Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BennieWolters
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:23
Tuitje34 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 14:29:
[...]

Dankjewel voor je reactie :) Mijn man wil graag een zitgedeelte aan het eiland, voor de gezelligheid. Van mij had het ook niet per se gehoeven. Maar ik denk dat we wel genoeg opbergruimte al hebben.
Ik zal eens kijken naar de symmetrie, heb je een suggestie om het anders te doen?
Niet-symetrisch :+
Afbeeldingslocatie: https://kloostermankeukens.nl/media/uploads/nl/projects/gallery/1/moderne_keuken_huizen_2024_01.jpg

Joe

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:39

aap

Aldmar schreef op donderdag 27 november 2025 @ 12:19:
Op de vensterbank na, is onze keuken klaar!
Ik had hetzelfde als @maussert: ik zag de eerste foto en ik dacht "wat een zonde van de ruimte om hier per se een kookeiland in te willen". Maar dit zou ik voor me gehouden hadden (want ik wil niemands nieuwe keuken afkraken), tot ik zag dat dit de oude situatie was.

Ja, de nieuwe keuken past veel beter in de ruimte, mooi gedaan!
Pagina: 1 ... 529 530 Laatste

Let op:
Dit topic kan gebruikt worden voor het volgende:
• Vragen over de keuken, denkend aan indeling, materialen, kastjes, apparatuur, etc.
• Welke kastjes, aanrechtbladen en apparatuur te kiezen
• Ervaringen met verkopers en keukenboeren
• Tips & Tricks denk hierbij aan hulp bij het zelf installeren en onderhouden van de keuken.
• Jouw indeling. Plaats gerust een foto of tekening, maar maak het niet te bont met hele buildlogs.

Voor badkamers: Het Badkamer topic: verkopers, kwaliteit, prijs - Deel 1
Showen met je keuken kan hier: Tweakers Keuken showroom! - Vestiging 1