Wij hebben na diverse keukenzaken bezocht te hebben de volgende keuken laten ontwerpen:
Het gaat om een Hacker Systemat in de uitvoering AV1097 eiken zwart. Kookeiland heeft een keramisch blad van 310x107 met op 1 zijde een houten plank gelijmd waaraan barkrukjes kunnen worden geplaatst (niet meegenomen in offerte). Onder de kasten van het eiland wordt een speciale keuken LED-strip geplaatst van het Duitse merk Naber (type Manubrio). Keuken bevindt zich in een aanbouw met plat dak, waardoor directe afzuiging naar buiten mogelijk is.
Kenmerken:
- Hacker Systemat AV1097 eiken zwart
- Keramisch blad (Jetstone/Neolith)
- Inductie: Novy 1778 Pro
- Afzuiging: Novy 6821
- Vaatwasser: Miele G7155 XXL
- Spoelbak: Caressi 50 cm. zwart
- Quooker PRO3 Flex zwart
- Koelkast: Siemens KI81RAD30
- Onderbouw vriezer: Siemens GI11VAD30
- Combi stoom-oven: Miele DGC7645 (met vaste wateraansluiting)
- Combi oven/magnetron: Miele H7244BM
Totaalprijs incl. montage
Members only: Tot. prijs
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Vragen/twijfels huidig ontwerp:
- Ik twijfel om de onderste lades zonder greeplijst te kiezen (want rustiger ontwerp) via een zogenaamde tip-on lade. Iemand ervaring met deze lades van Systemat?
- Zijn er kwaliteitsverschillen tussen Jetstone en Neolith keramischa aanrechtbladen?
- Heeft iemand ervaringen met Novy 1778? Voornaamste keuze voor deze plaat is Intouch functie waardoor geen afstandbediener nodig is voor afzuiging, maar de afzuiging kan worden gereguleerd via de plaat.
- De Flex was een gratis optie bij de Quooker: ik vroeg me af of dit wel net zo duurzaam is als een ‘vaste’ Quooker. Ook qua krasgevoeligheid van de zwarte kraan heb ik mijn twijfels..?
- De onderbouw vriezer is helaas geen No Frost variant. Ik kan moeilijk alternatieven met No Frost vinden in deze maat (en niet meteen erg duur zijn). Iemand een tip?
- Led-strip ook evt. onder kastenwand?