De keuken naar de achterijze verplaatsen is geen optie? Heb je alle ruimte voor een mooie leefkeuken incl mega eiland en grote eettafel. Grote raampartijen zijn voor een woonkamer vaak geen probleem.Source90 schreef op zondag 27 september 2020 @ 23:52:
[Afbeelding]
Even snel getekend.
Dit is ook mogelijk, zou dan zijn;
1 koelkast
2 vriezer
3 Apothekerskast
4 oven
5 oven
6 vaatwasser
7 kookplaat
8 spoelbak
9 leeg
Of in andere volgorde
Niet opeens bijster veel werkruimte (minder diep zelfs). En het keukenblok staat 100% voor het onderste raam (360breed, vanaf de grond tot 70 hoog).
Achterkant kasten moet daarmee ook afgewerkt worden, kosten maken voor de bühne.
Een U-vorm lijkt mij benauwend, als je hem een kwartslag draait, ook kan je de hoge kasten niet gebruiken dan.
Raampartij daar is een domper, mag niet aangepast Worden voor aanzicht. Kan ik na de bouw zelf (laten) doen en hopen dat het gedoogd wordt, maar zit ik ook Niet op te wachten.
Wij zitten in fase 5 van dit project. Hetzelfde type huis is om voorgaande fases ook vier keer gebouwd. Vorige week langs die woningen gereden en nagenoeg alle woningen hebben een eiland met kastenwand. Eèn woning had een L en daar (voor zover zichtbaar vanaf buiten) was bijzonder weinig werkblad ruimte.
Dat in combinatie met onze wens voor minimaal 3 hoge kasten (ovens onder elkaar) en Idealiter zelfs minimaal 4 hoge kasten (ovens naast elkaar op werkhoogte) zien wij geen andere optie dan een kastenwand met eiland. Inbouw koffiemachine hebben wij ook laten varen.
En ja die 4 hoge kasten incl eiland die je zo graag wil lijken dan het probleem te zijn. Ik had dat ook wel graag gewild maar als de ruimte het niet toe laat zul je toch ergens concessies moeten doen.