We hebben een offerte kregen via Superkeukens.
Layout is prima, zoals we willen op een paar aanpassingen na die we moeten doorvoeren.
Paar vragen zodat ik weet hoe ik t moet zien.
1 blokkorting bg501758 schijnt iets te betekenen.
Zit daar ook de apparatuur bij en het werkblad? Of is het puur kastjes?
Als ik blokkorting deel door subtotaal x100% kom ik uit op 37,7% korting
Als ik dat dan weer gebruik voor de apparatuur zitten ze onder de losseverkoopprijs.
2 ander ding wat me bevreemd is het prijsverschil in de AEG DGE5861HR(zwart) en de AEG DGE5861HM(RVS) van een schokkende 230 euro. Is zwart 230 euro
waard aan extra kosten of is er meer verschil?
Specs naast elkaar maakt me het niet duidelijker.
3 we hebben keramiek bedacht omdat dat het meest hufterproef is behalve met stoten op de rand.
EC keramiek classic, ongeveer 6 strekkende meters bak, kraan, inductieplaat gaten in de lengte meegerekend.. Wel 3 hoeken. Dus minimaal 3 hoek verbindingen.
Frontlijstje. 4200 euro inclusief uitsparing maken bij montage.
Das 700 per stekkende meter. Ik dacht dat keramiek op 400/m zat?
Even googlen bij vinson black is 283/m zichtbaar. Of is dat ex installatie en connecten?
Composiet is dan iets goedkoper 275/m
En indien er niks meer af kan van die prijs, is composiet zoveel meer vlek gevoelig?
En is daar connecten van de delen goedkoper?
Laatste vraag die nu bij me opkomt:(staat los van de offerte)
Close in boiler moet die in het sifon kastje? Of kan die ergens in de hoek weg gebouwd worden?
Zijn plint boilers slechter dan hangende boilers? Wel koperen boilervat geen rvs ivm anode en corrosie dat weet ik.
Het word een coldfill systeem. Anders gaat de CV nogsteeds elkekeer aan.
Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....