Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 13:40

Estoque

Turbobrick Owner

dvdkiwi schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:42:
Ik dacht slim te zijn en mijn internetkabel eruit te laten zodat ik zonder irritante drivatars lekker relaxt de speed traps en danger signs kon gaan doen, maar de game heeft van zichzelf natuurlijk meer dan genoeg AI drivatars op voorraad waardoor de wegen alsnog propvol waren :P
Wel apart dat ik per se Xbox Live Gold moet nemen om een online sessie te starten waarin ik solo, dus zonder drivatars, kan gaan rondrijden.
Waarom niet gewoon een optie om verkeer en/of drivatars uit te zetten tijdens freeroam? :/
In GTA kun je toch ook niet het verkeer uitzetten? lijkt mij dan ook meer dan logisch dat het ook niet kan in een open wereld game als FH3. Het hele punt van FH3 ten opzichte van FM6 is dat het openwereld is en niet op circuits plaats vind.

De speedtraps zijn al niet moeilijk, dus nog makkelijker zou afbreuk doen aan het spel.

En het is toch meer dan logisch dat je voor online, Xbox live nodig hebt. Dat er uberhaupt nog gamers zijn die zonder Xbox live spelen. Die hele console is ingericht op Xbox live.

Je kunt overigens wel zonder drivatars rijden hoor, moet je een "Blueprint Bucketlist" aanmaken. Heb je een timer van 30 minuten om rond te spelen zonder verkeer. Maar dan kun je niet de speedtraps etc doen.

Respect to the man in the icecream van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:21

Superkiwi

Hoi doei

Waarom wordt het uitzetten van het verkeer als een rare optie gezien?
Ik vind het verkeer soms erg irritant aanwezig en echt helemaal niks toevoegen behalve dat ze als een blok beton langzaam over de wegen schuiven en altijd op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd ontzettend in de weg rijden.
Een open wereld game hoeft van mij niet per se verkeer te bevatten, ik vermaak me ook wel zonder ;)
Estoque schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:00:
[...]
En het is toch meer dan logisch dat je voor online, Xbox live nodig hebt. Dat er uberhaupt nog gamers zijn die zonder Xbox live spelen. Die hele console is ingericht op Xbox live.
Tuurlijk is het logisch dat je voor online Xbox Live nodig hebt, maar dat is ook niet wat ik zeg.
Ik vind het niet logisch dat ik Xbox Live moet nemen om zónder andere drivatars te kunnen rondrijden.

Vwb het wel of niet hebben van Xbox Live kan ik kort zijn: ik heb de Xbox gekocht voor de single player van Horizon 3, niks meer niks minder. Zonder Live kan ik prima uit de voeten ;)
Alle GoT clubleden staan gewoon op de leaderboards en rijden gewoon mee als drivatars.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

LogLeg schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 22:20:
Hé, ik krijg opeens een update voor Forza. Iemand patch notes?
Here’s a closer look at the improvements in this update:

Stability

· Fixed an issue where having a microphone enabled in the game but no speech pack installed would cause the title to crash on Windows 10

· Fixed an issue that would cause a game crash for some Windows 10 players when entering Maroondah Road Bucket List event

· Fixed an issue that would cause a game crash for some Windows 10 and Xbox One players when joining online Bucket List Blueprint challenges with mismatched DLC

· Fixed an issue that would cause a game crash for some Xbox One players when pausing the game

· Fixed an issue that would cause a game crash for some players when collecting Loyalty Rewards while in a Convoy

· Fixed an issue that would cause a game crash for some players when using the AMD R9 Fury X graphics card on Windows 10

· Fixed a TDR for Windows 10 players

Performance

· Players running four-core setups on Windows 10 should see CPU improvements

· Improved thread layout changes for eight-core setups on Windows 10, resulting in improved performance

· Improvement to performance in upgrades and tuning screens on Windows 10

· Fixed a stall when driving in Byron Bay on Windows 10

· Stall fixed when applying Drivatar liveries while driving on Windows 10

· Stall fixed when driving in free roam on Xbox One

Wheel Support

· Improvements to force feedback dead zone and FFB performance when driving on tarmac on both Xbox One and Windows 10

· Fixed a bug so that wheel button prompts now match the in-game bindings on Windows 10

· Actions that must be mapped are now identified in the UI and number of actions that must be mapped has been reduced on Windows 10

General Improvements

· Fix for photo mode being blurry for some Windows 10 players

· Groove music playback improvements on Xbox One

· Upgrade basket UI now supports mouse input for Windows 10

· Fix for bug that prevented Windows 10 players from progressing past the Start screen with no internet connection

· Added Master Volume option for Windows 10 players

· Fix to Advanced Camera functionality in left and top views in Paintshop (Xbox One and Windows)

· Fix to enable Rewind when returning from Co-Op to Solo (Xbox One and Windows)

· Added option to mute microphones in-game (Xbox One and Windows)

· Player can now continue driving when fuel runs out (Xbox One and Windows)

Gameplay Changes

· Horizon Edition cars that boost either Skills or XP no longer provide a benefit in Online Adventure

· Fixed an issue where the Perk “The XP Bump” worked in Online Adventure. Now it provides no benefit outside of single player racing

· Added a 30-second cooldown to the Drift Tap Skill

· Reduced the amount of XP awarded for banking Skill Chains

· Reduced 3-Star score target on the following Drift Zones: Mountain Scramble, Mountain Foot, Reservoir, and Gold Mine

· Previous Horizon Edition cars removed from Wheelspins; new Horizon Edition cars added. The new HE cars are the BAC Mono Horizon Edition , Chevrolet Corvette Z06 Horizon Edition, Lamborghini Countach LP5000 QV Horizon Edition, Mercedes C 63 AMG Coupé Black Series Horizon Edition, MG Metro 6R4 Horizon Edition, MINI Cooper S Horizon Edition, and the Subaru Impreza 22B STi Horizon Edition

· Added the name of the current Championship to Car Select in Online Adventure to help players choose a suitable car

· Horizon Edition cars display the correct bonus for Wheelspins

· Fixed an issue where the Landmarks stat was incorrectly listed as 21 instead of 19, stopping players reaching 100 percent complete

Bron: http://forzamotorsport.net/en-us/news/fh3_october_update2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Volgens mij is deze lijst van vorige week, ik heb het idee dat hij een nieuwere update heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

LOTG schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:55:
Volgens mij is deze lijst van vorige week, ik heb het idee dat hij een nieuwere update heeft.
Jup, dat was de 14 oktober update. Ik heb geen update gisteren langs zien komen (al gaan die vaak automatisch), maar wel een Windows (insider update).

Even kort wat rondgereden, er is inderdaad 'iets' gedaan, of dit nu Forza of Windows is, geen idee.

Maar met een locked 48fps behoud ik ook 48fps, heel af en toe dipje naar 46-47, maar verder continue 48. Dit was op 'medium' settings (dynamic render quality) en dit op een 290X die hiervoor behoorlijke framerate issues had (tot lage 30s).

Locked op 72 lijkt net niet te gaan, de drops van 72 naar ~55 vallen meer op dan een solid 48fps.

Ik had wel verwacht met freesync ik de optie 60fps ook zou hebben, maar het gaat bij mij direct van 48 naar 72 (monitor op 144hz).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogLeg
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 10:24
In de menu's merkte ik wel een wat vloeiendere ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

SinergyX schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:00:
Ik had wel verwacht met freesync ik de optie 60fps ook zou hebben, maar het gaat bij mij direct van 48 naar 72 (monitor op 144hz).
Nah, de game denkt alleen maar in je refresh rate stappen, dus met 144Hz krijg je geen 30/60 fps locks als opties.

Het spelletje begint nu wel wat stabieler te worden. Op een Fury is het nu bijna geheel stutter vrij op unlocked framerates, behalve misschien wat laad stutters af en toe. Perfomance is nog steeds niet echt spectaculair, maar op met alles op high is het nog te doen en ultra geeft nou ook weer niet zoveel meer pracht en praal.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-03 20:00
Dagje vrij vandaag, ik denk dat ik wat uurtjes achter mijn stuur ga besteden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allen,

Zijn er hier mensen die geïnteresseerd zijn in de wat serieuzere cruises / car meets?
Ik heb met wat vrienden een crew met aardig wat leden, maar het blijf lastig om mensen te vinden die normaal kunnen rijden, en dat ook nog eens zonder een Honda Civic met 5 miljoen pk :).
We rijden met de crew vaak in de avond, meestal cruisen we met z'n allen door de map, en natuurlijk wat spelen op het vliegveld.

We zijn opzoek naar wat meer mensen die hier van houden, en aangezien er op forums vaak wat serieuzere mensen zitten dacht ik, laat ik het hier eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupremeRick
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:02

SupremeRick

Muse Fan

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:54:
Hallo allen,

Zijn er hier mensen die geïnteresseerd zijn in de wat serieuzere cruises / car meets?
Ik heb met wat vrienden een crew met aardig wat leden, maar het blijf lastig om mensen te vinden die normaal kunnen rijden, en dat ook nog eens zonder een Honda Civic met 5 miljoen pk :).
We rijden met de crew vaak in de avond, meestal cruisen we met z'n allen door de map, en natuurlijk wat spelen op het vliegveld.

We zijn opzoek naar wat meer mensen die hier van houden, en aangezien er op forums vaak wat serieuzere mensen zitten dacht ik, laat ik het hier eens proberen.
Dat zou ik wel leuk vinden!

PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Laatst online: 22-05-2024
Hallo allen,

Heb mijn stuur weer terug dus ik wil ook wel mee doen.

GT is hoolz14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Laatst online: 13-08 09:00
Zou leuk zijn als er snel weer een update komt...kan bijna geen fatsoenlijke online event uit spelen zonder te crashen. Voor deze update echt geen 1 crash gehad. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Leuk. :) ik zal morgen een poging doen het microfoon geluid te fixen. Dan kan er tenminste ook gecommuniceerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-09 09:30
dvdkiwi schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:28:
Waarom wordt het uitzetten van het verkeer als een rare optie gezien?
Ik vind het verkeer soms erg irritant aanwezig en echt helemaal niks toevoegen behalve dat ze als een blok beton langzaam over de wegen schuiven en altijd op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd ontzettend in de weg rijden.
Een open wereld game hoeft van mij niet per se verkeer te bevatten, ik vermaak me ook wel zonder ;)
Ben je inmiddels wel verlost van mijn drivatar? :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
skreppiedoe schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:22:
[...]

Ik nog niet want je bent te goed :+ >:)

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

skreppiedoe schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:22:
[...]

Ja :)
Maar DuncanPilot neemt jouw rol langzaam over. Al is ie niet zo overheersend als dat jij was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LustrousTrout is NUMBER ONE :D.

Weet iemand nog een leuke en gezellige race club? ben nu op level 525, twaalf ziljard aan xp, 40 mil op mn account, alles wel gedaan met elke HE auto maarrrr nog niet online geweest. Wat is leuk om te doen online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 08:26:
LustrousTrout is NUMBER ONE :D.

Weet iemand nog een leuke en gezellige race club? ben nu op level 525, twaalf ziljard aan xp, 40 mil op mn account, alles wel gedaan met elke HE auto maarrrr nog niet online geweest. Wat is leuk om te doen online?
Ik zou zeggen,meld je aan bij de GoT club en probeer het uit. Met de juiste personen is zelfs een beetje rond cruisen leuk om te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben toch meer van de 440kmph in moeder natuur met lijp veel bochten dan dat ik als een oude meneer rij. Cruisen? scoor je dan nog wat qua xp enzo ? bedoel hoe snel level je ? level je uberhaupt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Met cruisen krijg je heel weinig xp,bij online races is dat uiteraard een stuk meer.
Gewoon in een online freeroam sessie duiken dan krijg je vanzelf een notificatie als iemand een event start.
Of je start er zelf 1 natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nu ik bezig ben met de championships valt me op dat dat toch wel een beetje cheap is.
Ik werk als eerste de offroad en crosscountry championships (buggy & extreme offroad klasse) verspreid over de map weg, maar ik heb nu al verschillende keren gehad dat ik gewoon hetzelfde kampioenschap doe: 4 keer dezelfde races, met dezelfde klasse voertuigen maar op een ander punt op de map beginnend.
In bijna elk crosscountry championship komen zo ontzettend vaak dezelfde tracks weer terug, sommigen heb ik nu al 6 tot 8 keer gedaan denk ik, elke keer met dezelfde klasse. Zo krijg ik ook wel 64 championships verzonnen :/
Anyway, 34 championships gedaan nu dus we zijn er "bijna"; ca 60% total completion nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
Hallo allen,

Heb ik ook wel interesse in! Voornamelijk op zondagen heb ik echt tijd, doordeweeks beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die me misschien kan helpen?
Heb forza horizon 3 gekocht. maar kan de game niet starten.
zegt dat mijn grafische kaart niet dx12 heeft , maar volgens mijn gegevens wel.
(heb 2x Geforce 560TI in SLI) weet dat het wat oudere beestjes zijn, maar ze doen het nog wel aardig.

ik kan doorklikken door op "Ignore en continue"te drukken. maar dan blijft het scherm gewoon grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:39:
Iemand die me misschien kan helpen?
Heb forza horizon 3 gekocht. maar kan de game niet starten.
zegt dat mijn grafische kaart niet dx12 heeft , maar volgens mijn gegevens wel.
(heb 2x Geforce 560TI in SLI) weet dat het wat oudere beestjes zijn, maar ze doen het nog wel aardig.

ik kan doorklikken door op "Ignore en continue"te drukken. maar dan blijft het scherm gewoon grijs.
Volgens mij kan de 560TI maximaal dx11 supporten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CalvinD schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:55:
[...]

Volgens mij kan de 560TI maximaal dx11 supporten...
mmm.. hij staat wel op de Nvidea site als zijnde supported GPU for DirectX12 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:17:
[...]

Staat inderdaad in de lijst op NVIDIAs website, maar klopt niet.

Hier ook een topic van ergens dit jaar over Forza Motersport 6 met aantal 500 series gebruikers.

Ben bang dat je je geld terug moet gaan vragen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:17:
[...]

DX12 drivers nogmaals downloaden en kijken of hij fatsoenlijk installeert? Ik weet het niet 100% zeker dat het tot DX11 gaat hoor. Ik hoop ten zeerste voor je dat het gewoon zal werken :)

Edit: Oh... zie hier boven dat het niet werkt. Óf je gpu's upgraden of Forza terug... spijtig

[ Voor 10% gewijzigd door CalvinD op 22-10-2016 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0Dzilla
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-08 12:29
Heb me ook maar bij de club aangesloten (Nielsnl1) :) Moest er toch een kiezen wah.

Moet trouwens zeggen dat het spel per update echt met sprongen vooruit gaat bij mij! Zowel de FFB op de G27 als de gameplay qua stotteren. Er valt nog wat te halen, maar het gaat de goede kant op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Xant0r schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:33:
[...]

Staat inderdaad in de lijst op NVIDIAs website, maar klopt niet.

Hier ook een topic van ergens dit jaar over Forza Motersport 6 met aantal 500 series gebruikers.

Ben bang dat je je geld terug moet gaan vragen. :/
Nee...... je begrijpt het verkeerd dan moet je je GPU's upgraden, het is toch geen optie op Forza niet te spelen 8)7

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
zoepersooi schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:54:
[...]

Nee...... je begrijpt het verkeerd dan moet je je GPU's upgraden, het is toch geen optie op Forza niet te spelen 8)7
Uiteraard, maar wel de goedkoopste oplossing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Xant0r schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:23:
[...]

Uiteraard, maar wel de goedkoopste oplossing :P
Maat van mij speelt op 1080P met een GTX 760 2GB op low en haalt 30fps (icm AMD FX8350, 8GB DDR3, SSD). Die vind je op Marktplaats voor 70 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net 9 levels omhoog gegaan in 1 race, wow. :D hopelijk komt er snel een uitbreiding. Iemand nog tips met leuke raceclubs behalve tweakers? ik denk dat ik is bij apex ga kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:59
Ik zat net een Bucketlist te spelen en kreeg tijdens het rijden een invitation dat een total random persoon mjjn sessie wilde joinen zodat we co-op konden spelen. Is dit nieuw, ik heb dat echt nog nooit gezien.
Ik reed op dat moment gewoon "offline" en was niet aan het online freeroamen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 13:45:
net 9 levels omhoog gegaan in 1 race, wow. :D hopelijk komt er snel een uitbreiding. Iemand nog tips met leuke raceclubs behalve tweakers? ik denk dat ik is bij apex ga kijken
Xbwn. Xboxworldnederrland staat dat voor
Zitten aantal ex goters en is ook wel een leuk redelijk actief groepje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Daarstraks met BryanBVR meegereden in de cruise, was erg leuk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
F0kke schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 09:45:
[...]

Maat van mij speelt op 1080P met een GTX 760 2GB op low en haalt 30fps (icm AMD FX8350, 8GB DDR3, SSD). Die vind je op Marktplaats voor 70 euro.
Ieder zijn ding, maar als ik met 30fps zou moeten spelen dan zou ik dat liever op een console doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:14
zoepersooi schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:42:
[...]

Xbwn. Xboxworldnederrland staat dat voor
Zitten aantal ex goters en is ook wel een leuk redelijk actief groepje ;)
En aantal die op beide fora actief zijn. :*)

Enorme variatie in Auction House rare cars btw. Soms is een HE niet te verkopen (0 bids, minimum bedrag), soms krijg je er absurd veel voor (500-700k voor een auto die volop voor 200k wordt aangeboden). Denk toch ook veel geluk hebben.
M3 blijft erg populair, Subaru (DBZ ofzo) en F-type helemaal (net als Huracan weinig aangeboden). Prijzen gaan dan zo naar de 1mil.

Zelf nog niets online gedaan. Moet nog 4 wegen (of stukjes) zien te vinden, wat me nog niet gelukt is.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

VincentG schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:11:
[...]

En aantal die op beide fora actief zijn. :*)

Enorme variatie in Auction House rare cars btw. Soms is een HE niet te verkopen (0 bids, minimum bedrag), soms krijg je er absurd veel voor (500-700k voor een auto die volop voor 200k wordt aangeboden). Denk toch ook veel geluk hebben.
M3 blijft erg populair, Subaru (DBZ ofzo) en F-type helemaal (net als Huracan weinig aangeboden). Prijzen gaan dan zo naar de 1mil.

Zelf nog niets online gedaan. Moet nog 4 wegen (of stukjes) zien te vinden, wat me nog niet gelukt is.
Als je op PC speelt, 4k screenshot uploaden naar hier en dan hebben mensen hele scherpe ogen waardoor je alsnog de weggetjes vindt.
Is vorige week ook al gelukt :)

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Ik heb nog 1 stukje weg maar heb geen pc ...... helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Zit ook helaas op de Xbox. :p
Vanavond nog eens zoeken.
En anders even op Google een map zoeken om te zien of er niet ergens nog een verborgen weggetje loopt.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
VincentG schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:49:
Zit ook helaas op de Xbox. :p
Vanavond nog eens zoeken.
En anders even op Google een map zoeken om te zien of er niet ergens nog een verborgen weggetje loopt.
Dikke kans dat het zo een klein stukje zijweg is wat maar half is ingekleurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/4hz5t.png

Dit was mijn laatste weg die ik nog moest ontdekken. Heb daar dik 20 minuten naar gezocht:
(stukje weg is rechts van mijn cursor, bij dat huis)

De witte wegen heb je wss allemaal al gehad, de wegen met stipjes zijn het moeilijkst te controleren. Zoom gewoon helemaal in, haal alle afbeeldingen weg op de kaart en goed zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Goede tip om die iconen weg te halen. Misschien dat daar nog wel wat stukjes achter verborgen zitten.
Echt heel ver kan ik niet inzoomen, maar moet te doen zijn. Bij FH2 had ik er geen moeite mee, nu iets meer.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Afgelopen weekend de buggy championship in de outback gereden. Man wat heb ik een hekel aan die dingen. Ik snap niet dat de AI daar vrijwel perfect mee kan rijden. Het aantal keer dat ik na een jump verkeerd terecht komt is echt absurd hoog. Rally gaat mij echt veel beter af.

Of dat je in de lucht word aangetikt...

Ik denk dat ik iedere race wel minstens 10x gerestart heb. Vooral die laatste waar je door de canyon rijd en het donker word. Daar zit ergens een hobbeltje aan het einde van de canyon waar je nogal vaag over de kop vliegt als je de jump rechts niet pakt. En dan daarna een groepje stenen die je in het donker bijna niet ziet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Thanks Estoque, goed om te weten dat ze die stukjes weg ook op die manier verstoppen!
Horizon Edition cars that boost either Skills or XP no longer provide a benefit in Online Adventure
Weet iemand dit toevallig? Bovenstaand is één van de wijzigingen van de 14.10.2016 patch. Weet iemand of Online Coop Campaign hier buiten valt? Met andere woorden: wanneer ik coop campaign met vrienden speel, telt de Skills of XP bonus van mijn HE car dan wél mee?

(Ik ga dit zelf nog even testen binnenkort)

[ Voor 74% gewijzigd door F0kke op 24-10-2016 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

LOTG schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:47:
Afgelopen weekend de buggy championship in de outback gereden. Man wat heb ik een hekel aan die dingen. Ik snap niet dat de AI daar vrijwel perfect mee kan rijden. Het aantal keer dat ik na een jump verkeerd terecht komt is echt absurd hoog. Rally gaat mij echt veel beter af.
Precies dit dus.
Reden dat ik alle buggy/jeep events eerst weg aan het werken ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

Ik vind Buggies eigenlijk het leukste rijden van alle auto's(op drift auto's na). Ook één van de weinige klasse auto's waarbij het racen altijd relatief close is online en waarbij je geen gekke engineswaps of AWD kunt doen.

FH3 Online is bezaaid met mensen die 1000+pk sterke auto's "driften" en 400+km/h rijden. Ik race liever B-klasse auto's met 200pk. Ook grappig hoeveel mensen wel kunnen driften met 1000pk,maar met 300pk niet uit de voeten komen of geen idee hebben van tuning (ja ik neem FH veel te serieus voor wat het bedoeld is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Mjah, dat heb ik in de meeste racegames. Een auto met 200 pk ofzo is vaak gewoon veel leuker dan eentje met 1200.
Mijn favoriete auto in Gran Turismo 5 was die Mugen Honda Civic. Niet echt snel, maar je hoefde ook niet te remmen voor de bochten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Estoque schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:20:
Ik vind Buggies eigenlijk het leukste rijden van alle auto's(op drift auto's na). Ook één van de weinige klasse auto's waarbij het racen altijd relatief close is online en waarbij je geen gekke engineswaps of AWD kunt doen.

FH3 Online is bezaaid met mensen die 1000+pk sterke auto's "driften" en 400+km/h rijden. Ik race liever B-klasse auto's met 200pk. Ook grappig hoeveel mensen wel kunnen driften met 1000pk,maar met 300pk niet uit de voeten komen of geen idee hebben van tuning (ja ik neem FH veel te serieus voor wat het bedoeld is).
Ik rij ook graag met de wat "normalere" auto's, maar ik vind het soms onvoorspelbare gedrag van de buggies niks. Ik vlieg gewoon te vaak over de kop zonder dat ik het gevoel heb er iets aan te kunnen doen. Iedere jump voelt gewoon als random uitkomst.

En de ariel buggy kun je toch AWD krijgen? En als je een auto met redelijk wat vermogen is mijn inziens niet echt leuk zonder AWD, tenminste niet zonder ESP. Een B class (MX-5) ofzo is dan wel weer leuk met RWD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Ik vind juist mijn Aventador met ~1500 pk erg leuk. Ook die barn find half-houten auto (ben de naam even kwijt, dacht dat het een Ford is, heeft bij mij richting de 1000 pk. Keihard wheelies trekken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrozenPepper
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-08 21:22
Zonet [GoT] gejoined, blijft toch leuker met een community-tag rondrijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dwersbongel
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-08 07:43
Gisteren mijn Subaru WRX een rally upgrade (de vaste setup) gegeven. Dat was goed besteed geld! Mijn COop buddy net zo enthousiast over zijn 22B. Samen dus een championship gewonnen. Dat lukt niet met een aangepaste Ariel Nomad. In die klasse rijdt de AI perfecte rondjes terwijl het ons niet lukt om boven plek 5 te eindigen.

Auction House is overigens erg verslavend. Voor koopjes (Ford RS voor 6k) maar ook de Horizon edities. Ik won een lamborghini countach via een draai beurt maar had al een Horizon editie. Via de auction toch nog 120k voor gekregen. Mooi meegenomen!

Xbox: Didoekoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dwersbongel schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:14:
Gisteren mijn Subaru WRX een rally upgrade (de vaste setup) gegeven. Dat was goed besteed geld! Mijn COop buddy net zo enthousiast over zijn 22B.
Dat zijn de zogenaamde Upgrade Heroes toch? Die vind ik ook erg lekker rijden na de preset upgrade.
Ik wil die hele Upgrade Heroes lijst nog wel even aan mijn garage gaan toevoegen eigenlijk, prima wagentjes voor kampioenschappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwersbongel
  • Laatst online: 25-08 07:43
dvdkiwi schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:27:
[...]

Dat zijn de zogenaamde Upgrade Heroes toch? Die vind ik ook erg lekker rijden na de preset upgrade.
Ik wil die hele Upgrade Heroes lijst nog wel even aan mijn garage gaan toevoegen eigenlijk, prima wagentjes voor kampioenschappen :)
Weet ik eerlijk gezegd niet. In het upgrade scherm heb je bij bepaalde auto's de keuze voor zo'n preset upgrade. Al vind ik zelf tunen wel zo leuk hoor :*)

Xbox: Didoekoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

Upgrade heroes zijn auto's die een "Upgrade Preset" hebben, meestal in combinatie met een apparte Bodykit of iets dergelijks. Alle Auto's die een widebody hebben, zijn dus ook Upgrade-hero's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Die dus ja, we zitten op één lijn :)
Hele fijne wagentjes dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-08 12:52
Wat is dat driften in die M3 HE toch tof!

Klopt het dat er eens in de zoveel tijd de HE autos er uit gaan en nieuwe bij komen?
Zo ja, dan is het slim om ze allemaal nu te kopen en dan te verkopen toch?

[ Voor 66% gewijzigd door Joshua... op 25-10-2016 17:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

Joshua... schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:03:

Klopt het dat er eens in de zoveel tijd de HE autos er uit gaan en nieuwe bij komen?
Dit zijn alle HE's die in de standaard FH3 zitten.
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/9af06046212b590e3c5df44224023bea.png

Deze zullen rouleren en je kunt dus per tijdvak verschillende HE's krijgen.

Echter zal er, naar mijn verwachting, een soort rouleringsschema komen qua HE's. Je kunt bijvoorbeeld op dit moment de M4 HE niet meer bemachtigen, maar ik verwacht dus dat dit over 2 of 4 weken wel weer mogelijk is.

Verder zullen er ook wel DLC HE's verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Joshua... schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:03:

Valt reuze mee, doordat er een bug op PC was hebben veel mensen al alle horizon edition auto's.

Volgens mij ligt het er ook erg aan wanneer je de auto verkoopt. Zodra er een update is geweest op dezelfde dag gaan de auto's soms voor 5 miljoen, maar als ik nu kijk gaan ze niet hoger dan 1 miljoen (op sommige na).

Die bugs zijn er gelukkig uit verholpen, maar dat neemt niet weg dat veel mensen gewoon 100 miljoen CR hebben staan, en ze alsnog met wheelspins kunnen '' kopen ''.

Ik zou ze gewoon sparen als ik jouw was, en als je ze echt goedkoop op de kop kan tikken is het lekker mee genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Estoque schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:16:
[...]

Dit zijn alle HE's die in de standaard FH3 zitten.
[afbeelding]

Deze zullen rouleren en je kunt dus per tijdvak verschillende HE's krijgen.

Echter zal er, naar mijn verwachting, een soort rouleringsschema komen qua HE's. Je kunt bijvoorbeeld op dit moment de M4 HE niet meer bemachtigen, maar ik verwacht dus dat dit over 2 of 4 weken wel weer mogelijk is.

Verder zullen er ook wel DLC HE's verschijnen.
Hoe zit dat met de Forzathon auto's? Kun je die ook nog krijgen op een andere manier als je hem gemist hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

LOTG schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:20:
[...]

Hoe zit dat met de Forzathon auto's? Kun je die ook nog krijgen op een andere manier als je hem gemist hebt?
Sommige kun je na de tijd nog kopen via de AH (die V8 supercar bijvoorbeeld van vorige week), maar de S14 volgens mij niet meer.

maar pin mij daar niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:14

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Meer mensen die ineens de game niet meer kunnen starten? De game laat alleen de beginafbeelding zien en dan gaat ie weer naar de desktop. Heb al de game compleet opnieuw geïnstalleerd en de nieuwste nVidia drivers geïnstalleerd maar dat heeft niet geholpen :/

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Jeujjj, alle offroad buggy & jeep exhibitions en championships zijn klaar :)
Nu bezig wat street races af te ronden, maar dan gaat de AI toch even op het simpelste niveau. Als het donker is en het regent (wat bijna altijd zo is) rijden ze iets te strak, iets te veel in een treintje en hebben ze helemaal geen last van het gladde wegdek, waar ik in mijn supercar toch wel enige moeite heb.
Met de buggies en jeeps leek het ook wel of zij veel minder stuiterden en glibberden dan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik heb bij streetraces vooral het probleem dat ze zich nogal eens in het verkeer parkeren, waarna ik daar op knal en mijn auto niet meer fatsoenlijk rijd en de AI weg vliegt zonder problemen.

Vind sowieso dat de AI zich wat te veel kan permitteren tegenover mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

Enige probleem met al die straatraces is de grote hoeveelheid Head-to-Heads die je moet doen voordat je weer verder kunt.

Ik wil gewoon die RX7!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ben nu een weekje aan het spelen, en ik irriteer me dood aan die barnfinds en drivatars die Anna voorstelt...
Die liggen altijd helemaal aan de andere kant van de 'wereld' :)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
IKR. Die Barnfinds kan ik wel inkomen, die zitten immers op een vaste plek in een schuur, maar die Drivatars kunnen toch wel in de buurt spawnen?

Het is toch altijd rij in een zo recht mogelijke lijn naar de finish :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Estoque schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:41:
Enige probleem met al die straatraces is de grote hoeveelheid Head-to-Heads die je moet doen voordat je weer verder kunt.

Ik wil gewoon die RX7!
Die ene die ik gisteren gewonnen heb bedoel je?
Bruut bakkie hoor >:)
Maar ook die race sloeg weer nergens op. Hij in zijn RX-7, ik in mijn Mercedes 63 AMG. Op de weg ging het redelijk gelijk op, maar offroad had hij in zijn RWD auto onmogelijk veel grip.

Ik moet nu nog 8 head to heads voor de laatste 4 street races, vanmiddag maar eens een einde aan breien.

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 27-10-2016 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

Ja die ene die jij gisteren gewonnen hebt..
Hoe moet ik nou weten welke jij gewonnen hebt, lulhannes :P :P

De FD-RX7 is gewoon een hele mooie auto en wankelmotoren zijn lief!
niet zo mooi als een Volvo 240, maar die zit jammer genoeg niet in het het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Estoque schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:21:
Ja die ene die jij gisteren gewonnen hebt..
Hoe moet ik nou weten welke jij gewonnen hebt, lulhannes :P :P

De FD-RX7 is gewoon een hele mooie auto en wankelmotoren zijn lief!
niet zo mooi als een Volvo 240, maar die zit jammer genoeg niet in het het spel.
Het was ook niet die ene maar die andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Precies, dat is degene die ik bedoel!
Die heb ik dus gisteren gewonnen, pannenkoek :P

*edit*
Deze dus:

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/qFBYYyQWgkU/mqdefault.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 27-10-2016 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Lekker gescoord in de AH:
MG HE getuned naar x klasse dus genoeg onderdelen al voor 221k
Bac mono HE voor 479k
Lambo lp5000 HE voor 435k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
LOTG schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:47:
IKR. Die Barnfinds kan ik wel inkomen, die zitten immers op een vaste plek in een schuur, maar die Drivatars kunnen toch wel in de buurt spawnen?

Het is toch altijd rij in een zo recht mogelijke lijn naar de finish :P
Yep, gepimpte Ariel Nomad en dan volgas wat jij zegt :D Is meestal ook nog goed voor je perks :)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Die PC demo komt waarschijnlijk nooit meer uit, jammer dan wacht ik wel voor een sale ;)

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
zoepersooi schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:29:
Lekker gescoord in de AH:
MG HE getuned naar x klasse dus genoeg onderdelen al voor 221k
Bac mono HE voor 479k
Lambo lp5000 HE voor 435k
Ik win daar nooit wat, probeer al tijden een F-Type HE te krijgen, maar het lukt maar niet. Ook vaak een error bij het bieden terwijl de prijs niet is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
LOTG schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:26:
[...]

Ik win daar nooit wat, probeer al tijden een F-Type HE te krijgen, maar het lukt maar niet. Ook vaak een error bij het bieden terwijl de prijs niet is veranderd.
Dit was voor mij ook de eerste keer.
Wat het makkelijkst is is in het auction scherm de "y knop" te gebruiken dan kan je sneller bieden als dat je naar de veiling toe gaat met "a"
En als je eenmaal geboden heb naar het my bids scherm toe te gaan en ook daar "y" gebruiken om verder te bieden.

Dat heeft mij geholpen om snel te kunnen bieden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
Sounds like a plan.
Vind sowieso het auction house maar meh geïmplementeerd. Iedere keer op nieuw weer naar een auto zoeken. Kan het spel dat niet onthouden? Of als je een veiling verliest een optie om naar een zelfde auto te zoeken. Ik bedoel what are the chances?

Ook irritant dat je moet wachten tot een veiling is afgelopen om je geld terug te krijgen. Maakt het ook lastig om op meerdere auto's te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Gisteren eindelijk eens geluk gehad met de spins. Tot nu toe nog nooit een HE auto gewonnen. Gisteren opeens twee te pakken! De Corvette en (volgens mij) C63 AMG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Haha, ja ik krijg meestal wat kleingeld uit die spins. Ik vond ze bij FH2 een stuk beter toen je zelf kon stoppen. Daar won ik vaak de beste shit, omdat het niet gewoon de randomizer was die besliste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xant0r
Paar tips hoe ik vaak aan mijn HE auto's ben gekomen via de AH. Je hebt er uiteraard wel een redelijke bank er voor nodig (bij voorkeur ~2 miljoen, zodat je met 5 bids in elk geval nog speling hebt om van 200k naar 300K te bieden en/of nieuwe biedingen te doen terwijl je huidige bids langzaam aflopen en geld terug te krijgen)

Zoek naar de auto die jij wilt ipv naar Rare Auctions te gaan, wil je een Corvette Z06 HE, doe dan een search daar op. Je zult nu alle Z06 HE auctions in één scherm zien, kijk naar de auctions die dicht bij elkaar zitten (een stuk of 4 a 5 die allemaal binnen 1 minuut van elkaar af zitten en een startbid hebben van 200-300K. Plaats op allen een bod (als je mazzel hebt ben je de 1e bieder). Heb je een startbid van 200K en iemand gaat er boven, blijf dan doorbieden tot ongeveer 300K...gaat het hier boven ga dan door naar de volgende en wacht tot de eerdere auctions afgelopen zijn, zodat je je geld terug kan halen.

Elke keer dat ik dit doe slipt er 1 of 2 auctions tussen waarop schijnbaar niemand verder aan het bieden is, omdat ze met ze alleen aan het vechten zijn op de andere auctions die op dat moment bezig zijn (vandaar dat je dit beste kunt doen als er meerdere tegelijk op dezelfde minuut "starten/eindigen".

Uiteraard zijn het op sommige momenten veel drukker op de AH dan anders (weekend, 's avonds rond 19:00-24:00, feestdagen etc, of tijdens Forzathons), dus het is ook een beetje mazzel hebben en juiste timing hebben. Lukt het niet op deze manier, zoek dan een andere HE auto uit die je nog niet hebt, soms zitten meerdere mensen op 1 auto te bieden terwijl andere voor een prikkie verkocht worden.

Ik heb zelf zo ruim 10 miljoen credits verdiend door te kopen en te verkopen, uiteraard helpt het ook als je verkoopt om je auto een beetje strak uiterlijk mee te geven en/of bijvoorbeeld een livery van een pro/elite painter. Dit onderscheid jouw auto van de rest en krijg je 9 van de 10x meer bieders en bieders die tegen elkaar opbieden.

Op deze manier heb ik veel HE cars gekocht voor 200K en doorverkocht voor veel meer, soms zelfs tot 5x mijn eigen investering. Dit is overigens niet binnen 5 minuten geklaard, soms ben ik een half uur bezig voor dat ik er geen zin meer in heb en gewoon ga racen. Hou hier dus wel rekening mee.

Door de AH ben ik inmiddels trotse eigenaar van een mooie collectie non HE cars met o.a.

Bugatti Veyron SS
Ferarri F50
Mclaren P1
Lamborghini Veneno

Uiteraard gebruik ik deze autos voor langere periodes voor dat ik weer iets anders zoek, zo blijft het ook leuk om te spelen ook met 20 miljoen op de bank.

Laatste tip, als je veel skills points hebt en je alles al unlocked hebt. Maak dan gebruik van de 5% korting skill of free upgrades skill. Voor echte dure auto's of upgrades kan dit makkelijk 100k+ schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Dat AH verveelt mij zo snel en ik speel het spel om te rijden te tunen en livery's te maken, niet om te handelen :P

Maar ondertussen met de spins toch aardige collectie HE auto's:
M3 M4 f-type c63 z06 impreza

Plus de 3 die ik dan gekocht heb:
Bac countach MG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 14-09 22:18
LOTG schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:07:
Haha, ja ik krijg meestal wat kleingeld uit die spins. Ik vond ze bij FH2 een stuk beter toen je zelf kon stoppen. Daar won ik vaak de beste shit, omdat het niet gewoon de randomizer was die besliste.
Dat is geloof ik bij FM6 en niet bij FH2. Heb het te veel gespeeld begin dit jaar en daarna bijna niet meer dus kan het ook missen hebben :+

Zelf heb ik het op het moment naast me gelegd behalve dan bij de forzathons omdat er niks te doen is. Hopelijk is de uitbreiding het straks wel waard.. Moet hem nog kopen maar toch :9

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Vind de AH wel verslavend. Laatste week volop mee bezig.
Wel irritant als een bod plaatsen niet lukt, omdat een ander dan net geboden heeft en de prijs nog niet is geüpdatet. Verder werkt het wel ok, blijft ook wel beetje geluk hebben dat je iets voor een mooie prijs kan kopen / verkopen. Volgens mij heb ik nu alle HE's die je voorbij ziet komen.
Wat wil helpen is om wat verder naar onder te scrollen en op items beginnen te bieden die nog 2min of meer te gaan hebben.
Wist niet dat je kon zoeken op HE's, dus dat ga ik ook eens proberen.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 19:35
Hallo,

Vanochtend FH3 gekocht. Nu speel ik met een T300 stuur en CSP pedalen. Is er een manier om die te kunnen gebruiken of heb ik pech?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Vanochtend vroeg heb ik voor 98k een warthog gescoord via de AH . Een goede deal al zeg ik het zelf. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zoepersooi
Mijn geluk wil niet op geloof ik!
Mini HE voor 200k en mijn laatste weggetje gevonden na veel zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Forzathon zuigt. Krijg die events maar niet, en heb de rest van het weekend geen tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Mini's, MG's en Focus HE's zijn volop voor 200k te pakken, worden in overvloed aangeboden.

De C63 is wisselvallig. Vandaag aantal met winst weten te verkopen, zojuist een voor 2,68 miljoen, lol.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een huricane kopen voor weinig? kheb er net een stuk of 10 in de veiling gezet, het zijn de HE edities getuned door mister Don.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Met openingsboden van 2mil...?

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

Verveelde me beetje dus was opzoek naar mooie foto locatie.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TY9iORG.jpg

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha echt een nederlander :p zeuren om die paar cr, je krijgt waar voor je geld. Dikke skin, dikke tune vanmiddag rond 15.00 staan ze er weer op. Quality comes with a price ? :)

mooie foto trouwens

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2016 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Laatst online: 14-12-2024
LOTG schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 20:47:
Forzathon zuigt. Krijg die events maar niet, en heb de rest van het weekend geen tijd...
is makkelijker te doen via de parking op het vliegveld, dan freeroam en eventje opzetten, eventueel friends inviten

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 11:40:
[...]

haha echt een nederlander :p zeuren om die paar cr, je krijgt waar voor je geld. Dikke skin, dikke tune vanmiddag rond 15.00 staan ze er weer op. Quality comes with a price ? :)

mooie foto trouwens
Heb die van mij met wat geluk voor ca 900k cr gekocht/gewonnen. Ze gaan vaak voor dik 1+ mil over de kop.
Net ook nog eens een buyout op een auto gehad. Nu heb ik 12mil cr en wel weer ff klaar met AH. :P
Tot er weer nieuwe HE's aankomen.

Net ook eens die Goliath race tegengekomen en gedaan. Even bijna 100k XP erbij met een lap. Nog een aantal single race events te gaan (geen zin in alle kampioenschappen) en dan nog eens zien wat ik ga/kan doen. Moet online ook nog eens uitproberen.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze staan er weer op, de huricanes he lambo's met Don drift Tune. het blijft een dikke bak 😍

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2016 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:11
diknmuis schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 12:42:
[...]

is makkelijker te doen via de parking op het vliegveld, dan freeroam en eventje opzetten, eventueel friends inviten
Voor de Forzathon heb ik gewoon een online adventure gejoined die alleen 'games' doet en geen races. Dan krijg je tussendoor ook nog wel infected spelletjes, maar een aantal championships doen en je hebt je 5x Flag Rush en 5x King te pakken. Met een beetje geluk ook nog 1x Flag Rush gewonnen, dus in 1,5 uur alles vrijgespeeld. Tip: die Halo toeters boeien voor geen meter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Grr.. nog maar één weggetje te gaan en ik zie het maar niet op de kaart... Die kom ik vanzelf nog wel eens tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Frans92 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:44:
Grr.. nog maar één weggetje te gaan en ik zie het maar niet op de kaart... Die kom ik vanzelf nog wel eens tegen.
Same here :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Ik vond de op één na laatste al zo moeilijk. Dat bleek een weg van een paar honderd meter te zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:20
nou eindelijk besteld ! voor 35 euro kan ik hem niet laten schieten ....

hopen dat ik hem van de week krijg :9

hier de link voor 35 euro , blijkbaar een betrouwbare shop (volgens budgetgaming)
Pagina: 1 ... 26 ... 33 Laatste