- Afzuigkap boven eiland vind ik vreselijk, bij ons hangen er twee grote hanglampen boven en is het niet kaal.mister_S schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 21:53:
[…]
Een paar twistpunten tussen mijn betere wederhelft en ik.
- Ik wil de Bora Pure, zij de afzuigkap. Ik vind het persoonlijk een vreemd aanhangsel zo boven het eiland, maar zij vind een zwarte afzuigkap wel mooi staan ("anders is het zo kaal"). Ik moet wel toegeven dat het handig is met die lampjes.
- Dubbele spoelbak of niet. Ik vind één goed genoeg, maar zij wil er twee zonder een duidelijk reden.
- Indeling van de hoge kasten. Nu staan ze alle vier aan de linkerkant, dit vind ik mooi i.v.m. lichtinval vanuit de glaspartij rechts. Rechterblad kan ook mooi een koffie apparaat staan. Ik denk dat ik me ook een beetje opgesloten zou voelen als we twee hoge kasten links en twee hoge kasten tegen de muur rechts zouden doen. Volgens haar is het zo echter niet symmetrisch en zou het raar kunnen staan.
- De ovens zagen er best klein uit, het leek erop dat je er amper een hele kip erin krijgt. Schat ik dit verkeerd in?
Wat vinden jullie van de opstelling en prijs? Alle advies is welkom.
- Zou in ieder geval zorgen dat de spoelbak groot is. Erg fijn met afwassen van ovenroosters.
- Ik vind deze kastenwand ook niet symmetrisch. Wij hebben links en rechts hoge kasten maar om te voorkomen dat je dan een “gat” krijgt hebben wij tussen de hoge kasten: 1) een plank bovenop die de kastrand afdekt, 2) een plaat tegen de muur over de volle breedte en hoogte in zelfde kleur als fronten en 3) een legplank over de hele breedte waarop we potten, boeken, etc kunnen zetten/leggen. Zo vormt de kastenwand 1 geheel.
- Ovens zijn klein ja, zijn 45cm modellen, er zijn grotere modellen.
Prijs heb ik geen mening over.