bandy schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 20:16:
[...]
Excuses, als ik mijn reactie terug lees is deze inderdaad wat weinig zeggend.
De reden waarom ik nu niet gelijk voor een 6P kies is omdat deze inmiddels alweer een jaartje oud is (update's enz..) en de planning is om mijn aankomende telefoon wat langer te houden (+2 jaar)
Verder vind ik de camera, accu duur , algehele bouwkwaliteit (look and feel) en het geluid van de speaker(s) .Het was misschien al duidelijk dat mijn voorkeur uitgaat naar stock Android alhoewel de punten hierboven in combinatie met de prijs mij van iets anders kunnen overtuigen.
Ik heb hem nu een aantal keer gezien en getest en sinds vandaag ook zelf in gebruik:
-Scherm is erg fijn, weinig vingerafdrukken, waar ik bij de Nexus 5 en iPhone 7 toch meer last van had.
-Bouwkwaliteit had ik niet de beste verwachtingen van, maar ben toch erg tevreden!
-Uiterlijk is net als de bouwkwaliteit; lage verwachting, maar toch aangenaam verrast.
-Camera is zoals alle tests/review al zeggen: geweldig.
-Speakers zijn gewoon goed, niet meer dan dat. Gebruik ze zelf ook maar weinig.
-Ligt verder goed in de hand, niet meer of minder slippery als andere modellen. (Nexus 5 heeft wel veel meer grip, elke 'nieuwe' telefoon voelt glad)
Voelde verder als een hele grote stap vooruit tov de Nexus 5 en in vergelijking met de ip7 zul je het verschil vooral moeten gaan zoeken in de OS. Het zijn beiden goede telefoons, denk dat de Pixel toch overall 'net' iets beter in voelt, behalve de looks.
Het is een hoop geld voor een merk dat zich nog niet bewezen heeft, al denk ik wel dat dit een geweldige start is. Als je echt op de centen wilt letten, ga dan voor de 6P, ander vind ik het het wachten waard.
AI, dat is toch wel spijtig! Heb zelf altijd de klok widget om daarmee snel ook je wekker te kunnen bedienen.
[
Voor 13% gewijzigd door
mouzetc op 28-10-2016 20:35
]