Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Gisteren met @MAX3400 ook al zoiets. Hij stond bij mij de hele race 12e tot aan de einduitslag toen stond hij ineens 2e wat hij vrijwel de hele tijd was (of 1e natuurlijk :+).

Of een AI driver die 1e is komen te staan en gefinisht ondanks dat ik na de 1e bocht al 1e lag en mn 3 andere co-op maatjes niemand langs hebben zien rijden (plek 3-5) :9

[ Voor 9% gewijzigd door timmie271 op 19-12-2016 08:41 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Dat was weer een weekend teveel en te ver Gymkhana uitkauwen... Wel bakken met credits en XP opgebracht en hard gelachen :)

Voor de die-hards; ik heb een 2 uur kampioenschap ge-blueprint op Kingmaker d:)b

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:13:
Dat was weer een weekend teveel en te ver Gymkhana uitkauwen... Wel bakken met credits en XP opgebracht en hard gelachen :)

Voor de die-hards; ik heb een 2 uur kampioenschap ge-blueprint op Kingmaker d:)b
Pff ik vond die 6 rondjes al lang zat met die blizzard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 22:41
timmie271 schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:44:
[...]

Pff ik vond die 6 rondjes al lang zat met die blizzard :+
Komop we gaan toch ook gewoon die 2 uur rijden samen met octa en killer :) .
We hebben reuze fun gehad dit weekend in ieder geval.
Mijn voorraad wodka kan ik weer gaan aanvullen haha.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Opuske schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:45:
[...]

Komop we gaan toch ook gewoon die 2 uur rijden samen met octa en killer :) .
We hebben reuze fun gehad dit weekend in ieder geval.
Mijn voorraad wodka kan ik weer gaan aanvullen haha.
Het is dat de tijd schaars is komend weekend, maar anders was ik wss wel de klos :).
Vul je voorraad wodka maar goed aan voor de volgende keer. Misschien dat je dan wat slechtere tijden neerzet :+

Enne als het klopt volgens tweakers: gefeliciteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Vraagje, zit er in de nieuwe mountain DLC ook een soort van goliath race? ik vind het altijd erg leuk om lange races te doen! Maar helaas had de basegame maar 1 zo'n race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 17:13
j0ppie schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:36:
Vraagje, zit er in de nieuwe mountain DLC ook een soort van goliath race? ik vind het altijd erg leuk om lange races te doen! Maar helaas had de basegame maar 1 zo'n race.
Er zit de Kingmaker in. Ook een rondje om de kaart, maar aangezien de kaart een stuk kleiner is, is de race ook veel korter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
TranceSetter schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:39:
[...]

Er zit de Kingmaker in. Ook een rondje om de kaart, maar aangezien de kaart een stuk kleiner is, is de race ook veel korter.
vind het jammer dat ze geen tool in de game maken om je eigen races te maken. Zodat je lekker lange races kan doen. Echt alle races in de game bestaan uit rondjes van max 2 min vaak maar 1 min ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
j0ppie schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:36:
[...]

vind het jammer dat ze geen tool in de game maken om je eigen races te maken. Zodat je lekker lange races kan doen. Echt alle races in de game bestaan uit rondjes van max 2 min vaak maar 1 min ongeveer.
Blueprint komt je niet bekend voor?

Voor zover ik weet kan je alle afzonderlijke circuit-races instellen op 50 rondjes. Alle Championships kan je, uit mijn hoofd, instellen op 10 tracks x maximaal 50 rondjes.

Je kan dus op het mainland de Goliath doen van grofweg 10 minuten per rondje x 50 rondjes. Hoe lang wil je het hebben?

De echte truc zit m in standaard auto's zonder tune, tegen Unbeatable AI en alle assists uit, als je zin hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 22:41
timmie271 schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:58:
[...]

Het is dat de tijd schaars is komend weekend, maar anders was ik wss wel de klos :).
Vul je voorraad wodka maar goed aan voor de volgende keer. Misschien dat je dan wat slechtere tijden neerzet :+

Enne als het klopt volgens tweakers: gefeliciteerd
Tweakers klopt helemaal djs bedankt :)
Helaas vertrek ik vrijdag op kerstvakantie richting het oostblok (polen).
Voorraad wodka aanvullen hehe....zal dus een dag of 10 niet online zijn vanaf aankomende vrijdag :(

En jah men tijden waren iets beter dan de dag ervoor toen ik vol aan de wodka zat haha. Dus ik snap je daarin volledig lol.

[ Voor 9% gewijzigd door Opuske op 19-12-2016 19:50 ]

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 19 december 2016 @ 19:07:
[...]

Blueprint komt je niet bekend voor?

Voor zover ik weet kan je alle afzonderlijke circuit-races instellen op 50 rondjes. Alle Championships kan je, uit mijn hoofd, instellen op 10 tracks x maximaal 50 rondjes.

Je kan dus op het mainland de Goliath doen van grofweg 10 minuten per rondje x 50 rondjes. Hoe lang wil je het hebben?

De echte truc zit m in standaard auto's zonder tune, tegen Unbeatable AI en alle assists uit, als je zin hebt :)
blueprints zijn van a naar b. Die zijn nooit heel erg lang. Goliath is lang maar heb ik tevaak gedaan. Zou graag wat cross countrie races zien langs binnenwegen dwars door de hele map.
50 rondjes kan natuurlijk, maar dat is dus de hele tijd het zelfde rondje van 1 minuut. Ik heb dan liever 8 rondjes van 8 minuten oid. En dat kan dus niet (behalve met de goliath race die nogal snel en de enige in ze'n soort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Laatste tijd maar een beetje de Rivals pad ingeslagen, nadat het online racen steeds vaker een crashparty is ongeacht welke Class ik kies. Collision off racing is dan wel weer mooie toevoeging maar dat neemt toch een beetje spanning weg + AI is ook door heen te rijden.

Na heel wat auto's geprobeerd te hebben ben ik er wel achter gekomen dat er eigenlijk geen auto is die alles perfect kan en je beste gewoon auto kunt kiezen op basis van het circuit/sprint die je gaat racen. Wat uiteraard ook vrij logisch is :P

Nu 3 tijden binnen de top20 leaderboard in Surfers Paradise op S2 Class.

Heb hiervoor een Koenigsegg One, Ferrari 458 Speciale en de Bugatti Veyron gebruikt.

Ondanks dat ik met deze 3 auto's een top20 tijd heb gereden is mijn huidige favoriet nog steeds mijn Ferrari LaFerrari. Topsnelheid is niet extreem, maar ding vliegt echt de bochten door waar andere moeite mee hebben.

Als men geen tijd steekt in Tuning, maar wel graag een mooie tune willen hebben is Raceboy77 wel aan te raden, stelt (de meeste) wagens in op puur handling over speed.

Don Joewon Song heeft ook een paar relaxte tunes, inclusief degene waar hij WRs mee heeft gereden, zeker waard om channel even te bekijken en te favoriten in FH3. Vooral zijn Hardest challenge in the World filmpjes zijn erg tof, hij rijd een WR tijd terwijl die ook zijn skillchain/points de gehele track vast houd.

Als iemand nog goede tuners of painters weet, dan houd ik me aanbevolen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
welke vering is beter in de sneeuw? race of juist rally?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
j0ppie schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 20:39:
welke vering is beter in de sneeuw? race of juist rally?
Het maakt niet heel veel uit; ik heb de Focus RX even doorgenomen op basis van enkele tunes en die ligt wel zo ontzettend laag, dat een F1-auto er nog een puntje aan kan zuigen. Ben van de week wel bezig geweest om die bak iets minder onderstuur te geven; Timmie vond dat het wel redelijk ging alleen mijn versnellingen krijg ik nog niet helemaal lekker.

Mijn tune is gebaseerd op gewone vering (dus race) en in de basis hangt dat ding rond de 20 tot 40 % als het gaat over hoogte / rebound / stiffness etc. Voor de main game had ik ook een Ariel Atom gebouwd met AWD; zelfs met alleen winterbandjes eronder, doet ie het ook nog erg goed in de sneeuw. En die Atom is gebouwd met gewone race-onderstel.

In de basis durf ik wel te zeggen; rally suspension is voornamelijk handig als je geen vaste routes rijdt. De Blizzard DLC lijkt voornamelijk gewone "vlakke" routes te hebben en niet al te veel echte offroad; je kan waarschijnlijk beter normale race-onderstellen op je auto zetten en met de hoogte spelen om in de sneeuw iets beter uit de verf te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 12:14
Hoe zit het inmiddels met de PC ondersteuning, iemand die het in triple screen fatsoenlijk kan draaien? Lijkt me een leuke game naast de wat serieuzere race games, maar de reviews op de Windows Store blijven wisselend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
rottentomato schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:14:
Hoe zit het inmiddels met de PC ondersteuning, iemand die het in triple screen fatsoenlijk kan draaien? Lijkt me een leuke game naast de wat serieuzere race games, maar de reviews op de Windows Store blijven wisselend.
Ik heb m'n twijfels of triple screen wel zo lekker rijd hierin vanwege het type wegdek en de hoeveelheid bochten en gestuiter. Daarom is het met stuur soms al lastig om te spelen (al vinden sommigen het gewoon prettig ondanks het ontbreken van een handrem :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
timmie271 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:58:
[...]

Ik heb m'n twijfels of triple screen wel zo lekker rijd hierin vanwege het type wegdek en de hoeveelheid bochten en gestuiter. Daarom is het met stuur soms al lastig om te spelen (al vinden sommigen het gewoon prettig ondanks het ontbreken van een handrem :+)
Eens, ik rij met 34inch utlrawide 1440p. Dat rijd voor mij prima. Gewoon scherm vlak voor je stuurtje neerzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belsameth
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10-2023
Finraziel schreef op zondag 18 december 2016 @ 19:25:
Hebben jullie al eens gezien dat de tussenstand in een championship niet correct weergegeven werd?
Yup, heb ik ook een keer gehad. Nadere inspectie tijdens de race liet zien dat er een drivatar 2x meedeed. Na de finish werden z'n punten echter bij elkaar opgeteld en aan 1 drivatar gehangen (de andere bestond niet in de tussenstand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:28
Belsameth schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:49:
[...]

Yup, heb ik ook een keer gehad. Nadere inspectie tijdens de race liet zien dat er een drivatar 2x meedeed. Na de finish werden z'n punten echter bij elkaar opgeteld en aan 1 drivatar gehangen (de andere bestond niet in de tussenstand).
Haha nu je het zegt, inderdaad :)
In mijn filmpje zie je ook dat JamesNL twee keer meedoet... In de totaal stand staat hij ook twee keer, maar een van de drivatars krijgt alle punten en de andere 0 :p

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
ik kan selecteren op auto's die winterbanden ondersteunen zegmaar. Ik krijg dan een selectief groepje auto,s. Ik was dus eerst in de veronderstelling dat alleen deze auto's in de sneeuw kunnen. Echter zie ik nu dat alle auto's sneeuwbanden kunnen krijgen. Wat is precies het verschil weet iemand dat?

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:14
j0ppie schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:50:
ik kan selecteren op auto's die winterbanden ondersteunen zegmaar. Ik krijg dan een selectief groepje auto,s. Ik was dus eerst in de veronderstelling dat alleen deze auto's in de sneeuw kunnen. Echter zie ik nu dat alle auto's sneeuwbanden kunnen krijgen. Wat is precies het verschil weet iemand dat?
Sneeuwbanden hebben meer grip....lijkt me logisch....toch? :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• j0ppie
  • Niet online
skreppiedoe schreef op donderdag 22 december 2016 @ 07:18:
[...]

Sneeuwbanden hebben meer grip....lijkt me logisch....toch? :+
jij snapt de vraag volgensmij niet :)

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:14
j0ppie schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:39:
[...]

jij snapt de vraag volgensmij niet :)
Daar lijkt het idd op :9 . Maar de geselecteerde wagens zijn volgens mij standaard uitgerust met snow tires( er zitten ook een stuk of 8 wagens bij de blizzard mountain dlc), en elke andere wagen kan je ze zelf monteren.
Ik heb gisteren met Ford Focus zonder snow tires een paar races gereden en dat was toch wel erg leuk( is ook een cheevo btw).
Heb ik de vraag nu wel goed begrepen? :*)

[ Voor 0% gewijzigd door skreppiedoe op 22-12-2016 18:47 . Reden: typo ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
skreppiedoe schreef op donderdag 22 december 2016 @ 18:45:
[...]

Daar lijkt het idd op :9 . Maar de geselecteerde wagens zijn volgens mij standaard uitgerust met snow tires( er zitten ook een stuk of 8 wagens bij de blizzard mountain dlc), en elke andere wagen kan je ze zelf monteren.
Ik heb gisteren met Ford Focus zonder snow tires een par races gereden en dat was toch wel erg leuk( is ook een cheevo btw).
Heb ik de vraag nu wel goed begrepen? :*)
jepz :D dat is idd wat ik bedoelde. Er zit dus eigenlijk geen verschil in begrijp ik. Vroeg het me al af! Dankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:10
Is/word de game nog steeds beter ge-optimaliseerd? gezien ik de Spec/requirements nog steeds bizar hoog vind.

Of zijn er toch wel bepaalde standaard hardware configuraties die het toch wel goed doen bij deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Psyonara schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:43:
Is/word de game nog steeds beter ge-optimaliseerd? gezien ik de Spec/requirements nog steeds bizar hoog vind.

Of zijn er toch wel bepaalde standaard hardware configuraties die het toch wel goed doen bij deze game?
Na de laatste update/expansion draait FH3 bij mij minder als voorheen, krijg nu soms lagspikes tijdens het racen wat uiteraard alles behalve fijn is. Voor de update had ik daar geen last van, ook niet als ik vol door de jungle heen knalde met 300km/h+.

6600k/4.6ghz
1070GTX
8GB/DDR4/3.8Ghz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:56
patrickkoning schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 19:15:
Zijn er meer mensen geband hier? Ik ben sinds gisteren geband :'( :| 8)7
Ik dacht gisteren log weer eens in op m'n account, verrek ik kan weer online :D . Ik ga dit spel dus weer lekker oppakken :) . Nu nog even uitvogelen wat je met clubs kan doen...

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:23
Psyonara schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:43:

Ik speel op 1080p (6700k, GTX1070, 32GB ram). Draait bij mij op ultra, denk dat ik 95% van de tijd 60 fps haal.

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:12
Ok Blizzard Mountain kopen of niet :X

20 euro vind ik nog wel flink voor een uitbreiding

[ Voor 42% gewijzigd door Cardwizard op 26-12-2016 15:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Cardwizard schreef op maandag 26 december 2016 @ 15:52:
Ok Blizzard Mountain kopen of niet :X

20 euro vind ik nog wel flink voor een uitbreiding
Met een dergelijke intonatie; gewoon niet kopen.

Twijfels? Lees de afgelopen 2 weken aan posts terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Grrr mag ik even ranten? Ik krijg zo'n enorme hekel aan Anna! Het is een goede functie en werkt erg goed, maar ik zou zo graag willen dat je uit kon zetten dat ze zelf met suggesties komt als je naar haar smaak te lang niks nuttigs aan het doen bent.
Probeer je 20 keer achter mekaar die drift challenge te halen? Zit ze je om de haverklap lastig te vallen. Zie je een auto die je nog moet fotograferen en zit je je vertwijfeld af te vragen waarom je photo mode snelkoppeling niet werkt? Jawel het is die bitch van een Anna weer.
Ben wel blij met de spraak herkenning via kinect, kan ik tenminste vol NO naar dr schreeuwen :+

Hmm, ik vraag me nou wel af... Volgens mij doet ze wellicht geen suggesties in private free roam. In ieder geval een oplossing terwijl ik de danger signs af werk als dat klopt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Hahaha, het is inderdaad net een zeikwijf wat in de puberteit komt en de hele dag aandacht wil. Een soort Tamagotchi met ingebouwde GPS.

Anyhow, ik heb er niet echt last van; het is me ook niet echt opgevallen tijdens de career.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 16-09 17:13
Vooral goed als je alles uitgespeeld hebt. Komt ze nóg voorbij, maar dan met de mededeling dat ze je niet meer kan helpen aangezien je alle bonus boards, races, danger signs, etc. al gehaald hebt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:44
Ik heb GOT ook gejoined. Isane88 is mn xbox naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04:59

JSchut

.....

Heb sinds vandaag Forza Horizon 3. (Moet nog beginnen) Was een groot fan van Forza Horizon 1 dus ik verwacht er heel veel van. Nu zat ik dus even te kijken naar de DLC. Jeetje wat een hoop opties om te kopen.

Wat ik nu zie zijn de volgende 3 dingen:
- Car pass
- Expansion pass
- VIP pass

De Car pass hoef ik (nog) niet. Heel misschien later maar ik weet niet of je de auto's nodig hebt of echt zal gebruiken. Daar zal ik later naar moeten kijken.

De Expansion pass twijfel ik over. Kopen zal ik hem sowieso wel maar wanneer begin je met die content? Pas op het einde van de game? Dan koop ik hem namelijk pas later.

VIP Pass. Hoe handig is deze? Maakt dit de game korter doordat je meer credits etc krijgt? Voelt het als een money cheat zeg maar? Bij deze twijfel ik echt of ik hem wel of niet moet kopen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
JSchut schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:13:
Heb sinds vandaag Forza Horizon 3. (Moet nog beginnen) Was een groot fan van Forza Horizon 1 dus ik verwacht er heel veel van. Nu zat ik dus even te kijken naar de DLC. Jeetje wat een hoop opties om te kopen.

- Car pass
- Expansion pass
- VIP pass

De Car pass hoef ik (nog) niet. Heel misschien later maar ik weet niet of je de auto's nodig hebt of echt zal gebruiken. Daar zal ik later naar moeten kijken.

De Expansion pass twijfel ik over. Kopen zal ik hem sowieso wel maar wanneer begin je met die content? Pas op het einde van de game? Dan koop ik hem namelijk pas later.

VIP Pass. Hoe handig is deze? Maakt dit de game korter doordat je meer credits etc krijgt? Voelt het als een money cheat zeg maar? Bij deze twijfel ik echt of ik hem wel of niet moet kopen.
Expansion pass is het enige echt interessante tenzij je echt van de DLC auto's bent.

Wanneer Blizzard Mountain precies unlocked weet ik niet maar het is volgens mij vrij snel. Je hoeft zeker niet het spel uit te spelen. Het leuke van Blizzard Mountain is dat het weer erg anders is dan de rest van de game, het is zeker meer van het zelfde maar dan toch weer flink anders. Niet gewoon van hier heb je nog een paar races op de zelfde weggetjes.

VIP is alleen de moeite waard als je het er bij krijgt, tenminste vind ik. Je krijgt meer geld, maar het voelt niet echt als cheaten vind ik.

Merendeel van mijn geld komt in elk geval niet uit de wheelspins, zo veel geluk heb ik daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

LOTG schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:27:
[...]

Expansion pass is het enige echt interessante tenzij je echt van de DLC auto's bent.

Wanneer Blizzard Mountain precies unlocked weet ik niet maar het is volgens mij vrij snel. Je hoeft zeker niet het spel uit te spelen. Het leuke van Blizzard Mountain is dat het weer erg anders is dan de rest van de game, het is zeker meer van het zelfde maar dan toch weer flink anders. Niet gewoon van hier heb je nog een paar races op de zelfde weggetjes.

VIP is alleen de moeite waard als je het er bij krijgt, tenminste vind ik. Je krijgt meer geld, maar het voelt niet echt als cheaten vind ik.

Merendeel van mijn geld komt in elk geval niet uit de wheelspins, zo veel geluk heb ik daar.
Ik heb de game tweedehands (fysiek) gekocht voor een prikkie. Daar kreeg ik geen VIP bij natuurlijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xant0r
JSchut schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:13:

- Car pass
- Expansion pass
- VIP pass

Ik vond VIP pass persoonlijk wel handig, maar heb er dan ook niet echt meer voor betaald...Iets met kopen in singapore en prijs van deluxe nog onder de standard variant in EU. :+

In begin kan je relatief snel levellen en dus veel wheelspins pakken, elke geldprijs die je krijgt x2 is dan zeker niet slecht. Uiteraard kan je ook gewoon zonder VIP geld binnenhalen, aangezien die VIP 2x geld bonus enkel voor wheelspins zijn. Daarnaast krijg je ook nog 5 exclusieve VIP cars (2016 Lamborghini Aventador LP750-4 SV, 2016 Koenigsegg Regera, 2015 Ferrari F12tdf, 2015 Ultima Evolution Coupe 1020, and 2015 Ford Falcon GT F 351) en gifts.

Expansion pass kan ik (nog) niet over oordelen, nog niet de stap gemaakt.

Tijd voor wat plaatjes?

Holden Commodore VL (momenteel helemaal weg van :9~)
Afbeeldingslocatie: https://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh3&id=14619412&full=true
Bentley GT3 Nightsky
Afbeeldingslocatie: https://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh3&id=14242618&full=true
Quattro Badge met regendruppeltje
Afbeeldingslocatie: https://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh3&id=14133982&full=true
SRT
Afbeeldingslocatie: https://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh3&id=12954542&full=true
Lambo Asiimov anyone? :')
Afbeeldingslocatie: https://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh3&id=11688142&full=true
Flinke achterband
Afbeeldingslocatie: https://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh3&id=10859812&full=true
Een van me eerste forza pics, blijft persoonlijk wel een gave.
Afbeeldingslocatie: https://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh3&id=4403460&full=true

Volgende keer misschien toch even FPS countertje uitzetten... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Xant0r schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:24:
[...]

Ik vond VIP pass persoonlijk wel handig, maar heb er dan ook niet echt meer voor betaald...Iets met kopen in singapore en prijs van deluxe nog onder de standard variant in EU. :+

In begin kan je relatief snel levellen en dus veel wheelspins pakken, elke geldprijs die je krijgt x2 is dan zeker niet slecht. Uiteraard kan je ook gewoon zonder VIP geld binnenhalen, aangezien die VIP 2x geld bonus enkel voor wheelspins zijn. Daarnaast krijg je ook nog 5 exclusieve VIP cars (2016 Lamborghini Aventador LP750-4 SV, 2016 Koenigsegg Regera, 2015 Ferrari F12tdf, 2015 Ultima Evolution Coupe 1020, and 2015 Ford Falcon GT F 351) en gifts.

Expansion pass kan ik (nog) niet over oordelen, nog niet de stap gemaakt.

Tijd voor wat plaatjes?

Holden Commodore VL (momenteel helemaal weg van :9~)
[afbeelding]
Bentley GT3 Nightsky
[afbeelding]
Quattro Badge met regendruppeltje
[afbeelding]
SRT
[afbeelding]
Lambo Asiimov anyone? :')
[afbeelding]
Flinke achterband
[afbeelding]
Een van me eerste forza pics, blijft persoonlijk wel een gave.
[afbeelding]

Volgende keer misschien toch even FPS countertje uitzetten... :P
Thnx!

Zijn de auto's die je krijgt handig of gebruik je ze eigenlijk niet?
Als ik het goed begrijp krijg je alleen full value als je de VIP pass direct koopt voordat je begint met spelen. Dan krijg je immers alles dubbel.

De expansion pass koop ik later wel. Eerst maar de base game spelen. Wellicht dat er ergens nog een aanbieding voorbij komt voordat ik hem "nodig" heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
JSchut schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:31:
[...]

Thnx!

Zijn de auto's die je krijgt handig of gebruik je ze eigenlijk niet?
Als ik het goed begrijp krijg je alleen full value als je de VIP pass direct koopt voordat je begint met spelen. Dan krijg je immers alles dubbel.

De expansion pass koop ik later wel. Eerst maar de base game spelen. Wellicht dat er ergens nog een aanbieding voorbij komt voordat ik hem "nodig" heb.
Die 5 vip cars gebruik ik zeker wel ja, alleen die Ford Falcon nog niks mee gedaan. De gift cars die ik gekregen heb waren oa een Honda NSX en een Holden Torana met exclusieve liveries. Kunnen er meer zijn geweest, dit is in mij in elk geval opgevallen. Gek genoeg krijg ik ze ook 2x elke keer. Geen idee of dit een bug is of niet.

Wat betreft de VIP pass, ja en nee. In begin ga je volgens mij bij 20k XP rank up, iets wat je in 1 of 2 races online (of offline, wat jij wilt:)) kunt halen. Dus dan rank je snel en bij elke rank up krijg een wheelspin. Hoe hoger je rank, des te meer XP je nodig hebt. Ik zit momenteel op 100k XP per rank up, nu je langzamer rank omhoog gaat is het dus ook best fijn om 2x cash te krijgen bij een wheelspin.

Al met al blijft de keuze of je het geld er voor over hebt. Nuttig is het wel. :) Iets wat de car pass niet heeft, ja je krijgt meer auto's maar het heeft voor de rest weinig nut ander dan collecten van cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Uiteindelijk is geld ook alleen maar belangrijk als je veel auto's wil verzamelen natuurlijk... Ik koop gewoon wat ik wil maar meestal rij ik toch dezelfde auto's en ik heb dan ook volgens mij 3 of 4 miljoen op de bank staan ondertussen, zonder VIP. En vergeleken met de diehards hier heb ik echt nog niet zo veel gespeeld (volgens mij ben ik nou bijna level 100).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02:25
Joepie, een 53GB update voor de nieuwe DLC :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:57
DonRoger schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 19:17:
Joepie, een 53GB update voor de nieuwe DLC :/
verbazing alom https://twitter.com/Forza...status/816352993029275648

en het wordt met klem afgeraden om deze update van 53 gig te downloaden // installeren

https://forums.forzamotor...-Pacific.aspx#post_654847

[ Voor 32% gewijzigd door cazzie op 03-01-2017 21:51 ]

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghoo
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Was te laat. Gedownload en krijg nu een "Invalid profile" error. Kan dus niet meer spelen. Schijnbaar hebben ze een developer release in de Windows Store gezet. Prutsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:41

Wom

Goed dat ik het eerst check hier. Vond het nogal veel voor een dergelijke update.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasV.
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18-08 16:14
Klopt het dat je een Xbox one code voor Forza Horizon 3 kunt kopen en deze kunt activeren op pc in de windows store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
BasV. schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:08:
Klopt het dat je een Xbox one code voor Forza Horizon 3 kunt kopen en deze kunt activeren op pc in de windows store?
Ja, maar dan moet je wel in de Store op Windows met dezelfde credentials inloggen (zelfde Live account).

Ik zeg wel "ja" maar dat is omdat ik mijn games over het algemeen via xbox.com of de One aanschaf en "blijkbaar" kwam FH3 als automatische installatie in mijn Windows Store te staan (want daar gebruik ik dezelfde credentials).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasV.
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18-08 16:14
MAX3400 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:23:
[...]

Ja, maar dan moet je wel in de Store op Windows met dezelfde credentials inloggen (zelfde Live account).

Ik zeg wel "ja" maar dat is omdat ik mijn games over het algemeen via xbox.com of de One aanschaf en "blijkbaar" kwam FH3 als automatische installatie in mijn Windows Store te staan (want daar gebruik ik dezelfde credentials).
Maar heb je hier perse een Xbox one voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
BasV. schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:58:
[...]

Maar heb je hier perse een Xbox one voor nodig?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02:25
Pffft ik vraag me af wanneer de DLC beschikbaar is.

Edit: Ik denk dat er iemand dit jaar een nieuwe baan kan zoeken _O- _O- :
https://www.reddit.com/r/...cars_for_fh3_so_far_from/

[ Voor 63% gewijzigd door DonRoger op 04-01-2017 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-05-2022
Haha, die 53gb update op de windows store was een dev build, er zijn veel auto's gelekt op Reddit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom

Wom

Porsches! Die EA exclusieve periode is voorbij, goed te zien dat de voorbereiding al op tijd begonnen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-08 16:54

Silasje

www.Entjes.eu

*spoiler alert:
Hier zijn alle gelekte auto's te vinden http://imgur.com/a/MevKB

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Er zal trouwens niet een manier zijn om de game zo ver te krijgen om als je (bijna) stil staat een down shift niet meteen naar de eerste versnelling te laten gaan he? Kan er geen setting voor vinden of zo... Wat mij betreft een van de meer bizarre design beslissingen dat, raak er zo vaak door in de war omdat ik zelf bij houd in welke versnelling ik zit maar opeens ben ik achteruit aan het rijden... En in de snelste auto's wil ik eigenlijk hoe dan ook nooit in de eerste versnelling zitten want dan spinnen je wielen maar.
Heb wat dat betreft een beetje een haat liefde verhouding met dit spel. Het is echt gepolished en speelt heerlijk, maar ik zou willen dat je als speler wat meer controle kreeg over van alles en nog wat. Wat dat betreft kon de game wel door Apple gemaakt zijn, het doet me aan iOS denken wat betreft de 'wij weten wel wat goed is voor je' mentaliteit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Finraziel schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 18:29:
Er zal trouwens niet een ma.......
De enige oplossing lijkt mij volgensmij een H-shifter van een racestuurtje. Dus een apparaat wat de "knop'' van de versnelling vast houd.

Weet iemand trouwens meer over de update? ik wil graag met de V60 polestar aan de gang als Volvogek!

[ Voor 15% gewijzigd door Silasje op 05-01-2017 19:19 ]

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dwersbongel
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-08 07:43
Even officieel: Ik heb de GoT club zojuist gejoined.

Xbox: Didoekoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 20:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Met welke auto rijden jullie eigenlijk voornamelijk in Blizzard Mountain?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Dat is raar, ik ben bezig met de Forzathon. De uitdaging is om 15 races te rijden in rally monsters voor een Subaru WRX VT15r Rally. Nu krijg ik de pushmelding dat ik het compleet heb. Ook in de xbox app staat die als compleet.. Ingame? het forzathon menu heeft m nog niet afgevinkt en de auto heb ik nog niet? raar!
Tortelli schreef op zondag 8 januari 2017 @ 14:10:
Met welke auto rijden jullie eigenlijk voornamelijk in Blizzard Mountain?.
Elke keer wat anders, maar het liefst wel AWD

[ Voor 27% gewijzigd door Silasje op 08-01-2017 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Silasje schreef op zondag 8 januari 2017 @ 16:51:
Dat is raar, ik ben bezig met de Forzathon. De uitdaging is om 15 races te rijden in rally monsters voor een Subaru WRX VT15r Rally. Nu krijg ik de pushmelding dat ik het compleet heb. Ook in de xbox app staat die als compleet.. Ingame? het forzathon menu heeft m nog niet afgevinkt en de auto heb ik nog niet? raar!

[...]

Elke keer wat anders, maar het liefst wel AWD
Ik ben een grote fan van de Subaru Impreza 22B, maar dat is ook buiten Blizzard Mountain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Wat een vette game is dit. Ben paar dagen geleden begonnen maar het werkt behoorlijk verslavend. Uiteindelijk gekozen om geen VIP pass te nemen.

Ben nu ergens rond de level 45 en heb nog een lange weg te gaan. Rij nog steeds in redelijk cheap ass bakken, maar dat mag de pret niet drukken. Ook heb ik 1 HE auto gewonnen. Subaru Impreza HE drift boost. Niet een hele beste maar goed je "krijgt" hem maar :P

Wel twijfel ik om toch maar meteen de Blizzard Mountain expansion te kopen. Wel leuk voor de afwisseling en voor zover ik begrepen heb kan je er met elke level in. (Heb de locatie wel al geunlocked op m'n map)

Stiekem zit er ook wel een toffe auto in de DLC die ik wel graag zou willen hebben. Weet even de naam niet maar ik zag hem in het rijtje staan toen ik een buggy kocht. :)

Ook heb ik de GoT club gejoined. Echter ben ik nog geen seconde online geweest. Veel te druk nog met de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Silasje schreef op zondag 8 januari 2017 @ 16:51:
Hij is bugged; laatste wat ik weet (van zaterdag lezen) is dat er een investigation loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Ze kunnen het spel wel uitmelken zeg met 10.000 races...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Isane schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 08:47:
:? Zo uit mijn hoofd zijn er grofweg 120 "routes" in de main game en de eerste DLC gecombineerd. Dat zijn 120 races individueel en dan (gemiddeld) 4x routes per championship dus nog eens 4x 120. Kom ik toch mooi op 600 races uit?

En als je zelf je championships blueprint, kom je uit op ongeveer "maar" 450 keer starten & finishen dus met die 10K valt het best mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Heb er ook erg veel plezier aan moet ik zeggen. Ben meer een casual speler, maar het zoeken naar barn finds vind ik al prachtig om te doen. Laat staan de verdere races :)

Enige wat ik wel mis is de aanwezigheid van politie in de game.
Thanks, zal hem eens bekijken wanneer ik Forza beugespeeld ben :)

[ Voor 34% gewijzigd door Wom op 10-01-2017 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Wom schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:50:
Heb er ook erg veel plezier aan moet ik zeggen. Ben meer een casual speler, maar het zoeken naar barn finds vind ik al prachtig om te doen. Laat staan de verdere races :)

Enige wat ik wel mis is de aanwezigheid van politie in de game.
Waarom zou er politie in de game moeten zitten? Is het hele idee niet dat het (afgezien van straat races) legaal is?

Sowieso zou het dan alleen bij het free roamen en bij de straat races moeten voor komen. Alle andere races zijn gesloten circuit. En ik denk dat het niet veel leuker word tijdens het free roamen als je constant politie achter je aan hebt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Nee inderdaad zeg, de drivatars en regulier verkeer zijn al vervelend genoeg als je probeert een driftscore te halen of speedtrap/zone te verbeteren... Zou wat zijn als het verkeer na een aanrijding of zo de politie ging bellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Zou het meer zien zoals de rivals die je tegenkomt. Dat je dus de keuze hebt als je de politie passeert met 200km/u. Ergens voelt het raar om zonder enige consequentie door voortuinen en akkers te ploegen :+

Maar misschien past het ook wel niet in het concept, ben er nog niet over uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Het zou in ieder geval een leuke toevoeging zijn. In freeroam de optie om politie aan/uit te kunnen schakelen. Net zoals je nu ervoor kunt kiezen om wel of geen schade te hebben.

De vorige grote freeroam game die ik kapot gespeeld heb (TDU2) had als nadeel dat de politie rijd in standaard simpele auto's die je bugatti veyron inhaalden op topsnelheid, dat hoeft van mij ook weer niet.

[ Voor 37% gewijzigd door Silasje op 10-01-2017 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Finraziel schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:10:
Nee inderdaad zeg, de drivatars en regulier verkeer zijn al vervelend genoeg als je probeert een driftscore te halen of speedtrap/zone te verbeteren... Zou wat zijn als het verkeer na een aanrijding of zo de politie ging bellen :+
Van de Drivatars heb ik af en toe het idee dat ze gewoon hun best doen jou te rammen. Vooral als je in een convoi rijd en je probeert een drift/speed zone rijden ze vol op je in.
Silasje schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:27:
Het zou in ieder geval een leuke toevoeging zijn. In freeroam de optie om politie aan/uit te kunnen schakelen. Net zoals je nu ervoor kunt kiezen om wel of geen schade te hebben.

De vorige grote freeroam game die ik kapot gespeeld heb (TDU2) had als nadeel dat de politie rijd in standaard simpele auto's die je bugatti veyron inhaalden op topsnelheid, dat hoeft van mij ook weer niet.
Ik zou blij zijn als ze eens een aparte difficulty optie toevoegen voor freeroam en events. In freeroam schade uit (of alleen optisch) en in races aan. Nu moet ik constant switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Ik zou blij zijn als ze eens een aparte difficulty optie toevoegen voor freeroam en events. In freeroam schade uit (of alleen optisch) en in races aan. Nu moet ik constant switchen.
Ah, dus ik ben niet de enige die dat mist!

Ik vind de overige drivatars in freeroam ook heel vervelend. Daarom speel ik meestal freeroam online. Waarom moet de AI continue om je heen spawnen. Je komt op die manier elke keer dezelfde auto tegen, en elke keer halen ze verkeer in als jij er net met 300km/h aan komt blazen. Is het nou zo moeilijk om 30 stipjes op de map rond te laten rijden, zodat je af en toe 1 of 2 auto's tegenkomt, maar wel elke keer wat anders? Laat ze het model maar pas inladen als je minder dan 1000m in de buurt bent.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Isane schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 08:47:
MAX3400 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:05:
[...]

:? Zo uit mijn hoofd zijn er grofweg 120 "routes" in de main game en de eerste DLC gecombineerd. Dat zijn 120 races individueel en dan (gemiddeld) 4x routes per championship dus nog eens 4x 120. Kom ik toch mooi op 600 races uit?

En als je zelf je championships blueprint, kom je uit op ongeveer "maar" 450 keer starten & finishen dus met die 10K valt het best mee?
Wel opgelet in het spel :+? zijn maar 63 exhibitions waarbij je dus 63 championships hebt die varieren tussen de 3 en 5 races (afhankelijk van wat je zelf kiest). Als je overal 3 races kiest heb je dus maar 252 races om te rijden :)

Het is geen forza horizon 2 waar je 168 x 4 races moest rijden wat uitkomt op 672 races 8)7

Maar theoretisch gezien zijn er wel 10.000 mogelijkheden als je alles zelf blueprint en hier en daar een keer wat anders toevoegd of weghaalt en laps wijzigd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
timmie271 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:45:
[...]

[...]

Wel opgelet in het spel :+?
Gaan we zo beginnen? Teveel tijd gespendeerd aan slap ouwehoeren met jou, enkele andere Tweakers, de papegaai, etc. etc. En dan ook nog de hele game documenteren voor een andere site voor alle achievements.

Vanaaf Deathtrap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:48:
[...]

Gaan we zo beginnen? Teveel tijd gespendeerd aan slap ouwehoeren met jou, enkele andere Tweakers, de papegaai, etc. etc. En dan ook nog de hele game documenteren voor een andere site voor alle achievements.

Vanaaf Deathtrap?
Yup :9 aan de papegaai kan ik niks doen :+
Misschien dat je gewoon al teveel met mij samen gespeeld hebt :) Dan komen we wel op die 600 races uit :+

vanavond helaas weg dus ben misschien nog kort online, maar weet niet hoe laat. Vanmiddag kan ik wel :P

[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 10-01-2017 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Foutje :$

[ Voor 96% gewijzigd door timmie271 op 10-01-2017 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wubinator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 13:00
Hi het is misschien al vaker gevraagd maar ik kan het zo snel niet vinden.
Ik heb dit spel gekocht voor de pc en ben er (ondanks de crashes die best vaak nog gebeuren) super happy mee. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om online te komen.

Na wat zoeken op Internet las ik dat ik moest kijken bij de xbox app om te kijken of daar "Teredo" kan connecten. Nou heb ik de Xbox app bekeken en daar staat onder Network "Teredo is unable to qualify". Nou heb ik alle oplossingen geprobeerd die worden vermeld op de help pagina maar geen van die oplossingen werken. De Teredo melding blijft.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en andere oplossingen weten?

Ik heb windows 10 64 bit, alleen een standaard windows firewall staat aan in windows. VPN is uit en ik heb voor zover ik weet verder geen blokkerende software draaien. Mijn modem is de KPN Experia box V10 en ik heb daarin de poorten geforward die worden vermeld onderaan deze pagina: http://www.guide4games.pr...aunch-issues-and-fixes/2/

Als ik mijn multiplayer werkende krijg: is er nog plek in de GoT club?

EDIT: In eens werkte multiplayer wel weer (ook al zegt de xbox app nog dat er problemen zijn) en ik heb mezelf toegevoegd aan de GoT club (nickname Wubzorz)

[ Voor 9% gewijzigd door Wubinator op 16-01-2017 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:56

Winkiller

De Mopperpot

Ik wil over dit spel nog kwijt dat ik mijzelf kapot erger aan het opzettelijk tegenwerken wat het spel doet. Ik was erg te spreken over de 2 voorgaande edities maar deze is niet voor mij gemaakt lijkt wel. Vooral het opzettelijk hinderen en steeds tegen je aanrijden (ook in vrij rijden) lijkt mij in deze editie iets te veel richting NFS gaan en dit vind ik best jammer omdat mijn plezier in de game dan snel weg is. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Winkiller schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:54:
Ik wil over dit spel nog kwijt dat ik mijzelf kapot erger aan het opzettelijk tegenwerken wat het spel doet. Ik was erg te spreken over de 2 voorgaande edities maar deze is niet voor mij gemaakt lijkt wel. Vooral het opzettelijk hinderen en steeds tegen je aanrijden (ook in vrij rijden) lijkt mij in deze editie iets te veel richting NFS gaan en dit vind ik best jammer omdat mijn plezier in de game dan snel weg is. :-(
Dat heb ik ook inderdaad. De drivatards. Als je in het midden van de weg gaat rijden dan gaan hun dat ook ineens doen. Of net insturen als je er voor bij gaat. Erg irritant.

Verder wel helemaal verslaafd aan deze game. Maar dat is wel een minpunt (het enige minpunt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 22:52
Vrienden, zojuist het spel gekocht(voor Xbox en Windows 10) voor €39,99 via hier: https://www.microsoftstor...-One/productID.5075778400
Betaling kan gewoon via iDeal of Paypal

Ik snap niet precies waarom het via de Microsoft website 39,99 kost en via de Windows Store App nog gewoon 69,99 kost maar het werkt wel want hij is nu aan het downloaden op mijn PC (Heb zelf geen Xbox One)

[ Voor 3% gewijzigd door TetPr87 op 14-01-2017 01:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Afgelopen week lekker bezig geweest :)

Alle wegen afgereden en 100/150 boards gepakt. (de andere 50 zie ik niet maar gaat lukken met een gedownloade kaart)

Volgende achievements gehaald:
1. Alle festivals naar level 5 + laatste show case gedaan
2. Een championship gedaan met 10 events, 103 miles en aussie cars. Twee achievements in 1 klap!
3. Exhibition met 25 laps
4. Alle beauty spots bezocht
5. De laatste bucket list challenges gedaan
6. De laatste barn finds gevonden
7. De twee convoy achievements gehaald. Nu toeter ik nooit meer :D

Resultaat: Tegen de 1.8 miljoen xp en level 130+
Overigens zonder een XP boost auto. Die moet ik maar snel eens kopen.

Moet nog wel een hoop doen maar ik denk dat het tijd wordt om Blizzard Mountain te kopen.

Ik zag dat er ook Coop achievements zijn. Mocht iemand binnenkort zin hebben! :)

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 16-01-2017 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wubinator
TetPr87 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 01:10:
Vrienden, zojuist het spel gekocht(voor Xbox en Windows 10) voor €39,99 via hier: https://www.microsoftstor...-One/productID.5075778400
Betaling kan gewoon via iDeal of Paypal

Ik snap niet precies waarom het via de Microsoft website 39,99 kost en via de Windows Store App nog gewoon 69,99 kost maar het werkt wel want hij is nu aan het downloaden op mijn PC (Heb zelf geen Xbox One)
Damn als ik dat eerder had geweten. Ik heb het spel namelijk zelf nog geen week geleden gekocht via de windows store. Voor de volle prijs dus. Zie ook op de microsoft store dat het om een januari aanbieding gaat. Dus dat was al bezig toen ik de game kocht.

Net ook een behoorlijk lange live chat achter de rug met iemand van Microsoft. Die bevestigde mij wel dat zowel de Windows Store als de Microsoft store compleet dezelfde winkel zijn
Rick
Are the microsoft store and windows store not the same store technically?
Kristian C
They are the same Rick.
Maar toch weigerden ze om het verschil terug te storten of om mijn windows store aankoop terug te draaien zodat ik het via die microsoft store kon kopen.
Ik moet dus even gaan uitzoeken wat mijn rechten / mogelijkheden hierin zijn als Nederlandse consument

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Wubinator schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:12:
[...]

Maar toch weigerden ze om het verschil terug te storten of om mijn windows store aankoop terug te draaien zodat ik het via die microsoft store kon kopen.
Ik moet dus even gaan uitzoeken wat mijn rechten / mogelijkheden hierin zijn als Nederlandse consument
Het is net als Steam maar iets genuanceerder.

Alle aankopen die niet geactiveerd zijn (lees: niet gespeeld/opgestart), worden in mijn ervaring zonder enig morren door Microsoft teruggedraaid. Aangezien ik mijn Live-account heb gekoppeld aan mijn PayPal, stort Microsoft het tegoed terug op mijn Live-account maar dat kan ik niet terugzetten naar PayPal (!!!). Voor casual buyers best lastig om 30 Euro op hun account te houden; voor regular buyers geen probleem.

Games die opgestart worden worden op dat exacte moment "licensed" op jouw account. Zeg even simpel; onder water wordt er een cloud-save aangemaakt, DLC/VIP wordt gekoppeld etc. Zelfs kijk je alleen maar het intro-filmpje en verder niks, dan is voor Microsoft bijna zo goed als de kous af en ben je eigenaar van het produkt. Het is, in een aantal gevallen, niet eens mogelijk om een bestaande VIP te koppelen aan een nieuw produkt (zoals initieel digitaal gekocht en nu ineens de disc-versie gekocht).

Maar dit is mijn persoonlijke ervaring via de Xbox App op Windows of Store op mijn One en niet via de Windows Store in Windows. Heb meerdere malen nu mijn Live tegoed teruggekregen omdat ik eenmaal de verkeerde editie had gekocht en tweemaal omdat ik iets wilde kopen in een ander geografische store (iets met eerder spelen).

Kostte me al met al 3 minuten per chat en het was binnen 5 minuten gecrediteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wubinator
Ik heb het zelf ook gekocht met Paypal, en ik stelde inderdaad ook om het (verschil) naar diezelfde rekening terug te storten. Of desnoods dat ik het weer opnieuw moet besteden bij de Microsoft winkel aan iets anders, had ik ook prima gevonden

Maar ze wilden er totaal niet aan mee werken.

Ze probeerden het ook nog een paar keer voor te doen als een andere situatie:
Je mag in een Nederlandse winkel ook niet een spel terug brengen als blijkt dat er later een korting is op dat spel. Leuke poging maar de korting was al van toepassing op de dag dat ik het spel kocht. Het is dezelfde winkel, maar bij de ene balie moet je op dezelfde de volle mep betalen en bij de andere balie krijg je een korting.

Daarna probeerden ze het met ja de korting die in de ene regio geldt hoeft niet gelijk te gelden in de andere regio. Gaat alleen ook niet op, het is een Nederlandse web winkel waar de korting wel geldt en ik ben een Nederlandse consument die iets kocht via een Nederlandse Windows 10 op een pc die in Nederland staat en daar moet je de volle mep betalen.

Al met al denk klinkt het in mijn oren heel erg als iets waar ik als Nederlandse consument in mijn recht sta om dat geld terug te krijgen.

EDIT: Meerdere zoekacties en vragen en het lijkt er toch op dat het helaas pindakaas is en dat ik maar "beter had moeten kijken" voor ik tot de aanschaf over ging. Klinkt mij nog steeds raar in de oren, maar ja als het zo is dan is het zo.

[ Voor 9% gewijzigd door Wubinator op 16-01-2017 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
Wubinator schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:30:

EDIT: Meerdere zoekacties en vragen en het lijkt er toch op dat het helaas pindakaas is en dat ik maar "beter had moeten kijken" voor ik tot de aanschaf over ging. Klinkt mij nog steeds raar in de oren, maar ja als het zo is dan is het zo.
Ronduit belachelijk en met zulke praktijken blijft Microsoft zoals gewoonlijk achter de feiten aan lopen op de pc-gaming markt.
Een store waar amper games op zitten en waar prijzen verschillen met dezelfde store via de website(wtf?). Een xbox app waar je in verdwaald raakt, zo onoverzichtelijk als wat. Nee hoor ze zijn erg ver op de concurrentie.

Het is dat het spel crossplatform is(das dan weer een pluspunt)anders had ik het zeker laten liggen voor de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:57
Bij het aanschaf van veel dingen is het vaak raadzaam om op
internet goed te kijken voor de deals, dat geld ook voor games.

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Wat zijn trouwens de beste/snelste auto's die ook nog een beetje handelbaar zijn? De Lambo van de cover? Huicane HE? Mclaren P1?

Wil graag een snellere wagen kopen maar heb nog maar beperkt credits over. beetje "door gedraaid" met wheelspins haha. Heb volgens mij zo rond de 3 miljoen nog.

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 16-01-2017 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wubinator
Het lukt mij best vaak om leuke auto's aan te schaffen via de hot deals bij de auctions. Ik was nog geeneens level 20 en ik reed al in behoorlijke S2 cars rond dankzij die auctions.

Ik heb alleen inderdaad zelf nog iets te vaak problemen om de auto's inderdaad onder controle te houden bij hogere snelheden en wat slechter wegdek. Maar dat zal wel aan mijn eigen stuurmans kunsten liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
JSchut schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:00:
Wat zijn trouwens de beste/snelste auto's die ook nog een beetje handelbaar zijn? De Lambo van de cover? Huicane HE? Mclaren P1?

Wil graag een snellere wagen kopen maar heb nog maar beperkt credits over. beetje "door gedraaid" met wheelspins haha. Heb volgens mij zo rond de 3 miljoen nog.
Ik heb de lambo van de cover gekocht. Prima ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Laatst online: 22:12

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Wubinator schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 17:16:
Hi het is misschien al vaker gevraagd maar ik kan het zo snel niet vinden.
Ik heb dit spel gekocht voor de pc en ben er (ondanks de crashes die best vaak nog gebeuren) super happy mee. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om online te komen.

Na wat zoeken op Internet las ik dat ik moest kijken bij de xbox app om te kijken of daar "Teredo" kan connecten. Nou heb ik de Xbox app bekeken en daar staat onder Network "Teredo is unable to qualify". Nou heb ik alle oplossingen geprobeerd die worden vermeld op de help pagina maar geen van die oplossingen werken. De Teredo melding blijft.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en andere oplossingen weten?

Ik heb windows 10 64 bit, alleen een standaard windows firewall staat aan in windows. VPN is uit en ik heb voor zover ik weet verder geen blokkerende software draaien. Mijn modem is de KPN Experia box V10 en ik heb daarin de poorten geforward die worden vermeld onderaan deze pagina: http://www.guide4games.pr...aunch-issues-and-fixes/2/

Als ik mijn multiplayer werkende krijg: is er nog plek in de GoT club?

EDIT: In eens werkte multiplayer wel weer (ook al zegt de xbox app nog dat er problemen zijn) en ik heb mezelf toegevoegd aan de GoT club (nickname Wubzorz)
Heb je dit al eens gedaan dan.

1. Open CMD
2. Netsh int teredo set state disable
3. Netsh int teredo set state default

Dit is dan ook het enige wat helpt bij mij. ik moet dit dus elke keer uitvoeren wanneer ik de game start echt schijtirritant.
JSchut schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:00:

Dan moet je die Ford GT HE eens proberen. Ik heb er nu een eigen dragtune erop, dat ding is echt een beest.

[ Voor 13% gewijzigd door MisterJD op 17-01-2017 18:11 ]

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wubinator
1. Open CMD
2. Netsh int teredo set state disable
3. Netsh int teredo set state default

Dit is dan ook het enige wat helpt bij mij. ik moet dit dus elke keer uitvoeren wanneer ik de game start echt schijtirritant.
Ja had ik ook geprobeerd. Ik weet niet welk van de acties uiteindelijk werkte maar ik ben online gekomen met de game uiteindelijk. Alleen de xbox app geeft bij de netwerk test nog wel dezelfde fout nog steeds. Maar ja dat vind ik minder boeiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Laatst online: 22:12

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Wubinator schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 21:39:
[...]

Ja had ik ook geprobeerd. Ik weet niet welk van de acties uiteindelijk werkte maar ik ben online gekomen met de game uiteindelijk. Alleen de xbox app geeft bij de netwerk test nog wel dezelfde fout nog steeds. Maar ja dat vind ik minder boeiend
Ik denk dat ik zo onderhand alle stappen gehad heb, zelfs een herinstallatie van windows. Hoe dan ook: er is ergens een probleem. Op het forza forum staan er ook meerdere users die met hetzelfde probleem kampen waaronder ik zelf, Heb het daar ook gemeld. En hopelijk komt men ook met een fix hiervoor want het begint echt schijtirritant worden om nog maar te zwijgen over de ctd's.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wubinator
Ja er zit zeker wel iets fout in de netwerk code van het spel, in het onderzoek naar mijn probleem was ik er ook al heel snel achter dat ik bij lange na niet de enige ben met problemen.

Hopelijk fixen ze dat inderdaad binnenkort. Gelukkig is er ook offline nog meer dan genoeg content voor me om nog heel wat uur ook singleplayer door te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bij aantal routers heb je ook speciale optie voor die teredo ip gebeuren, geen idee of die Experia box daar nog een optie voor heeft. Ik heb uiteindelijk gewoon heel IPv6 uitgezet, probleem opgelost :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
MisterJD schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 23:29:
[...]

Ik denk dat ik zo onderhand alle stappen gehad heb, zelfs een herinstallatie van windows. Hoe dan ook: er is ergens een probleem. Op het forza forum staan er ook meerdere users die met hetzelfde probleem kampen waaronder ik zelf, Heb het daar ook gemeld. En hopelijk komt men ook met een fix hiervoor want het begint echt schijtirritant worden om nog maar te zwijgen over de ctd's.
Ja de CTDs zijn wel heel erg vervelend, nooit last van gehad maar sinds de update (laatste 2 denk ik) loopt geluid vast, krijg ik een grijs scherm en dan terug naar de desktop. Erg vervelend als je net lekker in een race/championship zit online... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:12
nog zo veel races en dergelijke om te doen ... maar al mijn festivals zijn level 5 , de special events zijn gedaan , krijg geen fans meer ......

dat haalt de "drive" (pun intended) wel een beetje weg jammer genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Hebben jullie soms ook nog stutters?
ik speel op 4k met meeste op ultra en haal tussen de 45 a 70 fps met vsync uit. Enkel ok de een of andere reden schokt de game soms terwijl de fps niet dropt. Framerate smoothing uitzetten maakt het nog erger.

Spec's ziin

Gtx 1070
6700k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Smeldor schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:41:
Hebben jullie soms ook nog stutters?
ik speel op 4k met meeste op ultra en haal tussen de 45 a 70 fps met vsync uit. Enkel ok de een of andere reden schokt de game soms terwijl de fps niet dropt. Framerate smoothing uitzetten maakt het nog erger.

Spec's ziin

Gtx 1070
6700k
Ja hoor nog steeds aanwezig. Het is volgens mij in maar 1 update niet zo geweest en dat was de 2e of 3e update na launch. Toen liep het hier echt als een zonnetje, hoge fps, geen lagspikes, ook niet met 300km/h+ door de jungle heen. Nu constant CTDs, lagspikes (moment waarop dit altijd gebeurd is als ik voor het eerst door een plas water rij/riviertje en water opspat, dan loopt ie gelijk te stotteren. Doe ik het voor een 2e keer is er niks aan de hand :/).

Trouwens de Car Pass is in de MS Store voor 17,99eu met Xbox Live Gold. Heb je geen xbox zoals ik, kan je ook op het internet een 48uurs pas halen voor 2 tot 3 euro. Activeren en je kan de Car Pass halen voor ~ 20-21eu. Toch nog mooie korting voor de paupers onder ons :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
Zojuist ook de GoT club gejoined, nicknaam "Tet Prishtina". Word er nog een beetje samen gespeeld ? Kreeg de indruk dat het meerdendeel toch inactief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik ben ook lid geworden, ThomasXIV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xant0r
Zo mijn eerste 100k aan credits voor designs is ook binnen, nooit verwacht O+

Na hoop gebeuk in races en frustratie verder maar eens de design editor opgestart en uiteindelijk een design opgeleverd. Schijnbaar goed genoeg om door meer dan 100+ mensen gedownload te zijn oOo

Wilde iets doen met chrome rood, en dit is uiteindelijk het resultaat geworden. Voor mijn eerste design ben ik tevreden. Zat best een learning curve aan, en ben nu naar mijn gevoel nog steeds lang bezig (zijn truukjes die ik op dat moment niet eens wist).

Afbeeldingslocatie: https://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh3&id=20016734&full=true
Afbeeldingslocatie: https://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh3&id=19559651&full=true

En zo begon het eigenlijk, maar dat was uiteraard maar de onderliggende laag.
Afbeeldingslocatie: https://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh3&id=19433100&full=true

Wellicht dat ik van weekend eens wat Tweakers vinyls (logos) in elkaar kan bouwen en/of een hele livery.

Vraag is dan, welke auto....daar ben ik nog niet over uit. :P

Edit:

Eerste stap is gezet, logootjes d:)b

Afbeeldingslocatie: https://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh3&id=20031750&full=true

[ Voor 19% gewijzigd door Xant0r op 26-01-2017 20:06 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 33 Laatste