Ik heb ook 22 liter, maar je zult zien dat er ook ontzettend veel mensen met een heuptas rondlopen. Dan moet je dus dagelijks keuzes maken voor je vertrekt. Voordeel is wel; geen schouderklachten en een droge rug.Paul! schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 18:31:
Bedankt voor de tips, ga me er in verdiepen.
Had overigens ook gewoon bruin belegd brood gegeten, maar het leek wel of ik een suikertekort had. Gelukkig tijdens het lopen wel hersteld
En weer een ervaring rijker.
Ondanks dat ik (achteraf) niet zoveel getraind had als ik wilde, ben ik al met al wel blij. Elke keer nuttige en praktische dingen geleerd: zoals preventief tapen, suikertekort, noodweer onderweg, hitte onderweg, te kleine rugzak. Heb nu een 22 liter rugzak (ipv 10), dat is perfect voor mij, je hoeft dan niet meer je rugzak leeg te halen als je iets nodig hebt wat onderin zit. En een shirt met lange mouwen kun je er makkelijker in kwijt.
Ben nu alleen nog aan het kijken naar een hoesje dat ik aan mijn schouder/borstband van de rugzak vast kan maken om mijn telefoon in te doen. Sommige van mijn zomer sportbroeken hebben geen broekzakken en het is irritant om steeds je rugzak af te moeten doen als je je telefoon nodig hebt.
Suikertekort kan absoluut hoor. Voor de dipjes heb ik meestal dextro energy bij me. Maar ik overweeg dit jaar ook wat voeding mee te nemen die ik normaliter met fietsen meeneem. Gelletje bijvoorbeeld, of elektrolyten (oplosbare tabletten met mineralen voor in een flesje water)
Zakje snoep werkt ook, maar wat ik ook overheerlijk vind: Een goed gekoelde chocomel
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.