Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZoetermeer
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 21:59
NuEffeNiet schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 18:30:
[...]

Ben jij de verkoper soms? :)

Hoe mooi ook, het blijft een tweedehandsje met gebruikssporen. Meer dan de helft van de bruto nieuwwaarde zou ik er nooit voor betalen. Ik zou zeggen doe een tegenbod van 20k en probeer ergens rond de 25k of minder uit te komen. Mochten ze niet toehappen dan kun je altijd nog bedenken of je deze echt wilt of misschien toch een helemaal nieuwe. 32k is best wel veel geld.
Haha ja, ik begrijp je opmerking, ik klink inderdaad wel erg enthousiast. 😄
Ik werk zelf in de keukens, maar ben niet de verkoper.

Het feit dat het een tweedehands keuken is, is natuurlijk wel iets om rekening mee te houden. Als je duidelijk kunt zien dat er gebruikssporen zijn, kan dat inderdaad storend zijn.

Een belangrijke vraag is dan ook: is de apparatuur daadwerkelijk gebruikt, of is het alleen aangesloten geweest?
Als het echt om gebruikte apparaten gaat, zou ik er persoonlijk ook wat meer moeite mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c.schoofs
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:50
Deze keuken staat bij Rhijnart keukens, wellicht ken je ze? Apparatuur is niet daadwerkelijk gebruikt en de garantie gaat pas in vanaf gebruikname, vertelde ze me.

Keuken zelf heeft wel wat krasjes hier en daar, blad is nog wel helemaal gaaf.
MarcoZoetermeer schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:58:
[...]

Haha ja, ik begrijp je opmerking, ik klink inderdaad wel erg enthousiast. 😄
Ik werk zelf in de keukens, maar ben niet de verkoper.

Het feit dat het een tweedehands keuken is, is natuurlijk wel iets om rekening mee te houden. Als je duidelijk kunt zien dat er gebruikssporen zijn, kan dat inderdaad storend zijn.

Een belangrijke vraag is dan ook: is de apparatuur daadwerkelijk gebruikt, of is het alleen aangesloten geweest?
Als het echt om gebruikte apparaten gaat, zou ik er persoonlijk ook wat meer moeite mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:59
Vandaag bij I-Kook geweest om te zien wat zij voor ons konden betekenen.

Kookeiland van 3x1,07 m
Meubel van 4,2 m

Alle apparatuur van Bosch m.u.v. de Bora Pure inductie met afzuiging en de wijnklimaatkast
Grote koelkast (178cm), 2x vaatwasser, Quooker en combi-oven
Verder 1 apotheekkast en kasten tot plafond.

Prijs voor dit alles incl. montage +- €25.000,-

Hebben nog een afspraak staan bij Ardi keukens (eerder goede ervaring mee gehad), maar wat vinden jullie van deze offerte?

edit: excuses voor de beperkte info, hoop dat dit voldoende is.
Woonkamer is veel groter, zowel rechts van het plaatje als erboven dus qua ruimte eromheen is het geen issue

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QU7ryxRsVRPUFTxQDpZD_7SGt94=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/YCTJyAWOImDJcpSGMTKPRg0X.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9o0sj9wMpVXPMyu4BkrH-2VtR-4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fnRbOOB3jDGT5HnfWLE7pazX.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S5n9kUrqo7AZvCW0lFGpoyOSzeI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eMxFGtp0JINITRHdiRLANEG1.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BNbMTAEB1IN_6ZjuQ061cJ2a-Ec=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/tSRIveUIqBEBigphLLp3B8eN.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q5kqrslbvk5mWw1LqVkFLDcqJcA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/z3OOKwG6UdVkJodqZQY5K6BI.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H-I21HEafFW5Lg_q56PemmhJ2zw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dGq8UAYWUjJVspv2KWO51hYo.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W3SRBG0lIrbz-3ZeS_9LiWaoaVU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mSQNg1nR5Jf0Mqx7H2bjkqFl.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WWXLCLlOQx6PeZT7HAR6-I_JuT8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ijgh5UXlp6VFWrWrhBqFVMIg.jpg?f=user_large

[ Voor 64% gewijzigd door wikacota op 06-06-2025 15:49 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:06
wikacota schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:59:

Kookeiland van 3x1,07 m
Meubel van 4,2 m

Alle apparatuur van Bosch m.u.v. de Bora Pure inductie met afzuiging en de wijnklimaatkast

Hebben nog een afspraak staan bij Ardi keukens (eerder goede ervaring mee gehad), maar wat vinden jullie van deze offerte?
Je geeft maar de helft van de info en geen offerte, dus kan er weinig van zeggen. Op basis hiervan kun je op 15k komen of op 40k.
Hoeveel lades, welke fronten, welke apparatuur, moet er nog leidingwerk/elektra gedaan worden?

Ga je met Ardi wel appels met appels vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZoetermeer
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 21:59

Kookeiland van 3x1,07 m
Meubel van 4,2 m

Als je feedback wilt op je offerte, is het echt belangrijk om meer informatie te geven.
Bijvoorbeeld: hoeveel kasten, welke types, wat voor werkblad en welke apparaten zijn inbegrepen?

Zonder die gegevens is het onmogelijk om goed te beoordelen of het om een realistische of scherpe offerte gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:59
Jullie hebben gelijk, excuses.
Alsnog aan originele post toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:32

Kookeiland van 3x1,07 m
Meubel van 4,2 m

edit: excuses voor de beperkte info, hoop dat dit voldoende is.
Woonkamer is veel groter, zowel rechts van het plaatje als erboven dus qua ruimte eromheen is het geen issue

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
25k ja?
Ik zou niet eens meer verder gaan kijken en fijn tekenen mits je niet hoeft aan te betalen.

Edit: spaanplaat werkblad zie ik. Desondanks evengoed een erg scherpe prijs.

Untappd: Kapitein_Merijn

Pagina: 1 ... 515 516 Laatste

Let op:
Dit topic kan gebruikt worden voor het volgende:
• Vragen over de keuken, denkend aan indeling, materialen, kastjes, apparatuur, etc.
• Welke kastjes, aanrechtbladen en apparatuur te kiezen
• Ervaringen met verkopers en keukenboeren
• Tips & Tricks denk hierbij aan hulp bij het zelf installeren en onderhouden van de keuken.
• Jouw indeling. Plaats gerust een foto of tekening, maar maak het niet te bont met hele buildlogs.

Voor badkamers: Het Badkamer topic: verkopers, kwaliteit, prijs - Deel 1
Showen met je keuken kan hier: Tweakers Keuken showroom! - Vestiging 1