Voor wat betreft de bladdikte, ik zou zeggen doe wat jezelf het mooiste vindt en laat je niet teveel leiden door wat nu wel of juist niet 'in' is, want dan heb je tegen de tijd dat de keuken geplaatst is al weer iets dat uit de tijd is (natuurlijk is dit gechargeerd, maar het lijkt er wel op dat keukentrends steeds sneller veranderen).MikaX schreef op donderdag 9 april 2026 @ 12:29:
Wij hebben ons keukenontwerp aan laten passen. Ik ben benieuwd naar de feedback.
We twijfelen over de werkhoogte. We hebben in onze huidige keuken 97,5.
De nieuwe keuken zou 96,5 worden. Dit kan naar 98,5, met hogere plinten of met een dikker blad. Onze voorkeur gaat dan uit naar een dikker blad van 6 cm, want de hogere plinten willen we niet. De kleinste hier in huis is 173 cm. Is 6 cm dik niet een beetje passé/ ouderwets? En kunnen we beter voor een cm lager of hoger kiezen in de nieuwe situatie?
***members only***
Extreem dunne bladen zijn nu al zolang weer 'in' dat het me niks zou verbazen als extra dik volgend jaar weer helemaal de trend is. mocht dat het geval zijn dan ben je met je dunne blad ouderwets