Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ECP0WERS
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Geen meldingen gehad, dus zal hem zelf wel patchen dan? Enfin spel draait inderdaad een héél stuk beter!

AMD Ryzen 9 7945HX3D | Minisforum BD790i X3D| Gigabyte GeForce RTX 5070Ti | Corsair Vengeance 96GB 6000C30 | WD SN7100 1TB NVMe SSD | WD SN7100 4TB NVMe SSD | Fractal Design Terra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:25
Zo, bucket list is compleet. Heb als laatste nr 23 gedaan met de audi quattro, die heeft heel wat pogingen gekost .
Maarja de voldoening is wel groot als je hem uiteindelijk haalt. *O*

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:17

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Valt mij wel op dat ik met die laatste patch een stuk stabielere fps heb, Ik had er voornamelijk last in de steden dat het flink ging schommelen met fps. En van de nieuwe horizon editions als je daarvan de prijzen ziet in de auction house 8)7, zag een Mercedes HE die op 2,5m van eigenaar wisselen.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Draaide gisteren de game nog goed, vandaag een insider update, wil niet eens meer starten :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Even een design gemaakt voor de Ferrari 458 Italia

Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh3&id=6315907&full=true
Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh3&id=6315517&full=true

Mocht je hem willen downloaden, hij is geshared:
GT: Bassie0087
naam: tweakers

Eventueel kan ik als er interesse is nog andere designs maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Bron schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 16:53:
Beetje jammer dat ik nu 200k xp per wheelspin moet halen.
Denk dat ik ze maar beter van de AH af koop :X
Daarintegen heb je wel al 500+ wheelspins meer gehad dan de gemiddelde FH3 speler :D
rsnubje schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:10:
[...]

Hoezo heb jij 200k xp per wheelspin nodig dan?
Naarmate je level omhoog gaat moet je ook steeds meer XP verzamelen om een rank omhoog te gaan.

Gisteren mijn opgespaarde wheelspins ook maar eens losgelaten. Uiteindelijk 4 HE cars mogen bemachtigen, gelijk op de auction house gegooid. Koop ze op een later moment wel terug als ze niet voor miljoen+ over de tafel gaan ;). Moet wel zeggen dat ik een klein beetje teleurgesteld ben wat betreft de prijzen die ik er voor gevangen heb als je ziet dat sommige 2m+ halen. (had 440k voor de Mini, 1.3m voor de bac mono, en 2x bijna 2m$ voor de Merc en Corvette). Corvette gelijk terug gekocht voor 600k met mazzel, rest van de bids op zelfde autos op 1 minute pending zaten namelijk al op 1.5m+ :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BmTmBf8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:14
Heb mn bac voor 500k verkocht en een mooie blauwe ford gt he voor 550 kunnen kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-03 20:00
Heb nog geen HE weten te kopen, wel een stuk of 3/4 via de wheelspins verkregen. Vind het wel jammer dat de vorige HE modellen nu alleen via de auction te koop zijn en niet meer via de wheelspins te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 11:04
CalvinD schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 20:16:
Heb nog geen HE weten te kopen, wel een stuk of 3/4 via de wheelspins verkregen. Vind het wel jammer dat de vorige HE modellen nu alleen via de auction te koop zijn en niet meer via de wheelspins te verkrijgen.
Ze zijn nog wel te verkrijgen!
Ookal hoort dat volgensmij niet.
Ik kreeg vandaag een Focus HE in één van m'n spins.

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Laatst online: 22-05-2024
FeaR schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 16:08:
[...]

Mmm... Net nog wat Wheel Spins gedaan en ik heb zowel de oude als de nieuwe auto's die ik kan winnen. De Z06 en de Mini van de nieuwe heb ik binnen gesleept, maar ook de 1997 BWM van de vorige ronde. Helaas nog niet de Ford GT van de vorige....
Ik heb ze ondertussen weer allemaal... gaat best snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
Lucky_Luuk schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 20:23:
[...]

Ze zijn nog wel te verkrijgen!
Ookal hoort dat volgensmij niet.
Ik kreeg vandaag een Focus HE in één van m'n spins.
Oh, wat ik vanuit die update notes begrijp is dat ze echt uit de wheelspins zijn verwijderd en vervangen voor een aantal nieuwe..

Overigens net die Countach bemachtigd, gave bak :)

[ Voor 6% gewijzigd door CalvinD op 15-10-2016 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
CalvinD schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 20:26:
[...]

Oh, wat ik vanuit die update notes begrijp is dat ze echt uit de wheelspins zijn verwijderd en vervangen voor een aantal nieuwe..
Dan hebben ze blijkbaar een foutje gemaakt, want ik had oude en nieuwe HE auto's in m'n spins zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
Lucky_Luuk schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 20:27:
[...]

Dan hebben ze blijkbaar een foutje gemaakt, want ik had oude en nieuwe HE auto's in m'n spins zitten.
Ik heb begrepen dat ze sowieso het één en ander aan foutjes hebben gemaakt :') Dingen die niet (meer) in het spel hoorde te zitten en zo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Ook maar weer eens online aan het racen.
Blijkt een S1 race te zijn, eens kijken wat de Volvo S60 PS online kan doen :P

Edit:
Best wel goed eigenlijk _O-
Afbeeldingslocatie: https://mirror.jwdkamp.nl/tweak/volvo.png

[ Voor 29% gewijzigd door DutchCrownNL op 15-10-2016 21:08 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

GT40 HE voor 500,000 op de auction gewonnen, mooie prijs lijkt me :)
Ben nu lvl130 en heb slechts twee keer een HE uit een spin gekregen. Altijd pech met die spins.

Voor wat betreft de championships maakt het volgens mij niet uit of je ze wint of niet, als je die én de exhibition klaar hebt komt er een gouden bekertje bij te staan.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
Zijn er mensen die zin hebben om 3 rondjes goliath te rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EF0D3IWL3gnLDFxkNPdqQ0T5/medium.png

Na een rondje Goliath mocht ik deze 'bad boy' ontvangen; mijn derde HE (1. Jaguar, 2. Dodge Viper). 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

kevlar01 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:10:

[afbeelding]
De auto lijkt hier geparkeerd te staan, klopt dat?
Toch eens naar je ophanging laten kijken bij de garage, je rechterachterwiel hangt boven de grond :P

Ik ga Skreppiedoe ontslaan uit mijn drivatarlijst, sorry dude ;w
Word echt knettergek van jou, elke race ben jij de enige die net zo snel is als ik, op welke difficulty ik ook speel. Een championship wordt gewonnen door jouw drivatar of door mij, heel saai zo zonder andere concurrenten.
Hieronder een voorbeeldje waaruit het verschil tussen de top 2 en de rest goed blijkt. En zo kan ik nog wel vele tientallen race uitslagen opslaan, met elke keer Skreppiedoe en Skreppiedoe alleen als concurrent, de rest op grote achterstand volgend. Zo zijn championships toch niet spannend meer? Het is juist leuk als er in een championship meerdere racers zijn die races winnen. Als ik nu 2 keer 2e word is het championship is al bekeken. Slecht gedaan door Turn10.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/14708057_874100872727275_8354262115985669700_o.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door Superkiwi op 16-10-2016 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
heeft iemand ook last van afgrijselijk veel lagg in de online races? Spelers blijven maar teleporteren en wordt ook vaak uit online gegooid.

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

dvdkiwi schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 10:02:
[...]

De auto lijkt hier geparkeerd te staan, klopt dat?
Toch eens naar je ophanging laten kijken bij de garage, je rechterachterwiel hangt boven de grond :P

Word echt knettergek van jou, elke race ben jij de enige die net zo snel is als ik, op welke difficulty ik ook speel. Een championship wordt gewonnen door jouw drivatar of door mij, heel saai zo zonder andere concurrenten.
Hieronder een voorbeeldje waaruit het verschil tussen de top 2 en de rest goed blijkt. En zo kan ik nog wel vele tientallen race uitslagen opslaan, met elke keer Skreppiedoe en Skreppiedoe alleen als concurrent, de rest op grote achterstand volgend. Zo zijn championships toch niet spannend meer? Het is juist leuk als er in een championship meerdere racers zijn die races winnen. Als ik nu 2 keer 2e word is het championship is al bekeken. Slecht gedaan door Turn10.

[afbeelding]
Owh werkt dat zo.... Ik vroeg me al af wat dat voor nut had die teammembers... Okee heb ook altijd 1 persoon die hard meekomt in races. Die in een auto rijd die never nooit zo hard kan rijden maar wel altijd mij bij houd in mijn bak waar Tot Max aan grip tuning opzit...
En dan op rechte stukken ook nog eens altijd sneller zijn.
Damn wat is de ai in dit spel slecht....

Moet zeggen heb nu 100uur bijna erin zitten en begin wel klaar te zijn met de game. Ben al aan het rondkijken naar nieuwe games, vind hem leuker dan horizon 2 wat best slechte game was. Maar wordt gewoon snel saai. Zonde maar niet verrassend, heb alle forza Games en de laatste jaren is de vernieuwing echt ver te zoeken.
Hopen dat de expansion Pack wat leuks kan brengen. Qua carpacks verwacht ik pas wat interessants als de carpass verlopen is zoals verleden ook aangetoond heeft...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:25
dvdkiwi schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 10:02:
[...]

[afbeelding]
En ze blijven bij T10 volhouden dat je drivatar een afspiegeling is van je eigen rijden, als ik deze uitslag zie klopt daar weinig van (wel als je de lijst omdraait btw :+ ). Ik kwam gisteren zelfs iemand tegen in een race die nog nooit Forza heeft gespeeld ( ja dat weet ik zeker). 8)7

Je krijgt eerdaags wel een brief van mijn advocaat om tot een compensatie regeling te komen ivm verlies aan inkomsten enzo. >:)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:01
Ik heb mezelf (pretpik) even uit de club gezet. Ik ben nog steeds gebanned zonder dat ik weet waarom :( . Ik heb letterlijk 30 min. online geraced. Nog geen antwoord gekregen van forzafb@microsoft.com dus voorlopig maar even een nieuw gamertag gemaakt PretpikNL. Als ik weer genoeg gereden heb om in clubs te komen meld ik mij weer :)

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

patrickkoning schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 13:12:
Ik heb mezelf (pretpik) even uit de club gezet. Ik ben nog steeds gebanned zonder dat ik weet waarom :( . Ik heb letterlijk 30 min. online geraced. Nog geen antwoord gekregen van forzafb@microsoft.com dus voorlopig maar even een nieuw gamertag gemaakt PretpikNL. Als ik weer genoeg gereden heb om in clubs te komen meld ik mij weer :)
Las meer mensen op officiële Forum die zelfde melden. Normaal worden banned topics snel gesloten maar nu niet dus lijkt een probleem vanaf dev kant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kevlar01 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:10:

[afbeelding]
[afbeelding]

Mocht je hem willen downloaden, hij is geshared:
GT: Bassie0087
naam: tweakers

Eventueel kan ik als er interesse is nog andere designs maken :)
Mooie kleurstelling, zal eens kijken of ik ergens nog mijn T.net designs heb liggen, had een Bentley en een VW kever.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
Ik mis eigenlijk naast de BMW X6M de Mercedes-Benz GLE 63 (s) AMG... Zat gister te racen in die klasse en zag alleen de klassieke G klasse van MB. Ik vind zo'n GLE S een geile bak. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryslanboy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:31
Even een snelle vraag, want ik vind de heren van Microsoft een beetje onduidelijk:
Als je FH3 voor de Xbox One hebt, kan je door middel van inloggen op je account op een PC het spel daar ook downloaden en spelen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CalvinD
Fryslanboy schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 16:19:
Even een snelle vraag, want ik vind de heren van Microsoft een beetje onduidelijk:
Als je FH3 voor de Xbox One hebt, kan je door middel van inloggen op je account op een PC het spel daar ook downloaden en spelen toch?
Als je de digitale versie hebt wel. Heb je gewoon een CD die je in de XB1 doet dan kun je niet op de PC spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryslanboy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:31
Kijk, dat is dan duidelijk! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Echt hoe de hel draaien jullie al die HE cars?
Ik ben vanmiddag gelevelled van 134 naar 150 en krijg bij elke spin alleen maar credits en dan meestal tussen 2,000 en 35,000. Het houdt niet echt over :/
HE cars heb ik tot nu toe slechts 2 keer gedraaid, en dat deed ik niet eens zelf dat was een maatje die op bezoek was. Klote rng...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-08 14:29
dvdkiwi schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 16:53:
Echt hoe de hel draaien jullie al die HE cars?
Ik ben vanmiddag gelevelled van 134 naar 150 en krijg bij elke spin alleen maar credits en dan meestal tussen 2,000 en 35,000. Het houdt niet echt over :/
HE cars heb ik tot nu toe slechts 2 keer gedraaid, en dat deed ik niet eens zelf dat was een maatje die op bezoek was. Klote rng...
Hier hetzelfde, ben een paar keer al 20 levels omhoog gegaan d.m.v. Goliath en heb geloof ik nu op lvl 254 twee HE auto's gehad.

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Voor je verjaardag gun ik je er minstens één vandaag ;)
Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ben level 404 geloof en heb maar paar HE auto's.... Zoveel 2000 cr Rolls gezien werd soms hellemaal gek ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Wat is jullie Danger Sign auto?
Ik heb nu voor de speed traps en zones de 2017 Ford GT HE, werkt prima.
Maar zoek een goede wagen om de Danger Signs te 3-sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Hangt een beetje van de situatie af. Sommige danger signs kun je beter met een offroad auto doen. Zo is er bijvoorbeeld 1 waarvoor je door een rivier moet rijden. Dan wil je een auto die daar zsm doorheen kan.

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 17-09 20:48

Winkiller

De Mopperpot

TunefulDJ_Mike schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 17:27:
[...]

Hier hetzelfde, ben een paar keer al 20 levels omhoog gegaan d.m.v. Goliath en heb geloof ik nu op lvl 254 twee HE auto's gehad.
Wanneer komen die Goliath Races te voorschijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
Winkiller schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 19:13:
[...]

Wanneer komen die Goliath Races te voorschijn ?
Byron bay op level 5 en dan op het strand verschijnt de race.

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
Yup, heb alles op level 5 maar Goliath nog niet uitgebreid gedaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

zoepersooi schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 19:19:
[...]

Byron bay op level 5 en dan op het strand verschijnt de race.
Ok jullie bedoelen dat de festivals op level 5 moeten staan...zo ver ben ik nog niet. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
Winkiller schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 19:26:
[...]

Ok jullie bedoelen dat de festivals op level 5 moeten staan...zo ver ben ik nog niet. :-(
Gewoon races doen, dan haal je vanzelf fans binnen en dan doe je gewoon uitbreidingen. Goliath is leuk om levels/geld te verdienen, maar niet essentieel. Je kan er voor kiezen om 1 festival als eerst uit te breiden of geleidelijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

CalvinD schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 19:27:
[...]

Gewoon races doen, dan haal je vanzelf fans binnen en dan doe je gewoon uitbreidingen. Goliath is leuk om levels/geld te verdienen, maar niet essentieel. Je kan er voor kiezen om 1 festival als eerst uit te breiden of geleidelijk aan.
Ik heb wat uitbreidingen gedaan op een Festival maar niet die bij de kust, ik dacht bij de Outback.
Ach ik zie wel, ik heb geen haast, ik kan wel wat geld gebruiken voor de auto veilingen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Met normaal spelen valt het qua credits tegen wat je krijgt vind ik.
Ik heb nu alle festivals op 5 en zit op een 48% completion rate (veelal door het doen van exhibitions/championships), maar ik heb slechts 3 miljoen op de bank staan. En in totaal voor iets van 2 miljoen aan auto's en upgrades gekocht denk ik.

Op streams zie ik lui met 30+ miljoen credits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
Moeilijkheidsgraad verhogen en lekker veel racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik race al behoorlijk veel. Elke race op de kaart wil ik een gouden bekertje bij hebben. Heb nu de roze events bijna klaar. Beter ook, want ik heb een hekel aan de regenwoudraces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
dvdkiwi schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 19:44:
Ik race al behoorlijk veel. Elke race op de kaart wil ik een gouden bekertje bij hebben. Heb nu de roze events bijna klaar. Beter ook, want ik heb een hekel aan de regenwoudraces.
Ik weet niet hoe de meeste gasten hun geld verdienen, maar ik denk veelal via Goliath en deels dankzij geluk. Uiteindelijk zal er tijd geïnvesteerd moeten worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Goliath nog niet gedaan, dus heb nog geen idee wat die op kan leveren.
Eerst alle normale events maar eens afmaken, kost al tijd genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
iemand ervaring met de goliath race in coop? krijgt de 2e die finisht niet een stuk minder xp?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

dvdkiwi schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 19:42:
Met normaal spelen valt het qua credits tegen wat je krijgt vind ik.
Ik heb nu alle festivals op 5 en zit op een 48% completion rate (veelal door het doen van exhibitions/championships), maar ik heb slechts 3 miljoen op de bank staan. En in totaal voor iets van 2 miljoen aan auto's en upgrades gekocht denk ik.

Op streams zie ik lui met 30+ miljoen credits...
Hey Kiwi ga je vreemd ? ben je niet bezig met PS4 VR ? >:)
Maar je kan FH3 VIP er bij kopen dan krijg je dubbele punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Lol, tussen allemaal koeniseggs :P

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/rL76X/03e120cfd5.jpg

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Winkiller schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 20:05:
[...]

Hey Kiwi ga je vreemd ? ben je niet bezig met PS4 VR ? >:)
Maar je kan FH3 VIP er bij kopen dan krijg je dubbele punten.
Haha nee geen VR voor mij, gewoon een Xbox gekocht om Horizon te kunnen spelen :P
Ik was niet van plan om te gaan betalen voor dubbele punten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

dvdkiwi schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 20:10:
[...]

Haha nee geen VR voor mij, gewoon een Xbox gekocht om Horizon te kunnen spelen :P
Ik was niet van plan om te gaan betalen voor dubbele punten ;)
Het is niet alleen dubbele punten maar ook een uitbreiding op andere onderdelen, bv online vip races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
hoe werkt het nou eigenlijk met de goliath race, waar krijg je nu precies zo veel xp voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

iantje31 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 20:13:
hoe werkt het nou eigenlijk met de goliath race, waar krijg je nu precies zo veel xp voor?
Goliath is gewoon veel vanwege de afstand, niets bijzonders. Die andere is het "grinden" tegen de railing van een brug om zo ziekelijk veel drift points te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
pfff, ben je 25 minuten onderweg in een goliath race, crasht je forza

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-08 16:54

Silasje

www.Entjes.eu

Zo, weer een groot deel van de middag besteed aan nieuwe vinyl groups. Gelijk maar een ontwerpje gemaakt voor de BMW M4 HE.. hopen dat ik hier veel credits voor krijg! Als jullie me willen volgen moet je even zoeken op Pr3C0nNL. Deze livery is in meerdere kleuren te downloaden (zwart, wit, blauw en wit met grijs vlak)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Z35CHRpaoHmtfoDngTn9suqM/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mlTsWr35KO8r7ZkN4fp7gx3i/thumb.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Silasje op 16-10-2016 21:13 ]

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
Zojuist een uur lang gezocht naar het laatste stukje weg om 488/488 roads te krijgen, helaas heeft het niets uitgemaakt, want het is nogsteeds onvindbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Lucky_Luuk schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 21:21:
Zojuist een uur lang gezocht naar het laatste stukje weg om 488/488 roads te krijgen, helaas heeft het niets uitgemaakt, want het is nogsteeds onvindbaar.
Zet anders je resolutie eens onwijs hoog (4k bijv) met Nvidia DSR of AMD VSR en maak een screenshot, dan in windows gewoon op je gemak zoeken op screenshot die je gemaakt hebt. Zo heb ik het eens in een andere game opgelost (TDU2). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
Xant0r schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 21:36:
[...]

Zet anders je resolutie eens onwijs hoog (4k bijv) met Nvidia DSR of AMD VSR en maak een screenshot, dan in windows gewoon op je gemak zoeken op screenshot die je gemaakt hebt. Zo heb ik het eens in een andere game opgelost (TDU2). :)
Thanks voor de tip! Ik ga 't maar eens proberen!

TDU2 was trouwens een geniaal spel.

Edit: zou iemand mij kunnen helpen?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lWAZHYX.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Lucky_Luuk op 16-10-2016 22:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Ik zie m ook niet Lucky Luuk, heb zeker een kwartier zitten kijken! maar eu, hoe kom jij aan 100 miljoen credits?

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
Silasje schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 22:30:
Ik zie m ook niet Lucky Luuk, heb zeker een kwartier zitten kijken! maar eu, hoe kom jij aan 100 miljoen credits?
In de eerste weken zat er een leuke exploit in de game waar je 5 miljoen kreeg voor een HE auto in een spin als je deze auto al in je bezit had. En aangezien je spins kan kopen voor 50k was dit een goede investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
ik heb trouwens na de nieuwste patch nauwelijks last meer van framedrops, alleen crasht het spel nog af en toe... erg irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS19
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:59
Lucky_Luuk schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 21:40:
[...]

Ik zie hem zo ook niet, misschien de tunnels onder de start/landingsbaan op het vliegveld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
JvdS19 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 22:44:
[...]

Ik zie hem zo ook niet, misschien de tunnels onder de start/landingsbaan op het vliegveld?
Die heb ik helaas al geprobeerd, dankjewel voor je suggestie!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
[...]

Astu :)
Afbeeldingslocatie: https://mirror.jwdkamp.nl/tweak/lWAZHYX.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lucky_Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Welcome to the club *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Gek he, dat je hem niet vond! dat ding had ik ook gezien, maar dacht dat het een schuur was op de map 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:12
Wat plaatjes van de afgelopen weken. Wat zijn die verschillende luchten gaaf zeg _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/9/8128/30253284752_96a2174169_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c7.staticflickr.com/6/5704/30253284862_e2dcb1ffb5_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c8.staticflickr.com/6/5719/30283768471_f9fcf9e6c7_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c4.staticflickr.com/9/8278/30283768291_65b7eeb25a_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c6.staticflickr.com/9/8412/30283767981_2a633851f5_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c5.staticflickr.com/6/5724/29739511244_0a2e4ffa6d_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/9/8139/30369830785_ecb45ff738_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c6.staticflickr.com/6/5497/30369830565_d5620f524f_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c8.staticflickr.com/9/8549/30283767471_88bd55b7f6_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c5.staticflickr.com/9/8273/30253283812_c284fe3d3f_o.jpg

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
Hoeveel hebben jullie al gespeeld?
Ikzelf zit nu op de 103 uur, ik schrok wel toen ik dat nummer zag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
[...]

[afbeelding]
Was zeker een leuk spel om in te rijden. Mooi dat nu gelukt is oOo
iantje31 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 22:35:
ik heb trouwens na de nieuwste patch nauwelijks last meer van framedrops, alleen crasht het spel nog af en toe... erg irritant
Loopt hier ook stuk beter sinds de patch, alleen nu wel crashes die ik voorheen nooit had. Meestal als ik een uurtje bezig ben. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
Xant0r schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 23:48:
[...]

Was zeker een leuk spel om in te rijden. Mooi dat nu gelukt is oOo

[...]

Loopt hier ook stuk beter sinds de patch, alleen nu wel crashes die ik voorheen nooit had. Meestal als ik een uurtje bezig ben. :/
Ik heb het tot nu toe alleen maar in de goliath race gehad, na 20 min ongeveer crasht het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
iantje31 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 23:49:
[...]

Ik heb het tot nu toe alleen maar in de goliath race gehad, na 20 min ongeveer crasht het spel
Tja, de crashes zijn zeer raar met dit spel. Voor de patch kon ik niet eens single player spelen zonder te crashen. Na de patch heb ik af en toe een crash, het is ook niet echt duidelijk waardoor het komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Waar kan je zien hoeveel uren je gespeeld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
Silasje schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 01:29:
Waar kan je zien hoeveel uren je gespeeld hebt?
Op pc in de Xbox app onder achievements.
Op Xbox One weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Lucky_Luuk schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 23:46:
Hoeveel hebben jullie al gespeeld?
Ikzelf zit nu op de 103 uur, ik schrok wel toen ik dat nummer zag!
78 uur hier :)

Gisteravond trouwens even wat opgeschoten met het spel :P
Zojuist ook de PR Superstar achievement gehaald (3 sterren bij elke PR stunt)
Momenteel alleen nog de races denk ik.
  • Overall Completion
  • [b]34,5%[/b]
  • Barn Finds
  • [b]15/15[/b]
  • XP Boards
  • [b]150/150[/b]
  • Roads
  • [b]488/488[/b]
  • Fast Travel Boards
  • [b]50/50[/b]
  • Speed Traps/Zones
  • [b]50/50[/b]
  • Drift Zones
  • [b]17/17[/b]
  • Danger Signs
  • [b]16/16[/b]
  • Bucket list
  • [b]30/30[/b]
  • Landmarks/Beauty Spots
  • [b]32/32[/b]

[ Voor 55% gewijzigd door DutchCrownNL op 17-10-2016 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

131 uur alweer, maar ik moet wel zeggen dat ik een aantal keren de game aan had staan terwijl ik er niet mee bezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingshamm
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-02 08:06
Afgelopen weekend mijn eerste HE auto uit een spin gekregen. Een prachtige oude MG. Voorlopig maar in mijn normale Corvette Z06 blijven racen.
Eindelijk heb ik een setup gevonden met de elite controller die voor mij prettig werkt in combinatie met handmatig schakelen. Aan beide kanten de onderste flipper er af gehaald en bij de bovenste rechts=up;links=down ingesteld. Ik hou de controller te stevig vast voor vier flippers blijkbaar :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Ik word zo gek van het online gebeuren in het spel.
Dan doet hij het gewoon goed voor een paar dagen, en dan ineens werkt je Teredo address niet meer.
Mag je voor de zoveelste keer alle stappen doorlopen/uninstall doen.

Denken jullie dat er op lvl 2000 een ander level icoon zal zijn of dat het na 1000 gewoon klaar is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:12
Dat Forzathon stelt eigenlijk ook niet veel voor, vanmorgen had ik alles binnen een half uurtje alweer gewonnen. Maar wat moet ik met een V8 Supercar op de openbare weg? :+

Ik moet zeggen dat het contrast met Forza 6, waar ik echt dagen lang honderden rondjes Brands Hatch in een Rolls Royce heb gereden om een speciale auto te kunnen winnen, zo wel erg groot is.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaJoop
  • Laatst online: 27-03 22:31
Richard117 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:33:
Dat Forzathon stelt eigenlijk ook niet veel voor, vanmorgen had ik alles binnen een half uurtje alweer gewonnen. Maar wat moet ik met een V8 Supercar op de openbare weg? :+

Ik moet zeggen dat het contrast met Forza 6, waar ik echt dagen lang honderden rondjes Brands Hatch in een Rolls Royce heb gereden om een speciale auto te kunnen winnen, zo wel erg groot is.
PFFF die challenge inderdaad in die RR om de tijd van die developer te beaten teveel rondjes gereden inderdaad. En toen had ik hem eindelijk komt die gast online om zijn rondje met 0,1 te verbeteren en kon het weer opnieuw...

Maar toch leuker dan mijn ervaring tot nu toe met Horizon3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
Heb die achievements ook gedaan voor Forzathon, maar het lukt mij niet om in zo'n dragrace deel te nemen. Ik rijd naar de car meeting toe en treed binnen, maar ik krijg nooit een aanbod tot een dragrace.. :( Krijg gewoon de melding unable to join session.

Gister heb ik er nog wel aan één mee kunnen doen; gewonnen dus ik dacht... Daar komt mijn supercar!

Moest ik nog 8 uur wachten tot Forzathon begon. Nope :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

CalvinD schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:13:
Heb die achievements ook gedaan voor Forzathon, maar het lukt mij niet om in zo'n dragrace deel te nemen. Ik rijd naar de car meeting toe en treed binnen, maar ik krijg nooit een aanbod tot een dragrace.. :( Krijg gewoon de melding unable to join session.

Gister heb ik er nog wel aan één mee kunnen doen; gewonnen dus ik dacht... Daar komt mijn supercar!

Moest ik nog 8 uur wachten tot Forzathon begon. Nope :')
Dit had ik gisteren ook.
één keer was het wel gelukt (dit was een showdown, die kon ik zelf niet starten, alleen joinen).
Vervolgens een dragrace met een stuk of 8 auto's naast elkaar. Mijne was de enige ongetunede en laagst geklasseerde auto.

Werd helemaal zoek gereden :'(

Vanavond 2e poging, heb m nu tot de max geupgrade :Y (Jaguar F-Type)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Probeer het eens met de caterham en dan de tune van v satan x. Forzathon drag geloof ik. Daar heb ik direct de eerste goede poging iedereen mee zoek gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 13:40

Estoque

Turbobrick Owner

wat kun je met die dragrace winnen dan?

Respect to the man in the icecream van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Een Falcon auto.

https://ar12gaming.com/ar...zon-3-forzathon-17-falcon
En het is een achievement :)

[ Voor 43% gewijzigd door kevlar01 op 18-10-2016 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

Vanavond maar even proberen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:07

koelebobes

Wen BTC €100K

Gisteren voor een maat van mij de M3 gekocht als een soort verassing kom ik erachter dat ik hem niet kan giften :P. Nu heb ik de M3 HE 2x. Voor de rest ontzettend geluk gehad met een Corvette HE. Stond op het AH voor 400.000 en heb hem mee gekregen voor 481k 8)7

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Even bezig geweest met wat bucketlists.
Die met de Audio Quattro was aardig lastig maar haalde ik uiteindelijk met 7 seconden over.
Die met de Audio R8 V10 was ook niet simpel; pas toen ik stability control uit had gezet haalde ik de gemiddelde snelheid nét aan, met 0,28km/u erboven :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QGqWG98J7zI]

Wat werkt het trouwens ontzettend onhandig en omslachtig op de Xbox om een video op te slaan, bij te knippen en te uploaden. Hier heeft Playstation het toch wel een stuk beter voor elkaar imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
iemand zin in Milka chocolade? :+

Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh3&id=6903416&full=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffff eindelijk klaar, alles op 100% en gold scores op de speedtraps, dangersigns en dergelijken...

Met iets van 200 auto's en level 415 en dik 20 Miljoen nog op de bank.... En nu?

Moet zeggen dat het online racen (helaas) altijd een ramfestijn is met arcade racers als deze :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Laatst online: 19-08 16:50
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:03:
Pffff eindelijk klaar, alles op 100% en gold scores op de speedtraps, dangersigns en dergelijken...

Met iets van 200 auto's en level 415 en dik 20 Miljoen nog op de bank.... En nu?

Moet zeggen dat het online racen (helaas) altijd een ramfestijn is met arcade racers als deze :(
Moet je een leuk groepje hebben, ik zit regelmatig in een party met 12 man (gemiddeld man of 8) dan is online racen best leuk !

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50
Hm.. aardig wat commotie om alle bans die worden uitgedeeld. Enig idee of dat ook geldt voor mensen die drifttap hebben gebruikt?

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Laatst online: 22-05-2024
Unigo schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:32:
Hm.. aardig wat commotie om alle bans die worden uitgedeeld. Enig idee of dat ook geldt voor mensen die drifttap hebben gebruikt?
Lijkt mij niet, dat was een glitch in de game.
Als mensen hiervan gebruik maakte, hadden ze dit eerder moeten patchen of beter hun spel testen.

Daarnaast zou het belachelijk zijn om verbannen te worden door een fout van hunzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Ik heb al veel gezien/gehoord over bugs en stabiliteitsproblemen.. ik zat me net even op youtube te vervelen, toen ik deze tegenkwam. Simpelweg hilarisch (ge-edit)!

Om 1 of andere reden werkt de tijdscode niet. Kijken vanaf 1.12 :)

[ Voor 13% gewijzigd door Silasje op 20-10-2016 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Physics, het blijft toch moeilijk :P Gelukkig zitten er wat minder bugs IRL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
Wat een beest is die Koenigsegg One:1 toch, plankgas door bijna elke bocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogLeg
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 10:24
Hé, ik krijg opeens een update voor Forza. Iemand patch notes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghoo
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
LogLeg schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 22:20:
Hé, ik krijg opeens een update voor Forza. Iemand patch notes?
Van het forum:

Today we'll be launching the latest update for Forza Horizon 3 on Windows 10. This update will feature minor updates to improve performance and stability for the Windows 10 version of the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

Weet iemand nog leuke drift-spots in Forza Horizon? ik ben een beetje uitgekeken op de plekjes die ik nu heb.

Dit is tot nu toe de leukste (let niet op hoe ruw deze drift is, ik speel normaal altijd met Cockpit-view, maar omdat ik deze lijn wilde filmen even met camera standpunt buiten de auto, en dat is kut met een stuur)

[Video: http://xboxdvr.com/gamer/KIMI%20NL/video/22626078]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik dacht slim te zijn en mijn internetkabel eruit te laten zodat ik zonder irritante drivatars lekker relaxt de speed traps en danger signs kon gaan doen, maar de game heeft van zichzelf natuurlijk meer dan genoeg AI drivatars op voorraad waardoor de wegen alsnog propvol waren :P
Wel apart dat ik per se Xbox Live Gold moet nemen om een online sessie te starten waarin ik solo, dus zonder drivatars, kan gaan rondrijden.
Waarom niet gewoon een optie om verkeer en/of drivatars uit te zetten tijdens freeroam? :/

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 21-10-2016 09:55 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 33 Laatste