Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Xanion schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:34:
[...]

Ik let goed op. :) Ik zou alleen dan niet pagina 2399 in je url zetten, maar de laatste pagina van de discussie. (zo'n 2500 pagina's verder)
Haha, dan heb ik niets gezegd!
Maar bij mij is 2399 de laatste pagina. Misschien omdat ik ingelogd ben?
Ik heb de bron in ieder geval aangepast naar het specifieke bericht waar het om draait :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:44
Ik heb de Pixel Launcher even geinstalleerd. In vergelijking met de Nexus Launcher zitten er wat kleine verbeteringen in. De iconen zijn wat kleiner gemaakt en het oogt gelijk wat netter. Het enige voordeel van TouchWiz is dat je mappen kan maken in je apptray. Daardoor kan je alle Samsung pestzooi in een map gooien. Doordat de iconen wat kleiner zijn en er vijf naast elkaar passen oogt het toch netjes :)

Hij voelt ook snappier dan de vorige versie en de TouchWiz versie _/-\o_
Wat ook super en snel werkt: als je app tray pijl ingedrukt houdt, gaat hij automatisch naar apps zoeken en komt het toetsenbord omhoog O+

[ Voor 20% gewijzigd door Dubrillion op 14-09-2016 08:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
http://magseriesusa.net/2...revision-android-7-1-usa/
Zoals al op vele websites verspreid vandaag, nieuwe leaks over de chipset (820 2nd revision) en RAM (4GB). Maar de bovenste link beschrijft als enige microSD card support, laten we het hopen!
Dat de Nexus One van HTC destijds ook microSD support had geeft wel hoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40
Verwachte grootte van de Google Pixel:
http://imgur.com/a/Jhflm
Iets groter dan de iPhone 6S en iets kleiner dan de Nexus 5X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
AquaSheep schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:32:
Mooie afmeting! Ongeveer net als de galaxy s7 denk!

DaveD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-06 09:37

icecreamfarmer

en het is

Het zou mooi zijn als ze de nexus 5 zelf er ook bij hadden geplaatst.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-04 14:36

ormagon

Definitely Maybe

icecreamfarmer schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:03:
[...]

Het zou mooi zijn als ze de nexus 5 zelf er ook bij hadden geplaatst.
Vind het wel vrij logisch dat die er niet bij zit. Ten eerste omdat die alweer uit oktober 2013 stamt (we vergelijken ook niet meer met de iPhone 5s). Maar ook omdat de Nexus 5 vrijwel even groot is als de iPhone 6, dus eigenlijk heb je de vergelijking al. Voor de duidelijkheid:

http://www.phonearena.com...s-5/phones/9815,9593,8148

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-06 20:51
Dat is goed nieuws! Mooi formaat, wat mij betreft is 5" toch wel de limiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik ben ook een fan van de 5'' telefoons. Ik heb alleen wel vaak de neiging om dan voor de grotere te gaan omdat deze betere specs heeft. Nu zal ik van FullHD en QHD niet erg balen, maar wel als het hele VR gebeuren alleen voor de XL gemaakt wordt. Of als de XL wel OIS camera heeft enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-06 17:55
Is het nu zeker dat het een 5" scherm wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Oei, de kleine pixel wordt ineens erg duur.. 649 dollar voor het basis model is echt te veel :| ;w

http://www.androidpolice....financing-will-available/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RienkK
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-05 18:26
Ik zat een tijdje uit te kijken naar deze telefoon, alleen bij die prijs wordt het 100% zeker de OP3. Als de OP3 een iets kleiner scherm had gehad en dezelfde software support als Google had ik deze keuze al gemaakt. Ach, nog even afwachten tot 4 oktober en dan hak ik de knoop wel door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-06 12:38
Ik zou geen conclusies trekken voordat de prijzen officieel bekend zijn. Ik denk echt niet dat Google de Pixel voor deze hoge prijs gaat verkopen, tenzij de telefoon héél erg goed is en ze er services aan verbinden zoals minimaal x jaar updates, goede service, etc. Als ze de premium telefoon route a la Apple op willen moeten ze Apple service kunnen bieden, vind ik. Zo niet, dan is de kans groot dat deze telefoon een flop wordt, al maakt Google wel meer rare sprongen de laatste tijd (Allo en Duo, waar gaat dát dan over?)

[ Voor 63% gewijzigd door Belecthor op 20-09-2016 00:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
http://www.androidpolice....ogle-pixel-pixel-xl-leak/

Ik ben wel benieuwd wat ze aan de voorkant onderin geblurred hebben. Ik hoop geen HTC logo :S

Ik vind de designs wel wat hebben. Niet heel boeiend, maar door het glazen stuk gaat de telefoon toch opvallen. Misschien gewoon een plastic screenprotector zodat hij wat minder glad wordt.

Ik wil nog wel de volledige featureset zien en waar de verschillen zitten.

Edit: http://www.androidpolice....l-featuring-google-pixel/

Zo te zien zit er geen HTC merknaam aan de voorkant 8)

[ Voor 94% gewijzigd door Dubrillion op 20-09-2016 07:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

SOEFuture schreef op maandag 19 september 2016 @ 22:37:
Oei, de kleine pixel wordt ineens erg duur.. 649 dollar voor het basis model is echt te veel :| ;w

http://www.androidpolice....financing-will-available/
Dat moet een grap zijn.
Dat is 2x zoveel als dat ik voor de n5 heb betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
icecreamfarmer schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:13:
[...]

Dat moet een grap zijn.
Dat is 2x zoveel als dat ik voor de n5 heb betaald.
Lijkt me ook onwaarschijnlijk, met die prijs kun je beter een S7 (of een iphone) kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:10
Ik zie een introductieprijs van 649,- nog wel gebeuren hoor.
Een maand later zijn de prijzen dan al 100 euro gezakt, en zo gaat dat voort tot hij ergens bij 399 euro stabiliseert na een half jaartje ofzo. En dan koop ik hem alsnog.

Vergeet ook niet hoe dat met de 5x ging; in een half jaar 40% eraf:
Afbeeldingslocatie: https://s21.postimg.org/bu71t6asn/prijsontw.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

649 dollar voor een 1080p scherm en 32 gig geheugen lijkt me totaal niet realistisch. Ik neem het wel met een dikke korrel zout.

En anders ga ik wel gewoon voor een 5x :)

[ Voor 14% gewijzigd door boe2 op 20-09-2016 11:34 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

boe2 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:10:
649 dollar voor een 1080p scherm en 32 gig geheugen lijkt me totaal niet realistisch. Ik neem het wel met een dikke korrel zout.

Of een Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdude99
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-06 16:53
boe2 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:10:

Als het die prijs heeft (en de XL versie dus duurder is) ruil ik mijn Nexus 5 in voor een S7 edge. :)

Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Tegenwoordig betaal je voor 1080p en 32GB zo'n 160€ als je voor de Redmi Note 3 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Vorig jaar kostte de Nexus 5X $380 en €480. Als je dat prijsverschil doortrekt naar de verwachtte $650 voor de Pixel, dan kom je uit op €750!!!

• ToolRules
  • Laatst online: 28-11-2021
Ik heb vorige week mijn N5 vervangen door een 5X.
Momenteel 300 euro voor 32GB en voor mijn prima specs... :-)
Vermoed dat de Pixels veel te duur gaan worden en dat heb
ik er niet voor over...

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
ToolRules schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:13:
Ik heb vorige week mijn N5 vervangen door een 5X.
Momenteel 300 euro voor 32GB en voor mijn prima specs... :-)
Vermoed dat de Pixels veel te duur gaan worden en dat heb
ik er niet voor over...
300 euro van de Nexus 5 naar de 5x is ook vrij prijzig aangezien het verschil in beide toestellen niet echt groot is.

• ToolRules
  • Laatst online: 28-11-2021
Ik moest wel, de N5 begon gebreken te vertonen...
Maar voor mij zijn de specs van de N5 prima hoor!
Een veel beter alternatief voor 300 euro niet gevonden.
Rezje schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:42:
[...]

300 euro van de Nexus 5 naar de 5x is ook vrij prijzig aangezien het verschil in beide toestellen niet echt groot is.

[ Voor 15% gewijzigd door ToolRules op 21-09-2016 16:51 ]

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-06 11:19

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

649 Dollar hè... dat is ook nog eens ex BTW
Als dit waar wordt, dan verkopen ze er aan deze kant van de plas écht verdomd weinig

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:39

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik geloof niks van die prijs.

https://untappd.com/user/OzzBier

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-06 18:38
Er zijn ook al andere prijzen genoemd, dus het blijft gokken. Op 4 oktober weten we meer.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeneunited
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-06 15:53
Hoe is het eigenlijk gegaan met de verkoopcijfers van de 5X? En dan vooral in het begin, tegen die (te) hoge prijzen? Was de verkoop bij release een beetje goed, of tegenvallend waardoor ze snel zijn gezakt? Ik hoop op het laatste, en dat ze niet nog een keer die fout willen maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-02 02:42
Is er nog een beetje hype hier voor de pixel? :)

Kan niet wachten op 4 oktober. Hoopt dat het een toppertje wordt.
Zit stiekem al een beetje rond te kijken wat het gaat worden als de pixel tegenvalt. Van wat er nu geleaked is word ik nog niet echt warm.
Wat is jullie alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
janwer schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:31:

Zit stiekem al een beetje rond te kijken wat het gaat worden als de pixel tegenvalt. Van wat er nu geleaked is word ik nog niet echt warm.
Bij mij weinig hype als ik die bezels zie. echt een no go, zeker met on screen knoppen. Een Oneplus 3 of Redmi Note 3 Pro zie ik als alternatieven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:48

Laguna

Connaisseur

Ik heb al een OP3, top toestel. Ik verwacht weinig van de Pixels. Ik ben wel benieuwd hoe Google ze in de markt gaat zetten en of ze een marketing campagne gaan voeren, dat is namelijk wel essentieel voor de verkoop.

Hier overigens nog wat recente renders:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/imgroot/news/16/09/google-pixel-renders/inline/-728/gsmarena_002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/imgroot/news/16/09/google-pixel-renders/inline/-728/gsmarena_003.jpg

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepperNutz
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
@laguna; dat ziet er al veelbelovend uit :)

Wil vanaf volgende maand weer een android telefoon proberen na 4 jaar een Apple telefoon gebruikt te hebben. Heb de HTC 10 al geprobeerd maar de camera viel erg tegen in vergelijking met mijn twee jaar oudere telefoon, heb dan ook hoge verwachtingen van deze telefoon. Als deze renders legit zijn dan is de voorspelde verkoopprijs nog het enige struikelpunt voor deze telefoon imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Ik zit ook te wachten op 4 oktober en de reviews over de camera van de telefoon, zoals het er nu naar uit ziet wordt het mijn opvolger. 5,5" van de OP3 is me net iets te groot en de HTC10 nog net wat te duur.
Nu bidden dat de prijs van het 128gb model een beetje mee valt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Afbeeldingslocatie: https://www.androidpolice.com/wp-content/uploads/2016/09/nexus2cee_pixel-leak-728x400.png

Dit zou een officiele press release foto zijn.
Hij is te vinden via Android Police uiteraard.
Ziet er toch wel netjes uit.

Ik weet alleen niet wat ik ervan vind dat de apps aan de onderkant een blurred uit balk hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door Dubrillion op 27-09-2016 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:38

Zelfde hier. Kom van Sony Z3c, dus een 5,5 inch wordt echt te groot.
Wil eigenlijk een telefoon met zo min mogelijk 'kinderziektes' en heb helaas niet zo'n goede ervaring met de (1e batch) nexus 5. Echter staat het hele concept me wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Achja of een instelling of een andere launcher installeren.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:57
Laguna schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:36:
[...]

Ik heb al een OP3, top toestel. Ik verwacht weinig van de Pixels. Ik ben wel benieuwd hoe Google ze in de markt gaat zetten en of ze een marketing campagne gaan voeren, dat is namelijk wel essentieel voor de verkoop.

Hier overigens nog wat recente renders:

[afbeelding]

[afbeelding]
Mag toch hopen dat bij de witte het glas ook wit/doorzichtig is.... :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rox92 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:50:
Mag toch hopen dat bij de witte het glas ook wit/doorzichtig is.... :|
Afbeeldingslocatie: https://cdn3.androidworld.nl/98fd6c4ded/media/thumbnails/ed/1b/ed1b04bf3ccf229af5fbfed0e9ff0387.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje

Echt een hype is er bij mij niet maar ik wil van mijn Lumia 950XL af, het toestel is te groot en ik heb ook niet echt veel vertrouwen meer in WM10. Ik had er meer van verwacht maar ook MS geeft WM10 op dit moment geen prioriteit.
Ik wil niet meer dan een 5" scherm hebben omdat het anders niet praktisch meer is tijdens het werk. Ik heb sowieso altijd mijn 4G iPad bij voor in de pauzes en de momenten dat ik wachttijd heb bij de klant. Mijn voorwaarde voor een smartphone is dat er een stock-OS opstaat en ik overweeg terug te gaan naar Android. Dan zal er echter wel een normale prijs voor de Pixel 5" moeten komen want voor de €769 die nu circuleert wordt de iPhone 7 een serieus alternatief voor mij.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:51
Ik vraag me altijd af waarom een IPhone, Samsung s wel een premium prijs mag hebben. Maar als de pixel straks gelijk waardige specificatie en bouw kwaliteit zou hebben toch zogenaamd goedkoper moet zijn.

Maar een IPhone kopen omdat een andere product een zelfde prijs hanteert, dan zou ik meteen een iPhone gaan halen.

Ik hoop zelf ook natuurlijk dat hij goedkoper dan de verwachte prijs zal worden, afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
De reden dat ik bij een dergelijk hoog bedrag ook een iPhone overweeg is omdat ik uit het verleden (3GS) al het een en ander aan betaalde apps en muziek heb staan. Daarnaast valt het mij op dat er apps zijn die er op mijn iPad beter uitzien dan op mijn Nexus 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeneunited
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-06 15:53
remanus schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:06:
Ik vraag me altijd af waarom een IPhone, Samsung s wel een premium prijs mag hebben. Maar als de pixel straks gelijk waardige specificatie en bouw kwaliteit zou hebben toch zogenaamd goedkoper moet zijn.
Omdat dat hetgene is waar mensen zich tegen afzetten? iPhone's met een belachelijk hoge prijs in verhouding tot prijs om hem te laten maken puur "omdat het een iPhone is".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
Een samsung heeft een premium prijs, maar daar krijg je wel een hoop voor terug. Bouwkwaliteit, IP68 rating,
beste amoled scherm, camera, fast charging, draadloos laden, SD-card slot enz. Zelfde geldt voor de Iphone.
Vraag is of de Pixel zijn hoge prijs waar kan maken met features, naast de stock android.

• Dubrillion
Amoled scherm is top, maar voor mij geen must.
Camera is ook belangrijk, maar hoeft voor mij de allermooiste te zijn.
Draadloos laden moet wel terug komen. Dat is echt een uitkomst voor je USB poort. SD kaart slot hoeft ook niet. Ik heb nu 64Gb en dat is meer dan genoeg.

Hij moet snel, betrouwbaar en strak zijn. IP68 zou wel echt top zijn, maar heb voor mijn huidige telefoon ook een stevige waterdichte hoes waar ik de telefoon in kan doen.

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-06 14:13
janwer schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:54:
Een samsung heeft een premium prijs, maar daar krijg je wel een hoop voor terug. Bouwkwaliteit, IP68 rating,
beste amoled scherm, camera, fast charging, draadloos laden, SD-card slot enz. Zelfde geldt voor de Iphone.
Vraag is of de Pixel zijn hoge prijs waar kan maken met features, naast de stock android.
Dat zelfde geldt voor een iPhone? Daar krijg je dat wat jij noemt, allemaal precies niet.

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:31
Dubrillion schreef op woensdag 28 september 2016 @ 07:24:
Amoled scherm is top, maar voor mij geen must.
Camera is ook belangrijk, maar hoeft voor mij de allermooiste te zijn.
Draadloos laden moet wel terug komen. Dat is echt een uitkomst voor je USB poort. SD kaart slot hoeft ook niet. Ik heb nu 64Gb en dat is meer dan genoeg.

Hij moet snel, betrouwbaar en strak zijn. IP68 zou wel echt top zijn, maar heb voor mijn huidige telefoon ook een stevige waterdichte hoes waar ik de telefoon in kan doen.
Kijk en als al die "premium" zaken niet terugkomen in de Pixel, kunnen ze ook geen "premium" prijs vragen. Ik heb (buiten wat snelheid/ram) weinig harde wensen (nou ja, niet te groot), maar als ik "weinig" krijg, wil ik ook niet de hoofdprijs betalen.

• janwer
AFCAjax schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:01:
[...]

Dat zelfde geldt voor een iPhone? Daar krijg je dat wat jij noemt, allemaal precies niet.
Uiteraard, maar ook de Iphone heeft zo zijn dingen die de premium prijs verantwoorden.
Camera, beste SoC enz.

Anoniem: 386020

Heeft iemand meer informatie over de camera? Ik ben benieuwd hoe deze presteert. Ansich ben ik benieuwd hoe de telefoon presteert ten opzichte van de DTEK60 van Blackberry.

• Majesty
  • Niet online
Anoniem: 386020 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:29:
Heeft iemand meer informatie over de camera? Ik ben benieuwd hoe deze presteert. Ansich ben ik benieuwd hoe de telefoon presteert ten opzichte van de DTEK60 van Blackberry.
De IMX378 sensor zit er als het goed is in. In de Nexus 6P zat de IMX377.
Wat aanpassing is weet ik niet, gok dat 'ie gelijkwaardig zal presteren aan de IMX377. De Nexus 6P werd altijd wel geprezen om zijn goede camera.
Voor mij is de camera ook erg belangrijk in ieder geval, ik heb goede hoop.
Sowieso kan ik haast niet wachten tot de aankondiging, ben erg benieuwd naar de prijzen.

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-06 20:25
Majesty schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:35:
[...]

De IMX378 sensor zit er als het goed is in. In de Nexus 6P zat de IMX377.
Wat aanpassing is weet ik niet, gok dat 'ie gelijkwaardig zal presteren aan de IMX377. De Nexus 6P werd altijd wel geprezen om zijn goede camera.
Voor mij is de camera ook erg belangrijk in ieder geval, ik heb goede hoop.
Sowieso kan ik haast niet wachten tot de aankondiging, ben erg benieuwd naar de prijzen.
Ja die prijzen... de 700 euro voor de sailfish die in de wandelgangen wordt genoemd is niet helemaal wat ik had gehoopt. Geen QHD scherm, geen waterbestendigheid, max 500. Mja, misschien wordt het dan toch een andere telefoon of vorige generatie, ik wil het liefst stock android en snelle updates. Mijn Nexus 5 is redelijk kapot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Ik geloof die prijzen écht niet. Zolang ze niks extra's bieden t.o.v. een premium telefoon van een half jaar geleden tenminste. En daar wijst het niet op:
  • Geen (veel) betere SOC
  • Geen waterdichtheid?
  • Geen "beter" scherm
  • Geen hoge hoeveelheid RAM
  • Etc.
Alleen op basis van snelle Android updates gaan ze voor die prijzen het écht niet redden.

Maar misschien hebben ze iets geheims up the sleeve... ;)

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Mja, er zijn project daydream en project tango, die beiden heel specifieke hardware eisen hebben qua sensors. Dat de nieuwe foon daydream ready gaat zijn wisten we al, maar misschien dat deze Project Tango mogelijkheden ook mogelijk gaan zijn?

Komt natuurlijk meteen het argument dat dat niets waard is als VR/AR je niets interesseert.

(het zou wel ERG cool zijn als je die AR demos uit dat filmpje doorheen een VR bril kan jagen)

[ Voor 11% gewijzigd door boe2 op 29-09-2016 13:37 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Sluw
Oh ja, krijg je natuurlijk dat weer. Meh... zit ik niet op te wachten in een telefoon. We zullen zien, misschien zijn die speculaties ook gewoon fout of in combinatie met zo'n wat luxere daydream headset+controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Nu alleen de prijs nog. Toestel zelf ziet er goed uit maar no way dat ik €769 voor een telefoon ga betalen. Als dollars Euro's worden wil ik er over denken en anders wacht ik wel een paar maanden zodat het toestel €200 voordeliger is (nog een voordeel van Android, telefoons dalen in prijs).

http://www.androidcentral...ls-all-google-pixel-beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 18:13
Ik wacht ook even op de prijs.. specs zien er goed uit! Anders wordt het deze http://www.gsmhelpdesk.nl...-oktober-uit-in-nederland wel iets minder in specs maar de prijs van deze past meer in mijn budget.

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
http://www.androidcentral...entally-leaks-pixels-info

Die blauwe wil ik :)

Wel typisch dat er al het nodige bij leveranciers en providers verschijnt maar nergens nog een prijs. Lijkt me dan gecontroleerd lekken, want als het gewone websites zijn die te vroeg lekken zet je er toch ook de prijs bij?

Hier zouden we vanaf 18:00 kunnen kijken.

YouTube: #madebygoogle

Ben ook benieuwd naar Andromeda en of de Pixel hier een rol in gaat spelen.

[ Voor 25% gewijzigd door Lekker Ventje op 04-10-2016 06:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik twijfel tussen wit en zwart. Ik heb nu een witte S6 en vind dat toch wel erg mooi.
Ligt er een beetje aan wat nu echt het materiaal wordt/is. Bij een aluminium die zwart gespoten is zijn de deukjes wel erg zichtbaar. Bij blank alu wat minder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Cruzer schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:53:
Ik wacht ook even op de prijs.. specs zien er goed uit! Anders wordt het deze http://www.gsmhelpdesk.nl...-oktober-uit-in-nederland wel iets minder in specs
maar de prijs van deze past meer in mijn budget.
Ligt hier nu thuis, voor dat geld zou ik een Honor 8 of OnePlus 3 aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Prijzen:

http://imgur.com/US4YRya

Let op gesubsidieerd. Het zou overeenkomen met de iphone 7.
Mocht dat waar zijn ga ik voor een SE. De tijden dat ik €500+ aan een telefoon uitgeef die het 2 jaar volhoudt zijn voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Die prijzen gaan heel hard zakken, net als bij de 5X.
Binnen de 6 maanden 40% eraf.

Dus ook niet nu kopen met het idee dat je hem over een half jaar wel weer kunt verkopen voor een leuk prijsje, zoals ik sommigen bij de 5X zag doen, want dat gaat tegenvallen. Zag regelmatig dat men die gebruikt probeerde te verkopen voor een prijs die inmiddels al boven de nieuwprijs lag. 8)7

[ Voor 65% gewijzigd door ASW1 op 04-10-2016 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
icecreamfarmer schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:17:
Prijzen:

http://imgur.com/US4YRya

Let op gesubsidieerd. Het zou overeenkomen met de iphone 7.
Mocht dat waar zijn ga ik voor een SE. De tijden dat ik €500+ aan een telefoon uitgeef die het 2 jaar volhoudt zijn voorbij.
Dan ben ik blij dat ik niet kon wachten en een S7 heb gekocht. Dat soort prijzen ga ik ook echt niet meer uitgeven. Zeker niet voor een telefoon die volgens mij erg vergelijkbaar gaat zijn met vele andere flagship telefoons (die inmiddels ruim in prijs zijn verlaagd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

ASW1 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:33:
Die prijzen gaan heel hard zakken, net als bij de 5X.
Binnen de 6 maanden 40% eraf.
Probleem alleen is dat ik NU een telefoon nodig heb. Eigenlijk zelfs 3 maanden gelden al.
Maar de xperia x viel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
barrymossel schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:33:
[...]

Dan ben ik blij dat ik niet kon wachten en een S7 heb gekocht. Dat soort prijzen ga ik ook echt niet meer uitgeven. Zeker niet voor een telefoon die volgens mij erg vergelijkbaar gaat zijn met vele andere flagship telefoons (die inmiddels ruim in prijs zijn verlaagd).
Slaat natuurlijk niets op deze redenatie, het toestel is nog niet aangekondigd en jij bent al blij dat je alsnog een S7 hebt gekocht, cognitieve dissonantie to the max :P .
Anyways, prijzen zullen allicht hoog liggen, we zullen het snel genoeg weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
icecreamfarmer schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:34:
[...]

Probleem alleen is dat ik NU een telefoon nodig heb. Eigenlijk zelfs 3 maanden gelden al.
Maar de xperia x viel tegen.
Tsja, dan koop je hem gewoon nu.
Maar die gaat heel erg hard afschrijven, als je daar tegen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik vind $199 heel schappelijk. Maar daar zal dan nog wel een abonnement aan vast zitten zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Lekker Ventje schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:40:
Ik vind $199 heel schappelijk. Maar daar zal dan nog wel een abonnement aan vast zitten zeker?
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-06 19:28
Lekker Ventje schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:40:
Ja, daar zit dus een plan aanvast van $59,80 per maand. En dat is de 32GB Pixel, de 128GB Pixel XL zou hier dus $419,99 moeten kosten bij een plan van $59,80 per maand (looptijd?) :/
Wat de uiteindelijk prijs in NL ook zal worden, een koopje zal het vast niet zijn. Dan wellicht toch maar uitwijken naar de OP3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Alternatief zou voor mij de S7 zijn omdat die binnenkort naar 7.0 gaat. Maar ik wacht sowieso af wat Google voor extra's in petto heeft met de Pixel. Is het interessant genoeg dan wil ik best nog een paar maanden zakken tot de telefoon in prijs gedaald is, ik koop namelijk nooit in combinatie met een abo. Mijn Lumia 950 XL voldoet nog prima maar ben WM10 beu, enkele maanden langer lukt echter nog wel.
Zit er geen enkele meerwaarde aan dan heb ik eind deze week een S7. Wil sowieso ook kijken wat het met de VR functie wordt, VR gamen boeit me niet maar de filmfunctie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Majesty schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:37:
[...]

Slaat natuurlijk niets op deze redenatie, het toestel is nog niet aangekondigd en jij bent al blij dat je alsnog een S7 hebt gekocht, cognitieve dissonantie to the max :P .
Anyways, prijzen zullen allicht hoog liggen, we zullen het snel genoeg weten.
Ah, nergens op slaan. Poeh poeh...

Let me rephrase: op basis van de huidige geruchten ben ik blij dat ik heb gekozen voor een andere telefoon en dus niet een paar dagen langer heb gewacht op de officiële aankondiging. Als die laatste (totaal) niet overeenkomt met de huidige geruchten, laat ik me graag terecht wijzen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Zijn dat de gelekte prijzen van Bell, de Canadese provider? De Canadese dollar staat een stuk lager dan de Amerikaanse dollar. Als dit de Canadese prijzen zijn, komt dat neer op 41 euro per maand,135 euro bijbetalen voor de 32GB Pixel. Not sure of het excl btw is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
xPhantom schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:59:
Zijn dat de gelekte prijzen van Bell, de Canadese provider? De Canadese dollar staat een stuk lager dan de Amerikaanse dollar. Als dit de Canadese prijzen zijn, komt dat neer op 41 euro per maand,135 euro bijbetalen voor de 32GB Pixel. Not sure of het excl btw is.
En is dat dan met 1 jarig abonnement of niet? Vanavond 6 uur, ik ga t in de gaten houden!

Dit topic kan trouwens wel samen met het Marlin topic onder de Pixel naam verder lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

xPhantom schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:59:
Zijn usd verizon dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:06:
[...]

Ligt hier nu thuis, voor dat geld zou ik een Honor 8 of OnePlus 3 aanschaffen.
Jawel maar die vind ik te groot ik zoek een goede 5inch. Maar off topic wat is je ervaring van de Huawei Nova?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cruzer schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:00:
Jawel maar die vind ik te groot ik zoek een goede 5inch.
In het geval van de OnePlus 3 geef ik je gelijk, de Honor 8 is slechts 1 bij 4mm groter...
Maar off topic wat is je ervaring van de Huawei Nova?
Ja prima toestel, klein en fijn, maar na een Honor 8 getest te hebben weinig verschillen...
Ja het uiterlijk, materiaal, camera's en wat hardwareverschillen, maar daarvoor moet ik verder testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:11:
[...]

In het geval van de OnePlus 3 geef ik je gelijk, de Honor 8 is slechts 1 bij 4mm groter...

[...]

Ja prima toestel, klein en fijn, maar na een Honor 8 getest te hebben weinig verschillen...
Ja het uiterlijk, materiaal, camera's en wat hardwareverschillen, maar daarvoor moet ik verder testen.
Oke thanks ben bnwd naar je uitgebreide review :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Hmm, ziet er allemaal goed uit maar voorlopig niet leverbaar in Nederland blijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
Start vanaf 650 dollar....mmmm keuzes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rox92 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:40:
Start vanaf 650 dollar....mmmm keuzes!
Lijkt me alleen maar simpeler worden die keuze, met zo'n prijs kun je Pixel wel heel snel afschrijven imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-06 07:40
650 dollar, dus 750 euro hier voor de goedkoopste variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
parff schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:53:
650 dollar, dus 750 euro hier voor de goedkoopste variant?
Waarschijnlijk. En dan gaat het nog om de kleinere versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik wil wel een Pixel maar waarom niet meteen wereldwijd leveren in plaats van maar in enkele landen? Begint dat gezeik weer, zo worden ze nooit serieus genomen met hun pogingen om Pixel in de markt te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:51:
[...]

Lijkt me alleen maar simpeler worden die keuze, met zo'n prijs kun je Pixel wel heel snel afschrijven imo :)
Als het 650 euro gaat worden wil ik er nog best over nadenken ;)
En anders word het de honor 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Rox92 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 19:01:
[...]

Als het 650 euro gaat worden wil ik er nog best over nadenken ;)
En anders word het de honor 8.
Hij wordt vanzelf €650, wellicht moet je enkele maanden wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Willen ze er niet te veel van verkopen of zo? Veels te duur voor een 5 inch toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Wat mag een 5"dan maximaal kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-06 22:51
Misschien al geplaatst maar volgens DXOMark is de camera erg goed. Praktijk zal het leren.

https://www.dxomark.com/M...-camera-review-At-the-top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Toestellen worden in ieder geval met 7.1 geleverd, jammer dat ze niet bekend maken wanneer de tweede release golf komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Officiële prijzen zijn bekend in de Duitse Google Play store.
Pixel 32 GB €759
Pixel 128 GB €869

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Over twee maanden is er al 100 euro af als het gaat zoals bij de 5X. Met wat mazzel betalen wij minder als de toestellen hier leverbaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Vind het ook nog wel te hoog, maar wel een erg mooi toestel die ik zeker graag zal aanschaffen. Gezien mijn toestel wel echt aan vervanging toe is misschien nu een HTC10 en over een aantal maanden voor een wat redelijkere prijs een Pixel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Tegenvaller had niet verwacht dat men echt met een prijs van 700 euro zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
icecreamfarmer schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:08:
Tegenvaller had niet verwacht dat men echt met een prijs van 700 euro zou komen.
Je vergeet 10% geloof ik ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 172410

icecreamfarmer schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:08:
Ja, dit. Ik ben oprecht zeer geïnteresseerd, maar voor dit geld gaat het gewoon echt niet gebeuren. Je koopt tegenwoordig voor 200 euro echt veel te leuk spul om het nog te overwegen.

Was het nu 400 euro, soit. Maar 700+? Neen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ruffzz schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:28:
Vind het design (zeker in real life) afschuwelijk
Ik vind het niet ontzettend lelijk, maar de 6P is mooier. Al waren ook daar de meningen zeer over verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

barrymossel schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:32:
De reacties zijn niet erg positief ofzo...
Als iedereen het ding lelijk vindt zit er wellicht eerder een prijsverlaging in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
YouTube: Meet the Google Pixel XL!
Ook deze kleur .... :r

[ Voor 12% gewijzigd door Ruffzz op 04-10-2016 20:40 ]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Let op:
Voor Accessoires: [Google Pixel] Het grote Accessoires topic.
Voor Levertijden & Prijzen: [Google Pixel] Levertijden & Prijzen.
Voor Rooten & Custom ROM's: [Google Pixel] Rooten & Custom ROM's.