Ik had de doos al eerder uitgepakt dus weet niet meer precies welk bier bij welke dag hoort, ergens op dit forum is de volgorde gepost, dus misschien kun je dat even checken?Faeshaas schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 08:56:
Even een vraagje voor de mensen met een advent kalender, in mijn specifieke geval die van Frontaal.
Elke dag post Frontaal namelijk op hun socials welk bier er die dag in zit. In mijn geval klopt dit al een aantal keer niet. Bij de eerste ging het al mis, hier kwam ik pas op dag 3 achter, toen contact opgenomen en het lijkt erop dat er 3 vakjes zijn verwisseld, kan gebeuren.
Nu check ik dus elke dag of het wel klopt en bij die van gisteren was dit weer niet het geval. Om de verrassing voor de rest van de maand niet te verpesten heb ik mijn vriendin gevraagd om te kijken of er wellicht weer een vakje verwisseld is, dit lijkt niet het geval, het bier van gisteren blijkt helemaal niet in mijn doos te zitten....
Ik heb hier wederom contact over opgenomen en nog geen reactie op terug gehad, maar zelf twijfel ik een beetje wat ik hier mee moet. Aan de ene kant kun je zeggen bier=bier, en het blijft nog steeds een verrassing. Aan de andere kant, zeker omdat ze het zelf elke dag online posten, geeft het mij een gevoel dat er ergens gewoon iets niet klopt.. Nu verwacht ik weinig van mijn klacht en het bier zal er niet minder door smaken, maar ben toch benieuwd hoe jullie hier mee om zouden gaan.
ik miste overigens ook 1 bier (had er 22 in de doos ipv 23) na contact met frontaal, kreeg ik de missende alsnog op gestuurd.