Lapa schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:26:
[...]
Misschien is de Laphroaig PX Cask een goede kandidaat. Het leek me een beetje een gimmick en mogelijk is hij alleen op vliegvelden verkrijgbaar, maar ik vind het een absolute aanrader.
Wat zoeter dan de Lagavulin 16, (bijna) net zo complex en een heel mooie aanvulling. Ik heb een aantal keer in mijn handen gestaan met de Lagavulin Distillers Edition, maar na jouw review ben ik blij dat ik 'm niet gekocht heb.
Lagavulin 16 is absoluut mijn favoriete whisky, de Ardbeg Uigeadail heb ik nog niet geproefd, maar de Laphroaig PX vind ik een erg goede aanvulling. Ik grijp er zelfs vaker naar dan naar de Lagavulin.
Toch weer die PX die telkens weer naar voren komt
Ik ga een sample regelen, thnx!
Nog even een kleine edit:
De Lagavulin Distillers Edition viel mij heel erg tegen, maar misschien is het wel jouw nieuwe beste whisky ooit

Probeer anders zeker eens een sample, je weet maar nooit
Regarding de Uigeadail, die moet je echt proberen! Sterker nog, ik zou je willen aanbevelen hier gewoon een fles van te kopen, dat kan echt niet fout gaan. Ik twijfel al jaren of ik de Lagavulin 16 of de Ardbeg Uigeadail de beste Islay vind, maar ik ben en blijf aan het twijfelen. Misschien moet ik ze toch maar eens een gedeelde eerste plaats geven. Anyway, de Uigeadail is echt een monsterlijk goede whisky en je gaat daar echt enorm van genieten als je de Lagavulin 16 beschouwd als jouw beste whisky

En zo niet, dan neem ik de fles van je over (voor minder dan de aanschafprijs, uiteraard

).
[
Voor 33% gewijzigd door
Anoniem: 311786 op 21-04-2017 20:33
]