Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Paar dagen geleden heeft Google zijn verhalen op I/O verteld. Wat zijn de toekomst plannen van Google en wat gaan ze doen. (kort gezegd) Helaas is er niks bekend geworden over de nieuwe Nexus van dit jaar.

Wat weten we over de komende Nexus?
- Android N draait erop (logisch 8)7)
- Minimaal 2 modellen
- Gerucht gaat dat HTC ze gaat uitbrengen
- VR bril van Google wordt waarschijnlijk gebouwd voor deze Nexus
- Release date rond 3-4 kwartaal van 2016
- USB-C

Als we googlen komen we bijna overal tegen dat er 2 modellen komen met Android N erop. HTC gaat ze waarschijnlijk maken.

http://www.knowyourmobile...s-android-n-update-launch

http://www.pcadvisor.co.u...ation-rumours-io-3624629/

Wat verwachten jullie van de Nexus?
- Komt er Android N op
- 2 modellen
- Wie brengt ze uit
- Wordt de VR bril gemaakt voor deze telefoon
- Specs
- Prijs
- Release date

Vul het lijstje gerust aan :)

Mijn verwachting
- Komt er Android N op Ja
- 2 modellen Ja
- Wie brengt ze uit HTC en Huawaii
- Wordt de VR bril gemaakt voor deze telefoon Ja
- Specs 4GB Ram, 16/32/64/128Gb opslag, snapdragon 820, 4,7-5,5 inch
- Prijs 400-600 euro
- Release date oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-05 13:14
Geen idee of dit gedeelte van het forum ook voor het speculeren is naar nieuwe devices, maar dat zien we vanzelf.

Ik heb tot nu toe iedere keer 1 Nexus overgeslagen (heb nu een Nexus 6) dus wilde eigenlijk ook dit jaar een nieuwe nexus kopen. Maar ik zie tot nu toe nog totaal niet in waarom ik die nieuwe nodig zou hebben. De upgrade van mijn N4 naar N6 was zeer merkbaar, 720p naar 1440p, 16GB naar 64GB etc. Het enige wat je er hier nieuw bij zou hebben is een vingerafdrukscanner.

Misschien ga ik dit jaar hem daarom maar overslaan, hoop zo dat de nieuwe Snapdragon SoC NVMe storage gaat ondersteunen, de storage snelheid van bijvoorbeeld de iPhone 6s Plus loop zo ongelofelijk ver voor op alle android toestellen dat het gewoon niet leuk meer is. En dat komt van iemand die een echte Android fan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:44

Bob

Zenety schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:30:

Misschien ga ik dit jaar hem daarom maar overslaan, hoop zo dat de nieuwe Snapdragon SoC NVMe storage gaat ondersteunen, de storage snelheid van bijvoorbeeld de iPhone 6s Plus loop zo ongelofelijk ver voor op alle android toestellen dat het gewoon niet leuk meer is. En dat komt van iemand die een echte Android fan is.
Zolang er geen hardware support voor encryptie zal dat niet veel helpen, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Zenety,

Elke keer 1 jaartje is best en goede optie vind ik. Er zit inderdaad weinig verschil in tussen de 5 en de 5x. Bij twee jaar ga je het al snel merken zoals jij ook al beschrijft. Als je van Nexus 6 naar nieuwe Nexus gaat zul je denk ik wel meer vooruitgang krijgen dan alleen de vingerafdrukscanner. Ik denk dat je ook de VR bril erbij krijgt. Dat is dan ook het enigste twee grote verschillen :P Ja nieuwe is net wat sneller, maar merkt de mens toch amper. Ik zelf loop met een Nexus 4 rond dus ik ga grote sprongen maken. (ook al werkt mijn Nexus 4 nog zeer goed).

Als ze dat gaan ondersteunen is het zeker waard om over te stappen naar de nieuwe Nexus. En wel grappig dat een echte Android fan dat bedacht heeft en Apple er mee aan de wandel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-05 13:14
Bob schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:09:
[...]

Zolang er geen hardware support voor encryptie zal dat niet veel helpen, niet?
Klopt inderdaad, heb sinds ik mijn Nexus 6 heb encryptie ook uitgeschakeld gehad d.m.v van een custom kernel. Hij word er nog trager door, gebruikt meer opslag en booten duurt al helemaal lang. Qua hardware heeft Apple het heel netjes voor elkaar vergeleken met Android toestellen helaas.
erwin26 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:25:
Ik denk dat je ook de VR bril erbij krijgt. Dat is dan ook het enigste twee grote verschillen :P Ja nieuwe is net wat sneller, maar merkt de mens toch amper. Ik zelf loop met een Nexus 4 rond dus ik ga grote sprongen maken. (ook al werkt mijn Nexus 4 nog zeer goed).
VR is wel een leuke gimmick, maar geen reden om hem te kopen. Mijn Nexus past daadwerkelijk in geen 1 VR viewer... Dus nooit op mijn eigen uit kunnen testen. Had graag mijn Nexus 4 nog heel gehad, wat een top telefoon was dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
VR is inderdaad geen reden om het te kopen. Beetje duur grapje voor alleen VR haha. Dat is wel een nadeel aan de nexus 6. Hij is vrij groot. Persoonlijk ben vind ik kleinere gewend en ik hoop ook dat de nieuwe Nexus rond de 5 inch gaat zitten :). Nexus 4 is inderdaad een top telefoon. Sinds release gekocht en nog geen problemen mee gehad :) Die ga ik sws gebruiken als een nood telefoon zodra ik de nieuwe Nexus heb gekocht haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-05 15:59
erwin26 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:52:
VR is inderdaad geen reden om het te kopen. Beetje duur grapje voor alleen VR haha. Dat is wel een nadeel aan de nexus 6. Hij is vrij groot. Persoonlijk ben vind ik kleinere gewend en ik hoop ook dat de nieuwe Nexus rond de 5 inch gaat zitten :). Nexus 4 is inderdaad een top telefoon. Sinds release gekocht en nog geen problemen mee gehad :) Die ga ik sws gebruiken als een nood telefoon zodra ik de nieuwe Nexus heb gekocht haha
Als ik mee mag gokken, ga ik ervanuit dat de nieuwe (of i.i.g. een ervan) 5,5" - 5,7" zal worden.
5" is tegenwoordig wel erg klein, noemen ze die nu niet vaak "compact" of "mini"? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Gadgeteer schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:48:
[...]

Als ik mee mag gokken, ga ik ervanuit dat de nieuwe (of i.i.g. een ervan) 5,5" - 5,7" zal worden.
5" is tegenwoordig wel erg klein, noemen ze die nu niet vaak "compact" of "mini"? ;)
Ik denk dat ze een kleine maken en een grote. Zoals ze hebben gedaan met de nexus 5(x) en de nexus 6(x). Volgens mij noemen ze het niet compact of mini :P Durf het niet te zeggen haha. Grote telefoon boven de 6 inch dacht ik noemen ze al phablet. Die hebben wel een andere benaming :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:15

Laguna

Connaisseur

Mijn verwachting:
- Komt er Android N op Vanzelfsprekend
- 2 modellen Ja
- Wie brengt ze uit HTC
- Wordt de VR bril gemaakt voor deze telefoon Ook vanzelfsprekend
- Specs AMOLED, Snapdragon 820, 3-4GB RAM, 32/64/128GB opslag, 5,0-5,5 inch
- Prijs 400-600 euro
- Release date oktober/november

Apple loopt inderdaad voor vwb opslag met NVMe. Hopelijk wordt er bij de volgende generatie Nexus toestellen iig gekozen voor UFS ipv eMMC. Maar het belangrijkste is dat ze iets doen aan de performance hit die encryptie momenteel nog met zich meebrengt bijv. in de vorm van dedicated hardware voor de encryptie.

Mijn belangrijkste reden om een nieuwe Nexus te halen zou de accu zijn, met mijn Nexus 5 haal ik gewoon amper het einde van de dag sinds de introductie van Lollipop. Verder wil ik graag degelijke speakers met voldoende volume, een betere camera (focus is in minder dan optimale lichtomstandigheden een ramp met de Nexus 5), microfoon die niet verstoort bij concerten/festivals en waterdicht zou ook wel fijn zijn (Nexus 5 had het dit weekend ternauwernood overleefd tijdens Flying Dutch). Qua formaat vind ik de form factor van de Nexus 5 ideaal. Die hele hype van grotere toestellen is aan mij niet besteed, het weegt gewoon niet op tegen het onpraktische van een groter toestel.
erwin26 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:25:
Zenety,

Elke keer 1 jaartje is best en goede optie vind ik. Er zit inderdaad weinig verschil in tussen de 5 en de 5x. Bij twee jaar ga je het al snel merken zoals jij ook al beschrijft.
Tussen de 5 en de 5X zit 2 jaar, dus je zou meer verschil mogen verwachten. Dat is ook de reden dat ik nog steeds aan mijn Nexus 5 heb vastgehouden. Echter met het oog op security is het voor Nexus 5 gebruikers wel aan te raden om dit najaar een ander toestel te halen, aangezien er dan gestopt wordt met de maandelijke security updates voor de Nexus 5.

Ik hoop echt dat Google dit jaar 2 high-end toestellen gaat uitbrengen met alleen het formaat als verschil. Ik vind het echt belachelijk dat alleen het grote model high-end zou zijn. Gebruikers die niet zitten te wachten op een phablet formaat toestel moeten anders genoegen nemen met een inferieur model.
Persoonlijk heb ik er geen problemen mee als de prijs dan wat hoger is, maar er zullen ook vast weer mensen zijn die daarover vallen. Om iedereen tevreden te stellen zou Google dan eigenlijk 4 toestellen moeten uitbrengen: een normaal formaat budget toestel, een normaal formaat high-end toestel, een phablet formaat budget toestel en een phablet formaat high-end toestel. Van die 4 weet ik nu al welke het beste gaat verkopen:
spoiler:
het normale formaat high-end toestel.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ook Huawei komt dit jaar met een Nexus-device, niet gezegd dat het een smartphone betreft...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

CLB schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:35:
Ook Huawei komt dit jaar met een Nexus-device, niet gezegd dat het een smartphone betreft...
Dat is allerminst zeker:
http://www.xda-developers...have-been-misinterpreted/

Mogelijk een tablet, al is die markt toch best dood.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ah die kende ik nog niet... Dank!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Hopelijk een compact nexus device deze keer. Anders maak ik toch echt de overstap naar Apple.
De n5 was heerlijk de n5x is waardeloos voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Pff duurt wel lang dit jaar eer er wat concrete informatie beschikbaar komt. Het enige dat we nu weten is de codenamen en dat vermoedelijk HTC de fabrikant is.

Dit in tegenstelling tot vorig jaar:
http://www.droid-life.com...es-made-by-lg-and-huawei/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Vandaag wat meer info bekend. HTC zou 2 high-end Nexus toestellen aan het ontwikkelen zijn, beide uitgerust met de Snapdragon 821. Dus mogelijk gaan we dit jaar eindelijk een high-end 5" Nexus zien *O*

https://www.techtastic.nl...efoons-voor-google-maken/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
Ik hoop dat de toestellen ergens in juli of augustus uitkomen met Android N, aangezien die voor Q3 staat. Anders zie ik de Moto Z Force wel zitten, maar de beschikbaarheid van die is volgens mij vrij slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Jack O10 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:33:
Ik hoop dat de toestellen ergens in juli of augustus uitkomen met Android N, aangezien die voor Q3 staat. Anders zie ik de Moto Z Force wel zitten, maar de beschikbaarheid van die is volgens mij vrij slecht.
Juli/augustus gaat niet gebeuren, reken maar op aankondiging in september en beschikbaarheid in oktober/november zoals ieder jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-05 22:31

spacer

SAP nerd

Ik denk dat de innovatie vooral op het gebied van VR zal moeten zijn.
Voor de rest is het met name evolutie waaronder ik ook snellere opslag, CPU en USB C schaar.
Ben in ieder geval reuze benieuwd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik maak dit weekend twee topics voor beide devices :)

HTC S1/Sailfish (codename)

5-inch 1080p display (~440PPI)
Unknown model quad-core 2.0GHz 64-bit processor
12MP rear, 8MP front cameras
4GB RAM
32GB storage
2,770mAh battery
Rear-mounted fingerprint scanner
USB-C port
Bottom facing speaker
Top-mounted headphone jack
Bluetooth 4.2

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 24-06-2016 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

CLB schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 00:41:
Ik maak dit weekend twee topics voor beide devices :)
Is het daar nog niet wat vroeg voor?

Overigens zou ik het vreemd vinden als er een 1080p scherm in zou zitten met het oog op Daydream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Laguna schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 01:22:
Is het daar nog niet wat vroeg voor?
Misschien wel, want ik ga ook mee in: CLB in "Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile"
Aan de andere kant is Android Police wel een betrouwbare bron gezien het verleden en is dit redelijk concrete info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

CLB schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 08:58:
[...]

Misschien wel, want ik ga ook mee in: CLB in "Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile"
Aan de andere kant is Android Police wel een betrouwbare bron gezien het verleden en is dit redelijk concrete info.
Ik vind dit eerlijk gezegd een prima topic om geruchten te bespreken, pas als er echte concrete info is uitgelekt van beide toestellen dan zou ik individuele topics gaan aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
Specs Marlin gelekt: http://www.androidpolice....g-htc-built-nexus-phones/
  • Manufactured by HTC
  • Quad-core Qualcomm processor
  • 5.5" QHD (2560x1440) AMOLED display
  • USB-C port
  • 12MP rear camera, 8MP front
  • Rear-mounted fingerprint scanner
  • 4GB RAM
  • 3450mAh battery
  • Bottom-firing speakers
  • 32/128GB of storage
  • Bluetooth 4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:36

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik ben erg benieuwd hoe het toestel eruit ziet. Om eerlijk te zijn zeggen deze specs met niet erg veel. Veel van de specs zouden redelijk te gokken zijn vanaf de sailfish leak en het waarschijnlijk daydream ready zijn.

Ben verrast door twee dingen:
* rear mounted fingerprint scanner, dit is in lijn met de huidige nexus telefoons maar niet met de huidige htc 10, de huidige htc flagship wat meestal de basis is
* geen 64gb? dat is zo'n beetje de standaard aan het worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-05 14:51

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ben blij dat de vingerafdrukscanner op de achterzijde zit. Dat werkt heel fijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:53
Ik heb zelf iig interesse in een grotere Nexus, dus als ik het goed zie wordt dat dan Marlin.
Heb zelf niks met Huawei, dus is het voor mij wel mooi dat HTC ze beide maakt. Anders was ik voor de Motorola Forze gegaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-05 14:21
Ik heb ook interesse in de grotere Nexus Marlin, ben benieuwd hoe hij eruit gaat zien! Hopelijk minimale bezels, zonder speakers op de voorkant moet dat kunnen, al is HTC hierin nooit een grote ster geweest....
Release is hopelijk zo snel mogelijk, de batterijduur van mijn Nexus 5 begint nu toch wel erg dramatisch te worden...

[ Voor 7% gewijzigd door luappul op 01-07-2016 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Afbeeldingslocatie: https://www.androidpolice.com/wp-content/uploads/2016/07/nexus2cee_nexuswm_thumb-1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-05 14:21
Ik zag hem inderdaad langskomen, mock-up van Androidpolice

Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden, het lijken flinke bezels te zijn wat jammer zou zijn. De camera steekt niet uit, maar dit betekent ook dat er minder ruimte is om er een goede camera in te passen... En de glazen/plastic achterkant is moeilijk vanaf een mock-up plaatje te beoordelen...

Ik ben wel heel benieuwd nu, hopelijk snel meer info, een releasedatum en echte foto's en definitieve specs van het toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

luappul schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 22:28:
Ik zag hem inderdaad langskomen, mock-up van Androidpolice

Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden, het lijken flinke bezels te zijn wat jammer zou zijn. De camera steekt niet uit, maar dit betekent ook dat er minder ruimte is om er een goede camera in te passen... En de glazen/plastic achterkant is moeilijk vanaf een mock-up plaatje te beoordelen...

Ik ben wel heel benieuwd nu, hopelijk snel meer info, een releasedatum en echte foto's en definitieve specs van het toestel!
volgens hun eigen tekst zijn nogal wat details onzeker, dus de grootte van de bezels zou ik niet hieruit aflezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ik word nog niet erg enthousiast van het design, met name de achterkant en het formaat van de bezels bij gebrek aan front facing speakers. Een AMOLED scherm is voor het contrast en VR een goede keus, echter omdat Google on screen buttons gebruikt is het gevolg hiervan dat dit gedeelte nog altijd inbrandt. Verder betwijfel ik dat de accu in het kleine model voldoende gaat zijn, dit aangezien de 5X ook geen topper was qua accuduur met zowat hetzelfde formaat accu.

De HTC 10 vind ik nog steeds belachelijk duur, daarom nu de OP3 besteld. Ook om te ondervinden hoe dat formaat bevalt. Al heb ik reeds meerdere malen zo'n formaat toestel van m'n collega's in handen gehad en dan is er toch wel direct een afkeer.

Anders wordt het toch mogelijk de kleinere Nexus later dit jaar, bij gebrek aan een geschikt alternatief.

[ Voor 13% gewijzigd door Laguna op 14-07-2016 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Overigens het voordeel van een Nexus is wel dat je als eerste de nieuwste Android krijgt, maar het nadeel daarvan is dat als er ernstige bugs inzitten je dit alleen op de productforums van Google kan melden waar je vervolgens maar moet hopen dat er een medewerker naar kijkt en er iets meegedaan wordt. Met als gevolg dat je gewoon maanden lang met een memory leak probleem zit bijv of een probleem met het Nederlandse woordenboek bij het toetsenbord waardoor alledaagse woorden plots met een hoofdletter zijn opgenomen.
Die onbereikbaarheid van Google heeft er mede voor gezorgd dat ik nu elders ben gaan kijken en de filosofie van OnePlus kan ik erg waarderen. Daarnaast hebben zij een zeer beperkte portfolio wat de support ten goede komt.

[ Voor 11% gewijzigd door Laguna op 13-07-2016 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Laguna schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 02:00:
Overigens het voordeel van een Nexus is wel dat je als eerste de nieuwste Android krijgt, maar het nadeel daarvan is dat als er ernstige bugs inzitten je dit alleen op de productforums van Google kan melden waar je vervolgens maar moet hopen dat er een medewerker naar kijkt en er iets meegedaan wordt. Met als gevolg dat je gewoon maanden lang met een memory leak probleem zit bijv of een probleem met het Nederlandse woordenboek bij het toetsenbord waardoor alledaagse woorden plots met een hoofdletter zijn opgenomen.
Die onbereikbaarheid van Google heeft er mede voor gezorgd dat ik nu elders ben gaan kijken en de filosofie van OnePlus kan ik erg waarderen. Daarnaast hebben zij een zeer beperkte portfolio wat de support ten goede komt.
Grappig, ik heb mij OP3 juist teruggestuurd vanwege dezelfde reden. De support op mijn nexus 5 en nexus 7 (2013) gaat voorbij aan alle andere devices die ik heb (gehad) (ipads, iphones, OP3). En de support en software support lijkt niet echt altijd super te zijn geweest:
* [OnePlus] RMA & Support
* https://www.reddit.com/r/...lus_customer_service_and/

En voor niet experimentele maar gewoon nieuwe android (Marshmallow, Nougat) versies zat er voor de Op2 een jaar tussen release en oplevering via OxygenOS voor de OP2
http://www.androidauthori...arshmallow-update-649110/

Dat zijn toch de nadelen van een kleine(re) organisatie achter zo'n toestel om te supporten en te bugfixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-05 21:42
Als de nieuwe Nexus een 5'' krijgt dan ben ik verkocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06:43
outlandos schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:35:
Als de nieuwe Nexus een 5'' krijgt dan ben ik verkocht :D
Heeft inmiddels zelfs al zijn eigen topic!
[Nexus Sailfish 2016] Ervaringen en Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Voor de de 5,5" variant is ook reeds een topic:

[Nexus Marlin 2016] Ervaringen en Discussie

Maar het loopt nog niet echt storm in die topics ;)

Toch goed initiatief van CLB d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

aangezien de devices niet gek veel van elkaar zullen verschillen tegelijk launchen: is 1 topic niet logischer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Lt. Marx schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 19:16:
aangezien de devices niet gek veel van elkaar zullen verschillen tegelijk launchen: is 1 topic niet logischer?
Valt wat voor te zeggen, aangezien de reguliere iPhone en de Plus variant ook in 1 topic staan.

Voor wat betreft je post mbt OnePlus ik heb hoop dat ze daar met de OP3 verandering in brengen, de tijd zal het leren. Bij een Nexus is iig ook niet alles rooskleurig op software gebied. Ja je hebt altijd als eerste de nieuwste Android, maar daardoor ben je ook de eerste waarbij bepaalde apps niet compatibel blijken te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Laguna schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 19:51:
[...]

Valt wat voor te zeggen, aangezien de reguliere iPhone en de Plus variant ook in 1 topic staan.

Voor wat betreft je post mbt OnePlus ik heb hoop dat ze daar met de OP3 verandering in brengen, de tijd zal het leren. Bij een Nexus is iig ook niet alles rooskleurig op software gebied. Ja je hebt altijd als eerste de nieuwste Android, waardoor je ook de eerste bent waarbij bepaalde apps niet compatibel blijken te zijn ;)
Ja precies. Was aangenaam verrast door de vlotte patch voor de op3 met srgb beter ram management etc. Hopelijk houden ze dat vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Modbreak:graag verder in
[Nexus Sailfish 2016] Ervaringen en Discussie
en
[Nexus Marlin 2016] Ervaringen en Discussie

(deze zijn meer in lijn met andere toestel topics)

Strava

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.