Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:30

Hoogie2004

Whohooooo

http://ispokemongodownornot.com/

Handige site :) Alles ligt plat momenteel...

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TroX schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:06:
[...]

als ik in mijn auto netjes op een plek sta in het publieke domein met draaiende motor is niet meteen overlast, dus dan wil ik de motiverende redenen weten en hebben we een leuk gesprek. Tuurlijk kunnen er kapstok argumenten zijn waaronder hij het probeert te verklaren, maar dan hebben we in iedergeval een leuk gesprek en kan hij rekenen op een formele klacht als hij stoer genoeg is me weg te sturen.
Waarom zou je in discussie gaan? Als ze vragen je motor uit te zetten, dan kun je dat toch gewoon doen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustTweak
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 21:25
Ik zit nu weer gewoon in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 10:50
JustTweak schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:09:
[...]

Ik zit nu weer gewoon in de app.
Jep kon hier net ook niet inloggen, maar inmiddels zit ik er weer in.
Alleen jammer dat ik de laatste 10 minuten heb gemist van mijn lure :/

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 21:40
poor Leno schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:09:
[...]

Waarom zou je in discussie gaan? Als ze vragen je motor uit te zetten, dan kun je dat toch gewoon doen? 8)7
Situatie afhankelijk natuurlijk, als je rustig je pokestop/gym rondje aan het rijden bent met de auto ben je daarna weer weg of als het super heet is zoals vorige week, dan is een airco wel prettig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik wilde net een lucky egg aanzetten.. (voor 50.000 van de benodigde 75.000 gvd, niet eens een lvl omhoog), maar denk dat ik daar nog even mee wacht als t zo wiebelig gaat nu.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:34:
[...]

In Goverwelle ook, bij de bibliotheek en de Albert Heijn. Altijd wel iemand te vinden.
Ja klopt :) Ben wel eens erbij gaan staan, zaten 2 jongens op die stenen er tussenin :P Daar woon ik vlakbij, naast het station. Toch meestal wel een drempel om bij een paar mensen te gaan staan, grote groepen vind ik minder eng :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
Het is echt niet normaal, kwam hier in het dorp iemand tegen van level 31. Ik weet niet wat hij de laatste 2 weken gedaan heeft, maar ik heb al 2 dagen moeite met van 21 naar 22 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 16:23
Ik zit er weer gewoon in (na game afgesloten te hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
TroX schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:06:
[...]

als ik in mijn auto netjes op een plek sta in het publieke domein met draaiende motor is niet meteen overlast, dus dan wil ik de motiverende redenen weten en hebben we een leuk gesprek. Tuurlijk kunnen er kapstok argumenten zijn waaronder hij het probeert te verklaren, maar dan hebben we in iedergeval een leuk gesprek en kan hij rekenen op een formele klacht als hij stoer genoeg is me weg te sturen.
Heel stoere praat.

Het is uiteraard situatie/context afhankelijk. Overdag langs een doorgaande weg? Midden in de nacht in een woonwijk? In dat laatste geval wens ik je veel succes met je formele klacht...

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
AFCAjax schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:14:
Het is echt niet normaal, kwam hier in het dorp iemand tegen van level 31. Ik weet niet wat hij de laatste 2 weken gedaan heeft, maar ik heb al 2 dagen moeite met van 21 naar 22 te gaan.
Botten :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
ijdod schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:14:
[...]

Heel stoere praat.

Het is uiteraard situatie/context afhankelijk. Overdag langs een doorgaande weg? Midden in de nacht in een woonwijk? In dat laatste geval wens ik je veel succes met je formele klacht...
Alsof het verboden is om 's nachts met een draaiende motor ergens stil te staan.
Overigens is het niet enkel stoere praat. Maar we verschillen duidelijk van inzicht. Gelukkig zijn er ook agenten die het normaal vinden als je pokemon go speelt :P

[ Voor 17% gewijzigd door TroX op 28-07-2016 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
TroX schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:15:
[...]

Alsof het verboden is om 's nachts met een draaiende motor ergens stil te staan
|:( 8)7

Deel 128: Henk & Ria; de razende roverheid.

Gedraag je gewoon normaal, hoef je ook aan een agent die de overlast wil beperken niet je stoere verhaal op te hangen want die zit daar, net als het overgrote deel van ons, niet op te wachten.

[ Voor 27% gewijzigd door De Rikster op 28-07-2016 11:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
TroX schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:11:
[...]

Situatie afhankelijk natuurlijk, als je rustig je pokestop/gym rondje aan het rijden bent met de auto ben je daarna weer weg of als het super heet is zoals vorige week, dan is een airco wel prettig :P
Natuurlijk kun je allemaal argumenten bedenken, en misschien ben jij in je 1.0 Micraatje niet het probleem. maar als een Tupperware GTI met rioolbuizen eronder, onder je open raam (want warm) staat te ronken, dan is t gewoon vervelend.

Ik zou niet de moeite doen, of uberhaupt de vervelende situatie uit te lokken om daarover in discussie te gaan met de politie.
En natuurlijk sta je 'in je recht blabla', maar er bestaat ook zoiets als common courtesy..

Maarja dat ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-09 09:38
Ik ben gisteren even naar Sloterplas gereden in m'n pauze naar aanleiding van een comment hier. Ik probeerde Scyther te vangen maar met de auto kan je vanwege straatopbreking niet helemaal rond rijden.
Niet dat ik in de auto speel hoor. Ik parkeer m'n auto altijd netjes en dan loop ik een rondje...maar wel een gedoe. Ik zou willen dat er wat meer variätie is in de Pokémon die in de buurt spawnen.

Daarnaast werkt de PokéVision website wel maar is het een ontzettend gedoe om van hot naar her te vliegen om alles wat je nog niet hebt te pakken. Daarnaast had ik gehoopt op een wat slimmer algoritme. Nu spawnen Pokémon gewoon random lijkt het wel zonder dat er gekeken wordt naar je huidige level....of je alleen of met vrienden loopt....hoe ver je loopt etc. Het zou leuker zijn als dat ook van invloed was.

Hebben jullie al 'echt' geld in Pokémon GO gestopt? Ik zit te twijfelen om wat egg incubators aan te schaffen of wellicht wat incenses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
poor Leno schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:17:
[...]

Natuurlijk kun je allemaal argumenten bedenken, en misschien ben jij in je 1.0 Micraatje niet het probleem. maar als een Tupperware GTI met rioolbuizen eronder, onder je open raam (want warm) staat te ronken, dan is t gewoon vervelend.

Ik zou niet de moeite doen, of uberhaupt de vervelende situatie uit te lokken om daarover in discussie te gaan met de politie.
En natuurlijk sta je 'in je recht blabla', maar er bestaat ook zoiets als common courtesy..

Maarja dat ben ik.
Ik ben zeer beschaaft, heb geen micra maar ook geen gti :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Laatst online: 22-04 18:07
DedSec85 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:18:
Hebben jullie al 'echt' geld in Pokémon GO gestopt? Ik zit te twijfelen om wat egg incubators aan te schaffen of wellicht wat incenses.
Maar liefst 10 hele euros ingegooid. Voor een game die mij al 3 weken(ssst) weet te vermaken en ook lekker tijd mee kan doden tijdens reizen wil ik ze best wat geld gunnen. :>

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 09:02
DedSec85 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:18:
Zelf heb ik een paar euro's uitgegeven aan wat incubators, om vooral de 10 en in mindere mate de 5km eieren uit te broeden. De 2km eieren gaan in de oneindige incubator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

poor Leno schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:11:
Ja ik wilde net een lucky egg aanzetten.. (voor 50.000 van de benodigde 75.000 gvd, niet eens een lvl omhoog), maar denk dat ik daar nog even mee wacht als t zo wiebelig gaat nu.. :/
Zou ik ook maar even mee wachten, zo te lezen zitten een aantal anderen er alweer in maar mij lukt het nog niet :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 10:13

watercoolertje

Untertitel

DedSec85 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:18:Hebben jullie al 'echt' geld in Pokémon GO gestopt? Ik zit te twijfelen om wat egg incubators aan te schaffen of wellicht wat incenses.
15 euro :D meer ruimte (voor items) en incubators! Kan daar nooit genoeg van hebben, nu weer allemaal op, twijfel nog een keer geld uit te geven, net als games op de PC waar ik veel tijd in steek :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Eximius schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:20:
[...]

Zelf heb ik een paar euro's uitgegeven aan wat incubators, om vooral de 10 en in mindere mate de 5km eieren uit te broeden. De 2km eieren gaan in de oneindige incubator.
Jammer da tje geen eieren kan weggooien. Ik heb een hoop van die 2km eieren staan waar ik niks anders mee kan doen dan uitbroeden...

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Laatst online: 15-09 12:47
Wat is de reden dat veel sites/apps de data van PTC gebruiken? Die is vele malen vaker down dan de Google login.

Of is de Google data niet uit te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
weszz schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:20:
[...]

Maar liefst 10 hele euros ingegooid. Voor een game die mij al 3 weken(ssst) weet te vermaken en ook lekker tijd mee kan doden tijdens reizen wil ik ze best wat geld gunnen. :>
Ja inderdaad. Zo zit ik er ook in. Mag ik vragen wat je er van hebt gekocht?
Ik zit te denken aan een Egg incubator maar m'n Pokéballs worden ook steeds schaarser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
watercoolertje schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:20:
[...]

15 euro :D meer ruimte (voor items) en incubators! Kan daar nooit genoeg van hebben, nu weer allemaal op, twijfel nog een keer geld uit te geven, net als games op de PC waar ik veel tijd in steek :)
Zijn die Incubators in de shop dan ook voor altijd of netzo als die je krijgt bij het lvlen voor slechts 3x geldig?
Antwoord zie ik namelijk niet in de OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:38

ZodiacNL

Crazy Cow Squad

Ben ik de enige die nog nooit een 10km ei gekregen heeft? :|
Ondertussen al level 21 en mis wel een beetje de fun van iedereen die 10km eieren uitbroed links en rechts |:(

Crazy Cow Squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Nielsjuhz schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:22:
[...]

Zijn die Incubators in de shop dan ook voor altijd of netzo als die je krijgt bij het lvlen voor slechts 3x geldig?
Antwoord zie ik namelijk niet in de OP
Drie maal ;(

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
DedSec85 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:22:
[...]

Ik zit te denken aan een Egg incubator maar m'n Pokéballs worden ook steeds schaarser.
Je kan beter een rondje pokestops doen waar een grote dichtheid is en meer ittem space kopen, zodat je een tijdje vooruit kan. Voordeel is dat je dan ook nog pokemon vindt en je het nuttige met het aangename kan combineren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
De Rikster schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:22:
Wat is de reden dat veel sites/apps de data van PTC gebruiken? Die is vele malen vaker down dan de Google login.

Zodat je geen Google account hoeft aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
Ik had dus een PTC account waarmee ik bijna level 10 was. Vorige week vrijdagavond was er weer een storing. Vrienden konden wel spelen met hun Google account en ik niet. Toen was ik het zat en heb ik ook ingelogd met mijn Google account. Moest wel even opnieuw beginnen maar zit nu op level 13,5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZodiacNL schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:22:
Ondertussen al level 21 en mis wel een beetje de fun van iedereen die 10km eieren uitbroed links en rechts |:(
Ah je bedoelt de 10km fun van een Staryu, Zubat en Pidgey uitbroeden? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
DedSec85 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:22:
[...]

Die dingen dus. Had hetzelfde toen ik geen pokestops meer kon vinden en wel eieren had en wilde rond lopen :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:24
De Rikster schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:22:

PokemonGo Mapper werkt prima met een Google account, het zal wel makkelijker zijn om een bot PTC accounts te laten aanmaken dan Google accounts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 09:02
Level 19 hier en 2x een 10km ei, tot overmaat van ramp 2x een Niki Minaj uit gekregen.

Mijn vriendin is level 15 en zit al op 7 10KM eieren. lijkt compleet random te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-09 13:02
trix0r schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:23:
[...]

Zodat je geen Google account hoeft aan te maken?
Ik heb een nieuwe gmail aangemaakt en daarmee me PTC account gemaakt :+
Overigens ondersteund https://www.reddit.com/r/PokeScanner/ beide en het is de beste scanner op het moment (mijn mening :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:43

Nogne

>.<

poor Leno schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:24:
[...]

Precies dit :/ Ik word zo sip van al die 10km eieren, ik krijg alleen maar Ratata's en Seal's uit mijn eieren. Ik krijg ze niet alleen uit de 10km, ook uit de 5km. Ik wil eens wat anders dan een Ratata of een Seal O-)

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacNL

ZodiacNL

Crazy Cow Squad

[...]

Meer de gene met een Elecatbuzz, Magmar en Lapras en derglijke...

Crazy Cow Squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er nog steeds niet in :( Google account. Andere last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:52
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:26:
Geen probleem hier

Edit: Terwijl ik dit aan het typen was ben ik eruit gebonjoured :)

[ Voor 14% gewijzigd door Smeldor op 28-07-2016 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Exact hetzelfde hierzo, ben level 21 en ook nog nooit een 10km ei gehad.. zit nu met 6 2km eieren terwijl iedereen om mij heen allemaal 10km eieren aan het broeden is. Ben er bang voor dat als ik eindelijk een 10km ei heb dat die niet veel goeds dropt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nadat ik dat bericht plaatste kom ik erin.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
Nogne schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:25:
Precies dit :/ Ik word zo sip van al die 10km eieren, ik krijg alleen maar Ratata's en Seal's uit mijn eieren. Ik krijg ze niet alleen uit de 10km, ook uit de 5km. Ik wil eens wat anders dan een Ratata of een Seal O-)
Wees blij dat je 10km eieren krijgt. Ik sta nog steeds op 0 na meer dan 25 eieren te hebben uitgebroed. :( lvl 22

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Zojuist even geprobeerd door opnieuw op te starten, hier nu ook problemen om in te loggen met Google account helaas. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
[...]

10km fun :9~ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:52
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:28:
[...]

Net nadat ik dat bericht plaatste kom ik erin.... ;)
Dan heb jij mijn plekje gestolen want nu kom ik er niet meer in :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Hahahahahaha er zat een druppeltje op mn scherm en vanuit mn ooghoek leek het door de vergrootte pixels alsof er plots een MissingNo naast mn poppetje stond _O- _O- _O-

Afbeeldingslocatie: http://www.goombastomp.com/wp-content/uploads/2016/02/Missingno.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:51
Mijn eieren houden zich wel netjes aan het lijstje van 2/5/10km. Totaal nu 4x een 10km gehad en daaruit gekregen: Kabuto, Mr. Mime, Hitmonchan en Pinsir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
spocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:28:
[...]

Zojuist even geprobeerd door opnieuw op te starten, hier nu ook problemen om in te loggen met Google account helaas. :X
Hier kom ik er ook niet meer erin ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacNL

ZodiacNL

Crazy Cow Squad

Hogader schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:31:
Mijn eieren houden zich wel netjes aan het lijstje van 2/5/10km. Totaal nu 4x een 10km gehad en daaruit gekregen: Kabuto, Mr. Mime, Hitmonchan en Pinsir.
|:(

Crazy Cow Squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
Hier kom ik er gewoon in. Kijk eens of je misschien je WiFi aan en uit kan zetten, of even naar plane-modus.
Ik weet niet of het helpt maar soms kwam ik er wel in als ik dat gedaan had....kan ook gewoon toeval geweest zijn natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 11-09 16:54
Hogader schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:39:
[...]

Afgelopen Maandagavond wel gemerkt in Helmond. Vaak overlast en hangjongeren (waar je graag omheen loopt) in het park bij het kasteel, maar nu door Pokemon Go juist een heleboel mensen met een gezamelijke interesse (zitten immers 3/4 stops naast elkaar + een gym). En van welke komaf dan ook spreekt iedereen elkaar vriendelijk aan. Damn wat een verschil!

Zelfs voor het kasteel met verschillende teams defenden/overnemen was uitermate vriendelijk (vooral ook omdat niemand toch wist dat ze de gym zeker zouden hebben en hij niet meer overgenomen zou worden >:) )
FYI, er zit een elektabuzz spawn in het parkje naast het spoor als je bij het kasteel het kanaal over gaat.
spawned bijna elk uur om x:21 en verdwijnt om x:36.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 23:13
Net een Aerodactyl uit een 10km ei gekregen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 00:46
murphylee schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 04:46:
[...]

Whut :P
3x level 17 ei + 1x level 19 ei.

Heb al een aantal gekregen maar helaas geen Lapras of Snorlax.
Hopelijk zit er iets moois tussen. :)

[afbeelding]

Welk level ben je?
Vrij hoog geloof ik aangezien je een golduck tegen komt van 1400cp.
Lvl 23 toen ik die Golduck tegen kwam. 4e ei is ook 23. Ben nu net 24 :)

Kan niet inloggen om mijn ei uit te lopen :( :( :(

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Ik kan ook niet inloggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Hier ook down (al 30 min, ptc)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[...]

Heb ik dan mazzel gehad met de eieren? :P

1 Rhyhorn, CP258
2 Tentacool, CP199
3 Magmar, CP491
4 Tentacool, CP247
5 Ponyta, CP420

Zo uit mijn hoofd zat er 1 10km tussen, de rest 5km. Jammer dat niet na te gaan is welke uit welke kwam, de eggs komen niet in de/het journal terecht en zelfs al staan ze er wel in. je kan daar niet ver terug scrollen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 20:43

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Hij gaat steeds up and down, PTC blijft down, google kan soms inloggen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hogader schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:31:
Hier ook 4x een 10km ei: Onix, Chansey en Scyther (2x).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Raven schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:38:
[...]

Heb ik dan mazzel gehad met de eieren? :P

1 Rhyhorn, CP258
2 Tentacool, CP199
3 Magmar, CP491
4 Tentacool, CP247
5 Ponyta, CP420

Zo uit mijn hoofd zat er 1 10km tussen, de rest 5km. Jammer dat niet na te gaan is welke uit welke kwam, de eggs komen niet in de/het journal terecht en zelfs al staan ze er wel in. je kan daar niet ver terug scrollen.
De Magmar zal het 10 km ei geweest zijn.
Maar inderdaad jammer dat je eieren niet in het journal staan. Ook al kan je niet al te ver terug, soms is het toch handig het daar te kunnen zien, ook voor de hoeveelheid dust en candy die je erbij krijgt bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 00:53
Ik zou blij zijn met een Niki Minaj uit een ei want die heb ik nog niet... Wel een paar keer haar silhouet gezien in de nearby list maar that's it...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hahahaha je Poliwhirl avatar _O-

(begint nu serieuze vormen aan te nemen! :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:42:
Ik zou blij zijn met een Niki Minaj uit een ei want die heb ik nog niet... Wel een paar keer haar silhouet gezien in de nearby list maar that's it...
Hier laatst Nicki Minaj aan mijn collectie toe kunnen voegen, maar ik mis nog een hoop ander spul. Nu volgens mij rond de 80 caught. en ook zoiets seen (misschien 1 of 2 meer seen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thirdheart
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-02-2022
Ik wist tot vandaag niet dat je ook slechte pokemons (zoals weedle) uit een 10km ei kon krijgen.
Lijkt erop dat ik gewoon mazzel had met Onix, Electabuzz en Aerodactyl. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit op caught/seen 70/71 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Gister een Xtorm powerbank gekocht, uiteraard puur voor mijn werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
raptorix schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:45:
Gister een Xtorm powerbank gekocht, uiteraard puur voor mijn werk ;)
Hier een tijdje terug een Xiaomi 20k powerbank besteld, wacht nog wel op de levering ervan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
poor Leno schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:43:

Ik mis nog een knipperende 100% door het plaatje heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

61/61 hier, op lvl 17.5.

Waar je woont heeft hier volgens mij behoorlijke invloed op. Hier in de nieuwbouwwijk ver buiten het centrum is weinig diversiteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 00:53

Tja, mijn 100% Poliwhirl is hier kennelijk een "inside joke" geworden... Don't fight it - run with it. _o-

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Heb je wel al veel geevolueerd of nog niet? Ik heb er wel meer gezien/gehad, maar heb wel ook al alles dat ik gevonden heb minimaal 1 keer geevolueerd (de echte meuk 2 keer).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 19-09 13:34
Mx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:46:
[...]

Tja, mijn 100% Poliwhirl is hier kennelijk een "inside joke" geworden... Don't fight it - run with it. _o-
WTF heb jij een 100% poliwhirl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
IdieEasy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:39:
Hij gaat steeds up and down, PTC blijft down, google kan soms inloggen:

Hier inmiddels gelukkig weer in kunnen loggen!
preciese stand hier is trouwens 80/81, damn hypno...

Helaas in mijn wijk ook erg weinig variatie, gelukkig helpt het dat ik soms voor mijn werk naar het buitenland moet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
[...]

Ehhh, uit een 10km ei krijg je geen Ratata's of Seal's hoor.

https://fscl01.fonpit.de/...s-and-tricks-2KM-w782.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
P.K. schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:48:
[...]

Foute interpretatie, dit kan wel degelijk. Uit een 10km ei kun je ook alles uit een 2 en 5 km ei krijgen, en uit een 5km ei kun je ook alles uit een 2 km ei krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:47:
[...]

Heb je wel al veel geevolueerd of nog niet? Ik heb er wel meer gezien/gehad, maar heb wel ook al alles dat ik gevonden heb minimaal 1 keer geevolueerd (de echte meuk 2 keer).
Nee nog niets eigenlijk, alleen 2 Eevees.. En paar keer Eevee geboost omd e IV waarde vast te stellen. Voor de rest niets.

@Albantar, hoeveel CP is ie eigenlijk en hoeveel candies heb je nou?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je kunt alles uit een 10 km ei krijgen wat ook in een 2 of 5 km zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 19:05
[...]

Jawel hoor, in de binnenste cirkels vallen ook in de buitenste cirkels. Met een 10km ei kun je dus ook dingen krijgen die in 5km of 2km eieren zit.

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Hoeveel wordt je Poliwrath uiteindelijk?

Also, zou kut zijn als ie dan slechte attacks heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Pfff...denk ik iemand blij te kunnen maken als ik thuiskom omdat ik eenIvysaur gespot heb... 'Failed to authenticate'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
[...]

Jawel. Als ik het kon laten zien kon ik je tonen hoe uit 90% van mijn eieren (ook 10km) een ratatas en pidgeys zijn gekomen.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als Pokevision eruit ligt is t gewoon niet leuk meer :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

poor Leno schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:52:
Als Pokevision eruit ligt is t gewoon niet leuk meer :(
https://geopoke.com/

Die doet het nog steeds redelijk bij mij, kan er alleen zelf niet inkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:49:
[...]

Je kunt alles uit een 10 km ei krijgen wat ook in een 2 of 5 km zit..
Echt? Volgens mij heb ik tot nu toe altijd iets gekregen uit de behorende "ring". *afkloppen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
P.K. schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:53:
[...]

Echt? Volgens mij heb ik tot nu toe altijd iets gekregen uit de behorende "ring". *afkloppen*
Die kans is ook wel het grootst heb ik het idee, maar helaas is het niet 100% het geval ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hahahaha 'When you get home and your egg is at 9,9 km" _O-

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CJO4EFc.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.K. schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:53:
[...]

De kans is kleiner maar het kan wel.. Mijn vriend heeft bij 5 km net zo vaak 'ongedierte' als iets interessants..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:55:

[afbeelding]
Simpsons did it !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:55:

[afbeelding]
Haha, wij waren gisterenavond net thuis toen we op pokevision een seal op nog geen 20 meter van ons huis zagen.. Toch weer naar buiten dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax

Poliwhirl is echt een baas in Poke GO. Als je ziet hoe hij danst, geniaal.

Die van mij wild gevangen, en gewoon 89-91% :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Ik heb al zeker 4 10 km eggs gehatched
en wat ik me herinner aan pokemon uit eieren zijn:
- Pinsir
- Rhydon
- Jynjx
- Sandscrew
- ponyta
- Pikachu (2km ei)
- Squirtle
- tentacoool
- Cubone
- Eevee
- Weedle
- Pidgey

Gelukkig nog geen ratata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-08 14:42
Mx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:40:
[...]

Gefeliciteerd, je bent de 100e die deze vraag stelt! Als speciale prijs krijg je... Een Weedle!
Oké en waar kan ik dat vinden dan? Ik kan toch niet alle duizenden berichten door gaan lezen? Moet zeggen dat ik er al heel veel van gelezen heb in het vorige topic, maar ben het niet tegengekomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 19-09 13:34
YinYang schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:13:
[...]

Oké en waar kan ik dat vinden dan? Ik kan toch niet alle duizenden berichten door gaan lezen? Moet zeggen dat ik er al heel veel van gelezen heb in het vorige topic, maar ben het niet tegengekomen....
Het maakt echt helemaal niet uit of je het er voor of er na doet. Resultaat blijft hetzelfde.

Edit: Misschien een leuke om bij de Q&A in de startpost te zetten

[ Voor 7% gewijzigd door Terranova op 28-07-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
[...]

Er zit zo'n mooi balkje boven het topic waar je een paar woorden als 'power', 'voor', 'na', 'evolve' in had kunnen gooien en dan waarschijnlijk meteen het antwoord had gekregen.

Edit: ook maar even getest voor de zekerheid en die combinatie van 4 woorden geeft in de 2e post die er naar boven komt exact antwoord op je vraag.

[ Voor 13% gewijzigd door mark-k op 28-07-2016 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
freggell schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:00:
Ik heb al zeker 4 10 km eggs gehatched
en wat ik me herinner aan pokemon uit eieren zijn:
- Pinsir
- Rhydon
- Jynjx
- Sandscrew
- ponyta
- Pikachu (2km ei)
- Squirtle
- tentacoool
- Cubone
- Eevee
- Weedle
- Pidgey

Gelukkig nog geen ratata.
Ik vraag me toch af hoe ze een Rhydon in dat ei drukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

[...]

Zo heel lastig was het niet, \[iOS/Android] Pokémon Go - Deel 2=

En Google:

https://www.google.nl/sea...ading+before+evolve+po+go

Dat je het vraagt is prima, dat er grappig gereageerd wordt ook (want ja, dit komt iedere 2-3 pagina's langs, dus het is of grappig, of vervelend reageren :P) Maar dan boos reageren omdat men een grapje maakt, dat is een beetje jammer O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
weszz schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:19:
[...]

Ik vraag me toch af hoe ze een Rhydon in dat ei drukken :+
Onder druk wordt alles vloeibaar :D

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mike-n88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-05 11:20
In de OP staat:
Vang bonus: Excellent Throw 75
Dit is toch zeker 100 bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
ijdod schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:19:
[...]

Een vaste stof niet lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ijdod schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:19:
[...]

Hoe wou je diamanten maken dan? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Mike-n88 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:19:
In de OP staat:
Vang bonus: Excellent Throw 75
Dit is toch zeker 100 bij mij
Iemand die de OP gelezen heeft! Alleen daarvoor verdien je al een plusje (plus dat je opmerking inderdaad correct is, excellent throw is 100 exp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thirdheart
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-02-2022
mark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:21:
[...]

Iemand die de OP gelezen heeft! Alleen daarvoor verdien je al een plusje (plus dat je opmerking inderdaad correct is, excellent throw is 100 exp).
Ik gooi nooit excellent throws dus ik had het niet kunnen weten :'(

Edit: typo
Pagina: 1 ... 39 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator