Ik ook niet vaak, maar soms heb ik eens mazzelThirdheart schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:22:
[...]
Ik gooi nooit excellent throws dus ik had het niet kunnen weten
Edit: typo
En wéér ligt de boel plat

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat vraag ik me ook af.weszz schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:19:
[...]
Ik vraag me toch af hoe ze een Rhydon in dat ei drukken
Zover ik weet kun je geen geëvolueerde pokemon terug in een ei proppen.
Grrrr. Ik kan niet inloggen. Mijn pauze begint zo en we wilden even een Gym gaan overnemen.
Het gaat inderdaad lekker uchh, check de grafiek: http://allestoringen.nl/storing/pokemon-goLanithro schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:24:
Grrrr. Ik kan niet inloggen. Mijn pauze begint zo en we wilden even een Gym gaan overnemen.
Haha ja ik wist in de op wat dingen stonden die ik kon gebruiken en toen kwam ik die fout tegen.mark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:21:
[...]
Iemand die de OP gelezen heeft! Alleen daarvoor verdien je al een plusje (plus dat je opmerking inderdaad correct is, excellent throw is 100 exp).
Daar gaat dan ook jaren, maanden weken lange ervaring aan voorafThirdheart schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:22:
[...]
Ik gooi nooit excellent throws dus ik had het niet kunnen weten
Edit: typo
Klopt sowieso niet, niet teveel over nadenkenArgantosNL schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:24:
[...]
Dat vraag ik me ook af.
Zover ik weet kun je geen geëvolueerde pokemon terug in een ei proppen.
In Gen 1 kan Pikachu nog uit ei komen... Paar gens later heeft hij ineens een prevolutie...
Zo, mezelf ook maar opgegeven voor de Tweakers WhatsApp groep!
nondeju
Rondje lopen in de pauze zie ik en wartortle en hypno op de radar verschijnen (heb beide nog niet) maar ligt de scanner er weer eens uit en ik kan ze niet vinden
Rondje lopen in de pauze zie ik en wartortle en hypno op de radar verschijnen (heb beide nog niet) maar ligt de scanner er weer eens uit en ik kan ze niet vinden
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
De wat?bardi-1 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:27:
Zo, mezelf ook maar opgegeven voor de Tweakers WhatsApp groep!
Ik kom hier echt om in de drowsees, dan heb je ook zo een hypno. Hoeft er maar 13 te vangen voor een evolutie.
Verwijderd
Is er iemand hier met een PTC account dat de afgelopen 2 uur wel heeft kunnen inloggen?
Ik kan 5 van de 10 keer dat ik even wil spelen ook gewoon niet inloggen met PTC, heb er echt intens spijt van dat ik geen google account heb gebruikt!
Ik kan 5 van de 10 keer dat ik even wil spelen ook gewoon niet inloggen met PTC, heb er echt intens spijt van dat ik geen google account heb gebruikt!
bardi-1 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:27:
de Tweakers WhatsApp groep!
[ Voor 25% gewijzigd door Goemies op 28-07-2016 12:32 ]
First page!
Whatsapp Pokémon Go groep voor Tweakers!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Pff ik kan er hier maar af en toe 1 vinden, de hypno is weggerend en al weken geen mogelijkheid voor evolutie gevonden. Toch maar eens zo'n drowzee farm opzoeken, heb gehoord dat schiphol ook veel drowzees heeft dus wellicht bij volgende reis iets eerder arriveren.
Is het mogelijk om mijn Pokémon Trainer Club account om te zetten naar een Google inlog? Want de Trainer Club inlog werkt veel vaker niet ten opzichte van de Google inlog.
Klopt, veel drowzee op Schiphol. Liep gister avond op Schiphol nog even rond toen ik was geland, Hypno van 1175CP gevangen.spocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:32:
Pff ik kan er hier maar af en toe 1 vinden, de hypno is weggerend en al weken geen mogelijkheid voor evolutie gevonden. Toch maar eens zo'n drowzee farm opzoeken, heb gehoord dat schiphol ook veel drowzees heeft dus wellicht bij volgende reis iets eerder arriveren.
Hier ben ik ook wel benieuwd naardarkdesign schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:33:
Is het mogelijk om mijn Pokémon Trainer Club account om te zetten naar een Google inlog? Want de Trainer Club inlog werkt veel vaker niet ten opzichte van de Google inlog.
Gheh. "Pokemorons". Moet toegeven dat ik er wel om kon lachen toen ik hem hoorde.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Ervaring van mijn broertje: Niet mogelijk, support ticket aangemaakt met reactie dat dit niet mogelijk is op dit moment. Ze melden echter niet of deze functie er wel zal komen.darkdesign schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:33:
Nee, maar Google ook niet veel online geweest:Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:31:
Is er iemand hier met een PTC account dat de afgelopen 2 uur wel heeft kunnen inloggen?
http://ispokemongodownornot.com/
Nope, maar wees maar wel blij tot ze hun rechten hebben aangepast... Ze mogen momenteel bij veel te veel dingendarkdesign schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:33:
Geen idee, zit er nog niet in. Snelle reacties op vragen etc. misschien?
Hypno is 1 van mijn 2 gevluchte pokemon die ik niet meer heb kunnen vangen.. Gelukkig wel regelmatig drowzees en ik heb een 94% IV drowzee.spocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:32:
Want hier gaat het nog niet snel genoeg?bardi-1 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:37:
[...]
Geen idee, zit er nog niet in. Snelle reacties op vragen etc. misschien?

Hoor je mij dat zeggen? Jij vraagt, ik doe een suggestie. Maar als je er geen voordeel in ziet dan ben je vrij om niet te joinen.
Kijk nou een slowbro in het plantsoen, 916 CP... altijd leuk
Nee hier krijg je alleen maar cryptische antwoorden waarbij je zelf nog eens de zoekfunctie zou moeten gebruiken, de horror
Dat is niet verkeerd voor een slowbrospocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:39:
Kijk nou een slowbro in het plantsoen, 916 CP... altijd leuk
In de war met slowpoke, nothing to see here folks, move along
[ Voor 15% gewijzigd door mark-k op 28-07-2016 12:41 ]
744 Hitmonlee, iig een nieuwe Pokemon
.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Nog even zo door gaan en ik kan taxichauffeur worden, weet nu heel veel straten waar ik nog nooit van gehoord had moeiteloos te vinden
mark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:40:
[...]
Nee hier krijg je alleen maar cryptische antwoorden waarbij je zelf nog eens de zoekfunctie zou moeten gebruiken, de horror

Ow dat heb ik dan weer niet, dan hadden ze eigenlijk de straatnamen in de app weer moeten geven hehe. Hier is het meestal die kant op, of bij dat witte schuurtje daar, eigenlijk nooit straatnamen die gebruikt worden.mercapto schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:42:
Nog even zo door gaan en ik kan taxichauffeur worden, weet nu heel veel straten waar ik nog nooit van gehoord had moeiteloos te vinden
"Goedemiddag, waar wilt u heen?"spocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:43:
[...]
Ow dat heb ik dan weer niet, dan hadden ze eigenlijk de straatnamen in de app weer moeten geven hehe. Hier is het meestal die kant op, of bij dat witte schuurtje daar, eigenlijk nooit straatnamen die gebruikt worden.
-"Naar de Burgemeester Brildragerstraat a.u.b."
"Sorry....weet u misschien de Pokémon spawn, de Gym of de Pokéstop?"
-"Oh sorry, ja, 2 Pidgeys en soms een Goldeen, tussen de 'Raar Beeld met Snor' en 'Enge fietstunnel' stop....
Bij de IV calculator zie ik heletijd level staan. Nu dacht ik dat die gekoppeld is aan jou eigen level maar nu heb ik net een ei uit laten komen die ik in lvl 16 heb gekregen en heb ik een leuke Krabby 302cp gekregen.
IV calculator zijn ding laten doen en hij geeft het volgende aan:
Percentage range
62% - 96%
Possible IVs
LVL Varieert tussen 13,5 - 14,5
Nu snap ik dus niet meer wat de lvl betekend. Zou iemand dit voor mij kunnen verhelderen gezien zoeken hierop lastig gaat in de topic (of weet neit de juiste keywords)
IV calculator zijn ding laten doen en hij geeft het volgende aan:
Percentage range
62% - 96%
Possible IVs
LVL Varieert tussen 13,5 - 14,5
Nu snap ik dus niet meer wat de lvl betekend. Zou iemand dit voor mij kunnen verhelderen gezien zoeken hierop lastig gaat in de topic (of weet neit de juiste keywords)
Zo, leuke PokéLunch gehad. Er zitten twee gyms op loopafstand en die waren allebei rood... Ik wandel naar de verste, versla die in één aanval (Jolteon is echt killer tegen waterbeesten!) en zet er mijn 761 Mr. Mime in als een virtuele "naaaanaaananaaanaaa" naar de rooie rakkers; loop naar de tweede, versla die in twee battles, zet er mijn 71 Pikachu in
en cash snel mijn twee gyms. Daarna portie kibbeling gegeten bij twee PokéStops.
Ik dacht, die beide gyms zullen het niet lang uithouden. Inderdaad, mijn Mr. Mime was binnen een half uur weer thuis, maar die gym is nu weer blauw met anderen erin. En die 71 Pikachu zit nog steeds gezellig in die andere gym maar daar staan nu een 394 Poliwhirl en een 958 Slowbro naast.
Ik dacht, die beide gyms zullen het niet lang uithouden. Inderdaad, mijn Mr. Mime was binnen een half uur weer thuis, maar die gym is nu weer blauw met anderen erin. En die 71 Pikachu zit nog steeds gezellig in die andere gym maar daar staan nu een 394 Poliwhirl en een 958 Slowbro naast.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
hahahahaha 'when you only have regular Pokeballs left" 
(Bij mij bij ongeveer elke soort bal)

haha kutpikachu

(Bij mij bij ongeveer elke soort bal)

haha kutpikachu

[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 28-07-2016 12:56 ]
Op Tweakers wordt verwacht dat je wel enige moeite doet voordat je een vraag stelt. Als je een vraag stelt waarvan het antwoord in dit topic al tig keer gegeven is (wat erop wijst dat je niet actief aan het topic meedoet maar alleen hier komt om even snel je vraag te stellen) en waarvan het antwoord ook in zo ongeveer elke Pokémon Go wiki te vinden is, dan lijkt het me duidelijk dat daaraan niet voldaan wordt. Vandaar...YinYang schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:13:
[...]
Oké en waar kan ik dat vinden dan? Ik kan toch niet alle duizenden berichten door gaan lezen? Moet zeggen dat ik er al heel veel van gelezen heb in het vorige topic, maar ben het niet tegengekomen....
Maar dus, voor de honderdeneerste keer: qua uiteindelijke kosten maakt het niets uit of je een mon eerst upgrade en daarna evolueert of andersom. Maar eerst evolueren en dan pas upgraden is toch beter omdat je dan kunt zien wat voor aanvallen de geëvolueerde mon heeft voordat je er bakken dust en candy tegenaan gooit.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Je vergeet nog de eerder aangegeven en duidelijk aanwezige zoekbalk mogelijkheid te vermelden, kleine moeite, maar het scheelt een hoop dezelfde antwoorden geven voor de actievere gebruikers.Mx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:58:
[...]
Op Tweakers wordt verwacht dat je wel enige moeite doet voordat je een vraag stelt. Als je een vraag stelt waarvan het antwoord in dit topic al tig keer gegeven is (wat erop wijst dat je niet actief aan het topic meedoet maar alleen hier komt om even snel je vraag te stellen) en waarvan het antwoord ook in zo ongeveer elke Pokémon Go wiki te vinden is, dan lijkt het me duidelijk dat daaraan niet voldaan wordt. Vandaar...
Maar dus, voor de honderdeneerste keer: qua uiteindelijke kosten maakt het niets uit of je een mon eerst upgrade en daarna evolueert of andersom. Maar eerst evolueren en dan pas upgraden is toch beter omdat je dan kunt zien wat voor aanvallen de geëvolueerde mon heeft voordat je er bakken dust en candy tegenaan gooit.
Dan moet je eens naar metrohalte Capelse brug gaan in Rotterdam/Capelle. Daar spawnen er vaak 5/6 tegelijkertijd. Ziet er erg creepy uitmark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:31:
Ik kom hier echt om in de drowsees, dan heb je ook zo een hypno. Hoeft er maar 13 te vangen voor een evolutie.
Ik maakte gisteren de fout om te vragen of een 100% vaporeon zeldzaam is. Kreeg het advies om het te transferen voor de candyMx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:58:
[...]
Op Tweakers wordt verwacht dat je wel enige moeite doet voordat je een vraag stelt. Als je een vraag stelt waarvan het antwoord in dit topic al tig keer gegeven is (wat erop wijst dat je niet actief aan het topic meedoet maar alleen hier komt om even snel je vraag te stellen) en waarvan het antwoord ook in zo ongeveer elke Pokémon Go wiki te vinden is, dan lijkt het me duidelijk dat daaraan niet voldaan wordt. Vandaar...
sorriesteineken schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:01:
[...]
Ik maakte gisteren de fout om te vragen of een 100% vaporeon zeldzaam is. Kreeg het advies om het te transferen voor de candy
Prima antwoord lijkt mesteineken schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:01:
[...]
Ik maakte gisteren de fout om te vragen of een 100% vaporeon zeldzaam is. Kreeg het advies om het te transferen voor de candy
Ach had ook misschien even zelf moeten googlen

Maar heb je hem nou wel of niet in de blender gestopt?steineken schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:03:
[...]
Ach had ook misschien even zelf moeten googlen
ofc not, is m'n enige boven de 1000 cpMx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:03:
[...]
Maar heb je hem nou wel of niet in de blender gestopt?
Edit: mister 100%
[ Voor 4% gewijzigd door steineken op 28-07-2016 13:04 ]
Zo, productief rondje tijdens de pause
- Weepinbell
- Seaking
- Golbat
- Doduo
- Tangela
allen tussen de 700 en 980CP
Niet slecht voor een halfuurtje midden in de natuur
- Weepinbell
- Seaking
- Golbat
- Doduo
- Tangela
Even hierop inhakend. Is iemand op de hoogte van dit:IdieEasy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:37:
[...]
Nope, maar wees maar wel blij tot ze hun rechten hebben aangepast... Ze mogen momenteel bij veel te veel dingen
https://consumerist.com/2...hts-heres-how-to-opt-out/
The Pokémon Go Terms of Service, as published by developer Niantic Labs, include a restrictive forced arbitration clause that both takes away the user’s right to file a lawsuit against Niantic, but also bars the user from joining others in any sort of class action against the company.
tldr; Pokemon Go ToS bevat een stuk waarin het onmogelijk wordt voor spelers om Niantic ooit aan te klagen of zich te voegen bij andermans aanklacht. Om deze mogelijkheid te behouden moet je binnen 30 dagen na registreren een mail sturen naar termsofservice@nianticlabs.com waarin je duidelijk (in het Engels) zegt dat je opt-out van de arbitration clause in de Pokemon Go terms of service.The Go terms do include an opt-out provision for people who don’t want to give up their rights. However, you must opt out within 30 days of first agreeing to the Terms of Service.
To Opt Out: Send an email ASAP (before the 30 days have passed) to termsofservice@nianticlabs.com with “Arbitration Opt-out Notice” in the subject line and a clear declaration that you are opting out of the arbitration clause in the Pokémon Go terms of service.
Ik had eigenlijk er nog bij moeten zetten dat als je een 100% Eevee transferred dat je dan 100 candy en 3x 750CP 90% Eevees er voor terug krijgt
Klopt we willen hier alleen verhalen horen over 100% poliwhirl'ssteineken schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:01:
[...]
Vanmorgen komt vrouwlief naar me toe, "Hé, er zat hier zo'n blauw katachtig dik beest in de straat" ik heb maar niet de tijd genomen om hem te vangen want moest boodschappen doen

Heb het er maar bij gelaten ik vang ooit snorlax nog wel
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ook ik heb me aangemeld voor de PokemonGo groepsapp
Een PTC account omzetten naar Google gaat natuurlijk niet? Tjonge jonge wat een brakke zooi bij Nintendo. Ligt er al weer halve morgen uit

Mijn boefje is liev!
Denk dat het beste algemene advies voor de meeste vragen in dit topic is: als je onder lvl 20 bent moet je gewoon geen dust uitgeven, en rustig aan lvlen, af en toe een lucky egg sessie, en niet te terughoudend zijn met je wat hogere cp pokemon een evolutie geven. Dan kan je een beetje meedoen om de gyms.
Kortom: speel het spelletje alsof het een spelletje is, niet een spreadsheet.
De min-maxers onder ons (waaronder ikzelf
) maken het met IV's en maximale evoluties in een lucky egg ook wel extra ingewikkeld, en we voegen daarmee nog extra grind toe ook. Maar dat is juist wat ons kriebelt, zeg maar.
Kortom: speel het spelletje alsof het een spelletje is, niet een spreadsheet.
De min-maxers onder ons (waaronder ikzelf
In het begin werkte dat ook, maar dat is uitgezet (samen met de voetstapjes).Marselaar schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:08:
Ik heb vandaag voor het eerst een mapje bij een gevangen pokemon:
[afbeelding]
Geen update van de app geweest. Android telefoon. Collega met iOs had het niet.
Wellicht dat ze het nu weer langzaam aanzetten.
Oh wow! Heb je toevallig third party apps/scanner draaien waar je met je speel account hebt ingelogd?Marselaar schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:08:
[afbeelding]
(En dat die dus op de PoGo app intappen?)
... daar stond (en nog steeds staat) een wit vlak hier.Marselaar schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:08:
[afbeelding]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik kan me niet herinneren dat ik een Terms of Service voorgeschoteld heb gekregen toen ik voor het eerst inlogde, zelfs niet eens een link naar de Terms of Service. Dus in ieder geval volgens Nederlands recht zijn die Terms of Service volgens mij niet eens rechtsgeldig, want algemene voorwaarden moeten altijd getoond worden - ernaar linken is volgens Nederlandse rechters al onvoldoende.geekeep schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:05:
Even hierop inhakend. Is iemand op de hoogte van dit:
https://consumerist.com/2...hts-heres-how-to-opt-out/
Bovendien kan volgens mij het opgeven van rechten alleen met een duidelijke opt-in en niet op die manier met een opt-out. Lijkt mij een storm in een glas water dus.
En dan nog, waarom zou je de maker van een spelletje überhaupt willen aanklagen? Misschien zijn ze wel bang voor een lawsuit als een PoGo-spelend kind zonder op of om te kijken een straat oversteekt en aangereden wordt?
Nee, gebruik ik nietpoor Leno schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:10:
[...]
Oh wow! Heb je toevallig third party apps/scanner draaien waar je met je speel account hebt ingelogd?
(En dat die dus op de PoGo app intappen?)
PSN: Marselaar
Hangt de CP af van je level of is dat gewoon random? <noob_mode>Eximius schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:05:
Zo, productief rondje tijdens de pause
- Weepinbell
- Seaking
- Golbat
- Doduo
- Tangela
Maar wat heeft dat voorn nut dat kaartje te zien onder een gevangen Pokie? Updated ie live?P.K. schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:09:
[...]
In het begin werkte dat ook, maar dat is uitgezet (samen met de voetstapjes).
Wellicht dat ze het nu weer langzaam aanzetten.
Of kon je alleen daar zien waar je m had gevangen? Of zoekt ie op dat kaartje waar je dat type nog meer kunt vinden?
Ik heb dat kaartje nooit gezien, wel 1 dag voetstapjes..
[ Voor 20% gewijzigd door poor Leno op 28-07-2016 13:14 ]
Weird, bij mij nu ook weer. Bij diezelfde Drowzee. App in de tussentijd opnieuw gestart omdat hij hing. Dit was de eerste keer dat ik het zag (ben begonnen met de officiele release).Raven schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:10:
[...]
... daar stond (en nog steeds staat) een wit vlak hier.
PSN: Marselaar
Beetje van beide heb ik het gevoel. Kom ook nog genoeg rotzooi tegen van 10CP, een Venomoth eerder vandaag bijvoorbeeld.bbc schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:12:
[...]
Hangt de CP af van je level of is dat gewoon random? <noob_mode>
Random met een max afhankelijk van je level.bbc schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:12:
[...]
Hangt de CP af van je level of is dat gewoon random? <noob_mode>
Nee, dat is alleen een kaartje ter indicatie van waar die Pokémon gevangen is (of waar het ei waar hij uit is gekomen verkregen is). Kan nuttig zijn voor het geval je bijvoorbeeld weer terug wil naar een plek waar je een bepaalde Pokémon hebt gevangen.poor Leno schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:12:
[...]
Maar wat heeft dat voorn nut dat kaartje te zien onder een gevangen Pokie? Updated ie live?
En bijvoorbeeld, ik heb op Ibiza en Formentera een aantal Pokémon gevangen. Met dat kaartje erbij zouden dat ook grappige vakantiesouvenirs zijn, toch?
Staat me iets bij dat ik bij eerste keer starten twee vinkjes had, eentje voor de voorwaarden en eentje voor extra nieuws in je mailbox. Dus je hebt wel degelijk iets geaccepteerd.Mx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:10:
[...]
Ik kan me niet herinneren dat ik een Terms of Service voorgeschoteld heb gekregen toen ik voor het eerst inlogde, zelfs niet eens een link naar de Terms of Service. Dus in ieder geval volgens Nederlands recht zijn die Terms of Service volgens mij niet eens rechtsgeldig, want algemene voorwaarden moeten altijd getoond worden - ernaar linken is volgens Nederlandse rechters al onvoldoende.
Bovendien kan volgens mij het opgeven van rechten alleen met een duidelijke opt-in en niet op die manier met een opt-out. Lijkt mij een storm in een glas water dus.
En dan nog, waarom zou je de maker van een spelletje überhaupt willen aanklagen? Misschien zijn ze wel bang voor een lawsuit als een PoGo-spelend kind zonder op of om te kijken een straat oversteekt en aangereden wordt?
Daarnaast is het opt-outen niet meer dan een mailtje sturen met een zin er in. Better safe, than sorry denk ik dan.
Ik zeg niet dat ik ze zou willen aanklagen, maar gezien de toegang die ze (tijdelijk) hadden tot je Google account, plus het feit dat ze stiekem een hoop data kunnen minen kan nare gevolgen hebben. Mocht het ooit misgaan bij Pokemon Go, heb je in ieder geval een stok achter de deur.
Ik heb liever 25 eieren met meer kans op iets anders dan nu al 5x een 10km ei met 3x ratata en 2x seal. Het is niet echt motiverend om een ratata uit een 10km ei te krijgen.ph4ge schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:28:
[...]
Wees blij dat je 10km eieren krijgt. Ik sta nog steeds op 0 na meer dan 25 eieren te hebben uitgebroed.lvl 22
PS/XBL: Nogne
Ah jammerMx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:14:
[...]
Nee, dat is alleen een kaartje ter indicatie van waar die Pokémon gevangen is (of waar het ei waar hij uit is gekomen verkregen is). Kan nuttig zijn voor het geval je bijvoorbeeld weer terug wil naar een plek waar je een bepaalde Pokémon hebt gevangen.
En bijvoorbeeld, ik heb op Ibiza en Formentera een aantal Pokémon gevangen. Met dat kaartje erbij zouden dat ook grappige vakantiesouvenirs zijn, toch?Ik zou het in ieder geval jammer vinden als ik al die Mediterrane Pokémon door de blender zou halen maar nu "vlieg ik blind" als het ware.

Had gehoopt op live map zoals Pokevision.. Voor mij zijn die voetstapjes echt niet genoeg straks.. Ik wil in iedergeval een richting.
Doelloos rondlopen is niet meer aan mij besteed.. Zo spannend vind ik t ook niet meer.. Met PV ga ik tenminste nog als een malle nog ergens op af
Wat hebben jullie voor zwakke gyms daar? Hier zit overal wel een 2k+ Lapras, Vaporeon, of Snorlax in tegenwoordig....Mx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:54:
Zo, leuke PokéLunch gehad. Er zitten twee gyms op loopafstand en die waren allebei rood... Ik wandel naar de verste, versla die in één aanval (Jolteon is echt killer tegen waterbeesten!) en zet er mijn 761 Mr. Mime in als een virtuele "naaaanaaananaaanaaa" naar de rooie rakkers; loop naar de tweede, versla die in twee battles, zet er mijn 71 Pikachu inen cash snel mijn twee gyms. Daarna portie kibbeling gegeten bij twee PokéStops.
Verwijderd
Richting en afstand was volgens mij wel beloofd in future updates
Alleen geen live map waarop je ze allemaal ziet zitten. Het moet nog wel een beetje een zoektocht blijven he!
Ja daar heb ik echt 2.5 uur reistijd voor overTerranova schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:01:
[...]
Dan moet je eens naar metrohalte Capelse brug gaan in Rotterdam/Capelle. Daar spawnen er vaak 5/6 tegelijkertijd. Ziet er erg creepy uit
Thanks. Momenteel ben ik level 10 en het beste wat ik tot nu toe gevonden heb is een Hypno met 489 CP. In het begin heb ik wat met dust gespeeld, maar ben nu aan het verzamelen geslagen.Terranova schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:13:
[...]
Random met een max afhankelijk van je level.
Het doel is dus levellen en goeie base pokemons vinden en de rest allemaal in cady veranderen om dan een sessie te evolven met een lucky egg om sneller je trainer naar een hoog niveau te tillen.
Maandag is een er een event in Leuven, waar een grote hoop gaat verzamelen. Misschien dat ik daar wat mee ga luren
Maar zo'n vinkje voor de voorwaarden, waarbij de voorwaarden je niet gepresenteerd worden, is dus in ieder geval volgens Nederlands recht niet rechtsgeldig.geekeep schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:15:
Staat me iets bij dat ik bij eerste keer starten twee vinkjes had, eentje voor de voorwaarden en eentje voor extra nieuws in je mailbox. Dus je hebt wel degelijk iets geaccepteerd.
En het opgeven van het recht om juridische stappen te ondernemen is een dermate grote bezwaring voor de gebruiker dat het me heel sterk lijkt dat dat rechtsgeldig afgedicht is met alleen een vermelding in verstopte voorwaarden met de mogelijkheid tot een opt-out - dat zou toch minstens een duidelijke opt-in moeten zijn.
Maar ja, IANAL.
Maar als je ze lucratief wil aanklagen doe je dat niet conform nederlands rechtMx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:20:
[...]
Maar zo'n vinkje voor de voorwaarden, waarbij de voorwaarden je niet gepresenteerd worden, is dus in ieder geval volgens Nederlands recht niet rechtsgeldig.
En het opgeven van het recht om juridische stappen te ondernemen is een dermate grote bezwaring voor de gebruiker dat het me heel sterk lijkt dat dat rechtsgeldig afgedicht is met alleen een vermelding in verstopte voorwaarden met de mogelijkheid tot een opt-out - dat zou toch minstens een duidelijke opt-in moeten zijn.
Maar ja, IANAL.
Het zijn gyms in een bedrijventerrein dus de mensen die zich ervan bedienen zijn voornamelijk mensen die werk hebben en dus niet al te veel tijd om Pokémon te spelen, denk ik.mark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:18:
[...]
Wat hebben jullie voor zwakke gyms daar? Jier zit overal wel een 2k+ Lapras, Vaporeon, of Snorlax in tegenwoordig....
Ongeveer de eerste week na de Australische release heeft dat kaartje gewerkt.poor Leno schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:12:
[...]
Maar wat heeft dat voorn nut dat kaartje te zien onder een gevangen Pokie? Updated ie live?
Of kon je alleen daar zien waar je m had gevangen? Of zoekt ie op dat kaartje waar je dat type nog meer kunt vinden?
Ik heb dat kaartje nooit gezien, wel 1 dag voetstapjes..
In het begin kon je ongeveer op straat niveau zien waar je je Pokemon gevangen had, later was ie verder uitgezoomd (zoals het voorbeeld van net).
Hoeft niet perse nut te hebben toch? Eerder een gimmick.
oopsweszz schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:19:
[...]
Ik vraag me toch af hoe ze een Rhydon in dat ei drukken

Scheelt dat dit ook niet kan. Er komen geen rattata uit 10 km eieren.Nogne schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:16:
[...]
Ik heb liever 25 eieren met meer kans op iets anders dan nu al 5x een 10km ei met 3x ratata en 2x seal. Het is niet echt motiverend om een ratata uit een 10km ei te krijgen.
I Am Not A Lawyer.poor Leno schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:24:
[...]
You wat?
Ik kreeg toch wel gekke sites op Google
100%...
Wikipedia: IANALpoor Leno schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:24:
[...]
You wat?
Ik kreeg toch wel gekke sites op Google
Het is wel degelijk handig hoor. Ik gebruikte het de eerste week om te kijken waar ik de pokemon had gevangen die ik graag wou evolueren, toen een drowzee, dan loop je gemakkelijk terug naar de plek. Doordat spawnpoints redelijk vast staan leg je dus een catalogus aan spawnpoints aan. Handig!P.K. schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:22:
[...]
Ongeveer de eerste week na de Australische release heeft dat kaartje gewerkt.
In het begin kon je ongeveer op straat niveau zien waar je je Pokemon gevangen had, later was ie verder uitgezoomd (zoals het voorbeeld van net).
Hoeft niet perse nut te hebben toch? Eerder een gimmick.
Dude, alles dat uit 2 en 5 km komt kan ook uit een 10km komen...wildcardxl schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:25:
[...]
Scheelt dat dit ook niet kan. Er komen geen rattata uit 10 km eieren.
Zeg dat maar tegen mn Staryu en Pidgey en de rest van de zooiwildcardxl schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:25:
[...]
Ga ik het nog even verder inwrijven. Zojuist weer een 5km ei gehatched en wederom eentje netjes uit het goede rijtje (cp 693 Rhyhorn). Dus in mijn geval heb ik nu +- 45 eieren gehatched allen uit het correcte rijtje.
Ik zal er eens een screenshot van maken. Je ziet er soms echt 6 staan en allemaal een andere kant op kijkend enzomark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:19:
[...]
Ja daar heb ik echt 2.5 uur reistijd voor over
Haha een drowsee sekte ofzoTerranova schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:31:
[...]
Ik zal er eens een screenshot van maken. Je ziet er soms echt 6 staan en allemaal een andere kant op kijkend enzo
Had gisteren prompt drie 10km eierenmark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:18:
[...]
Wat hebben jullie voor zwakke gyms daar? Jier zit overal wel een 2k+ Lapras, Vaporeon, of Snorlax in tegenwoordig....
Gisteravond laat laatste 2 uitgebroed. In een zat een Snorlax van 1753 met zeer acceptabele IV.
Nice, ik hoop ook nog een keer een slorlax ofzo uit een ei te krijgen (of beter, een spawnpunt te vinden, maar hier in de wijde omgeving nog niet gezien).CaptJackSparrow schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:34:
[...]
Had gisteren prompt drie 10km eierendie ik had verzameld nadat ik eergisteren wat extra ruimte had gemaakt door drie 5km eieren simultaan uit te broeden in 3x incubators omdat ik boven L20 was en 10km eieren dus extra interessant waren geworden.
Gisteravond laat laatste 2 uitgebroed. In een zat een Snorlax van 1753 met zeer acceptabele IV.Na enkele level-ups nu ook een 2k+ met 2060.
mark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:27:
[...]
Dude, alles dat uit 2 en 5 km komt kan ook uit een 10km komen...
lees het nu net idd, ik zit verkeerd.poor Leno schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:28:
[...]
Zeg dat maar tegen mn Staryu en Pidgey en de rest van de zooi
Raar dat ik tot nu toe alleen nog maar pokemon uit die onderste chart heb gekregen uit 10 km eieren.
Meestal gaat het ook wel goed ja, ik heb ook voor zover ik weet nog geen uit de andere schaal gehad (wel 2x eevee terwijl die hier echt abundant iswildcardxl schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:36:
[...]
[...]
lees het nu net idd, ik zit verkeerd.
Raar dat ik tot nu toe alleen nog maar pokemon uit die onderste chart heb gekregen uit 10 km eieren.
Ja, maar je kan het dus niet meer op straatniveau zien...murphsy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:26:
[...]
Het is wel degelijk handig hoor. Ik gebruikte het de eerste week om te kijken waar ik de pokemon had gevangen die ik graag wou evolueren, toen een drowzee, dan loop je gemakkelijk terug naar de plek. Doordat spawnpoints redelijk vast staan leg je dus een catalogus aan spawnpoints aan. Handig!
Is de tactiek dan ook zoveel mogelijk plek maken en alle 10km eieren bijhouden tot je level 20 bent of heeft een ei zijn 'level' op het moment dat je het vindt??CaptJackSparrow schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:34:
[...]
Had gisteren prompt drie 10km eierendie ik had verzameld nadat ik eergisteren wat extra ruimte had gemaakt door drie 5km eieren simultaan uit te broeden in 3x incubators omdat ik boven L20 was en 10km eieren dus extra interessant waren geworden.
Gisteravond laat laatste 2 uitgebroed. In een zat een Snorlax van 1753 met zeer acceptabele IV.Na enkele level-ups nu ook een 2k+ met 2060.
Voor zover bekend op het lvl dat je hem vindt.bbc schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:37:
[...]
Is de tactiek dan ook zoveel mogelijk plek maken en alle 10km eieren bijhouden tot je level 20 bent of heeft een ei zijn 'level' op het moment dat je het vindt??
Bron? Aangezien ik het zelf heb meegemaakt en ik het wat apart vind dat je nu zomaar verkondigd dat het niet kan terwijl ik het nu toch meerdere male heb meegemaakt.wildcardxl schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:25:
[...]
Edit:
Ik zie inderdaad dat andere mensen het ook zeggen.
[ Voor 35% gewijzigd door Nogne op 28-07-2016 13:39 . Reden: Antwoord ]
PS/XBL: Nogne
Klopt, maar je ziet het wel ongeveer en dat kan genoeg zijn om je te herinneren waar precies.P.K. schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:37:
[...]
Ja, maar je kan het dus niet meer op straatniveau zien...
lees mijn latere bericht, ik zit verkeerd.
Is dat niet gewoon een kwestie van centreren op de kaart die je voorgeschoteld krijgt?Mx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:38:
[...]
Klopt, maar je ziet het wel ongeveer en dat kan genoeg zijn om je te herinneren waar precies.
Of geeft die cirkel alleen aan "in deze omgeving ergens"?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator