Acties:
  • +1 Henk 'm!
Google Pixel
Google heeft zijn Pixel-smartphones officieel aangekondigd. Niet langer brengt de zoekgigant smartphones onder in de Nexus-lijn; de nieuwe modellen zijn volgens Google volledig in eigen huis ontworpen. De toestellen krijgen Android 7.1 Nougat en Google Assistent.

De Pixel en Pixel XL werden door Rick Osterloh aangekondigd op een evenement in San Francisco. Osterloh is het hoofd van de nieuwe hardwareafdeling van Google. De smartphones zijn de eerste toestellen die zijn uitgerust met Google Assistent, de opvolger van Google Now. In chatapp Allo was al een preview van de nieuwe assistent te vinden en ook het Google Home-apparaat krijgt dezelfde assistent. Gebruikers kunnen Assistent oproepen met een spraakcommando of door de Home-knop lang in te drukken. Net als bij Siri van Apple en Cortana van Microsoft is het mogelijk om een conversatie aan te gaan met Google Assistant.

DaydreamMet 5" en 5,5" zijn de Pixel en Pixel XL iets kleiner dan hun voorgangers; de Nexus 5X en 6P hadden schermen van 5,2" en 5,7". De grote versie heeft een resolutie van 2560x1440 pixels, terwijl het kleinere toestel een resolutie van 1920x1080 pixels heeft. Beide Pixel-smartphones maken gebruik van een oledscherm en ondersteunen het vr-platform Daydream. Samen met de smartphones heeft Google de Daydream View aangekondigd voor het bekijken van vr-content.

De behuizing van de Pixel-smartphones is gemaakt van aluminium en aan de achterkant zit een deel van glas, waar ook de vingerafdrukscanner schuilt. Aan boord zit een Snapdragon 821-quadcore-soc met twee kernen op 2,15GHz en twee op 1,6GHz, gecombineerd met 4GB lpddr4-ram. Er is een usb type-c-aansluiting aanwezig met ondersteuning voor snelladen.

Beide toestellen hebben een 12,3-megapixelcamera met een f/2.0-lens en pixels van 1,55 micron. In de Mobile-test van DxO Mark scoort de camera 89 punten, dat is de hoogste score van alle smartphones op dit moment. Die score zou te danken zijn aan de beeldverwerking en algoritmes van Google. De functie HDR+ staat standaard ingeschakeld; hierbij maakt de camera bij slechte lichtomstandigheden meerdere foto's en worden deze automatisch gecombineerd. Dat moet resulteren in minder ruis en minder bewegingsonscherpte, terwijl zowel lichte als donkere delen goed belicht moeten worden. Volgens Google reageert de camera op de Pixel-smartphones sneller dan die op alle andere toestellen.

Filmen is mogelijk in 4k-resolutie en ook is videostabilisatie aanwezig. Vermoedelijk werkt dat softwarematig, want de demonstratie die Google toonde maakte gebruik van de gyroscoop om bewegingen te detecteren. Stabilisatie werkt in dat geval waarschijnlijk enkel in full-hd-resolutie. Alle foto's en video's kunnen in volledige resolutie zonder extra compressie opgeslagen worden op Google Photos, zonder opslaglimiet.

Volgens Google maken de Pixel-smartphones gebruik van een nieuwe methode voor het doorvoeren van beveiligings- en systeemupdates. Met het nieuwe proces worden updates in de achtergrond gedownload en geïnstalleerd. Ook heeft Google een klantenservicefunctie ingebouwd, waarmee gebruikers telefonisch of via een chatfunctie vanaf de Pixel-telefoon om hulp kunnen vragen. Daarbij is een screenshare-optie geïmplementeerd, zodat Pixel-eigenaren aan de helpdesk kunnen laten zien wat hun probleem is.

In 2010 maakte Google voor het eerst in samenwerking met een telefoonfabrikant een Android-toestel: de Nexus One. Sindsdien werden alle Google-smartphones ondergebracht in de Nexus-serie. Met de introductie van de Pixel-modellen stapt Google van die naamgeving af, al is het nog niet zeker of de Nexus-naam volledig verdwijnt. Het is mogelijk dat Google de Nexus-naam blijft gebruiken voor tablets, volgens geruchten werkt Huawei aan een opvolger van de Nexus 7. Google heeft de Pixel-naam echter eerder al gebruikt voor een tablet.

Met de naamsverandering en de slogan 'Made by Google' slaat de zoekgigant een nieuwe weg in, waarbij veel meer nadruk ligt op Google als maker van zowel de hardware als de software dan bij eerdere Nexus-smartphones het geval was. HTC produceert de toestellen in opdracht van Google, maar dat wordt nergens duidelijk gecommuniceerd. Volgens Rick Osterloh, die de leiding heeft over Googles hardwareprojecten, is de relatie tussen Google en HTC niet anders dan die tussen Apple en Foxconn. Google zal bij Pixel-smartphones nooit spreken van een samenwerking met hardwarefabrikanten, zegt Osterloh tegen Bloomberg. Bij de eerdere Nexus-smartphones werd de fabrikant die de hardware leverde wel altijd met naam genoemd en als partner aangeduid.

De Pixel-smartphones komen in de kleuren zilver, blauw en zwart. Op humoristische wijze worden de uitvoeringen Quite Black, Very Silver en Really Blue genoemd. De blauwe versie is een gelimiteerde uitvoering volgens Google.

In de VS en in een aantal andere landen, waaronder Duitsland, kunnen de Pixel-smartphones vooruitbesteld worden. Prijzen beginnen in de VS bij 649 dollar voor de 32GB-uitvoering van het 5"-model. In Duitsland kost de Pixel 32GB 759 euro en heeft de 128GB-uitvoering een adviesprijs van 869 euro. De Pixel XL kost respectievelijk 899 en 1009 euro met 32GB en 128GB opslagruimte. De prijzen zijn daarmee gelijk aan die van de Apple iPhone 7 en 7 Plus.

Gerelateerde topics:
[Google Pixel XL] Ervaringen en Discussie
[Google Pixel] Levertijden & Prijzen
[Google Pixel] Het grote Accessoires topic
[Google Pixel] Rooten & Custom ROM's

Google PixelGoogle Pixel XL
Android OSAndroid Nougat 7.0Android Nougat 7.0
Skinstock Androidstock Android
ChipsetQualcomm Snapdragon 821Qualcomm Snapdragon 821
Processor snelheid2200MHz2200MHz
Intern geheugen32/128GB32/128GB
RAM geheugen4096MB4096MB
Flash geheugenNeeNee
LTE-ondersteuningCategorie 9Categorie 9
Scherm5,0" 1920x1080 pixels5,5" 2560x1440 pixels
SchermtechniekAMOLEDAMOLED
Frontcamera8.0 megapixels8.0 megapixels
Backcamera12.3 megapixels12.3 megapixels
NFCJaJa
Accu (mAh, standby, spreektijd)2770mAh3450mAh
Afmetingen 143,8x69,5x8,6 mm154,7x75,7x8,6 mm
Gewicht 143 gram168
NotificatieledjeRGBRGB
BijzonderhedenVingerafdrukscanner op achterkantVingerafdrukscanner op achterkant
AdviesprijsOnbekendOnbekend

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Rykmwn0SMWU]

[ Voor 52% gewijzigd door CLB op 08-10-2016 15:27 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-05 19:34
De kleine accu, alhoewel dit uiteraard niets zegt over hoe lang hij mee gaat vind ik wel jammer.
Dat er een keuze is tussen 32GB en 128GB vind ik vrij raar.
32GB zonder uitbreiding vind ik te weinig en de 128GB versie zal denk ik toch weer een stuk duurder zijn.

Mja gelukkig geen 16GB versie, want dat vond ik zelf een vrij slechte keuze bij de 5x./

[ Voor 14% gewijzigd door Deadsy op 15-07-2016 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 21-10-2019 10:06 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
JCE schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:29:
Dit zijn allemaal gelekte specs, en het plaatje is een zelfgemaakte render van Android Police. Ik zou er nog niet te veel op vooruit lopen.
Denk dat de specs grotendeels wel zullen kloppen.
Als het geen 4GB is dan is het 3GB aan geheugen. Als het geen 821 is dan zal het de 820 zijn.
Minimaal 32GB opslag is vrij logisch.

En ja het is een render en ik betwijfel dat hij daarop gaat lijken maar dat vind ik bijzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 21-10-2019 10:06 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
en voor de rest kun je net zo goed dit: Nexus 2016? topic pakken, ook niets in bevestigd.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:09
Kees_frl schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:32:
en voor de rest kun je net zo goed dit: Nexus 2016? topic pakken, ook niets in bevestigd.
Om verwarring te voorkomen heb ik het andere topic gesloten.
[Nexus Sailfish 2016] Ervaringen en Discussie en [Nexus Marlin 2016] Ervaringen en Discussie
zijn meer in lijn met andere toestel topics en zullen daarom wel open blijven

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:15

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Hier wordt gerept over QHD voor beide devices. Is wel al een week oud nieuws.
De Marlin wordt waarschijnlijk het vlaggenschip, met een groot 5,5 inch-scherm. De Sailfish zou uitgerust zijn met een display van 5 inch. Beide beschikken over een QHD-resolutie, vermoedelijk om ondersteuning van Daydream, Google’s VR-oplossing, mogelijk te maken. Ook zijn ze beide uitgerust met 4GB RAM, een 12 megapixel-camera achterop en een 8 megapixel-frontcamera.
Alleen zou met QHD voor de Sailfish de accu, 2770 mAh, niet heel erg magertjes zijn?

Misschien moet ik maar rustig afwachten tot er officieel wat bekend gemaakt wordt. :+

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
OzzieMann schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:25:

[...]

Alleen zou met QHD voor de Sailfish de accu, 2770 mAh, niet heel erg magertjes zijn?

Misschien moet ik maar rustig afwachten tot er officieel wat bekend gemaakt wordt. :+
Misschien bizar veel vertrouwen in de powermanagement opties. Welke vaak wel eens misplaatst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:36

Laguna

Connaisseur

OzzieMann schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:25:

[...]

Staat geen bron bij, dus lijkt mij eerder gebakken lucht van Android Planet. Ik hecht meer waarde aan de informatie die Android Police naar buiten heeft gebracht op basis van een betrouwbare bron naar eigen zeggen, oftewel 5" = FHD en 5,5" = QHD.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-05 14:21
Laguna schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 00:35:
[...]

Staat geen bron bij, dus lijkt mij eerder gebakken lucht van Android Planet. Ik hecht meer waarde aan de informatie die Android Police naar buiten heeft gebracht op basis van een betrouwbare bron naar eigen zeggen, oftewel 5" = FHD en 5,5" = QHD.
Dit zou alleen wel betekenen dat sailfish niet geschikt is voor daydream, wat ik wel bijzonder vind... Ik ben benieuwd, ga zelf sowieso voor de marlin als de prijs beetje acceptabel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

luappul schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 07:57:
[...]

Dit zou alleen wel betekenen dat sailfish niet geschikt is voor daydream, wat ik wel bijzonder vind... Ik ben benieuwd, ga zelf sowieso voor de marlin als de prijs beetje acceptabel is.
Hoezo Google heeft nog geen eisen voor Daydream bekend gemaakt anders dan een AMOLED scherm.
Overigens zie je met zowel FHD als QHD pixels bij VR.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 14:22

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

1080P op een 5" scherm lijkt me prima
Accuduur heeft bij mij dan iig hogere prio dan nog hogere PPI

Benieuwd of deze mijn huidige Nexus 5 zal gaan vervangen.
De 5X kon mij niet van zijn meerwaarde overtuigen namelijk

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-05 14:21
Laguna schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 10:27:
[...]

Hoezo Google heeft nog geen eisen voor Daydream bekend gemaakt anders dan een AMOLED scherm.
Overigens zie je met zowel FHD als QHD pixels bij VR.
Ik dacht dit gelezen te hebben, maar kan dit inderdaad nergens terug vinden, my bad.... Zal waarschijnlijk een gerucht zijn geweest. In principe is 1080p natuurlijk ruim voldoende voor 5" (en ook voor 5,5"). Ik ben wel heel benieuwd wanneer Nougat aangekondigd gaat worden nu de laatste developer preview is vrijgegeven, meestal zitten daar geen maanden tussen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

luappul schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 11:58:
[...]

Ik dacht dit gelezen te hebben, maar kan dit inderdaad nergens terug vinden, my bad.... Zal waarschijnlijk een gerucht zijn geweest. In principe is 1080p natuurlijk ruim voldoende voor 5" (en ook voor 5,5"). Ik ben wel heel benieuwd wanneer Nougat aangekondigd gaat worden nu de laatste developer preview is vrijgegeven, meestal zitten daar geen maanden tussen toch?
Begrijpelijk soms is het lastig filteren. Het zou mij zeer verbazen als maar 1 van de komende Nexus toestellen Daydream ondersteunt. Voor wat betreft de release heb je wel een punt, de laatste developer versie van Marshmallow werd vorig jaar pas 17 augustus vrijgegeven, dus mogelijk zal Nougat nu een maand eerder worden uitgebracht oftewel begin september ipv begin oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
beschuitfluiter schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 11:44:
1080P op een 5" scherm lijkt me prima
Accuduur heeft bij mij dan iig hogere prio dan nog hogere PPI

Benieuwd of deze mijn huidige Nexus 5 zal gaan vervangen.
De 5X kon mij niet van zijn meerwaarde overtuigen namelijk
De 5x mij ook niet (accu en opslag).
En als er echt alleen een 32 en 128GB versie zal zijn en de 128 is een flink stuk duurder en de accuduur is weer eens meh dan laat ik deze ook aan me voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Deadsy schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:44:
[...]

De 5x mij ook niet (accu en opslag).
En als er echt alleen een 32 en 128GB versie zal zijn en de 128 is een flink stuk duurder en de accuduur is weer eens meh dan laat ik deze ook aan me voorbij gaan.
Yep; dan ga ik waarschijnlijk voor een Motorola

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:13
Ben aan het uitkijken naar dit toestel, maar ik vraag me af of de sailfish echt veel
meerwaarde zal hebben dan de nexus 5x, die voor het ogenblik zeer goedkoop is.
Ik heb nu een LG G3.

[ Voor 6% gewijzigd door andremichel op 29-07-2016 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
andremichel schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 20:04:
Ben aan het uitkijken naar dit toestel, maar ik vraag me af of de sailfish echt veel
meerwaarde zal hebben dan de nexus 5x, die voor het ogenblik zeer goedkoop is.
Ik heb nu een LG G3.
Ik ben bang dat hij een flink stuk duurder zal worden (500 euro).
Meer werk geheugen en sterkere soc, maar ik denk dat afhankelijk van wat je ermee doet hier weinig van zult merken.
Het enige echte voordeel vind ik zelf de optie voor meer opslag.

Maar daar betaal ik geen 500 euro voor.

VInd het wel een beetje jammer dat het allemaal zo high-end moet, aangezien ze daardoor beide nogal duur gaan worden.
Zoals bij de huidige 5x en 6p vind ik het logischer. Eentje met echte high end specs en eentje daar een niveau onder.

Want niet iedereen wil die high-end specs, zat mensen willen gewoon de Nexus updates.
De 5x vind ik goed maar de accu valt me iets tegen en 32GB opslag vind ik minder, en dat vind ik juist 2 belangrijke punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Omdat er ook mensen zijn die eindelijk eens een compact high-end Nexus toestel willen hebben. Om iedereen tevreden te stellen zullen ze meer dan 2 toestellen moeten uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Laguna schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:53:
Omdat er ook mensen zijn die eindelijk eens een compact high-end Nexus toestel willen hebben. Om iedereen tevreden te stellen zullen ze meer dan 2 toestellen moeten uitbrengen.
Maar 5" is bepaald niet compact. Zeker niet met de bezels zoals op de render en wat HTC normaliter presteert bij de M toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:13
[quote]Deadsy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 20:49:
[...]

Maar daar betaal ik geen 500 euro voor.

Ik vrees dat er dan veel voor de OP3 zullen gaan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Laguna schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:53:
5 inch is toch wel normaal, de 5,5 zie je tegenwoordig regelmatig en is dan weer groot.
Compact is eerder wat Sony doet, 4,6 inch.

Aangezien de meeste bedrijven eerder gaan voor een high-end 5,5 toestel inplaats van een 4.6inch toestel neem ik aan dat de markt voor grote toestellen groter is dan die van kleine.
Maar aan de andere kant zou het weer logisch zijn om een high-end 4.6 inch toestel te maken aangezien zoveel bedrijven voor 5,5 of groter toestel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 08-05 07:40
De renders lijken te kloppen als het .gif plaatje uit dit bericht http://www.androidpolice....on-new-nexuses/#ap-search inderdaad afkomstig is van de nieuwe nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Deadsy schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:44:
[...]

5 inch is toch wel normaal, de 5,5 zie je tegenwoordig regelmatig en is dan weer groot.
Compact is eerder wat Sony doet, 4,6 inch.

Aangezien de meeste bedrijven eerder gaan voor een high-end 5,5 toestel inplaats van een 4.6inch toestel neem ik aan dat de markt voor grote toestellen groter is dan die van kleine.
Maar aan de andere kant zou het weer logisch zijn om een high-end 4.6 inch toestel te maken aangezien zoveel bedrijven voor 5,5 of groter toestel gaan.
Tegenwoordig valt 5 inch onder de noemer compact. Daarnaast doelde ik met mijn opmerking op het feit dat de Nexus 5 uit 2013 het laatste "compacte" Nexus toestel was met high-end specs. De jaren daarna was er, of geen compact model of een compact model met mid-range specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:07
Zou wat zijn als we nog tot 4 oktober moeten wachten.....

https://www.droidapp.nl/n...s-4-oktober-aangekondigd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Wel goed nieuws voor OnePlus :+

Maar zou wel vreemd zijn aangezien de laatste developer preview een maand eerder is uitgebracht in vergelijking met vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:15
http://phandroid.com/2016...lin-nexus-sailfish-photo/

Ik vind het design wel wat hebben. Geen rare fratsen, maar wel anders dan andere telefoons. De vorm lijkt wat weg te hebben van de N4. Wat ik een erg fijne telefoon vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Die aankondiging lijkt te doelen op de Verizon versie van de Nexus.
Our source suggests that the Verizon retail launch of the phone would probably be some time in early October, in line with a date Droid-Life casually dropped into a story about the LG V20. We don't know what DL's source is, but it's possible - even probable, given their extensively excellent track record on Verizon rumors and leaks - that their source was referring specifically to the Verizon launch of the phone.
http://www.androidpolice....ll-the-2016-nexus-phones/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Dubrillion schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:25:
http://phandroid.com/2016...lin-nexus-sailfish-photo/

Ik vind het design wel wat hebben. Geen rare fratsen, maar wel anders dan andere telefoons. De vorm lijkt wat weg te hebben van de N4. Wat ik een erg fijne telefoon vond.
Ik vind het stuk glas op de achterkant anders wel een rare frats.

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-05 12:58

icecreamfarmer

en het is

Ik blijf hopen dat de buitenmaten hetzelfde zijn als van de nexus 5, ik wil geen grotere telefoon.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:25
Daar ziet het toch ook naar uit, een 5 en een 5,5 inch model?

• Dubrillion
Ja en toch was de N5 stukken kleiner dan de 5X

• ASW1
De 5X is 5,2 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Laatst online: 03-01 11:46
De 5x is mijn inziens ook te groot. Hopen weten ze hem toch net wat kleiner te krijgen. Ik vind de eerste foto beter dan de laatste. Ben vooral erg benieuwd wanneer hij uit gaat komen en of hij van plastic of alu wordt gemaakt.

De nieuwe Iphone komt waarschijnlijk in september, de one plus is dan ook weer te bestellen. Concurrentie genoeg dus.

[ Voor 6% gewijzigd door scorpio81 op 20-08-2016 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

icecreamfarmer schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:00:
Ik blijf hopen dat de buitenmaten hetzelfde zijn als van de nexus 5, ik wil geen grotere telefoon.
Waarschijnlijk toch iets groter, maar wel kleiner dan de 5X:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QezNxz2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim-405
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-05 16:03
Dit zijn slechts renders/leakt info dus ik denk dat de daadwerkelijke telefoon er waarschijnlijk iets anders uitziet. Maar het zou ook helemaal totaal anders kunnen zijn ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
Ben erg benieuwd naar dit toestel! Vandaag waarschijnlijk Android 7 presentatie dus ben benieuwd of wij het toestel vandaag zullen zien!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
DaveD1109 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:32:
Ben erg benieuwd naar dit toestel! Vandaag waarschijnlijk Android 7 presentatie dus ben benieuwd of wij het toestel vandaag zullen zien!
Hoe weet jij dat er vandaag presentatie is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Wat hij zei!😂

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Zou super zijn. Ben erg benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-05 17:09

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Laguna schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 00:59:
[...]

Waarschijnlijk toch iets groter, maar wel kleiner dan de 5X:

[afbeelding]
Jammer dat het toch weer meer op een iPhone moet lijken dat wat anders, maar goed, de prijs zal (HTC kennende) ook wel weer net een tikje te hoog zijn en die combinatie plus weinig innovatie en concurrenten als de Oneplus 3 gaan ervoor zorgen dat het geen bestseller gaat worden. Ik bedoel, wat is het pluspunt van deze telefoon? We gaan er binnenkort achter komen. Vorig jaar zei ik ook dat de Nexus 6P te duur was voor het geld en de Nexus 5X eigenlijk niet beter dan de Nexus 5, en waar loop ik mee? De 6P :')

En hopelijk weer plastic! Bah dat aluminium is toch echt niks, altijd óf erg koud, óf erg warm. Met de SD810 komt het meestal op het tweede neer haha :D.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
kuusj98 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:47:
[...]

Jammer dat het toch weer meer op een iPhone moet lijken dat wat anders, maar goed, de prijs zal (HTC kennende) ook wel weer net een tikje te hoog zijn en die combinatie plus weinig innovatie en concurrenten als de Oneplus 3 gaan ervoor zorgen dat het geen bestseller gaat worden. Ik bedoel, wat is het pluspunt van deze telefoon? We gaan er binnenkort achter komen. Vorig jaar zei ik ook dat de Nexus 6P te duur was voor het geld en de Nexus 5X eigenlijk niet beter dan de Nexus 5, en waar loop ik mee? De 6P :')

En hopelijk weer plastic! Bah dat aluminium is toch echt niks, altijd óf erg koud, óf erg warm. Met de SD810 komt het meestal op het tweede neer haha :D.
Nou stock Android en gegarandeerde updates vind ik toch wel een groot pluspunt! En de nexus serie heeft wereldwijd toch wel een aardige fanbase! Hier in Nederland natuurlijk niet want hier loopt iedereen met Samsung.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 27-05 17:09

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

DaveD1109 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:09:
[...]

Nou stock Android en gegarandeerde updates vind ik toch wel een groot pluspunt! En de nexus serie heeft wereldwijd toch wel een aardige fanbase! Hier in Nederland natuurlijk niet want hier loopt iedereen met Samsung.
Natuurlijk, maar die updates krijg ik nog minimaal een jaar op mijn Nexus 6P en de drie Nexus 5X'en hier in huis. Het is onlogisch om honderden euro's bij te leggen voor een telefoon die qua prestaties niet substantieel veel beter is dan het huidige model.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb een GNex, N4 en N5 gehad. De N5 viel op het laatst wat tegen. Geen 4G meer, achterklep liet wat los enz. Toen dacht ik: laat ik de S6 nemen. Prachtige build, prachtige camera, prachtig scherm. Over deze punten ben ik het nog steeds eens. Maar na anderhalf jaar neem ik de iets mindere schermen en camera's van de Nexus voor lief. De volgende telefoon wordt gegarandeerd weer een Nexus.

En ja ik weet dat de 6P een QHD Amoled scherm heeft. Maar als de nieuwe 5 en 6 qua specs identiek zijn op de schermen na, neem ik net zo goed een FHD scherm

[ Voor 16% gewijzigd door Dubrillion op 22-08-2016 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
Denk dat ik toch nog even twee maanden ga wachten.

Met een prijs van $450,- (waarschijnlijk € 450,-, een goede bouwkwaliteit en stock android toch wel erg interessant.

http://www.nexusblog.net/...n-sailfish-prices-hinted/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Dat is zeker een mooie prijs. Een aangezien ik 3 maanden na de verkoop een nieuwe telefoon mag is de prijs al weer wat gedaald. Jammer dat de Marlin dan zoveel duurder moet zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:08
Zo, ik ben benieuwd! Ik had nooit een galaxy s6 moeten kopen in plaats van een 5x ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
Dat zou echt een hele mooie prijs zijn! Ben heel benieuwd wanneer die komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vraag me meer af wat je moet betalen voor de versie met meer opslag.
Aangezien ik 32 nogal weinig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Hmm, vind deze uitspraak ook wel erg voorbarig. Zou het met een dikke korrel zout nemen.
At $449 the Nexus Sailfish is surely going to break some sales records and it might be safe to say that it will surpass the sale figures of the LG manufactured Nexus 5 from 2013.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
scorpio81 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:50:

Met een prijs van $450,- (waarschijnlijk € 450,-, een goede bouwkwaliteit en stock android toch wel erg interessant.

Reken je niet rijk. Bij introductie was de Nexus 5X $379 (bron), maar kostte hij hier €479 (bron).

Hetzelfde gold voor de Nexus 6P. Prijzen begonnen in de VS bij $499, maar in Europa kostte de goedkoopste 32 GB uitvoering maar liefst €649! (bron)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th_mas
  • Laatst online: 27-05 08:47
$450 valt me juist erg tegen, had gehoopt op ongeveer dezelfde prijs als de Nexus 5X. Zoals @Tigerblood aangeeft was die een stuk goedkoper in dollars. $450 zal wel minimaal €550 worden ben ik bang. Ik twijfel ten zeerste of ik dat er voor over heb, ook omdat de 5X zo veel in prijs is gedaalt in driekwart jaar. Dat ding is tweedehands nu praktisch onverkoopbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Th_mas schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:55:
..... ook omdat de 5X zo veel in prijs is gedaalt in driekwart jaar. Dat ding is tweedehands nu praktisch onverkoopbaar.
Ding is prima verkoopbaar zoals alle nexussen.
Alleen niet wanneer je hem voor de idiote introductieprijs hebt gekocht en verwacht dat geld terug te zien.
Voor de huidige prijzen is het nog steeds een uitstekend en concurrerend toestel, en het zou best kunnen dat hij nog een tijdje in de verkoop blijft aangezien hij in een heel ander prijssegment zal zitten dan de nieuwe nexussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Als het prijsverschil usd / eur weer zo groot wordt, is het dan een optie om 'm te importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
170074 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:54:
Als het prijsverschil usd / eur weer zo groot wordt, is het dan een optie om 'm te importeren?
Heb je uitgerekend hoe groot dat verschil is na verzend- en douanekosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

ASW1 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:02:
[...]
Ding is prima verkoopbaar zoals alle nexussen.
Alleen niet wanneer je hem voor de idiote introductieprijs hebt gekocht en verwacht dat geld terug te zien.
Voor de huidige prijzen is het nog steeds een uitstekend en concurrerend toestel, en het zou best kunnen dat hij nog een tijdje in de verkoop blijft aangezien hij in een heel ander prijssegment zal zitten dan de nieuwe nexussen.
Uitstekend en concurrerend toestel vergeleken met andere mid-range toestellen bedoel je neem ik aan, want met high-end gaat die vlieger zeker niet op. De 5X heeft bij lange na niet het succes van de 5 gehaald, dus ik betwijfel of die nog lang verkocht zal worden zodra de nieuwe er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik bedoel precies wat ik schrijf, voor de huidige prijzen is het een uitstekend en concurrerend toestel.
Niet vergeleken met toestellen die het dubbele kosten uiteraard, maar waarom zou je dat doen.
Dat is ook precies de reden waarom hij verkocht kan worden naast de nieuwe die in een heel ander prijssegment zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
Mijn vriendin heeft de 5X. Prima toestel maar ik vind de bouwkwaliteit zeker niet top (voelt een beetje fragiel aan).

Als de Sailfish € 550,- gaat kosten dan zal het zeker geen succes worden in NL. Ik denk dat ik zelf voor een ander toestel ga. Aangezien ik echt een ander toestel nodig heb en een S7 of een One plus 3 lijkt me ook een prima alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
scorpio81 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:01:
Mijn vriendin heeft de 5X. Prima toestel maar ik vind de bouwkwaliteit zeker niet top (voelt een beetje fragiel aan).

Als de Sailfish € 550,- gaat kosten dan zal het zeker geen succes worden in NL. Ik denk dat ik zelf voor een ander toestel ga. Aangezien ik echt een ander toestel nodig heb en een S7 of een One plus 3 lijkt me ook een prima alternatief.
En dan de s7 of opo plus laten vallen en chacka!! In barrels!! Als je dan toch op zoek bent naar brouwkwaliteit zou ik toch even verder kijken!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

DaveD1109 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:17:
[...]

En dan de s7 of opo plus laten vallen en chacka!! In barrels!! Als je dan toch op zoek bent naar brouwkwaliteit zou ik toch even verder kijken!
Dat zegt niks over bouwkwaliteit. Van bijna alle toestellen zal het scherm kapot gaan bij een ongelukkige val op een harde ondergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Laguna schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:42:
[...]

Dat zegt niks over bouwkwaliteit. Van bijna alle toestellen zal het scherm kapot gaan bij een ongelukkige val op een harde ondergrond.
Had het ook meer over de achterkant. ;)
Maar de nexus 5x vergelijken met de s7 is natuurlijk niet helemaal fair.
De n5x is voor zijn prijsklasse (van tegenwoordig) een prima gebouwd toestel en dito specs.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

DaveD1109 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:45:
[...]

Had het ook meer over de achterkant. ;)
Maar de nexus 5x vergelijken met de s7 is natuurlijk niet helemaal fair.
De n5x is voor zijn prijsklasse (van tegenwoordig) een prima gebouwd toestel en dito specs.
Dan ging je vergelijking alleen op voor de S7, bij de OP3 is de achterkant van aluminium. Ik heb zelf overigens niks met mid-range en dus per definitie niks met de 5X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Laguna schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:51:
[...]

Dan ging je vergelijking alleen op voor de S7, bij de OP3 is de achterkant van aluminium. Ik heb zelf overigens niks met mid-range en dus per definitie niks met de 5X.
My bad! Ik verwarde de opo 3 met de x.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
scorpio81 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:50:

Die website is niet heel betrouwbaar. De vorige keer dat zij "exclusieve" informatie hadden over de Nexussen hadden ze het verkeerd. De Sailfish zou namelijk een plastic behuizing hebben. Die informatie is ontkracht door Androidpolice. De enige website die wel betrouwbaar is mbt Nexus geruchten is Androidpolice. Andere websites moet je met een korrel zout nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Niet bepaald nieuw, diezelfde source had op 13 juli al deze video gepost. Bij deze renders hebben ze alleen de 3,5mm poort toegevoegd die ze waren vergeten en een andere achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 25-05 12:58

icecreamfarmer

en het is

Nu zeg ik het niet graag maar dit lijkt wel erg sterk op een iphone 6. :'(

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Nu lijken tegenwoordig heel veel telefoons op elkaar.
Maar al pak je de HTC Nexus Sailfisch/Marlin en de nieuwe HTC A9 dan vind ik dat de nieuwe Nexus echt niet veel op de iPhone lijkt.

Homebutton zit er niet op, scanner zit op de achterkant. Achterkant is deels glas waardoor ik persoonlijk vind dat hij een heel uniek uiterlijk krijgt.

Blijft een persoonlijke mening natuurlijk. Waar ik me meer druk om maak is of ik voor kaal alu of voor de zwarte versie gaat. Ik ben altijd heel zuinig op me telefoons en ik heb dan ook geen case eromheen. Mijn S6 heeft een mini deukje op de zijkant en doordat het kaal alu is zie je het niet. Had deze zwart geweest dan valt het al veel meer op. Dit zie je ook veel bij de alu en zwarte Nexus 6P 8)

[ Voor 37% gewijzigd door Dubrillion op 30-08-2016 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:17
Hoewel ik m´n huidige Nexus 5 pas een jaar heb vind ik dat hij erg traag is geworden. Ik mag verlengen, en zie dus graag de Sailfish voor een redelijke prijs geïntroduceerd worden.

Het duurt voor m´n gevoel alleen vrij lang voordat ze met echt nieuws komen..

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik ben Sailfish in de gaten aan het houden ivm DayDream en vind de uiteenlopende specs toch een beetje vreemd.

1080p is een vrij lage resolutie voor VR, veel screendoor effect is onvermijdelijk. 1440p is een stuk beter, maar dat model heeft identiek dezelfde chipset aan boord: Dat betekent dat je lagere framerates zou halen dan het goedkopere model in dezelfde VR applicaties.

We zullen de officiele presentatie maar afwachten zeker.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 09:16
Tigerblood schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:45:
Reken je niet rijk. Bij introductie was de Nexus 5X $379 (bron), maar kostte hij hier €479 (bron).

Hetzelfde gold voor de Nexus 6P. Prijzen begonnen in de VS bij $499, maar in Europa kostte de goedkoopste 32 GB uitvoering maar liefst €649! (bron)
Vergeet niet: prijzen in de Verenigde Staten worden altijd exclusief BTW aangegeven omdat dat per Staat verschilt en een klant bij aankoop naast de aangegeven prijs nog de lokale BTW moet aftikken. Neem je dus $379 voor de Nexus 5X en tel je daar de Nederlandse 21% BTW bij op dan kom je uit op $459. Dat is al bijna een 1-op-1 conversie naar de Nederlandse introductieprijs van €479.

Een Amerikaanse prijs voor de Sailfish van $449 zal dus in NL inclusief BTW waarschijnlijk neerkomen op €599. Waarmee het wel een vrij prijzig toestel is met behoorlijk wat concurrentie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 12:27
Haay schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:23:
[...]

Vergeet niet: prijzen in de Verenigde Staten worden altijd exclusief BTW aangegeven omdat dat per Staat verschilt en een klant bij aankoop naast de aangegeven prijs nog de lokale BTW moet aftikken. Neem je dus $379 voor de Nexus 5X en tel je daar de Nederlandse 21% BTW bij op dan kom je uit op $459. Dat is al bijna een 1-op-1 conversie naar de Nederlandse introductieprijs van €479.
Ware het niet dat 1 U.S. dollar = 0.897738596 Euros (bron: Google ;)), waardoor je in principe op €412 uit zou moeten komen. LG / Google hebben gewoon de toestellen destijds in de VS agressiever geprijsd dan in Europa. Dit heeft niets te maken met de Nederlandse BTW die in de VS niet vermeld wordt. Overigens zijn die prijzen een paar maanden later wel gezakt, wellicht was het een bewuste keuze om vraag niet het aanbod te laten overstijgen, maar dat is slechts gissen.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
3D render gebaseerd op de laatste geruchten en gelekte plaatjes!😀
http://m.gsmarena.com/nex...ave_a_look-news-20237.php

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
Haay schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:23:
[...]

Een Amerikaanse prijs voor de Sailfish van $449 zal dus in NL inclusief BTW waarschijnlijk neerkomen op €599. Waarmee het wel een vrij prijzig toestel is met behoorlijk wat concurrentie...
pfff 600 euro zou echt veel te veel zijn. Ik denk dat iedereen die een nexus wil kopen toch wel stiekem hoopt op wat goedkopers. Zo niet dan zullen ze nog wachten of voor een ander toestel gaan.
Ik ga in ieder geval voor een honor 8, of toch maar de sony x performance als de nexus 600 euro word. Lastige keuzes allemaal.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Rox92 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:13:

pfff 600 euro zou echt veel te veel zijn. Ik denk dat iedereen die een nexus wil kopen toch wel stiekem hoopt op wat goedkopers.
Tsja, misschien mikken ze met dit toestel op een hele andere doelgroep.
Dat google niet meer aan de naam "nexus" vasthoudt lijkt daar in ieder geval al op te duiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 09:16
Rox92 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:13:
pfff 600 euro zou echt veel te veel zijn. Ik denk dat iedereen die een nexus wil kopen toch wel stiekem hoopt op wat goedkopers. Zo niet dan zullen ze nog wachten of voor een ander toestel gaan.
Ik ga in ieder geval voor een honor 8, of toch maar de sony x performance als de nexus 600 euro word. Lastige keuzes allemaal.....
Tja, ik heb nu nog een Nexus 5. Op 31 oktober 2013 gekocht voor €399. Hij doet het nog steeds best goed, maar de leeftijd begint merkbaar te worden. Na bijna 3 jaar dagelijks gebruiken ben ik wel toe aan een nieuwe mobiel. Maar als de nieuwe 'Sailfish' inderdaad €600 gaat kosten bij release, terwijl de Nexus 5X (32GB versie) nu voor €284 te koop is, dan is dat verschil wel heel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
600 zou wel heel prijzig zijn. Ik denk dat als ze het nu willen uitbrengen ze sneller verkopen rond de 400 als max dan met 600

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
De 5X was aan het begin ook te duur, dus die fout zie ik ze wel weer maken.
Ik hoop zelf ook op max 400 maar met de specs denk ik dat het eerder rond de 500 zal zitten.

Mja de 32GB versie zou ik sowieso te klein vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
De kans is groot dat we dit topic Google Pixel kunnen gaan noemen (zie homepage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34124

Ja ik wil graag in de pixel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
Mijn inziens is €450,- al teveel voor dit toestel.

Ik heb zojuist een S7 aangeschaft icm een abonnement bij T-mobile. Voor een abbo met onbeperkt bellen en 6 gig aan data betaal je nu € 20,- en voor het toestel €450,- (gsmweb).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:00
Maar goed dat we niet allemaal de zelfde smaak hebben. Anders zou het toch heel saai worden. Ik zelf zit zeker op dit toestel te wachten, en zou nog niet gratis een jaar met een Samsung rond lopen. Dus maar eens afwachten wat de prijs straks zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:51
scorpio81 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:48:
Ik heb zojuist een S7 aangeschaft icm een abonnement bij T-mobile. Voor een abbo met onbeperkt bellen en 6 gig aan data betaal je nu € 20,- en voor het toestel €450,- (gsmweb).
En T-Mobile branded waarschijnlijk met trage updates.

Opel Ampera-e, Zappi V2 1F32A, 10x250Wp Solar, SMA 2100TL, Remeha Calenta 40C CW5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:43
Hoewel ik net een nieuwe iPhone SE heb, blijf ik deze telefoon interessant vinden. Gelukkig blijven de iPhones redelijk prijsstabiel (zeker wanneer goed behandeld), want ik kan er nog niet echt aan wennen. Maar dan moet de prijs toch écht wel lager zijn dan €450; zoveel krijg je er ook niet voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
scorpio81 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:48:
Mijn inziens is €450,- al teveel voor dit toestel.

T-mobile is anders redelijk snel hoor met updates! Tenzij er wat mee is.
Ik had een Sony xperia z5 compact en kreeg de update eerder dan de unbranded versie!

DaveD

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik zit ook al even op dit toestel te wachten, had dit topic nog niet gezien.
5,5" vind ik nu net iets te groot, dan had ik wel een OP3 gekocht.
Maar fijn dat het toestel door HTC gemaakt wordt, mijn M7 en M8 zijn erg goed bevallen. De 10 vind ik toch nog wat te duur (en blijft ook erg duur), maar anders was dat mijn vervolg toestel geworden.

Overigens hoop ik erg dat er toch nog uitbreidbaar geheugen bij komt, anders zie ik mezelf genoodzaakt de 128GB variant aan te schaffen.

[ Voor 16% gewijzigd door Majesty op 08-09-2016 13:03 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Majesty schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:32:
Overigens hoop ik erg dat er toch nog uitbreidbaar geheugen bij komt, anders zie ik mezelf genoodzaakt de 128GB variant aan te schaffen.
De Nexus toestellen kennende zit er geen uitbreidbaar geheugen bij. Tot nu toe heeft geen één Nexus toestel dat gehad namelijk.

• Laguna

Laguna

Connaisseur

rens-br schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:08:
[...]

De Nexus toestellen kennende zit er geen uitbreidbaar geheugen bij. Tot nu toe heeft geen één Nexus toestel dat gehad namelijk.
De Nexus toestellen niet nee, maar misschien de Pixel toestellen wel :+

rens-br schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:08:
Tot nu toe heeft geen één Nexus toestel dat gehad namelijk.
That's not true ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Laguna schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:09:
[...]
De Nexus toestellen niet nee, maar misschien de Pixel toestellen wel :+
Haha wie weet. Valt nu helaas nog weinig over te zeggen.
Je hebt gelijk. De Nexus S en One hadden beide wel een microSD slot. Maar alle recentere Nexus toestellen niet.

• Laurence007
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-05 21:10
YouTube: Exclusive: 360-degree render of the HTC Nexus 'Sailfish' Renders in 360 graden van AA, in samenwerking met Onleaks. Kan me herinneren dat Onleaks de renders voor de Nexus 6P en 5X ook redelijk accuraat had. Enige wat ik mis is de Google branding die op de achterzijde aanwezig zou moeten zijn, volgens Android Police.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Laurence007 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 23:08:
YouTube: Exclusive: 360-degree render of the HTC Nexus 'Sailfish' Renders in 360 graden van AA, in samenwerking met Onleaks. Kan me herinneren dat Onleaks de renders voor de Nexus 6P en 5X ook redelijk accuraat had. Dit filmpje gaat de komende tijd veel afgespeeld worden bij mij. Enige wat ik mis is de Google branding die op de achterzijde aanwezig zou moeten zijn volgens Android Police. En ja, het filmpje & artikel gaan over Sailfish, maar Marlin komt er precies hetzelfde uit te zien volgens de geruchten.
Thanks voor de link.
Ik vind het eerlijk gezegd maar een dik lelijk ding ogen, maar moet zeggen dat veel telefoons er in het echt wel mooier uit zien dan op afbeeldingen, voor mij.
Nu maar hopen dat het 128gb kleine model een beetje mooi geprijsd is >:), nog ongeveer 3 weken en we weten het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-04 09:08
Laurence007 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 23:11:
YouTube: Exclusive: 360-degree render of the HTC Nexus 'Sailfish' Renders in 360 graden van AA, in samenwerking met Onleaks. Kan me herinneren dat Onleaks de renders voor de Nexus 6P en 5X ook redelijk accuraat had. Enige wat ik mis is de Google branding die op de achterzijde aanwezig zou moeten zijn, volgens Android Police.
Ben er absoluut niet kapot van en vind het eerder lelijk. Eerst maar de echte beelden afwachten want dat is vaak weer anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
UI Screenshots van de Pixel (XL):
Link1
Link2
Bron

[ Voor 8% gewijzigd door Majesty op 12-09-2016 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Je bron vermelding gaat naar een HTC discussie uit april 2015. :+

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Xanion schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:40:
[...]

Je bron vermelding gaat naar een HTC discussie uit april 2015. :+
Hé even goed opletten hè, dat is hét HTC flagship topic van XDA! Het stamt dan weliswaar uit 2015, maar er wordt nog dagelijks in gepost >:) . Ideaal om nieuwtjes bij te houden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Majesty schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:26:
[...]

Hé even goed opletten hè, dat is hét HTC flagship topic van XDA! Het stamt dan weliswaar uit 2015, maar er wordt nog dagelijks in gepost >:) . Ideaal om nieuwtjes bij te houden :).
Ik let goed op. :) Ik zou alleen dan niet pagina 2399 in je url zetten, maar de laatste pagina van de discussie. (zo'n 2500 pagina's verder)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Let op:
Voor Accessoires: [Google Pixel] Het grote Accessoires topic.
Voor Levertijden & Prijzen: [Google Pixel] Levertijden & Prijzen.
Voor Rooten & Custom ROM's: [Google Pixel] Rooten & Custom ROM's.