Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Nou ik heb het laatste weggetje gevonden hoor! Het bleek een twee-streeps zandpaadje met nog een beetje grijs te zijn. Met mijn BMW Isetta erheen gereden en ontdekt. Duurde wel even, want die Isetta gaat een geweldige 93 km/h (met een paar kleine upgrades). Hier zou je de Goliath race mee moeten doen :+

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
*zucht* waar blijft die update........(car pack)
Of heeft iemand die al ?

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

cardwizard schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:35:
nou eindelijk besteld ! voor 35 euro kan ik hem niet laten schieten ....

hopen dat ik hem van de week krijg :9

hier de link voor 35 euro , blijkbaar een betrouwbare shop (volgens budgetgaming)
Thanks! Ook besteld.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe draait ie tegenwoordig want op mijn I7 1080GTX was het frame drop drama.. is dat inmiddels een beetje opgelost? PC of course

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 11:04
Car pack #2:
http://www.forzamotorspor.../FH3_Alpinestars_Car_Pack

En een tipje van de sluier op de eerstvolgende expansion, heeft waarschijnlijk met sneeuw en ijs te maken!

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghoo
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
In de patch zit naast de car pack in ieder geval ook een nieuwe barn find:
spoiler:
een Nissan Skyline GT-R

Patch was bij mij 2.2 Gb groot btw. Benieuwd wat er nog meer in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Die R32? Of een nieuwere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Die R32 is geen nieuwe ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Een echte oude skyline(vindt persoonlijk de oudere skyline die er al in zat mooier en beter)
Bij was de update 9xx Mb groot gek dat er zo een verschil in zit

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CalvinD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-03 20:00
Wat grappig, nieuwe barn finds toegevoegd. Heb ik niet mee gekregen tot ik zojuist de melding kreeg dat er weer eentje was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ja ik was gisteren ook verbaasd toen ik eigenlijk net de laatste auto uit reparatie had en de achievement kreeg. Kijk je op de kaart, paarse cirkel. Ik had nog geen melding gekregen, en dacht even dat het misschien een bug was. Vooral gezien het een Skyline is, en ik ook dacht die heb ik toch al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:48

Winkiller

De Mopperpot

CalvinD schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:30:
Wat grappig, nieuwe barn finds toegevoegd. Heb ik niet mee gekregen tot ik zojuist de melding kreeg dat er weer eentje was :)
Beetje moeilijker dan al de vorige ? is wel een leuk onderdeel van FH, vanavond ook even zoeken. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
Winkiller schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:44:
[...]

Beetje moeilijker dan al de vorige ? is wel een leuk onderdeel van FH, vanavond ook even zoeken. :Y
Nee, ik had hem binnen een minuut gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

CalvinD schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:55:
[...]

Nee, ik had hem binnen een minuut gevonden
Verdorie wat jammer, nou ja ik ga wel even zoeken, misschien doe ik er 5 minuten over. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
Ja absoluut mogelijk, ik koos dan ook net het juiste pad... puur per toeval! Wie weet rijd jij een compleet andere kant op :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Winkiller schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:58:
[...]

Verdorie wat jammer, nou ja ik ga wel even zoeken, misschien doe ik er 5 minuten over. >:)
Tja hoe wil je het makkelijker of moeilijker maken? Vooral in drone mode scan je het gebied erg snel.

Je plempt die schuur ergens binnen die cirkel en dat is het. Als iemand de meteen de juiste richting uit rijd heeft die hem zo gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

LOTG schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:06:
[...]

Tja hoe wil je het makkelijker of moeilijker maken? Vooral in drone mode scan je het gebied erg snel.
Die drone mode gebruik ik niet, het is toch een auto race spelletje, wat moet ik dan met een drone. ;)
Je plempt die schuur ergens binnen die cirkel en dat is het. Als iemand de meteen de juiste richting uit rijd heeft die hem zo gevonden.
Duh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
Ik heb ook nog nooit zo'n drone gebruikt. Deels omdat het volgens mij amper werkt met een Logitech G920.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Het is wel handig als je de dashcam als view gebruikt en je aan het uitzoeken bent hoe je een bord op een gebouw het beste kunt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
I guess, er zijn vast praktische redenen om een drone te gebruiken... Maar ik ga er niet elke keer voor schakelen tussen controller en racestuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nee dat snap ik, maar het is niet alleen een "cheat functie". Hij gaat trouwens ook extreem snel in turbo mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Volgende update dronerace :)
Ik had die schuur al gezien toen het nog geen barnfind was dus ik wist al waar die was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Nee doe maar niet, het is een race game met auto's. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 14-09 22:18
Hier op de PC (2,17gb) en op de xbox (908 mb) de update binnengesleept. Morgen maar eens kijken als ik tijd heb :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Gisteren trouwens EINDELIJK een F-Type HE gewonnen in de veiling. Nou ja ik zich een maar het waren er 3. Op 5 auto's geboden. 2 van net boven de 2 ton en 3 van een half miljoen, en toen maar wat gaan racen.

Na een half uur had ik die van een half miljoen dus gewonnen, terwijl ik die van twee ton had verloren met een winning bid van boven de miljoen :P

Twee maar weer verkocht, een voor een half miljoen en de andere net boven de miljoen. Free car!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupremeRick
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:02

SupremeRick

Muse Fan

De laatste patch maakt t weer een stuk slechter. Alsof ze alle veranderingen die ze gedaan hebben, weer teruggedraaid hebben.

Ongelimiteerd crashen, ongelimiteerd veel microstutter.
met de 1.0.18.2 patch ging t nou juist zo lekker.

[ Voor 30% gewijzigd door SupremeRick op 02-11-2016 17:59 ]

PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

CalvinD schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:59:
Ja absoluut mogelijk, ik koos dan ook net het juiste pad... puur per toeval! Wie weet rijd jij een compleet andere kant op :')
Ja inderdaad, het koste mij totaal 7 minuten voor de Skyline GTR. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:14
Zit nu al een minuut of 5 te wachten tot die cut scene van de barnfind klaar is, ze staan er maar een beetje te gapen naar die auto ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Uberdude schreef op donderdag 03 november 2016 @ 00:35:
Zit nu al een minuut of 5 te wachten tot die cut scene van de barnfind klaar is, ze staan er maar een beetje te gapen naar die auto ....
Die duurde bij mij ook wat lang, maar geen 5min en dat was dat mijn auto er voor geparkeerd stond voor hij de poort komt open doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogLeg
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 10:24
Ligt het aan mij of is er ineens snow/winter camo bij de special paints? Of was dit er altijd al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Nog niet gezien.

Heeft iemand goede allround settings voor het G27 stuur?

Uplay: Red--Death

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Entity

9000rpm

De PC demo is uiteindelijk toch gekomen :)

https://www.microsoft.com...rizon-3-demo/9nblggh52th6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 13:40

Estoque

Turbobrick Owner

LogLeg schreef op donderdag 03 november 2016 @ 18:48:
Ligt het aan mij of is er ineens snow/winter camo bij de special paints? Of was dit er altijd al?
Zat al in FM5 volgens mij..
FM6 sowieso.

Respect to the man in the icecream van!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberdude
Leuke M Power livery gemaakt voor de M4 GTS

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IVqimzol.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 20:53
Ben nog wat de demo deftig aan het testen hoe het draait op mijn PC maar voorlopig kan ik niet klagen... Alles op medium en solid 60FPS op hier en daar een frame na, best wel tevreden. Wel super dat je gewoon via Bluetooth je PS4 controller kan verbinden op de PC, works like a charm (had ik niet verwacht).

Voor alle duidelijkheid: je kan niet saven in de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Stancke schreef op zondag 06 november 2016 @ 00:15:
Ben nog wat de demo deftig aan het testen hoe het draait op mijn PC maar voorlopig kan ik niet klagen... Alles op medium en solid 60FPS op hier en daar een frame na, best wel tevreden. Wel super dat je gewoon via Bluetooth je PS4 controller kan verbinden op de PC, works like a charm (had ik niet verwacht).

Voor alle duidelijkheid: je kan niet saven in de demo?
Je kan inderdaad niet saven. Daarom was ik na 2x de demo spelen er wel klaar mee.....

Vannacht nog een stuk of 6 HE auto's gekocht voor minder dan 2 miljoen :9
Ging erg rap als niemand anders ze koopt :) Sommige daarintegen ging voor meer dan een miljoen weg 8)7 record was 1.8m wat ik heb gezien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 11:57
Ik heb geen XB1 maar heb wel net de demo gespeeld op de PC, geen race fanaat maar vond het wel vermakelijk genoeg om de volledige game te willen... Alleen niet 70 euro leuk genoeg :P

Zie verder nergens een pc versie te koop staan, maar ik kan gewoon een xbox one versie ergens kopen en daarmee kan ik op de PC spelen? Zie het nergens specifiek bij staan namelijk. :P

Star Citizen Referal code | Gigabyte GeForce RTX 3090; Intel Core i7 8700k w/ NZXT Kraken X63; 32GB Corsair Vengeance LPX; CM NR200P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:30
Oraijon schreef op zondag 06 november 2016 @ 10:41:
Ik heb geen XB1 maar heb wel net de demo gespeeld op de PC, geen race fanaat maar vond het wel vermakelijk genoeg om de volledige game te willen... Alleen niet 70 euro leuk genoeg :P

Zie verder nergens een pc versie te koop staan, maar ik kan gewoon een xbox one versie ergens kopen en daarmee kan ik op de PC spelen? Zie het nergens specifiek bij staan namelijk. :P
Als je de digitale versie via de xbox store koopt krijg je de pc versie erbij, dus niet bij de fysieke versie.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 11:57
skreppiedoe schreef op zondag 06 november 2016 @ 11:18:
[...]

Als je de digitale versie via de xbox store koopt krijg je de pc versie erbij, dus niet bij de fysieke versie.
Ah toch, en op de xbox store kost hij "maar" $60... Waarom is die windows store zo bizar duur?
Nou vind ik die 60 dollar nog steeds te prijzig maargoed... Wacht wel weer op een aanbieding.

Dank voor je toelichting iig :)

Star Citizen Referal code | Gigabyte GeForce RTX 3090; Intel Core i7 8700k w/ NZXT Kraken X63; 32GB Corsair Vengeance LPX; CM NR200P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Oraijon schreef op zondag 06 november 2016 @ 11:27:
[...]

Ah toch, en op de xbox store kost hij "maar" $60... Waarom is die windows store zo bizar duur?
Nou vind ik die 60 dollar nog steeds te prijzig maargoed... Wacht wel weer op een aanbieding.

Dank voor je toelichting iig :)
Grote kans dat ie in de wintersale zit met 10/20% korting. Mocht je het willen dan zou je je kunnen verdiepen met het kopen in buitenlandse stores. Dat scheelt vaak toch wel wat geld. Zo had ik de Ultimate edition voor de prijs van de normale editie in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
Mijn horizon blijft de framerate veranderen in mijn video settings op de pc, iemand nog meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
Ik heb FH3 op CD gekocht voor de XB1..... Nu wil ik hem eigenlijk ook op PC kunnen spelen (XB1 staat thuis, PC bij vriendin). Is er een mogelijkheid om FH3 toch digitaal op mijn PC te krijgen?

Stel dat ik de game (standard edition) voor de PC aanschaf, kan ik dan met mijn XB1 account inloggen zodat ik gewoon de Ultimate edition heb en mijn progressie? Iemand een oplossing?

[ Voor 3% gewijzigd door CalvinD op 06-11-2016 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
CalvinD schreef op zondag 06 november 2016 @ 17:02:
Ik heb FH3 op CD gekocht voor de XB1..... Nu wil ik hem eigenlijk ook op PC kunnen spelen (XB1 staat thuis, PC bij vriendin). Is er een mogelijkheid om FH3 toch digitaal op mijn PC te krijgen?

Stel dat ik de game (standard edition) voor de PC aanschaf, kan ik dan met mijn XB1 account inloggen zodat ik gewoon de Ultimate edition heb en mijn progressie? Iemand een oplossing?
Codes zijn als het goed is gekoppeld aan je account. Dat kun je zien door naar de desbetreffende DLC te gaan en te kijken of het unlockt (gekocht) is. Zo ja, dan kun je het ook spelen op de pc als het goed is na aanschaf van de standaardversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
timmie271 schreef op zondag 06 november 2016 @ 17:27:
[...]

Codes zijn als het goed is gekoppeld aan je account. Dat kun je zien door naar de desbetreffende DLC te gaan en te kijken of het unlockt (gekocht) is. Zo ja, dan kun je het ook spelen op de pc als het goed is na aanschaf van de standaardversie.
Als ik op mijn PC in de Windows 10 store kijk dan staat er bij de car pack, car pass en vip pass "in bezit". Dus zou ik de standard versie aanschaffen dan kan ik de code invullen in mijn Windows store en de game downloaden...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
CalvinD schreef op zondag 06 november 2016 @ 17:31:
[...]

Als ik op mijn PC in de Windows 10 store kijk dan staat er bij de car pack, car pass en vip pass "in bezit". Dus zou ik de standard versie aanschaffen dan kan ik de code invullen in mijn Windows store en de game downloaden...?
Yup. Dat zou moeten werken. en dan heb je de disc ook niet meer nodig voor de xbox :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie eindscore, 15 mil.weer geen champ ron :p wel een beetje dood hier jongens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:13:
mooie eindscore, 15 mil.weer geen champ ron :p wel een beetje dood hier jongens?
Staat al sinds begin oktober op 1000/1000G dus start het alleen op voor Forzathons en straks weer voor de DLC :9. Af en toe speel ik het ook wel voor de lol, maar verder roest ie bij mij best wel vast idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:11
Ik moet alleen nog de 25 multiplayer events, en de 1 en 10 co-op events. Dus als iemand die laatste 2 wil doen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Je kan me altijd een PM sturen als ik online ben, kunnen we ze wel doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Laatst online: 09:30
TranceSetter schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:04:
Ik moet alleen nog de 25 multiplayer events, en de 1 en 10 co-op events. Dus als iemand die laatste 2 wil doen... :)
Ik moet ze ook nog doen , heb alleen niet zoveel tijd. :). Voeg me anders maar toe, dan kunnen we evt wat afspreken.

[ Voor 9% gewijzigd door skreppiedoe op 06-11-2016 22:20 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
timmie271 schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:12:
[...]

Yup. Dat zou moeten werken. en dan heb je de disc ook niet meer nodig voor de xbox :+
Correct, werkt. En heeft de gegevens ook gelijk gesynchroniseerd dus kan mooi bij het vrouwtje verder spelen :P

Ik zie ook weinig activteit meer op het forum... in de game zal het dus ook wel rustig zijn :(

Wat draait dat mooi zo op de PC zeg :D

[ Voor 4% gewijzigd door CalvinD op 06-11-2016 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
CalvinD schreef op zondag 06 november 2016 @ 22:17:
[...]

Correct, werkt. En heeft de gegevens ook gelijk gesynchroniseerd dus kan mooi bij het vrouwtje verder spelen :P

Ik zie ook weinig activteit meer op het forum... in de game zal het dus ook wel rustig zijn :(

Wat draait dat mooi zo op de PC zeg :D
BF1 cod en titanfall zijn ook nog uitgekomen dus het Is idd wat rustiger hier. Zelf ben ik bezig met het wegspelen van forza motorsport 3... Is ook nog een beste klus :)

Op de pc is het geweldig idd. Snelle laadtijden (ssd) en ziet er stukken beter uit. Echter zitten er mee bugs in en crasht ie wel es.. kan nu al een stuk meer verholpen zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Hmm... leuk probleem... Ik kan op geen enkele manier Forza Horizon 3 kopen via windows 10 store of Chrome/Edge via online store...

Ik krijg Paypal toegevoegd, maar die zegt dat ik in de US zit... Account info op Paypal zegt gewoon NL kom dus niet verder.
(CC heb ik nu even niet is verlopen).
Dus wil ik Ideal 'toevoegen' wat al super raar is... Ik moet daar mijn IBAN nummer toevoegen.. geeft aan dat dit fout is... Vraagt om Swift/BIC, Banknaam... ik snap er werkelijk geen bal van. Waarom is het zo enorm lastig?

Steam/Origin/B.Net/Uplay... Geen enkel probleem maar Windows store... pffff...

Ik durf online eigenlijk geen Key te kopen... Want dan kom je automatisch bij XBOX One codes uit en geen zin om daarmee het schip in te gaan.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Dat is wel heel vreemd. Zelf nog nooit problemen gehad met het kopen via de MS store.

Xbox one keys zijn ook pc keys. Alleen de disc variant kun je niet op de pc spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Van het weekend erachter gekomen dat die online spelletjes wel erg leuk zijn. Flag rush, King etc.
Is ook keihard levelen zeg, voor een ritje tussen de locaties ontvang je zo 8k XP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Laatst online: 18:53

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

prutser001 schreef op zondag 06 november 2016 @ 23:02:
Hmm... leuk probleem... Ik kan op geen enkele manier Forza Horizon 3 kopen via windows 10 store of Chrome/Edge via online store...

Ik krijg Paypal toegevoegd, maar die zegt dat ik in de US zit... Account info op Paypal zegt gewoon NL kom dus niet verder.
(CC heb ik nu even niet is verlopen).
Dus wil ik Ideal 'toevoegen' wat al super raar is... Ik moet daar mijn IBAN nummer toevoegen.. geeft aan dat dit fout is... Vraagt om Swift/BIC, Banknaam... ik snap er werkelijk geen bal van. Waarom is het zo enorm lastig?

Steam/Origin/B.Net/Uplay... Geen enkel probleem maar Windows store... pffff...

Ik durf online eigenlijk geen Key te kopen... Want dan kom je automatisch bij XBOX One codes uit en geen zin om daarmee het schip in te gaan.
Kan je dan niet beter die giftcards kopen en dan van die codes forza kopen. zo heb ik dat ook gedaan. toen ik de FH3 ultimate edition wilde hebben.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Nieuwe DLC in aantocht... Zag een hint voorbijkomen bij trueachievements dat we gaan rijden in de sneeuw?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Is er eigenlijk een horizon 3 discord channel?

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Frans92 schreef op maandag 07 november 2016 @ 08:28:
Van het weekend erachter gekomen dat die online spelletjes wel erg leuk zijn. Flag rush, King etc.
Is ook keihard levelen zeg, voor een ritje tussen de locaties ontvang je zo 8k XP :D
5 minuten stoeien met een pimped Ariel Nomad naast de baan levert je toch een pak meer ?

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

dodge_911 schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:20:
[...]

5 minuten stoeien met een pimped Ariel Nomad naast de baan levert je toch een pak meer ?
Dan vind ik persoonlijk de spelletjes leuker.

EDIT: sorry, mijn reactie is een beetje een dooddoener, maar ik vind competitie veel leuker dan een beetje heen en weer rijden voor punten.

[ Voor 21% gewijzigd door Frans92 op 07-11-2016 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

timmie271 schreef op maandag 07 november 2016 @ 06:28:
Dat is wel heel vreemd. Zelf nog nooit problemen gehad met het kopen via de MS store.

Xbox one keys zijn ook pc keys. Alleen de disc variant kun je niet op de pc spelen ;)
Hadden ze daar dan geen key op kunnen afdrukken. >:) Meten met 2 maten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Winkiller schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:04:
[...]

Hadden ze daar dan geen key op kunnen afdrukken. >:) Meten met 2 maten. ;)
Tja zou ik ook wel handig hebben gevonden, maar helaas.

Wel FM5 limited edition gekocht voor 15 (20 incl. verz.) euro bij neckermann :)
mfreriks schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:25:
Nieuwe DLC in aantocht... Zag een hint voorbijkomen bij trueachievements dat we gaan rijden in de sneeuw?:D
Yup. Moet de expansion pas ook nog even kopen binnenkort :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
kun je die midnight battles vaker doen en daar door die auto iedere keer krijgen? of unlock je die maar 1 keer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterJD
  • Laatst online: 18:53

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Uberdude schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 00:39:
kun je die midnight battles vaker doen en daar door die auto iedere keer krijgen? of unlock je die maar 1 keer?
volgens mij maar één keer.

[ Voor 81% gewijzigd door MisterJD op 08-11-2016 11:34 ]

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
timmie271 schreef op zondag 06 november 2016 @ 22:35:
[...]

BF1 cod en titanfall zijn ook nog uitgekomen dus het Is idd wat rustiger hier. Zelf ben ik bezig met het wegspelen van forza motorsport 3... Is ook nog een beste klus :)

Op de pc is het geweldig idd. Snelle laadtijden (ssd) en ziet er stukken beter uit. Echter zitten er mee bugs in en crasht ie wel es.. kan nu al een stuk meer verholpen zijn natuurlijk.
Het spel haperde twee keer in de eerste minuut, maar dat vind ik op zich niet gek bij zo'n spel en de eerste start. Verder tot nu toe geen problemen :) Maar wie weet... Ik ga hem nu ook overzetten naar de SSD, is per ongeluk geïnstalleerd op mijn HDD. Zal mij benieuwen :D

Reed vanochtend naast een Honda Civic Type-R uit 2015. Ik realiseerde mij ineens dat deze auto helemaal niet in FH3 zit. Ik vind een Civic Type-R toch wel iconisch voor Honda. Maakt niet uit van welk jaar... Na de EP3 (het 2004 model) zit er geen Type-R in het spel, terwijl deze nog wel gemaakt zijn :( Wie weet komt hij in een future car pack ;w

Iemand anders nog auto's die je mist?

[ Voor 19% gewijzigd door CalvinD op 08-11-2016 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Mijn Opel GT/Saturn Sky, maar die zit er al sinds FM 5 niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Valt me op dat er totaal geen Volkswagens in zitten.

Wel leuk dat er een paar echte Opel's in zitten. Mijn Manta rijd nu in maaskantje groen rond :P

Vind het eigenlijk wel altijd erg jammer dat ze van bepaalde modellen niet een heel klein beetje meer moeite doen. Bijvoorbeeld LHD of RHD. Kort door de bocht is dat interieur spiegelen en zorgen dat alle tellertjes goed staan en je hebt 2 versies.
Idem voor de Vauxhall Astra. Even de grill iets aanpassen en de achterklep en logo op stuur en je dumpt hem in de game als een Opel.

Vind het ook nog steeds jammer dat het gevoel van snelheid nog steeds beetje krom is IMHO.
Als je bijvoorbeeld een Astra of Megane pakt lijken deze erg traag. Voor mijn gevoel net zo traag als mijn Focus C-Max diesel. Terwijl het eigenlijk best pittige auto's zijn.
Volgens mij doen ze dit om de echter supercars ook echt snel te laten aanvoelen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik vind het sowieso vreemd dat Opels al sinds jaar en dag alleen in de RHD Vauxhall uitvoering komen.
Alleen de oudere modellen worden als Opel aangeduid.

En de Speedster is ook al foetsie.

En qua snelheid, volgens mij komt dit gewoon door het gemis van de G krachten. Je ziet alleen iets, je voelt het niet.

Dat had ik in Forza ook altijd met de Saturn Sky, die voelde ook niet zo snel als wanneer je in mijn GT zat. En een sprint onder de 6 seconden voel je toch best goed als je daadwerkelijk in de auto zit.

En het gemis van VW was mij ook al opgevallen. Volgens mij is de VW liefde wat bekoelt na deel 3. De Audi collectie is ook wat geslonken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Dat kan maar voor mijn gevoel komen sommige modellen al heel moeilijk op de 120km/u uit terwijl wanneer ik mijn c-max even goed in trap dit al relatief rap gaat.
Zelfs de Atos van mn moeder doet dit voor mijn gevoel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

Klopt het voelt soms traag maar dat komt zeker wel door het gemis van g-krachten en dat je er gewoon niet 'echt' in zit. Ik heb zelf een Impreza en daarmee wel eens op het circuit gereden. Voelt heel snel maar als ik daarna mijn opgenomen GoPro filmpje terug kijk lijk ik overal wel 80 te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
Ja, maar ga met jouw Impreza eens een sprint trekken van 0-100 en dan in-game. Het gevoel is gewoon wat traag. Tot de 100 gaat het wel, maar sommige auto's gaan ook heel traag naar de 200 vind ik. Auto's die in de werkelijkheid sneller zijn dan mijn Lexus doen het van 100-200 trager dan mijn Lexus in de realiteit. Dat vind ik bijzonder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
CalvinD schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:44:
Ja, maar ga met jouw Impreza eens een sprint trekken van 0-100 en dan in-game. Het gevoel is gewoon wat traag. Tot de 100 gaat het wel, maar sommige auto's gaan ook heel traag naar de 200 vind ik. Auto's die in de werkelijkheid sneller zijn dan mijn Lexus doen het van 100-2000 trager dan mijn Lexus in de realiteit. Dat vind ik bijzonder...
O wauw ik vind dat ook wel bijzonder dat jou Lexus de 2000 haalt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Hoe kan ik eigenlijk instellen dat het stuur verder uitslaat als je met controller speelt? Soms stuurt ie maar een heel klein beetje waardoor je de bocht finaal mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
L1nt schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:07:
Hoe kan ik eigenlijk instellen dat het stuur verder uitslaat als je met controller speelt? Soms stuurt ie maar een heel klein beetje waardoor je de bocht finaal mist.
Ik snap je vraag denk ik niet helemaal? Wat bedoel je met soms?
Als het goed is stuurt hij altijd even ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

LOTG schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:09:
[...]

Ik snap je vraag denk ik niet helemaal? Wat bedoel je met soms?
Als het goed is stuurt hij altijd even ver.
Hoe harder je gaat hoe minder ver het virtuele stuurtje stuurt.
Soms heb je bochten waar je veel sneller doorheen zou moeten kunnen maar niet kunt omdat de auto niet ver genoeg stuurt en je dus moet afremmen om de bocht te kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
L1nt schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:20:
[...]

Soms heb je bochten waar je veel sneller doorheen zou moeten kunnen maar niet kunt omdat de auto niet ver genoeg stuurt en je dus moet afremmen om de bocht te kunnen halen.
En dit is precies het sim gedeelte in het arcade-sim :)
Met tuning kan je hier het een en ander aan verbeteren zodat de auto op hogere snelheid ook beter instuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
LOTG schreef op woensdag 09 november 2016 @ 15:58:
[...]

O wauw ik vind dat ook wel bijzonder dat jou Lexus de 2000 haalt :+
Hm, okay. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
L1nt schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:20:
[...]

Ja ik denk ook dat je het hebt over onderstuur, dat heeft niets te maken met niet ver genoeg kunnen insturen maar met het feit dat de massa niet snel genoeg van richting veranderd.

Wat helpt:
- Minder hard de bocht in
- Geen gas geven in de bocht (pas na de apex)
- Niet remmen in de bocht (remmen voor de bocht)
- Remmer op de motor in de bocht (lagere versnelling)

Ik zou het overigens niet uit proberen met een echte auto.

[ Voor 36% gewijzigd door LOTG op 09-11-2016 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
Vind het jammer dat het stuur in de cockpitview maar een kwart slag mee draait. Als je met een G27/G29 of ander stuurtje speelt met een radius van 900 graden is het een storende factor. Speelde altijd vanuit cockpit view.... nu maar afgezworen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

LOTG schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:32:
[...]

Ja ik denk ook dat je het hebt over onderstuur, dat heeft niets te maken met niet ver genoeg kunnen insturen maar met het feit dat de massa niet snel genoeg van richting veranderd.

Wat helpt:
- Minder hard de bocht in
- Geen gas geven in de bocht (pas na de apex)
- Niet remmen in de bocht (remmen voor de bocht)
- Remmer op de motor in de bocht (lagere versnelling)

Ik zou het overigens niet uit proberen met een echte auto.
Ik kan wel een beetje sturen hoor. Speel al ruim 20 jaar race games en sims (jarenlang NR2k3 leagues gedaan).

Bedoel echt dat je in de cockpit ziet dat het stuur maar een klein stukje draait en pas als je flink afremt hij verder door stuurt.
Met een fatsoenlijk stuurtje aan de xbox kun je dat wel beinvloeden maar niet zomaar met een controller. Dus zou ik met de settings moeten gaan tweaken alleen geen idee welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
Steering linearity eens proberen. Daar wordt de controller gevoeliger van, des te hoger des te gevoeliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Als je veel met AWD's rijd is het anders als net RWD die hebben die neiging om meer in te sturen ook op hogere snelheid.
En TCS en STM uitzetten vind ik ook helpen ;)

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Pffff. gister even 5 rondjes Goliath gedaan. Daarin word het rubber-banding wel heel erg duidelijk in deze game zeg :/

Ene moment rij je bij iedereen weg en ander moment komen ze opeens langs je heen knallen alsof je stil staat om nog geen 100m later er zelf weer voorbij te kunnen.

• LOTG
zoepersooi schreef op woensdag 09 november 2016 @ 19:13:
Als je veel met AWD's rijd is het anders als net RWD die hebben die neiging om meer in te sturen ook op hogere snelheid.
En TCS en STM uitzetten vind ik ook helpen ;)
Ja en dan met een high power RWD de bocht in, gegarandeerd dat hij ver in stuurt 8)7

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:00
L1nt schreef op donderdag 10 november 2016 @ 07:43:
Pffff. gister even 5 rondjes Goliath gedaan. Daarin word het rubber-banding wel heel erg duidelijk in deze game zeg :/

Ene moment rij je bij iedereen weg en ander moment komen ze opeens langs je heen knallen alsof je stil staat om nog geen 100m later er zelf weer voorbij te kunnen.
Het viel mij ook op bij een race waar ik een musclecar reed (niet zo goed in) maar de moeilijkheidsgraad op pro liet staan...
In eerste instantie lag het hele veld een halve lap voor me en alles vlak op elkaar. Toen ik beter werd en mensen in begon te halen ging de nummer 1 enorm vooruit rijden op de rest, en tegen de tijd dat ik bij de nummer 1 in de buurt kwam werd ik weer continu aangevallen door de nummers 3 en 4, sloeg helemaal nergens op.
Rubberbanding heeft ook echt wel voordelen, maar ik zou wensen dat ze er een optie van zouden maken zodat wie dat wil een wat realistischere race kan rijden zonder kunstmatig confrontaties te blijven krijgen.

Gamertag: FinrazielNL

• LOTG
Ik vind het sowieso bij veel races zo dat de nummer 1 direct uit loopt, en jij vervolgens loopt te prutsen om nummers 2 en 3 in te halen.

Vooral bij straat races waar bij ik vrij snel 3e of 4e lig gebeurt dat vaak.

• Finraziel
  • Laatst online: 21:00
Klopt inderdaad ja... Daar aan gerelateerd ben ik wel blij met de mogelijkheid je eigen event te kunnen maken en dan vooral om meer laps in te kunnen stellen. Ergerde me vaak dood in eerdere games als ik wel betere laptimes zette maar toch niet won omdat ik aan het begin van de race me eerst naar voren moest worstelen terwijl de nummer een uit liep, en vervolgens heb je nog maar twee rondjes om dat weer in te halen... Dan ga je maar van die goedkope tactieken inzetten als in de eerste bocht half crashend bijna iedereen inhalen, maar ik vind het leuker om gewoon wat meer laps in te stellen en vervolgens cleaner iedereen een voor een in te halen. Helaas werkt dat natuurlijk niet voor sprint races.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uberdude
Wat blijft het toch een prachtige game

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IS8bkdPl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iedereen die forza online speelt mij even toevoegen? mn gamertag is Loustrously GT , mn clubs, apex en ar12 worden nu al beetje saai en wil graag met meer Nederlanders racen, thanks

edit: coole pic 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2016 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghoo
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Iemand zin om de Road Buddy achievement te doen vanavond (complete 10 events in Co-op Campaign)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchMrLQ
  • Laatst online: 12-09 13:43
Op 1 of andere manier blijft de game vrij vaak crashen iemand enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

Bij mij crashed het ook vaak en daar ligt het denk ik aan het videogeheugen. Mijn gtx 760 heeft 2gb geheugen en dat is eigenlijk teweinig. (alles staat op het laagst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Ik heb een nog oudere videokaart met 2GB geheugen en draai het spel op full hd, 30fps en medium,zonder problemen of crashes... Lijkt mij dus dat het ergens anders aan ligt. (ik heb dan wel een AMD gpu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 16-09 09:38

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Na de laatste update draaide de game echt slecht bij mij. Soms maar 20fps zonder dat ik op een noemenswaardige plek sta. Nu een update van nVidia gehad en nu draait ie weer als een zonnetje :/

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:25
Er is nu korting op de game bij de Windows Store *O* :Y 8) :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:50
Gister gekocht voor 55 euro bij een andere webshop.
Heb helaas niet kunnen spelen omdat ie constant crasht..
Maar proberen om een refund te krijgen.
Heb er spijt van dat ik 'm niet via de windows store heb gekocht.

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Hulpt gezocht...
Gisteren speciaal voor Forza een headset met mic gekocht. De Logitech G933..
Prima geluidje maar ik krijg met geen mogelijkheid de microfoon werkend in horizon 3 😕
In andere games en in Windows geen enkel probleem,maar in Horizon 3 blijft er een kruisje door m'n mic logo staan ook al staat hij in het settings menu op "on"..
Iemand enig idee wat ik kan doen om het werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
melly schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:53:
Hulpt gezocht...
Gisteren speciaal voor Forza een headset met mic gekocht. De Logitech G933..
Prima geluidje maar ik krijg met geen mogelijkheid de microfoon werkend in horizon 3 😕
In andere games en in Windows geen enkel probleem,maar in Horizon 3 blijft er een kruisje door m'n mic logo staan ook al staat hij in het settings menu op "on"..
Iemand enig idee wat ik kan doen om het werkend te krijgen?
Niet toevallig de mic gemute voor Horizon vanwege crashes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik heb zelf niets bewust gemute.
Wat ik zeg,in het settings menu van Forza staat mic op "on"..
Of doel jij op een andere setting ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
In de windows settings kun je per app aangeven of hij aan de microphone mag.

Microphone Privacy settings (in het Engels) heet het.
Pagina: 1 ... 27 ... 33 Laatste