Update van mijn zwarte Bruynzeel keuken van een jaartje terug:
FunkyTrip in "Het Grote Keuken topic: verkopers, kwaliteit, prijs - Deel 3"
- 7/8 september gemonteerd
Zaten rare vlekken op het keukenblad die ik er met geen middel uitkreeg. Monteur kwam uit eigen beweging dag later terug om te kijken wat er mis was. Met wasbenzine verdween het als sneeuw voor de zon daar waar schuren met allerlei middelen niet lukte. Bleek kitmateriaal te zijn dat was gaan vlekken.
Overige score:
- Afdekplint vergeten
- Beschadigde afdekplint
- missende greepstukdeel voor koelkast
- kastdeurtje met slecht gemonteerd glas (veel lijmresten zichtbaar en wat schadeplekken)
- gescheurde diepvrieslade
- Niet-passende afzuigkap
- Missende ledstrip
In de loop van de maanden zijn er 4 monteurs langs geweest die inmiddels de meeste zaken hebben opgelost/vervangen.
Nog openstaande mankementen:
- koelkastdeur loopt aan vanwege verkeerd gekozen scharnieren
- afzuigkap-omhulsel moet op maat gesneden worden en is dus nog steeds afwezig. Kijk dus al half jaar tegen het binnenwerk aan.
Deze worden waarschijnlijk eind maart/begin april in hun planning opgenomen.
Bizar eigenlijk. Alles duurt telkens weer 2 maanden. De logistiek bij Bruynzeel is wat mij betreft dramatisch en ik raad deze toko dus af. Het verkoopproces was prima en de kwaliteit van de keuken zelf lijkt vooralsnog ook prima te zijn; de keukenkastjes gaan geruisloos open en dicht etc.
Anyway, het is dat ik thuis werk anders had ik dus inmiddels 5 vrije ochtenden voor deze keuken moeten inboeken en na ruim een half jaar nog steeds geen groen vinkje bij 'keuken' in mijn huis
Andere voordelen: Iedereen die ik de keuken laat zien vind het enorm strak en mooi er uit zien en beginnen te twijfelen om ook zwarte keuken te nemen.
Andere nadelen: JE ZIET ELKE FUCKING VLEK OP DAT ZWART EN GREEPLOOS. HOU HET BIJ LICHT
[
Voor 9% gewijzigd door
FunkyTrip op 06-03-2021 10:41
]
Dit dus.