kunnen voegen aan mn collectie, maar wel twee 10km eieren in mn incubators zitten en nog een 5km in de infinite incubator. Benieuwd of dat wat wordt. Binnenkort maar even wat harder tryharden denk ik. Moet nog een goede oplossing vinden voor de 3step bug. Pokevision vind ik wat te brak eigenlijk, zag al wat apps langskomen. Eens zien wat relatief legaal een fatsoenlijk alternatief biedt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

Voor de liefhebber een kleine test van de afstandtracking van Pokemon Go. Setup: Garmin hardloop horloge, iphone 5c met Pokemon Go, iphone 5s met Endomondo.

Rondje 1 ~5kmh
- Pokemon Go 4.6km
- Garmin 5.1km
- Endomondo 5.05km

Rondje 2 ~5kmh
- Pokemon Go 1.7km
- Garmin 1.95km
- Endomondo 2.00km

Rondje 3 ~19kmh
- Pokemon Go 0.4km
- Garmin 5.00km
- Endomondo 5.04km

Al met al laat Pokemon dus wat minder meters door dan de andere apps, maar niet zoveel minder dan ik gevoelsmatig had voorspeld.

Fietsend registreerde hij vrijwel niks, wel een dratini en poliwag gevangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
murphsy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:21:
Rustiger fietsen! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-09 13:08

Boost9898

Software developer

En ik vroeg me maar af waarom ik niets uitbroedde op de fiets naar mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:00
murphsy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:21:
Voor de liefhebber een kleine test van de afstandtracking van Pokemon Go. Setup: Garmin hardloop horloge, iphone 5c met Pokemon Go, iphone 5s met Endomondo.

Rondje 1 ~5kmh
- Pokemon Go 4.6km
- Garmin 5.1km
- Endomondo 5.05km

Rondje 2 ~5kmh
- Pokemon Go 1.7km
- Garmin 1.95km
- Endomondo 2.00km

Rondje 3 ~19kmh
- Pokemon Go 0.4km
- Garmin 5.00km
- Endomondo 5.04km

Al met al laat Pokemon dus wat minder meters door dan de andere apps, maar niet zoveel minder dan ik gevoelsmatig had voorspeld.

Nou dat doet die hardlopend beter dan als ik loop. Wat ik ook doe bij mij is 0,5km pokemon km is 2km lopen in het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:40
Boost9898 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:24:
En ik vroeg me maar af waarom ik niets uitbroedde op de fiets naar mijn werk.
Ik heb dat ook en dacht dat het kwam omdat hij in mijn zak of tas aangeraakt wordt en te vroeg afgesloten wordt. Maar het kan dus ook dit geweest zijn.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Interessant om te weten is tot welke snelheid de afstand redelijk constant gemeten blijft worden. Mijn gok is rond de 10 km per uur, maar ik hoor ook vaak de 15km genoemd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:27:
Interessant om te weten is tot welke snelheid de afstand redelijk constant gemeten blijft worden. Mijn gok is rond de 10 km per uur, maar ik hoor ook vaak de 15km genoemd worden.
Vandaag een rondje gedaan met zo'n 13km per uur, daar werd van de bijna 4km zo'n 400 meter geregistreerd, daarna een rondje met ongeveer 8 a 9 gedaan en daar werd wel bijna alles geregistreerd, dus denk dat 10 inderdaad een goede gok is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:33:
[...]

Vandaag een rondje gedaan met zo'n 13km per uur, daar werd van de bijna 4km zo'n 400 meter geregistreerd, daarna een rondje met ongeveer 8 a 9 gedaan en daar werd wel bijna alles geregistreerd, dus denk dat 10 inderdaad een goede gok is.
*gaat staatslot kopen* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:34
Neeeeeeeeee net 5km gelopen met de app Go Extender(die het gewoon lijkt te doen) en maar 50 meter op mijn eieren geregistreerd gekregen :(

Weet er iemand een beter alternatief voor een app die je scherm aan laat maar het touch uitschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Ik heb zo stabiel mogelijk 19 km per uur gefietst op basis van de fietscomputer. Endomondo rapporteerde een gemiddelde van 18,9 km/h. De andere tests waren wandelend, niet rennend. Dat doe ik alleen als ik achtervolgd word door een gewapende meute.

19 gekozen omdat ik 19,6 ook vaak las als max. snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:17
Terranova schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:35:
Neeeeeeeeee net 5km gelopen met de app Go Extender(die het gewoon lijkt te doen) en maar 50 meter op mijn eieren geregistreerd gekregen :(

Weet er iemand een beter alternatief voor een app die je scherm aan laat maar het touch uitschakeld?
Koop een hoesje dat over je scherm zit.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OK wtf? Er lijkt echt wat aan de hand, met spawns..

Na net die dikke Slowbro in mn huis, nu een Dragonair en Dratini in de straat!! *O*

Dratini (500) vluchtte, maarrrrr Dragonair is mine!!!!! (618)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
murphsy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:36:
[...]

Ik heb zo stabiel mogelijk 19 km per uur gefietst op basis van de fietscomputer. Endomondo rapporteerde een gemiddelde van 18,9 km/h. De andere tests waren wandelend, niet rennend. Dat doe ik alleen als ik achtervolgd word door een gewapende meute.

19 gekozen omdat ik 19,6 ook vaak las als max. snelheid.
Dus eigenlijk, om te kijken of tussen de 10 en 15 ergens een grens ligt... moeten we een gewapende meute achter je aansturen *O* Ik bied mezelf alvast als vrijwilliger aan, alles voor het goede doel O-)

Rennen maar! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 17:54
poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:39:

Na net die dikke Slowbro in mn huis, nu een Dragonair en Dratini in de straat!! *O*

Welke straat is dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:39:

Oei, denk dat die 500 dratini nog wel eens een goeie kon zijn gezien de relatief lage CP van de dragonair in verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn al weg ;w
spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:41:
[...]

Oei, denk dat die 500 dratini nog wel eens een goeie kon zijn gezien de relatief lage CP van de dragonair in verhouding.
Dude.. moest dat? :'(

[ Voor 90% gewijzigd door poor Leno op 27-07-2016 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 17:54
Ik heb met dit bagger weer echt geen zin om naar buiten te gaan :p
Ben benieuwd of het weer invloed heeft op de hype...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
rickuss schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:42:
Ik heb met dit bagger weer echt geen zin om naar buiten te gaan :p
Ben benieuwd of het weer invloed heeft op de hype...
Dat weet ik wel zeker, het weer heeft invloed op eigenlijk alles dat buiten gedaan wordt, en het gros van de telefoons is ook geen fan van water. Dus uiteraard zal dit in de herfst/winter minder storm (haha dat woordgrap whoot) lopen. Maar voorlopig is er nog genoeg goed weer om de mensen op straat zich uit te zien leven met deze leuke game van Niantic _/-\o_
poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:41:
Zijn al weg ;w

[...]

Dude.. moest dat? :'(
Ja sorry ben je niet zo vrolijk gewend, werd er eng van :+

[ Voor 16% gewijzigd door spocy op 27-07-2016 21:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:43:
Dat weet ik wel zeker, het weer heeft invloed op eigenlijk alles dat buiten gedaan wordt, en het gros van de telefoons is ook geen fan van water. Dus uiteraard zal dit in de herfst/winter minder storm (haha dat woordgrap whoot) lopen. Maar voorlopig is er nog genoeg goed weer om de mensen op straat zich uit te zien leven met deze leuke game van Niantic _/-\o_
Ik vind het allemaal maar niks... Jeugdigen die weer buiten zijn, dat is zó jaren 90!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daantj
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:29
https://www.twitch.tv/castro_1021 Hij is er weer!:) Wat een mustache!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:34
vuurtjih schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:39:
[...]

Koop een hoesje dat over je scherm zit.
ja dat had ik nu ook(zo'n mooie telefoon armband) maar de app zou aanmoeten blijven, dus geen lock screen. Is blijkbaar dus wel gebeurd. Dus ik zoek nu een andere app :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Jezus wat een lures overal daar, en dan ook nog incense aan. Wat een locatie... insta gyarados van al die magicraps daar. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Hij beweegt te weinig om de incense maximaal te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantj
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:29
spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:54:
[...]

Jezus wat een lures overal daar, en dan ook nog incense aan. Wat een locatie... insta gyarados van al die magicraps daar. |:(
Aan heel de kust staan lures aan! niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
1. Buienalarm is een leugenachtig stuk $%^&*(
2. Je touchscreen bedienen is ruk in de regen
3. Uiteraard klapt de screenlock er in... en vergeet vingerafdrukken in de regen
4. Uiteraard klapt de server er uit, dus het natte voetenwerk was zelfs qua afstand voor niets :P

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:58

OMX2000

By any means necessary...

ijdod schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:01:
1. Buienalarm is een leugenachtig stuk $%^&*(
2. Je touchscreen bedienen is ruk in de regen
3. Uiteraard klapt de screenlock er in... en vergeet vingerafdrukken in de regen
4. Uiteraard klapt de server er uit, dus het natte voetenwerk was zelfs qua afstand voor niets :P
Eng hè die wereld daar buiten ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:07

koelebobes

Wen BTC €100K

Jongens ik heb een 382CP Dratini en ik heb zijn CP uitgerekend op de IV calculator. Hij heeft 87,8% gemiddeld een mooie score en ik denk dat dit hem moet worden. Qua atacks heeft hij - Dragon breath en Twister.

Wat vinden jullie van deze dratini , en zal ik hem eerst power uppen voor dat ik hem evolve of maakt dit niks uit ?

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Tja ik wacht wel tot de eerste legale speler, dat vind ik wel een prestatie namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:52
Ik heb ergens gelezen dat er niet echt een snelheidslimiet op zit maar een afstandslimiet.

Een keer per minuut geeft hij je locatie door aan de servers. Er wordt dan een rechte lijn getrokken van punt naar punt. Echter, als de afstand méér is dan 300 meter, registreert hij niks. Dat komt dus neer op 18km/h, maar door instabiele servers en latency is het wijs om hier ver onder te blijven.

Bij mij verschilt het heel veel. Soms krijg ik van de 4 kilometer slechts 200 meter er bij, en andere keren bijna alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
koelebobes schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:18:
Jongens ik heb een 382CP Dratini en ik heb zijn CP uitgerekend op de IV calculator. Hij heeft 87,8% gemiddeld een mooie score en ik denk dat dit hem moet worden. Qua atacks heeft hij - Dragon breath en Twister.

Wat vinden jullie van deze dratini , en zal ik hem eerst power uppen voor dat ik hem evolve of maakt dit niks uit ?
Gemiddeld 87? Dus dat kan ook 75 zijn? Of gemiddeld 87 maar tussen de 85 en de 90? Best een verschil. Eerst evolueren en dan pas max'en.
Natuurlijk is het weer een rooie |:(

[ Voor 58% gewijzigd door TheBrut3 op 27-07-2016 22:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
OMX2000 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:02:
[...]

Eng hè die wereld daar buiten ;)
Ja. En daar werd niet over gerept in de handleiding :(

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

TheBrut3 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:25:
[...]

Gemiddeld 87? Dus dat kan ook 75 zijn? Of gemiddeld 87 maar tussen de 85 en de 90? Best een verschil. Eerst evolueren en dan pas max'en.

[...]

Natuurlijk is het weer een rooie |:(
Dit is wat er staat :

4 possible IV combinations found. Average perfection: 87.8%, Minimum perfection: 84.4%, Maximum perfection: 91.1%. The maximum level observed was 14.0. This Pokemon will require at least 53 powerups to reach max level 40.5. This would cost 269,600 Dust and 302 Candy.

Level Attack Defence Stamina Perfection
14.0 11 15 15 91.1%
14.0 12 13 15 88.9%
14.0 14 10 15 86.7%
14.0 15 8 15 84.4%

Ik zou niet weten hoe ik precies zou kunnen kijken welke ik van deze 4 heb :( iemand hier ervaring mee ?
Dit is de link in kwestie :
https://pokeassistant.com...substam=2&commit=Find+IVs

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
koelebobes schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:29:
Ik zou niet weten hoe ik precies zou kunnen kijken welke ik van deze 4 heb :( iemand hier ervaring mee ?
Ja, 1x power up, nieuwe waarden invullen en op Refine klikken. Overigens zitten de waarden best dicht bij elkaar, dus het zal een nette zijn. Maar dan nog eerst evolueren en dan pas dust er in als je hem wil houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

TheBrut3 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:32:
[...]

Ja, 1x power up, nieuwe waarden invullen en op Refine klikken. Overigens zitten de waarden best dicht bij elkaar, dus het zal een nette zijn. Maar dan nog eerst evolueren en dan pas dust er in als je hem wil houden.
Super kijk dit is een goede tip, bedankt :D

EDIT
1x powerup gedaan nieuwe waardes ingevuld en toen ik op refine klikte was er geen IV combination

[ Voor 12% gewijzigd door koelebobes op 27-07-2016 22:34 ]

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Powered op Yes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
koelebobes schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:29:
[...]

Dit is wat er staat :

4 possible IV combinations found. Average perfection: 87.8%, Minimum perfection: 84.4%, Maximum perfection: 91.1%. The maximum level observed was 14.0. This Pokemon will require at least 53 powerups to reach max level 40.5. This would cost 269,600 Dust and 302 Candy.

Level Attack Defence Stamina Perfection
14.0 11 15 15 91.1%
14.0 12 13 15 88.9%
14.0 14 10 15 86.7%
14.0 15 8 15 84.4%

Dit is de link in kwestie :
https://pokeassistant.com...substam=2&commit=Find+IVs
De informatie lezen die bij de link staat die je zelf post kan ook een idee zijn, daar staat bijvoorbeeld dit:
Refining Results
There can be many possible IV's that would produce the Pokemon you have. You are able to narrow down the Pokemon by leveling it up OR evolving it, and submitting the new details to this tool

After your first search, a new "Refine" button will appear. Power-up the Pokemon once OR evolve it, observe its new CP HP and Dust Prices, enter the new details, then click "Refine".

The "Refine" process will automatically identify if you evolved the mon (species changed) or if you powered it up. But only one at a time. Don't attempt to evolve and powerup between submissions, or powerup multiple times between submissions. The tool assumes you're taking it one step at a time.

Some Pokemon can have their IV's identified immediately, other will require up to 5 Power-Ups to know exactly which IV set it has. Regardless, you should know within 0-1 powerups if it's "close to perfect".
Niet om vervelend te doen, maar deze informatie is in dit en vorig topic al meer dan 100 keer (en ik overdrijf nu echt niet) besproken, je kunt ook zelf een beetje moeite doen en op zijn minst lezen wat er bij de tool staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spocy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:43:
[...]

Ja sorry ben je niet zo vrolijk gewend, werd er eng van :+
Nou dit dan?

jezus weer twee 500+ Dratinis en 1 1150 Electabuzz *O*

WTF??? Ik weet niet wat er aan de hand is vanavond..

Volgens mij zijn ze aan t proberen de afnemende aantallen spelers weer terug te winnen, door overal goeie spawns te maken :?

[ Voor 29% gewijzigd door poor Leno op 27-07-2016 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:37:

Volgens mij zijn ze aan t proberen de afnemende aantallen spelers weer terug te winnen, door overal goeie spawns te maken :?
Bij jou dan toch, ik zie hier niks fatsoenlijks. Gisteravond wel, maar nu, nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Nou, hier niet. Weedles, Pidgeys and Rattatas oh my.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Normaal hier ook niet.. maar er zijn stadsfeesten vanavond, misschien vanwege het plots hoge telefoon/pokemonjagers verkeer? (Feest is tussen 5 stops)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Lunaticc schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:21:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat er niet echt een snelheidslimiet op zit maar een afstandslimiet.

Een keer per minuut geeft hij je locatie door aan de servers. Er wordt dan een rechte lijn getrokken van punt naar punt. Echter, als de afstand méér is dan 300 meter, registreert hij niks. Dat komt dus neer op 18km/h, maar door instabiele servers en latency is het wijs om hier ver onder te blijven.

Bij mij verschilt het heel veel. Soms krijg ik van de 4 kilometer slechts 200 meter er bij, en andere keren bijna alles.
Hmm dan moet je dus geen kort blokje om lopen, dan ben je weer terug bij af en ziet ie t als 0 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-09 13:08

Boost9898

Software developer

Is de IV calc. kapot? Mijn Kabuto krijg geen results:
Afbeeldingslocatie: https://gyazo.com/f28b2c222f5cf0908df9336dba705e0b.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Laatst online: 19:52
poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:37:
[...]

Nou dit dan?

Google Maps heeft zijn kaarten geüpdate en aangezien Pokémon Go hier gebruik van maakt, heeft het ook invloed op het spel (en dus schijnbaar de spawns).

[ Voor 7% gewijzigd door Lunaticc op 27-07-2016 22:54 . Reden: Link gecorrigeerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou van mij mag t zo blijven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steineken
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 19:32
Ik heb volgens mij een 100% Vaporeon, is dat zeldzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:48

ShadowBumble

Professioneel Prutser

DutchCrownNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 23:28:
[...]

Ik wilde niet wachten op de lucky egg ronde, was veel te nieuwsgierig wat voor Dragonite ik kreeg :D
Ben benieuwd wat jij krijgt.
De Dratini is inmiddels met de evolutie ronde mee gegaan en er kwam een CP1030 Dragonair uit.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
neu.. gewoon voor candy gebruiken om een Jolteon te maken van een eevee straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:02

StrongArmLance

Endless flow

steineken schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 23:03:
Ik heb volgens mij een 100% Vaporeon, is dat zeldzaam?
Nee, ik heb er een van 101%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
En Albantar heeft volgens mij een 100% poliwhirl, maar dat weet ik niet zeker want hij praat daar niet zo vaak over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:48

ShadowBumble

Professioneel Prutser

mark-k schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 23:23:
En Albantar heeft volgens mij een 100% poliwhirl, maar dat weet ik niet zeker want hij praat daar niet zo vaak over :+
Oh vertel :+

[ Voor 3% gewijzigd door ShadowBumble op 27-07-2016 23:25 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mx. Alba
Had ik al verteld dat ik een 100% Poliwhirl heb? Hij is nu cp861. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

poor Leno schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 20:33:
[...]

owwwww hahaha ik dacht de hele dag! Nee een uurtje houdt ie zeker nog wel vol :D
Als ik de hele dag Pokéstops aan het bezoeken was geweest, dan had ik heel wat bag-upgrades moeten aanschaffen :+

Wanneer ik het scherm van mijn S4 op de in Android laagst mogelijke helderheidinstelling aan laat staan, of gedimd met Pokémon Go's powersave aan dat geen verschil lijkt te maken (super amoled hier), dan zie ik het percentage van de accu haast naar beneden lopen...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik zit effe voor de grap met pokevision in tokyo te kijken. Heb een farfetch'd gevonden...... :'( :'( :'( :'(
Heb een gamer buddy in de vs klaar staan om met mijn account een tauros te vangen :)
En voor Australie (kangaskan) is net een vriend heen voor vakantie. Ik wacht nog op een bericht van hem lol 8)7
Natuurlijk wel elke keer 24 uur tussen de logins :)

[ Voor 56% gewijzigd door Valinor op 27-07-2016 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik ook :(

het stikt daar van de Pinsirs trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:13
Moet er nog 5.
Farfetch'd, Kangaskhan, Tauros, Omastar & Aerodactyl

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel netjes! Succes :D

Omastar en Aerodactyl zijn wel te doen..

Ik zit pas op caught 70, seen 71 (damn you Butterfree!!) :/

[ Voor 32% gewijzigd door poor Leno op 28-07-2016 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
matthijst schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 00:12:
Moet er nog 5.
Farfetch'd, Kangaskhan, Tauros, Omastar & Aerodactyl
Cool . :)
Lapras en alakazam zijn mijn 'moeilijke' pokemon :(

Misschien dat we ditto tegenkomen wanneer we ze allemaal hebben :9

[ Voor 12% gewijzigd door Valinor op 28-07-2016 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Afgelopen dagen in Denemarken een paar keer gespeeld, valt me best mee hoeveel pokémons spawnen en hoeveel pokéstops er zijn in kleinere dorpjes. Ben vandaag naar 2 grotere "steden" geweest en daar zag je ook non-stop mensen op straat spelen net als in Nederland dus.

Heb volgens mij ook tegen de 100 evolves, dus morgen misschien 2x lucky egg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-09 11:11
Als ik het goed begrijp, is het enige wat van belang is voor de IV calculatie de IV Attack, Defense en Stamina toch? (Welke allemaal in de range van 0-15 zitten)

[ Voor 16% gewijzigd door Erkel op 28-07-2016 02:21 ]

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
D2FValinor schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 23:53:
Ik zit effe voor de grap met pokevision in tokyo te kijken. Heb een farfetch'd gevonden...... :'( :'( :'( :'(
Heb een gamer buddy in de vs klaar staan om met mijn account een tauros te vangen :)
En voor Australie (kangaskan) is net een vriend heen voor vakantie. Ik wacht nog op een bericht van hem lol 8)7
Natuurlijk wel elke keer 24 uur tussen de logins :)
Cheater!

Zat trouwens net op café en spawned er een Gyarados naast mij. CP 522 en perfectie % 71,1. Ben lvl 22. Moeite waard om er stardust in te steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:46
Mijn 4e 10KM ei is op 6.2KM
Na 2x een Onix en 1x een Jinx...??

Hoop uiteraard stiekem op een Snorlax ofwel Lapras..
Of een near Perfect Dratini voor later :). Had het liefste een dikke Alakazam (Nostalgie... had vroeger op de Gameboy een hele dikke :9 ) maar die kan niet uit een ei komen :(... Dikke Kadabra teken ik ook voor!!

Zonet nog een Golduck gevangen in het wild van cp1413 :o
-> Ziet er ook niet uit btw:
Rattata ran away (cp 214)
Golduck was caught (cp 1413) :X

[ Voor 18% gewijzigd door Thalaron op 28-07-2016 02:53 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Thalaron schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 02:50:
Mijn 4e 10KM ei is op 6.2KM
Na 2x een Onix en 1x een Jinx...??

Hoop uiteraard stiekem op een Snorlax!
Whut :P
3x level 17 ei + 1x level 19 ei.

Heb al een aantal gekregen maar helaas geen Lapras of Snorlax.
Hopelijk zit er iets moois tussen. :)

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/15n1wlk.png

Welk level ben je?
Vrij hoog geloof ik aangezien je een golduck tegen komt van 1400cp.

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:13
D2FValinor schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 00:22:
[...]

Cool . :)
Lapras en alakazam zijn mijn 'moeilijke' pokemon :(

Misschien dat we ditto tegenkomen wanneer we ze allemaal hebben :9
Lapras zie ik de afgelopen dagen regelmatig opeens.
Alakazam heb ik geüpgrade van Abra's...
Omastar nu aan heb sparen via Omanytes, 35/50 nu...

[ Voor 7% gewijzigd door matthijst op 28-07-2016 06:18 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Een paar bugs die me zijn opgevallen...

Sort by HP werkt niet. Ik heb sommige gevallen van Pokémon met een lagere CP die toch een hogere HP hebben dan een andere. Maar als je op HP selecteert wisselen ze niet van plaats.

Het vanglocatie van Pokémon wordt niet meer weergegeven. Geen show stopper zoals de 3 step bug maar wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-08 14:42
Wat is de beste taktiek: eerst een sterke pokemon evolven en dan power uppen of eerst power uppen en dan evolven? Of komt dit op hetzelfde neer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 10:43
Gisteravond 10 uur een smsje van een vriend: "Spring op je fiets, er is een Blastoise bij je in de buurt!".
Eventjes snel gekeken op Pokevision, en inderdaad, hij zat er. Dus op de fiets en gaan!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/caWriCx.png

De exacte positie was makkelijk te vinden, want het stikte er van de auto's en fietsers midden in een normale Vinexwijk. Terwijl ik daar stond kwamen er ook nog mensen aanrennen, heerlijk die paniek :P. Na tig great balls erop te hebben gegooid lukte het dan toch, en ben ik de eigenaar van een Blastoise 8) .

[ Voor 5% gewijzigd door Nat-Water op 28-07-2016 07:22 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 07:07:
Een paar bugs die me zijn opgevallen...

Sort by HP werkt niet. Ik heb sommige gevallen van Pokémon met een lagere CP die toch een hogere HP hebben dan een andere. Maar als je op HP selecteert wisselen ze niet van plaats.

Het vanglocatie van Pokémon wordt niet meer weergegeven. Geen show stopper zoals de 3 step bug maar wel jammer.
Maar je hebt dan weer wel een 100% poliwhirl inmiddels toch?

Het probleem met de HP is volgens mij dat hij de HP op percentage sorteert, niet op absolute waarde. Valt ook wel wat voor te zeggen aangezien sterke beschadigde pokemon qua absolute waarde nog wel eens weg kunnen vallen tussen al het grut dat je in de lijst hebt staan.

De vanglocatie wordt niet meer weergegeven sinds ze de nearby list met de 3 steps hebben verkloot, vermoed dat die aan elkaar gelinked zijn somehow.
YinYang schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 07:15:
Wat is de beste taktiek: eerst een sterke pokemon evolven en dan power uppen of eerst power uppen en dan evolven? Of komt dit op hetzelfde neer?
Eerst evolven om te zien of de uiteindelijke aanvallen de moeite waard zijn is mijn advies.

[ Voor 15% gewijzigd door spocy op 28-07-2016 07:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:02
Iemand enig idee waarom je een potion kan gebruiken op het 'egg tabblad'? Nu verschijnt er niks op dat tabblad, maar ik vond het raar dat de mogelijkheid bestaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Laatst online: 14-09 12:31
tweakerdennis schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:10:
Iemand enig idee waarom je een potion kan gebruiken op het 'egg tabblad'? Nu verschijnt er niks op dat tabblad, maar ik vond het raar dat de mogelijkheid bestaat :P
Ik denk dat je hier een bug hebt, al opnieuw opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustTweak
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 21:25
Net een Cubone 424 (ben lvl16) uit een 5km ei _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Driftkikkertje schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:11:
[...]

Ik denk dat je hier een bug hebt, al opnieuw opgestart?
Geen bug, swipe maar eens vanaf je initiele potion tabblad (met pokemon) en dan krijg je rechts onderin het incubator icoontje te zien.
tweakerdennis schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:10:
Wellicht heeft dit iets te maken met items die wij in een later stadium kunnen gaan gebruiken op de eieren. Dat daarvoor deze functionaliteit alvast ingebakken zit. Maar het kan natuurlijk ook goed zijn dat het gewoon een designfoutje is 8)7

ps. Die weedles van tegenwoordig toch, CP 86 en dan na een razzberry (had er teveel van :+ ) alsnog uit zn pokeball ontsnappen :F

[ Voor 27% gewijzigd door spocy op 28-07-2016 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Damn, ik had in Tokyo moeten wonen, veel meer vette pokemon. Nog 10 minuten een Fartfetch'd op deze locatie: https://pokevision.com/#/...794214,139.78014707565308 :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:24:
Damn, ik had in Tokyo moeten wonen, veel meer vette pokemon. Nog 10 minuten een Fartfetch'd op deze locatie: https://pokevision.com/#/...794214,139.78014707565308 :'(
Tja als ik de chats hier zo lees had ik op een hele hoop plekken moeten wonen, behalve waar in nu woon. Allemaal mensen die Dratini's, blastoise etc vinden. En ik zit met een opstandige weedle te worstelen... |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
spocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:26:
[...]

Tja als ik de chats hier zo lees had ik op een hele hoop plekken moeten wonen, behalve waar in nu woon. Allemaal mensen die Dratini's, blastoise etc vinden. En ik zit met een opstandige weedle te worstelen... |:(
Haha ja hier moet ik ook vaak denken aan hoe South Park de game of thrones intro doet, alleen dan ietsje anders. "one weedle next to another weedle, weedle weedle, weedle weedle, weedle weedle".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
spocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:26:
[...]

Ik vind in mijn omgeving wel eevee's, dratinis, drowzee's en poliways als leuke pokémon. Niet heel erg veel hoor, maar af en toe. Heel soms wat anderen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:30:
[...]

Haha ja hier moet ik ook vaak denken aan hoe South Park de game of thrones intro doet, alleen dan ietsje anders. "one weedle next to another weedle, weedle weedle, weedle weedle, weedle weedle".
Haha dat was niet de weedle waar ik mee zat te worstelen though :o
aicaramba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:31:
[...]

Ik vind in mijn omgeving wel eevee's, dratinis, drowzee's en poliways als leuke pokémon. Niet heel erg veel hoor, maar af en toe. Heel soms wat anderen.
Ruilen? mag jij weedles en pidgeys ter afwisseling O-)

[ Voor 30% gewijzigd door spocy op 28-07-2016 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Laatst online: 13-09 19:44
spocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:35:
[...]

[...]

I feel your pain, Rattata's, Pidgeys en Weedles in overvloed... Verder zie ik maar heel weinig andere

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mx. Alba
YinYang schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 07:15:
Gefeliciteerd, je bent de 100e die deze vraag stelt! Als speciale prijs krijg je... Een Weedle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
spocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:35:
[...]

[...]

Nee, hoeft niet.. Ik heb zelf ook weedles en pidgeys, hoor :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Thysiej schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:38:
[...]

I feel your pain, Rattata's, Pidgeys en Weedles in overvloed... Verder zie ik maar heel weinig andere
Need I say more?

Weedle weedle

Don't stop moving baby, weedle weedle - weedle, weedle :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 22:19

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Als iemand Voltorbs of Magnemite's zoekt. Ga eens een middagje in hier rondlopen dan heb je er zo 15 van elk....
Gelukkig ook genoeg Magikarps te vinden hier en na de tel kwijt te zijn geraak eindelijk een goede te pakken. Heb deze wel eerst even naar een level hoger moeten poweren, dat ie voor het eerst 4000 stardust nodig had dus:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/99erUVSh.jpg
Dat kan een mooie Gyarados worden!

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Laatst online: 14-09 12:31
OzzieMann schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:44:
Als iemand Voltorbs of Magnemite's zoekt. Ga eens een middagje in hier rondlopen dan heb je er zo 15 van elk....
Gelukkig ook genoeg Magikarps te vinden hier en na de tel kwijt te zijn geraak eindelijk een goede te pakken. Heb deze wel eerst even naar een level hoger moeten poweren, dat ie voor het eerst 4000 stardust nodig had dus:
[afbeelding]
Dat kan een mooie Gyarados worden!
welke tool gebruik je hier??
Pagina: 1 ... 37 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator