Ben wel benieuwd, mijn keuken staat ook in bestelling bij KL met als leverdatum week 47 (3e week van nov. zo even uit het hoofd).vinom schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:12:
[...]
Ik zal je mijn ervaring delen aangezien wij afgelopen vrijdag getekend hebben bij Keukenloods met ook deels Siemens apparatuur. Ik denk dat er een kern van waarheid in zit, maar als wij voor 1 oktober tekenden zou Keukenloods de kosten op zich nemen als de oude lijn niet meer geleverd kon worden en een nieuwe lijn aangeboden zou worden. De nieuwe lijn is sowieso enkele honderden Euro's duurder weer. Dit heb ik ook op laten nemen in de offerte dat dit zo geregeld is. Je zit namelijk met een omslagpunt dat de oude serie niet meer geleverd/besteld kan worden en ik vermoed dat dit rond 1 oktober ligt.
Bestelling was voor de zomervakantie gedaan, echter begreep ik dat KL pas 10 weken voor de levering daadwerkelijk besteld en pas 4 weken voor de levering wordt het apparatuur gereed gemaakt.
Had overigens nog wel gevraagd naar de nieuwe lijn van Siemens, reactie van de verkoper was; als je tot maart 2023 oid wil wachten kan je de nieuwe lijn krijgen..