Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 201 202 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• squzzi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:11
Ik was ook benieuwd, maar vond het ook maar een matige BF deal, vooral omdat ze het zelf zo hypen.

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 00:18
Vindt de Moersleutel BF deal ook niet echt scherp ofzo. Ik skip ‘m. Glas is leuk, sokken hoef ik niet. En heb de meeste biertjes ervan toch al op.

• DVNE
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 20:44
remzor schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:05:
Vindt de Moersleutel BF deal ook niet echt scherp ofzo. Ik skip ‘m. Glas is leuk, sokken hoef ik niet. En heb de meeste biertjes ervan toch al op.
Eens, 60 euro voor 6 stouts (of 46 voor 6 IPA’s). Jammer, maar ik heb Moersleutel eigenlijk ook nog nooit op echt goede deals kunnen betrappen

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:29

Shrien

frequent snoozer

hatv schreef op donderdag 27 november 2025 @ 18:17:
Net de Beer Republic hopcrusher box xl besteld en betaald en daarna kreeg ik de melding product is niet op voorraad. Dus het bedrag is er af geschreven maar ik heb niets. Wat slecht dit zeg.
Die worden automatisch weer bijgevuld, staat ook bij het product beschreven. Dus je krijgt gewoon de volgende verzameling blikken, misschien 1-5 andere bieren in de selectie.

Zit ook te loeren naar een sour-crusher box. Zitten weer leukies tussen voor €4,30 p/s incl. verzending.

edit: toch gezwicht voor de Frontaal surprise box.

[ Voor 4% gewijzigd door Shrien op 27-11-2025 22:59 ]

• Hopperbest
  • Registratie: Februari 2025
  • Nu online
Uiltje heeft nog wel een aardige BF deal. De I want it owl box. 30 verschillende bieren, ongeveer de helft 44cl, de rest 33cl voor €89,95, met BF korting en incl. statiegeld voor €71,61. Ongeveer €2,25 per bier.

• M.Willems86
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 00:34
ivo001 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 14:45:
[...]

3 Van deze Seven Islands hebben 20% korting bij Hopincraftbier.be, en dan kan je met code BLACKFRIDAY2025 nog 10% extra korting krijgen. Dan kom je op €17 per fles ongeveer. Gratis verzending naar NL vanaf €75. Via Beerizer kan je ook door hun assortiment filteren.
Thanx, goede deal.. nog een aantal extra bierpakketjes erbij besteld! 👍🏻
In totaal 35% korting!
Pagina: 1 ... 201 202 Laatste