Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ahhh...die bedoel je.
Maar daar ben ik idd al geweest en ook daar staat hij netjes aan. Maar thx 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
*O* Blizzard Mountain DLC op 13 december!!! *O*

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 28-11-2016 18:44 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
melly schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:53:
Hulpt gezocht...
Gisteren speciaal voor Forza een headset met mic gekocht. De Logitech G933..
Prima geluidje maar ik krijg met geen mogelijkheid de microfoon werkend in horizon 3 😕
In andere games en in Windows geen enkel probleem,maar in Horizon 3 blijft er een kruisje door m'n mic logo staan ook al staat hij in het settings menu op "on"..
Iemand enig idee wat ik kan doen om het werkend te krijgen?
Stond bij mij ook altijd een kruisje door het microfoontje, maar toch deed ie het. Paar hier hebben er ervaring mee. Want ik had toen de party en ingame chat door elkaar waardoor die andere 2 mekaar niet hoorde en ik ze juist beide hoorde :+
Kunnen we daar ook even mooi doorheen racen (slippen) :+

[ Voor 16% gewijzigd door timmie271 op 29-11-2016 10:19 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:30
Ik vind dat er toch wel een strooiwagen in moet zitten ivm de veiligheid >:) .

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
skreppiedoe schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 17:58:
[...]

Ik vind dat er toch wel een strooiwagen in moet zitten ivm de veiligheid >:) .
Nee man, meteen een sneeuwschuiver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:30
LOTG schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:16:
[...]

Nee man, meteen een sneeuwschuiver!
Dat kan ook natuurlijk. :)

Gelijk maar even de expansion pass aangeschaft.

[ Voor 12% gewijzigd door skreppiedoe op 30-11-2016 16:12 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Is er iemand die Forza Horizon 3 werkend heeft via Steam Inhouse Streaming? Ik heb recent mijn gamebak op zolder gezet en stream al mijn games naar een client in de huiskamer. Echter wanneer ik Forza Horizon 3 als non steam game toevoeg via deze manier kan ik hem prima local spelen (op de gamebak op zolder), maar streamen naar de client in de huiskamer geeft een zwart scherm op de client. (audio van de game hoor ik wel)

Iemand een gouden tip voor me?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:48
Waarschijnlijk reden nummer zoveel om UWP games te vermijden...
Ik zie op google meerdere mensen vragen of je UWP games via Steam kan streamen, maar de meeste sites zijn hier geblokt dus kan niet kijken of er iets nuttigs gezegd wordt (ik zoek op "uwp steam in home streaming")

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je hoort zulke games ook niet te streamen :+

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 08-12-2016 14:26 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:01
Nieuwe PC gebouwd, demo gedownload, mooi spel.

Maar wat een prijzen... ik ga geen 70 euro uitgeven voor een basisversie van een PC game in de MS Store. Is dit echt de goedkoopste manier om het te kunnen spelen?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:30:
Nieuwe PC gebouwd, demo gedownload, mooi spel.

Maar wat een prijzen... ik ga geen 70 euro uitgeven voor een basisversie van een PC game in de MS Store. Is dit echt de goedkoopste manier om het te kunnen spelen?
Je kunt proberen elders een code te scoren, anders is de enige optie wachten op een actie (zoals met black friday).

Het moet wel de digitale versie zijn, je hebt niets aan een disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:01
Ik vind het absurd - ik kan het spel in de UK voor Xbox One krijgen voor 37,50 pond (ongeveer 45 euro), waarom is het zoveel duurder voor PC? Zelfs de PC/One versie is daar trouwens goedkoper, 45 pond.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:36:
Ik vind het absurd - ik kan het spel in de UK voor Xbox One krijgen voor 37,50 pond (ongeveer 45 euro), waarom is het zoveel duurder voor PC? Zelfs de PC/One versie is daar trouwens goedkoper, 45 pond.
Het is niet duurder voor de PC, het is namelijk crossbuy. Het is duurder in de MS/Xbox Store.

Kost ook gewoon 60USD in de VS, en 50 GBP in de UK.

Als jij in de UK een code kunt krijgen voor 37.5 GBP kun je die gewoon activeren als het goed is.

Het prijs verschil komt volgens mij door dat de koers van de euro/usd/gbp een tijdje zo was dat ze de prijzen hebben verhoogd.

[ Voor 21% gewijzigd door LOTG op 09-12-2016 10:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50
Ik word gek... wil de season pass nog kopen, omdat ik nu nog 4 dagen korting heb (ultimate edition), maar loop vast... kan 'm nergens vinden in de nederlandse store, en in de amerikaanse (waar 'ie wel te vinden is) moet ik een amerikaans geregistreerde creditcard gebruiken.... hoe hebben jullie 'm gekocht?

Edit: te lui om m'n xbox aan te slingeren... had ik beter meteen kunnen doen! Via de store gekocht :)

[ Voor 14% gewijzigd door Unigo op 10-12-2016 00:12 ]

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
Unigo schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 22:51:
Ik word gek... wil de season pass nog kopen, omdat ik nu nog 4 dagen korting heb
Op FM.net staat het volgende:
You can get Blizzard Mountain as a standalone purchase of $19.99 or enjoy a discount on the expansion by purchasing the Forza Horizon 3 Expansion Pass, which gives players discounted access to two expansions for $34.99. Ultimate Edition owners can receive an additional $10 discount on the expansion pass if purchased before the end of 2016. Get both expansions for $24.99.
Tja, wat is "end of 2016" maar ik kan me voorstellen dat er nog wel wat mensen FH3 krijgen met kerst en dan meteen nog even een paar dagen van de korting mogen/kunnen profiteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50
MAX3400 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 21:11:
[...]

Op FM.net staat het volgende:

[...]

Tja, wat is "end of 2016" maar ik kan me voorstellen dat er nog wel wat mensen FH3 krijgen met kerst en dan meteen nog even een paar dagen van de korting mogen/kunnen profiteren.
Heb je gelijk in. Aan de andere kant: bij mij loopt 'ie over 4/3 dagen af, en ga 'm toch wel kopen.... dus maar gewoon gedaan!

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-05-2022
Er staat nu wel dat de korting tot het wind van het jaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
En de blizzard expansion is online *O*

Vanmiddag na school er maar even heelijk van genieten :)

[ Voor 45% gewijzigd door timmie271 op 13-12-2016 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
timmie271 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 07:41:
En de blizzard expansion is online *O*

Vanmiddag na school er maar even heelijk van genieten :)
Same; wel dan niet geen school maar werk...

Vergeet trouwens niet: morgen 1-day Forzathon voor de Nissan Silvia (again).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 10:48
Waar vind ik de Blizzard Mountain uitbreiding? Zie niks in de Xbox Store staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
wjsiebes schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 08:05:
Mogelijk dat die nog later komt dan; ik denk dat timmie (en ik) de expansion al zien/hebben vanwege MAX3400 in "[Multi] Forza Horizon 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 08:04:
[...]

Same; wel dan niet geen school maar werk...

Vergeet trouwens niet: morgen 1-day Forzathon voor de Nissan Silvia (again).
Alweer.. heb al zelfs 3 warthogs in mn garage ik hoef niet van alles dubbele te hebben..
Wat @max3400 zegt. Kon de fh3 toen het uitkwam de avond ervoor al spelen :)

En bedoel je dan los in de store of via een gekochte expansion. Kan verschil in zitten..
Het is nog te vroeg om goed te kunnen lezen....

Maar de losse uitbreiding zal ook wel online komen deze week :)

[ Voor 8% gewijzigd door timmie271 op 13-12-2016 08:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Entity

9000rpm

Ben benieuwd naar de uitbereiding, helaas morgenavond op zijn vroegst pas tijd om te proberen, maar de season pass heb ik vorige week alvast aangeschaft. Sowieso dit weekend sinds lange tijd weer eens FH3 gespeeld, was weer ff lekker.

Goed nieuws omtrent Porsche, de overeenkomst met EA loopt eindelijk af en wordt niet verlengd. Dus ook voor FH3 zal er wel weer een Porsche Pack komen, maar toekomstige Forza's krijgen misschien wel weer standaard Porsches. Het is nog even afwachten, maar ben al lang blij dat EA niet meer de exclusieve deal heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Entity schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:28:
Ben benieuwd naar de uitbereiding, helaas morgenavond op zijn vroegst pas tijd om te proberen, maar de season pass heb ik vorige week alvast aangeschaft. Sowieso dit weekend sinds lange tijd weer eens FH3 gespeeld, was weer ff lekker.

Goed nieuws omtrent Porsche, de overeenkomst met EA loopt eindelijk af en wordt niet verlengd. Dus ook voor FH3 zal er wel weer een Porsche Pack komen, maar toekomstige Forza's krijgen misschien wel weer standaard Porsches. Het is nog even afwachten, maar ben al lang blij dat EA niet meer de exclusieve deal heeft.
Ja die Porsche packs zijn altijd erg duur. 20 euro per spel extra doorgaans :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Al was de FM6 Porsche pack ook inclusief de aparte races, net als latere Nascar, dat was dan wel leuke toevoeging.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 10:48
MAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 08:19:
[...]

Mogelijk dat die nog later komt dan; ik denk dat timmie (en ik) de expansion al zien/hebben vanwege MAX3400 in "[Multi] Forza Horizon 3"
Hebben jullie het expansionpack gekocht voor €35? Of is er een andere reden dat jullie hem al hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
wjsiebes schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:16:
[...]

Hebben jullie het expansionpack gekocht voor €35? Of is er een andere reden dat jullie hem al hebben?
Ik denk het, zelf de expansion pack gekocht voor 25 dollar (ultimate korting), maar helaas niet thuis om het te checken. En een meeting straks dus het word een lange dag wachten op sneeuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De expansion gaat pas om 19:00 nederlandse tijd live, ik had 13:00 verwacht, maar net gecheckt, dus jammer :) Staat ook op reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:22:
De expansion gaat pas om 19:00 nederlandse tijd live, ik had 13:00 verwacht, maar net gecheckt, dus jammer :) Staat ook op reddit.
Misschien heb ik wel weer geluk net zoals bij de launch toen :)
Heerlijk de avond ervoor al kunnen beginnen >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-08 16:54

Silasje

www.Entjes.eu

heeft iemand deze al gezien dan?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=n1dEYYClmmk]

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
timmie271 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:25:
[...]

Misschien heb ik wel weer geluk net zoals bij de launch toen :)
Heerlijk de avond ervoor al kunnen beginnen >:)
See you there, punk :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
https://www.microsoft.com...ard-mountain/9nblggh42rl1

Alstu :)

Edit: mocht ie niet vanzelf downloaden. Zoek dan even in de store naar horizon 3 Blizzard mountain, dan kun je hem van daaruit downloaden.

[ Voor 19% gewijzigd door timmie271 op 13-12-2016 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Dat ziet er wel erg cool uit... maar ik ga er nog geen 35 euro voor uitgeven, komt vast wel eens in de sale langs, al zal het nog wel even wachten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
Net Blizzard geinstalleerd. Nu een extra FH3 update van bijna 3GB. We kunnen bijna aan de slag ondanks de enorm fluctuerende snelheden van XBL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:17

Hupske

AFCA

[URL="https://www.youtube.com/watch?v=Imx-QTap13Q"]YouTube: Forza Horizon 3 SNOW - Blizzard Mountain Expansion Gameplay Walkthrough[/URL (Stuk beter dan Twitch streams)] Je kan ook GameRoit volgen. Die loopt nu de Expansion duur, kan je wellicht wat sneller voor je zelf afwegen of je het wat vind.

[ Voor 5% gewijzigd door Hupske op 13-12-2016 19:39 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:36
Even voor de mensen die het (ook) niet helemaal snappen. Je moet (blijkbaar) eerst de expansion downloaden en dan je Xbox opnieuw opstarten. Als je dan de game opstart krijg je nog een update (van bijna 3 gig).

Ik had in eerste instantie m'n Xbox niet opnieuw opstart na de installatie van de expansion. Gevolg was dat FH3 doodleuk opstartte (zonder update) en de expansion in geen velden of wegen te bekennen was :+

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 18:39
Rossi46 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 19:42:
Even voor de mensen die het (ook) niet helemaal snappen. Je moet (blijkbaar) eerst de expansion downloaden en dan je Xbox opnieuw opstarten. Als je dan de game opstart krijg je nog een update (van bijna 3 gig).

Ik had in eerste instantie m'n Xbox niet opnieuw opstart na de installatie van de expansion. Gevolg was dat FH3 doodleuk opstartte (zonder update) en de expansion in geen velden of wegen te bekennen was :+
Bij pc moet je nadat je de expansion gedownload en geïnstalleerd hebt ook nog een update downloaden en installeren. Update kwam pas te voorschijn toen ik Forza al een keer of 3 had opgestart en kon maar telkens niks nieuws vinden. Je moet volgens Reddit op het vliegveld zijn om op de nieuwe map te komen, heb wel een aantal rondjes op het vliegveld gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Dat vliegveld klopt wel, maar zonder de extra update gaat daar denk ik geen Blizzard Mountain pop-up zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 18:39
Rossi46 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 19:59:
Dat vliegveld klopt wel, maar zonder de extra update gaat daar denk ik geen Blizzard Mountain pop-up zijn...
Update geïnstalleerd en zie nu dat het icoontje voor Blizzard Mountain verschenen is op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rossi46 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 19:42:

Ik heb die expansion pass gekocht, krijg alleen die 3GB update van Forza zelf, zie nog niets van de expansion zelf. Ach, met ~ 90Mb/sec, vrij snel gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Heb je de pass wel geïnstalleerd? Dat moet je eerst ook even los doen als "update" van Forza.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Als ik zo kijk is de map iets van 1,5 bij 3 kilometer. Niet bepaald huge. En imo geen 25 euro waard. Nou komt er nog een DLC pack en kan ik dus 2 DLC voor 25 euro halen, maar als dit alles is, dan vind ik hem wel heel beperkt. Serieus, het lijkt alsof het iets van 20 races en events is en thats it? Paar collectibles en paar keer lekker stoeien en je bent er klaar mee Pffff.

In de trailers zie je ook elke keer hetzelfde stuk voorbij komen. Kan me niet anders voorstellen dan dat het belabberde reviews krijgt. Sure het ziet er mooi uit, maar van mij mag het wel wat meer content bevatten dan nu het geval is.

[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 13-12-2016 20:23 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Het formaat van de expansion viel mij ook direct wat tegen.

Ander opvallend iets. Sneeuwbanden "wegen" even zwaar als slicks. Als je jouw upgrades dus precies tegen de max van de desbetreffende klasse hebt uitgekiend dan kom je in de problemen bij het selecteren van sneeuwbanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Maar geweldig is het wel met zomerbanden in de sneeuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Toch vind ik het wel gaaf. Inderdaad geen 25 euro waard enkel voor dit, maar twee van dit soort expansions voor dat bedrag vind ik wel prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 22:41
Wel tof dat de update klasse afhankelijke online races kan doen nu.
Je kan dus online - custom - racing only en dan enkel klasse d c b a s1 s2 kiezen. Dat is voor mij een super toevoeging want dan kan ik dus de hele avond lekker rondracen online in a b c en d zonder die crash racers in s1 en s2 :)

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
De objectives in de races voegen echt wel iets toe. Helaas lijkt het erop dat de AI agressiever rijdt waardoor je nog aardig je best moet doen om ook nog te winnen #Unbeatable-difficulty.

Nadeel algemeen; te vaak nu al een blizzard meegemaakt en helaas is die slecht uitgewerkt waardoor je amper nog wat ziet.

Voordeel van de DLC: LEKKER VET IN DE SNEEUW SPELEN!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 11:04
Wat een geniale DLC, lekker scheuren met een Opel Manta door de sneeuw.

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
MAX3400 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 22:57:

Nadeel algemeen; te vaak nu al een blizzard meegemaakt en helaas is die slecht uitgewerkt waardoor je amper nog wat ziet.
Volgens mij is dat precies de bedoeling als ik de uitleg van Keira in de cutscene mag geloven. :)

Oh, en als je blizzard erg vindt: het kan ook 's nachts ben ik achter gekomen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
NLxAROSA schreef op woensdag 14 december 2016 @ 07:52:
[...]

Volgens mij is dat precies de bedoeling als ik de uitleg van Keira in de cutscene mag geloven. :)
Cutscene? Wut? Oh wacht, ik was op dat moment een dubbel gesprek aan het voeren via XBL Party en couch-party dus heb niet alles meegekregen wat er gezegd werd :)

Eens zien hoe ver ik vanaaf kan komen met het spelletje; het is wel weer verslavend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik vind de uitbreiding tot nu toe wel de moeite waard, het is erg vet uitgewerkt en blizzards maken het inderdaad veel lastiger (vooral als je eerste bent).

Ook vet hoe je naar Blizzard Mountain gaat. Dat vond ik bij Storm Island toch wel een beetje meh. Het voelde echt als een apart stuk terwijl het nu meer geïntegreerd in het spel voelt, al had ik het nog leuker gevonden als je er heen kon rijden en het op de oorspronkelijke map lag.

Gisteren trouwens een hoop 1% achievements gescoord! Lag uiteraard aan mijn skills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperalhero
Ik vind de dlc in iedergeval een goede openings scene hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat ongelofelijk vet zicht als je na een sneeuwstorm de berg oprijd, omdraait en een strak blauwe lucht tegemoet rij.. ziet er weer geweldig mooi uit :)

Helaas wat aanpoten met racestuur, missen van een goed te bedienen handrem is best cruciaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 07:59:
[...]

Cutscene? Wut? Oh wacht, ik was op dat moment een dubbel gesprek aan het voeren via XBL Party en couch-party dus heb niet alles meegekregen wat er gezegd werd :)

Eens zien hoe ver ik vanaaf kan komen met het spelletje; het is wel weer verslavend!
Hé niet mij de schuld geven :9

Ik had gewoon muziek aanstaan O-)

Vanavond ook maar even wat spelen. Planning is om zondag alle achievements gehaald te hebben :z
SinergyX schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:43:
Wat ongelofelijk vet zicht als je na een sneeuwstorm de berg oprijd, omdraait en een strak blauwe lucht tegemoet rij.. ziet er weer geweldig mooi uit :)

Helaas wat aanpoten met racestuur, missen van een goed te bedienen handrem is best cruciaal :(
Met controller was het af en toe al lastig zonder trc :+

[ Voor 28% gewijzigd door timmie271 op 14-12-2016 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
timmie271 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:48:
[...]

Hé niet mij de schuld geven :9

Ik had gewoon muziek aanstaan O-)
Ik geef niemand de schuld maar zat wel tussen meerdere vuren qua speech input/output :)
En de papegaai... :9
Vanavond ook maar even wat spelen. Planning is om zondag alle achievements gehaald te hebben :z
Mogelijk join ik je wel weer. Ben nog even verder gegaan gisteravond maar dat was voornamelijk raggen door de sneeuw en 1 cheevo ofzo gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:09:
[...]

Ik geef niemand de schuld maar zat wel tussen meerdere vuren qua speech input/output :)
En de papegaai... :9
:) je moet ook niet zoveel uitleggen hoe te rijden in de sneeuw met controller :P
Die papegaai hoorde ik ook ja :9
Mogelijk join ik je wel weer. Ben nog even verder gegaan gisteravond maar dat was voornamelijk raggen door de sneeuw en 1 cheevo ofzo gehaald.
Echt niet. Je hebt er wel 3 extra gehaald :(

Al is er 1 van de barn find..

Je stuurt maar weer een invite :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
timmie271 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:16:
[...]

:) je moet ook niet zoveel uitleggen hoe te rijden in de sneeuw met controller :P
Die papegaai hoorde ik ook ja :9
[...]
RT -> Go
LT -> Don't go?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Ik snapte het wel na 100 uur in FH3 :)
Alleen z'n couch-party moest ie de controle voor in de sneeuw zonder trc mee helpen :)

Heuveltje af met hobbels rijd niet altijd even mallelijk met sneeuw..

Correctie bediening :)
RT -> veel wielspin zonder winterbanden
LT -> glijden zonder winterbanden

[ Voor 13% gewijzigd door timmie271 op 14-12-2016 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik vond het op zich wel mee vallen, tenminste met sneeuw banden. Het grootste probleem vond ik bij de intro berg af dat die sticker zo irritant in de weg zat waardoor je vaak geen flikker zag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
LOTG schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:28:
Ik vond het op zich wel mee vallen, tenminste met sneeuw banden. Het grootste probleem vond ik bij de intro berg af dat die sticker zo irritant in de weg zat waardoor je vaak geen flikker zag.
Vandaar ook 'zonder winterbanden' erachter. Intro had ik nergens last van? Misschien omdat ik de hele auto zie :9?

Met sneeuwbanden en de subaru heb je verrassend veel grip. Met de V12 in de Bowler had ik nog wel moeite om grip te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja maar dat is ook een ruk auto met massa's aan vermogen waar je niks aan hebt.

En ja ik rij first person.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 16-09 21:56

Winkiller

De Mopperpot

timmie271 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:32:
[...]
Met sneeuwbanden en de subaru heb je verrassend veel grip. Met de V12 in de Bowler had ik nog wel moeite om grip te vinden :P
_O- Jeetje het lijkt wel of je voor het eggie (Real Life) in de sneeuw aan het racen bent. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
LOTG schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:40:

Ach, daar is horizon toch voor :)

Een sticker op de voorruit zeker? vind het zelf van achteren wel mooi in horizon :)
Winkiller schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:41:
[...]

_O- Jeetje het lijkt wel of je voor het eggie (Real Life) in de sneeuw aan het racen bent. :+
De enige keer dat ik de auto heb voelen zoeken naar grip in real life was op de markerwaarddijk toen het ontzettende spoelde en de snelheid van +/- 105 naar 80 heb teruggezet, omdat het gewoon niet meer leuk was :+

Verder heb ik tot dusver nog nooit met sneeuw gereden (rijbewijs sinds vorig jaar april) dus heb nu de kans om het in een spel te doen :D

[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 14-12-2016 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
LOTG schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:40:

Dat doe ik in het echt ook; massa vermogen op zomerbanden in de Nederlandse sneeuw >:) Alleen die "Scraping Paint Skills" krijg ik nooit voor elkaar op de A4 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

timmie271 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:49:
Verder heb ik tot dusver nog nooit met sneeuw gereden (rijbewijs sinds vorig jaar april) dus heb nu de kans om het in een spel te doen :D
_O-
Nou maak je borst maar nat met sneeuw en ijs op de wegen, ook 50 ton wil nog wel eens stuurloos worden. :'(
Ik ben bang dat sneeuw in een spelletje toch iets meer voorspelbaar is dan voor het eggie. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sneeuw rijdt echt debiel onrealistisch. Rijd je met dubs, glij je met traction control alle kanten op... Kom regelmatig in Lapland en heb daar een 4x4 met permanente awd, maar daar knal je gewoon zonder te schuiven met 150+ over dit soort weggetjes waar ik nu alle kanten op schuif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:08:
[...]

Dat doe ik in het echt ook; massa vermogen op zomerbanden in de Nederlandse sneeuw >:) Alleen die "Scraping Paint Skills" krijg ik nooit voor elkaar op de A4 :(
_O-
Ik heb ook geen winterbanden onder onze Corsa en het is nog een automaat ook, heerlijk... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:15:
Sneeuw rijdt echt debiel onrealistisch. Rijd je met dubs, glij je met traction control alle kanten op... Kom regelmatig in Lapland en heb daar een 4x4 met permanente awd, maar daar knal je gewoon zonder te schuiven met 150+ over dit soort weggetjes waar ik nu alle kanten op schuif
In het spel kan ik ook plankgas met de subaru :)
Winkiller schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:15:
[...]

_O-
Nou maak je borst maar nat met sneeuw en ijs op de wegen, ook 50 ton wil nog wel eens stuurloos worden. :'(
Ik ben bang dat sneeuw in een spelletje toch iets meer voorspelbaar is dan voor het eggie. ;)
Met onze BMW zijn winterbanden best fijn vanwege de achterwielaandrijving anders komen we helemaal niet meer vooruit. Maar is daarom niet minder leuk voor een parkeerplaats })

Heb de banden al wel getest in de modder door een klein foutje van mij zelf :) Heerlijk de berm even omgewoeld :P

Vrachtwagens en sneeuw zijn ook een geweldige combinatie vooral bij heuveltje omhoog :+

[ Voor 7% gewijzigd door timmie271 op 14-12-2016 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneeuw gewoon rustig rijden of awd nemen, heb vrachtwagens weleens stil zien staan helling op terwijl de banden draaiden :P Anders Nokian banden (dubs) kopen, die komen overal doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:07:
Sneeuw gewoon rustig rijden of awd nemen, heb vrachtwagens weleens stil zien staan helling op terwijl de banden draaiden :P Anders Nokian banden (dubs) kopen, die komen overal doorheen.
Wij hebben wel es vastgestaan in de sneeuw :P maakte niet uit hoe rustig je deed, ietsje teveel gas en de achterkant had zijn eigen wil...

Dat zijn toch van die banden met spijkertjes erin? Dat zal niet zo prettig zijn op droog asfalt :+

Enne xdrive op de 5 serie is wat duur als het alleen voor de winter is :9

[ Voor 6% gewijzigd door timmie271 op 14-12-2016 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat reviews. Of het een beetje de moeite waard is en hoe lang je er ongeveer mee bezig bent. Heb namelijk het idee dat je al snel veel dezelfde dingen aan het doen bent. Dat de variatie nogal snel opbreekt. Bij de SP had je namelijk dat je nog tussen de festivals kon wisselen, maar nu is het eigenlijk constant sneeuw sneeuw sneeuw. Tenminste, dat idee heb ik. En dat de map vrij klein is. Sure het is ongeveer een festival-grootte, maar alsnog blijft het niet supergroot (iets wat ik ook als negatief punt van de main game zie)

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 14-12-2016 18:01 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Grrr mijn FH3 update hangt al tijden op installing... please wait 98%. Heb hem vanmorgen maar aan laten staan maar staat nog steeds op 98%. Gaat dit nog wat worden denken jullie?

Zie op google meer van zo'n gevallen maar niet van FH3.. Blijkbaar doet hij alles in die laatste 2%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Laidback Luc schreef op woensdag 14 december 2016 @ 18:28:
Grrr mijn FH3 update hangt al tijden op installing... please wait 98%. Heb hem vanmorgen maar aan laten staan maar staat nog steeds op 98%. Gaat dit nog wat worden denken jullie?
Nee klopt niet, gisteravond was ik in 1x klaar terwijl we de rijdende rechter keken, dus +/- 30 min. totaal.
Ik ga niet zeggen wat je moet doen maar ik zou de hele handel rebooten en opnieuw proberen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Martinspire schreef op woensdag 14 december 2016 @ 18:00:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat reviews. Of het een beetje de moeite waard is en hoe lang je er ongeveer mee bezig bent. Heb namelijk het idee dat je al snel veel dezelfde dingen aan het doen bent. Dat de variatie nogal snel opbreekt. Bij de SP had je namelijk dat je nog tussen de festivals kon wisselen, maar nu is het eigenlijk constant sneeuw sneeuw sneeuw. Tenminste, dat idee heb ik. En dat de map vrij klein is. Sure het is ongeveer een festival-grootte, maar alsnog blijft het niet supergroot (iets wat ik ook als negatief punt van de main game zie)
Toch voelt de variatie in het kleine gebied best groot, van bosweggetjes tot schoon asfalt, en dan nog op de bergen 1 stuur foutje en je flikkert ~40 meter naar beneden :P Ik hoop dat de MP nog beetje races blijft houden, soort van pikes peak in de sneeuw lijkt me wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Heb momenteel grote moeite om online te komen, heb de hoop maar opgegeven voor vandaag. 1-5 mins online en gelijk eruit gegooid. Volgens forum meerdere mensen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseAMD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 15:52
Sinds paar dagen heb ik nu ook fh3 ultimate op de xbox one. Gamertag is Jesse1915cc.

Moet nog beslissen of ik de sneeuw 25 eur waard ga vinden..

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:14
Ik heb dus de ultimate edition voor 100 euro gekocht en nu wil je zeggen dat ik ook nog eens een expansion moet kopen?

Sorry hoor maar dit schiet me een beetje in het verkeerde keelgat :/

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:36
@Uberdude,
Datzelfde heb ik ook, Ultimate Edition gekocht en nu nog eens €25 (€10 korting voor Ultimate Edition owners) betalen voor expansion pass. Voor dat geld krijg je trouwens 2 Expansions, Blizzard Mountain en een nog niet aangekondigde expansion. Normaal kosten de expansions €20 per stuk.
Ik kon het toch niet laten en heb mezelf getrakteerd op de expansion pass voor €25 als Ultimate Edition owner en ik vermaak me kostelijk op Blizzard Mountain.
Maar je hebt gelijk, Turn10 en Microsoft durven wel geld te vragen en weten dat een aantal mensen toch wel betalen omdat ze een dijk van een spel hebben neergezet zonder directe concurrentie.

• Laidback Luc
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Winkiller schreef op woensdag 14 december 2016 @ 18:47:
[...]

Nee klopt niet, gisteravond was ik in 1x klaar terwijl we de rijdende rechter keken, dus +/- 30 min. totaal.
Ik ga niet zeggen wat je moet doen maar ik zou de hele handel rebooten en opnieuw proberen. :Y
Hmm oke. Ik heb hem nog een half uurtje laten staan en toen kon ik gelukkig weer racen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
dr_dreey schreef op donderdag 15 december 2016 @ 07:57:
Turn10 en Microsoft durven wel geld te vragen en weten dat een aantal mensen toch wel betalen omdat ze een dijk van een spel hebben neergezet zonder directe concurrentie.
Ik ben er ook zo één. :+ Ja, het kostte me 125,- in totaal, maar het is het mij gewoon 100% waard. Zelden zo'n grote game meegemaakt waar alles in klopt en waar nauwelijks problemen mee zijn. Als FM7 van het zelfde niveau wordt op PC, dan geef ik het zo weer uit.

Dit in tegenstelling tot games van sommige andere uitgevers/developers...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
Gisteren eindelijk het laatste stukje weg gevonden in Byron Bay. En ja hoor, langs het strand ergens een heeeeeel klijn stukje nog grijs. 100x overheen gegeken.

Dat zijn momenten dat grote TV wel loont waar je er voor kunt gaan zitten en alle weggetjes volgen.

Ook meteen maar Blizzard Mountain verkend, ook alle beauty spots alleen de borden nog...
En geen Yeti dus ver :P

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
LOTG schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:22:

Dat zijn momenten dat grote TV wel loont waar je er voor kunt gaan zitten en alle weggetjes volgen.
Waarschijnlijk al een keer genoemd; je kan naar je map toegaan, inzoomen in-game, dan je Magnifier optie van je One aanzetten en voila; HUGE pixels om te onderzoeken :)

• LOTG
MAX3400 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:27:
[...]

Waarschijnlijk al een keer genoemd; je kan naar je map toegaan, inzoomen in-game, dan je Magnifier optie van je One aanzetten en voila; HUGE pixels om te onderzoeken :)
Ik wist niet eens dat die een magnifier optie had. Nu ik het mij zo bedenk, dat heeft mijn TV zelf ook 8)7

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
LOTG schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:29:
[...]

Ik wist niet eens dat die een magnifier optie had. Nu ik het mij zo bedenk, dat heeft mijn TV zelf ook 8)7
Zet eens alles aan aan Magnifiers; One, TV, in-game, etc... En maak dan eens een foto van je beeld; lijkt me hilarisch _/-\o_ _/-\o_

• LOTG
Ik zal er proberen aan te denken, het is geen S dus het zal wat worden :+

• Emperalhero
Uberdude schreef op donderdag 15 december 2016 @ 01:30:
Ik heb dus de ultimate edition voor 100 euro gekocht en nu wil je zeggen dat ik ook nog eens een expansion moet kopen?

Sorry hoor maar dit schiet me een beetje in het verkeerde keelgat :/
Mhm en toch is er nooit gezegt dat je er enige dlc bij zou krijgen, alleen vip membership en de car pass.

• LOTG
Emperalhero schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:37:
[...]

Mhm en toch is er nooit gezegt dat je er enige dlc bij zou krijgen, alleen vip membership en de car pass.
Ja maar toch, vooral het feit dat Car Pass wel redelijk geïnterpreteerd kan worden als season pass/DLC pass.

En de prijs van 100 euro vind ik er eigelijk ook wel naar. Veel spellen zijn max 80 ofzo met season pass (tenminste op Steam).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat dit een duur spel is. De vraag is meer: is het het waard of niet? Ik vind persoonlijk van wel.

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
NLxAROSA schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:26:
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat dit een duur spel is. De vraag is meer: is het het waard of niet? Ik vind persoonlijk van wel.
Reken het gewoon om; wat mag een spel per uur voor je kosten? Horizon 3 kost me tot zover grofweg 50 cent per uur. Lekker interessant; iedereen kan in zijn eigen portomonnee kijken of een game dat waard moet zijn.

Er zijn andere AAA games die 60 Euro kosten en die zijn lineair uit te spelen in 20 uur; kost je dus 3 Euro per uur.

Hang aan een spel/genre je eigen waarde en klaar met het "geleuter" over te duur!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 22:41
Bij mij kost het tot nu toe een 0,42465438 euro per uur :) en dit word steeds goedkoper met het uur hehe.
Dus echt wel zen geld waard.
Ik heb hier spellen liggen die me tot 40 euro per uur kosten en die ik dus nooit langer dan 2 uur gespeeld heb.

[ Voor 10% gewijzigd door Opuske op 15-12-2016 12:09 ]

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Laidback Luc schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:03:
[...]

Hmm oke. Ik heb hem nog een half uurtje laten staan en toen kon ik gelukkig weer racen :)
Gelukkig maar, wees blij dat je nog over meer geduld beschikt dan ik. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:42:
[...]

Hang aan een spel/genre je eigen waarde en klaar met het "geleuter" over te duur!
Eensch. En als FM7 net zo solide is als FH3 dan geef ik het zo weer uit. Kwaliteit mag wat kosten vind ik, beter dan de shovelware van Activision bijvoorbeeld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

ZO die nieuwe dlc van forza bevalt me wel, ziet er prachtig uit, speelt lekker en damn sneeuw is leuk :D

Heb korte video gemaakt zonder enige edit etc, gewoon ik met een bmw op wat leuke berg weggetjes driften en glijden en het naar mijn zin hebben :D
Heb nog maar weinig races gedaan, maar vind het rond rijden alleen al super, enigste nadeel is dat het best wel snel klein is het gebied. Maar dat drukt de pret niet.
Reed btw hier in de video op racing slicks :P Realisme is ver te zoeken maar leuk is het wel :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geweldig stukje :D

Ik mis m'n handrem :(

Maar hoe hou jij het zo lang mooi weer? Ik heb na 2-3 minuten alweer een sneeuwstorm te pakken.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

SinergyX schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:34:
Geweldig stukje :D

Ik mis m'n handrem :(

Maar hoe hou jij het zo lang mooi weer? Ik heb na 2-3 minuten alweer een sneeuwstorm te pakken.
Geen idee het duurt ook echt heel lang voordat het donker wordt. Misschien omdat ik nog maar weinig events gedaan heb.
Maar geloof dat de storm net geweest was voordat de video begint.
Vind het echt een briljante dlc. Nooit geweten dat in de sneeuw spelen zo leuk kan zijn :P
Nu een escalade gebouwd met Viper v10 twin Turbo ergens 1100pk. En dan rondglijden en spelen ermee. Echt super. Alleen vind ik die sneeuwbanden veeelste veel grip geven. Dus ga weer gewone banden eronder zetten.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LOTG
MAX3400 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:30:
[...]

Zet eens alles aan aan Magnifiers; One, TV, in-game, etc... En maak dan eens een foto van je beeld; lijkt me hilarisch _/-\o_ _/-\o_
Forza Horizon 3 zoom
Het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik heb horizon ff een maandje niet gespeeld (foei 😉) en nadat ik vandaag een headset gekocht had (G933) besloot ik dit eens te gaan testen in Horizon 3. Echter het lijkt of alle mics gemute worden nu?? Voorheen waten er altijd players die je hoorde praten. En nu helemaal niemand meer. Ook als ik wat spreek kan ik nergens uit opmaken dat dit ook echt te horen is. Is er iets veranderd op dit gebied met de laatste patch of zie ik iets over het hoofd 🤔
Overigens staat de mic aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Als anderen in een party zitten (en jij niet) dan hoor je elkaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Hebben jullie al eens gezien dat de tussenstand in een championship niet correct weergegeven werd?

Filmpje gemaakt van de tussenstand na de eerste race waarbij een van de drivatars op een of andere manier 22 punten zou hebben:
YouTube: Forza Horizon 3 championship standings bug

Bij elke race bleef hij meer punten krijgen in de tussenstand dan in werkelijkheid. Ik was elke keer eerste en deze drivatar reed een beetje middle of the pack meestal.
FH3 bug

Ik werd wel gewoon gecredit voor het winnen van het kampioenschap, lijkt dus puur een weergave issue te zijn.

Sorry als dit al eerder langs gekomen is, heb niet het hele topic er op nagelezen :p

Pagina: 1 ... 28 ... 33 Laatste