@
SemperFidelis Nee überhaupt zuur niet eigenlijk. Dus sours laat ik links liggen.
IPA, NEIPA, DIPA, TIPA, eastcoast wetscoast, maakt me allemaal niet uit. Die lust ik allemaal en drink ik graag. Zit uiteraard ook wel kwaliteitsverschil in, dat is logisch.
Ik drink dus, ook nu nog, graag dubbels/stouts/quadrupels/porters/barleywines, enz. Met name in de avond houd ik wel van sterk bier. Verschil is dat ik in de winter nooit wit, session of pils drink en in de zomer ik alles wel combineer. Dan is het lichte bier juist heerlijk verfrissend (in het zonnetje)
@
Oogje Hoop voor je dat het je ding is, zou zomaar kunnen natuurlijk. Maat van mij is ook helemaal weg van sours.
Edit:
Jeetje @
Mich007 , ben toch overstag gegaan en heb ook de #staystrong box besteld. Jaja, ik ben een slappe lul

Zullen met name wat lichtere biertjes in zitten verwacht ik, maar met dit weer ook prima. Ben benieuwd!
De helft van jouw box had ik al eens gehad, alleen zijn er nieuwe varianten en brouwsels van zie ik. Dus zou ook niet erg zijn.
[
Voor 29% gewijzigd door
remzor op 09-04-2020 20:38
]