Ik heb zelf 760 unieke check-ins.
Geef over het algemeen redelijk hoge cijfers, 3.61 gemiddeld. Ik koop eigenlijk alleen nog bieren waarvan ik verwacht dat ik ze lekker vind. Hierbij de lijst van 5-jes welke ik heb gegeven:
Kasteel Rouge, Donker, Tripel Karmeliet, La Trappe Quadrupel, Rochefort 10, HJ Grand Prestige en Duvel Tripel Hop 2012 (citra), 2013 en 2014, als "normale" bieren.
La Trappe Oak Aged batch 30, 32, 33, Borseels Limited Release 2018 Single Batch BBB01, Duvel BA b3, HJ Vatgerijpt Rutte, Bourbon Jeneverbes en Jopen Onheilsprofeet DBA Isle of Arran & Glen Garioch.
Verder van de tap de La Trappe Quadrupel Lagavulin Special Barrel, welke ik ooit gedronken heb (en nog altijd zie als écht het beste biertje ooit).
Een hele lijst dus, maar ik denk dat ik ook vrij hoge cijfers geef over het algemeen. Ik maak wel een verschil nog in wat ik er voor betaald heb. Mochten de laatste bieren in mijn lijst, op de zelfde prijs zitten als bijv de Kasteel Donker e.d., zou die eerste reeks er nooit in staan. Ook pas ik nog wel eens de cijfers naar beneden aan, wanneer ik iets voor een tweede of zoveelste keer drink. Ik zou nu bijv op smaak de Rouge een stukje laten zakken.
Wat ik écht niet te drinken vond:
De Molen's Bloed, Zweet & Tranen kreeg van mij een welverdiende 0.5, Jever Pils kreeg een 1.
Vandaag weer een mooie bestelling binnen gekregen:
:strip_exif()/f/image/wGhfdb3Wtvw3su2crALKaV7N.jpg?f=fotoalbum_medium)
In Almere heb ik nog geen goede slijterij gevonden, dus meestal moet ik wel iets online bestellen. Vooral de Struise bieren vind ik veelal fijn, maar de slijterijen die hier in de buurt zitten hebben er waarschijnlijk nog nooit van gehoord. Ik mag nu echt niets meer bestellen, want mijn "lijstje" heeft nog 126 bieren er op staan, welke dus achterin de voorraadkast liggen / staan.