Toon posts:

[Whisky / Whiskey] Drink je dat? Wat? Favorieten? - Deel 6 Overzicht

Pagina: 1 ... 29 30 31 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• sebasd
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 19:47
Sorry als het offtopic is, maar de search laat in ieder geval wel zien dat er af en toe wel eens over cognac (of armagnac) is gepraat. Ik heb in de kast nog 2 niet heel alledaagse flessen staan en daar wil ik eigenlijk vanaf. Kan ik de opbrengst mooi weer in whisky investeren. Is er iemand die een suggestie heeft waar ik deze zou kunnen aanbieden? Marktplaats is een beetje last resort, en op cognacforum.nl krijg ik (nog) geen reactie.

Het gaat om
* Secret Treasures - Frapin (uit 1990) - Bottle 409 (of 586) - Cask 1031
* Baron Gaston Legrand - Bas Armagnac (uit 1980) (in geschenkkist)

Mods: verwijder gerust als dit te offtopic is :)

[Voor 4% gewijzigd door sebasd op 19-08-2021 11:24]

• Bambi105
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 21-09 15:30
@sebasd Catawiki is een optie. Had je hen al overwogen? Vooralsnog ziet het er naar uit dat je beide prima kan verkopen voor onder de 100 euro en mogelijk erboven. Als je ze veilig houdt voor nog 20 jaar zal het t.z.t. nog wel wat interessanter zijn als je ze toch niet wil drinken.

Maar goed, als je er echt vanaf wil dan heb je catawiki en marktplaats nog, of er zijn hier op het forum sherryheads met een open vizier die je van je flessen willen verlossen ;)

Vooral de hogere ABV cognacs/armagnacs zouden (or so I am told) doen denken aan de oudere Macallan's van tijden van weleer. Nu zijn die helaas niet meer voor een redelijke prijs te drinken, dus ik als gewone non-miljonair zal ze op hun blauwe ogen moeten geloven.

• inhico
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21:34
@Bambi105 De link tussen armagnac/cognac en gesherryde whisky en zelfs oudere Macallan's verbaast mij een beetje. Ik heb het een en ander geproefd aan armagnac, cognac en vooral whisky, waaronder Macallan. En hoewel ik me heel goed kan voorstellen dat armagnac en cognac ook interessant kunnen zijn voor whisky-liefhebbers (zelf ben ik wel liefhebber van armagnac) ervaar ik niet veel verwantschap in smaak, zodanig dat cognacs/armagnacs doen denken aan whisky, en zeker ook geen Macallan (oud of nieuw). Ik kan me ook niet voorstellen dat er cognacs/armagnacs (of wat dan ook) zijn die doen denken aan de de sherry-monsters van o.a. Macallan.
Maar misschien zie ik het verkeerd en dan laat ik me graag overtuigen... En het is natuurlijk een kwestie van smaak.

@sebasd Natuurlijk mooi als je het kunt verkopen voor een mooie prijs, maar een lekkere armagnac is niet vies... Je zou het eens kunnen proberen.

...

• Bambi105
inhico schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 13:06:
@Bambi105 De link tussen armagnac/cognac en gesherryde whisky en zelfs oudere Macallan's verbaast mij een beetje. Ik heb het een en ander geproefd aan armagnac, cognac en vooral whisky, waaronder Macallan. En hoewel ik me heel goed kan voorstellen dat armagnac en cognac ook interessant kunnen zijn voor whisky-liefhebbers (zelf ben ik wel liefhebber van armagnac) ervaar ik niet veel verwantschap in smaak, zodanig dat cognacs/armagnacs doen denken aan whisky, en zeker ook geen Macallan (oud of nieuw). Ik kan me ook niet voorstellen dat er cognacs/armagnacs (of wat dan ook) zijn die doen denken aan de de sherry-monsters van o.a. Macallan.
Maar misschien zie ik het verkeerd en dan laat ik me graag overtuigen... En het is natuurlijk een kwestie van smaak.
Ik voel hierin wel mee, tenminste voor wat ik zelf heb ervaren in het tamelijk nieuwe Macallan wereldje en een paar cognacs er armagnacs. Maar dat zijn op z'n oudst een 15 yo macallan gebotteld rond 1990 en een paar 'nacs van <60 eu per stuk. Dus ik zou die vergelijking met echt oude sherried whiskies pre '80s zegmaar) niet durven maken.

Wel heb ik een bas-armagnac die Van Wees importeert (de naam ontgaat me, vintage van 1990, 46%) die wel tegen het spectrum van sherried whiskies aanhikt (en errrrrrrrug lekker is voor z'n 30-35 euro). Maar het is zeker een heel ander dier als je daar de sherry decanter of glenfarclas 15/17 naast drinkt.

Ik zou het zonde vinden als cognacs/armagnacs een 'banned substance' worden in dit forum trouwens. Hetzelfde geldt voor gin, rum, mezcal, etc. Als we maar bij whisky terugkomen natuurlijk!

[Voor 0% gewijzigd door Bambi105 op 19-08-2021 19:28. Reden: quote werkte niet goed]

• sebasd
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 19:47
Dank, beiden! Nou hebben jullie me toch weer aan het twijfelen gebracht of ik ze toch niet gewoon nog een tijdje moet laten staan.. Nou ja, ze staan niet direct in de weg.

Catawiki had ik niet aan gedacht, da's wel een goeie.

• Jthem
  • Registratie: augustus 2021
  • Laatst online: 19-09 21:34
Zag bij stom toeval dat me glendronach 21 bottled 2019 ook weer gestegen is tegenover me aanschafwaarde waanzin eigenlijk ook...Gisteren me laatste druppel Edradour sherry cask opgedronken dus ben me tranen nog aan drogen...

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22:20

Deathchant

Don't intend. Do!

Jthem schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 16:37:
Zag bij stom toeval dat me glendronach 21 bottled 2019 ook weer gestegen is tegenover me aanschafwaarde waanzin eigenlijk ook
Wat? Bedoel je "mijn aanschafwaarde" of "de aanschafwaarde"?
...Gisteren me laatste druppel Edradour sherry cask opgedronken dus ben me tranen nog aan drogen...
De 10yr SFTC al geprobeerd? Misschien is dat een mooie, en iets goedkopere opvolger/vervanger.

Canon: 6D | 16-35 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP | 135 APO

• Jthem
Deathchant schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 17:36:
[...]

Wat? Bedoel je "mijn aanschafwaarde" of "de aanschafwaarde"?
Mijn aanschafwaarde ...

[...]

De 10yr SFTC al geprobeerd? Misschien is dat een mooie, en iets goedkopere opvolger/vervanger.
Welke is dat dan? Ben benieuwd....sta graag open voor ideeën...

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Jthem schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:01:
[...]

Welke is dat dan? Ben benieuwd....sta graag open voor ideeën...
https://drankdozijn.nl/ar...raight-from-the-cask-50cl

[Voor 52% gewijzigd door Deathchant op 19-08-2021 21:07]

• Jthem
A ja die ken ik van zien nog nooit geproefd. Vind jammer dat die 50cl is. Heb hem bij whisky van Zuylen goedkoper gezien meen ik.

• Jthem
Hoorde ook goede verhalen over Arran sherry cask, iemand ervaring mee? Is rond de 40 euro

• Honesty
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 19:45

Honesty

kattenneus!

Vrijdag schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 23:27:
[...]

Mijn Caol Ila smaakt nog steeds opperbest :P
Mogelijk is dat de dader,
caol ila is lekker maar is natuurlijk niet te vergelijken met een betere speyside/highland zoals glen dronach, zit een 400 km verschil in qu afstand en qua smaak en barrels meer. Er bestaat trouwens wel een coal ila sherryd whisky, zag ik een keer bij mijn zwager staan maar was niet open en ik toen met de auto.

Je kan het nog een paar keer proberen maar vaak weet je de eerste keer al dat het echt niks wordt. Die glenmorangie vond ik weer niks.
Ik drink nu sinds verleden week een fles craigellachie 13 en die smaakt me ook niet al te best(pas drie glaasjes van geproefd ) Maar wil hem nog niet afschrijven maar kan ook een gevalletje koffie whisky worden
Ik drink eigenlijk alleen maar speyside omdat dat mijn smaak is, de rest (lagavullin en coal illa, highland park lust ik wel ) is eigenlijk alleen maar voor tussen door.

festina lente

• mace
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 18-09 13:16

mace

Sapere Aude

Jthem schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 18:17:
Hoorde ook goede verhalen over Arran sherry cask, iemand ervaring mee? Is rond de 40 euro
40 euro voor een cask strength sherried whisky is sowieso een hele goede deal.

Maar afgezien daarvan is eigenlijk alles wat Arran maakt gewoon uitstekend, en goed geprijsd.

• Bambi105
mace schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 23:33:
[...]

40 euro voor een cask strength sherried whisky is sowieso een hele goede deal.

Maar afgezien daarvan is eigenlijk alles wat Arran maakt gewoon uitstekend, en goed geprijsd.
Exact wat @mace zegt (y)

• Jthem
Ben voor oktober (3 weekjes vakantiebungalow) aan het inslaan... Die Arran sherry zit in me winkelmandje .. nu twijfel ik old pulteney 15 of de 16 (kosten beiden hetzelfde)

• Bambi105
Jthem schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 16:33:
Ben voor oktober (3 weekjes vakantiebungalow) aan het inslaan... Die Arran sherry zit in me winkelmandje .. nu twijfel ik old pulteney 15 of de 16 (kosten beiden hetzelfde)
Ik ken ze beiden niet, maar Serge heeft zoals altijd leuke tasting notes. Tenminste, als zijn beoordeelde edities een beetje lijken op de edities die je nu op het oog hebt.

16 yo: http://www.whiskyfun.com/...Bruichladdich.html#211020

15 yo: http://www.whiskyfun.com/...s-Glenfiddich.html#270918

• Jthem
Neig naar de 15, ook na dit bericht van Bambi... Heb de 18 thuis in de wacht op de plank staan maar voor vakantie dat we dagelijks drinken is een fles van 100+ te zonde. Beetje middenweg zoeken. Maat van me was helemaal gek van de 18. Dus ook aangeschaft. Nu wil ik voor oktober deel sherry cask en deel bourbon hebben. Dus Arran sherry gaan we dan ervoor inslaan en old pulteney en als 3e zien we wel. Miss fles rum heb nog de Bacardi 16 op de plank.

[Voor 3% gewijzigd door Jthem op 22-08-2021 17:21]

• Jthem
Al zie ik bij drankdozijn ook miss een vervanger voor de Arran. De Glen Garioch 15 is leuke aanbieding en scoort ook echt overal goed....

• Toff
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16:37

Toff

FP ProMod
@Jthem Ik zou ze lekker allebei nemen en voor de overige 2 weken nog iets lekkers uitzoeken. :*)

• Jthem
Ja klopt maar wil ook een old pulteney erbij dus hahaha 😅 https://www.whiskybase.co.../glen-garioch-15-year-old

En is nu 65 IPV 80 dus dat is wel leuk als aanbieding.
De Arran is niet in aanbieding en kan altijd nog weer...

Zo ben eruit Old pulteney 15 en Glen Garioch 15 Sherry.
Was voornemens tijdje niet meer te bestellen aangezien me plank vol stond, maar aangezien we in oktober alweer voorraad moeten hebben. _/-\o_ *O*

[Voor 90% gewijzigd door Jthem op 22-08-2021 19:26]

• Blaauw87
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 22:54
Ik ben benieuwd wat je van de Garioch 15 vindt, ik vindt 'm vrij vlak qua smaak terwijl vrienden de Whisky echt fantastisch vinden.

Kavalan Olorosso weleens gedronken? Die kan ik wel waarderen :)

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Blaauw87 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 20:12:
Ik ben benieuwd wat je van de Garioch 15 vindt, ik vindt 'm vrij vlak qua smaak terwijl vrienden de Whisky echt fantastisch vinden.

Eens, die Glen Garioch had ik ook een hoge dunk van, maar ik vind em idd wat gewoontjes, vrij vlak idd. De Glenallachie 15yr en de Balvenie 15yr single barrel sherry cask zijn veel rijker.

• Jthem
Glenallachie 15 is inderdaad echt een topper... Maar aangezien deze Garioch ook vrij goed scoorde was ik even om..jammer dat het tegen valt. Ik zal in oktober me mening zeggen haha .

• Jthem
Blaauw87 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 20:12:

Nee nog nooit geprobeerd ook eens een optie...jammer miss te vroeg de Glen Garioch 15 besteld ..maar scoort op whisky base erg goed

[Voor 4% gewijzigd door Jthem op 22-08-2021 21:56]

• Blaauw87
Jthem schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 21:54:
[...]

Nee nog nooit geprobeerd ook eens een optie...jammer miss te vroeg de Glen Garioch 15 besteld ..maar scoort op whisky base erg goed
Blijft een kwestie van smaak hé :) Veel vrienden vinden het echt een goede Whisky. Ik deel 'm dan ook graag uit, dan bewaar ik de andere wel voor mijzelf :+

• Jthem
Haha, wil beetje van alles proberen... Maar Glenallachie 15 kwam prijs kwaliteit echt als 1 van de betere eruit voor in de aanbieding rond de 50...

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Blaauw87 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 23:50:
[...]

Blijft een kwestie van smaak hé :) Veel vrienden vinden het echt een goede Whisky. Ik deel 'm dan ook graag uit, dan bewaar ik de andere wel voor mijzelf :+
Als je ooit de kans krijgt en je houdt van sherry monsters, kan ik je de Kavalan Solist Sherry Cask aanraden. Een grotere sherrybom-whisky dan die heb ik nog niet gehad (maar het proeft wel anders dan een schotse sherrybom).

• Blaauw87
Deathchant schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 13:46:
[...]

Als je ooit de kans krijgt en je houdt van sherry monsters, kan ik je de Kavalan Solist Sherry Cask aanraden. Een grotere sherrybom-whisky dan die heb ik nog niet gehad (maar het proeft wel anders dan een schotse sherrybom).
Bedankt voor de tip, gaat op de lijst! Al vind ik de prijs toch vrij gortig, zal 'm onthouden voor als die eens in de aanbieding is.

• Monkeyk2010
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 21-09 16:10
Als ik je dan ook een tip mag geven, de Paul John Oloroso is ook echt een BOM qua sherry ook lekker overigens 😎

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Blaauw87 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 14:15:
[...]

Bedankt voor de tip, gaat op de lijst! Al vind ik de prijs toch vrij gortig, zal 'm onthouden voor als die eens in de aanbieding is.
Ja is het ook wel. Ik heb in 2017 of 2018 ik geloof 98 euro betaald (aanbieding bij Drankdozijn whiskysite.nl destijds). Maar ja, de prijzen zijn sowieso richting absurd aan het gaan. Geen haar op mijn hoofd die er nog eens aan denkt om een 18yr allardice te kopen.
Glengoyne 21yr, super whisky, in 2016 nog 85 euro, nu 120 euro. Waanzin.
Dus ik heb dan gewoon nog geluk gehad dat ik toen die aankoop had gedaan. Ik raad je sowieso aan om eens de 55 euro die je normaliter voor 1 fles zou uitgeven te spenderen aan whiskysamples bij whiskysite.nl.
Ja in verhouding is het duurder, maar voor 55 euro kun je 5 mooie samples van 6cl krijgen om te proberen. Zijn toch 3 glaasjes per sample. Zo'n Kavalan Solist kun je dan mooi meepakken.

EDIT: hij lijkt slecht te krijgen...en ik zie dat ze geen mooie lederen koker erom hebben, die heb ik wel nog. Niet dat dat wat uitmaakt voor de smaak ofzo, maar toch ;)
Ik heb dus cask no: S090612012A, fles 151/517:
https://www.whiskybase.co...isky/99179/kavalan-solist

Hij krijgt een rating van 88,58, ik weet niet of dat goed of minder goed is, maar ik heb van deze fles een sample gehad wat ik dus echt super vond, daarom meteen de grote fles ook gekocht.
Die wat nu bij drankgigant te bestellen is (2018 versie) krijgt een nog hogere zelfde soort waardering (en meer alcoholpercentage):
https://www.whiskybase.co...sky/174449/kavalan-solist

[Voor 29% gewijzigd door Deathchant op 23-08-2021 21:28]

• Jthem
Heerlijk die sherry bommen... Ben ook erg benieuwd naar de Glenallachie 12 van Signatory. Miss gaat die wel mee in oktober op vakantie haha...maar probleem is dat ik zoveel wil proberen en heb staan en wil openen...Maar toch ook weer zonde vind om te openen.

• ApC_IcE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 22:40

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Normaal lees ik alleen mee hier.
Ik koop wel eens wat en ben erg fan van de Glenlivet 18.

Alleen heel soms kom je iets speciaals tegen voor een mooie prijs.
Van een klant overgekocht: (klikbaar voor grote versie)

Jameson Signature Reserve (moet nog proeven)

Jameson Limited Reserve 18 (moet nog proeven)

Jameson Special Reserve 12: Dit is persoonlijk mijn favo van alle whiskeys die ik ooit gedronken heb 8)
Mijn partner en ik waren stomverbaasd dat deze zo lekker is:

Maar onderstaand is echt een (voor mij) zeldzaam exemplaar:

Jameson Vintage 2007: _/-\o_ (durf hem nog niet open te maken) Ik had dit nooit gekocht als ik niet hier tegenaan liep. Kost in de winkel rond de € 900,- (voor een fles) O-)

Ik vind de gewone Jameson in de winkel wel ok. Maar koop hem praktisch nooit

[Voor 66% gewijzigd door ApC_IcE op 27-08-2021 09:37]

• Jthem
Klinkt goed, zelf vind ik de Glenlivet 18 beetje basis smaak geen hoogvlieger geen negatieve ervaring...

Jameson vaker gezien nooit gekocht of geproefd

[Voor 19% gewijzigd door Jthem op 27-08-2021 16:14]

• Bambi105
@ApC_IcE

Interessante flesjes! Is de Vintage voor eigen gebruik?

• ApC_IcE

ApC_IcE

Bambi105 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:01:
@ApC_IcE

Interessante flesjes! Is de Vintage voor eigen gebruik?
Alle flessen eigenlijk.
Omdat de originele doos er niet bij zat. Is een gift van Jameson aan mijn klant.
Ik laat hem thuis staan. Maar of ik hem ooit open maak weet ik niet.

• Bambi105
Fijne klanten heb je! Ik zit in de verkeerde business voor dat soort zaken ben ik bang.

Ik hoop in ieder geval dat iemand ooit van dat Ierse goud gaat genieten.

• Jthem
Op dd valt me ook de Tobermory 20 year en 21 oloroso al tijdje op... Iemand een mening over Tobermory en welke goed zou moeten zijn of juist niet...

[Voor 24% gewijzigd door Jthem op 29-08-2021 11:41]

• Bambi105
Jthem schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 11:37:
Op dd valt me ook de Tobermory 20 year en 21 oloroso al tijdje op... Iemand een mening over Tobermory en welke goed zou moeten zijn of juist niet...
Ik heb ze nooit gedronken, maar ik hoor van o.a. Ralfydotcom dat het uitstekende whisky is. Prijzig als een malle ook, zelfs voor deze idiote tijd.

• ApC_IcE

ApC_IcE

Bambi105 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:36:
Fijne klanten heb je! Ik zit in de verkeerde business voor dat soort zaken ben ik bang.

Ik hoop in ieder geval dat iemand ooit van dat Ierse goud gaat genieten.
Zeker. Ook zonder de flessen is het gewoon een goeie peer.
Maar dit zag ik ook niet aan komen. 8)

• Jthem
Bambi105 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 08:24:
[...]

Ik heb ze nooit gedronken, maar ik hoor van o.a. Ralfydotcom dat het uitstekende whisky is. Prijzig als een malle ook, zelfs voor deze idiote tijd.
Zijn al tijdje in "aanbieding" bij drankdozijn dus vandaar dat interesse kwam...

• Jan_V
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 21:48
De post kwam vandaag met een mooi pakket, dankzij de aanbieding van d12 afgelopen week.

Nu al zin in om die Glenlivet te kunnen proeven.
De Finlaggan was om m'n voorraad weer aan te vullen. De huidige fles is namelijk bijna leeg.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Jthem
Jan_V schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:33:
De post kwam vandaag met een mooi pakket, dankzij de aanbieding van d12 afgelopen week.
[Afbeelding]

De Finlaggan was om m'n voorraad weer aan te vullen. De huidige fles is namelijk bijna leeg.
Ziet er goed uit hoor, Glenlivet lijkt me heerlijk en aparte

• Jthem
Gisteren 1e keer geproefd van de Millstone double sherry cask... Opzich prima voor keer maar niet echt extreem lekker voor mijn gevoel voor wat ik verwachte. Wel zeer zeker ruim voldoende...

• Ronwiel
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Wat doen jullie met flessen die je in je enthousiasme hebben gekocht, maar niet hemelaal bevallen? Heb nu 3 van de 5 flessen eigenlijk wat te rokerig zijn. En op marktplaats mag je alleen ongeopende flessen verkopen.

• Noxa
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 23:11
Ronwiel schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:37:
Wat doen jullie met flessen die je in je enthousiasme hebben gekocht, maar niet hemelaal bevallen? Heb nu 3 van de 5 flessen eigenlijk wat te rokerig zijn. En op marktplaats mag je alleen ongeopende flessen verkopen.
Hier aanbieden? Of mag dat ook niet?

Wie weet woont er iemand dichtbij.

• Bambi105
@Ronwiel wat @Noxa zegt. Woon je dichtbij Hoogeveen? ;)

• Honesty
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 19:45

Honesty

kattenneus!

Ik drink ze gewoon op maar is wel jammer omdat ze niet superlekker vind de lekkerste bewaar ik altijd tot het laatst.

festina lente

• Ronwiel
  • Niet online
@Bambi105 Helaas, regio Brabant :). Maar heb een topic geopend bij V&A Overig. Kijken of het wat doet.

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Heeft iemand van jullie ervaringen met de 10yr STFC van Edradour?
https://drankdozijn.nl/ar...raight-from-the-cask-50cl

Kep wat reviews geluisterd en het klinkt als een flink sherrybommetje. Dus ik wil die echt wel eens proberen.
Deze zijn altijd gerijpt op 1 sherrybutt, zoals in de foto van de listing van Drankdozijn te zien is.
Bij whiskybase.com staat:
https://www.whiskybase.co...isky/182807/edradour-2010

Echter in de Drankdozijn omschrijving staat:
"Deze whisky heeft na een langdurige rijping op Amerikaans eiken een finish op een ex-Châteauneuf-du-pape vat verkregen."

Ik ben zelf niet zo van de wijnvaten-whisky, dus ik wil dat graag weten. Weet iemand van jullie hoe dat zit?

• dvanspijker
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23:10
@Deathchant Volgens mij zit drankdozijn fout met de beschrijving. Lees ook de beschrijving van de The whisky exchange even (eerste shoplink op whisky base pagina). Die vertrouw ik wat meer in combinatie met de info op het label van de fles

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

dvanspijker schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:17:
@Deathchant Volgens mij zit drankdozijn fout met de beschrijving. Lees ook de beschrijving van de The whisky exchange even (eerste shoplink op whisky base pagina). Die vertrouw ik wat meer in combinatie met de info op het label van de fles
Klopt. Drankdozijn heeft me bevestigd dat het inderdaad een foute omschrijving is. Ik ga em zo denk ik bestellen, ik wil em toch graag proberen.

• HellPunk
  • Registratie: september 2002
Komt weinig voor, maar zo 'n fles hou ik voor als ik een keer zin heb in wat sterks, maar geen zin om aandacht te besteden aan het drinkgenot :) . Dan durf ik 'm zelfs met ijs te drinken, als me dat zo uitkomt >:)

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

• SunnieNL
  • Laatst online: 21-09 07:20
Misschien dat het al eens voorbij is gekomen, maar ik vroeg mij af of iemand hier ook gebruik maakt van Flaviar of een soortgelijke "dienst" of afweten van zo'n abonnement bij een drankhandel in NL.

Signature here?

• Vinales
  • Laatst online: 19-09 21:37

• downtime
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Ik drink het gewoon op. Verkopen is me teveel moeite en ik ken helaas niemand anders die sterke drank drinkt want anders zou ik het weggeven. Aan de meeste vrienden kan ik met moeite een biertje slijten.
En soms krijg je halverwege de fles alsnog de smaak te pakken. Ik heb ook wel eens een kwart fles door de gootsteen gegooid. Die ging me meer tegen staan naarmate de bodem in zicht kwam.

• Lone
  • Laatst online: 22:31
SunnieNL schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:28:
Misschien dat het al eens voorbij is gekomen, maar ik vroeg mij af of iemand hier ook gebruik maakt van Flaviar of een soortgelijke "dienst" of afweten van zo'n abonnement bij een drankhandel in NL.
Ik heb nu net een jaar (4x een set van 6 samples) gedaan van deze: https://www.tastingcollection.com/nl/tasting-club.html
Wel aardig om een keer te proberen maar ik denk dat ik nu weer terug ga naar zelf samples kopen in whiskyspeciaalzaken en op festivals. Heb dit abbonnement ook vooral genomen omdat ik in 2020 niet naar whiskyfestivals kon.

• dvanspijker
Ik heb ook van tasting collection nu bijna een jaar 3 samples per maand er op zitten. Op zich wel leuk, maar het blijft een beetje bij de budget en "simpele" whisky's. Wat ook leuk is om te ontdekken natuurlijk, maar voor de prijs die je betaald vind ik het iets te duur. Wellicht dat de betere samples voorbehouden zijn aan de duurdere abonnementen.
Eind deze maand weer eens naar een whiskyfestival... zin in!!

• Jan_V
dvanspijker schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:51:
Ik heb ook van tasting collection nu bijna een jaar 3 samples per maand er op zitten. Op zich wel leuk, maar het blijft een beetje bij de budget en "simpele" whisky's. Wat ook leuk is om te ontdekken natuurlijk, maar voor de prijs die je betaald vind ik het iets te duur. Wellicht dat de betere samples voorbehouden zijn aan de duurdere abonnementen.
Eind deze maand weer eens naar een whiskyfestival... zin in!!
Waar is een whisky festival?
Ik dacht dat alles was afgelast.

• Toff
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16:37

Toff

FP ProMod
1 op 3 of 4 mixen met een Famous Grouse is misschien een idee? Heb je toch weer iets aparts.

• dvanspijker
Jan_V schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:04:
[...]

Waar is een whisky festival?
Ik dacht dat alles was afgelast.
Eindhoven, 25 september. Locale slijterij waar ik regelmatig kom organiseert het. (een ardbeg embassy, tickets verkrijgbaar via hun website, DM even als je naam van slijterij en website wilt).

• Oekol
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22:53

Oekol

waka waka hey hey

Te rokerig? Dat klinkt lekker. Heb je ze al gesleten?
Jan_V schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:33:
[Afbeelding]

Zo 60 procent?! Lijkt me lekker sterk :*)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Ronwiel
  • Niet online
@Oekol waarschijnlijk al weg :).

• Jan_V
dvanspijker schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:47:
[...]

Eindhoven, 25 september. Locale slijterij waar ik regelmatig kom organiseert het. (een ardbeg embassy, tickets verkrijgbaar via hun website, DM even als je naam van slijterij en website wilt).
Bedankt!
M'n vrouw heeft op die dag een roeiwedstrijd in Utrecht. Ik zal eens vragen of ze daar echt perse naar toe moet :-)

• hfos
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
[...]
Mocht je je eenzaam voelen, ik ben degene met de camera ;) .

• Jthem
Welke zou jullie meer aanspreken, Tobermory 20 years of Tobermory 21 oloroso ?

• Case_C
  • Laatst online: 20:50

Case_C

[Team Carrack]

Jthem schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:36:
Welke zou jullie meer aanspreken, Tobermory 20 years of Tobermory 21 oloroso ?
Puur op de naam de 2e, maar dat hangt natuurlijk puur af van de kwaliteit.

Voorbeeldje, als ik zeg Bowmore 9 Year Old Sherry Cask Matured of Bowmore 10 Year Dark & Intens welke spreekt dan meer aan :P .

spoiler:
De dark en intens is in mijn beleving naast die 9yr een waterige ervaring met weinig smaak :p

[Voor 31% gewijzigd door Case_C op 10-09-2021 13:38]

• Jthem
Ja weet eigenlijk niet... Jaartallen zijn leuk maar zegt natuurlijk niet alles. Ga ik verdelen in beschrijving X en y...welke spreekt meer aan

Beschrijving x
Het aroma is zacht en zoet met tonen van rozijnen, gedroogd fruit en wat kruiden. De smaak doet denken aan eiken, karamel en fruit. Dit wordt aangevuld door chocolade en kruiden. De afdronk is relatief lang en heerlijk zoet.

Beschrijving y
Aangename, lichte geuren van verse sinaasappel en gedroogd fruit ontwikkelen zich in het glas naar hints van karamel en vanille. Een mix van karamel en limoen komt in de mond samen met hints van eiken en kruiden. Een lange afdronk met fruit en kruiden.

Alleen kreeg vandaag thuis alweer een preek dat er al te veel flessen op de kast staan 🤐🤣

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Jthem schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:03:
Alleen kreeg vandaag thuis alweer een preek dat er al te veel flessen op de kast staan 🤐🤣
Thuis word er gelukkig niet meer gepreekt, de vorige eigenaar was dominee :+

Hier kriebelt het ook weer :P , denk dat er vanavond een uitbreiding word besteld voor de '91 collectie :p .

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:07
Jthem schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:03:
Nieuwe kast kopen dus!

Ik hou zelf erg van Olorosso Sherry rijping, dus daar ga ik dan voor

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• Jthem
Heb de Tobermory 21 besteld samen met Arran sherry cask strength..

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

En gekocht :D

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Morgen mag ik een Bruichladdich 22 uit "91 van G&M ontvangen :) , prijs viel alles mee als je de prijzen van de distillery bottelings voorbij ziet komen.

@Bambi105 Verzamel flessen uit m'n geboortejaar :P , nu is dat nog haalbare kaart maar met de jaren word dat steeds iets duurder. Dus de proefnotities kunnen nog wel een paar jaar op zich laten wachten.

[Voor 40% gewijzigd door Case_C op 13-09-2021 12:15]

• Bambi105
@Deathchant en @Case_C , ik ben benieuwd naar de proefnotities! Zeker hoe die SFTC het doet naast de Sherry decanter ;)

Wat heeft je overgehaald zo'n Bruichladdich te halen @Case_C ? Heb je hem van tevoren kunnen proeven of is Bruichladdich al een langbestaande favoriet? Voor een 22 jaar oude Bruichladdich lijken me de prijzen die ik op het web zie heel goed, zeker voor deze bizarre whiskymarkt.

• Bambi105
Verzamel flessen uit m'n geboortejaar
Interessant! Er komen een hoop vragen bij me op! ;) Voor de lol of is het een investeringsding? En heb je al wel eens wat geopend van je geboortejaar? En heb je nog andere pareltjes om te showen?

• Bean77
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 19:04
Case_C schreef op maandag 13 september 2021 @ 11:33:
@Bambi105 Verzamel flessen uit m'n geboortejaar :P , nu is dat nog haalbare kaart maar met de jaren word dat steeds iets duurder. Dus de proefnotities kunnen nog wel een paar jaar op zich laten wachten.
Ik heb 1 fles uit mijn geboortejaar (12 dagen voor mijn geboortedag). Dat was ook gelijk de laatste want het is niet te betalen lol. Gelukkig is het ook toevallig een mooie fles om te zien, dus deze staat in de boekenkast tussen de HP25 en HP30.
Meer dan 1 fles uit je geboortejaar zou ik zelf niet kopen, eerder een fles die je qua smaak bevalt.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Jthem
O man wat ziet dat goed uit!!! Laat me weten hoe die smaakt want vind die ook interessant

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bean77 schreef op maandag 13 september 2021 @ 14:53:
[...]

Ik heb 1 fles uit mijn geboortejaar (12 dagen voor mijn geboortedag). Dat was ook gelijk de laatste want het is niet te betalen lol. Gelukkig is het ook toevallig een mooie fles om te zien, dus deze staat in de boekenkast tussen de HP25 en HP30.
Meer dan 1 fles uit je geboortejaar zou ik zelf niet kopen, eerder een fles die je qua smaak bevalt.
Tja voor iedereen persoonlijk natuurlijk :p , ik kan dit jaar voor het eerst 30 jarige bottelingen tegen gaan komen, maar vermoed wel dat de verzameling niet hard meer gaat groeien. @Bambi105 Zou morgen dan op 8 stuks zitten, als hij binnen is zal ik 's avonds nog wel een fotootje schieten.

Daarnaast is eigenlijk alles voor consumptie, maar ben er nog niet aan toe om flessen van €100,-+ te openen.

• Jthem
Net mijn Tobermory 21 en Arran sherry cask strength opgehaald bij post nl punt...🥳

• DutchITMaster
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22:34

DutchITMaster

Pay peanuts, get monkeys.

Ha leuk , wist niet dat er een topic was op tweakers over Whisky.

Ik ben sinds kort ook begonnen langzaam eens aan de whisky te nippen.
Ik wil een kleine collectie van lekkere whiskys te verzamelen welke ik ook echt open en drink.

Na wat kijken op youtube naar de whiskey tribe, en op basis van hun adviezen begonnen met aankopen

Big Peat ( Islay blend ) *
Smokehead ( Islay single malt )
Buffalo Trace
Woodford Reserve
Monkey Shoulder *
Jim Beam double oak
Johnny Walker black label
Jack Daniels

Ik vind de sterke rokerige turf whisky van het eiland Islay erg lekker , maar daar moet je wel van houden.
En om zo te drinken is Monkey Shoulder perfect heerlijk

Iedere maand koop ik 1 en soms 2 flessen whiskey. Deze maand denk ik dat ik een Dalmore en/of een Highland park ga halen.

Overige op de verlanglijst :
Elijah Craig
Four Roses
Islay Storm

[Voor 12% gewijzigd door DutchITMaster op 13-09-2021 21:36]

Telefoon en Netwerk Engineer

• Bean77
Case_C schreef op maandag 13 september 2021 @ 19:46:
[...]

Tja voor iedereen persoonlijk natuurlijk :p , ik kan dit jaar voor het eerst 30 jarige bottelingen tegen gaan komen, maar vermoed wel dat de verzameling niet hard meer gaat groeien. @Bambi105 Zou morgen dan op 8 stuks zitten, als hij binnen is zal ik 's avonds nog wel een fotootje schieten.

Daarnaast is eigenlijk alles voor consumptie, maar ben er nog niet aan toe om flessen van €100,-+ te openen.
Hier tussen de 80 a 90 flessen nog dicht liggen staan. Ik ben niet zo'n hele snelle drinker dus het duurt altijd wel even voordat een fles leeg is. In principe is veel om op te drinken, maar sommige heb ik gekocht voor de lange termijn/investering. Soms verkoop ik wat wanneer iets meer dan 3x over de kop gaat. Zo drink ik gratis whisky zeg maar :+ . En ik vind een glendronach 18, HP18, een Balvenie prima om te drinken.
Nu heb ik een Glen Garioch open staan, prima genoeg.

[Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 13-09-2021 22:28]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• GSX-MAN
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20:08

GSX-MAN

Vegan-unfriendly

Ik heb nog maar een paar flessen staan. Vroeger 30+, maar op een gegeven moment besloten dat het spul is gemaakt om te drinken en de slijter altijd wel iets heeft waar je gelukkig van wordt.

Één van de laatste gesloten flessen in de kast:
https://www.whiskybase.co.../42294/laphroaig-cairdeas

Destijds in een opwelling gekocht toen 'ie uitkwam, inmiddels durf ik de fles niet meer open te maken.

Wel open en nog een glas of 2-3 over:
https://www.whiskybase.co...hisky/3321/benromach-1978

Die is wel subliem. Iemand in Zwolle wil er voor €345 vanaf, ik zou het bijna doen.

Life has no meaning and money is king

• inhico
  • Laatst online: 21:34
Ik koop al een paar jaar weinig whisky. Heb er nog zo'n 120 flessen staan, waarvan denk ik 80 ongeopend (zou weer eens moeten tellen). Merendeel gekocht ca 12-17 jaar geleden. Daar zitten een paar flinke prijsstijgers bij: Brora 30 yo https://www.whiskybase.co...sky/299/brora-5th-release die te koop wordt aangeboden voor €3190,-. Absurd. Ik heb er ongeveer €120 voor betaald en dat vond ik al erg veel. Ik weet dat deze erg lekker is (ooit geproefd op het Potstill Festival van Van Wees). Ik denk dat ik deze wel zelf ga openen.
Zo heb ik nog een paar leuke flessen (o.a. Port Ellen, Brora, Glen Keith, Convalmore) waarvoor nu idiote prijzen worden gevraagd. Ze zijn geen van allen gekocht als investering, maar om op te drinken. Zou mooi zijn als ik ze eerst ergens kon proeven en daarna pas besluiten of ik ze alsnog verkoop. Er zitten er een paar bij die alleen maar zo duur zijn vanwege de naam.

De enige fles die ik ooit als investering heb gekocht is een Ardbeg 17yo. Vind ik niet zo bijzonder en kon ik destijds kopen voor €100. Daar wordt tegenwoordig tegen de €600 voor gevraagd.

...

• fender89
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21-09 08:22
Hi mede-whisky liefhebbers :-)

Een vraag,
Heeft er iemand ervaring met de webshop: https://www.whisky-on-line.com/

Ik kom maar 1 post uit 2017 tegen in dit topic, maar heeft er iemand wel iets besteld? Is het te vertrouwen? (Ik vind de website er nogal gedateerd uitzien ;) )

Hoor het graag,
Bedankt :-)

• Jthem

Dit is de Tobermory 21 en de Arran...

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bean77 schreef op maandag 13 september 2021 @ 22:26:
[...]
En ik vind een glendronach 18, HP18, een Balvenie prima om te drinken.
GD18 uit 2018 gaat ook voor €170,- tegenwoordig 8)7 . Ben ik blij dat ik er nog 5 voor €70,- heb gehaald.

De verzameling zweeft hier rond de 50 flessen, groeit gestaag. Merk wel steeds meer dat ik favorieten heb waar ik liefst wat flessen van op voorraad heb. (Tomatin 12, Arran 10)

Op zich ook leuk is de Finlaggan Eilan Mor 46%, regelmatig voor ~€25,- verkrijgbaar. Echt een prima Islay on a budget.

[Voor 33% gewijzigd door Case_C op 14-09-2021 11:47]

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 00:05
Vrijdag 8 oktober ga ik met mijn vader en zwager naar het Whisky en Rum aan Zee festival :)
https://whiskyenrumaanzee.nl/

Ben wel benieuwd, is kleiner dan die in Den Haag maar wel makkelijker te bereiken, we hebben iemand die ons kan chauffeuren en mijn ouders wonen in de buurt.

Filmpje van de vorige editie, vorig jaar niet ivm corona.

[Voor 29% gewijzigd door Vrijdag op 14-09-2021 10:12]

• Bean77
Case_C schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 09:50:
[...]

GD18 uit 2018 gaat ook voor €170,- tegenwoordig 8)7 . Ben ik blij dat ik er nog 5 voor €70,- heb gehaald.

De verzameling zweeft hier rond de 50 flessen, groeit gestaag. Merk wel steeds meer dat ik favorieten heb waar ik liefst wat flessen van op voorraad heb. (Tomatin 12, Arran 10)

Op zich ook leuk is de Finlaggan Eilan Mor 46%, regelmatig voor ~€25,- verkrijgbaar. Echt een prima Islay on a budget.
Hmm dan moet ik eens kijken of ik nog een 2018 heb staan. Ik heb nog 4 flessen van de GD18 staan a 60 eur per stuk en 4 GD 21 a 75 eur per stuk. Oh en nog 2 oude gd 15 a 65 eur per stuk. Als je nu naar de prijzen kijk gaat het nergens meer over.
Ik vind het ook leuk om te verzamelen en af en toe ook de verzameling door te gaan en rustig de flessen uit de koker/box te halen om rustig te bekijken, lekkere dram erbij ook. :9

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Zoals beloofd nog de 91 serie op de foto:
Vind t altijd wel mooi staan op die fles :p

@Bean77 Whiskybase moet ik nog eens tijd insteken :P , sta blijkbaar allang permanent ingelogd daar.. met een leeg profiel.

[Voor 7% gewijzigd door Case_C op 14-09-2021 22:11]

• Bean77
@Case_C Mooie verzameling. Deanston ben ik ook nog wel benieuwd naar. Heb zelf de 10 en de 20yo staan. Moeten ook nog eens open. Moet flink gaan doordrinken.
Glendronach is ook een mooie. Heb je een profiel op whiskybase? Zo ja dan kan je mij toevoegen (Bean77)

• Jthem
Bean77 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 13:36:
[...]

Hmm dan moet ik eens kijken of ik nog een 2018 heb staan. Ik heb nog 4 flessen van de GD18 staan a 60 eur per stuk en 4 GD 21 a 75 eur per stuk. Oh en nog 2 oude gd 15 a 65 eur per stuk. Als je nu naar de prijzen kijk gaat het nergens meer over.
Ik vind het ook leuk om te verzamelen en af en toe ook de verzameling door te gaan en rustig de flessen uit de koker/box te halen om rustig te bekijken, lekkere dram erbij ook. :9
Waanzin die prijzen hè... Heb glendronach 21 bottled 2019 staan gekocht voor 150 afgelopen jaar en dit jaar inderdaad al 20 euro duurder...diep triest eigenlijk wat je voor zo flesjes betaald.

• Bambi105
Case_C schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:19:
Zoals beloofd nog de 91 serie op de foto:
Vind t altijd wel mooi staan op die fles :p [Afbeelding]

[Afbeelding]

@Bean77 Whiskybase moet ik nog eens tijd insteken :P , sta blijkbaar allang permanent ingelogd daar.. met een leeg profiel.
Het oogt prachtig, zulke age-statements op een rijtje. Nu nog ergens een Ardbeg of Springbank uit 1991 vinden.. :9~

• Slaapje
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 22:33
Nu is mijn smaak zo veranderlijk als het weer, maar momenteel kan ik erg genieten van Glenallachie. Op dit moment staan er 3 open, te weten de 15yo, de 13yo Rioja cask & de 10yo cs batch 5.

De 13yo is op dit moment beduidend de minste voor mij (wat scherp en een aantal niet te duiden smaken). De cask strength en 15yo zijn heerlijk.

Daarnaast ook een Bourbon gehaald die me zowaar goed bevalt (vaak toch niet helemaal mijn smaak). De Wild Turkey rare breed.

Nu whiskybase maar weer eens door gaan lopen op zoek naar de volgende aanschaf.

To dare is to do

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bambi105 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 07:55:
[...]
Het oogt prachtig, zulke age-statements op een rijtje. Nu nog ergens een Ardbeg of Springbank uit 1991 vinden.. :9~
Dat zal dan waarschijnlijk wel een independent botteling worden :P , maar wie weet. Ik probeer het toch wel onder de €200,- per fles te houden, met af en toe een uitschieter. Maar goed 1 á 2 flessen per jaar voor de verzameling. En al de rest voor de 'voorraad' :P .

Hopen dat de Arran 10 binnenkort weer eens goed in de aanbieding gaat (sub-30), en heb eigenlijk ook wel weer trek in een Glen Garioch 12...

• Bean77
Jthem schreef op woensdag 15 september 2021 @ 07:30:
[...]

Waanzin die prijzen hè... Heb glendronach 21 bottled 2019 staan gekocht voor 150 afgelopen jaar en dit jaar inderdaad al 20 euro duurder...diep triest eigenlijk wat je voor zo flesjes betaald.
Ik weet nog wel toen ik 4 jaar geleden ofzo begon dat ik toen eigenlijk tot de conclusie kwam dat toen al de prijzen tov 5 jaar daarvoor al flink (in verhouding) opgelopen waren. Als je nu terugkijkt tov 4 jaar geleden kom je tot dezelfde conclusie.
Gelukkig zijn er genoeg leuke flessen voor een 'betaalbare' prijs te ontdekken. Het is alleen jammer dat de bijzondere flessen langzaam aan buiten bereik van de gemiddelde whiskydrinker groeien.

• frank..
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 18:02
Bean77 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:42:
@Case_C . Heb je een profiel op whiskybase? Zo ja dan kan je mij toevoegen (Bean77)
Ik heb je toegevoegd (frank79). Geen verkeerde verzameling moet ik zeggen. Krijg er dorst van :P

Als het goed is staat Postnl zo voor de deur met een paar nieuwe aanwinsten oOo

• frank..
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 18:02

Talisker 18
Signatory Ben Nevis 2011
The Balvenie 14 Week of Peat
Carn Mor single cask Bunnahabhain Stoisha 5yo

Voor de liefhebber heb ik trouwens nog een kortingscode van Drankdozijn. 15 euro korting op de
Glencadam 19 yo sherry cask - GLE83319NE

• hfos
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
[...]Eindhoven, 25 september. Locale slijterij waar ik regelmatig kom organiseert het. (een ardbeg embassy, tickets verkrijgbaar via hun website, DM even als je naam van slijterij en website wilt).
Hee, ik wou even doorgeven dat de site nu is bijgewerkt met nieuwe informatie - waaronder de nieuwe locatie! Fijn als je straks niet voor de verkeerde deur staat ;) . Oh en btw het is uitverkocht.

• dvanspijker
hfos schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:50:
[...]

Hee, ik wou even doorgeven dat de site nu is bijgewerkt met nieuwe informatie - waaronder de nieuwe locatie! Fijn als je straks niet voor de verkeerde deur staat ;) . Oh en btw het is uitverkocht.
Thnx! Had de tickets al besteld, en ook de mail ontvangen met de nieuwe locatie.
Hoewel iets verder weg, is het voor mij nog steeds mooi op de fiets te doen :*)

• Jthem
Ben benieuwd naar die Tobermory 21 oloroso, is al weken in reclame bij dd dat je je afvraagt waarom...

• Blaauw87
Waarom wordt er voor zoveel Whisky's de Olorosso vaten gebruikt? Zijn er zo weinig andere sherry en wijnvaten die fatsoenlijk genoeg zijn voor gebruik?
Pagina: 1 ... 29 30 31 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee