Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 197 198 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01:30
plofkip schreef op woensdag 3 september 2025 @ 13:54:
Ik zit eraan te denken de Exclusive Adventskalender 2025 van Beer in a box te bestellen.
Wie had deze afgelopen jaar? Was het naar wens?
Ik vond die vorig jaar tegenvallen. Ga een kleine 9 maand terug in dit topic (pagina 740, dan zit je begin januari)

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:21
plofkip schreef op woensdag 3 september 2025 @ 13:54:
Ik zit eraan te denken de Exclusive Adventskalender 2025 van Beer in a box te bestellen.
Wie had deze afgelopen jaar? Was het naar wens?
Ik vond hem vorig jaar tegenvallen. Het jaar er voor was ik wel enthousiast. Op basis van de beloftes toch maar weer besteld voor dit jaar.

Er staan veel reacties over de box van vorig jaar in dit topic.

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brinkiewestland
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:05
Maar dat betekent niet dat je daardoor een keuze voor dit jaar kan maken, aangezien de selectie van bieren weer anders zal zijn. Je kan alleen afgaan op hun tekst mbt de stijlen en brouwerijen voor dit jaar:
(de helft is 44cl of meer), hoger in abv (gemiddeld 9%) en een nog grotere variatie aan stijlen (komt 'ie: Imperial, Dry en Pastry Stouts, West Coast TIPA's, NEDIPA's, Pastry Sours, Double Black IPA, Wee Heavy, Gin Infused Imperial Weizen en Barrel Aged beukers!)

En daar hebben we een dream team van topbrouwers voor verzameld: Folkingebrew, Moersleutel, Tartarus, Factory Brewing, Arpus, Funky Fluid, Vault City, Frontaal, Alefarm, Menno Olivier Brewing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09 20:13
Ja true, die beloftes klinken wel goed. Maar vraag me af of het niet te laag geprijsd is om echt flink te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggthud
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:42
Zit te twijfelen om weer eens naar Achel te gaan: vroeger was ik er echt verzot op. Maar sinds de overname hoor ik weinig goede verhalen. Zijn er hier achelse kluis fans?

• Edenaar1
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 23:05
Vraagje hier. Helaas te laat vanwege vakantie om de Kees - Bottle Brew 6 aan te schaffen. Zijn nu uitverkocht. Zoek 2 stuks, kan iemand me hier op dit forum ermee helpen? Overnemen ervan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 05:10
frankv120 schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 21:42:
Heb ik een memo gemist of zijn er meer mensen die in augustus geen Moersleutel Guild box hebben ontvangen?
Vandaag een nieuwe mail gekregen hier. Uiterlijk volgende week word er geleverd.
Vind hun communicatie altijd goed, en dat de guild nu een week later komt boeit me opzich niet.

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-10 14:14
Chelseamarre123 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 14:46:
[...]

Vandaag een nieuwe mail gekregen hier. Uiterlijk volgende week word er geleverd.
Vind hun communicatie altijd goed, en dat de guild nu een week later komt boeit me opzich niet.
Same. Meestal gaat het goed en als het een keer mis gaat dan communiceren ze proactief en geven ze meestal zelfs aan wat de reden van de vertraging is. Ik vind het prima.

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 17:52
[...]

Ik dacht dat ik de eerste dan perongeluk verwijderd had maar heb vandaag ook geen mail gehad. Dat het een week later komt maakt mij ook niet uit maar vond het vooral vreemd dat ik niets gehoord had, maar dat ligt dan dus aan mijzelf.

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

• sjors123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-10 17:47
frankv120 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 18:32:
[...]

Ik dacht dat ik de eerste dan perongeluk verwijderd had maar heb vandaag ook geen mail gehad. Dat het een week later komt maakt mij ook niet uit maar vond het vooral vreemd dat ik niets gehoord had, maar dat ligt dan dus aan mijzelf.
Zojuist een verzendbevestiging gekregen. Wordt morgen geleverd. Ben benieuwd

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-10 21:45
Vandaag weer eens naar de Kaufland in Kleve geweest voor goedkopere (speciaal) biertjes. Paar kratjes Paulaner meegenomen, toen viel me mij op hoe innovatief het kratje was.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9sZwmVF_JjQOfqRQfZJx6yailvE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m2HqeMT8k9yBMeFSpOasF7aj.jpg?f=fotoalbum_large

Denk dat in de flesjes weer inleveren als ze leeg zijn, maar de kratjes houd. Ideaal voor een dagje strand / inleveren van lege blikjes.

• Edenaar1
Het is stil hier, wordt niet veel bier meer gedronken? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-10 08:41
Edenaar1 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 09:37:
Nou wordt nog redelijk bier gedronken hier hoor, maar gok dat vanwege vakantie periode(s) het hier ook wat rustiger is.
Als ik voor mezelf spreek, ik kan en ga door omstandigheden redelijk vaak op vakantie, zeker gedurende de zomermaanden (eigenlijk vanaf april tot en met oktober ga ik iedere maand wel op vakantie) en daar (vaste vakantieplek) drink ik altijd hetzelfde bier.

Straks vanaf oktober gaan de echte speciaaltjes weer open en zal er weer meer besteld worden om aan te vullen.

Voor nu staat er aanstaande donderdag (weer) een reparatie van mijn bier-klimaatkast op het programma.
Vorig jaar in september stopte de compressor ermee (reparatie van bijna 500,-) nu is het regelpaneel kapot (ca 350,-) Dat slaat ook wel een aardige deuk in het "bier-budget" :-(

En nee, voor die kosten heb ik geen nieuwe/vervangende (gaat om een SMEG SCV115S-1) en ook nee, valt (net) niet meer in de garantie :-( :-(

Eric, Signing off !!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:41
Eric H schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:26:
[...]

Nou wordt nog redelijk bier gedronken hier hoor, maar gok dat vanwege vakantie periode(s) het hier ook wat rustiger is.
Als ik voor mezelf spreek, ik kan en ga door omstandigheden redelijk vaak op vakantie, zeker gedurende de zomermaanden (eigenlijk vanaf april tot en met oktober ga ik iedere maand wel op vakantie) en daar (vaste vakantieplek) drink ik altijd hetzelfde bier.

Straks vanaf oktober gaan de echte speciaaltjes weer open en zal er weer meer besteld worden om aan te vullen.

Voor nu staat er aanstaande donderdag (weer) een reparatie van mijn bier-klimaatkast op het programma.
Vorig jaar in september stopte de compressor ermee (reparatie van bijna 500,-) nu is het regelpaneel kapot (ca 350,-) Dat slaat ook wel een aardige deuk in het "bier-budget" :-(

En nee, voor die kosten heb ik geen nieuwe/vervangende (gaat om een SMEG SCV115S-1) en ook nee, valt (net) niet meer in de garantie :-( :-(
das een flink klimaat kast! Sjiek hoor _/-\o_

Misschien heb je hier nog iets aan: https://nos.nl/artikel/25...ment-deels-zelf-uitvinden

[ Voor 6% gewijzigd door -Jaap-io op 10-09-2025 14:05 ]

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-09 21:39
Edenaar1 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 09:37:
Juist wel, daarom is het zo stil :9B

Afgelopen zaterdag bij een Bier&Blues feestje geweest. Proefglaasje (best wel klein) zat bij het ticket, en kon je laten vullen voor 3 euro. Wel prijzig, maar was allemaal voor het goede doel, dus geen probleem wat mij betreft.

Meerdere lokale biertjes kunnen proberen van lokale brouwerijen:
- Lente Bok van Brouwerij Smaak - lekker fris, goed doordrinkbaar
- Staverden - Hazy HeIPA - lichte citrus, niet zo bitter maar wel kruidig
- Betuws bier - Betuws Hazy IPA - meer citrus, meer smaak, deze ga ik nog wel een keertje voor thuis halen
- Het platte harnas - Hopzakee - New England IPA, ook een heel lekkere IPA, goede citrus maar niet te zuur/bitter
- Betuws bier - Betuws Tripel - gewoon een fijne tripel

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:35
Ik zit al een paar dagen een beetje te lurken voor een aanbieding voor een doosje IPA, maar omdat het anders zo stil blijft vraag ik het maar gewoon :+

Iemand nog een leuke aanbieding gespot?

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-10 17:30
Als je nog nooit eerder bij The Garden brewery hebt besteld is dat een optie:
https://thegarden.hr/

Daar heb ik wel een goede doos van ontvangen eerder dit jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brukskeluuk
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:19
gustaveau schreef op woensdag 10 september 2025 @ 13:43:
Als je nog nooit eerder bij The Garden brewery hebt besteld is dat een optie:
https://thegarden.hr/

Daar heb ik wel een goede doos van ontvangen eerder dit jaar.
En als je wél eerder hebt besteld dan werkt vaak het trucje door een punt toe te voegen in je emailadres vóór het apenstaartje. Je ontvangt alsnog de email in je normale account. Weet even niet hoe het zit, maar het werkt wel, continu de punt verschuiven en telkens de nieuwsbriefkorting.

*er vanuit gaande dat je doelde op welkomstkorting

[ Voor 4% gewijzigd door brukskeluuk op 10-09-2025 16:34 ]

• -Jaap-io
brukskeluuk schreef op woensdag 10 september 2025 @ 16:31:
[...]

En als je wél eerder hebt besteld dan werkt vaak het trucje door een punt toe te voegen in je emailadres vóór het apenstaartje. Je ontvangt alsnog de email in je normale account. Weet even niet hoe het zit, maar het werkt wel, continu de punt verschuiven en telkens de nieuwsbriefkorting.

*er vanuit gaande dat je doelde op welkomstkorting
dit werkt vooral/alleen bij gmail adressen :)

• Hopperbest
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 01:06
BobB schreef op woensdag 10 september 2025 @ 13:27:
Ik zit al een paar dagen een beetje te lurken voor een aanbieding voor een doosje IPA, maar omdat het anders zo stil blijft vraag ik het maar gewoon :+

Als je een beetje meer info geeft, dan kunnen mensen je wellicht wat beter adviseren.
-Hoeveel bier wil je?
-Wat mag het kosten (totaal of per blik)?
-Wat voor IPA zoek je?
-Wil je allerlei verschillende bieren of bijv. 4x3 / 6x2?

• brukskeluuk
-Jaap-io schreef op woensdag 10 september 2025 @ 16:57:
[...]

dit werkt vooral/alleen bij gmail adressen :)
Ah dat wist ik niet, maar ben idd in het bezit van een Gmail account;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:32

Er komt een sale aan bij Piwne Mosty en degene die de nieuwsbrief ontvangen hebben al een link gehad:
https://www.piwnemosty.pl...mail&utm_campaign=default

Zelf vandaag de anniversary set van Funky ontvangen (1 bier word nagestuurd)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gcCRiX5SHuSQNgNq5oraiHqggok=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/40dhKMegBdHPv1GAjWKbu1ZP.jpg?f=fotoalbum_large

Untappd: Kapitein_Merijn

• Chelseamarre123

Toevallig gisteren een mailtje gehad dat ze bij rebelbeercans 2 ipa boxen verkopen. Heb er in het verleden al paar keer besteld en nooit tegengevallen.
16 biertjes voor 100€
https://www.rebelbeercans.nl/bierpakket/

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:23

Shrien

frequent snoozer

Kapitein Merijn schreef op woensdag 10 september 2025 @ 22:32:
[...]

Er komt een sale aan bij Piwne Mosty en degene die de nieuwsbrief ontvangen hebben al een link gehad:
https://www.piwnemosty.pl...mail&utm_campaign=default

Zelf vandaag de anniversary set van Funky ontvangen (1 bier word nagestuurd)
[Afbeelding]
Ziet er smakelijk uit! Waar haal je de gehele set?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Shrien schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:37:
[...]

Ziet er smakelijk uit! Waar haal je de gehele set?
De set is volgens mij niet meer te bestellen maar je kan de bieren wel los bestellen:
https://funkyshop.pl/pl/brand/2-funky-fluid

Een mailtje sturen is vaak voldoende om een kortingscode van 10% te ontvangen 😉

• BobB
Hopperbest schreef op woensdag 10 september 2025 @ 18:49:
[...]

Als je een beetje meer info geeft, dan kunnen mensen je wellicht wat beter adviseren.
-Hoeveel bier wil je?
-Wat mag het kosten (totaal of per blik)?
-Wat voor IPA zoek je?
-Wil je allerlei verschillende bieren of bijv. 4x3 / 6x2?
Hoeveelheid maakt me niet zo veel uit, mogen er best circa 20 zijn als de deal goed is. Maar minder mag ook. Idealiter voor rond de 5,- per blik. Ik zoek voor wat ABV betreft tussen de ongeveer 5% en 8,5%. Dat schaalt ook een beetje mee (TIPA's en co vind ik doorgaans eigenlijk te zoet, dan is de lol er voor mij af). En allemaal verschillend.

Dank voor de tips hierboven :)

• brukskeluuk
BobB schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:02:
[...]

Hoeveelheid maakt me niet zo veel uit, mogen er best circa 20 zijn als de deal goed is. Maar minder mag ook. Idealiter voor rond de 5,- per blik. Ik zoek voor wat ABV betreft tussen de ongeveer 5% en 8,5%. Dat schaalt ook een beetje mee (TIPA's en co vind ik doorgaans eigenlijk te zoet, dan is de lol er voor mij af). En allemaal verschillend.

Dank voor de tips hierboven :)
Kijk ook even bij Uiltje. Voor gemiddeld 3.5 euro per blik precies wat je zoekt https://uiltjebrewing.com...uiltje-ipa-bierpakket-xl/

• Edenaar1
Kapitein Merijn schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:58:
[...]

De set is volgens mij niet meer te bestellen maar je kan de bieren wel los bestellen:
https://funkyshop.pl/pl/brand/2-funky-fluid

Een mailtje sturen is vaak voldoende om een kortingscode van 10% te ontvangen 😉
Poh ze hebben daar wel leuke stout en barrel aged bieren. Maar die prijzen van die BA, niet misselijk. Vergelijkbaar of zelfs nog duurder dan hier in NL

Hoe fix je dan een kortingscode? Je vraagt het aan ze? 😜

• Kapitein Merijn
Edenaar1 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 13:43:
[...]

Poh ze hebben daar wel leuke stout en barrel aged bieren. Maar die prijzen van die BA, niet misselijk. Vergelijkbaar of zelfs nog duurder dan hier in NL

Hoe fix je dan een kortingscode? Je vraagt het aan ze? 😜
Ik bestel sowieso alleen maar Poolse bieren in Polen omdat andere bieren hier inderdaad vaak een stuk goedkoper zijn. Bieren van hunzelf zal je hier niet snel goedkoper vinden.

Had recent gemaild dat ze eerder nog wel eens codes deelden op hun socials maar dat ik die al even niet meer had gezien. Kreeg vervolgens netjes een kortingscode van 10% doorgemaild. #durftevragen

Op het moment is het overigens goedkoper om in euro's af te rekenen ipv. PLN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GorgeousMetal
  • Laatst online: 05-10 10:34
Ik heb nog steeds niet de Moersleutel Guild box van augustus ontvangen. Vorige week een email gestuurd en kreeg toen te horen: De dozen waarin de Guild verpakt wordt hadden vertraging. Deze en begin volgende week gaan de boxen de deur uit. Zodra jouw box is overgedragen aan de vervoerder, zal de tracking automatisch bijwerken. Dat was vorige week donderdag 3 september. Tot op heden nog steeds niets gehoord.

Hebben meer mensen met Guild abonnement dezelfde ervaring?

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-10 08:41
Ikzelf ben geen Guild member (meer) maar mijn drinkmaatje wel en die heeft ook nog steeds niets ontvangen.
Ook nog geen voormelding in de DHL app dat de zending is ontvangen door DHL.

Eric, Signing off !!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 17:52
GorgeousMetal schreef op donderdag 11 september 2025 @ 15:59:
Ik heb nog steeds niet de Moersleutel Guild box van augustus ontvangen. Vorige week een email gestuurd en kreeg toen te horen: De dozen waarin de Guild verpakt wordt hadden vertraging. Deze en begin volgende week gaan de boxen de deur uit. Zodra jouw box is overgedragen aan de vervoerder, zal de tracking automatisch bijwerken. Dat was vorige week donderdag 3 september. Tot op heden nog steeds niets gehoord.

Hebben meer mensen met Guild abonnement dezelfde ervaring?
Ik had dezelfde vraag laatst ook al, en vorige week donderdag liet Chelseamarre123 weten dat die een mail had gehad dat het uiterlijk volgende week (dus deze week) geleverd zou worden, maar ben bang dat dat ze niet gaat lukken:
[...]

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carepolice
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-10 01:05
Ik heb vandaag navraag gedaan, mij werd toegezegd dat de laatste dozen vandaag de deur uitgaan. T zal druk zijn onderweg denk ik...

“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”

• Edenaar1
carepolice schreef op donderdag 11 september 2025 @ 16:36:
Ik heb vandaag navraag gedaan, mij werd toegezegd dat de laatste dozen vandaag de deur uitgaan. T zal druk zijn onderweg denk ik...
Hier ook nog niet onderweg.. gebed zonder einde. Ik kan wel even zonder. Maar professioneel kan je het niet echt noemen 😬

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Heerlijk, de Barley Legal was hier in de aanbieding (EEM bier, Epe bier collectief) bij de lokale jumbo. €2,50 per fles (bij buurtbier €3,80....).

Volledige opbrengst ging naar een sponsor project in Kenia.

Nou, dan ben ik niet te beroerd om er 6 mee te nemen :)

• Chelseamarre123
frankv120 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 16:13:
[...]

Ik had dezelfde vraag laatst ook al, en vorige week donderdag liet Chelseamarre123 weten dat die een mail had gehad dat het uiterlijk volgende week (dus deze week) geleverd zou worden, maar ben bang dat dat ze niet gaat lukken:

[...]
Ik heb mijn box maandag ontvangen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:51
Voor degene met een goed gevulde Mitra, komende dagen 11 12 en 13 is het 8 voor 6 dagen wat niet betreft. Ik heb het geluk met een bierliefhebber in de Mitra hier in Heesch

Untappd: Louwke80

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 00:31

Piggen

Lekker bakkie

Ik zag op Pepper dat er een kortingscode van Frontaal is, die t/m 30 september 15% korting geeft (uitgezonderd de adventskalender, merch en wat pakketten): Brewda2025

Heb hem zelf gebruikt om ook die verrassingsdoos te bestellen en dit is mijn inhoud:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Npryjc0CdU6ZqVJM5ikheOsGweE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XxcLkg9nXXIHDeZnXeaYvaca.jpg?f=fotoalbum_large

Helaas geen BA, maar wel aardig divers (drie soorten zijn dubbel) en met ook wat zwaardere (non-IPA) bieren (3 stouts van 10%, een barley wine van 10%, 2 tripels van 8,5%). Niet ontevreden :)

• carepolice
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-10 01:05
Ik heb de track and trace binnen!

“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:29

Woohooo

Smilie, James Smilie

Toch wel leuk die suprisebox. Ik was vooral verrast over die Smooth Criminal blikken. Normaal zou ik die nooit kopen of drinken. Ben helemaal niet zo van die sour bieren, maar dit is gewoon een soort milkshake smoothie die best goed was

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GorgeousMetal
  • Laatst online: 05-10 10:34
Ik heb nu ook Track and Trace code binnen en email van Moersleutel dat gisteren (donderdag 12 september) de laatste boxen de deur uit zijn gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-10 14:14
Hier komt de guild box als het goed is ook vandaag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Woohooo schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:28:
Toch wel leuk die suprisebox. Ik was vooral verrast over die Smooth Criminal blikken. Normaal zou ik die nooit kopen of drinken. Ben helemaal niet zo van die sour bieren, maar dit is gewoon een soort milkshake smoothie die best goed was
Tja... laten we zeggen dat we niet op 1 lijn zitten... Ik had pas ook 1 maar dit is duidelijk niet "my cup of beer" ;)
Gelukkig kon mijn vrouw het wel waarderen. En op untappd heb ik hem wel ingecheckt, maar niet "ge-rate" dat zou niet fair zijn voor een bierstijl die je niet waardeerd ;)

maar goed, zoveel mensen zoveel wensen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopperbest
Nieuwe exclusive box van Beer in a Box is ook bekend: het Zweedse Apex. 10 grote blikken. Allemaal (D)IPA's en Pale Ales. Op zich houd ik daarvan, maar iets meer variatie graag. Even getwijfeld, maar toch maar op skippen gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-10 17:30
Hopperbest schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:33:
Nieuwe exclusive box van Beer in a Box is ook bekend: het Zweedse Apex. 10 grote blikken. Allemaal (D)IPA's en Pale Ales. Op zich houd ik daarvan, maar iets meer variatie graag. Even getwijfeld, maar toch maar op skippen gezet.
Misschien iets voor Bbob?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjoske78
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-10 16:39
Ik heb mijn abo bij Beer in a Box oogezegd. Vond de laatste 6 boxen erg matig en bestel liever ergens iets meer naar mijn eigen smaak.
Vorig jaar hadden ze nog wat goede deals, maar dat is alweer ff geleden.
Ook de zeer onduidelijke communicatie en 2x een foutieve incasso hebben hierin meegewogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Laatst online: 22:42
Zjoske78 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:20:
Ik heb mijn abo bij Beer in a Box oogezegd. Vond de laatste 6 boxen erg matig en bestel liever ergens iets meer naar mijn eigen smaak.
Ook de zeer onduidelijke communicatie en 2x een foutieve incasso hebben hierin meegewogen.
Voor mij geldt hetzelfde. Drop van de week is tegenwoordig de onregelmatige drop van het kwartaal geworden en ze zijn ook aardig duurder geworden. Plus dus de gebrekkige communicatie en administratie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cedras
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:46
Voor de liefhebbers van wild bier, Wild Festival Groningen komt er 18 en 19 oktober weer aan. Dit jaar is er weer een brede line-up.

https://wildfestivalgroningen.nl/en-line-up/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-10 18:36
cedras schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:38:
Voor de liefhebbers van wild bier, Wild Festival Groningen komt er 18 en 19 oktober weer aan. Dit jaar is er weer een brede line-up.

https://wildfestivalgroningen.nl/en-line-up/
Beetje uit de richting voor mij helaas! Kwa brouwerijen is Spartacus wel een unieke, vooral voor de echte IPA liefhebber een aanrader om heen te gaan. Meerdere biertjes daar van gedronken en ze blijven een ware smaak explosie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopperbest
JessetjeNL schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:12:
[...]

Beetje uit de richting voor mij helaas! Kwa brouwerijen is Spartacus wel een unieke, vooral voor de echte IPA liefhebber een aanrader om heen te gaan. Meerdere biertjes daar van gedronken en ze blijven een ware smaak explosie!
Mocht je fan van Spartacus zijn. Ze komen vandaag en morgen op Bierfestival 050 in Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopperbest
Zjoske78 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:20:
Ik zit er ook over te twijfelen. De prijs die ze hanteren is ook vaak ongeveer de kostprijs los, dus niet echt sprake van een goede deal. En als er dan een paar bieren bij zitten die je niet wilt, is de keuze om te skippen gauw gemaakt. Ik moet zeggen dat juist de keuze om te kunnen skippen ervoor gezorgd heeft dat ik lid werd, en wellicht zorgt dat er ook voor dat ik lid blijf. Je zit nergens aan vast, mits je op tijd skipt (en dat gaat wel eens mis bij de Beer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Hopperbest schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:33:
Apex is over het algemeen wel erg goed. Kan hun ipa 's wel waarderen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-09 16:09
Tweede dark guild box (augustus) is gisteren binnen gekomen. Op het oog een paar lekkere smaken. De Eureka’s zijn vaak erg lekker. Ik ben weer benieuwd, ook zeker naar de 12u boil :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zEiBM8oyz_FiPgkrTZKmpdQYjpA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vKxYWnhnXi3Q7QwvvZfcxeG6.jpg?f=fotoalbum_large

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

• cedras
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:46
JessetjeNL schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:12:
[...]

Spartacus is een mooie toevoeging en afwisseling op het festival, maar persoonlijk zou ik voor andere brouwerijen gaan. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bbunn07
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 17-09 12:39
nickko schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 10:36:
Tweede dark guild box (augustus) is gisteren binnen gekomen. Op het oog een paar lekkere smaken. De Eureka’s zijn vaak erg lekker. Ik ben weer benieuwd, ook zeker naar de 12u boil
Dit was mijn eerste dark box, erg tevreden over! 2x dat bockje had ik wel verwacht, maar niet dat het bovenop de 12 bieren zou komen die ze beloofd hadden. Hele goede deal in mij ogen, alle 4 de eurekas die dubbel zijn lijken me erg lekker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• justin-l
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:20
Bierlijst voor de laatste (:'() keer Borefts is inmiddels ook bekend:

https://untappd.com/v/borefts-bier-festival-2025/13603188

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zjoske78
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-10 16:39
Afgelopen zaterdag bij Goesting Craft Beer Festival geweest in Venray voor de 4e keer. Fantastische bieren gehad weer.
Vooraf uitgekeken naar de sours van Pulfer, maar die waren 2,5 munt dus die heb ik toch maar links laten liggen.
Mijn absolute ontdekking was Metalhead Brewery uit Bulgarije.Wat een fantastische sours maken die zeg! En ook hun IPA met kokos en hun barrel aged bieren waren stuk voor stuk subliem.
Ook leuk dat ze een bar hadden waar je bieren uit de kelder van Goesting kon proeven. Een BCBS classic cola uit 2021 voor 2 muntjes is een leuke afwisseling op de tapbiertjes voor een nette prijs.
Zeer geslaagde editie weer, al merkte ik wel dat de brouwers doorgaans meer vroegen dan bv vorig jaar. Toen was nog best veel 1 munt, maar buiten wat lokale brouwers begon de rest vaak bij 1,5 munt.
Prettige uitzondering hierop was dan weer Horizont die hun Night Shift BA's gewoon voor 1 munt voltapten in je glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:30
Thanks! De Moersleutel komt toch ook? Of zijn de bieren die ze meenemen nog niet bekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edenaar1
bbunn07 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 11:59:
[...]

Dit was mijn eerste dark box, erg tevreden over! 2x dat bockje had ik wel verwacht, maar niet dat het bovenop de 12 bieren zou komen die ze beloofd hadden. Hele goede deal in mij ogen, alle 4 de eurekas die dubbel zijn lijken me erg lekker
Dank voor de terugkoppeling. Heb net Guild abbo omgezet naar Dark :)
Die IPAs blijven te lang staan hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin-l
Conundrum51 schreef op maandag 15 september 2025 @ 12:58:
[...]

Thanks! De Moersleutel komt toch ook? Of zijn de bieren die ze meenemen nog niet bekend?
Niet dat ik weet. Althans, heb ze niet voorbij zien komen bij de line-up updates.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-09 21:39
Edenaar1 schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:11:
[...]
Die IPAs blijven te lang staan hier ;)
Als je ze kwijt wil..... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:30
justin-l schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:53:
[...]

Niet dat ik weet. Althans, heb ze niet voorbij zien komen bij de line-up updates.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3oPUJW1T2ruYPN5omI7YFmdsDHY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jel5JxD4J3OCN78xyzbmhstu.jpg?f=fotoalbum_large

Dit schreven ze laatst op instagram. Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin-l
Conundrum51 schreef op maandag 15 september 2025 @ 15:10:
[...]

[Afbeelding]

Dit schreven ze laatst op instagram. Vandaar.
Aaah ja, dat was van het brouwcafe. Die krijgen inderdaad een Moersleutel op tap, maar de Moersleutel zelf is er niet bij.

Zag al wat foto's voorbij komen dat ze nog wat mooi oud spul uit de kelder hebben opgedoken, dus er zal genoeg lekkers zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nog Tweakers naar Borefts? De taplijst is weer bizar; https://untappd.com/v/borefts-bier-festival-2025/13603188

Ik heb een ticket voor zowel de vrijdag als de zaterdag :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 00:12
Cartman! schreef op maandag 15 september 2025 @ 15:28:
Nog Tweakers naar Borefts? De taplijst is weer bizar; https://untappd.com/v/borefts-bier-festival-2025/13603188

Ik ben er vrijdag, zoals bijna altijd. Als ik zie hoe brak ik dan op zaterdag ben lijkt twee dagen voor mij echt teveel van het goede :D :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Jorizzz schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:09:
[...]

Ik ben er vrijdag, zoals bijna altijd. Als ik zie hoe brak ik dan op zaterdag ben lijkt twee dagen voor mij echt teveel van het goede :D :D
Ik ga normaal altijd alleen op vrijdag maar heb die zaterdag wel altijd fomo en genoeg trek om terug te gaan. Omdat t nu de laatste is ga ik er maar voor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benji16
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:52
Cartman! schreef op maandag 15 september 2025 @ 15:28:

Ik ben op zaterdag aanwezig! Nog meer mensen die tickets hebben voor de secret tasting? Ik ben ingeloot voor die van 18:00 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justin-l
Benji16 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 08:33:
[...]

Ik ben op zaterdag aanwezig! Nog meer mensen die tickets hebben voor de secret tasting? Ik ben ingeloot voor die van 18:00 uur.
Nice! Ik ben helaas voor beide dagen niet ingeloot. Is vorige edities elke keer wel erg goed bevallen.

Maar goed, er is genoeg lekkers buiten de tastings om, om beide dagen te overleven :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-10 23:49
Benji16 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 08:33:
[...]

Ik ben er zaterdag en ingeloot voor de tasting van 16:00! Geen idee wat ik daar precies van moet verwachten, maar ga er van uit dat het wel de tijd waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benji16
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:52
justin-l schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 08:53:
[...]

Nice! Ik ben helaas voor beide dagen niet ingeloot. Is vorige edities elke keer wel erg goed bevallen.

Maar goed, er is genoeg lekkers buiten de tastings om, om beide dagen te overleven :9B
Dat is balen. Wat kunnen we op basis van jouw ervaringen verwachten? Mijn verwachtingen zijn toch wel vrij hoog moet ik eerlijk bekennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb al keuzestress met de "gewone" taplijst :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• justin-l
Benji16 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 17:03:
[...]

Dat is balen. Wat kunnen we op basis van jouw ervaringen verwachten? Mijn verwachtingen zijn toch wel vrij hoog moet ik eerlijk bekennen.
Ze beginnen altijd met een rondleiding door de brouwerij. Op zich wel geinig, maar als Bodegraver heb ik die inmiddels al wel een aantal keer gezien natuurlijk.

Daarna is de tasting, waarbij ze altijd redelijk bijzondere/exclusieve flessen op tafel hebben. Zie hier wat er vorig jaar bij mijn ronde zat. 'T kost je een paar muntjes, maar dat is het zeker waard.

• ivo001
justin-l schreef op woensdag 17 september 2025 @ 08:52:
[...]

Ze beginnen altijd met een rondleiding door de brouwerij. Op zich wel geinig, maar als Bodegraver heb ik die inmiddels al wel een aantal keer gezien natuurlijk.

Daarna is de tasting, waarbij ze altijd redelijk bijzondere/exclusieve flessen op tafel hebben. Zie hier wat er vorig jaar bij mijn ronde zat. 'T kost je een paar muntjes, maar dat is het zeker waard.

[...]
Kon het niet meer terug vinden of/welke kosten er aan die tasting verbonden zaten, maar dat is dus ook gewoon met muntjes betalen?

• justin-l
ivo001 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 12:49:
[...]

Kon het niet meer terug vinden ofwelke kosten er aan die tasting verbonden zaten, maar dat is dus ook gewoon met muntjes betalen?
Klopt! Volgens mij was het 3 of 4 muntjes vorig jaar.

• ivo001
justin-l schreef op woensdag 17 september 2025 @ 13:57:
[...]

Klopt! Volgens mij was het 3 of 4 muntjes vorig jaar.
Gisteravondje mailtje met wat info gehad. Kost inderdaad 3 muntjes O+

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-10 23:20
En de rest van de biertjes? Ik/wij hebben 15 muntjes pp gekocht. Geen idee of je daar een middagje mee doorkomt.

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v153 + HW P1

• Jorizzz
Headshot_NL schreef op donderdag 18 september 2025 @ 10:52:
En de rest van de biertjes? Ik/wij hebben 15 muntjes pp gekocht. Geen idee of je daar een middagje mee doorkomt.
Ik koop meestal een kaartje met 10 muntjes en dan zie ik wel hoeveel ik er bij koop die dag. Meestal eindig ik net onder de 20 gekochte muntjes (totaal).

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-10 23:20
Jorizzz schreef op donderdag 18 september 2025 @ 11:06:
[...]

Ik koop meestal een kaartje met 10 muntjes en dan zie ik wel hoeveel ik er bij koop die dag. Meestal eindig ik net onder de 20 gekochte muntjes (totaal).
Ah top. Ik lust wel wat maar hoef niet kacheltje terug te gaan. Dan denk ik dat het zo wel even goed zit.

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v153 + HW P1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo001
Headshot_NL schreef op donderdag 18 september 2025 @ 10:52:
Hier ook nog wat extra info, zoals dat je zelf wat snacks mag meenemen en zelfs enkele biertjes om te delen.

https://brouwerijdemolen....bierfestival/faq-borefts/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
ivo001 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:23:
[...]

Hier ook nog wat extra info, zoals dat je zelf wat snacks mag meenemen en zelfs enkele biertjes om te delen.

https://brouwerijdemolen....bierfestival/faq-borefts/
'Wat snacks' is wel een understatement. Ik zie elk jaar mensen die met een groep aan een tafel gaan zitten en die helemaal volplempen met vreetwerk. Dit wordt allemaal prima gevonden. En als je kijkt wat je (zoals bij elk festival) betaalt voor je eten, dan ben je eigenlijk ook gek als je niet zelf je snacks meeneemt. Wij doen het in elk geval wel zo, veel snacks meenemen en dan 's avonds iets warms van een standje.

Bier meenemen zou ik zelf echt nooit doen. Er is zoveel lekkers te vinden, waarom zou je dan je eigen bier gaan drinken? Bewaar die lekker voor een ander moment.

[ Voor 10% gewijzigd door Jorizzz op 18-09-2025 13:39 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

12x Other Half blikken voor nog geen 50 euro bij de Beer. Doe er je voordeel mee! :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hopperbest
Goede drop bij BiaB : https://www.beerinabox.nl/drop

12* Other Half voor €47,95. Max 6 maanden geleden afgevuld. 12 willekeurig gekozen uit 24. Hoewel het niet expliciet vermeld is, ga ik er van uit dat je verschillende krijgt.

• BobB
Hopperbest schreef op donderdag 18 september 2025 @ 20:04:

12* Other Half voor €47,95. Max 6 maanden geleden afgevuld. 12 willekeurig gekozen uit 24. Hoewel het niet expliciet vermeld is, ga ik er van uit dat je verschillende krijgt.
Jawel:
⚡ Disclaimer 2: Iedere box heeft gegarandeerd 12 verschillende IPA's

• Hopperbest
Shrien schreef op donderdag 18 september 2025 @ 20:03:
12x Other Half blikken voor nog geen 50 euro bij de Beer. Doe er je voordeel mee! :9~
Ha, je was me net voor. Net als ik al even besteld zeker?

• Kapitein Merijn
Jullie zijn me net voor 😂

Binnekort fijn 24 other half in de koelkast liggen voor een spotprijs.

• Hopperbest
Overheen gelezen. Staat inderdaad ook dat als je twee boxen koopt, je niet per se alle 24 verschillende krijgt. Hoe dan ook, erg goede deal. Ik heb zelf een box besteld, dus ik zit goed qua diversiteit.

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Hopperbest schreef op donderdag 18 september 2025 @ 20:05:
[...]

Ha, je was me net voor. Net als ik al even besteld zeker?
Haha ja ik dacht snel zelf even bestellen, daarna zie ik wel of er voorraad over is voor de lurkers :P

Zie dat er nu nog 100 85 dozen over zijn, had iets krappere hoeveelheden verwacht. Hoe dan ook, morgen even twee doosjes ophalen in het hol van de Beer.

• Hopperbest
Gelijkgestemden hier. Ik gun de medeforummers deze deal van harte, maar ik wilde natuurlijk niet zelf achter het net vissen.

• Cartman!
  • Niet online
Jorizzz schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:38:
[...]

'Wat snacks' is wel een understatement. Ik zie elk jaar mensen die met een groep aan een tafel gaan zitten en die helemaal volplempen met vreetwerk. Dit wordt allemaal prima gevonden. En als je kijkt wat je (zoals bij elk festival) betaalt voor je eten, dan ben je eigenlijk ook gek als je niet zelf je snacks meeneemt. Wij doen het in elk geval wel zo, veel snacks meenemen en dan 's avonds iets warms van een standje.
Ik ga altijd even bij de lokale Griek eten, even eruit en eigenlijk niet eens veel duurder.
Bier meenemen zou ik zelf echt nooit doen. Er is zoveel lekkers te vinden, waarom zou je dan je eigen bier gaan drinken? Bewaar die lekker voor een ander moment.
Wel eens gedaan vroeger omdat je sommige mensen niet vaak ziet en wel echt iets speciaals wil delen. Maar dan is t n 75cl die vervolgens met 12 mensen wordt gedeeld, klein proefje. Iemand die random voorbij komt ook wat en t is zo op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Nou, de andere helft van de dozen is op. Ik was het even vergeten en heb hem nu gemist.
Ach ja, nog genoeg voorraad in de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 15:46

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Shrien schreef op donderdag 18 september 2025 @ 20:03:
Gisteravond ook besteld. Ben benieuwd... heb hun vorige "UltraHopCollab - Exclusive Box" nog niets eens op.. maar goed.. dit kon je niet laten liggen voor die prijs O+

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbo90
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:36
Zou het gaan om oude Other Halfs? ik ben nogal terughoudend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-10 15:08

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Bobbo90 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 10:31:
Zou het gaan om oude Other Halfs? ik ben nogal terughoudend.
'Max 6 maanden geleden afgevuld' stond hierboven, maar aangezien de box al is uitverkocht is dat niet zo relevant ;)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbo90
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:36
Hertog schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:02:
[...]

'Max 6 maanden geleden afgevuld' stond hierboven, maar aangezien de box al is uitverkocht is dat niet zo relevant ;)
Voor mij al te oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:35

Thompson

Beeromaniac

De Caigny;
New new new! 🍺
De legendarische Goose Island Bourbon County Stouts zijn gearriveerd! Deze iconische bieren, gerijpt op bourbonvaten, staan bekend om hun volle, rijke smaak en unieke varianten.
Een absolute must-have voor de stoutliefhebber en ideaal om te delen of weg te leggen in je bierkelder. ✨
👉 Wees er snel bij, want de voorraad is beperkt!
Bourbon County Reserve 2018 15,20%
Bourbon County Stout 2018 15,20%
Bourbon County Bramble 2018 12,70%
Bourbon County Stout 2020 14,20%
Bourbon County Stout 2021 14,40%
Bourbon County 30th Anniversary 14,40%
Bourbon County Sir Isaac’s 13,90%
Bourbon County Stout 2022 14,30%
Bourbon County Stout 2024 14,70%
Bourbon County Macaroon 2024 14,60%
Bourbon County Stout 2023 14,60%
Bourbon County Backyard 2023 12,90%
Bourbon County Coffee 2022 13,20%
Bourbon County Brand Special nr4 13,30%
Bourbon County Wheat Wine 2018 15,40%
Bourbon County Stout 2017 14,10%
Geen idee wat ze kosten, maar ik rij er straks waarschijnlijk toch langs omdat ik 200m verderop ga tanken.
Toch echt wel de moeite waard om eens wat geld voor neer te tellen of toch nog steeds wel vooral veel hype/FOMO op deze bieren?

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Laatst online: 22:42
Thompson schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:59:
De Caigny;

[...]

Geen idee wat ze kosten, maar ik rij er straks waarschijnlijk toch langs omdat ik 200m verderop ga tanken.
Toch echt wel de moeite waard om eens wat geld voor neer te tellen of toch nog steeds wel vooral veel hype/FOMO op deze bieren?
Hype/FOMO imho. Door de prijs vind ik :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:35

Thompson

Beeromaniac

Wren schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:07:
[...]

Hype/FOMO imho. Door de prijs vind ik :)
Duidelijk, dat vermoeden had ik al. De Caigny is doorgaans wel zeer scherp geprijsd dus puur om het zelf eens te ervaren kies ik er dan misschien 1 of 2 uit die mee aanspreken. Maar veel beter m'n karretje dus vullen met wat meer Rochefort 10, St Barnardus Abt 12, Straffe Hendrik Quadrupel :) Die blijven genieten en prijs/kwaliteit bijna ongeslagen wat mij betreft.
Ik weet het, dat zijn quadrupels en geen (double/imperial) stouts, maar dat spreekt me toch al meer aan.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
De Caigny;

[...]

kan je hier even een kratje leeggoed ophalen? O-)
ach eigenlijk moet ik ook weer eens die kant op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 15:46

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

De Caigny;

[...]

Kun je hier ook een paar flesjes afleveren? :P

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:29

Woohooo

Smilie, James Smilie

Hopperbest schreef op donderdag 18 september 2025 @ 20:04:

Aaah crap, te laat :'( :'( :'( :'( :'(
Pagina: 1 ... 197 198 Laatste