Eindelijk is het voor ons ook zo ver! We zitten al een tijdje te wachten en zijn nu ( waarschijnlijk ) geslaagd! Na eerder een niet zo lekkere ervaring bij een DMG winkel ( Vrouw wilde graag een 3D tekening en had daar een afspraak gemaakt ) heel erg goed geholpen bij Superkeukens. Daar zijn we terecht gekomen na het lezen van dit topic dus daarvoor alvast bedankt!
We zijn opzoek naar een keuken voor ons nieuwe huis, de afmetingen zijn zoon 3.6m x 4m. We willen graag een eiland en zijn op de volgende opstelling uitgekomen:
/f/image/KcfxiavCF24yU1RBHjrBEHy9.png?f=fotoalbum_large)
Wat foto's van de gekozen keuken:
Eiland dus helemaal wit, achterwand kastjes in licht hout. Ook het blad wit composiet, gelukkig konden we hier goed slagen kwa kleuren wat ons bij de DMG winkel niet lukte. Uiteindelijk wel wat consessies gedaan om te komen tot een prijs waar we ons goed bij voelden, zo hebben we de cooker laten vallen en een "kruiden kastje" uit het eiland gehaald. Leuke opties maar voor ons de prijs niet waard.
Hier de offerte voor de liefhebber:
We hebben nog wat vragen die jullie hopelijk kunnen beantwoorden:
- Ze hebben 3 "niveaus" kastjes, basic wat we nu hebben, Nobilia en Schüller. We hebben ze allemaal bekeken maar veel verschil vonden wij er niet tussen zitten. Is er een reden om dit wel te upgraden?
- In de offerte staat nu een Novy kookplaat, maar we wilden eigenlijk de Bora. Deze kost ~400 meer, en in mijn hoofd is dit het waard, klopt dat?
- De combi-oven zou ik liever groter zien, en nu weet ik dat het mogelijk is omdat mijn zus ook een grotere combi-oven heeft ( van inventum ). Welke merken hebben deze nog meer?
- Vaatwasser + Koelkast zijn nu van Pelgrim, zag er prima uit, kwa specs niet minder dan de andere apparatuur die ze lieten zien ( Behalve misschien stroom? Zie net dat het F en D zijn ). Hier wat op aan te merken?
- Kun je nog onderhandelen bij Superkeukens? Ik weet dat het een netto zaak is maar toch.
Oh, als jullie verder nog opmerkingen of suggesties hebben, graag! We hebben overigens nog niet getekend maar zijn wel heel blij met wat ze voor ons samen hebben gesteld
Edit: Nog even een plattegrond, rood is aangebouwd zodat de keuken even breed is als de gang er naast. Verder gaat de deur niet open de keuken in, maar richting de gang.
We zijn opzoek naar een keuken voor ons nieuwe huis, de afmetingen zijn zoon 3.6m x 4m. We willen graag een eiland en zijn op de volgende opstelling uitgekomen:
/f/image/KcfxiavCF24yU1RBHjrBEHy9.png?f=fotoalbum_large)
Wat foto's van de gekozen keuken:
![]() | ![]() | ![]() |
Eiland dus helemaal wit, achterwand kastjes in licht hout. Ook het blad wit composiet, gelukkig konden we hier goed slagen kwa kleuren wat ons bij de DMG winkel niet lukte. Uiteindelijk wel wat consessies gedaan om te komen tot een prijs waar we ons goed bij voelden, zo hebben we de cooker laten vallen en een "kruiden kastje" uit het eiland gehaald. Leuke opties maar voor ons de prijs niet waard.
Hier de offerte voor de liefhebber:
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
We hebben nog wat vragen die jullie hopelijk kunnen beantwoorden:
- Ze hebben 3 "niveaus" kastjes, basic wat we nu hebben, Nobilia en Schüller. We hebben ze allemaal bekeken maar veel verschil vonden wij er niet tussen zitten. Is er een reden om dit wel te upgraden?
- In de offerte staat nu een Novy kookplaat, maar we wilden eigenlijk de Bora. Deze kost ~400 meer, en in mijn hoofd is dit het waard, klopt dat?
- De combi-oven zou ik liever groter zien, en nu weet ik dat het mogelijk is omdat mijn zus ook een grotere combi-oven heeft ( van inventum ). Welke merken hebben deze nog meer?
- Vaatwasser + Koelkast zijn nu van Pelgrim, zag er prima uit, kwa specs niet minder dan de andere apparatuur die ze lieten zien ( Behalve misschien stroom? Zie net dat het F en D zijn ). Hier wat op aan te merken?
- Kun je nog onderhandelen bij Superkeukens? Ik weet dat het een netto zaak is maar toch.
Oh, als jullie verder nog opmerkingen of suggesties hebben, graag! We hebben overigens nog niet getekend maar zijn wel heel blij met wat ze voor ons samen hebben gesteld
![]() |
Edit: Nog even een plattegrond, rood is aangebouwd zodat de keuken even breed is als de gang er naast. Verder gaat de deur niet open de keuken in, maar richting de gang.
[ Voor 5% gewijzigd door xStoryTeller op 17-08-2021 09:05 ]
/f/image/6tMr8lVLBX9mOQN5eQn5Qftm.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/btOrHAVLAJnTR9PPQ518RwCq.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/eIUres4uYBrXBhaczSPKZskS.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/Ro7AOv7cc14TGunoEW5sMvW2.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/5lnqI2NvLhmJdj9SaQWmEn88.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/fUf04JG3i6VZKzWjf5LPTgCg.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/YgqwhzJMM1CoLbqJre8uVYpV.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/aqEUdKWrF88JlgAE7SzHfLd4.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/a5DI4m9Ssmo0ruIXTt3aJUhl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/exG8UzMzaGLh6GtxnW5Xq5yN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iSmvIYDPoCXq9VcAJ1NmYffV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/r8JG4wtHSNlSUuWJIRBPflj6.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/aqEUdKWrF88JlgAE7SzHfLd4.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/J9zK0mGLjWyxkOU9LVMZE16z.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NYQ2ROM8MSv1wVPNKB5i8Nf8.jpg?f=user_large)
/f/image/01fLkIe7pVViqrNm4vCjeU9R.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/nGN17IZut6bZrPwpO3rdJQgI.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/asYe39DsLLpsPpLBD7poVHmH.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/MHRh2KxoEXsnl3Rk2JzTdD0w.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/7lhhOE3IKixhIxO1Az7Kn5mv.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/JFEbOnfseyqbq7qD7tgSNkpL.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/SiqbRhU6vLvcV03KcuwG2xO1.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/5Ze75zwKPA66YzMWskTLDcis.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/wCqAS4XvIWWQfsH4MvERUmv9.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/xNRQG6km0Nhlp5KYbqARDKHW.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/toWZ3hSMonHER3ez9QbXczCT.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/OzuCfFiH2NsBLGPXG54ICa3v.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/kYhJk3Y3GvQgB6BDi8nYXRqp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/chxn0rX64MjqOzlJSRhu2qax.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/GT8kKiS1s1pw2ROhtaGFEJba.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/KPdzFGZ15ZuZOD6NswyMGJkS.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/50Q5UplxS7PJjoKJivFLKn19.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/lpn3tZqJYaMwkZHXFgT6UlGT.jpg?f=fotoalbum_large)