Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 92 ... 197 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

THxZ0NE schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:27:
Ik begin langzaamaan fan te worden van Engelse Ales en een beetje uitgekeken op de zware Belgische bieren. Dit is gestart na wat bezoekjes aan British pubs met Murphys op de tap of een lekkere Guiness maar ook de Golden Ales aanbieding ooit bij de Lidl.

Zijn er betaalbare bieren te vinden die wel echt de moeite waard zijn? Ik bedoel, een krat hertog Jan kunnen we zo kopen maar een krat Ales moet echt nietwaar? Ook lastig te krijgen bij de supermarkt lijkt. Iemand tips? Liefst een lager alcohol percentage. Vanaf 3 en tot 6%bv.
Afgelopen jaren wel eens vanuit Duitsland diverse kratjes Killkenny meegenomen:

Afbeeldingslocatie: https://anthonymartin.be/wp-content/uploads/kilkenny1.png

Was tijdens mijn studententijd het standaard bier bij Paddy's in Enschede. :9

En als de Lidl Engelse weken heeft, hebben die ook de nodige Ale's staan

[ Voor 5% gewijzigd door JohanKupers op 06-11-2021 13:45 ]

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollercopter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16-09 15:51
Thalaron schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:16:
[...]

Over het algemeen ben ik ook niet zo van de IPA’s.

NEIPA gaat er meestal wel goed in maar voornamelijk de zwaardere TIPA / QIPA kan ik wel waarderen. Dat zijn weliswaar niet echt (reguliere) supermarkt IPA’s natuurlijk… vanavond van deze rakker genoten;
[Afbeelding]

Die hakt er wel in overigens met 13% / 44cl

Sowieso ben ik over het algemeen meer van de zware biersoorten. Niet zozeer dat het zwaar moet zijn, maar met €10+ voor 33-44cl voelt 10-25% toch goedkoper aan dan 5-9%. Daarnaast ligt mijn voorkeur wat smaak betreft bij Quadruppel / Barley / Stout / QIPA / Porter en dan het liefst een BA versie :)

Met zo een kneiter als hierboven kan ik in ieder geval best een vrijdagavond doorkomen :)
Ziet er wel een beetje bruinig uit, maar zal de lichtval zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig zulke zware IPAs op heb omdat ik juist precies het tegenover gestelde wil.
Het liefst heb ik ze 5-6%, super fruitig maar toch ook doordrinkbaar, eigenlijk op het randje tussen pale ale en IPA. Wel richting de 50 IBU maar in balans met wat meer zoetheid. Bij de meeste IPAs die ik in de supermarkt haal dan ben ik de smaak wel zat aan de einde van het glas en hoef ik er zeker niet nog 1 dezelfde. Mijn huis (I)PA vergist ik met Voss Kveik op 35C, dan hou je een soort van body over die zelfs een beetje aan een wijn doet denken. Tot nu toe nog weinig Kveik biertjes in het schap gezien, zou graag eens een commerciele versie testen om te vergelijken.
Thompson schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 00:31:
[...]

Woon je in Noord Brabant? Dan wil ik die homebrew wel eens proberen ;)
Onder Rotterdam :P ik wil best ruilen tegen iets anders. (y)

Ontopic:

De Pohjala orange gose vind ik erg goed te pruimen, had nog nooit een gose op.
Heeft iemand nog aanraders voor een Kolsch ? Ik krijg dat niet echt te pakken ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 06:33
JohanKupers schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:42:
[...]

Afgelopen jaren wel eens vanuit Duitsland diverse kratjes Killkenny meegenomen:

[Afbeelding]

Was tijdens mijn studententijd het standaard bier bij Paddy's in Enschede. :9

En als de Lidl Engelse weken heeft, hebben die ook de nodige Ale's staan
Mooie tip :) Tnx

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
En dan krijg je een cadeautje van iemand met een Mikkeler abo die niet van zuur houdt…Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/13gZoI9zJYFyh4vhxuVnPO0JaWI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nZVAW8zyFOHeLEvualAt5BFI.jpg?f=fotoalbum_large

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
@Chiron Netjes :D

Ik ben niet zo van zuur bier maar die collectie zou ik ook niet afslaan :)

Proost op het weekend!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f-BzYAkl4KCo-H-11xmOyFw2uBw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KiGFRGppAnJv4gL4y232zf3L.jpg?f=fotoalbum_large

Heerlijk :9B

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjoske78
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 15:25
.Joop schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:48:
[...]

Erg goedkoop inderdaad, maar is het nou over de houdbaarheidsdatum? Er staan er twee vermeld waarvan één al verstreken is en die andere in 6 weken. Dat zal een IPA geen goed doen verwacht ik
Inderdaad over datum zie ik nu, maar dat vind ik niet erg.
Een IPA is juist ontwikkeld om langer te kunnen bewaren zover ik weet. De extra hop zorgt voor conservering.
Het lijkt wel alsof ipa's tegenwoordig alleen nog maar mogen worden gedronken als ze binnen 2 weken na canning date vallen en ze al die tijd bij een temperatuur van 5° zijn bewaard.
Dat heeft weinig meer met de oorspronkelijke ipa te maken m.i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Zjoske78 schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:49:
[...]

Inderdaad over datum zie ik nu, maar dat vind ik niet erg.
Een IPA is juist ontwikkeld om langer te kunnen bewaren zover ik weet. De extra hop zorgt voor conservering.
Het lijkt wel alsof ipa's tegenwoordig alleen nog maar mogen worden gedronken als ze binnen 2 weken na canning date vallen en ze al die tijd bij een temperatuur van 5° zijn bewaard.
Dat heeft weinig meer met de oorspronkelijke ipa te maken m.i.
IPAs moet je echt zo vers mogelijk drinken. Het heeft nooit iets met oorspronkelijke smaak te maken gehad. Daar zat nooit veel hop in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjoske78
SemperFidelis schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:52:
[...]

IPAs moet je echt zo vers mogelijk drinken. Het heeft nooit iets met oorspronkelijke smaak te maken gehad. Daar zat nooit veel hop in.
Ik heb vooral het idee dat het een beetje een trend is van de laatste jaren...
Ik heb echt prima ipa's gedronken zonder ooit op datum of temperatuur te letten.
Maar ieder zijn ding natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Zjoske78 schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:55:
[...]

Ik heb vooral het idee dat het een beetje een trend is van de laatste jaren...
Ik heb echt prima ipa's gedronken zonder ooit op datum of temperatuur te letten.
Maar ieder zijn ding natuurlijk...
Amerikaanse ipas zijn altijd wel zo bedoeld, en hoe meer hops ze er in gooien hoe lekkerder ze smaken als ze verser zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjoske78
SemperFidelis schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:01:
[...]

Amerikaanse ipas zijn altijd wel zo bedoeld, en hoe meer hops ze er in gooien hoe lekkerder ze smaken als ze verser zijn ja.
Ja ok, maar de IPA is van oorsprong niet Amerikaans, dat is een beetje wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:25
Het idee achter het zo vers mogelijk opdrinken komt ook deels omdat het bier dan exact zo zou moeten smaken als hoe de brouwer het bedoelt heeft. Zelf maak ik mij hier niet zo druk over maar de hop aroma's kunnen geloof ik wel redelijk snel af nemen na het cannen/bottelen waardoor dit vooral op de moderne IPAs van toepassing is.

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Zjoske78 schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:07:
[...]

Ja ok, maar de IPA is van oorsprong niet Amerikaans, dat is een beetje wat ik bedoel.
Geen enkel bier smaakt nog zoals het voor oorsprong smaakte. Ja soms nog wat spul van butchers tears. Maar verder hebben IPAS echt niets meer te doen met 18e eeuws bier op een schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:22

Thompson

Beeromaniac

Ach zo heb ik toch al een aantal keer een Uiltje Fast & Fresh gedronken die weinig indruk maakte tegenover (even dure) hop-knallers van andere merken.

Goede kwaliteit(juist soorten), veel hop én erg vers zal vast het lekkerste zijn. Maar ik denk dat van die 3 criteria de eerste twee het belangrijkste zijn voor een lekker bier.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 12:11
Chiron schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 19:15:
En dan krijg je een cadeautje van iemand met een Mikkeler abo die niet van zuur houdt…[Afbeelding]
Poh dat mogen ze altijd wel langsbrengen 🥰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Thompson schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:11:
Ach zo heb ik toch al een aantal keer een Uiltje Fast & Fresh gedronken die weinig indruk maakte tegenover (even dure) hop-knallers van andere merken.

Goede kwaliteit(juist soorten), veel hop én erg vers zal vast het lekkerste zijn. Maar ik denk dat van die 3 criteria de eerste twee het belangrijkste zijn voor een lekker bier.
Ik denk dat die eerste het belangrijkste is, dan de tweede en dan de derde. Die laatste wordt al behoorlijk opgevangen door in te blikken en geen gekke dingen met temperatuur ed te doen.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:18
Idee van de IPA is toch juist geweest dat het lang houdbaar was voor de oversteek van de UK naar India. Dus vers drinken zou eigenlijk niet echt des IPA zijn. Maar je ziet het wel heel vaak dat ze vers verkocht worden ja.

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Ah ja men slaat wel vaker door met dingen, bijvoorbeeld ook met de rokerigste whisky.. het kan niet gek genoeg.
Opzich is het wel grappig voor een keer om een ipa open te trekken die letterlijk anderhalf uur eerder uit het blikapparaat kwam schuiven in de brouwerij.
Of een vat wat rechtstreeks uit de brouwerij wordt aangeslagen op de tap.
Als een ipa wat langer staat (meer dan 3 weken) is het echte verse wel van de hop af, sommige ipa’s gaan dan wat vlakker/muffiger smaken.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Is het niet ook gewoon een biersnobipa craze waar brouwers maar wat graag op inspringen. De innovatie drang is aanwezig,de klanten willen elke keer weer wat anders en exclusiefs en laten zich dus maar wat graag aanpraten dat verser dan vers echt de enige manier is om echt van hun bier te genieten,anders ben je geen echte bierliefhebber. Voila, een nieuwe hype ia geboren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMES
  • Registratie: Mei 2020
  • Nu online
Heeft iemand al een mail gehad van Hertog Jan Gerards toegift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
@RMES hier niet in ieder geval.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:11
nope, niks nog

Wacht, ik kan er nu ook eentje bestellen. Nu nog even wachten totdat de webshop het weet doet....

[ Voor 79% gewijzigd door gustaveau op 08-11-2021 15:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Wren schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:41:
Is het niet ook gewoon een biersnobipa craze waar brouwers maar wat graag op inspringen. De innovatie drang is aanwezig,de klanten willen elke keer weer wat anders en exclusiefs en laten zich dus maar wat graag aanpraten dat verser dan vers echt de enige manier is om echt van hun bier te genieten,anders ben je geen echte bierliefhebber. Voila, een nieuwe hype ia geboren.
Hoewel er graag overdreven over gedaan wordt, zit er wel een (wetenschappelijke) kern van waarheid in. Met name als we het over dry-hopped bieren hebben. De hop esters die vrijkomen tijdens het fermenteren zijn behoorlijk vluchtig. Pak bijvoorbeeld een goede NEIPA, als die kneitervers is dan drink je een mand vol tropisch fruit met een subtiele hint van hars. Die smaak vlakt al heel gauw af, ook al zit 't in blik waar zonlicht en zuurstof in principe niet bij kan. Bittere IPA's hebben hier weer veel minder last van, omdat daar over het algemeen meer gist aan is toegevoegd en het wort veel meer gewhirlpooled is om zuurstof te introduceren. De vorming van esters wordt dan sterk afgeremd en het bier is niet tot nauwelijks fruitig te noemen en behoudt z'n smaak veel langer.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PollieRacing
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:49
RMES schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:38:
Heeft iemand al een mail gehad van Hertog Jan Gerards toegift?
Ik heb een mail gehad dat ik er 1 kan bestellen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RMES
  • Nu online
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Wanneer ik die link open krijg ik niet meer dan wat tekst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RMES
  • Nu online
Thalaron schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:52:
[...]

Klopt, daarna naar de winkelwagen gaan, daar zie je hem terug: https://brouwerijwinkel.hertogjan.nl/cart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pieroman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:48

Pieroman

/me

Yes, besteld via deze manier. Ben benieuwd of ze ook gaan leveren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 16:18

link_mario

Ofwa?

Ook besteld, ben benieuwd of degene die geen "uitnodigings mail" hebben gehad ook daadwerkelijk geleverd gaan krijgen.

Is natuurlijk een makkelijke check die je zou kunnen toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrorcr
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:59
Thalaron schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:52:
[...]

Wanneer je daarna alle code na /cart/ weg haalt (dus de url tot en met /cart/ behoud), dan zit ie in je wagentje! O+

Edit: Veeeeeels te traag gereageerd zie ik! 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Nitrorcr op 08-11-2021 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Wel weer een blunder van heb je het jouw daar nadat bij de vorige keer de Vatgerijpt je de wachtrij kon omzeilen via de Duck Duck Go browser.

Hoe moeilijk kan het zijn… ook om een mail te sturen dat je het niet bent geworden is blijkbaar teveel gevraagd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:53
mmm, inclusief verzenden kom ik op 35 euro uit, toch best een aardig bedragje voor 1 fles van 0,75? liter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PollieRacing
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:49
Ik hoop voor jullie dat het werkt :)

Ze controleren namelijk wel of je een email hebt gehad. Zie hieronder de tekst uit de email..
Om een bestelling te plaatsen, dien je een account een account aan te maken op onze webshop. Gebruik hiervoor het e-mailadres waarmee je jezelf hebt ingeschreven voor de loting. Op deze manier zorgen wij voor een zo eerlijk mogelijke verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario

link_mario

Ofwa?

PollieRacing schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:24:
Ik hoop voor jullie dat het werkt :)

Ze controleren namelijk wel of je een email hebt gehad. Zie hieronder de tekst uit de email..

[...]
Gelukkig heb ik zojuist alsnog een mail gehad om een fles te bestellen :*) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 15:36
Rob112 schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:10:
mmm, inclusief verzenden kom ik op 35 euro uit, toch best een aardig bedragje voor 1 fles van 0,75? liter
Vind ik ook, daarom toch maar niet gedaan.

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
*knip*, fles al vergeven

[ Voor 81% gewijzigd door kiiv3H op 08-11-2021 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ook mail gehad en besteld. 👍🏻👍🏻

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

kiiv3H schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:45:
Ik weet niet of het hier toegestaan is, maar ik had meerdere inschrijvingen en heb nu dus een ingelote fles 'over'. Stuur even een DM als je interesse hebt :)
Had ik ook ;). Heb ik laten afleveren bij mijn vader.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Ik heb net ook een mail ontvangen dat ik er een kan bestellen. Dat kan ik echter niet omdat ik dat dus al heb gedaan :+

13:12 orderbevestiging en om 13:45 uitnodiging. 1e op hetzelfde mail adres gedaan dus tsja. We zien wel... 35 euro is een aardig bedrag voor één fles... Mijn schoonvader is echter helemaal fan van Gerard dus dit gaat voor zijn verjaardag volgend jaar zijn (of met kerst om te delen aldaar).

Mocht mijn order niet doorgaan moet ik zeggen dat voor 35 euro ik daar ook niet geheel treurig om kan zijn. Ik zat dus te twijfelen maar gezien dit de laatste HJ van Gerard zal zijn toch maar gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob112
ik krijg zojuist ook bericht dat ik er 1 kan bestellen, had net besloten om het niet te doen maar nu ga ik weer twijfelen :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
@THxZ0NE
Ale is niet echt mijn ding, maar je zou ook naar de Belgische amber bieren kunnen kijken, dat is in principe hetzelfde als ale.

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Nu online

DexterDee

kiiv3H schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:45:
Ik weet niet of het hier toegestaan is, maar ik had meerdere inschrijvingen en heb nu dus een ingelote fles 'over'. Stuur even een DM als je interesse hebt :)
DM gestuurd. Ik ben in de markt voor een flesje, was niet ingeloot O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Ook ik heb net mail; "Gefeliciteerd! je bent één van de gelukkigen die mag gaan genieten van Gerards Toegift. "
@DexterDee de kans is dus nog aanwezig dat je ingeloot wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Nu online

DexterDee

plofkip schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:29:
@DexterDee de kans is dus nog aanwezig dat je ingeloot wordt.
Twee vrienden zijn wel al ingeloot, ik neem het zekere voor het onzekere. Liever twee dan geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:14

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Alleen levering in Nederland, niet België. Wie moet ik aanklagen voor discriminatie? Zo werkt de wereld toch tegenwoordig :P
Leek me een ideaal flesje om een culinaire avond onder vrienden mee af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:51

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb het maar geprobeerd. We gaan het zien :9

Overigens nog steeds geen bierlijst van Billies. Die gaat er waarschijnlijk ook niet komen.
Op Untappd staat echter wel al een (test) lijst, maar die lijkt aardig plausibel. Als dit klopt dan worden het twee zware dagen :X

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Rob112 schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:10:
Ik ben gelukkig ook ingeloot, maar vind dat ook wel karig. Stond volgens mij in eerste instantie ook niet duidelijk vermeld?
Verzendkosten zijn nog tot daar aan toe maar gelijk 10€? Volgens mij moet een bedrijf als Hertog Jan (/AB Inbev) prima een deal kunnen sluiten dat dat voor veel minder geld kan. En die flessen zelf zullen ook echt niet met verlies weg gaan... En je kunt dus ook niet meerdere codes (vrienden uit hetzelfde dorp die 'm ook hebben) bundelen om verzendkosten te besparen. Lekker milieuvriendelijk ook.

Ik wil 'm graag hebben maar twijfel nu toch wel, 35€ kan ik ook onze lokale slijter die goed z'n best doet om leuke biertjes in het assortiment te hebben blij mee maken en dan heb ik zeker net zoveel/lekker bier.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Thompson schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:56:
[...]
Verzendkosten zijn nog tot daar aan toe maar gelijk 10€?
De verzendkosten stonden mij inderdaad ook tegen.

Tevens; Er staan er al 3 op Marktplaats (zonder vraagprijs) voor diegene die mis hebben gegrepen :+

Ik verwacht overigens ook wel dat deze redelijk leuke 2e hands prijzen gaat opleveren voor de handelaars. Deze heeft nogal een hoog FOMO/collector gehalte volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob112
Thalaron schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:16:
[...]

Tevens; Er staan er al 3 op Marktplaats (zonder vraagprijs) voor diegene die mis hebben gegrepen :+

Ik verwacht overigens ook wel dat deze redelijk leuke 2e hands prijzen gaat opleveren voor de handelaars. Deze heeft nogal een hoog FOMO/collector gehalte volgens mij..
verrek je kan er ook 3 bestellen, zo heb je geen verzendkosten en dan gooi je die andere 2 op marktplaats voor de normale prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Thalaron schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:16:
[...]

Ja leuk dat ze mogelijk voor geld te verkopen zijn maar ik koop m'n bier wel om het op te drinken :9
Ja ok en soms ook wel voor anderen, maar dan maak ik er 0 winst op

Heb wel nog een extra set HJ Vatgerijpt van 2 jaargangen (ik denk 2017 en 2018) in de kelder liggen die ik toch maar een keer ga verkopen. Maar die waren in eerste instantie wel gewoon gekocht om op te drinken. Maargoed dat kwam er allemaal niet van, nu gaat binnenkort pas een keer de eerste doos open. En van het geld wat die dan opleveren ga ik weer gewoon andere leuke bieren halen.
Rob112 schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:20:
[...]

verrek je kan er ook 3 bestellen, zo heb je geen verzendkosten en dan gooi je die andere 2 op marktplaats voor de normale prijs
Bij mij niet hoor. Hij geeft netjes aan dat 1 de maximale bestelhoeveelheid van dit artikel is.

[ Voor 14% gewijzigd door Thompson op 08-11-2021 15:22 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob112
Thompson schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:20:
[...]

Ja leuk dat ze mogelijk voor geld te verkopen zijn maar ik koop m'n bier wel om het op te drinken :9
Ja ok en soms ook wel voor anderen, maar dan maak ik er 0 winst op

Heb wel nog een extra set HJ Vatgerijpt van 2 jaargangen (ik denk 2017 en 2018) in de kelder liggen die ik toch maar een keer ga verkopen. Maar die waren in eerste instantie wel gewoon gekocht om op te drinken. Maargoed dat kwam er allemaal niet van, nu gaat binnenkort pas een keer de eerste doos open. En van het geld wat die dan opleveren ga ik weer gewoon andere leuke bieren halen.

[...]

Bij mij niet hoor. Hij geeft netjes aan dat 1 de maximale bestelhoeveelheid van dit artikel is.
Ik heb er net toch echt 3 kunnen bestellen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Rob112 op 08-11-2021 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Ik heb er ook 3 besteld, heb wel geïnteresseerden in m'n omgeving gok ik. En anders is er idd marktplaats nog. Of zelf bewaren...
Ben benieuwd of ze netjes geleverd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Vreemd hier zowel via Edge als via Chrome gaat dat niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Thompson op 08-11-2021 15:39 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Hmm dikke pech, ze hebben het al door, maar tot nu toe heb ik dus geen verzendkosten betaald:

Afbeeldingslocatie: https://gcdn.pbrd.co/images/5uqeRH1Kjtx1.png?o=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legian117
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10:05
Ze schijnen weer te kampen met IT problemen. Tenminste dat vertelde ze me telefonisch. Krijg het hier niet voor elkaar om er een te bestellen. Blijf bij het inloggen problemen hebben dat het mailadres/account niet herkent wordt. Terwijl de laatste serie Vatgerijpt nog redelijk soepel verliep.

Kreeg de tip om te blijven proberen |:( en om een mail te sturen. Ze gaan dus monitoren of iedereen die ingeloot is en wil bestellen ook heeft kunnen bestellen.

XSX: legianb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
plofkip schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:39:
Hmm dikke pech, ze hebben het al door, maar tot nu toe heb ik dus geen verzendkosten betaald:

[Afbeelding]
Natuurlijk leuk voor jou, maar indien je inderdaad geen verzendkosten moet betalen op deze manier is dat natuurlijk wel erg flauw richting de andere mensen die besteld hebben. Immers kon ik er ook meer bestellen maar gezien er duidelijk stond aangegeven max 1... Kans dat ze de gehele order zouden annuleren was immers ook nog een optie geweest...

Zeker gezien 10 euro nogal fors is...

[ Voor 3% gewijzigd door Thalaron op 08-11-2021 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Thalaron schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:45:
[...]

Natuurlijk leuk voor jou, maar indien je inderdaad geen verzendkosten moet betalen op deze manier is dat natuurlijk wel erg flauw richting de andere mensen die besteld hebben. Immers kon ik er ook meer bestellen maar gezien er duidelijk stond aangegeven max 1... Kans dat ze de gehele order zouden annuleren was immers ook nog een optie geweest...
Dat moeten ze dan maar doen. Het was een probeersel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 17:47
Ik heb ook een mailtje dat ik ingeloot ben.
Vond €25 al erg duur voor een fles, maar met ook nog €10 verzendkosten er bij wordt ik niet echt enthousiast er van. Enige verzachtende omstandigheid is dan dat het een 75cl fles is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob112
plofkip schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:39:

[Afbeelding]
bij mij ook, wel raar dat de annuleringsmail in mijn spam folder zat. Maar goed het ziet er nu wel naar uit dat we 1 fles krijgen zonder verzendkosten of zullen we daar nog een naheffing voor krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Rob112 schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:54:
[...]

bij mij ook, wel raar dat de annuleringsmail in mijn spam folder zat. Maar goed het ziet er nu wel naar uit dat we 1 fles krijgen zonder verzendkosten of zullen we daar nog een naheffing voor krijgen?
In principe hebben ze geen poot om op te staan om dat te doen, dus ik verwacht van niet. De overeenkomst die je sluit is 3 flessen voor €75 met geen verzendkosten en er is nu €50 terug gestort. Dan kunnen ze niet nog los €10 gaan vragen omdat ze dit niet goed dichtgetimmerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
plofkip schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:56:
[...]

In principe hebben ze geen poot om op te staan om dat te doen, dus ik verwacht van niet. De overeenkomst die je sluit is 3 flessen voor €75 met geen verzendkosten en er is nu €50 terug gestort. Dan kunnen ze niet nog los €10 gaan vragen omdat ze dit niet goed dichtgetimmerd hebben.
Ik verwacht dat ook niet, alhoewel vragen altijd kan/mag én in de mail stond max 1 per klant, dus op zich was het duidelijk dat dit niet de bedoeling was. Maar leuk voor diegene die geen verzendkosten hoeven te betalen, echter extra zuur voor diegene die dat dus niet hebben gehad/gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gustaveau
Het zou mooi zijn als je hem gewoon af zou kunnen halen bij de brouwerij, om de verzendkosten te besparen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

plofkip schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:56:
[...]

:? Ze geven de spelregels duidelijk aan, jij scoort met een duidelijke handsbal en vind het dan gek dat je een rode kaart krijgt, maar ook dat het doelpunt niet telt? :+

Zo werkt het natuurlijk niet. Dit is geen wehkamp die adverteert met een super aanbieding en er dan achter komt dat de prijs 399 had moeten zijn ipv 99.

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
CaLeX schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:16:
[...]

:? Ze geven de spelregels duidelijk aan, jij scoort met een duidelijke handsbal en vind het dan gek dat je een rode kaart krijgt, maar ook dat het doelpunt niet telt? :+

Zo werkt het natuurlijk niet. Dit is geen wehkamp die adverteert met een super aanbieding en er dan achter komt dat de prijs 399 had moeten zijn ipv 99.
Nee hoor, als je goed leest:

< "Kans dat ze de gehele order zouden annuleren was immers ook nog een optie geweest..."
> "Dat moeten ze dan maar doen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

plofkip schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:18:
[...]

Nee hoor, als je goed leest:

< "Kans dat ze de gehele order zouden annuleren was immers ook nog een optie geweest..."
> "Dat moeten ze dan maar doen."
Of ze gaan er gewoon vanuit dat jij een foutje gemaakt hebt, het aanbod was immers 1 fles en geen 3. Aangezien je de moeite gedaan hebt om wel te bestellen kunnen ze er vanuit gaan dat je op het aanbod in wilde gaan.

Het is natuurlijk gewoon een beetje jammer dit gedrag, volgende keer weer klagen dat er allerlei regels worden toegevoegd aan dit soort uitgaves.

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob112
CaLeX schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:16:
[...]

in mijn mail staat nergens dat je maar 1 fles mag bestellen, ook tijdens het bestellen heb ik dat nergens gezien. Ik had er 1 in mijn mandje en bij de volgende stap kwamen er verzendkosten bij met een melding dat ik bij een bestelling van 75 euro geen verzendkosten kreeg en stond er een plusje achter mijn fles waarmee ik hem op 3 kon zetten en de verzendkosten verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Rob112 schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:32:
[...]

in mijn mail staat nergens dat je maar 1 fles mag bestellen, ook tijdens het bestellen heb ik dat nergens gezien. Ik had er 1 in mijn mandje en bij de volgende stap kwamen er verzendkosten bij met een melding dat ik bij een bestelling van 75 euro geen verzendkosten kreeg en stond er een plusje achter mijn fles waarmee ik hem op 3 kon zetten en de verzendkosten verdwenen.
Is toch gek, dat ik dat wel gehad heb :?

Beste CaLeX,

Bedankt voor je inschrijving, jij maakt kans op één van de 15.000 flessen Gerards Toegift. De inschrijftermijn sluit vrijdag 5 november 2021 om 23:59 en op maandag 8 november 2021 volgt de loting.

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Rob112 schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:32:
[...]

Er staat in de mail dat je deze bijzondere fles mag gaan bestellen. Fles, dus niet flessen...

Trouwens, ik zie de eerste 10 al op markplaats staan.... gaan voor 50+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob112
CaLeX schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:37:
[...]

Is toch gek, dat ik dat wel gehad heb :?

Beste CaLeX,

Bedankt voor je inschrijving, jij maakt kans op één van de 15.000 flessen Gerards Toegift. De inschrijftermijn sluit vrijdag 5 november 2021 om 23:59 en op maandag 8 november 2021 volgt de loting.
true, in die mail staat het, in de mail dat je mag gaan bestellen staat "Met onderstaande unieke link heb je exclusief toegang tot de webshop waar je deze bijzondere fles kan bestellen".

Maar goed, om een eind aan de discussie te maken, het was een foutje op de website van HJ waar we gebruik van hebben gemaakt, zoals het er nu uitziet hebben we geluk en betalen we geen verzendkosten. Dom van HJ om het niet te beveiligen, netjes van ze dat ze niet de hele bestelling annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Komt door het merk HJ he, dat is het bier vanuit mijn jeugd dus daar mag je niet aankomen! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Nyarlathotep schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:55:
Ik heb het maar geprobeerd. We gaan het zien :9

Overigens nog steeds geen bierlijst van Billies. Die gaat er waarschijnlijk ook niet komen.
Op Untappd staat echter wel al een (test) lijst, maar die lijkt aardig plausibel. Als dit klopt dan worden het twee zware dagen :X
De lijst wordt regelmatig geüpdatet, maar de hoofdlijnen zullen wel kloppen verwacht ik.

Heb even getwijfeld om vrijdag ook te gaan. Maar uit ervaring weet ik, dat de dag erna heel zwaar is. Dus dat zou zonde zijn van de zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
35 euro voor een fles en verzending vind ik ook te gortig,mocht ik iemand nog blij kunnen maken met mijn inloting dan zie ik wel een dm verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
gustaveau schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:07:
Het zou mooi zijn als je hem gewoon af zou kunnen halen bij de brouwerij, om de verzendkosten te besparen...
Ze hebben er ook 5000 die bij de brouwerij zelf verkocht worden, 15000 voor online verkoop.

Die verzendkosten zijn ook vreemd eigenlijk.
10€ is gewoon heel veel en je mag maar één fles bestellen.\
En om nu voor 50€ extra aan HJ te gaan bestellen..... :/

Maar goed, de mijne is besteld

Gaat voor het hoogste bod op marklaats :9

[ Voor 28% gewijzigd door Oxellaar op 08-11-2021 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Krijg ik net bericht van m’n schoonvader dat ie er zelf een heeft besteld.. daar gaat de verassing -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Laatst online: 12:00
Zit nu aan de Walhalla Daemon #14. Lekker biertje, maar de rook smaak is wel even wennen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zLEMKI84z3C2to_fYhe3ddU1U_I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WxxeMcmh1cQtMFdmAz8c1C3M.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plofkip
<knip> Laat dat. Wees vriendelijk en hulpvaardig, dien een TR in of negeer de post. Meer opties heb je niet op Tweakers.

[ Voor 80% gewijzigd door Ardana op 09-11-2021 10:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Held..ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qSEmmejaiEO23qS1C4OlybqTM1A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RkrcL2UKjETUzPTJwHT33CsX.png?f=fotoalbum_large

Ze hebben in ieder geval een aanpassing gemaakt aan de webshop :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Ach... Ze hebben er 20.000, dus wie weet ligt hij volgende week wel bij de Jumbo in het schap :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Ik moet zeggen dat de order wel snel afgehandeld lijkt te zijn;
12:58 order bevestiging
20:30 order verzonden met levering morgen tussen 08:00 en 17:00 (aldus PostNL).

Nu mijn order vanuit de Plus nog en dan ben ik wel klaar voor de kerst/oud en nieuw _/-\o_

Nieuwsgierig; Zijn er hier ook mensen die niet onder de uitverkorene behoorden die wél hebben kunnen bestellen middels de eerder voorbijgekomen link in dit topic? Het was mij wél gelukt maar ik had dus alsnog de uitnodiging ontvangen..

[ Voor 52% gewijzigd door Thalaron op 08-11-2021 22:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-09 16:05

Jeroen87

Bier Connaisseur

Thalaron schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:34:
Ik moet zeggen dat de order wel snel afgehandeld lijkt te zijn;
12:58 order bevestiging
20:30 order verzonden met levering morgen tussen 08:00 en 17:00 (aldus PostNL).

Nu mijn order vanuit de Plus nog en dan ben ik wel klaar voor de kerst/oud en nieuw _/-\o_

Nieuwsgierig; Zijn er hier ook mensen die niet onder de uitverkorene behoorden die wél hebben kunnen bestellen middels de eerder voorbijgekomen link in dit topic? Het was mij wél gelukt maar ik had dus alsnog de uitnodiging ontvangen..
Yes ik, geen uitnodiging, wel besteld, ook al track and trace en pakket onderweg.

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Nou, ik kom er niet door bij HJ. Gebruik hetzelfde emailadres als waarop ik de uitnodiging heb ontvangen, maar computer says no....

Als ik ergens slecht tegen kan op de vroege ochtend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:51

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Jeroen87 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:27:
[...]

Yes ik, geen uitnodiging, wel besteld, ook al track and trace en pakket onderweg.
Het zal mij niets verbazen als HJ gewoon geen 15000 aanmeldingen heeft gehad. Wellicht zijn veel mensen afgehaakt op de toch wel hoge prijs.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Ok, nu is die voor mij toch onderweg :-)

Dat wordt mijn bijdrage voor het kerstdiner...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• link_mario

link_mario

Ofwa?

Hij is binnen (was wel een van de genodigde)!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0PgIq50EkWUnFyiRnhsIcQOwaSE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tbOyQj0rVDifeR8cWPEYLzBs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:25
Potver, kreeg net opeens een mail van De Moersleutel omdat er een plekje vrij was in the Guild. Niet heel lang getwijfeld, ik wil het toch wel eens meemaken. Ik heb de grote box van Frontaal ook iedere maand, bevalt de afgelopen maanden goed.

Nog meer mensen van hier gelukkig gemaakt met die mail?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjoske78
BobB schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:24:
Potver, kreeg net opeens een mail van De Moersleutel omdat er een plekje vrij was in the Guild. Niet heel lang getwijfeld, ik wil het toch wel eens meemaken. Ik heb de grote box van Frontaal ook iedere maand, bevalt de afgelopen maanden goed.

Nee helaas. Nog op de wachtlijst (vanaf 12 juli).
Maar twijfel de laatste tijd toch wat meer en dat is omdat ik die sours echt niet te pruimen vind.
Zitten er steeds toch wel 2 in volgens mij.
Als ik ze weggeef vind ik de prijs van het pakket relatief te hoog worden voor wat ik ervoor terug krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:45
BobB schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:24:

Helaas niet, sta al vanaf 11 juli op de wachtlijst.
Ik hoef er ook niet lang over na te denken want koop meestal wel de nieuwe moersleutels.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:25
Kapitein Merijn schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:42:
[...]

Helaas niet, sta al vanaf 11 juli op de wachtlijst.
Ik hoef er ook niet lang over na te denken want koop meestal wel de nieuwe moersleutels.
Ja, ik ook. De laatste blauwe barcode heb ik laten gaan: te duur. Voor twaalf euro zeker, mijns inziens. Voor acht euro zoals in het begin was het nog te doen, maar ik vind ze de laatste paar edities het niet meer waard.

Ik heb me toentertijd (10 april) om 12:42 aangemeld, voor wat dat waard is ;)
De personen op de wachtlijst worden verzocht binnen korte termijn af te sluiten of af te melden, dus misschien schiet je vandaag nog wel een paar plekjes meer op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maclp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:14
Zjoske78 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:42:
[...]

Nee helaas. Nog op de wachtlijst (vanaf 12 juli).
Maar twijfel de laatste tijd toch wat meer en dat is omdat ik die sours echt niet te pruimen vind.
Zitten er steeds toch wel 2 in volgens mij.
Als ik ze weggeef vind ik de prijs van het pakket relatief te hoog worden voor wat ik ervoor terug krijg.
Het wisselt. In de laatste zat er maar 1. De eerste twee hadden er inderdaad 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
BobB schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:48:
[...]

Ja, ik ook. De laatste blauwe barcode heb ik laten gaan: te duur. Voor twaalf euro zeker, mijns inziens. Voor acht euro zoals in het begin was het nog te doen, maar ik vind ze de laatste paar edities het niet meer waard.

Ik heb me toentertijd (10 april) om 12:42 aangemeld, voor wat dat waard is ;)
De personen op de wachtlijst worden verzocht binnen korte termijn af te sluiten of af te melden, dus misschien schiet je vandaag nog wel een paar plekjes meer op!
Ik kan de Black & Blue voor €10,49 ophalen bij de lokale Plus zodra ze binnen zijn. Dat was voor mij nog net binnen de perken (gelet op het formaat blik).

Ik vond de Black & Red ook wat tegenvallen maar deze nieuwe staat mij op de een of andere manier meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
Iemand de hele white label 2021 range van Emelisse al geproefd? De eerste die ik nam viel me vies tegen.

[ Voor 3% gewijzigd door Wren op 09-11-2021 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Mijn bestelling van gisteren is nog niet geannuleerd maar ook niet verzonden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:18
Nee nog niet de white labels kunnen proberen heb ze zaterdag in huis gekregen. Welke heb je op?
Heb de reviews gelezen en de Russian Imperial Stout en de TIPA zouden met name erg tegenvallen als ik het zo lees.

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 11:20
Ik heb hem ook niet binnen, maar zou kunnen dat ze hem samen met de adventkalender verzenden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
wimpie007 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 16:07:
Mijn bestelling van gisteren is nog niet geannuleerd maar ook niet verzonden
Hier hetzelfde verhaal... Staan er nog steeds 3 in bestelling/bevestiging.
Ben benieuwd maar reken me zeker nog niet rijk..
En zo niet, dan pech gehad en op naar iets anders lekkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:25
Wren schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:01:
Iemand de hele white label 2021 range van Emelisse al geproefd? De eerste die ik nam viel me vies tegen.
Ik heb er twee op. De russian imperial stout viel mee een beetje tegen. beetje zurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
Louwke schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 16:13:
Nee nog niet de white labels kunnen proberen heb ze zaterdag in huis gekregen. Welke heb je op?
Heb de reviews gelezen en de Russian Imperial Stout en de TIPA zouden met name erg tegenvallen als ik het zo lees.
De TIPA moet ik nog proberen maar dat is sowieso al niet echt mijn smaak. Ik had idd de RIS Bourbon Ba op en die valt toch flink tegen. Ik las meerdere meningen dat mensen dacht dat het flesje misschien niet goed was en dat had ik in eerste instantie ook qua gedachte. Erg zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
Is zurig misschien de huisstijl van Emelisse?
Het viel me ook al op voor de 2020 serie BA.

Op zich geen probleem natuurlijk, maar dan laat ik ze aan me voorbij gaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 22:41
@Wren @tlpeter @Louwke @gustaveau Ik heb het pakket ook sinds een week of twee in huis. De RIS viel idd érg tegen, was zelfs een beetje vies. Heb ik een lage rating gegeven, iets beter dan rating gootsteen want wel opgedronken. Vond het totaal geen RIS en idd veel te zuur.
De TIPA kon me wel redelijk bekoren. Geen topper maar prima biertje.

De Barley Wine lijkt mij het lekkerst, met de rokerige/turf whiskey smaak :)
Niet denderend allemaal maar prijs was €48 ofzo voor 12 flesjes, dus wilde ze voor dat geld best proberen.

@Mich007 Hier hetzelfde. Nog geen verzendbevestiging maar ook geen annulering. Wist ook niet dat je er maar één mocht bestellen. Die mail niet helemaal goed gelezen, maar heel duidelijk was het ook niet. En dat je vervolgens dan dan plussen in de webshop is ook niet handig van ze natuurlijk 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 10:14

DeFeCt

je wéét toch

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vIoCKFl82i11Gjig8jofkarHZSg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PmC8czy6PDMHjA5TZ7DCLJS6.jpg?f=fotoalbum_large

Mag ik even een lans breken voor Browar PINTA?

Op goed geluk meegenomen bij De Caigny, maar man man man, wat een kwaliteit voor €2,50, aanrader!

Flickr

Pagina: 1 ... 92 ... 197 Laatste