Ik kreeg bij een klein rondje ook overal het woord "open" te horen: blijkbaar is volbouwen tot het plafond een beetje uit de mode geraakt ofzo.MJV schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 21:09:
We begonnen met een constructie met twee hoge kasten en een nis in het midden, maar hij gaf aan dat een open gedeelte aan het einde van de kastenwand voor de koffiemachine veel ruimtelijker zou ogen. Een goede suggestie ook met oog op indeling van de rest van de keuken.
Ik heb enkel wat vragen gesteld over de achterwand met de side-by-side koelkast overigens. Verder niks laten uitzoeken.
Deze achterwand/koelkast combi dus:
/f/image/7Ka7UePBWpKSRr8u2LZku0Pa.png?f=fotoalbum_large)
Vanuit Rotpunkt (wat een berg aan opties en pakketten heb je daar zeg) kreeg ik dit voorbeeld hoe je een side-by-side kunt "inbouwen", waarbij het ruimte houden tot het plafond optisch erg belangrijk is voor een kleine compacte keuken. Ze hebben allemaal dezelfde media/klant training gehad lijkt het
Het is blijkbaar wel hip om bij een inbouw koelkast vervolgens weer mega deurgrepen te plaatsen die ik op de side-by-side ook al heb. Maar de tip om het stuk boven de koelkast open te houden was wel leuk. Je moet daar dan geen rommeltje van maken. Maar grote (voorraad) bussen met daarin spullen kunnen goed.
Omdat er rechts een stuk aanrecht zit zou je de ruimte op de koelkast ook kunnen opdelen zodat je aan de rechterkant een "open" kast deel heb waar je zo bijkan. Zo kun je de diepte van de koelast ook nog in je voordeel omzetten.
En richting het raam ook snel afbouwen om het geheel "open" te houden.
Plaatje als voorbeeld inbouwen koekast met open kast erop. Verder ook (links) ruimte houden tot plafond om diepte/open karakter te krijgen.
:strip_exif()/f/image/wruA6s2VDl6TNtrCnPO6owK4.jpg?f=fotoalbum_large)
Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs