Mooie set apparaten!Systemadmin schreef op zondag 7 maart 2021 @ 12:14:
Afgelopen week hebben we een offerte gekregen voor een nieuwe keuken, ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken.
Het gaat om een U keuken van 3,50 (muur tot muur) bij 2,80 (muur tot muur) bij 3,45.
Apparatuur:
- Quooker Pro 3 met de Flex kraan
- Bora Professional 3.0 All Black incl ULB3X
- Miele oven H 7860 BPX
- Miele vaatwasser G 7960 SCVi AutoDos
- Miele koelkast K 37672 iD
- Miele vriezer FNS 37402 i
- Franke Bolero plus BXX spoelbak
- Afvalemmer Lanesto 30l
- Quooker zeepdispenser
- Lanesto LED 2 stuks onder de bovenkasten
Kasten ECOOK Xclusiv line matzwart
Blad Dekton 8mm kleur REM. Blad 70 diep aan zijde van Bora en andere twee delen 60 cm diep, inclusief smetplinten van 23cm hoog ook Dekton.
Offerte 29K
Iemand iets zinnigs te zeggen over de keuzes en/of prijs?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat me ook opvalt is dat er geen zijwanden tegen de hoge kasten staan zoals @Barry|IA ook zegt. De zijwanden kunnen uitgevoerd worden zoals het front maar panelen ertegen is wel fraaier, zeker omdat er aan de andere zijde ook een tegenaan zit.
Verder vind ik het een vrij "saaie" opstelling in verhouding tot de apparatuur. Zo zou het bijvoorbeeld veel fraaier zijn om de greeplijst door te laten lopen in de zijwand. Klein detail misschien maar geeft wel een totaal andere uitstraling aan de keuken.
De verlichting onder de kasten is ook niet echt bijzonder terwijl Haecker hier juist hele mooie oplossingen voor heeft.
Op de offerte staat trouwens een opbouw sparing voor de Bora professional. Ik neem niet aan dat je die opbouw gemonteerd wilt hebben?
Untappd: Kapitein_Merijn