Ik ben zo juist gejoined. Mijn Gamertag is Chiem.
:-)
:-)
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2017 06:18 ]
Nee, helaas werkt dat niet met een fysieke kopie. Je moet de game digitaal kopen om hem op Windows te kunnen spelen, maar dan kun je hem dus niet meer door verkopen (tenzij door het hele account te verkopen maar dat wordt een beetje shady).Mo8578 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 22:08:
Hi dudes, misschien is deze vraag al eerder gesteld en als dat zo is mijn excuses. Ik heb flink wat gelezen maar ik ben deze vraag nog niet tegengekomen dus ik stel hem maar
Ik heb geen xbox one maar wel een vette pc nu wil ik gewoon Forza horizon 3 kopen voor de Xbox want als het goed is kan ik daarmee ook op de pc spelen. En als ik het spel zat ben kan ik het toch fysiek gewoon doorverkopen lijkt mij.
Nu is mijn vraag klopt dit? Of kun je met een fysieke bluray van de xbox one niet op je pc spelen. En daarmee bedoel ik middels een code ofzo die je dan moet ingeven in de microsoft store waardoor je hem kunt downloaden. Of interpreteer ik onderstaande uitleg van Microsoft verkeerd?
Als u de game op de Xbox hebt gekocht en deze wilt spelen in Windows 10, meldt u zich aan op uw Windows 10-apparaat. Als de game al op uw apparaat is geïnstalleerd, wordt deze weergegeven in de lijst met apps. Zo niet, dan kunt u de installeren door de Store te openen en Mijn bibliotheek te selecteren.
Als u de game in Windows 10 hebt gekocht en deze wilt spelen op uw Xbox-console, meldt u zich aan op uw console en gaat u naar Mijn games en apps. Als de game al is geïnstalleerd, wordt deze weergegeven in de lijst met games. Zo niet, dan vindt u de game in het gedeelte Klaar om te installeren.
Gamertag: FinrazielNL
Top bedankt voor de snelle reactie!Finraziel schreef op zondag 29 januari 2017 @ 06:48:
[...]
Nee, helaas werkt dat niet met een fysieke kopie. Je moet de game digitaal kopen om hem op Windows te kunnen spelen, maar dan kun je hem dus niet meer door verkopen (tenzij door het hele account te verkopen maar dat wordt een beetje shady).
Op je pc kan je de game niet met een andere account spelen. Op de XBox wel als je deze hebt ingesteld als home console voor het ms account waarmee je de game hebt gekocht.brick5492 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 20:57:
Sinds vandaag ook gelukkige eigenaar van Horizon 3.![]()
Wel jammer dat er geen split screen inzit, aangezien de Forza op mijn oude 360 dat ook had had ik ook verwacht dat dat hier wel in zou zitten. Helaas, en dat is toch waar ik FH3 vooral voor wilde spelen, lekkere couch coop.
Toen kwam ik echter op een idee. Ik heb het spel digitaal gekocht, dus als Play Anywhere. Als ik dit spel ook op mijn gamepc installeer, en hier na de installatie op inlog met een ander MS account. Kan ik dan coop Multiplayer spelen op mijn Xbox en gamepc?![]()
Verder echt hele leuke game, krijg helemaal zin in de zomer door de setting en die radio's.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ah oké, dus dan kan ik gewoon met een ander account op mijn Xbox multiplayer spelen met mijn gewone account op de gamepc? Xbox is idd ingesteld als home console.skreppiedoe schreef op zondag 29 januari 2017 @ 21:50:
[...]
Op je pc kan je de game niet met een andere account spelen. Op de XBox wel als je deze hebt ingesteld als home console voor het ms account waarmee je de game hebt gekocht.
Klopt, dat werkt prima .brick5492 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 22:22:
[...]
Ah oké, dus dan kan ik gewoon met een ander account op mijn Xbox multiplayer spelen met mijn gewone account op de gamepc? Xbox is idd ingesteld als home console.
Ik geloof het niet, buiten een custom event. Het is aan te raden een goede wagen voor elke klasse op meerdere terreinen te kopen. Ik heb de game ook sinds kort maar ken het nog van Horizon 2. In de S1 klasse rij ik op asfalt met een Ferrari F12 of McLaren 650S, op gras e.d. altijd in een Mitsubishi Lancer Evo X GTR (tune van Raceboy77).Jan Tios schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 20:41:
Pas Forza Horizon 3 gekocht, en ik kom er niet helemaal uit!
Ik heb een Ferrari in de S1 class, en wil die graag online testen tegen andere spelers. Als ik online adventures join, kom ik random in een server waarbij vaak races gehouden worden op zand, gras, en offroad wegen. Ik zou graag races joinen die gewoon op asfalt zijn, zodat mijn ferrari tot zijn recht komt.
Is er een manier om dit soort races te joinen? Behalve dan om vrienden te vragen om mee te doen, omdat dit in de praktijk lastig is.
Hoe ik het zelf vaak doe:Jan Tios schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 20:41:
Pas Forza Horizon 3 gekocht, en ik kom er niet helemaal uit!
Ik heb een Ferrari in de S1 class, en wil die graag online testen tegen andere spelers. Als ik online adventures join, kom ik random in een server waarbij vaak races gehouden worden op zand, gras, en offroad wegen. Ik zou graag races joinen die gewoon op asfalt zijn, zodat mijn ferrari tot zijn recht komt.
Is er een manier om dit soort races te joinen? Behalve dan om vrienden te vragen om mee te doen, omdat dit in de praktijk lastig is.
Even op ESC rammen en dan players in sessionJan Tios schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 21:06:
Ah oke, handige tip om te kijken naar de auto's die de players in de sessie hebben. Speel het op de PC dus moet even kijken hoe ik dat te zien krijg. DankU!
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Verwijderd
Proberen te winnen? Ik ga alleen voor Skill chains in de championships. Heb een paar woodlands circuits die ik in elke championship gebruik. Haal daar meestal een volle Skill point per ronde. Hoef ik na de championships wat minder te slippen op het vliegveld.JSchut schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:39:
Gister Blizzard Mountain gekocht en moet zeggen dat ik het erg leuk vind. Main game zo goed als uitgespeeld. (Moet alleen nog een 25 tal championships)
De sterren vind ik een leuke toevoeging. Al zijn ze wel erg makkelijk. Maar goed het is wat anders dan doelloos je races proberen te winnen.
20 euro is wel een hoop geld in vergelijking met de content van de main game. Denk dat 15 euro beter op z'n plaats was geweest. Maar zeker geen spijt van de aankoop. Leuke DLC!
Je hebt in Blizzard mountain per exhibition event 3 sterren.Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:08:
[...]
Proberen te winnen? Ik ga alleen voor Skill chains in de championships. Heb een paar woodlands circuits die ik in elke championship gebruik. Haal daar meestal een volle Skill point per ronde. Hoef ik na de championships wat minder te slippen op het vliegveld.![]()
Blizzard Island koop ik een keer als hij 50% korting heeft.
[ Voor 6% gewijzigd door JSchut op 03-02-2017 10:21 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Finraziel op 05-02-2017 12:33 ]
PC of xbox maakt niet zoveel uitMichaelvD2203 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:15:
Ik heb hem bij release gekocht maar niet zoveel gespeeld.
Mocht je samen willen spelen mijn gamertag is MichaelvD2203.
Ik speel op PC.
Gamertag: timmie271
Xbox: Didoekoe
Ben de afgelopen dagen weer begonnen en het is met opgevallen ja. Waarbij ik er zeker van ben dat dit eerder niet het geval was of in ieder geval niet zo duidelijk.Yonix schreef op zondag 12 februari 2017 @ 12:36:
Zijn er hier meer mensen die 'last' hebben van zwevende auto's? Het zier ernaar uit dat de auto's geen contact maken met het wegdek, maar er een aantal centimeter boven zweven.
Verwijderd
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Dat hoef je dan toch niet te doen. Ze forceren je om een waypoint te zetten. Maar daarna gewoon de map sluiten en opnieuw openen en dan lekker andere races doen. Volgens mij heb ik dat ook wel gedaan en kon dat gewoon.Zyron schreef op zondag 12 februari 2017 @ 19:43:
Sinds een kleine week ook een blij bezitter van Horizon 3 op de PC. Ben heel blij dat ze hem voor de PC hebben uitgebracht, scheelt weer een Xbox One aanschaffen. Speel 'm met een X360-controllertje, draait prima op de RX480.
Enige waar ik me aan erger in de game is a) idd het rubberbanding, maar b) ook dat ik soms word gedwongen om bepaalde dingen te doen. Net ook, ik wilde eigenlijk gewoon wat van de standaardevents voltooien, maar de game was van mening dat ik eerst de showcase moest doen. Daar had ik eigenlijk helemaal geen zin in, laat me gewoon mijn gang gaan.
Los daarvan: heer-lijke game.
Jawel, heb het ook gehad. Bij een showcase móet je per se die showcase gaan doen. Jij denkt meen ik aan wanneer je een festival site geüpgraded hebt, dan moet je inderdaad een event selecteren maar daarna kun je gewoon je eigen ding doen. Showcases zijn anders en die worden wel gedwongen. Gelukkig zitten er meen ik maar 5 in de hele game want ik vind ze sowieso wat flauw. Ze zijn super scripted en tenzij je er in de laatste bocht uitvliegt of zo maakt het weinig uit hoe goed je rijdt, je wint eigenlijk altijd nipt om het 'spannend' te maken... Was in de vorige horizons net zo trouwens.JSchut schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:57:
[...]
Dat hoef je dan toch niet te doen. Ze forceren je om een waypoint te zetten. Maar daarna gewoon de map sluiten en opnieuw openen en dan lekker andere races doen. Volgens mij heb ik dat ook wel gedaan en kon dat gewoon.
Blizzard mountain helemaal klaar en nu begonnen met de laatste Championships in de main game. Ik irriteer mij wel aan 1 ding. De NPC's rijden gewoon door als ze een checkpoint missen. Ik wordt leuk teruggezet. Dat vind ik wel erg flauw. Ook al een keer meegemaakt dat er 1 hard in mijn zijkant beukte en we beide 1 van de laatste checkpoints miste. Ik werd teruggezet en hij reed mooi door en won daardoor.
Verder blijft het echt een erg vette game. Zal wel even afkicken worden als ik hem zo op 100% heb.
I stand corrected! Ik was inderdaad in de war met openen van een festival.Finraziel schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:38:
[...]
Jawel, heb het ook gehad. Bij een showcase móet je per se die showcase gaan doen. Jij denkt meen ik aan wanneer je een festival site geüpgraded hebt, dan moet je inderdaad een event selecteren maar daarna kun je gewoon je eigen ding doen. Showcases zijn anders en die worden wel gedwongen. Gelukkig zitten er meen ik maar 5 in de hele game want ik vind ze sowieso wat flauw. Ze zijn super scripted en tenzij je er in de laatste bocht uitvliegt of zo maakt het weinig uit hoe goed je rijdt, je wint eigenlijk altijd nipt om het 'spannend' te maken... Was in de vorige horizons net zo trouwens.
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Ik wil weleens een keer een drag tegen je doen (ik pak een B, jij mag een D,C,B,A of S(1)Dwersbongel schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 09:42:
Ik ben de laatste tijd vooral online aan het rond rijden. Beetje drag racen op het vliegveld en infected events. Best leuk als je in een leuke sessie terecht komt. Het is daarin wel jammer dat je niet snel club members tegen komt. Ik sta nu #25 op het vliegveld bij de flitspaal.Als mijn bod op de Jaguar D type is geaccepteerd kan ik een gooi naar een hogere positie doen.
Kwa drag racen zag ik dat je met een koppeling veel beter kunt starten, maar die kun je op je gewone controller niet instellen zeker? Of zie ik dat over het hoofd?
[ Voor 3% gewijzigd door LopendeVogel op 23-02-2017 22:17 ]
Helemaal goed!LopendeVogel schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 22:12:
[...]
Ik wil weleens een keer een drag tegen je doen (ik pak een B, jij mag een D,C,B,A of S(1))..
Voordat Blizzard Mountain uitkwam veel tijd op het vliegveld gezeten met mijn ultieme drag, en als ik de laatste car packs bekijk zit daar niet veel beters in![]()
Zelf moet ik eens kijken op welke plek ik sta (nooit naar gekeken) haha. Ik speel trouwens via de xbox one!
Neej alles mag, behalve elkaar van de weg rijden haha. Gewoon de ultieme auto van jou tegen mijn karretje, hoe ultiem mag je zelf weten. Zolang het geen S2 of X is.Dwersbongel schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:59:
[...]
Helemaal goed!Heb mijn Drag auto's iets hoger maar wil de uitdaging voor een snelle B wel aan. Hebben we verder nog restricties? AWD oid?
Heb ook een Xbox One en speel met de controller.
[ Voor 5% gewijzigd door LopendeVogel op 24-02-2017 12:27 ]
ben bang niet eerder dan zondag ergens... Maar voeg mij alvast even toe: Didoekoe.
Ik zal je vanavond toevoegen. Ik ben ook benieuwd, binnen mijn fam en vrienden kring ben ik nog niet verslagen op het vliegveld met mijn B wagentje.Dwersbongel schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:05:
[...]
ben bang niet eerder dan zondag ergens... Maar voeg mij alvast even toe: Didoekoe.
Ben benieuwd!
Steam: Lucky Luuk
Heb je het dan over de DLC of base game? In de base game heb ik een holden gebruikt, ik meen een holden torana... Drift goed en blijft erg goed te besturen. Even zoeken op een drift tune met een goede rating. Mij vielen de meeste drift challenges daarmee vervolgens erg mee.
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Finraziel schreef op zondag 5 maart 2017 @ 10:38:
[...]
Heb je het dan over de DLC of base game? In de base game heb ik een holden gebruikt, ik meen een holden torana... Drift goed en blijft erg goed te besturen. Even zoeken op een drift tune met een goede rating. Mij vielen de meeste drift challenges daarmee vervolgens erg mee.
De DLC heb ik niet dus als je die bedoelt dan geen idee (hoewel je natuurlijk dezelfde bak gewoon eens kunt proberen).
Ga ik ook eens proberen. Bedankt!Benga schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:44:
[...]
Ford Focus Rs HE en Nissan Gtr HE doen het hier uitstekend!
Het zal net zijn wat je ligt, ik vond het ook vrij lastig (en abs heb ik in principe altijd uit staan). Met 4wd kreeg ik het niet echt goed voor mekaar, maar mijn idee willen die auto's niet schuin genoeg om genoeg punten te scoren, maar wellicht heb ik de verkeerde auto's geprobeerd (en ik doe ongetwijfeld wat fout). Voor mij was het met rwd en veel power makkelijker omdat je dan je kont weg kan laten glijden door gewoon te veel gas te geven. Is alleen de kunst om niet te ver te gaan en achterstevoren te eindigen.Silasje schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:01:
Wat is er zo moeilijk aan driften dan? Als ik een random supercar voorzie van zo veel mogelijk PK en 4wd drift ik elke driftzone 3 sterren. Het enige wat voor mij daarbij heel belangrijk is, is zelf schakelen.. Probeer trouwens eens de ABS uit te zetten, makkelijk om als je met hoge snelheden te snel naar binnen glijd, even met 4 blokkerende wielen de bocht wat langer te maken.
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Niets...
Ja helaas wel. Na het starten sluit het spel direct weer af? Dit heb ik al sinds gisteren, dus ik dacht dat het aan XBOX Live lag. Echter zijn de problemen van gisteren opgelostforsel schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 17:44:
Dag Forza liefhebbers. Hebben jullie ook last van het probleem dat forza niet verder opstart?
[ Voor 9% gewijzigd door RJ-NL op 22-03-2017 20:08 ]
Vreemde zaken. Hij start hier ook weer op...RJ-NL schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 19:12:
[...]
Ja helaas wel. Na het starten sluit het spel direct weer af? Dit heb ik al sinds gisteren, dus ik dacht dat het aan XBOX Live lag. Echter zijn de problemen van gisteren opgelost
EDIT:
Inmiddels start het spel weer op. Geen idee wat de oorzaak is geweest.
Nice, ook op de agenda gehad om te doen. Ben nu niet verder gekomen dan amateur painter maar de interesse in FH3 is er bij mij wel een beetje uit inmiddels. Teveel alleen spelen tegen rammende noobs en de car packs brengen ook vrij weinig extras, nieuwe autos zelfde rammers en naar mijn mening inmiddels vrij saaie map ook. Enige wat me beetje terug laat keren zijn de Forzathons en laatste tijd zijn die zo simpel dat zelfs dat bijna niet meer de moeite waard is tenzij het een auto is die ik niet heb en/of wil hebben.Silasje schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:24:
Nou, de laatste tijd ben ik veel bezig met stickers maken, elke dag krijg ik hiermee zo'n 50.000 credits aan bonussen door. Hier alleen al een verzameling aan logo's welke ik allemaal met de hand gefabriceerd heb.
Hebben jullie nog eventuele verzoeken? (klik op afbeelding voor betere kwaliteit)
[afbeelding]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
In de Windows Store (PC) kan ik hem anders niet downloaden ...Riqy schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 14:56:
als je digitale versie hebt geldt dit voor beide volgens mij (xbox play anywhere systeem)
Ik heb toen de car pass voor 50% was voor xbox gold members een 48 uurs xbox gold card gehaald voor $2,50. Kon toen via de MS store gewoon de car pass downloaden. Voor de car pass was het in elk geval wel waard aangezien die 30$ was en dus 15$ vanaf ging.Yonix schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 14:38:
Blizzard Mountain is nu € 9,99 voor de Xbox One ('Games With Gold'). Stom dat dit ook niet voor de PC-versie geldt.
Dat herken ik wel. Die race heb ik ook gedaan. Sommige zijn wel raar. 30x driften bijvoorbeeld bij een uphill race en dan ook nog winnen. Hoe moet ik dan mijn snelheid behouden zodat de AI niet langs me heen knalt. Ik wil eigenlijk niet het niveau omlaag zetten.Finraziel schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 21:13:
Pfff, sommige van die 3 star challenges in blizzard mountain zijn wel een klein beetje duf hoor... Zat me bij snow forest descent af te vragen hoe ik drie ultimate clean racing skills moest gaan halen, maar dat blijkt dus op tijd gebaseerd en het is een sprint van 5 km. Met een S1 auto zou het mogelijk moeten zijn maar dan moet je de hele race dus foutloos rijden en haal je het net aan. Heb een mini Cooper uit de stal gehaald en stock de berg af gegooid en dan is het poepie simpel. Een snelle auto is dus gewoon te snel klaar voor die challenges
Sideswipes krijg je als je scenery omver knalt kort nadat je een drift of e-drift skill callout had... Die vond ik niet echt lastig eigenlijk, gewoon een beetje uit een bocht driften waar je niet gelijk tegen een muur knalt maar een hekje of zo kapot kan rijden.ThaJoop schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:58:
[...]
Dat herken ik wel. Die race heb ik ook gedaan. Sommige zijn wel raar. 30x driften bijvoorbeeld bij een uphill race en dan ook nog winnen. Hoe moet ik dan mijn snelheid behouden zodat de AI niet langs me heen knalt. Ik wil eigenlijk niet het niveau omlaag zetten.
Ik had ook 1 met 5 of 8x sidesweep krijgen. Hoe krijg je die voor elkaar? Mij lukt het niet om die express te krijgen.
Digitale versie gebruikt gewoon dezelfde save file. Ik ben zelf ook van fysiek naar digitaal overgestapt en dat ging naadloos. Enige verschil was dat de schijf niet meer in de console hoefde te zitten om de game te starten.JSchut schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:58:
Ik heb de game op 100% op de Xbox met een disc versie. Deze heb ik verkocht. As ik nu de digitale versie koop gebruikt die dan mijn save game van de disc versie? Wilde hem graag weer digitaal kopen maar voel er niet zoveel voor om alles weer opnieuw te moeten doen.
Ik ga hem waarschijnlijk toch wel aanschaffen, ondanks dat ik het belachelijk vindt dat het "moet" als je The Ultimate Edition al aangeschaft hebt.Yonix schreef op woensdag 12 april 2017 @ 22:29:
Porsche-DLC is beschikbaar! Morgen maar eens checken. 😎
v8power67 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:27:
7 euro voor 7 porsches... Ze zijn gek...
Wacht wel op gt sport waar ze gewoon in de game zitten zonder extra betalen... Grappenmakers.
Jefrim schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:54:
[...]
Ik ga hem waarschijnlijk toch wel aanschaffen, ondanks dat ik het belachelijk vindt dat het "moet" als je The Ultimate Edition al aangeschaft hebt.
Je kan dus komende 4 weken als 4 Porsches gratis krijgen; vraag me af waarom je dan knaken wil gaan uitgeven aan een DLC...The Porsche Car Pack isn’t the only way we’re celebrating the new partnership between Forza and Porsche. Starting this week, we’ll be serving up brand new #Forzathon events each week, with amazing Porsche reward cars! Here’s a sneak peek at the events and cars available in April:
Note that you don’t need to own the Porsche Car Pack to get these special #Forzathon reward cars. Just like any #Forzathon event, all you need to do is complete the event and the reward car can be yours.
[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 13-04-2017 17:52 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Heb die dlc ook gekocht, puur voor die 911GT2. man man wat een prachtding die er dik uitziet met een wide body kit en tevens geeft het een mooi geluid als je gas geeft.Je kan dus komende 4 weken als 4 Porsches gratis krijgen; vraag me af waarom je dan knaken wil gaan uitgeven aan een DLC...
* MAX3400 koopt de DLC waarschijnlijk ook gewoon omdat het kan...
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Is de vrijmibo al begonnen?v8power67 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 21:22:
Enigste positieve aan dat de porsche pack los is, is dat de 2e 3xpanaion pack dus nog een verassing is. Hoop echt iets met drag racen ofzo. Of een race circuit in de map. Eeb echt bestaand circuit. Badhurst ofzo.
Beetje zoals in tezt drive unlimited 1 en 2. Ip hawai dat er ergens gewoon een echt circuit lag. Dat je erheen kan rijden erop gaan en weer weggaan. oieta lijkt me heel erg baas!!
Hahaha nee zit op mn mobiel maar had efkes een typo minuutje haha....
Ben zelf heeeeel erg gecharmeerd van de Panamera. Nieuwe model al een paar keer zien rijden in NL; wat een machtig mooie bak.MisterJD schreef op donderdag 13 april 2017 @ 19:59:
[...]
Heb die dlc ook gekocht, puur voor die 911GT2. man man wat een prachtding die er dik uitziet met een wide body kit en tevens geeft het een mooi geluid als je gas geeft.
Die deal is er nu weer, maar nu heb je zelfs geen Live Gold nodig om 'm te kopen.Xant0r schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 18:48:
Ik heb toen de car pass voor 50% was voor xbox gold members een 48 uurs xbox gold card gehaald voor $2,50. Kon toen via de MS store gewoon de car pass downloaden. Voor de car pass was het in elk geval wel waard aangezien die 30$ was en dus 15$ vanaf ging.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
[ Voor 93% gewijzigd door TetPr87 op 14-04-2017 21:47 ]
Do, or do not. There is no try. - Master Yoda
[ Voor 10% gewijzigd door aard01 op 17-04-2017 09:41 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq