https://untappd.com/user/OzzBier
Die 270k Stardust though...OzzieMann schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:44:
Als iemand Voltorbs of Magnemite's zoekt. Ga eens een middagje in hier rondlopen dan heb je er zo 15 van elk....
Gelukkig ook genoeg Magikarps te vinden hier en na de tel kwijt te zijn geraak eindelijk een goede te pakken. Heb deze wel eerst even naar een level hoger moeten poweren, dat ie voor het eerst 4000 stardust nodig had dus:
[afbeelding]
Dat kan een mooie Gyarados worden!
jij mag blij zijn dat er een weedle zit waar je woont, als ik in mijn huis of achtertuin loop spawn er niks, loop ik een stukje de straat in zitten er pidgeys en rattata's.spocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:26:
[...]
Tja als ik de chats hier zo lees had ik op een hele hoop plekken moeten wonen, behalve waar in nu woon. Allemaal mensen die Dratini's, blastoise etc vinden. En ik zit met een opstandige weedle te worstelen...
https://pokemon.gameinfo.io/tools/iv-calculator
EDIT: Spuit 11
[ Voor 5% gewijzigd door Nat-Water op 28-07-2016 08:52 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Tja koste 4 keer poweren op 3500... Dat had ik er dit keer wel voor over.
Anders had ik deze wellicht ook in de blender gegooid.

https://untappd.com/user/OzzBier
Don't fight it, own it!
Ik gebruik die IV calculator in de topic warning. Ziet er misschien minder gelikt uit maar werkt goed en vooral het refinen werkt goed.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Maak er eens een Poliwrath van en kijk of je nog steeds blij bentMx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:54:
<----
Don't fight it, own it!
Ik gebruik die IV calculator in de topic warning. Ziet er misschien minder gelikt uit maar werkt goed en vooral het refinen werkt goed.
Ik heb er vanmorgen een gevangen... van 34CP en stats van 40-55%Groenie schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:59:
[...]
Maak er eens een Poliwrath van en kijk of je nog steeds blij bent
Net in Eindhoven Centrum een Lapras en Gyrados erg dicht bij elkaar... en ik zat weer net in de trein
[ Voor 16% gewijzigd door Montaner op 28-07-2016 09:02 ]
Tja... Ik heb nu natuurlijk een Schrödinger's Poliwrath... Hij is tegelijk goed en slecht en je weet pas wat het is als je de doos opent...Groenie schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:59:
[...]
Maak er eens een Poliwrath van en kijk of je nog steeds blij bent
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Misschien een goeie voor in de startpost?Mx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:40:
[...]
Gefeliciteerd, je bent de 100e die deze vraag stelt! Als speciale prijs krijg je... Een Weedle!
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Alsof die wel gelezen wordt?westergas schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:09:
[...]
Misschien een goeie voor in de startpost?
Een 100% Weedle?Mx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:40:
[...]
Gefeliciteerd, je bent de 100e die deze vraag stelt! Als speciale prijs krijg je... Een Weedle!
CP10 though.
Nee, maar je kan er wel naar verwijzen in dat mooie rode vakje rondom het postvenster
Gisteren heb ik 5km gewandeld met de Poké Scanner. Het was al wat later op de avond en dan zie je dus groepjes mensen afkomen op de minder courante Pokemons. Er was er eentje die met zijn fiets zat te toeren, wat ik beter ook zou doen in de toekomst, alhoewel het spelletje voor mij een excuus was om weer wat te wandelen.
Met random wandelen maak je niet zoveel vooruitgang, tenzij je wat geld investeert met incense en lures. Zelfs als je niet voor een rare Pokemon gaat en meer standaard Pokemons gaat farmen voor de candy helpt die scanner.
Er was 1 Pokemon die ik nog niet had die meer naar het midden van een huizenblok zat. Indien je aardig dicht bij de huizen kwam in een loodrechte lijn kon je hem vangen en zo stonden we dus om 10u 's avonds met 7 mensen voor een rijhuis en daarmee komen we terug op de klacht van mijn maat die een winkel had.
Er zijn 2 vaste spawn points in de buurt van mijn huis. Zet zo een rare Pokemon bij een spawn point in het midden van een huizenblok en op drukke momenten in verstedelijkt gebied kan het zijn dat een mensenzee de ingang van een winkel blokkeert. Dit had mijn maat dus al van een collega gehoord dat zijn zaak soms niet toegankelijk is omdat er teveel mensen voor staan. Sommige zaken kunnen daar wel op inspelen zoals er al berichten waren, maar ik kan me inbeelden dat als je doodskisten verkoopt, je niet direct een exemplaar met een rood/witte bol gaat verkopen
Inmiddels weer op het werk en alleen maar Pidgey's en Rattata's
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
net een rattata en een spearow in woenseltrix0r schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:01:
[...]
Ik heb er vanmorgen een gevangen... van 34CP en stats van 40-55%
Net in Eindhoven Centrum een Lapras en Gyrados erg dicht bij elkaar... en ik zat weer net in de trein
Ben echt nog nooit een grote sterke poke tegen gekomen zoals lapras of gyrados, alleen 1 keer een electabuzz maar dat was in tilburg.
Kan het beamen.. hier in Enschede regent het al de hele ochtend en ik zal je zeggen overal stikt het van de electrabuzzen op het momentLanithro schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:26:
Zo vind je weken helemaal geen Electrische pokemon en zo kom je er twee binnen 15 minuten tegen.
Zou het weer misschien ook invloed hebben op welke Pokémon je ziet? Onweer > meer elektrische Pokémon?Shadow343 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:36:
[...]
Kan het beamen.. hier in Enschede regent het al de hele ochtend en ik zal je zeggen overal stikt het van de electrabuzzen op het moment
Merk toch wel dat onze buurt (zuiden van Brussel) zeer competitief is, eerste gym gisteren overgenomen met mijn twee jongere broers als "cannon fodder" en kunnen houden voor 15 seconden. Voor de rest een Scyther, Tentacool en een Nidoqueen aan de collectie kunnen toevoegen, best aangenaam dat er eindelijk wat andere pokemon beginnen te verschijnen (lvl 10 op dit moment)
Verwijderd
of heeft je level geen invloed op je ei ?
Pokemon uit het ei is vanaf het level dat je het ei kreeg zo heb ik vernomen in dit topic.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:50:
Is het trouwens nuttig om eerst te levelen voordat je een 10km ei uit laat komen ?
De meeste mensen deugen!
Velen zeggen te wachten tot lvl 20 met een 10km ei omdat vanaf lvl 20 de pokemon uit de eieren niet meer sterker worden. Weet alleen niet meer zeker waar dat stond, misschien vind ik nog ergens een link.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:50:
Is het trouwens nuttig om eerst te levelen voordat je een 10km ei uit laat komen ?
De pokemon die uit je ei komt is hetzelfde lvl als het moment dat je het eitje hebt gekregen.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:50:
Dus krijg je een ei op lvl 5 en hij komt uit op lvl 18 dan krijg je een lvl 5 pokemon. Dus je moet je eieren zsm uit laten komen.
PS/XBL: Nogne
Dat lijkt mij niet praktisch, want dan ben je lvl 20 en als je dan pas je 10km ei van lvl 4 uit laat komen krijg je een lapras met 200cp. En op lvl 20 wil je echt wel een betere laprasclone1612 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:52:
[...]
Velen zeggen te wachten tot lvl 20 met een 10km ei omdat vanaf lvl 20 de pokemon uit de eieren niet meer sterker worden. Weet alleen niet meer zeker waar dat stond, misschien vind ik nog ergens een link.
Vraag ik me ook af.. het lijkt er verdacht veel op. Er is een busbaan hier en daar stikt het van de pinsirs vaak. Maar het valt nu wel op met regen dat er op pokevision veel electrabuzz en magnemite's spawnenMx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:41:
[...]
Zou het weer misschien ook invloed hebben op welke Pokémon je ziet? Onweer > meer elektrische Pokémon?
Toch nog even gezocht en inderdaad, daar heb je een goed punt. Moet nog even bekomen van de gemiste Mr. Mime en de links goed doornemenNogne schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:53:
[...]
Dat lijkt mij niet praktisch, want dan ben je lvl 20 en als je dan pas je 10km ei van lvl 4 uit laat komen krijg je een lapras met 200cp. En op lvl 20 wil je echt wel een betere lapras

Dan kan er dit gebeuren:bbc schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:19:
Er was 1 Pokemon die ik nog niet had die meer naar het midden van een huizenblok zat. Indien je aardig dicht bij de huizen kwam in een loodrechte lijn kon je hem vangen en zo stonden we dus om 10u 's avonds met 7 mensen voor een rijhuis en daarmee komen we terug op de klacht van mijn maat die een winkel had.
http://www.nu.nl/opmerkel...uto-van-pokemonjager.html
PSN: Marselaar
Verwijderd
Het zou mooi zijn, ben bang van niet. Zo creatief is Niantic niet.Shadow343 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:56:
[...]
Vraag ik me ook af.. het lijkt er verdacht veel op. Er is een busbaan hier en daar stikt het van de pinsirs vaak. Maar het valt nu wel op met regen dat er op pokevision veel electrabuzz en magnemite's spawnen
De man heeft de pech dat precies bij zijn woning een virtueel Pokémonbeest is gesitueerd.Marselaar schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:59:
[...]
Dan kan er dit gebeuren:
http://www.nu.nl/opmerkel...uto-van-pokemonjager.html
Nu.nl
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Zelfde hier, ik loop redelijk wat, maar met weinig incubators, slechte afstandregistratie v/d game en de grote hoeveelheid eggs die ik steeds krijg kom ik er nooit doorheen.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:59:
Ik heb nog 7 5KM eieren, komt geen eind aan haha, meeste op level 7-8 gekregen ofzo, dus hier moet ik niet teveel van verwachten gegrijp ik.
Je kan ze ook niet weggooien of wel?
Nee helaas, dat is wel iets wat een hoop mensen zouden willen dus misschien komt het nog eens, kun je er een omelet van maken, restores 100 HP to a pokemonSuicyder schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:01:
[...]
Zelfde hier, ik loop redelijk wat, maar met weinig incubators, slechte afstandregistratie v/d game en de grote hoeveelheid eggs die ik steeds krijg kom ik er nooit doorheen.
neeSuicyder schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:01:
[...]
Zelfde hier, ik loop redelijk wat, maar met weinig incubators, slechte afstandregistratie v/d game en de grote hoeveelheid eggs die ik steeds krijg kom ik er nooit doorheen.
Heb gisteren 10km hardgelopen, in totaal 2x 5km eieren en 5x 2 km eieren uit laten komen. Had die eieren al een tijd in mn bezit dus kwam alleen maar troep uit
Maar het ruimde gelukkig wel ff op!
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Dit komt inderdaad meer overeen met mijn ervaringen. Ook laatst een gym ingenomen, kwamen er net wat mensen van het andere team aan, die waren van plan te cashen toen ik hun gym omver gooide. Er maar even een 10cp weedle in gezet voor zeMx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:02:
Hier ook eigenlijk alleen maar positieve ervaringen. Zelfs een keer terwijl ik een blauwe gym aan het trainen was een leuk gesprekje gehad met een rooie rakker die dezelfde gym op dat moment aan het aanvallen was. En met hem meekijken terwijl hij mijn 1000 Pidgeot aan het verslaan was.
Pokemons vetmesten met candy en dus zodat ze sterker worden. Alles wat je niet nodig hebt gaat de blender in. Dan kunnen we inderdaad van de eggs ook nog wel omeleten maken.spocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:02:
[...]
Nee helaas, dat is wel iets wat een hoop mensen zouden willen dus misschien komt het nog eens, kun je er een omelet van maken, restores 100 HP to a pokemon
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Kan iemand dit bevestigen, of zit ik t verkeerd te doen?
Wat een waardeloze berichtgeving, er staat niet eens bij om wat voor Pokémon het ging.
Er kan per level een extra pokemon in. Meer pokemon en meer punten in een gym maakt het lastiger om het te verslaan.GAITii schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:07:
Wat is het nut van je Gym trainen? Ik bedoel het leven wordt hoger van de Gym maar wordt het nou ook daadwerkelijk moeilijker om deze dan vervolgens te verslaan?
Bij elk level meer kan er een extra Pokémon in gezet worden. Ook stijgt de reputatie (xp) van de gym waardoor aanvallers meer daarvan weg moeten vechten voor de gym "blanco" wordt.GAITii schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:07:
Wat is het nut van je Gym trainen? Ik bedoel het leven wordt hoger van de Gym maar wordt het nou ook daadwerkelijk moeilijker om deze dan vervolgens te verslaan?
[edit] Wat T-homas zei dus
[ Voor 3% gewijzigd door Mx. Alba op 28-07-2016 10:09 ]
Verwijderd
Een gym met 5 pokemon er in is lastiger te verslaan dan een gym met 1 of 2 pokemon jaGAITii schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:07:
Klik vooral niet op Nujij...hexta schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:00:
[...]
De man heeft de pech dat precies bij zijn woning een virtueel Pokémonbeest is gesitueerd.
Nu.nl

Verwijderd
Ik moest het hardst om deze reactie lachen:
"Nee, hij had misschien geen spullen moeten vernielen, maar wat had hij anders moeten doen? Alsof vriendelijk verzoeken om zo'n kolere-beest ergens anders te gaan vangen, een vriendelijke inwilliging als gevolg had gehad.
Overlast is overlast en een constante inbreuk op je leefgenot vanwege een uit de hand gelopen spelletje is niet zomaar weg te lachen.
Momenteel zorg ik voor mijn doodzieke, bedlegerige moeder, die veel moet rusten. Reken er maar op dat ik de eerste de best Poké-Moron die het waagt om bij mijn ouderlijk huis met een mobieltje in de hand haar rust komt verstoren, met heel veel venijn en genoegen van de stoep jaag!"
Alsof een auto kapot maken het 'beestje' wegjaagt zodat mensen ergens anders gaan jagen... Te grappig die reacties.
Klopt, maar mensen lijken wel eens te vergeten dat het ook gewoon openbare ruimte is. Zodra je privé-terreinen opgaat passeer je natuurlijk wel grenzenVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:15:
[...]
"Nee, hij had misschien geen spullen moeten vernielen, maar wat had hij anders moeten doen? Alsof vriendelijk verzoeken om zo'n kolere-beest ergens anders te gaan vangen, een vriendelijke inwilliging als gevolg had gehad.
Overlast is overlast en een constante inbreuk op je leefgenot vanwege een uit de hand gelopen spelletje is niet zomaar weg te lachen.
Momenteel zorg ik voor mijn doodzieke, bedlegerige moeder, die veel moet rusten. Reken er maar op dat ik de eerste de best Poké-Moron die het waagt om bij mijn ouderlijk huis met een mobieltje in de hand haar rust komt verstoren, met heel veel venijn en genoegen van de stoep jaag!"
Alsof een auto kapot maken het 'beestje' wegjaagt zodat mensen ergens anders gaan jagen... Te grappig die reacties.
en dan pokemon aan laten staan??JustTweak schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:16:
Ik heb inmiddels al 250+ pokéballs te pakken vanaf mijn werkplek door de gps op ''device only'' te zetten onder een pokéstop en terug te lopen naar mijn werkplek. Beetje stout, maar wel erg makkelijk
ik krijg dan constant de melding "no gps signal found"
Verwijderd
Ik neem toch ook aan dat de meeste mensen wel gezond verstand hebben? Maar goed.. wij kennen natuurlijk maar het halve verhaal maar moet zo om die reacties allemaal lachen. Zelfde als dat filmpje van die oude vrouw bij kijkduin.. Te hilarischTroX schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:17:
[...]
Klopt, maar mensen lijken wel eens te vergeten dat het ook gewoon openbare ruimte is. Zodra je privé-terreinen opgaat passeer je natuurlijk wel grenzen
Er staat ook altijd een zieke moeder of zielig kind in die reacties.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:15:
[...]

Allemaal mensen met het IQ van een stoeptegel, het is gewoon openbare weg, iedereen mag er staan en lopen, wat boeit het of dat voor pokemon is of niet, met een mobieltje of zonder...Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:15:
[...]
* Raven slingert Pokémon Go maar weer aan.Shadow343 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:36:
[...]
Kan het beamen.. hier in Enschede regent het al de hele ochtend en ik zal je zeggen overal stikt het van de electrabuzzen op het moment
Electrabuzz is the one that got away.
Eens kijken of ie hier op het Hogeland (weer) te voorschijn komt
Dat zijn een boel incubators, allemaal in game aangeschaft? Of kun je die dingen tegenwoordig ook bij Pokéstops vindenmurphylee schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 04:46:
[...]
Whut
3x level 17 ei + 1x level 19 ei.
Heb al een aantal gekregen maar helaas geen Lapras of Snorlax.
Hopelijk zit er iets moois tussen.
[afbeelding]
Welk level ben je?
Vrij hoog geloof ik aangezien je een golduck tegen komt van 1400cp.
Met dank aan GPS-jitter is er gisteravond weer een ei uitgekomen: Ponyta, CP420
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Hm die IV calc op Gameinfo geeft toch wat wandere waardes dan de Google spreadsheet of t linkje hier in de topicwarning..

https://pokemon.gameinfo.io/tools/iv-calculator
Kan iemand dit bevestigen, of zit ik t verkeerd te doen?
Btw nog maar 4 Magicraps!

(..en dan nog niets want ik heb geen goeie om te evolven nog..)
[ Voor 9% gewijzigd door poor Leno op 28-07-2016 10:25 ]
Het is alleen wel een stuk makkelijker om gyms over te nemen dan te trainen. Trainen kost meer tijd en moeite, en in de meeste gebieden hou je ook een hoge gym met sterke pokemon niet voor meer dan 21 uur vast. Hierdoor kies ik er vaak voor om niet te trainen en alleen maar over te nemen.
Zelfs hier op het werk merk je het nog steeds, mensen die ik voorheen gedag zei en meer niet spreek ik nu even over PoGo etc. Tijdens pauzes zitten mensen niet meer geisoleerd te instagrammen maar gezamelijk buiten op de parkeerplaats Pokemon te vangen.
Maar de pers duikt er voor de views weer zo bovenop zodat het lijkt alsof het hele openbare leven er door ontregeld raakt ofzo
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
Volgensmij kennen de mensen die klagen zelf ook maar het halve verhaal. Het enigste wat ze zien zijn (jongen) mensen die plezier hebben achter een telefoon en dat kan natuurlijk niet.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:19:
[...]
Ik neem toch ook aan dat de meeste mensen wel gezond verstand hebben? Maar goed.. wij kennen natuurlijk maar het halve verhaal maar moet zo om die reacties allemaal lachen. Zelfde als dat filmpje van die oude vrouw bij kijkduin.. Te hilarisch
Mijn grootouders die hadden er ook commentaar op omdat ze relatief dicht bij een veldje wonen met 2 pokestops, die kwamen met de zelfde klaag zinnen als je in de filmpjes en in de reacties ziet. Tot ik ze uitlegde hoe het spel nou daadwerkelijk in elkaar steekt (in hoeverre ze dat begrijpen) en waarom het zo populair is. En toen was allemaal toch een stuk minder erg en toch eigenlijk best wel leuk zelfs.
Klopt. Wat ik doe:cypher21 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:18:
[...]
en dan pokemon aan laten staan??
ik krijg dan constant de melding "no gps signal found"
Ik loop naar buiten op full GPS/data. Ik start de app, ga onder de pokéstop staan, en draai die al vast een keer natuurlijk
Vervolgens zet ik via de settings mijn locatie op 'device only'. Kan per toestel verschillend heten. Bij mijn LG heet het ook iets anders maar device only covered het overall zeg maar... Als ik dit gedaan heb ga ik weer direct naar de app, die nog gewoon open staan, en doe ik vervolgens helemaal niet meer. Geen enkel drukkie, op het scherm, niet bij mn pokemon kijken, niet in mn items. Gewoon laten staan.
Ik loop naar binnen, ga op mn plek zitten en leg de telefoon neer. En iedere keer als de pokéstop blauw is geworden dan open ik de stop, geef een zwieper, sluit de stop, en laat de telefoon weer gewoon liggen. Aan wel te verstaan. Ik zet wel mn instellingen van mn schermverlichting zwaar naar benee zodat het minder batterij vreet.
Op deze manier kan ik per keer tot wel 15 zwiepers geven. Op een gegeven moment nokt ie er wel mee. Dan blijft de pokéstop wit of wil hij niet meer openen. Dan moet ik weer even hetzelfde kuntstje uithalen. En kan ik weer gaan.
Let wel! Ten alle tijde blijft de app open, en wanneer een pokéstop weer blauw is geworden lang genoeg wachten zodat je wel kan draaien. Als je te vroeg de pokéstop weer opent is de kans groter dat je helemaal niet meer kan draaien, en eerst weer het trucje uit moet halen.
[ Voor 9% gewijzigd door JustTweak op 28-07-2016 10:28 ]
Verwijderd
Mensen moeten niet zo zeuren allemaal. Gewoon meedoen!
Verwijderd
Super!!T-homas schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:26:
[...]
Volgensmij kennen de mensen die klagen zelf ook maar het halve verhaal. Het enigste wat ze zien zijn (jongen) mensen die plezier hebben achter een telefoon en dat kan natuurlijk niet.
Mijn grootouders die hadden er ook commentaar op omdat ze relatief dicht bij een veldje wonen met 2 pokestops, die kwamen met de zelfde klaag zinnen als je in de filmpjes en in de reacties ziet. Tot ik ze uitlegde hoe het spel nou daadwerkelijk in elkaar steekt (in hoeverre ze dat begrijpen) en waarom het zo populair is. En toen was allemaal toch een stuk minder erg en toch eigenlijk best wel leuk zelfs.
Het is zo makkelijk om iets te veroordelen als je er niets vanaf weet..
Exact, alles wat nieuw is is eng voor een hoop mensen, maar ik zie hier in de wijk toch een positief effect op de sfeer. Meer mensen op straat meer onderling contact. Het oogt allemaal een stuk vriendelijker dan voorheen. Ook mensen waar je vroeger wellicht met een grote boog omheen zou lopen blijken gewoon op zoek te zijn naar PikachuVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:26:
Ook dat inderdaad. Het enige waar mensen in mijn ogen op moeten letten is de veiligheid op de weg. Voor de rest maakt het toch niet uit of ik op het strand ben en naar fb zit te staren of pokemon? Ik zie nu meer mensen buiten als ooit te voren.
Mensen moeten niet zo zeuren allemaal. Gewoon meedoen!
Ik heb ook heel erg het gevoel dat die balans gewoon niet goed is. Daar mag Niantic wel wat aan doen.spocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:24:
Wellicht een toevoeging:
Het is alleen wel een stuk makkelijker om gyms over te nemen dan te trainen. Trainen kost meer tijd en moeite, en in de meeste gebieden hou je ook een hoge gym met sterke pokemon niet voor meer dan 21 uur vast. Hierdoor kies ik er vaak voor om niet te trainen en alleen maar over te nemen.
Een gym onderuit halen is gewoon vele male makkelijker dan een Gym trainen en levelen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Vind het gezellig, hoewel ik het meeste vanuit de auto doe dus niet alles meekrijg qua socialiseren.
Ja inderdaad het verdedigen is vaak verspilde moeite, je klapt er soms met gemak in 1 gevecht 3000 punten vanaf, en als je defend krijg je er hoogstens 300 punten bij.. dat is niet heel erg balanced.Zeror schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:31:
[...]
Ik heb ook heel erg het gevoel dat die balans gewoon niet goed is. Daar mag Niantic wel wat aan doen.
Een gym onderuit halen is gewoon vele male makkelijker dan een Gym trainen en levelen.
Ja klopt, echter vind ik het ook wel goed voor het spel dat er niet 1 groep sterke spelers is die continu een gym in bezit heeft omdat die niet te verslaan is door de anderen. Echter is het nu wat te makkelijk wat mij betreft. Zeker aangezien je de Pokemon in de gym toch niet kan wisselen, denk ik dat een eventuele achterstand in een paar dagen ook wel ingehaald is. Zo hard gaat levelen na lvl 20 toch niet meer. Er mag gerust wat meer balans komen naar mijn mening.Zeror schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:31:
[...]
Ik heb ook heel erg het gevoel dat die balans gewoon niet goed is. Daar mag Niantic wel wat aan doen.
Dat is toch ook de bedoeling? Om een gym te trainen moet je echt samenwerken. Slopen is nou eenmaal altijd makkelijker, maar in je eentje een gym overnemen levert weinig op, is in 10 min teruggepakt. Dus worden mensen gedwongen om samen te werken.Zeror schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:31:
[...]
In Goverwelle ook, bij de bibliotheek en de Albert Heijn. Altijd wel iemand te vinden.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:32:
Hier in Gouda is het elke middag/avond feest bij het Houtmansplantsoen. Hier zitten 4 pokestops bij elkaar en zitten altijd groepjes mensen bij elkaar. Ik ging er in mijn eentje heen maar binnen 5 seconden stond ik met mensen te praten alsof we elkaar al kenden.
Vind het gezellig, hoewel ik het meeste vanuit de auto doe dus niet alles meekrijg qua socialiseren.
Dat is het grote voordeel van een gezamenlijke interesse. Ik heb normaal ook niet echt een vooroordeel maar als 4 kerels met petjes nektasjes en grote houding jou richting oplopen krijg ik toch altijd een beetje een onderbuik gevoel. Echter vroegen ze of ik wist waar de squirtle zat die op de radar stond. Eenmaal dichterbij zag ik ook de draadjes van de powerbanks uit die tasjes komen en heb uiteindelijk wel een half uur lopen lullen met die lui. Iets wat anders niet snel gebeurt (ook niet van mijn kant).spocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:30:
[...]
Exact, alles wat nieuw is is eng voor een hoop mensen, maar ik zie hier in de wijk toch een positief effect op de sfeer. Meer mensen op straat meer onderling contact. Het oogt allemaal een stuk vriendelijker dan voorheen. Ook mensen waar je vroeger wellicht met een grote boog omheen zou lopen blijken gewoon op zoek te zijn naar Pikachu

Dat ligt iets genuanceerder. Als je overlast veroorzaakt (muziek en draaiende motoren) dan is het wel degelijk aan te pakken... door oom agent.mark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:23:
[...]
Allemaal mensen met het IQ van een stoeptegel, het is gewoon openbare weg, iedereen mag er staan en lopen, wat boeit het of dat voor pokemon is of niet, met een mobieltje of zonder...
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Ik had het idee dat het bewust was om er voor te zorgen dat iedereen gyms kan pakken.Zeror schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:31:
[...]
Trainen is wel een beetje verspilde moeite ja. Ik ben laatst nog twintig minuten bezig geweest om een gym naar level zeven te brengen om er zelf bij te gaan staan maar hij was binnen de kortste keren weer overgenomen.
De agent die mij aanspreekt / aanpakt over een draaiende motor moet ik nog wel eens zien...ijdod schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:35:
[...]
Dat ligt iets genuanceerder. Als je overlast veroorzaakt (muziek en draaiende motoren) dan is het wel degelijk aan te pakken... door oom agent.
Haha, klopt. Had hier in de eerste week een dratini spawnpunt. Ze bleven maar komen. Blastoise 1x tegengekomen, maar niet kunnen vangen.spocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:26:
[...]
Tja als ik de chats hier zo lees had ik op een hele hoop plekken moeten wonen, behalve waar in nu woon. Allemaal mensen die Dratini's, blastoise etc vinden. En ik zit met een opstandige weedle te worstelen...
Ik wil een lapras
Afgelopen Maandagavond wel gemerkt in Helmond. Vaak overlast en hangjongeren (waar je graag omheen loopt) in het park bij het kasteel, maar nu door Pokemon Go juist een heleboel mensen met een gezamelijke interesse (zitten immers 3/4 stops naast elkaar + een gym). En van welke komaf dan ook spreekt iedereen elkaar vriendelijk aan. Damn wat een verschil!spocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:30:
[...]
Exact, alles wat nieuw is is eng voor een hoop mensen, maar ik zie hier in de wijk toch een positief effect op de sfeer. Meer mensen op straat meer onderling contact. Het oogt allemaal een stuk vriendelijker dan voorheen. Ook mensen waar je vroeger wellicht met een grote boog omheen zou lopen blijken gewoon op zoek te zijn naar Pikachu
Zelfs voor het kasteel met verschillende teams defenden/overnemen was uitermate vriendelijk (vooral ook omdat niemand toch wist dat ze de gym zeker zouden hebben en hij niet meer overgenomen zou worden
I would walk 500 miles and I would walk 500 moreD2FValinor schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:37:
[...]
...
Ik wil een laprasZie veel gyms met een lapras, maar zelf nog niet tegengekomen
Werkt hier helaas niet...JustTweak schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:26:
[...]
Klopt. Wat ik doe:
Ik loop naar buiten op full GPS/data. Ik start de app, ga onder de pokéstop staan, en draai die al vast een keer natuurlijk![]()
Vervolgens zet ik via de settings mijn locatie op 'device only'. Kan per toestel verschillend heten. Bij mijn LG heet het ook iets anders maar device only covered het overall zeg maar... Als ik dit gedaan heb ga ik weer direct naar de app, die nog gewoon open staan, en doe ik vervolgens helemaal niet meer. Geen enkel drukkie, op het scherm, niet bij mn pokemon kijken, niet in mn items. Gewoon laten staan.
Ik loop naar binnen, ga op mn plek zitten en leg de telefoon neer. En iedere keer als de pokéstop blauw is geworden dan open ik de stop, geef een zwieper, sluit de stop, en laat de telefoon weer gewoon liggen. Aan wel te verstaan. Ik zet wel mn instellingen van mn schermverlichting zwaar naar benee zodat het minder batterij vreet.
Op deze manier kan ik per keer tot wel 15 zwiepers geven. Op een gegeven moment nokt ie er wel mee. Dan blijft de pokéstop wit of wil hij niet meer openen. Dan moet ik weer even hetzelfde kuntstje uithalen. En kan ik weer gaan.
Let wel! Ten alle tijde blijft de app open, en wanneer een pokéstop weer blauw is geworden lang genoeg wachten zodat je wel kan draaien. Als je te vroeg de pokéstop weer opent is de kans groter dat je helemaal niet meer kan draaien, en eerst weer het trucje uit moet halen.
Heb een stop voor de deur van t werk, maar zodra ik GPS verlies, zeurt PGO dat er geen signaal is en doet ie niets
Overlast wel ja, maar dat komt niet door Pokemon Go, maar doordat sommige mensen nou eenmaal asociaal zijn. Genoeg normale nette mensen die pokemon spelen, genoeg aso's die geen pokemon spelen en toch overlast veroorzaken.ijdod schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:35:
[...]
Dat ligt iets genuanceerder. Als je overlast veroorzaakt (muziek en draaiende motoren) dan is het wel degelijk aan te pakken... door oom agent.
Ik woon hier bijvoorbeeld redelijk dicht bij een kerk, en die klokken hoor je soms ook door de dichte ramen heen. Nou vind ik het ook debiel dat die dankzij hun waanideeën opeens overlast mogen veroorzaken (enige verschil tussen god en pokemon is dat we de pokemon wel nog kunnen zien als we onze telefoon erbij pakken
Das jammer. Bij mij zegt ie niet dat er geen GPS signaal is.cypher21 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:41:
[...]
Werkt hier helaas niet...
Heb een stop voor de deur van t werk, maar zodra ik GPS verlies, zeurt PGO dat er geen signaal is en doet ie niets
Je zet niet toevallig de GPS helemaal uit? Welke standen heb je bij de optie locatie?
nee, heb dezelfde opties.JustTweak schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:44:
[...]
Das jammer. Bij mij zegt ie niet dat er geen GPS signaal is.
Je zet niet toevallig de GPS helemaal uit? Welke standen heb je bij de optie locatie?
Ik heb het ook hoor, zodra ik het op alleen GPS zet dan krijg ik die melding en kan ik geen stops, gyms e.d. openen.
Typisch...Terranova schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:57:
[...]
Ik heb het ook hoor, zodra ik het op alleen GPS zet dan krijg ik die melding en kan ik geen stops, gyms e.d. openen.
Ik ga het binnenkort is op een andere locatie testen, met een iets grotere afstand. Ben benieuwd.
Hehe ja, het is zuur. Thuis heb ik geen elke stop in de buurt en op mn werk zit er eentje op 5 meter lopen van mijn werkplek(wel in het gebouw bereikbaar nog, maar ik kan er echt neeeeeeeeeeeeeet niet bij).JustTweak schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:59:
[...]
Typisch...
Ik ga het binnenkort is op een andere locatie testen, met een iets grotere afstand. Ben benieuwd.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Stoere praat, maar kan gewoon.TroX schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:37:
[...]
De agent die mij aanspreekt / aanpakt over een draaiende motor moet ik nog wel eens zien...
Uiteraardmark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:42:
[...]
Overlast wel ja, maar dat komt niet door Pokemon Go, maar doordat sommige mensen nou eenmaal asociaal zijn. Genoeg normale nette mensen die pokemon spelen, genoeg aso's die geen pokemon spelen en toch overlast veroorzaken.
[ Voor 42% gewijzigd door ijdod op 28-07-2016 11:05 ]
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Idem,psychoclown schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:03:
Het lijkt erop dat Google login eruit ligt, ik kom er niet meer in in ieder geval
Had net ingame het loading icoontje, en nu kom ik er niet meer in met Google login.
Edit 11:09, alles werkt weer
[ Voor 5% gewijzigd door Eximius op 28-07-2016 11:09 ]
Ik heb daar (nog geen) last van, maar Maintenance Vision ligt er weer uit, dus waarsch weer iets met de PTC serverspsychoclown schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:03:
Het lijkt erop dat Google login eruit ligt, ik kom er niet meer in in ieder geval

Kreeg net ook een melding dat player data niet geladen kon worden en zo te zien is geeft de server status pagina ook een ping van 900+ voor Google loginpoor Leno schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:04:
[...]
Ik heb daar (nog geen) last van, maar Maintenance Vision ligt er weer uit, dus waarsch weer iets met de PTC servers
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik zit er nog in en heb net nog een rattata en een weedle gevangen...psychoclown schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:03:
als ik in mijn auto netjes op een plek sta in het publieke domein met draaiende motor is niet meteen overlast, dus dan wil ik de motiverende redenen weten en hebben we een leuk gesprek. Tuurlijk kunnen er kapstok argumenten zijn waaronder hij het probeert te verklaren, maar dan hebben we in iedergeval een leuk gesprek en kan hij rekenen op een formele klacht als hij stoer genoeg is me weg te sturen.
Van lvl16 naar 18. Toch prettig.
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator