Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 54 55 56 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• menzo
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 01:11
SemperFidelis schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 18:27:
[...]

Kijkt ze ook nog naar stijlen of pakt ze echt alle mooie gekleurde blikkies.

Dan nog, prima smaak!
Eerst de stijlen ipa en sour en dan deze keer wat leuke blikjes / goede rating. Zware shit hadden we nog.

• menzo
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 01:11
remzor schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 18:39:
[...]

Damn, waar gehaald??

Ik bedoel je vriendin dan he.. :+
Zelf opgeleid, ze was een zoete wittewijn drinker die bier vies vond. :9B

• SemperFidelis
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 24-09 18:16

Maandje geleden aangemeld voor t Uiltje 'testpanel', nadat eerst al uit 400 mensen met 30 man mee mocht doen aan een proeverij, stuurden ze vanochtend een mail dat ik bij de vaste 10 testers zit de komende 3 maanden :D

Haha mooi joh, lekker vers bier van één van de leukste brouwerijen in NL

• plofkip
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 19:12
Deze was fijn zeg!

• ksborg
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 19:48
Heb hem wel gecancelled trouwens. Mij teveel IPA's. Op z'n tijd wel lekker, maar zeker met die grote blikken wordt het al gauw teveel voor mijn smaak :). De sours waren wel prima :Y

[Voor 8% gewijzigd door ksborg op 10-08-2020 07:39]

• Nitrorcr
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 25-09 07:16
Deze ook van het weekend op. Genieten!
Komende maand laat ik nog even staan, daarna even kijken. Mooie kwaliteit aan bier en voelt toch een beetje fout om alleen van een aanbieding gebruik te maken en daarna te cancellen. Wat ik dan gemiddeld voor een biertje betaal is mij prima. Ik ben iig positief verrast, hoop dat er meer van dit soort mooie bieren in het pakketje zitten! :*)

• Houstyn
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 12:10
Afgelopen zaterdag een 'whale share' gedaan met vrienden. Heel wat maanden moeten zoeken naar deze bieren en een beetje een once-in-a-lifetime gebeurtenis. Erg lastig verkrijgbaar spul wat hiertussen zit, onder andere een Cantillon uit 1999, Kentucky Brunch Brand Stout, SR-71, Beer:Barrel:Time, veel soorten Bokke, Antidoot en exclusieve Modern Times bieren.

Vroeg me af in dit forum of jullie ook bekend zijn met dergelijke bieren? Ook omdat hier meestal gewoon alleen de normale en goed verkrijgbare bieren langs komen. Was sowieso een topmiddag!

[Voor 24% gewijzigd door Houstyn op 10-08-2020 10:57]

• plofkip
Nitrorcr schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 10:18:
[...]

Deze ook van het weekend op. Genieten!
Komende maand laat ik nog even staan, daarna even kijken. Mooie kwaliteit aan bier en voelt toch een beetje fout om alleen van een aanbieding gebruik te maken en daarna te cancellen. Wat ik dan gemiddeld voor een biertje betaal is mij prima. Ik ben iig positief verrast, hoop dat er meer van dit soort mooie bieren in het pakketje zitten! :*)
Ik heb gewoon geannuleerd hoor :+ Ben toch Hollander? :9

• Nyarlathotep
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 26-09 11:29

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Houstyn schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 10:51:
Afgelopen zaterdag een 'whale share' gedaan met vrienden. Heel wat maanden moeten zoeken naar deze bieren en een beetje een once-in-a-lifetime gebeurtenis. Erg lastig verkrijgbaar spul wat hiertussen zit, onder andere een Cantillon uit 1999, Kentucky Brunch Brand Stout, SR-71, Beer:Barrel:Time, veel soorten Bokke, Antidoot en exclusieve Modern Times bieren.

Vroeg me af in dit forum of jullie ook bekend zijn met dergelijke bieren? Ook omdat hier meestal gewoon alleen de normale en goed verkrijgbare bieren langs komen. Was sowieso een topmiddag!

[Afbeelding]
Bekend: Ja. Kopen: Nee... Het kost gewoon te veel geld en moeite om er aan te komen.
Ik drink graag speciaalbier, maar ik blijf weg van fanatiek gedoe. Kost imho altijd meer energie dan het opleverd ;)
Neemt niet weg dat dat een mooi rijtje is. Wat ik mij wel altijd afvraag: Hoe veel schenk je uit? Persoonlijk heb ik een hekel aan die shares waarbij je pietluttig beetje krijgt, alleen maar op te ticken op Untappd....

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Thalaron
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23:31
Ik heb zojuist de Atomic Dog van To Öl open getrokken. En hoewel ik sours normaliter na 2 slokken door de gootsteen spoel, heb ik deze een 3,75 op Untappd gegeven :)

Ineens begrijp ik dat Sours wel degelijk drinkbaar kunnen zijn haha... niet dat ik er snel zal inkopen maar toch. Mocht iemand mij er ooit een aanbieden is het niet direct een “nee” meer(!)

:9B

D3 Profile - <GoT>Narada#2663 - 5,49 kWp (18x 305Wp Denim glas-glas (3 plat- / 15 schuindak) i.c.m. SolarEdge SE5K op 3-fase / Zuid-Oost)

• Houstyn
Nyarlathotep schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 20:43:
[...]

Bekend: Ja. Kopen: Nee... Het kost gewoon te veel geld en moeite om er aan te komen.
Ik drink graag speciaalbier, maar ik blijf weg van fanatiek gedoe. Kost imho altijd meer energie dan het opleverd ;)
Neemt niet weg dat dat een mooi rijtje is. Wat ik mij wel altijd afvraag: Hoe veel schenk je uit? Persoonlijk heb ik een hekel aan die shares waarbij je pietluttig beetje krijgt, alleen maar op te ticken op Untappd....
Ben het met je eens! Het was ook inderdaad veel gedoe. Gelukkig niet te duur; omdat je het opsplitst en ruilt voor bieren die hier makkelijker verkrijgbaar zijn dan in Amerika. Moet wel zeggen dat ze wel een met afstand een stuk beter zijn dan dingen die gemakkelijk te verkrijgen zijn helaas. Maar er is een goede middelmaat in te vinden van goedkopere stouts - en barleywines van Amerikanen waar voor te ruilen is (of soms zelfs in NL (web)shops te koop zijn.

We waren met 6 man, dus afgezien van de KBBS vond ik de porties groot genoeg om het goed te kunnen proeven, al had ik natuurlijk bij alle deze topbieren een grotere hoeveelheid gewild.. 8)

Leuk om te doen, maar inderdaad; teveel gedoe om dit in de toekomst weer snel te organiseren..

• Oxellaar
  • Registratie: april 2007
  • Niet online
Houstyn schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 10:51:

[Afbeelding]
Gewelding man! Heb je die KBBS ook werkelijk op? :o Dan ben je nu onsterfelijk :+
Nee, maar een paar 100 dollar voor een flesje gaat zelfs mij te ver.

Maar Bokke vind ik niet te drinken en is met enige moeite wel te vinden in Belgie.
Op BCBF 2019 heb ik het aan me voorbij laten gaan, lambic vind ik vreselijk.
En ik snap eerlijk gezegd niet wat Modern Times doet in dit rijtje, is vrij makkelijk verkrijgbaar.

Even een tip nog voor de triple IPA liefhebbers...

https://untappd.com/b/bar...company-headlines/3866103

[Voor 16% gewijzigd door Oxellaar op 11-08-2020 12:26]

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0

• Houstyn
Oxellaar schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:24:
[...]

Gewelding man! Heb je die KBBS ook werkelijk op? :o Dan ben je nu onsterfelijk :+
Nee, maar een paar 100 dollar voor een flesje gaat zelfs mij te ver.

Maar Bokke vind ik niet te drinken en is met enige moeite wel te vinden in Belgie.
Op BCBF 2019 heb ik het aan me voorbij laten gaan, lambic vind ik vreselijk.
En ik snap eerlijk gezegd niet wat Modern Times doet in dit rijtje, is vrij makkelijk verkrijgbaar.

Even een tip nog voor de triple IPA liefhebbers...
Ja, de KBBS gedronken! Daarvan dus wat minder. Fantastische stout; die ik met Beer:Barrel:Time van Side Project het beste vond. De speciaalste van de avond was wellicht de SR-71, al viel deze qua smaak wat tegen.

Modern Times zit veel verschil in hoeveel ze waard zijn. Sommige zijn dus in de winkel te koop, maar deze twee flessen, Monster Tones en Monster's Park Coconut S'Mores zijn rond de 400 en 250 euro aan waarde.. (exclusief voor leden bij de San Diego brouwerij, die er 1pp kregen)

Heb je Bokke wel eens gehad? Ik vind de fruitige van Bokke wel echt de wereldtop. Een stuk zachter en fruitiger dan menig kriek weet te zijn bijvoorbeeld. Ik heb ook het geluk dichtbij Foeders in Amsterdam te wonen. Dus ik kan hier best vaak van genieten. Ieder zijn smaak, maar vind Bokke wel echt geweldig.

Goede tip! Heel toevallig net besteld bij beer republic, samen met dezelfde variant vanuit Napar! :9~

• Robkazoe
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 26-09 16:05
Als we dan toch Triple IPA's gaan aanbevelen: Unknown Lacks Fame van Blech.Brut. Gezien het Duits is, is deze wel redelijk goed te verkrijgen. Ga Headlines ook eens proberen te bemachtigen.

@Oxellaar Zijn er nu twee versies in omloop of is dit voorkant/achterkant van het blik anders? Je hebt de krantenkoppen (wit met zwarte tekst) en je ziet een kerel met een blauw/groenige achterkant de krant lezen.

https://www.hoptimaal.nl/...h-x-garage-headlines.html
https://www.bierloods22.n...er-headlines/#description

[Voor 23% gewijzigd door Robkazoe op 11-08-2020 15:24]

• Oxellaar
  • Niet online
@Robkazoe Het is een collab...En volgens mij heeft Barrier en Napar een eigen versie van die collab...
Of ze zijn identiek, dat weet ik niet.
Die met krantenkoppen is de Barrier, die andere is van Napar.

Dorstig weer mannen >:)

[Voor 50% gewijzigd door Oxellaar op 11-08-2020 15:32]

• Oogje
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Robkazoe schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:19:
[...]

Als we dan toch Triple IPA's gaan aanbevelen: Unknown Lacks Fame van Blech.Brut. Gezien het Duits is, is deze wel redelijk goed te verkrijgen.
Die is best lekker ja

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• SemperFidelis
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 24-09 18:16

Ook even weekend boodschapjes gedaan! Lekker zomerse drankjes.

Wel benieuwd naar die dessert in a can.

• racoon
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21:38

racoon

mooowwww

Net een heerlijk biertje op.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Robkazoe
Nu de voorraad Garden biertjes bijna op zijn, zat ik in de webshop te kijken maar Nederland staat er niet meer tussen als land waar ze naar leveren. Iemand enig idee waarom dat zo is? Mensen hadden het al wel eerder gemeld maar een reden is nooit verschenen in dit topic.

• ksborg
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 19:48
Robkazoe schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 01:42:
Nu de voorraad Garden biertjes bijna op zijn, zat ik in de webshop te kijken maar Nederland staat er niet meer tussen als land waar ze naar leveren. Iemand enig idee waarom dat zo is? Mensen hadden het al wel eerder gemeld maar een reden is nooit verschenen in dit topic.
Heel kort nadat iedereen in Nederland heeft besteld direct bij Garden Brewery, hebben ze volgens mij overeenkomsten gesloten hier voor distributie. De biertjes zijn nu bij een hele selectie winkels in Nederland verkrijgbaar. Voor dubbel de prijs :/.

Dat lijkt althans de reden te zijn. Je wil niet je bier in Nederlandse winkels hebben staan en het dan ook nog voor de helft van de prijs zelf verschepen. Dat zou onlogisch zijn.

[Voor 11% gewijzigd door ksborg op 16-08-2020 08:00]

• Robkazoe
ksborg schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 07:59:
[...]

Heel kort nadat iedereen in Nederland heeft besteld direct bij Garden Brewery, hebben ze volgens mij overeenkomsten gesloten hier voor distributie. De biertjes zijn nu bij een hele selectie winkels in Nederland verkrijgbaar. Voor dubbel de prijs :/.

Dat lijkt althans de reden te zijn. Je wil niet je bier in Nederlandse winkels hebben staan en het dan ook nog voor de helft van de prijs zelf verschepen. Dat zou onlogisch zijn.
Aaah jammer. Had ze bij mijn speciaal bier zaak ook al zien staan. Maar de eigenaar heeft ze na een paar weken in de sale gedaan. Van een euro of 4 naar 2,25 per blik. Maar voor die prijzen mag hij ze lekker houden.

Waren wel echt goede prijs/kwaliteit biertjes. Als ze voor <2 euro per blik bij de AH lagen, had ik ze zo vaker meegenomen.

Mijn favorieten op willekeurige volgorde:
- Micro IPA
- Haze Session IPA
- Haze IPA
- Milkshake IPA

Moet de Coconut/Vanilla nog proeven.

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
Komende week alle Belgische speciaalbieren bij de Appie met 25% korting in de bonus. :9

• plofkip
Dit was een mooie deal laatst! €60 voor al dit moois 😎

• Napsju
  • Laatst online: 06:48
SemperFidelis schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:10:
Wel benieuwd naar die dessert in a can.
Die vond ik bijzonder lekker, alleen weet ik nog steeds niet of 'ie nou wel €9,99 waard was.. :9

/edit, Oh nee, ik had een andere:

Mango & Chocolate Creamsicle.

[Voor 46% gewijzigd door Napsju op 16-08-2020 13:09]

Lekker!

• Brutuss
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 02:09
Napsju schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 13:05:
[...]

Die vond ik bijzonder lekker, alleen weet ik nog steeds niet of 'ie nou wel €9,99 waard was.. :9

/edit, Oh nee, ik had een andere:
[Afbeelding]
Mango & Chocolate Creamsicle.
Die zijn erg lekker heb je de andere vijf ook van die serie?

• Napsju
  • Laatst online: 06:48
@Brutuss Mocht ik ze nog eens ergens zien staan dan lust ik er nog wel een, maar ik vind ze toch wel érg aan de prijs. Zal ook wel door het land van herkomst komen.

Lekker!

• Jurgen1989
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 26-09 18:56
plofkip schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 12:31:
Dit was een mooie deal laatst! €60 voor al dit moois 😎
[Afbeelding]
Vind uiltje de laatste tijd juist een beetje matig qua aanbod. Veel is continue out of stock en die halve liters spreken me ook niet echt aan.

• remzor
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 00:14
Denk dat ik vanavond de ‘four years dinner’ open trek van De Moersleutel. Erg benieuwd, lijkt me verschrikkelijk lekker.
Heb ook de ‘four years starter op’, die was ook wel goed. De aperitif en dessert had ik laten staan, want iets minder mijn ding.

Wat hadden jullie betaald voor die ‘four years dinner’? Was iets prijziger dan de ‘normale’ Moersleutels in ieder geval toch?

Moet zeggen dat het sinds Corona wel hard gaat bij mij.. qua drankgebruik en dus ook het shoppen. Nog een weekje vakantie en daarna alleen weer in het weekend drinken :-) (Maar dan nog gaat het vaak hard lol)

• Oxellaar
  • Niet online
@remzor Toevallig gisteren bij de Caigny geweest en daar zag ik hem voor €7 volgens mij.
Ik heb ze alle 4 en heb alleen de zware dessert nog staan....
Niet veel gekocht trouwens bij de Caigny, erg mager aanbod qua ipa's. Wel enorm veel stouts, maar daar hebben we er nog genoeg van op voorraad.

Maar hier zit de vakantie erop en ga ook even wat minderen, toevallig keek ik net in de stats op untappd...
En heb 68 stuks op in 3 weken tijd... :9 Straks nummer 69 nog en dan ga ik terug naar +/- één per doordeweekse dag.

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
Oxellaar schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 21:12:
@remzor Toevallig gisteren bij de Caigny geweest en daar zag ik hem voor €7 volgens mij.
Ik heb ze alle 4 en heb alleen de zware dessert nog staan....
Niet veel gekocht trouwens bij de Caigny, erg mager aanbod qua ipa's. Wel enorm veel stouts, maar daar hebben we er nog genoeg van op voorraad.

Maar hier zit de vakantie erop en ga ook even wat minderen, toevallig keek ik net in de stats op untappd...
En heb 68 stuks op in 3 weken tijd... :9 Straks nummer 69 nog en dan ga ik terug naar +/- één per doordeweekse dag.
Elke dag een speciaalbiertje is ook een geregeld leven. 8)

• plofkip
Jurgen1989 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:27:
[...]

Vind uiltje de laatste tijd juist een beetje matig qua aanbod. Veel is continue out of stock en die halve liters spreken me ook niet echt aan.
Hmja dat verandert niets aan hoe mooi deze deal was 😏 was ook erg snel uitverkocht 😅

• AngelDust
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

AngelDust

D'r mat net mear n**kt wurde!

Afgelopen zondag echt een geniaal lekker biertje gehad O+

"Caramel Espresso Affogato" van 5 Elementos Cervejaria Artesanal .. Van mij een 4.75 op Untappd

Goed aan de prijs, maar geruild tegen een paar andere bieren, was het goed te doen O+

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
*** Suver Nuver, Tripel 9% *** Noflik, Blond 5% *** Grutsk, Quadrupel 10% *** kreas, IPA 6% ***

• Oxellaar
  • Niet online
@AngelDust ja... Die kunnen heerlijk bier brouwen! Op Brewda bij Frontaal stonden ze vorig jaar, heb genoten :)

Heb net ook een paar unieke biertjes binnen gekregen...

http://untp.beer/vyP7O
http://untp.beer/zy6xp
:9B

• Houstyn
Oxellaar schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 18:57:
Heb net ook een paar unieke biertjes binnen gekregen...
Waauw, ik was te laat voor de Fremonts.. Heb wel door ruilen paar maanden geleden Dark Star gevonden. Jammer dat Brew4000 er niet bij zat..

Welke winkel heb je ze gekocht? Zag ze bij meerdere webshops langskomen. :9

• Minimum92
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23:59
Op vakantie heb je ook wel eens zin in wat lekkers!

Absolute aanrader voor de beergeek in Maastricht: even wat biertjes halen bij Keepin' It Hoppy. Bijna alles staat gekoeld in de kleine winkel en als je op zoek bent naar wat speciaals, heeft de eigenaar nog wel wat leuke dingen achterin staan.

De winkel uitgelopen met een North Brewing Triple Fruited Gose (Passion Fruit + Mango), een Central Waters Bourbon Barrel Scotch Ale uit 2018 en deze heerlijke Maltgarden Funky Garden Vol. 4, waar het kokosschaafsel nog in dreef uit de fles 😍

Voor wie Maltgarden uit Polen nog niet kent: aanrader! Heb al verschillende sours en stouts van ze gehad, stuk voor stuk heerlijk.

• Jurgen1989
Hebben jullie de nieuwe serie van Jopen al gezien? Een collab met Olde Hickory
https://www.jopenbier.nl/...harlem-hickey-box-medium/

Ziet er heel smaakvol uit, heeft iemand deze al ergens geproefd?

• remzor
@Minimum92 Ik drink momenteel een 500ml blik van Pinta samen met Maltgarden, een collab en beide uit Polen. Nieuwe brouwers voor mij maar smaakt prima ja :)

@Jurgen1989 Nee nog niet gehad of gezien..

• Lennnn
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 19:16
Jurgen1989 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 16:17:

Ziet er goed uit. Alleen hoef ik niet alles 2x. Dat is wel jammer aan de box.

• Lennnn
remzor schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 19:19:
@Minimum92 Ik drink momenteel een 500ml blik van Pinta samen met Maltgarden, een collab en beide uit Polen. Nieuwe brouwers voor mij maar smaakt prima ja :)

@Jurgen1989 Nee nog niet gehad of gezien..
Goed om te horen. Die heb ik ook nog 3 flessen liggen.

Ik ben nu met een gose van pohjala bezig. Ik vind dat echt een overrated brouwerij. Sommige porters zijn goed, maar ik vind de meeste maar tegenvallen. Helemaal hun zure bieren. Daar heb ik nog geen één succesvolle van gehad.

• Mef
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 22:11
Vandaag nog eens mijn lege flesjes binnen gedaan om het statiegeld te innen. En dan kan je natuurlijk niets laten staan en kom je met meer flesjes buiten dan je bent binnengegaan. :9~
En daarna kom je thuis en probeer je nog eens te bestellen bij de paters van westvleteren. Nu ik toch tijdelijk thuis zit hebben we toch eens tijd om naar daar te bollen. Gaan we dan ook volgende week eens doen. Bakje gekocht van zowel de blonde, de WV8 als de WV12. Hopelijk zwengelt de hoeveelheid werk vanaf september terug aan want als ik thuis moet blijven dan ga ik er een drankprobleem aan overhouden 8)7

• Oxellaar
  • Niet online
Houstyn schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:45:
[...]

Waauw, ik was te laat voor de Fremonts.. Heb wel door ruilen paar maanden geleden Dark Star gevonden. Jammer dat Brew4000 er niet bij zat..

Welke winkel heb je ze gekocht? Zag ze bij meerdere webshops langskomen. :9
Ja, de Dark Star liep ik net mis, voor m'n neus uitverkocht. Maar heb nu de Dark Star Coffee edition, zal er niet voor onder doen.
Maatje van me heeft hem wel, samen met de Rusty Nail, dus wie weet komt die op een BS nog voorbij.

Ik heb ze bij Beerdome gekocht, maar dacht dat die de enige met Fremont waren afgelopen week.
Welke shop had ze nog meer?

• Spoetnik385
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 26-09 18:54
Even iets anders dan puur het drinken. Een kennis van mij verzamelt biertjes die op een of andere manier gerelateerd kunnen worden aan de Bijbel. Daarnaast is-ie fotograaf. En nu is hij deze dingen aan het combineren.

Wat voorbeelden:

https://www.instagram.com...QyL0gqVBzNWaFNfQLqFXimf-4

of

https://www.instagram.com...RWUx9IX_JUuJPurRyrj6_9fgc

Voor mij geeft dit mooi aan hoe divers de "bier-hobby" eigenlijk is. Er zijn biertjes bij waar ik nog nooit van gehoord had en de foto's zijn erg creatief.

www.steamloco.info

• Houstyn
Tof! Dat is een leuke inderdaad om naast elkaar te drinken bij een bottle share!
Naar mijn weten had Beerrepublic en de Bierliefhebber ze ook..

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Jurgen1989 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 16:17:

Haha, die box is natuurlijk uitverkocht...
Ik heb ze maar besteld bij Bierloods22, die heeft ze alle vier nog op voorraad.
Meteen de nieuwe Folkingebrew er bij besteld, die lijkt dit keer geen lactose te bevatten :9

• Jurgen1989
Nyarlathotep schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 09:38:
[...]

Haha, die box is natuurlijk uitverkocht...
Ik heb ze maar besteld bij Bierloods22, die heeft ze alle vier nog op voorraad.
Meteen de nieuwe Folkingebrew er bij besteld, die lijkt dit keer geen lactose te bevatten :9
Haha ja dat was snel gebeurd. Ik heb ze ook elders gehaald. Maar eens bewaren voor een mooi moment.

• Thalaron
Ik was helaas te laat voor de nieuwe reeks Jopen BA. Daarnaast vond ik 2 van elk wat overdreven.

Net bij de heropening van de lokale slijter geweest en (met ook nog eens 10% korting én kans op een 1.5 liter fles Witte’Wel van Rufus) het volgende kunnen scoren;

:9 :9B

D3 Profile - <GoT>Narada#2663 - 5,49 kWp (18x 305Wp Denim glas-glas (3 plat- / 15 schuindak) i.c.m. SolarEdge SE5K op 3-fase / Zuid-Oost)

• Robkazoe
Thalaron schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 12:20:
Ik was helaas te laat voor de nieuwe reeks Jopen BA. Daarnaast vond ik 2 van elk wat overdreven.

Net bij de heropening van de lokale slijter geweest en (met ook nog eens 10% korting én kans op een 1.5 liter fles Witte’Wel van Rufus) het volgende kunnen scoren;

[Afbeelding]

:9 :9B
heb de ardbeg gehad. Was erg lekker. Maar met bijna 10 euro de fles, wel stevig geprijsd bij mijn bierwinkel.

• Thalaron
@Robkazoe hier waren ze € 6,99 (-10%)..
€ 10 zou mij te ver gaan in ieder geval 8)7

• Robkazoe
Thalaron schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 19:57:
@Robkazoe hier waren ze € 6,99 (-10%)..
€ 10 zou mij te ver gaan in ieder geval 8)7
Ik had nog een kado bon liggen. Dus heb het er niet zelf voor betaald.

• SuBBaSS
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 01:28

SuBBaSS

-has Ryzen

Ben zelf niet zo'n bierdrinker, maar had n.a.v. dit voorval een Tripel Karmeliet cadeau gekregen. Zo'n grote jongen.
Poeh, wat was dat een heerlijk bier zeg!
Ik ga geen moeite doen voor uitvoerige smaakbeschrijvingen, dat laat ik liever aan jullie pro's over.;)

Had hem hier tijdens het lurken wel eens langs zien komen, maar dat geldt voor zoveel anderen natuurlijk. :P

Daarbij ook een lokaal biertje gekregen:

Vond die ook wel lekker weg drinken. Niet heel bijzonder, behalve dat ie troebel was (wat ik niet verwachtte).
Uit de info op het etiket geleerd dat we hier in mijn durpie een heus brouwhotel hebben. Zo adverteren ze het zelf in ieder geval.
Brouwen op glazen "ketels", maar of die dan ook op je hotelkamer staan? :+

Gaslighting is a form of psychological manipulation in which a person or a group covertly sows seeds of doubt in a targeted individual or group, making them question their own memory, perception, or judgement..

• Roybs
  • Laatst online: 26-09 18:21
Voor m'n verjaardag een cadeaubon t.w.v. €50 gekregen bij Mr. Hop. Maar eens even kijken of we bij de fysieke winkel in Venray langs gaan of via de website.

• CaLeX
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 01:15

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Robkazoe schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 01:42:
Je kan weer bestellen in de webshop

Echter niet meer tegen de lokale kroatische prijzen. (wel zijn de verzendkosten komen ter vervallen)

[Voor 4% gewijzigd door CaLeX op 25-08-2020 15:39]

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• Foxke
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Er is weer wat lekkers gebracht vandaag:

• Purehz
  • Laatst online: 25-09 23:31
Ook hier is weer de bierbode langs geweest..
Mooie aanbieding gehad; 36 stuks voor nog geen euro per stuk.

• Jorizzz
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:18
Purehz schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:09:
[Afbeelding]
Waar heb je dat zo goedkoop vandaan?

• Purehz
  • Laatst online: 25-09 23:31
Jorizzz schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:52:
[...]

Waar heb je dat zo goedkoop vandaan?
Actie niet meer van toepassing helaas.
https://nl.pepper.com/aan...estelling-at-crisp-156850

• Lennnn
[Afbeelding]
Prima deal. Die aanbieding mag je de volgende keer ook hier wel delen. ;)

• Jurgen1989
[Afbeelding]
Ben erg benieuwd hoe je die IPA van 't IJ ervaart. Lees de laatste tijd veel reacties dat men het als een Duvel ervaart.

• Oxellaar
  • Niet online
Jurgen1989 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 21:08:
[...]

Ben erg benieuwd hoe je die IPA van 't IJ ervaart. Lees de laatste tijd veel reacties dat men het als een Duvel ervaart.
Een ipa die smaakt naar een zwaar blond bier?? Dat is geen ipa.....

• Minimum92
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23:59
Oxellaar schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 07:16:
[...]

Een ipa die smaakt naar een zwaar blond bier?? Dat is geen ipa.....
Klopt in dit geval wel, want het is een Belgian style IPA, wat van oorsprong eigenlijk een blond bier met extra hop is. 😁

• Oxellaar
  • Niet online
Minimum92 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 08:23:
[...]

Klopt in dit geval wel, want het is een Belgian style IPA, wat van oorsprong eigenlijk een blond bier met extra hop is. 😁
Nou... Zo simpel is het niet. Een blond bier, wordt geen ipa dmv meer hop toe te voegen.
Blond bier heeft andere hop soorten en een ander brouwproces.
Ook Belgische style IPA, is niet zomaar een blond bier, of andersom.

• Thetallguy
  • Registratie: november 1999
  • Niet online
[Afbeelding]
Was een prima deal. Ik had Adriaan Wit er tussen zitten. Kreeg op de ochtend van aflevering een appje dat deze niet op voorraad was, het geld hiervan gerefund was én ik als vervanging 3 flesjes IJwit kreeg. Maakte 33 flesjes voor net aan 27 euro :*)

• Thalaron
Voor diegene die in de buurt van Eindhoven wonen of het niet erg vinden om een stukje om te rijden, heeft Stadsbrouwerij Eindhoven een leuke 5 jarig bestaan box (exacte inhoud onbekend). Voorraad schijnt beperkt te zijn.

https://bestellen.stadsbr...oven.com/shop/5yrannybox/

• AngelDust
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

AngelDust

D'r mat net mear n**kt wurde!

Thalaron schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 07:22:
Voor diegene die in de buurt van Eindhoven wonen of het niet erg vinden om een stukje om te rijden, heeft Stadsbrouwerij Eindhoven een leuke 5 jarig bestaan box (exacte inhoud onbekend). Voorraad schijnt beperkt te zijn.

[Afbeelding]
Nice, redelijk prijs ook voor 24 bier.. maar Friesland <--> Eindhoven .. meh...

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
*** Suver Nuver, Tripel 9% *** Noflik, Blond 5% *** Grutsk, Quadrupel 10% *** kreas, IPA 6% ***

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

CaLeX schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 15:29:
[...]

Je kan weer bestellen in de webshop

Echter niet meer tegen de lokale kroatische prijzen. (wel zijn de verzendkosten komen ter vervallen)
Mooi, tijd om weer te bestellen :)

Ik kom nu voor een custom box van 24 bieren op 82 euro. Dat is 25 euro meer dan mijn laatste bestelling, maar nog steeds een prima prijs en minder dan wat je hier betaalt voor die blikken.

Alleen wordt mijn cc nu niet geaccepteerd...

• Lennnn
Thalaron schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 07:22:

[Afbeelding]
Ben niet zo bekend met hun bieren. Op untappd krijgen ze geen geweldige scores.

De moeite waard vind je?

• Thalaron
@Lennnn ik heb lang niet alle bieren van hun gehad maar eigenlijk maar 1 die ik niet lekker vond. Maar ik woon in de buurt en heb een binding met Eindhoven (woon er niet overigens dus ik moet hem ophalen helaas). Dus het is voor mij meer leuk want in de buurt / lokaal :)

Je kunt er ook erg goed eten overigens!

Ik heb hem besteld om samen met een vriend van mij een (uitgebreide) proeverij te doen ergens rond de kerst. Dit omdat ik niet verwacht grootschalig met de familie iets te doen én het gebrek aan terrasjes pikken dit jaar :+

[Voor 33% gewijzigd door Thalaron op 27-08-2020 12:51]

• MiBe
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 25-09 22:47
AngelDust schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 10:40:
[...]

Nice, redelijk prijs ook voor 24 bier.. maar Friesland <--> Eindhoven .. meh...
Mwa, veel van hun bieren zitten los in de 2,50 à 3 euro price range. Bij zo'n grote box verwacht je juist wel iets van prijsvoordeel t.o.v. losse flesjes, dus had 50 à 60 euro schappelijker gevonden.

Crucial Ballistix PC8500 (D9GMH) @ 1620,4 MHz || Team Xtreem Dark PC6400 (ProMOS) @ 1460,6 MHz

• Oxellaar
  • Niet online

Hier weer heerlijk spul van 2x Puhaste met dikke stout, 3x Adroit Theory met machtige triple IPA's :P
2x Verdant...heeft geen uitleg nodig... verder Amager, Northern Monk, Wild Child, Untitled Art en Vacation...had ik nog nooit van gehoord, maar erg lekker.

Sorry dat ik het zeg, maar €75 voor zoveel 100Watt, dat vindt ik erg zonde van het geld.
Liever iets meer uitgeven, dat is niet altijd evenredig aan de kwaliteit, maar je hebt gegarandeerd heerlijk bier O+

• E2TK
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 26-09 10:19
Zojuist wat meer informatie bekeken voor de Hertog Jan Vatgerijpt 2020 edities.
Vier smaken in vier video's geteased: https://www.hertogjan.nl/vatgerijpt2020/
In elke video staat een coördinaat.

A
55°55'22.3"N 4°26'15.4"W
https://goo.gl/maps/HjJoRqP2xtrNxVca9
Auchentoshan Distillery

B
57°20'18.0"N 2°19'10.2"W
https://goo.gl/maps/NbsRPsAHrs79x2Un8
Glen Garioch Distillery

C
57°27'32.4"N 3°07'42.5"W
https://goo.gl/maps/n2EEtHrxMLX2Hat46
Kininvie Distillery

D
55°37'48.8"N 6°09'07.8"W
https://goo.gl/maps/fbwxzCm77kDeeNYK7
Laphroaig Distillery

• Robkazoe
Na de heerlijke Triple NEIPA van Blech Brut dacht ik, zo moeilijk kan het toch niet zijn om een TNEIPA te maken maar dat valt toch wel een beetje tegen... In mijn ogen is een TNEIPA een heerlijk verse NEIPA met de bitter en fruitige tonen die daarbij horen. Met in de afdronk een beetje het bedompte zware wat meer naar een Triple neigt.

De afgelopen week heb ik drie nieuwe verschillende TNEIPA's geprobeerd maar vielen allemaal toch wel erg tegen. Gisteren de Big Yin TNEIPA van Overtone Brewing. Met een prijs tussen de 5 en 6 euro voor een 44cl blik niet al te duur. Had ook goede beoordelingen op Untappd. Hoewel het een goede NEIPA was, zat er voor mijn gevoel weinig Triple aan. Paar dagen daarvoor de Broda van Lobik wat als "Quadruple NEIPA" in de boeken moet staan. Maar dat was een tegenvaller omdat het zware alcoholpercentage de boventoon voerde. Bleef weinig van de overige smaken over. Als laatste de Salamander New England Triple IPA van Browar Stu Mostow. Maar dat was al een iets onder het gemiddelde NEIPA. Dan blijft het nog steeds wel een bovengemiddeld biertje maar er zijn zoveel betere NEIPA's te krijgen.

Volgens mij is het dus nog best lastig om een hele goede TNEIPA in elkaar te brouwen. Ga ze wel blijven proberen, tips hoor ik graag.

• remzor
@Robkazoe Ik heb laatst ‘Saturation’ op van ‘Cervecera Península’ en die was wel goed :)
Vond die zelfs beter dan de ‘Unknown lacks fame’ van ‘Blech.Brut’, die we op dezelfde avond dronken.

@Oxellaar Goei spul. Die Silver Series sowieso, rest heb ik niet op denk ik.

[Voor 16% gewijzigd door remzor op 28-08-2020 17:03]

• Robkazoe
remzor schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 16:40:
@Robkazoe Ik heb laatst ‘Saturation’ op van ‘Cervecera Península’ en die was wel goed :)
Vond die zelfs beter dan de ‘Unknown lacks fame’ van ‘Blech.Brut’, die we op dezelfde avond dronken.

@Oxellaar Goei spul. Die Silver Series sowieso, rest heb ik niet op denk ik.
Bedankt voor de tip. Moet je wel een beetje geluk hebben dat het te verkrijgen is. Ik zie op Untappd dat hij in drie winkels verkocht wordt maar dan zit er meteen 6 euro verzendkosten bij. Dat maakt het allemaal wel erg duur, ik koop zelf meestal maar een biertje of 4 tegelijk. Mag in Amersfoort niet klagen met bierwinkel Hop in de binnenstad en Hoptimaal in Vathorst. Ik zet hem even op mijn wenslijstje en misschien dat één van de winkels hem ooit binnen krijgt.

Heb overigens nog de To Øl Cryosaurus staan. Maar eens proeven dit weekend.

[Voor 4% gewijzigd door Robkazoe op 28-08-2020 17:36]

• Diagonaal
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 26-09 17:17
Lennnn schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 12:11:
[...]

Ben niet zo bekend met hun bieren. Op untappd krijgen ze geen geweldige scores.

De moeite waard vind je?
Ik vind deze zeer de moeite waard. Zelf al meerdere keren in het proeflokaal geweest in Eindhoven, heerlijke bieren altijd op de tap hier. Ik heb het idee dat deze bieren 'vers' van de brouwerij op de tap komen, heerlijk.

Verder ook bijzondere/apartere bieren op de fles. Typisch gevalletje dat Untappd niet alles zegt imo

• martijnve
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 25-09 14:31
Ik vind eigenlijk vrijwel alles van ze goed. Een keer een tegenvallende BA gehad wat zonde is maar verder niets dan lof. Goede keuken ook mocht je er langs gaan.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

• Seers
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 01:50
Ik heb hier nog wat biertjes staan die ik nog altijd wilde bewaren "voor later". Maargoed, later is nu, en blijkbaar kom ik er ook niet echt aan toe maar ik vind het dan weer zonde om ze weg te gooien aangezien het nog wel best OK biertjes waren/zijn. Ze zijn wel vrij oud, maar zijn altijd in het donker bewaard.
Is er hier animo om deze op te halen in Haarlem?

• Thalaron
@Seers Ik woon helaas te ver weg :'(

Gisteren een lekkere BA van Jopen gehad;

:9

• plofkip
Seers schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:34:
...
Brewdog Tactical Nuclear Penguin, Batch 005. Best before 2/3/2020, dus waarschijnlijk gebotteld in 2010. Is 32% ABV;
🤯

• Foxke
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Mocht je aan deze kunnen komen: Meenemen of bestellen! Geweldige ba stout van nederlandse bodem.

• justin-l
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 25-09 14:32
Seers schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:34:
Ik heb hier nog wat biertjes staan die ik nog altijd wilde bewaren "voor later". Maargoed, later is nu, en blijkbaar kom ik er ook niet echt aan toe maar ik vind het dan weer zonde om ze weg te gooien aangezien het nog wel best OK biertjes waren/zijn. Ze zijn wel vrij oud, maar zijn altijd in het donker bewaard.
Is er hier animo om deze op te halen in Haarlem?
Ik zou best een keertje bij je langs kunnen rijden. Qua afstand wel te doen en dan kan ik het mooi combineren met een bezoekje aan Uiltje. Ik stuur je een PM!

• Oxellaar
  • Niet online
Komende vrijdag heb ik een bottle share met een klein clubje.
De lijst met bieren is bekend...

En as zondag gaan we met hetzelfde clubje naar Mout bierfestival in Nijmegen

Je kunt een slechter weekend voorstellen denk ik :+

• Blik1984
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 20:32
Heeft er iemand tips voor een fatsoenlijk bierpakket voor iemand die wel van bier houdt, maar normaal niet verder komt dan een standaard Brand IPA, Affligem Blond/Tripel en Chouffe?

Of beter gewoon zelf wat samenstellen?

• Mesque
  • Registratie: juli 2017
Blik1984 schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 08:45:
Heeft er iemand tips voor een fatsoenlijk bierpakket voor iemand die wel van bier houdt, maar normaal niet verder komt dan een standaard Brand IPA, Affligem Blond/Tripel en Chouffe?

Kijk eens in de jopen webshop, die hebben wel een aantal toegankelijke pakketten (bijv. Hemelse box of de Core box).

• CaLeX

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Blik1984 schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 08:45:

De lokale slijter heeft meestal wel een pakketje met goedlopers liggen.

Zelf samenstellen kan natuurlijk ook, gezien de genoemde bieren kan je wel wat leuks (lokaal of een Belgisch) pakket bij elkaar vinden.

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• Oxellaar
  • Niet online
CaLeX schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 10:26:
[...]

De lokale slijter heeft meestal wel een pakketje met goedlopers liggen.

Zelf samenstellen kan natuurlijk ook, gezien de genoemde bieren kan je wel wat leuks (lokaal of een Belgisch) pakket bij elkaar vinden.
Ja, maar dan kom je weer in het standaard lijsje terecht.... Brand IPA, Affligem Blond/Tripel en Chouffe
Dat is net weer niet de bedoeling.

@Blik1984 Ik zou gewoon een goeie webshop pakken, Acedrinks, Beerdome, Het Biermoment enz...

En zelf samenstellen, is persoonlijker ook vindt ik

• Thalaron
@Blik1984 ik zou naar de lokale slijter gaan en aangeven wat je weet dat hij/zij/het lekker vindt. Een beetje slijter kan je dan wel adviseren en e.e.a. leuk inpakken :)

Edit; dan wel eentje die meer aanbod heeft dan de gemiddelde supermarkt ;)

Online kan ook maar indien je niet weet wat wat is zou ik persoonlijk eerder naar een goede winkel gaan.

[Voor 35% gewijzigd door Thalaron op 01-09-2020 10:43]

• CaLeX

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Oxellaar schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 10:35:
[...]

Ja, maar dan kom je weer in het standaard lijsje terecht.... Brand IPA, Affligem Blond/Tripel en Chouffe
Dat is net weer niet de bedoeling.

@Blik1984 Ik zou gewoon een goeie webshop pakken, Acedrinks, Beerdome, Het Biermoment enz...

En zelf samenstellen, is persoonlijker ook vindt ik
Niet iedereen wil een ongefilterde triple strayberry sour met hop infusion of een op waaibomenhout gelagerde RIS met limo Chello (om maar wat geks te noemen ;) )

Als die persoon nu dit drinkt zou ik niets geks kopen, misschien een viertal blonde of ipa en 2 wat meer buiten de comfortzone.

offtopic:

• Oxellaar
  • Niet online
CaLeX schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 10:54:
[...]

Niet iedereen wil een ongefilterde triple strayberry sour met hop infusion of een op waaibomenhout gelagerde RIS met limo Chello (om maar wat geks te noemen ;) )

Als die persoon nu dit drinkt zou ik niets geks kopen, misschien een viertal blonde of ipa en 2 wat meer buiten de comfortzone.
Toch zou ik het gewoon doen, al moet je het niet te gek maken natuurlijk.
Ik merk dat de verstokte pilsdrinker, die bij mij een biertje drinkt, toch erg lyrisch worden van een keer een "ongefilterde triple strayberry sour met hop infusion" te proberen.
Hij zal wel moeten, want pils, of traditioneel bier heb ik nooit in huis :9

• CaLeX

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Oxellaar schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 10:57:
[...]

Toch zou ik het gewoon doen, al moet je het niet te gek maken natuurlijk.
Ik merk dat de verstokte pilsdrinker, die bij mij een biertje drinkt, toch erg lyrisch worden van een keer een "ongefilterde triple strayberry sour met hop infusion" te proberen.
Hij zal wel moeten, want pils heb ik nooit in huis :9
Dan kennen wij hele andere mensen ;)

Ik heb hier hetzelfde qua voorraad, maar de verstokte pilsdrinker kan dergelijke speciaal bier hier niet waarderen. Sterker nog, een aantal speciaal bier drinkers hoef ik 75% van de voorraad ook niet aan te bieden omdat het te zwaar/heftig is.

Blondjes / triples gaan er meestal wel in en daar kan je ook een leuk pakket van maken.

offtopic:

• Oxellaar
  • Niet online
@CaLeX Klopt, je krijgt niet iedereen tevreden... Maar voor die mensen heb ik cola, sinas, wijn, sterke drank, maar helaas geen bier.
Pils gaat hier over de datum, dus dat koop ik niet meer.

• Blik1984
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 20:32
Het pakket is voor mijn vader, en die ging vroeger nog wel eens speciaal naar de bierschuur om speciaalbier in te kopen, maar de laatste 15 jaar is dat er helemaal uitgegaan en koopt die alleen nog maar standaard supermarktbier. Vond het Jopen Hemelse Box pakket een goede optie, van alle stijlen wat. Maar zelf wat samenstellen bij de slijter is natuurlijk ook leuk om te doen en een stuk persoonlijker. Dus ik denk dat het het laatste wordt, steun ik de lokale economie ook nog een keer

• Thompson
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 26-09 18:25
ksborg schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 07:59:
[...]

Klopt ik heb destijds nog een mail naar ze gestuurd met de vraag of verzending naar NL binnenkort weer mogelijk zou worden, antwoord was van wel maar had al het gevoel dat dat puur was omdat ze niet wouden alleen naar NL niet meer rechtstreeks aan consumenten te leveren.

• CaLeX

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Thompson schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 14:19:
[...]

Klopt ik heb destijds nog een mail naar ze gestuurd met de vraag of verzending naar NL binnenkort weer mogelijk zou worden, antwoord was van wel maar had al het gevoel dat dat puur was omdat ze niet wouden alleen naar NL niet meer rechtstreeks aan consumenten te leveren.
Afgelopen week is het weer open gezet.

We’re so pleased to let you know we are now ready to ship to The Netherlands!

We've also made some changes to the webshop, so please take a minute to read our update information below.

An important update on pricing
Covid-19 caused an unexpected - and much appreciated - Europe-wide surge in demand on our online shop, especially from The Netherlands!

We were ready with our beers and our team, but the prices didn't cover all our costs for international deliveries... After the 15% first order discount had been applied, we actually lost money on every package. Yet, the cash-flow meant we could keep the whole team working, and it was amazing to get so much great feedback. So, thank you!

At this time we also started to work with distributors, who explained they were being undercut by our prices. So, we decided to pause delivery and rework our online shop. We're sorry this took longer than the 1-2 weeks we hoped, but we're happy to be back - finally! Thank you so much for your patience.

Delivery included in all prices
Every single can price you see includes the cost of delivery to The Netherlands. There are no extra shipping costs at the check-out.

offtopic:

• Oxellaar
  • Niet online

Batch #22....van oktober 2015 :) is grotendeels gerijpt op Duitse Single Malt vaten

Ben benieuwd, vrijdag gaat hij open :9

• Thalaron
@Oxellaar valt wel mee toch? Hij is houdbaar tot 2040. 2015 -> 2020 = 5 jaar van de 35 ;)

Ik verwacht verder niet dat hij er beter op zal worden haha. Ik heb er ook nog 3 van staan (andere en meer recentere batches)

• Oxellaar
  • Niet online
@Thalaron ja die 2040, wie gaat dat proberen?

Maar wat is beter? Hij zal anders zijn, dat sowieso. En misschien wel beter, wie zal het zeggen. Ik niet, want heb de verse nooit op.

• Steefmeister
  • Laatst online: 21:12
Het warme weer ligt inmiddels wat achter ons dus de zin op een speciaal biertje neemt ook weer wat toe. Een collega van mij is recent een speciaal bieren website begonnen met de focus op Limburgse bieren. Ik ga me eens laten verrassen met het Tour de Limbourg pakket. Was aangenaam verrast dat ik als inwoner van Zuid-Limburg de meeste bieren niet kende.

Ben erg benieuwd en ook naar de toekomst in hoeverre het assortiment uit gaat breiden en hoe de website zich gaat ontwikkelen. www.beermeister.nl

• Mich007
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 25-09 16:03
Oxellaar schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 21:09:
[Afbeelding]
Batch #22....van oktober 2015 :) is grotendeels gerijpt op Duitse Single Malt vaten

Ben benieuwd, vrijdag gaat hij open :9
Ik had thuis nog de batches 30 t/m 37 staan. In de vakantie toch maar eens een avondje gepland met wat vrienden om ze allemaal maar eens te proeven want anders blijven ze ook maar in de kast staan. :o
Ik moet eerlijk zeggen dat we de meest recentere batches het lekkerste vonden.
Wij trokken toen de voorzichtige conclusie dat dit bier dus niet perse beter wordt door langer te laten liggen...
Maar uiteraard zal dit smaakafhankelijk zijn en ben dus benieuwd hoe deze je bevalt.

[Voor 4% gewijzigd door Mich007 op 02-09-2020 11:57]

• Oxellaar
  • Niet online
@Steefmeister Het warme weer zorgt bij mij juist voor ander speciaalbier, maar niet minder. In de zomer veel ipa en 'savonds een enkele stout. In de winter meer stout en soms een ipa.

Pagina: 1 ... 54 55 56 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True