Ik geef altijd aan waar ik het heb gekocht ja. Altijd leuk om terug te zoeken voor mijzelf op een later moment. Ik heb ook een "thuis" lijst waarin de bieren staan die op de plank staan, ook incl. de winkel waar ze zijn gekochtFlapperbol schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 13:19:
[...]
Ik gebruikte altijd "de BierApp", die had niet die hele social-media onzin erbij.
Echter ben ik vorige maand overgestapt naar Untapped, omdat ik de laatste tijd vrijwel alle biertjes handmatig in moest voeren en dat een beetje zat werd.
Vrijwel elk biertje is wel te vinden, maar de app zelf vind ik erg tegenvallen. Hij is erg traag, zit een hoop onzin bij (Is er serieus iemand die bij elk biertje aangeeft bij welke supermarkt/slijter hij 'm gekocht heeft?), en notities van een biertje terugvinden had niet zo verstopt hoeven zitten. Het is in ieder geval beter dan niets
Ik probeer elk weekend wel een paar nieuwe biertjes uit, maar ik koop vrijwel nooit speciale bieren opnieuw.
Alleen de "Verloren Zoon #6" heb ik groot ingeslagen want die was wel erg lekker, lang houdbaar, en de voorraad begint op te raken
Performance-issues heb ik eigenlijk niet met de app. Ook het scannen en snel invoeren van dingen gaat echt goed.