Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 109 ... 198 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 16:35
bbunn07 schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:08:
Ik zie ook hier af en toe die 'rackhouse' serie van Lervig langskomen. Ik word toch afgeschrikt door de prijs, zo'n €17-18 voor 37,5cl. Dat zijn toch 2 Silver Series. Iemand die ze al heeft geproefd en die kan vertellen of het nou de prijs waard is?
Ik heb er inmiddels wel een aantal van gedronken en ook nog een paar in de kast staan.
het zijn heerlijke bieren (mijn favorieten waren "Night by the lake" (colab met Põhjala) en "Black Forest picante") maar of ze het enorme bedrag waard zijn vind ik altijd moeilijk om te zeggen. Laat staan om dat voor een ander te bepalen.
Ik denk dat je eerder kunt stellen dat de Silver Series vrij "goedkoop" zijn voor zo'n kwaliteitsbieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjoske78
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 21:49
Shrien schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 09:57:
[...]

Same, packed and ready to leave. Vreemd, gezien de teller nog op 20+ dagen stond.
De track&trace link werkt nog steeds niet. Ik denk dat ze alleen de verzendingen hebben voorbereid en alvast hebben aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 16:33
(jarig!)
Zjoske78 schreef op maandag 11 april 2022 @ 15:43:
[...]

De track&trace link werkt nog steeds niet. Ik denk dat ze alleen de verzendingen hebben voorbereid en alvast hebben aangemeld.
Ik heb de eerste blikken alweer op, daar ligt het dus niet aan. Het pakket was met 2 dagen binnen hier. Jij had toch ook vorige week donderdag besteld, niet?

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbunn07
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 17-09 12:39
Mich007 schreef op maandag 11 april 2022 @ 10:53:
[...]

Ik heb er inmiddels wel een aantal van gedronken en ook nog een paar in de kast staan.
het zijn heerlijke bieren (mijn favorieten waren "Night by the lake" (colab met Põhjala) en "Black Forest picante") maar of ze het enorme bedrag waard zijn vind ik altijd moeilijk om te zeggen. Laat staan om dat voor een ander te bepalen.
Ik denk dat je eerder kunt stellen dat de Silver Series vrij "goedkoop" zijn voor zo'n kwaliteitsbieren.
Goed om te horen. En ja, de Silver Series hebben een mooie prijs/kwaliteit. Onze tolerantie om richting de €10 neer te leggen voor een flesje is ook flink gestegen de laatste jaren, dat was in 2018 wel echt een uitzondering. Maar soms schrik ik er toch nog van, zoals bij deze rackhouse serie, en ook de BA's van BrewHeart die ik bij Hoptimaal zie voor €30 voor 50cl. Inflatie en een gevoel van exclusiviteit/schaarste denk ik dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dansch216
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:31
Off the rack heb ik ook nog in de kelder staan, ben benieuwd! Ik had laatst Gone Camping op, Lervig x Pohjala, heeerlijke barrel aged stout. Een van de toppers van het jaar en helemaal niet duur.

Battle.net tag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjoske78
JunkO schreef op maandag 11 april 2022 @ 15:51:
[...]

Ik heb de eerste blikken alweer op, daar ligt het dus niet aan. Het pakket was met 2 dagen binnen hier. Jij had toch ook vorige week donderdag besteld, niet?
Klopt inderdaad. Kreeg toevallig zojuist een melding dat deze vandaag wordt bezorgd terwijl de link giosteren nog aangaf dat het pakketnummer nog niet te vinden was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:00

Shrien

frequent snoozer

Zjoske78 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 08:42:
[...]

Klopt inderdaad. Kreeg toevallig zojuist een melding dat deze vandaag wordt bezorgd terwijl de link giosteren nog aangaf dat het pakketnummer nog niet te vinden was.
Oh yeah! Bezorger komt vanmiddag ook met mijn To Øl pakketje oOo

edit; Binnen! Zitten wel een paar leuke tussen hoor! Vooral benieuwd naar Imperial Brown Ale en de SLOOPKOGEL TIPA.
Is het toeval dat ze soms NL namen gebruiken voor hun bieren? Of zullen de Duitsers Der Sprengkugel in hun pakket hebben? 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CkuPGOHAyO1K6e3DQ2vYtK6kAzc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xnJRL1DvmUkwIRqnrvJCKKbD.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door Shrien op 12-04-2022 14:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:48
Lennnn schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:47:
[Afbeelding]

Maar weer eens naar Essen gegaan. Één grote snoepwinkel daar.
Gelijk een 2e hypotheek afgesloten? Zo te zien heb ik er niet 1 zelf gehad. :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mich007
Shrien schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 11:07:
[...]
edit; Binnen! Zitten wel een paar leuke tussen hoor! Vooral benieuwd naar Imperial Brown Ale en de SLOOPKOGEL TIPA.
Voor deze prijs met korting een prima pakketje met vooral wat frisse bieren, laag in de alcohol, voor de warme dagen. Maar voor het volle pond zou ik wel enigszins teleurgesteld zijn geweest denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkAllMan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 12:47
Lennnn schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:47:
[Afbeelding]

Maar weer eens naar Essen gegaan. Één grote snoepwinkel daar.
Daar ben ik zaterdag voor de 1e keer geweest...... met aanzienlijk minder thuisgekomen dan jij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 16:33
(jarig!)
Mich007 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:32:
[...]

Voor deze prijs met korting een prima pakketje met vooral wat frisse bieren, laag in de alcohol, voor de warme dagen. Maar voor het volle pond zou ik wel enigszins teleurgesteld zijn geweest denk ik.
Dit inderdaad, voor de prijs prima maar ik had liever wat zwaardere bieren gezien. Die IPA's smaken vaak toch veel hetzelfde en bieren lager dan 5% ben ik nooit zo in geïnteresseerd. Maar goed, dit is natuurlijk heel persoonlijk.

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:49
DarkAllMan schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:33:
[...]

Daar ben ik zaterdag voor de 1e keer geweest...... met aanzienlijk minder thuisgekomen dan jij....
Ik kan me met zo'n prijzen lastig beheersen.

Wat vond je ervan? Nog wat van FrauGruber geproefd en meegenomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:13
Mich007 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:32:
[...]

Helemaal eens. Voor mij blijven er 5 'drinkbare' bieren over, want de berliner weisse geef ik als mysterybeer weer aan een maatje van me: moet niets van zure bieren hebben :P
De hazy en tripel IPA lijken mij op voorhand het lekkerst, maar een leuke session gaat er prima in met 25 graden 8) Had stiekem gehoopt op een zware jongen/BA biertje er tussen, maar voor de prijs prima spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 12:47
Lennnn schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 17:10:
[...]

Ik kan me met zo'n prijzen lastig beheersen.

Wat vond je ervan? Nog wat van FrauGruber geproefd en meegenomen?
Ik was met vrouw en kind dus heb niet al te veel tijd gespendeerd. Ik ga zeker nog een keer terug.
Niets geproefd. Had nog teveel op de planning staan en van proeven krijg ik dorst. :9~

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 19:58

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vdOH4UO-rwgPSxmoSGLuQH9tJBM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a69HEyEKNGkHeSUqlI81xS06.jpg?f=fotoalbum_large

Setje Basqueland bieren, met dank aan @Shrien

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YzzRHKUnmnnub0CWwmRtMbJ5pAo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TxclaQPeTgeeoPFgFPL46wu7.jpg?f=fotoalbum_large

Paasij en de nieuwste van Brouwerij Bliksem (ook 1 voor een maat)
En de blikken lagen allemaal met 50% ( O-) ) koring bij de slijter.. :)

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
AngelDust schreef op donderdag 14 april 2022 @ 08:01:
[Afbeelding]

Setje Basqueland bieren, met dank aan @Shrien

[Afbeelding]

Paasij en de nieuwste van Brouwerij Bliksem (ook 1 voor een maat)
En de blikken lagen allemaal met 50% ( O-) ) koring bij de slijter.. :)
Ik neem aan dat je de slijter er op hebt gewezen dat hij je maar maximaal 25% korting mag geven? :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pTIwkg-KU9Q0DAZN24T-v8wSJJY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9LSYeSgHlbOxQdZHvgy5jNoC.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zal maar niet zeggen hoeveel ik voor deze set heb betaald dan :+

spoiler:
€2,50 per stuk… soort van 25%? :9

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:54
Thalaron schreef op donderdag 14 april 2022 @ 21:23:
[Afbeelding]

spoiler:
Leende weer?
Moet daar binnenkort ook maar eens heen rijden denk ik.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
@Kapitein Merijn Jup.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik net op tijd was. Er lag nog best wat leuk spul maar de echte knallers waren snel weg. Die Untitled Art lag er helaas nog maar 1. Al lagen er 20 dan had ik ze voor die prijs allemaal meegenomen, maar helaas maar 1. Áls dergelijke bieren in de budgetbak liggen dan waren er nog maar een paar daar niet van. Ik had denk ik met gemak 4-5 keer zoveel mee kunnen nemen maar goed, ik gun andere liefhebbers ook wat én ook met dergelijke leuke prijzen tikt het uiteindelijk aan natuurlijk.

Maar goed… Lervig Canadian Lunch stond er nu ook voor €10…. Keuzes…

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Schweino schreef op donderdag 14 april 2022 @ 20:50:
[...]

Ik neem aan dat je de slijter er op hebt gewezen dat hij je maar maximaal 25% korting mag geven? :)
Waarom zou ik? Neem aan dat hij dat zelf weet, ga ik geen punt van maken

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Ik heb mij niet echt verdiept in de wetgeving rondom het 25% korting geven, maar wellicht is dat je niet mag adverteren met?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

https://www.nvwa.nl/onder...tingen-op-drank-in-retail

Hij adverteert er niet mee, maar heeft in een hoek van de winkel een bak met een bordje 50% ...

Als ik de site zo lees, mag dat ook niet, maar goed, hij neemt het risico, ik profiteer er alleen van ;)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Hier is het bier in feite niet afgeprijsd. Is ook geen standaard assortiment. Het staat gewoon met €2,50 te koop.

Ach ja.. mij hoor je niet klagen in ieder geval :)

Ik drink er ook geen druppel meer of minder door (waarvan het laatste het doel van die wet is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjoske78
[Afbeelding]

spoiler:
Holy shit wat een prijzen. Die Moersleutel is al 12 euro normaalgesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
@Zjoske78 vertel mij wat.. ik had hem ook al staan :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 16:24
Zojuist eindelijk eens "Gerard's toegift" open getrokken. Lekker biertje hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

[Afbeelding]

spoiler:

Die milo the crusher is echt super, heb ik een tweede van gekocht. En die untitled art hazelnut ook. Die was eerst alleen in een grote fles te krijgen.

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
@Webby_143 die Milo leek mij ook wel wat ja, vandaar 2 meegepakt:)

O-) morgen een BBQ… inkopen…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tfec9uJkEEU_gGeu1WgrzQh_iyo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MIGdE4rQ9INEQLEF889k5x6c.jpg?f=fotoalbum_large

Minder spannend dan dat van gisteren maar toch.. flesje was wel €4,-.. ik had gisteren meer mee moeten pakken achteraf bekeken.

[ Voor 4% gewijzigd door Thalaron op 15-04-2022 19:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DFG-909
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-07 12:12
Thalaron schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 19:56:
@Webby_143 die Milo leek mij ook wel wat ja, vandaar 2 meegepakt:)

O-) morgen een BBQ… inkopen…
[Afbeelding]

Minder spannend dan dat van gisteren maar toch.. flesje was wel €4,-.. ik had gisteren meer mee moeten pakken achteraf bekeken.
Dank voor jouw tip. Was vandaag in de buurt en heb een snelle tussenstop in Leende gemaakt en heb nog wat (hopelijk) lekkers mee kunnen nemen uit de budgetbak.

Achteraf denk ik ook dat ik meer had moeten meenemen, maar ja zo blijft het.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Gisteren de Moersleutel Islay 2 open getrokken. Ik moest even wennen aan de smaak maar na een paar slokjes beviel die mij érg goed :)

Net met de motor wezen rondrijden waarbij ik per toeval langs de winkel kwam.. dus ik moest toch even gaan kijken.

Stond er een leuke (bleek later foutieve) prijs bij een serie IPA (van Cushwa, mij onbekend) die mij wel aanstonden. Nadat ik er een aantal had ingeladen kwam de eigenaar aangelopen met de correcte prijs (€7,50 i.p.v. €2,50). Nog 2 maal aangeboden ze terug te zetten maar ik mocht ze toch echt voor de foutieve prijs hebben :)

De linker hoort er niet bij, die heb ik van iemand onderweg gekregen :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bv3t0v72QLPpZeWfvuxXJvLIAC4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QpWTkcnG1qhny71ZviBnwfcB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Thalaron schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 16:01:
Gisteren de Moersleutel Islay 2 open getrokken. Ik moest even wennen aan de smaak maar na een paar slokjes beviel die mij érg goed :)

Net met de motor wezen rondrijden waarbij ik per toeval langs de winkel kwam.. dus ik moest toch even gaan kijken.

Stond er een leuke (bleek later foutieve) prijs bij een serie IPA (van Cushwa, mij onbekend) die mij wel aanstonden. Nadat ik er een aantal had ingeladen kwam de eigenaar aangelopen met de correcte prijs (€7,50 i.p.v. €2,50). Nog 2 maal aangeboden ze terug te zetten maar ik mocht ze toch echt voor de foutieve prijs hebben :)

De linker hoort er niet bij, die heb ik van iemand onderweg gekregen :D
[Afbeelding]
"toeval ...."

Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/58400640.jpg

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
@AngelDust nee het was echt toeval haha. Al had ik er anders prima voor willen omrijden :D

We hebben zodra een BBQ dus daar past wel een leuke IPA bij dacht ik en die heb ik niet héél veel staan… althans niet onder de 10%…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remzor
@Thalaron Prima bieren allemaal hoor, maar niet een tikkeltje last van 'fomo' of een (neurotische) dwang stoornis en/of een verslaving? :o haha just sayin'.. :9 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
@remzor ik heb moeite met dikke aanbiedingen laten liggen. Inmiddels 82 verschillende bieren op voorraad waarvan ook enkelen 2-3 stuks…

Verder drink ik er niet veel, waardoor de voorraad meestal groeiende is (ik deel ook veel met bezoek) :)

[ Voor 6% gewijzigd door Thalaron op 16-04-2022 19:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brukskeluuk
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:58
Thalaron schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 19:55:
@remzor ik heb moeite met dikke aanbiedingen laten liggen. Inmiddels 82 verschillende bieren op voorraad waarvan ook enkelen 2-3 stuks…

Verder drink ik er niet veel, waardoor de voorraad meestal groeiende is (ik deel ook veel met bezoek) :)
Herkenbaar, het is onmogelijk bier niet te kopen voor een goede prijs, ook al is je voorraad nog zo groot..

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:10
Laatste tijd wat rustiger geweest met inkopen doen. Maar vandaag kwamen in mijn slijter voor wijn om kado te doen. Toch 2 blikjes mee genomen. Kende de brouwer nog niet, Azvex. Hier de Hazelnu Dreamcake en de Vantablack Creatures meegepakt dus.

Nu de eerste op de Dreamcake. Ruikt erg naar hazelnoot en de smaak is erg lekker zeg. Is de untapped rating van 4.19 meer dan waard.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wC5BtRCjUaMoxd0NpvqySCIlQeI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xn02Td2EM98EI2WYhtmXyoCy.jpg?f=fotoalbum_large

Untappd: Louwke80

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
@Louwke Dat geloof ik graag! Hazelnoot / Cocos zijn los van elkaar maar zeker samen voor mij echt een winnende combinatie _/-\o_

Edit;

Ik ben geen liefhebben van Sours, echter zijn er een aantal Brouwers (Unlimited Art, To Øl en Mad Scientist) die mij al enkele keren hebben verrast, zoals nu wederom door laatstgenoemde;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gumas2dfjK_SFYjgOzc3OUItVHM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gbGvIel844AZyufOpr31IIjf.jpg?f=fotoalbum_large

Lekker fris na een lange warme dag in het zonnetje :9B

[ Voor 71% gewijzigd door Thalaron op 17-04-2022 18:08 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Louwke
Zo deel 2 de Vantablack Creatures ook op nu. Erg fijne stout ook weer. De chocolade ruik en proef je meteen. Al met al 2 heerlijke aankopen geweest. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Nxfv1Mgm8mq5qjrVIPeib3YULo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Z4pKIwMZsjLIRXiinmS4pwB.jpg?f=fotoalbum_large

Sours daar heb ik er een aantal van geprobeerd. Maar is en blijft echt niet mijn smaak. Zelfs de zoete pastry sours niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Even wat leuks opengetrokken voor bij The Batman zodra :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YW8_LcfrPyxvaefz_eFKWvTA5zk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QMpvWzh6T6hN1f3ZVcWSWyNU.jpg?f=fotoalbum_large
Vooralsnog is het een apart geval. Zeker niet verkeerd maar het is meer de bijzondere combinatie met smaken die ik nog niet ken dan dat het echt een kneiter van een bier is. Dat gezegd hebbende waren de eerste slokken écht even wennen maar iets later kwamen de smaken meer in balans. Vooralsnog bevalt hij mij prima, echter voor dit geld (€27,50) had ik iets meer verwacht. Maar! Anders/apart is het zéker! :9B

Ik heb wel mijn twijfels over de best before date overigens… ik ben benieuwd of er iemand zo gek zal zijn om hem tot die tijd te bewaren maar over de datum zal deze (officieel in ieder geval) niet gaan :+ ;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/suEuD2H8m_mvg5r15I86H8QC3fs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Aidkzrm5Mt24qR6mVGReMIf6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• klaps
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-09 13:34
Van het weekend dit blikje opengetrokken. Voor het eerst een blikje met wax :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yYH0cPjtEoTra84IFOSu9r4qZ5Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MTnnKMkpKqYfRcjC83dILdoa.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mich007
In ben, in tegenstelling tot velen hier, wèl een fan van een waxlaagje op een mooie fles, maar dit gaat zelfs mij ook iets te ver ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:06

Thompson

Beeromaniac

klaps schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 09:55:
Van het weekend dit blikje opengetrokken. Voor het eerst een blikje met wax :p

[Afbeelding]
Nou ben ik serieus nieuwsgierig hoe je het hebt aangepakt om dat ding te openen. Dat is toch gewoon een klote klusje? 8)7

Op een mooie barrel-aged fles vind ik het wel een geinige toevoeging, want het heeft wel iets "sjieks" maar zo op een blik imho maar een domme hype.

Beeromaniac

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• paularts
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 07:12

paularts

Paulux !!!!!!

Thompson schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 11:38:
[...]

Nou ben ik serieus nieuwsgierig hoe je het hebt aangepakt om dat ding te openen. Dat is toch gewoon een klote klusje? 8)7

Op een mooie barrel-aged fles vind ik het wel een geinige toevoeging, want het heeft wel iets "sjieks" maar zo op een blik imho maar een domme hype.
de bodem van het blik heeft de wax laag ;)

(Multiple exclamation marks are a sure sign of a diseased mind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

paularts schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 11:41:
[...]

Ah dat maakt het openen dan in ieder geval minder vervelend. Maar verder natuurlijk nog steeds gewoon nutteloos duurder/materiaalverspilling etc. Al zou je dan wellicht ook kunnen zeggen dat een mooi etiket dat ook is.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjoske78
Thompson schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 15:37:
[...]

Ah dat maakt het openen dan in ieder geval minder vervelend. Maar verder natuurlijk nog steeds gewoon nutteloos duurder/materiaalverspilling etc. Al zou je dan wellicht ook kunnen zeggen dat een mooi etiket dat ook is.
Lijkt me eerder een sneer van Amundsen richting de flesfabrikanten met een waxlaag. Voor zover ik weet heeft Amundsen alleen blik, kan me iig geen fles van ze voor de geest halen met een waxlaag erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:09
paularts schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 11:41:
[...]

Dit is dan eigenlijk nog chiller dan op de flessen :P.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
De Poolse brouwers lijken op dit moment massaal vruchtensapjes te brouwen dus maar weer een mooie bestelling geplaatst:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oquLogPjVxh84hmPWpJMF8nj4js=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j9fw29BnFG52VdlLyiNOyK3h.jpg?f=fotoalbum_large

Had blijkbaar wat kortingscodes in mijn account staan die je ook nog kon stacken. Onderaan de streep 95 piek betaald voor bovenstaande bestelling.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Ik kon de Off the rack Australian dark rum 2021 By Rackhouse van LERVIG niet weerstaan… heb het enkele keren kunnen afhouden maar ik heb een zwak voor Rum Stouts :)

De rest mag er ook wel wezen maar die waren samen ongeveer even duur :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v7rQSfQLbfWY9gxy8cS10Ok-jmM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/963OrUdv3kE2F2T3wQenZSXY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:09
Wat is ondertussen je voorraad? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
@Saitek 82 unieke bieren op voorraad :X

Ook wat dubbelen, maar dat zullen er niet veel meer dan 10 zijn.

[ Voor 48% gewijzigd door Thalaron op 22-04-2022 18:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 16:39
Ik had vanavond een onaangename verassing.
Een biertje op de 3e rij had besloten zichzelf op te maken 🤔
Leek me niet gevallen, de bodem van de fles stond op dezelfde plek, alleen zat de rest er niet meer aan. Glas doormidden en de hals er af.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3X8a0naoyLexVraZ3M0hsyouGsk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hOtxWH9pAjSGMM2hsV65S0AS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lennnn
Thalaron schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 18:10:

Valt toch alles mee?

Ik zit hier op dik 200 voorraad. B) En dan komt er nog wat moois aan uit Roemenië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
ivo001 schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 00:49:
Leek me niet gevallen, de bodem van de fles stond op dezelfde plek, alleen zat de rest er niet meer aan. Glas doormidden en de hals er af.

[Afbeelding]
Dat heb ik ook ooit meegemaakt (zo’n 15-20 jaar geleden).. met 2 flesjes zelfs.. kon iets van 40 CD doosjes weg gooien (en de CD’s poetsen / in een map doen.

Sindsdien bewaar ik het dus in de koelkast / wijnkoeler ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik zit erg ver door mijn voorraad heen. Denk dat ik nog 10 speciaalbiertjes heb staan + wat jaargangen HJ vatgerijpt. Maar daar komt volgende week behoorlijk verandering in :+

*knip*

[ Voor 24% gewijzigd door Orion84 op 14-05-2022 17:20 . Reden: Geen inkoopacties ]

Beeromaniac

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 19:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qnwKZkR4jOvx6hp2paCT_m6DKq0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KLXDb5VyehQfkN3SWlK6VcOi.jpg?f=fotoalbum_large

Ik was vandaag even bij de Van Erp in Roden :D

I see red pixels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 16:23

Jeroen87

Bier Connaisseur

Thalaron schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 18:10:

Denk zal ook even de inventaris bekijken...203 unieke jongens in de kast staan, probleem is vooral dat er meer in gaat dan eruit gaat :P Laatste tijd eigenlijk ook weer teveel gekocht, en met een avondje waar wat bier op tafel komt neemt iedereen wat mee, dus dan sla je er nog maar 3 of 4 van jezelf stuk.

Craft beer specialist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lennnn
Net 'toevallig' in Leende.

Eigenlijk amper aanbiedingen. Omdat ik best wat voorraad heb, heb ik me daarom keurig ingehouden met slechts 4 biertjes.

Nog wel de laatste Jackie die er stond meegenomen voor een tientje.
https://untappd.com/b/jac...ndon-the-halogens/4287062

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
ivo001 schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 00:49:

[Afbeelding]
Ellende is dat ja. Heb het 2x gehad. 1x bij een fles van La Trappe. Die was ook keurig horizontaal gespleten. Geen glasscherfje ofzo verder. 75cl bovenin een kast die van achteren open was naar een muur. :/

De andere keer was een bier van Piwne Mosty. Het was een zeer fruitige sour met een piepklein gaatje in het blik. Helemaal leeggelopen. Dat was ook niet best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Lennnn schreef op maandag 25 april 2022 @ 15:45:
[...]

Ellende is dat ja. Heb het 2x gehad. 1x bij een fles van La Trappe. Die was ook keurig horizontaal gespleten. Geen glasscherfje ofzo verder. 75cl bovenin een kast die van achteren open was naar een muur. :/

De andere keer was een bier van Piwne Mosty. Het was een zeer fruitige sour met een piepklein gaatje in het blik. Helemaal leeggelopen. Dat was ook niet best.
Bij mij leek de fles verticaal gespleten zelfs.
Tussen de plank en achterwand zat ook een mooie spleet, dus de peanut butter stout was mooi over 3 planken verspreid. Heb alle flessen en blikken met een doek af moeten doen, overal zaten miniscule glassplinters op vast gekleefd :|
Het was toevallig wel een flesje die ik perongeluk dubbel had door een foute levering, dus de andere maar snel opgedronken. Maar met 6% is het meer een chocomel dan een echte stout haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
ivo001 schreef op maandag 25 april 2022 @ 15:49:
[...]
Het was toevallig wel een flesje die ik perongeluk dubbel had door een foute levering, dus de andere maar snel opgedronken. Maar met 6% is het meer een chocomel dan een echte stout haha.
Ah ja, stouts van < 10% zijn aan mij ook niet besteed.
Gisteren op het Lentebierfestival in Twello een stout (10%) geproefd van Davo, iets met Whisky stond op het bord (ik vermoed The Don). Man wat een flauwe waterige bende. Ze hebben hem zelf ook maar even geproefd en begrepen onze feedback wel... Jammer, had wel zin in een dikke Whisky stout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
@Lennnn aanbiedingen en het aantal ervan zijn helaas wat wisselvallig. Ik kom er geregeld waardoor ik ze meestal mee kan pakken.

Ook zijn aanbiedingen niet altijd even zichtbaar. Laatst nog 2 stouts meegepakt voor €3,99 waarvan ik later pas zag dat ze normaal voor €13 gaan. Ook zag ik laatst nog wat voor €19,99 staan dat eerder dit jaar €34,99 was.

Maar goed, voordeel is dat je er altijd nog fijn je boodschappen kan doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lennnn
Thalaron schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:37:
@Lennnn aanbiedingen en het aantal ervan zijn helaas wat wisselvallig. Ik kom er geregeld waardoor ik ze meestal mee kan pakken.

Ook zijn aanbiedingen niet altijd even zichtbaar. Laatst nog 2 stouts meegepakt voor €3,99 waarvan ik later pas zag dat ze normaal voor €13 gaan. Ook zag ik laatst nog wat voor €19,99 staan dat eerder dit jaar €34,99 was.

Maar goed, voordeel is dat je er altijd nog fijn je boodschappen kan doen :)
De hoofdreden was ook dat ik van mijn vriendin boodschappen moest doen. Vanuit mijn werk is het ruim 10 minuten omrijden naar Leende. Als je dan toch voor een supermarkt moet gaan..

En die prijzen zijn vaak sneaky ja. Aan de ene kant wel mooi, want dan zijn de aanbiedingen niet altijd meteen weg. Als je nog ooit tips hebt over aanbiedingen, dan mag je dat best delen. ;)

Ze hebben ook de BA set van Kaapse Brouwers staan.
Op de site van de brouwer zelf kosten ze meer dan een tientje per stuk.
https://shop.kaapsebrouwe...oducts/barrel-aged-4-pack
Leende vroeg er 5 Euro per stuk voor. Kaapse Brouwers vind ik geen geweldige brouwer, maar voor dat geld wil ik ze best weer eens een kans geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaps
plofkip schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:30:
[...]

Gisteren op het Lentebierfestival in Twello een stout (10%) geproefd van Davo, iets met Whisky stond op het bord (ik vermoed The Don). Man wat een flauwe waterige bende. Ze hebben hem zelf ook maar even geproefd en begrepen onze feedback wel... Jammer, had wel zin in een dikke Whisky stout.
Goh, ik vind die normaliter wel lekker. Het is geen blubberdikke jetser, maar normaal gesproken vind ik hem niet waterig.

Was overigens een leuk festival :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

plofkip schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:30:
[...]

Same here, de smaken van een stout vind ik gewoon zoveel beter tot z'n recht komen bij >10%.
Al moet ik zeggen dat ik vaak >8% bieren veel lekkerder vind :X Van die Session IPA's zijn ook zelden aan mij besteed, zit gewoon veel minder smaak aan...

Ik denk dat ik gewoon van de intense smaken ben. Drink m'n koffie ook zo zwart als maar kan en hou van flink pittig eten. of ik ben gewoon geen fijnproever.

Beeromaniac

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroen87

Jeroen87

Bier Connaisseur

Thompson schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 08:06:
[...]

Same here, de smaken van een stout vind ik gewoon zoveel beter tot z'n recht komen bij >10%.
Al moet ik zeggen dat ik vaak >8% bieren veel lekkerder vind :X Van die Session IPA's zijn ook zelden aan mij besteed, zit gewoon veel minder smaak aan...

Ik denk dat ik gewoon van de intense smaken ben. Drink m'n koffie ook zo zwart als maar kan en hou van flink pittig eten. of ik ben gewoon geen fijnproever.
En toch heb ik ook door het meer drinken van oa Session IPA's de smaak meer leren waarderen, de smaak van een session is juist vaak erg subtiel, ik vind t dan ook echt perfect zomerbier. Met je bek vol in de zon een dikke stoempert opentrekken is vaak niet het beste idee. Zo'n session IPA of NEIPA oid. is dan natuurlijk perfect. Hoewel een dikke triple gehopte IPA ook keurig 10% kan aantikken :D

De stout's van 10% en minder zijn idd vaak wat wateriger, niet altijd slecht, maar mijn voorkeur gaat ook uit naar de hogere percentages vanwege de smaak. Toch kan bijv. de Hertog Jan #1 proeftuin me wel bekoren. een stout van 6%, beetje dun maar niet smaakloos. Je moet m alleen niet drinken aan het einde van een avond, dat is zonde.

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
Ja stouts hebben hier ook de voorkeur wanneer ze goed stevig aan de alcohol zijn. Liefst lekker stroperig druipend van het glas ook. Alleen inderdaad in de zomer heb ik daar niet altijd behoefte aan. Dan zijn juist de frisse bittere IPA's of de banaanachtige Wit bieren hier toch wel het meest in trek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaps
Ik had laatst de Daily Grind van Moersleutel, een koffiestout van 6%. Die vond ik verrassend smaakvol voor het percentage. En ook een redelijke body. Het kan wel, maar sluit me aan bij wat hierboven gezegd is. Een zwaardere stout zijn bijna altijd beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
Jeroen87 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 08:29:
[...]

En toch heb ik ook door het meer drinken van oa Session IPA's de smaak meer leren waarderen, de smaak van een session is juist vaak erg subtiel, ik vind t dan ook echt perfect zomerbier. Met je bek vol in de zon een dikke stoempert opentrekken is vaak niet het beste idee. Zo'n session IPA of NEIPA oid. is dan natuurlijk perfect. Hoewel een dikke triple gehopte IPA ook keurig 10% kan aantikken :D

De stout's van 10% en minder zijn idd vaak wat wateriger, niet altijd slecht, maar mijn voorkeur gaat ook uit naar de hogere percentages vanwege de smaak. Toch kan bijv. de Hertog Jan #1 proeftuin me wel bekoren. een stout van 6%, beetje dun maar niet smaakloos. Je moet m alleen niet drinken aan het einde van een avond, dat is zonde.
Session vind ik minder omdat er vaak een raar smaakje aan zit. Beetje hetzelfde als met veel alcoholvrij bier. Dan liever een NEIPA of, nog beter, een goede sour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Lennnn schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 09:13:
[...]

Session vind ik minder omdat er vaak een raar smaakje aan zit. Beetje hetzelfde als met veel alcoholvrij bier. Dan liever een NEIPA of, nog beter, een goede sour.
Dat is denk ik wel de reden waarom ik sours toch langzaam aan meer begin te waarderen, die hebben met <6% vaak wel een bak smaak.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87

Jeroen87

Bier Connaisseur

Maar welke sours :+ Zeg maar een fruitige sour met een bak frambozen erin smaakt toch significant anders dan een Geuze Boon....dat is namelijk echt zuur! Ik lust ze beide maar ga dan toch inmiddels meer voor de meer fruitige varianten. Een Tommie Sjef smaakt trouwens ook nog steeds erg goed, maar daar moet het wat meer het moment voor zijn door de wilde vergisting.

Craft beer specialist

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Soms heb je ontzettend last van fomo...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AFZ5Z4bFJ4dRRROEw8b947NSbqE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sOlCsBWJgEcoTGKsX7YtaxWX.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lBOZssirMEF-tL6WeX2Q0AYDGK8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ja3Cnc9J3LLvcMEmZEzrUwPW.jpg?f=fotoalbum_tile

De bourbon county's gescored bij Beerrepublic op de 2019 variant na, die heb ik bij een particulier gekocht om het setje compleet te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Kapitein Merijn op 26-04-2022 19:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• techix
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 17:19
De bourbon county's gescored bij Beerrepublic op de 2019 variant na, die heb ik bij een particulier gekocht om het setje compleet te maken.
Thanks voor de tip! Vintage pack gekocht '17 & '18 had ik nog niet gedronken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisaz
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 28-02-2024
V&A hoort niet op 't forum.

[ Voor 89% gewijzigd door Ardana op 29-04-2022 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer Dean
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19:48
V&A hoort niet op 't forum.

[ Voor 90% gewijzigd door Ardana op 29-04-2022 22:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plofkip
Onzin, HK zit 'n paar deuren verderop.

[ Voor 161% gewijzigd door Ardana op 29-04-2022 22:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Panzer Dean
Ik snap die geheimzinnigheid niet dat je dan weer berichtjes moet sturen, of is de prijs een geheim ofzo? Al raar genoeg dat iemand hier natuurlijk alleen maar post om z'n bier te verkopen. Maar €19 euro per blik vindt ik wel beetje gortig, ik hou niet eens van IPA's. Doe mij maar eentie uit de Lervig Rackhouse series. Oh wacht, die heb ik toevallig gister binnengekregen, Australische rum! Yum!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
@Panzer Dean omdat je volgend de regels op Tweakers niets mag verkopen (ook geen inkoop acties organiseren) op het forum ;)

Dus ik bied product X aan voor prijs Y mag niet.

Maar hoe goed aangeschreven Tree House ook staat, dergelijke prijzen geef ik enkel bij hoge uitzondering uit bij o.a. die Lervig die ik ook heb gekocht. Zeer zeker zou ik dat niet voor een IPA uitgeven maar dat zal wellicht persoonlijke voorkeur zijn :)

[ Voor 4% gewijzigd door Thalaron op 27-04-2022 20:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisaz
Het is zeker geen geheim. Of iets het het waard is, blijft natuurlijk een betrekkelijke vraag. Er zijn veel winkels die dezelfde bieren voor veel meer verkopen. Ikzelf vindt het voor een groot deel prachtige bieren. Het is voor mij een hobby om een aantal keer per jaar een doos naar NL te halen. De prijs wordt gevormd door de weg die het aflegt alvorens het hier in NL is. Als dit als storend wordt ervaren houd ik het in het vervolg bij Marktplaats.

[ Voor 7% gewijzigd door Dennisaz op 27-04-2022 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Zo…. Om deze (feest)dag af te sluiten maar een leuke NEIPA van Cushwa open getrokken :) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8d08lfQOF2fk2JW6E9Us4e1PFu8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p242uj7RhKJuJZAzsqb3s0TO.jpg?f=fotoalbum_large

Lekker romig, fris en fruitig :9B

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• plofkip
Dennisaz schreef op woensdag 27 april 2022 @ 21:50:
Als dit als storend wordt ervaren houd ik het in het vervolg bij Marktplaats.
Nee hoor zeker niet, neem het niet al te serieus. Mooi dat dit soort initiatieven genomen worden!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• techix
Panzer Dean schreef op woensdag 27 april 2022 @ 20:14:
[...]

Ik snap die geheimzinnigheid niet dat je dan weer berichtjes moet sturen, of is de prijs een geheim ofzo? Al raar genoeg dat iemand hier natuurlijk alleen maar post om z'n bier te verkopen. Maar €19 euro per blik vindt ik wel beetje gortig, ik hou niet eens van IPA's. Doe mij maar eentie uit de Lervig Rackhouse series. Oh wacht, die heb ik toevallig gister binnengekregen, Australische rum! Yum!
Tja, Treehouse is misschien een beetje overhyped, maar vind het wel lekkere ipa's, die in europa moeilijk verkrijgbaar zijn. Ik zag onlangs King JJJullius voor 32€ verkocht worden in een online shop en voor +40€ in een café in zeeland. 19€ vind ik nog wel meevallen dan. Ik vergelijk het altijd met de prijs van Gin-Tonic op restaurant of café. In België wordt hier al vlot +12€ gevraagd. Voor een restproduct
De Rackhouse serie vind ik overigens ook wel lekker, maar vind die in vergelijking met de Silver Series van Puhaste toch ook wel stevig van prijs (+17€)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remzor
Dennisaz schreef op woensdag 27 april 2022 @ 21:50:
Het is zeker geen geheim. Of iets het het waard is, blijft natuurlijk een betrekkelijke vraag. Er zijn veel winkels die dezelfde bieren voor veel meer verkopen. Ikzelf vindt het voor een groot deel prachtige bieren. Het is voor mij een hobby om een aantal keer per jaar een doos naar NL te halen. De prijs wordt gevormd door de weg die het aflegt alvorens het hier in NL is. Als dit als storend wordt ervaren houd ik het in het vervolg bij Marktplaats.
Nee hoor, helemaal niet storend! Juist goed/fijn dat Tweakers dit (willen) doen voor elkaar lijkt me. @Panzer Dean drinkt liever azijn volgens mij ;) : eerst de prijs vragen om vervolgens te zeggen dat hij niet eens IPA’s drinkt. Uhhh, oké.. 8)7

@techix Silver Series van Pühaste bedoel je denk ik ;) Ben er groot fan van! :D

[ Voor 4% gewijzigd door remzor op 28-04-2022 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• techix
@techix Silver Series van Pühaste bedoel je denk ik ;) Ben er groot fan van! :D
Uiteraard! En dus bij aanvulling de Cellar Series van Pohjala.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Panzer Dean
remzor schreef op donderdag 28 april 2022 @ 11:52:
[...]

Nee hoor, helemaal niet storend! Juist goed/fijn dat Tweakers dit (willen) doen voor elkaar lijkt me. @Panzer Dean drinkt liever azijn volgens mij ;): eerst de prijs vragen om vervolgens te zeggen dat hij niet eens IPA’s drinkt. Uhhh, oké.. 8)7
Zijn we hier op Geenstijl ofzo? Ik ben inderdaad geen fan van IPA, dat komt schijnt wel vaker voor. Als iemand dan aanbied om een van de beste ooit te kunnen kopen, ja dan ben ik wel benieuwd. Maar zoals ik al aangaf, 19 euro voor iets waarvan de stijl al niet m'n favoriet is, dan kies ik liever wat anders. Voor een tientje, of net daarboven had ik nog wel een poging willen wagen, maar tot die tijd hou ik het deze zomer wel bij de Sours, dat drinkt ook prima weg als de zon begint te schijnen.

Afgelopen week bij de Beer Geek Madness festival geweest van Browar Stu Mostow in Polen, 25 grootste Poolse brouwers en 13 vanover de hele wereld, inclusief eentje uit Vietnam. Was erg leuk en lekker, dus nog genoeg merken geproefd waarvan ik wel een kleine collectie wil aan leggen komende tijd :-)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Dennisaz
Moraal van het verhaal: Iedereen drink wat ie lekker vindt en iedereen heeft daar een andere waardering voor over. Laten we dat vooral zo houden! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Louwke
Aangezien mijn voorraad stouts op was vandaag even bij de Little Beershop in Utrecht langs gelopen. Hier waren de Desserts in a Can in de aanbieding. Heb deze al vaker aangekeken en nu maar mee genomen. Al met al met een 10 tal thuis gekomen.
Amundsen: Dessert in a Can BA - Chocolate covered salted
popcorn
Amundsen: Dessert in a Can BA - Tonka Caramel
Amundsen: Dessert in a Can BA - Coconut Chocolate
Moersleutel - willy tonka nr 2022
Lobik - Imperialongus
THE MANY WORLDS BREWING - THE
FUTURIST
Alchemik - Dear, I Miss You

En nog een 3 tal alcoholvrije biertjes voor mijn vriendin.

Nu alleen nog de koelkast ontdoen van de huidge biertjes en hopen op eens wat mooie IPA's om de zomer mee door te komen.

[ Voor 11% gewijzigd door Louwke op 28-04-2022 14:46 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• ivo001
Gisteren de Lehe Singularity opgedronken. Wat een dik bier zeg! Die 18% gaat er zo in ;)
4.75 sterren van mij. Vond het overigens niet echt naar een stout smaken, deed me meer denken aan een barleywine.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/STl-kU_--41fXSDvd8PumlvC540=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vOenMLvQ143SccNll5rUNdnT.png?f=fotoalbum_large

En dan te bedenken dat ik die toen voor slechts €2,50 bij de Plus in Leende heb kunnen meenemen.

[ Voor 7% gewijzigd door ivo001 op 29-04-2022 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyL0204
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:29
De Moersleutel, ik ben er fan van _/-\o_
Nu bezig met hun Canelés. Stevige jongen van 17%, maar met een volle rum en kaneelsmaak.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BWRxoE7MK4ZR5B0hTX076SSjDz4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lPl1vjyoR3zEIKgifVznkex6.jpg?f=fotoalbum_large
Deze beviel ook meer dan prima! Smakelijk weekend :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:55

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

TommyL0204 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 20:50:
De Moersleutel, ik ben er fan van _/-\o_
Nu bezig met hun Canelés. Stevige jongen van 17%, maar met een volle rum en kaneelsmaak.
Ik trek net een Willy Tonka open (Tonka & chocolate), is ook weer goed gelukt.

Ik was er een beetje vanaf maar die Black Box van de Moersleutel was allemaal 4+ wat mij betreft. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillyWilly
  • Registratie: December 2020
  • Niet online
ivo001 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:59:
Gisteren de Lehe Singularity opgedronken. Wat een dik bier zeg! Die 18% gaat er zo in ;)
4.75 sterren van mij. Vond het overigens niet echt naar een stout smaken, deed me meer denken aan een barleywine.

[Afbeelding]

En dan te bedenken dat ik die toen voor slechts €2,50 bij de Plus in Leende heb kunnen meenemen.
Dit is echt een lekkere, en aan 2,50, helemaal :)

Craft beer PriceWatch : https://beerizer.com/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Louwke
Net de I miss you dear op. Was erg lekker kort ik zeggen. Duidelijke chocolade en vanille moet ik zeggen. Al met al een goede koop dus weer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5605sTpzb0huMK_i5yi2pj6mkK8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NKKafqjwcYCmoKVWjVbSFynC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Reacties op moderatie mag via andere kanalen; mijn DM staat open. Zorg er dan wel voor dat je niet op de man gaat spelen.

[ Voor 79% gewijzigd door Ardana op 30-04-2022 09:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo001
Ik ben nu de Pühaste Morphosis Brandy BA aan het drinken. Dat is weer een goeie uit de Silver Series zeg ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Mooie afsluiter van het weekend :9B

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sYao_b4G8WXv06y3iKLichZWZLE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pIIl1oVssQObZtOsK7kE10Kg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3P5wWDDmZ8XXrSdXgVHPjUrWA28=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QuujRa6bK2XPu6QNnSZpoyRF.jpg?f=fotoalbum_large
Vorige week een heerlijk rijtje bier wezen halen bij de Caigny.....
Blijft gevaarlijk om daar vaak te komen :)

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Oxellaar schreef op maandag 2 mei 2022 @ 11:45:
[Afbeelding]
Dat is een mooie selectie zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
Oxellaar schreef op maandag 2 mei 2022 @ 11:45:
[Afbeelding]
Mooie verzameling. Wat is die Fraugruber fles?

En wat betaal je bij DeCaigny voor een flesje van Jackie O?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
Iemand nog interesse in een kaartje voor speciaalbierfestival Den Bosch van as zaterdag? Had een kaartje gekocht maar kan helaas niet gaan.
Pagina: 1 ... 109 ... 198 Laatste