Ik geloof niet zo in die “alleen vandaag nog” kortingen. Voor mij reden om elders te gaan kinken. Waarom zou je je zo enorm laten pushen als je zoveel geld gaat uitgeven? Edit aanvulling: die Bora kost grofweg 2000-2500 euro. Ik weet niet wat je uitgeeft aan een keuken, maar ik geloof op voorhand niet dat Keukenloods dat bedrag goedkoper is dan exact dezelfde keuken bij een andere zaak.PPT schreef op zondag 12 april 2020 @ 18:16:
Ik heb bij Keukenloods een ontwerp laten maken voor een keuken na eerder bij andere zaken te hebben gekeken welke indeling en kasten ik zou willen. In de keuken zit ook een "gratis" Bora, echter vertelde de verkoper aan de telefoon gisteren dat die actie alleen dit paasweekend is. Daarom een afspraak gemaakt om morgen langs te gaan om de aankoop af te ronden. Het voelt allemaal erg haastig op deze manier.
Nu zou ik de prijs eigenlijk nog wel even willen vergelijken maar ik weet de specificaties qua apparatuur nog niet. Is er een wettelijke termijn dat je kan nadenken over een aanbod?
Er is wettelijk zeker een regeling, art. 6:219 BW. Die regelt niet een minimum bedenktermijn, maar wel hoe lang je erover kan nadenken en wel als volgt. Een aanbod zonder termijn voor aanvaarding kan op elk moment worden ingetrokken zolang het nog niet is aanvaard en evenmin een mededeling houdende de aanvaarding is verzonden. Een aanbod met termijn voor aanvaarding kan niet worden herroepen.
Dus de vraag is: staat er op de offerte die je hebt gekregen een termijn?
[ Voor 9% gewijzigd door cryptapix op 12-04-2020 19:26 ]

:strip_exif()/f/image/fDYlRv779zHiILw27McHiizp.jpg?f=fotoalbum_small)
:strip_exif()/f/image/jl1KCTxXypSwxsnvRkfHsF1k.jpg?f=fotoalbum_small)
:fill(white):strip_exif()/f/image/kzPQ7vnzjuWafpWfQXVvfLBD.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/ivJvynmkOFz5syTG4CfIN9Kh.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZgOqsKf5avwUVfJxFBEEwy8C.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xOZBIQ4BliS2wDxQTtnjndws.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/AGmE2A4is7CLCnautdfw7xF6.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/kJolBqBw5psx83dpwrtpq7NC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0uvqXtAp1tsMfR6InhEYt96R.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xfTzBtrc0x0ee4tULYhuNds2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GItXZt1KBXAybWEr6GKZjDOU.jpg?f=fotoalbum_large)