AMD Ryzen 9 7945HX3D | Minisforum BD790i X3D| Gigabyte GeForce RTX 5070Ti | Corsair Vengeance 96GB 6000C30 | WD SN7100 1TB NVMe SSD | WD SN7100 4TB NVMe SSD | Fractal Design Terra
Maarja de voldoening is wel groot als je hem uiteindelijk haalt.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mocht je hem willen downloaden, hij is geshared:
GT: Bassie0087
naam: tweakers
Eventueel kan ik als er interesse is nog andere designs maken
Daarintegen heb je wel al 500+ wheelspins meer gehad dan de gemiddelde FH3 spelerBron schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 16:53:
Beetje jammer dat ik nu 200k xp per wheelspin moet halen.
Denk dat ik ze maar beter van de AH af koop
Naarmate je level omhoog gaat moet je ook steeds meer XP verzamelen om een rank omhoog te gaan.rsnubje schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:10:
[...]
Hoezo heb jij 200k xp per wheelspin nodig dan?
Gisteren mijn opgespaarde wheelspins ook maar eens losgelaten. Uiteindelijk 4 HE cars mogen bemachtigen, gelijk op de auction house gegooid. Koop ze op een later moment wel terug als ze niet voor miljoen+ over de tafel gaan

Ze zijn nog wel te verkrijgen!CalvinD schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 20:16:
Heb nog geen HE weten te kopen, wel een stuk of 3/4 via de wheelspins verkregen. Vind het wel jammer dat de vorige HE modellen nu alleen via de auction te koop zijn en niet meer via de wheelspins te verkrijgen.
Ookal hoort dat volgensmij niet.
Ik kreeg vandaag een Focus HE in één van m'n spins.
Steam: Lucky Luuk
Ik heb ze ondertussen weer allemaal... gaat best snelFeaR schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 16:08:
[...]
Mmm... Net nog wat Wheel Spins gedaan en ik heb zowel de oude als de nieuwe auto's die ik kan winnen. De Z06 en de Mini van de nieuwe heb ik binnen gesleept, maar ook de 1997 BWM van de vorige ronde. Helaas nog niet de Ford GT van de vorige....
Oh, wat ik vanuit die update notes begrijp is dat ze echt uit de wheelspins zijn verwijderd en vervangen voor een aantal nieuwe..Lucky_Luuk schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 20:23:
[...]
Ze zijn nog wel te verkrijgen!
Ookal hoort dat volgensmij niet.
Ik kreeg vandaag een Focus HE in één van m'n spins.
Overigens net die Countach bemachtigd, gave bak
[ Voor 6% gewijzigd door CalvinD op 15-10-2016 20:26 ]
Dan hebben ze blijkbaar een foutje gemaakt, want ik had oude en nieuwe HE auto's in m'n spins zitten.CalvinD schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 20:26:
[...]
Oh, wat ik vanuit die update notes begrijp is dat ze echt uit de wheelspins zijn verwijderd en vervangen voor een aantal nieuwe..
Ik heb begrepen dat ze sowieso het één en ander aan foutjes hebben gemaaktLucky_Luuk schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 20:27:
[...]
Dan hebben ze blijkbaar een foutje gemaakt, want ik had oude en nieuwe HE auto's in m'n spins zitten.
Blijkt een S1 race te zijn, eens kijken wat de Volvo S60 PS online kan doen
Edit:
Best wel goed eigenlijk

[ Voor 29% gewijzigd door DutchCrownNL op 15-10-2016 21:08 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ben nu lvl130 en heb slechts twee keer een HE uit een spin gekregen. Altijd pech met die spins.
Voor wat betreft de championships maakt het volgens mij niet uit of je ze wint of niet, als je die én de exhibition klaar hebt komt er een gouden bekertje bij te staan.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De auto lijkt hier geparkeerd te staan, klopt dat?kevlar01 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:10:
Even een design gemaakt voor de Ferrari 458 Italia
[afbeelding]
Toch eens naar je ophanging laten kijken bij de garage, je rechterachterwiel hangt boven de grond
Ik ga Skreppiedoe ontslaan uit mijn drivatarlijst, sorry dude

Word echt knettergek van jou, elke race ben jij de enige die net zo snel is als ik, op welke difficulty ik ook speel. Een championship wordt gewonnen door jouw drivatar of door mij, heel saai zo zonder andere concurrenten.
Hieronder een voorbeeldje waaruit het verschil tussen de top 2 en de rest goed blijkt. En zo kan ik nog wel vele tientallen race uitslagen opslaan, met elke keer Skreppiedoe en Skreppiedoe alleen als concurrent, de rest op grote achterstand volgend. Zo zijn championships toch niet spannend meer? Het is juist leuk als er in een championship meerdere racers zijn die races winnen. Als ik nu 2 keer 2e word is het championship is al bekeken. Slecht gedaan door Turn10.

[ Voor 50% gewijzigd door Superkiwi op 16-10-2016 10:37 ]
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Owh werkt dat zo.... Ik vroeg me al af wat dat voor nut had die teammembers... Okee heb ook altijd 1 persoon die hard meekomt in races. Die in een auto rijd die never nooit zo hard kan rijden maar wel altijd mij bij houd in mijn bak waar Tot Max aan grip tuning opzit...dvdkiwi schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 10:02:
[...]
De auto lijkt hier geparkeerd te staan, klopt dat?
Toch eens naar je ophanging laten kijken bij de garage, je rechterachterwiel hangt boven de grond
Ik ga Skreppiedoe ontslaan uit mijn drivatarlijst, sorry dude![]()
Word echt knettergek van jou, elke race ben jij de enige die net zo snel is als ik, op welke difficulty ik ook speel. Een championship wordt gewonnen door jouw drivatar of door mij, heel saai zo zonder andere concurrenten.
Hieronder een voorbeeldje waaruit het verschil tussen de top 2 en de rest goed blijkt. En zo kan ik nog wel vele tientallen race uitslagen opslaan, met elke keer Skreppiedoe en Skreppiedoe alleen als concurrent, de rest op grote achterstand volgend. Zo zijn championships toch niet spannend meer? Het is juist leuk als er in een championship meerdere racers zijn die races winnen. Als ik nu 2 keer 2e word is het championship is al bekeken. Slecht gedaan door Turn10.
[afbeelding]
En dan op rechte stukken ook nog eens altijd sneller zijn.
Damn wat is de ai in dit spel slecht....
Moet zeggen heb nu 100uur bijna erin zitten en begin wel klaar te zijn met de game. Ben al aan het rondkijken naar nieuwe games, vind hem leuker dan horizon 2 wat best slechte game was. Maar wordt gewoon snel saai. Zonde maar niet verrassend, heb alle forza Games en de laatste jaren is de vernieuwing echt ver te zoeken.
Hopen dat de expansion Pack wat leuks kan brengen. Qua carpacks verwacht ik pas wat interessants als de carpass verlopen is zoals verleden ook aangetoond heeft...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
En ze blijven bij T10 volhouden dat je drivatar een afspiegeling is van je eigen rijden, als ik deze uitslag zie klopt daar weinig van (wel als je de lijst omdraait btwdvdkiwi schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 10:02:
[...]
Ik ga Skreppiedoe ontslaan uit mijn drivatarlijst, sorry dude![]()
[afbeelding]

Je krijgt eerdaags wel een brief van mijn advocaat om tot een compensatie regeling te komen ivm verlies aan inkomsten enzo.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Las meer mensen op officiële Forum die zelfde melden. Normaal worden banned topics snel gesloten maar nu niet dus lijkt een probleem vanaf dev kant.patrickkoning schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 13:12:
Ik heb mezelf (pretpik) even uit de club gezet. Ik ben nog steeds gebanned zonder dat ik weet waarom. Ik heb letterlijk 30 min. online geraced. Nog geen antwoord gekregen van forzafb@microsoft.com dus voorlopig maar even een nieuw gamertag gemaakt PretpikNL. Als ik weer genoeg gereden heb om in clubs te komen meld ik mij weer
Mooie kleurstelling, zal eens kijken of ik ergens nog mijn T.net designs heb liggen, had een Bentley en een VW kever.kevlar01 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:10:
Even een design gemaakt voor de Ferrari 458 Italia
[afbeelding]
[afbeelding]
Mocht je hem willen downloaden, hij is geshared:
GT: Bassie0087
naam: tweakers
Eventueel kan ik als er interesse is nog andere designs maken
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als je FH3 voor de Xbox One hebt, kan je door middel van inloggen op je account op een PC het spel daar ook downloaden en spelen toch?
Als je de digitale versie hebt wel. Heb je gewoon een CD die je in de XB1 doet dan kun je niet op de PC spelen.Fryslanboy schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 16:19:
Even een snelle vraag, want ik vind de heren van Microsoft een beetje onduidelijk:
Als je FH3 voor de Xbox One hebt, kan je door middel van inloggen op je account op een PC het spel daar ook downloaden en spelen toch?
Ik ben vanmiddag gelevelled van 134 naar 150 en krijg bij elke spin alleen maar credits en dan meestal tussen 2,000 en 35,000. Het houdt niet echt over

HE cars heb ik tot nu toe slechts 2 keer gedraaid, en dat deed ik niet eens zelf dat was een maatje die op bezoek was. Klote rng...
Hier hetzelfde, ben een paar keer al 20 levels omhoog gegaan d.m.v. Goliath en heb geloof ik nu op lvl 254 twee HE auto's gehad.dvdkiwi schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 16:53:
Echt hoe de hel draaien jullie al die HE cars?
Ik ben vanmiddag gelevelled van 134 naar 150 en krijg bij elke spin alleen maar credits en dan meestal tussen 2,000 en 35,000. Het houdt niet echt over
HE cars heb ik tot nu toe slechts 2 keer gedraaid, en dat deed ik niet eens zelf dat was een maatje die op bezoek was. Klote rng...
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
Gefeliciteerd!
Ik heb nu voor de speed traps en zones de 2017 Ford GT HE, werkt prima.
Maar zoek een goede wagen om de Danger Signs te 3-sterren.
Uplay: Red--Death
Wanneer komen die Goliath Races te voorschijn ?TunefulDJ_Mike schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 17:27:
[...]
Hier hetzelfde, ben een paar keer al 20 levels omhoog gegaan d.m.v. Goliath en heb geloof ik nu op lvl 254 twee HE auto's gehad.
Byron bay op level 5 en dan op het strand verschijnt de race.Winkiller schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 19:13:
[...]
Wanneer komen die Goliath Races te voorschijn ?
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Ok jullie bedoelen dat de festivals op level 5 moeten staan...zo ver ben ik nog niet.zoepersooi schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 19:19:
[...]
Byron bay op level 5 en dan op het strand verschijnt de race.
Gewoon races doen, dan haal je vanzelf fans binnen en dan doe je gewoon uitbreidingen. Goliath is leuk om levels/geld te verdienen, maar niet essentieel. Je kan er voor kiezen om 1 festival als eerst uit te breiden of geleidelijk aan.Winkiller schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 19:26:
[...]
Ok jullie bedoelen dat de festivals op level 5 moeten staan...zo ver ben ik nog niet.
Ik heb wat uitbreidingen gedaan op een Festival maar niet die bij de kust, ik dacht bij de Outback.CalvinD schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 19:27:
[...]
Gewoon races doen, dan haal je vanzelf fans binnen en dan doe je gewoon uitbreidingen. Goliath is leuk om levels/geld te verdienen, maar niet essentieel. Je kan er voor kiezen om 1 festival als eerst uit te breiden of geleidelijk aan.
Ach ik zie wel, ik heb geen haast, ik kan wel wat geld gebruiken voor de auto veilingen.
Ik heb nu alle festivals op 5 en zit op een 48% completion rate (veelal door het doen van exhibitions/championships), maar ik heb slechts 3 miljoen op de bank staan. En in totaal voor iets van 2 miljoen aan auto's en upgrades gekocht denk ik.
Op streams zie ik lui met 30+ miljoen credits...
Ik weet niet hoe de meeste gasten hun geld verdienen, maar ik denk veelal via Goliath en deels dankzij geluk. Uiteindelijk zal er tijd geïnvesteerd moeten wordendvdkiwi schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 19:44:
Ik race al behoorlijk veel. Elke race op de kaart wil ik een gouden bekertje bij hebben. Heb nu de roze events bijna klaar. Beter ook, want ik heb een hekel aan de regenwoudraces.
Eerst alle normale events maar eens afmaken, kost al tijd genoeg
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Hey Kiwi ga je vreemd ? ben je niet bezig met PS4 VR ?dvdkiwi schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 19:42:
Met normaal spelen valt het qua credits tegen wat je krijgt vind ik.
Ik heb nu alle festivals op 5 en zit op een 48% completion rate (veelal door het doen van exhibitions/championships), maar ik heb slechts 3 miljoen op de bank staan. En in totaal voor iets van 2 miljoen aan auto's en upgrades gekocht denk ik.
Op streams zie ik lui met 30+ miljoen credits...
Maar je kan FH3 VIP er bij kopen dan krijg je dubbele punten.

Uplay: Red--Death
Haha nee geen VR voor mij, gewoon een Xbox gekocht om Horizon te kunnen spelenWinkiller schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 20:05:
[...]
Hey Kiwi ga je vreemd ? ben je niet bezig met PS4 VR ?![]()
Maar je kan FH3 VIP er bij kopen dan krijg je dubbele punten.
Ik was niet van plan om te gaan betalen voor dubbele punten
Het is niet alleen dubbele punten maar ook een uitbreiding op andere onderdelen, bv online vip races.dvdkiwi schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 20:10:
[...]
Haha nee geen VR voor mij, gewoon een Xbox gekocht om Horizon te kunnen spelen
Ik was niet van plan om te gaan betalen voor dubbele punten
Goliath is gewoon veel vanwege de afstand, niets bijzonders. Die andere is het "grinden" tegen de railing van een brug om zo ziekelijk veel drift points te halen.iantje31 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 20:13:
hoe werkt het nou eigenlijk met de goliath race, waar krijg je nu precies zo veel xp voor?

[ Voor 7% gewijzigd door Silasje op 16-10-2016 21:13 ]
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Zet anders je resolutie eens onwijs hoog (4k bijv) met Nvidia DSR of AMD VSR en maak een screenshot, dan in windows gewoon op je gemak zoeken op screenshot die je gemaakt hebt. Zo heb ik het eens in een andere game opgelost (TDU2).Lucky_Luuk schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 21:21:
Zojuist een uur lang gezocht naar het laatste stukje weg om 488/488 roads te krijgen, helaas heeft het niets uitgemaakt, want het is nogsteeds onvindbaar.
Thanks voor de tip! Ik ga 't maar eens proberen!Xant0r schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 21:36:
[...]
Zet anders je resolutie eens onwijs hoog (4k bijv) met Nvidia DSR of AMD VSR en maak een screenshot, dan in windows gewoon op je gemak zoeken op screenshot die je gemaakt hebt. Zo heb ik het eens in een andere game opgelost (TDU2).
TDU2 was trouwens een geniaal spel.
Edit: zou iemand mij kunnen helpen?

[ Voor 13% gewijzigd door Lucky_Luuk op 16-10-2016 22:10 ]
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
In de eerste weken zat er een leuke exploit in de game waar je 5 miljoen kreeg voor een HE auto in een spin als je deze auto al in je bezit had. En aangezien je spins kan kopen voor 50k was dit een goede investering.Silasje schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 22:30:
Ik zie m ook niet Lucky Luuk, heb zeker een kwartier zitten kijken! maar eu, hoe kom jij aan 100 miljoen credits?
Die heb ik helaas al geprobeerd, dankjewel voor je suggestie!JvdS19 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 22:44:
[...]
Ik zie hem zo ook niet, misschien de tunnels onder de start/landingsbaan op het vliegveld?
AstuLucky_Luuk schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 21:40:
[...]
Thanks voor de tip! Ik ga 't maar eens proberen!

Welcome to the club

Ikzelf zit nu op de 103 uur, ik schrok wel toen ik dat nummer zag!
Was zeker een leuk spel om in te rijden. Mooi dat nu gelukt isLucky_Luuk schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 21:40:
[...]
Thanks voor de tip! Ik ga 't maar eens proberen!
[afbeelding]

Loopt hier ook stuk beter sinds de patch, alleen nu wel crashes die ik voorheen nooit had. Meestal als ik een uurtje bezig ben.iantje31 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 22:35:
ik heb trouwens na de nieuwste patch nauwelijks last meer van framedrops, alleen crasht het spel nog af en toe... erg irritant

Ik heb het tot nu toe alleen maar in de goliath race gehad, na 20 min ongeveer crasht het spelXant0r schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 23:48:
[...]
Was zeker een leuk spel om in te rijden. Mooi dat nu gelukt is![]()
[...]
Loopt hier ook stuk beter sinds de patch, alleen nu wel crashes die ik voorheen nooit had. Meestal als ik een uurtje bezig ben.
Tja, de crashes zijn zeer raar met dit spel. Voor de patch kon ik niet eens single player spelen zonder te crashen. Na de patch heb ik af en toe een crash, het is ook niet echt duidelijk waardoor het komt.iantje31 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 23:49:
[...]
Ik heb het tot nu toe alleen maar in de goliath race gehad, na 20 min ongeveer crasht het spel
Op pc in de Xbox app onder achievements.Silasje schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 01:29:
Waar kan je zien hoeveel uren je gespeeld hebt?
Op Xbox One weet ik het niet.
78 uur hierLucky_Luuk schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 23:46:
Hoeveel hebben jullie al gespeeld?
Ikzelf zit nu op de 103 uur, ik schrok wel toen ik dat nummer zag!
Gisteravond trouwens even wat opgeschoten met het spel
Zojuist ook de PR Superstar achievement gehaald (3 sterren bij elke PR stunt)
Momenteel alleen nog de races denk ik.
- Overall Completion
- [b]34,5%[/b]
- Barn Finds
- [b]15/15[/b]
- XP Boards
- [b]150/150[/b]
- Roads
- [b]488/488[/b]
- Fast Travel Boards
- [b]50/50[/b]
- Speed Traps/Zones
- [b]50/50[/b]
- Drift Zones
- [b]17/17[/b]
- Danger Signs
- [b]16/16[/b]
- Bucket list
- [b]30/30[/b]
- Landmarks/Beauty Spots
- [b]32/32[/b]
[ Voor 55% gewijzigd door DutchCrownNL op 17-10-2016 09:36 ]
Eindelijk heb ik een setup gevonden met de elite controller die voor mij prettig werkt in combinatie met handmatig schakelen. Aan beide kanten de onderste flipper er af gehaald en bij de bovenste rechts=up;links=down ingesteld. Ik hou de controller te stevig vast voor vier flippers blijkbaar
Dan doet hij het gewoon goed voor een paar dagen, en dan ineens werkt je Teredo address niet meer.
Mag je voor de zoveelste keer alle stappen doorlopen/uninstall doen.
Denken jullie dat er op lvl 2000 een ander level icoon zal zijn of dat het na 1000 gewoon klaar is?
Ik moet zeggen dat het contrast met Forza 6, waar ik echt dagen lang honderden rondjes Brands Hatch in een Rolls Royce heb gereden om een speciale auto te kunnen winnen, zo wel erg groot is.
PFFF die challenge inderdaad in die RR om de tijd van die developer te beaten teveel rondjes gereden inderdaad. En toen had ik hem eindelijk komt die gast online om zijn rondje met 0,1 te verbeteren en kon het weer opnieuw...Richard117 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:33:
Dat Forzathon stelt eigenlijk ook niet veel voor, vanmorgen had ik alles binnen een half uurtje alweer gewonnen. Maar wat moet ik met een V8 Supercar op de openbare weg?![]()
Ik moet zeggen dat het contrast met Forza 6, waar ik echt dagen lang honderden rondjes Brands Hatch in een Rolls Royce heb gereden om een speciale auto te kunnen winnen, zo wel erg groot is.
Maar toch leuker dan mijn ervaring tot nu toe met Horizon3
Gister heb ik er nog wel aan één mee kunnen doen; gewonnen dus ik dacht... Daar komt mijn supercar!
Moest ik nog 8 uur wachten tot Forzathon begon. Nope
Dit had ik gisteren ook.CalvinD schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:13:
Heb die achievements ook gedaan voor Forzathon, maar het lukt mij niet om in zo'n dragrace deel te nemen. Ik rijd naar de car meeting toe en treed binnen, maar ik krijg nooit een aanbod tot een dragrace..Krijg gewoon de melding unable to join session.
Gister heb ik er nog wel aan één mee kunnen doen; gewonnen dus ik dacht... Daar komt mijn supercar!
Moest ik nog 8 uur wachten tot Forzathon begon. Nope
één keer was het wel gelukt (dit was een showdown, die kon ik zelf niet starten, alleen joinen).
Vervolgens een dragrace met een stuk of 8 auto's naast elkaar. Mijne was de enige ongetunede en laagst geklasseerde auto.
Werd helemaal zoek gereden
Vanavond 2e poging, heb m nu tot de max geupgrade

Respect to the man in the icecream van!
https://ar12gaming.com/ar...zon-3-forzathon-17-falcon
En het is een achievement
[ Voor 43% gewijzigd door kevlar01 op 18-10-2016 15:56 ]

BTC €94.837,08
Die met de Audio Quattro was aardig lastig maar haalde ik uiteindelijk met 7 seconden over.
Die met de Audio R8 V10 was ook niet simpel; pas toen ik stability control uit had gezet haalde ik de gemiddelde snelheid nét aan, met 0,28km/u erboven
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QGqWG98J7zI]
Wat werkt het trouwens ontzettend onhandig en omslachtig op de Xbox om een video op te slaan, bij te knippen en te uploaden. Hier heeft Playstation het toch wel een stuk beter voor elkaar imo.
Verwijderd
Met iets van 200 auto's en level 415 en dik 20 Miljoen nog op de bank.... En nu?
Moet zeggen dat het online racen (helaas) altijd een ramfestijn is met arcade racers als deze
Moet je een leuk groepje hebben, ik zit regelmatig in een party met 12 man (gemiddeld man ofVerwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:03:
Pffff eindelijk klaar, alles op 100% en gold scores op de speedtraps, dangersigns en dergelijken...
Met iets van 200 auto's en level 415 en dik 20 Miljoen nog op de bank.... En nu?
Moet zeggen dat het online racen (helaas) altijd een ramfestijn is met arcade racers als deze
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
3ds fc: 4270-0926-7440
Lijkt mij niet, dat was een glitch in de game.Unigo schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:32:
Hm.. aardig wat commotie om alle bans die worden uitgedeeld. Enig idee of dat ook geldt voor mensen die drifttap hebben gebruikt?
Als mensen hiervan gebruik maakte, hadden ze dit eerder moeten patchen of beter hun spel testen.
Daarnaast zou het belachelijk zijn om verbannen te worden door een fout van hunzelf.
Om 1 of andere reden werkt de tijdscode niet. Kijken vanaf 1.12
[ Voor 13% gewijzigd door Silasje op 20-10-2016 00:28 ]
Van het forum:LogLeg schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 22:20:
Hé, ik krijg opeens een update voor Forza. Iemand patch notes?
Today we'll be launching the latest update for Forza Horizon 3 on Windows 10. This update will feature minor updates to improve performance and stability for the Windows 10 version of the game.
Dit is tot nu toe de leukste (let niet op hoe ruw deze drift is, ik speel normaal altijd met Cockpit-view, maar omdat ik deze lijn wilde filmen even met camera standpunt buiten de auto, en dat is kut met een stuur)
[Video: http://xboxdvr.com/gamer/KIMI%20NL/video/22626078]
Wel apart dat ik per se Xbox Live Gold moet nemen om een online sessie te starten waarin ik solo, dus zonder drivatars, kan gaan rondrijden.
Waarom niet gewoon een optie om verkeer en/of drivatars uit te zetten tijdens freeroam?

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 21-10-2016 09:55 ]