Interessant om te zien hoe jullie er mee omgaan.
Zelf zit ik eigenlijk nooit boven de 6 Euro, een enkele uitzondering daargelaten.
Staat tegenover dat ik ook maar weinig het echt goedkope bocht drink.
Mijn consumptiepatroon is dat van 1 tot hooguit 4 biertjes per dag, ongeveer 1 per 2 uur gemiddeld.
Ik gooi het dus niet achterover als pils bij voetbal, maar wil er wel van genieten.
Zo kom ik dus meestal uit in de hoek van de triples, al sta ik niet afwijzend tegenover andere stijlen (en probeer die ook regelmatig, zeker de laatste maanden).
Meer dan 6 Euro per biertje dan is het wel een voor een speciale gelegenheid, een verjaardag ofzo (en nee ik heb niet ieder weekend een verjaardag hahaha)
Qua bewaren ben ik beperkt qua mogelijkheden - geen kelder of klimaatkast ofzo - staat tegenover dat er voordat de biertjes bij mij komen ook niet echt op gelet wordt bij de meeste handelaren / slijterijen / supermarkten, dus zie ik ook niet echt als een groot punt.
Na binnenkomst gaan ze eerst de bierkast in, een boekenkast om de hoek bij de keuken, waar het normaal huistemperatuur is maar er staat geen zonlicht op en het is ook niet bij een kachel of airco dus staat stabiel. Uiteraard rechtop.
Tegen de tijd dat ik het wil drinken verhuist het richting de algemene koelkast waar het nog een weekje rechtop ongestoord gekoeld mag staan.
Wanneer ik het ga drinken laat ik het eerst een beetje bijkomen na het uit de koelkast te pakken zodat de grootste kou er wat af is, daarna is het genieten.