Bij veel zaken is er meer ruimte op aeg, geen idee waarom maar veel zaken hebben daar betere inkoopvoorwaarden dan bijv studioline.Son Gohan schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 19:29:
[...]
Ben er vandaag achter gekomen dat het Nobilia is.
Nog steeds geen specifieke offerte met prijzen en dergelijke gekregen pff.. wordt er moe van. Mevrouw geeft aan dat als wij de daadwerkelijke GO/AKKOORD geven dat we voor de keuken gaan dat ze dan pas een Keukenapparatuur lijst + prijslijst van de keuken kan geven.
Al vind ik het moeilijk om een GO/AKKOORD te geven als ik niet eens weet wat het me totaal precies gaat kosten![]()
Maarja wij willen natuurlijk met de offerte rond gaan shoppen. Ben nu al 2 zondagen kwijt en nog niet ver.. gaat het bij andere keukenwinkels altijd zo moeilijk om offertes op te vragen?
Ohja ze adviseerde trouwens om onze keuken apparatuur van AEG te nemen. Wat vinden jullie daarvan?
Nobilia kan je bij SK (iig gouda) en Reddy redelijk netto laten berekenen. Zit niet heel veel ruimte meer in. Gecombineerd met aeg zit je vaak op goede blokkortingen. Dan heb je een aardig vergelijkingsmateriaal.
Bericht ontvangen uit China