Laatste tijd maar een beetje de Rivals pad ingeslagen, nadat het online racen steeds vaker een crashparty is ongeacht welke Class ik kies. Collision off racing is dan wel weer mooie toevoeging maar dat neemt toch een beetje spanning weg + AI is ook door heen te rijden.
Na heel wat auto's geprobeerd te hebben ben ik er wel achter gekomen dat er eigenlijk geen auto is die alles perfect kan en je beste gewoon auto kunt kiezen op basis van het circuit/sprint die je gaat racen. Wat uiteraard ook vrij logisch is
Nu 3 tijden binnen de top20 leaderboard in Surfers Paradise op S2 Class.
Heb hiervoor een Koenigsegg One, Ferrari 458 Speciale en de Bugatti Veyron gebruikt.
Ondanks dat ik met deze 3 auto's een top20 tijd heb gereden is mijn huidige favoriet nog steeds mijn Ferrari LaFerrari. Topsnelheid is niet extreem, maar ding vliegt echt de bochten door waar andere moeite mee hebben.
Als men geen tijd steekt in Tuning, maar wel graag een mooie tune willen hebben is Raceboy77 wel aan te raden, stelt (de meeste) wagens in op puur handling over speed.
Don Joewon Song heeft ook een paar relaxte tunes, inclusief degene waar hij WRs mee heeft gereden, zeker waard om channel even te bekijken en te favoriten in FH3. Vooral zijn Hardest challenge in the World filmpjes zijn erg tof, hij rijd een WR tijd terwijl die ook zijn skillchain/points de gehele track vast houd.
Als iemand nog goede tuners of painters weet, dan houd ik me aanbevolen.