Vind je dat weggetje dan Kwalitatief Uitermate Teleurstellend?zoepersooi schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:10:
Zo vanochtend even alle bordjes verzameld, nu alleen nog dat ene stomme *lelijk woord* weggetje die ik niet kan vinden...........
En dan nog veel races en pr-stunts
Ik gok een drommelsch weggetje.LOTG schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:34:
[...]
Vind je dat weggetje dan Kwalitatief Uitermate Teleurstellend?
XBL: DonFrans
Ik heb mijn thrustmaster F430 stuur geprobeerd maar deze werkt helaas niet met forza. Las ook dat de thrustmaster GT niet werkt bij veel mensen. Denken jullie dat microsoft nog meer wheel support gaat toevoegen?
Af en toe even door de steigers heen driften, van gebouw naar beneden jumpen, proberen je chain te behouden door te blijven driften en gewoon banken als je genoeg hebtpetjekel schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:07:
Gisteren een 2de poging gedaan voor de bucket list challenge met de Ford RS200, deconstruct the construction site. Maar ik zoek nog naar een goede tactiek, kom niet echt in de buurt van de 40k aan punten. Iemand hier misschien nog tips?
Ja ivm banken moet ik ook beter opletten, ben benieuwd.Xant0r schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:31:
[...]
Af en toe even door de steigers heen driften, van gebouw naar beneden jumpen, proberen je chain te behouden door te blijven driften en gewoon banken als je genoeg hebt.
Die deconstruct bucketlist had ik in 1x zonder moeite. Gewoon beetje rond glijden, zelfs zonder handrem aan te trekken glijd je al over de heuvels voor flink wat punten.
Heb een fractie later een andere bucketlist challenge waar ik geen reed van begrijp. Met vage Australische pickup achtige truck tussen die vlaggetjes driften. 15x overnieuw gedaan, maar kom niet aan de 25k en begrijp niet wat ik precies moet doen. Als ik er naartoe rijd en daar begin met driften van begin tot eind kom ik nooit in de buurt van de 25k. Iets te veel uitbreken en je score is pleite (wordt gezien als omkeren...).
Ben je nog aan het driften, kapt de skill meter er soms ineens mee, waardoor je weer met een lage score zit.
Begin ik ver ervoor met combo opbouwen, zou ik ruim voldoende moeten hebben, fail ik alsnog (skill liep nog toen ik over finish ging, maar was voldoende). Bank ik voldoende score ervoor, is die score weer ineens pleite en heb ik weer niet voldoende over de finish. Echt, wtf. Uit frustratie maar uitgezet.
Heb een fractie later een andere bucketlist challenge waar ik geen reed van begrijp. Met vage Australische pickup achtige truck tussen die vlaggetjes driften. 15x overnieuw gedaan, maar kom niet aan de 25k en begrijp niet wat ik precies moet doen. Als ik er naartoe rijd en daar begin met driften van begin tot eind kom ik nooit in de buurt van de 25k. Iets te veel uitbreken en je score is pleite (wordt gezien als omkeren...).
Ben je nog aan het driften, kapt de skill meter er soms ineens mee, waardoor je weer met een lage score zit.
Begin ik ver ervoor met combo opbouwen, zou ik ruim voldoende moeten hebben, fail ik alsnog (skill liep nog toen ik over finish ging, maar was voldoende). Bank ik voldoende score ervoor, is die score weer ineens pleite en heb ik weer niet voldoende over de finish. Echt, wtf. Uit frustratie maar uitgezet.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Heb ook moeite met die challenge, krijg dat stomme ding maar niet lang genoeg zijwaards om genoeg punten op te bouwen. stuk of 10x geprobeerd en toen ben ik er maar mee opgehoudenVincentG schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 22:37:
Die deconstruct bucketlist had ik in 1x zonder moeite. Gewoon beetje rond glijden, zelfs zonder handrem aan te trekken glijd je al over de heuvels voor flink wat punten.
Net filmpje op YT gezien en dan ziet het er simpel uit. Maar die gast krijgt een dikke multiplier en skill blijft lang actief waardoor ie makkelijk aan de score komt.
Misschien moet ik eerst meer drift skill perks unlocken, anders is het niet te doen.
Sowieso irritant dat ik mijn One niet goed op 720p kan zetten (of TV, maar al m'n andere bronnen geven geen problemen). Nu mis ik altijd de randen van het spel, waardoor ik nu met regelmaat info als target mis.
Misschien moet ik eerst meer drift skill perks unlocken, anders is het niet te doen.
Sowieso irritant dat ik mijn One niet goed op 720p kan zetten (of TV, maar al m'n andere bronnen geven geen problemen). Nu mis ik altijd de randen van het spel, waardoor ik nu met regelmaat info als target mis.

[ Voor 30% gewijzigd door VincentG op 12-10-2016 22:44 ]
Oh oh Mr. B, oh oh!
Gisteren bereikte mijn frustratie nieuwe hoogtes...
De Pagani Huyra mee naar buiten genomen om wat speed zones en speed traps te gaan doen, maar het lijkt wel of álle drivatars en ál het verkeer zich opeens verzamelen in en rond deze speed traps.
Een private sessie starten gaat niet want ik heb geen Live en de optie om verkeer uit te zetten is er ook niet.
Dammit.
Ook wat championships gedaan. Het blijft raar in elkaar zitten: de eerste race win ik met 10 seconden voorsprong (AI op average), de tweede race blijft er één wagen voor me rijden en hoe hard of zacht ik ook rij, de afstand tussen hem en mij blijft gelijk.
De 3e race precies hetzelfde als de tweede race: hoe goed ik ook rij, de AI blijft een meter of 100 voor liggen.
Daarna een restart van de laatste race gedaan met de AI één tikje lager en ik rij ze in de eerste 2 bochten allemaal kwijt
Doe ik daarna een exhibition met de AI op avage, in dezelfde wagen, op hetzelfde circuit met dezelfde line-up als in de championship, word ik met speels gemak eerste.
De rubberbanding is zo inconsitent als het maar kan in deze game.
Het lijkt ook dat je, wanneer je in een HE wagen of een Upgrade Hero wagen rijdt je makkelijker wint dan wanneer je een normale wagen hebt getuned.
Wel even blij geworden op het eind: de M4 Horizon Edition voor het minimale bod van 200,000 gewonnen op de veiling
Om de post nóg langer te maken nog één vraag:
Waarom zijn sommige wegen wit en anderen rood?
De Pagani Huyra mee naar buiten genomen om wat speed zones en speed traps te gaan doen, maar het lijkt wel of álle drivatars en ál het verkeer zich opeens verzamelen in en rond deze speed traps.
Een private sessie starten gaat niet want ik heb geen Live en de optie om verkeer uit te zetten is er ook niet.
Dammit.
Ook wat championships gedaan. Het blijft raar in elkaar zitten: de eerste race win ik met 10 seconden voorsprong (AI op average), de tweede race blijft er één wagen voor me rijden en hoe hard of zacht ik ook rij, de afstand tussen hem en mij blijft gelijk.
De 3e race precies hetzelfde als de tweede race: hoe goed ik ook rij, de AI blijft een meter of 100 voor liggen.
Daarna een restart van de laatste race gedaan met de AI één tikje lager en ik rij ze in de eerste 2 bochten allemaal kwijt

Doe ik daarna een exhibition met de AI op avage, in dezelfde wagen, op hetzelfde circuit met dezelfde line-up als in de championship, word ik met speels gemak eerste.
De rubberbanding is zo inconsitent als het maar kan in deze game.
Het lijkt ook dat je, wanneer je in een HE wagen of een Upgrade Hero wagen rijdt je makkelijker wint dan wanneer je een normale wagen hebt getuned.
Wel even blij geworden op het eind: de M4 Horizon Edition voor het minimale bod van 200,000 gewonnen op de veiling
Om de post nóg langer te maken nog één vraag:
Waarom zijn sommige wegen wit en anderen rood?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De rode zijn de wegen die je nog niet ontdekt hebt
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069
De witte wegen heb je al ontdekt
Rode wegen zijn off-road
Grijze wegen heb je nog niet ontdekt
Rode wegen zijn off-road
Grijze wegen heb je nog niet ontdekt
Mmm, ik rij af en toe wel over rode wegen en zie dan soms "road discovered" in beeld staan.
Ik zal ze eens van begin tot eind pakken ipv slechts een klein stukje, wellicht dat ze dan bij "roads driven" geteld worden en wit worden op de map
*edit*
Thanks ThaJoop
Ik zal ze eens van begin tot eind pakken ipv slechts een klein stukje, wellicht dat ze dan bij "roads driven" geteld worden en wit worden op de map
*edit*
Thanks ThaJoop
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 13-10-2016 09:27 ]
Ook maar begonnen om de rest van de wegen te ontdekken (461/488 momenteel).
Al een paar leuke plaatjes kunnen schieten, waaronder deze
Al een paar leuke plaatjes kunnen schieten, waaronder deze
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik kan nog steeds niks vinden over waarom ik niet bij mijn preorder cars kan. Ze staan wel in mijn garage, maar als ik ze wil selecteren kan de "marketplace data" niet geladen worden... Daarintegen deed ik gister een head 2 head tegen een C63 Preorder?
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Je moet even onthouden dat het 2 verschillende dingen zijn. De DLC word altijd gewoon geinstalleerd (als update data), alleen de toegang tot de auto word bepaald door de marketplace data.Silasje schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:46:
Ik kan nog steeds niks vinden over waarom ik niet bij mijn preorder cars kan. Ze staan wel in mijn garage, maar als ik ze wil selecteren kan de "marketplace data" niet geladen worden... Daarintegen deed ik gister een head 2 head tegen een C63 Preorder?
Dus dat jij DLC auto's ziet rondrijden zegt helemaal niets.
Dat ze wel in jou garage staan, maar je ze niet kunt gebruiken duid wel op een issue dat je ze wel hebt.
Wat je misschien kunt proberen, is de DLC verwijderen en opnieuw installeren. Misschien dat dit een license issue fixed.
Verwijderd
De enige bucketlist die ik echt niet voor mekaar krijg (en ik echt de moeilijkste vind) is die met de Audi R8 door de speedzone (251KM/U) links op de kaart... echt vanalles geprobeert, meerdere jubtjub filmpjes gekeken, niks wil werken.... BAH.
Ohja en die stomme STOMME danger sign waar je eerst tussen een paar bomen door moet wringen en over die schuur moet springen....
Ohja en die stomme STOMME danger sign waar je eerst tussen een paar bomen door moet wringen en over die schuur moet springen....
Maar rijden jullie dan met tractiecontrole aan of hoe krijgen jullie het voor elkaar om het niet te halen?Uberdude schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 22:40:
[...]
Heb ook moeite met die challenge, krijg dat stomme ding maar niet lang genoeg zijwaards om genoeg punten op te bouwen. stuk of 10x geprobeerd en toen ben ik er maar mee opgehouden
Ik kan me indenken met tractie aan dat het inderdaad niet opschiet maar dat is logisch?
Heb je hier iets aan?zoepersooi schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:10:
Zo vanochtend even alle bordjes verzameld, nu alleen nog dat ene stomme *lelijk woord* weggetje die ik niet kan vinden...........
En dan nog veel races en pr-stunts
https://www.trueachieveme...ese-roads-achievement.htm
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik heb hem voor elkaar gekregen met de Ariël atom (tune van octagon=tweaker) en heel veel keren reminders totdat je hem goed heb.Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:59:
Maar is idd een *lelijk woord* jump
@flintstone thnx ik ga eens kijken
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
VincentG schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 22:37:
Je hebt niet de Skill multiplier nodig om die te halen, die heeft daar helemaal niks mee te maken. Het gaat om je Driftscore, en dat is een heel ander tellertje. Die valt ook niet weg als je gespint bent, of ergens tegen aanrijd, maar die telt alleen op als je op de weg blijft en tussen de vlaggetjes doorgaat. Je moet ook echt tussen de vlaggetjes doorrijden aan het begin om hem te starten. Het is een driftzone en je skill multiplier of drift skill perks hebben hier helemaal niks mee te maken. Het gaat om de snelheid en de hoek waarmee je over de weg drift, je moet dus harder en dwarser om hem te halen. Niet naar je skill meter kijken dusVincentG schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 22:43:
Net filmpje op YT gezien en dan ziet het er simpel uit. Maar die gast krijgt een dikke multiplier en skill blijft lang actief waardoor ie makkelijk aan de score komt.
Heb je TCS/Stability Control aanstaan? Want dat haalt onwijs veel snelheid uit de auto. Je kunt behoorlijk meer snelheid de zone ingaan door het vent weggetje/parkeerplaats achtig iets aan de linkerzijde voor de speedzone mee te pakken. Hij is wel pittig, maar zeker te doen.Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:59:
De enige bucketlist die ik echt niet voor mekaar krijg (en ik echt de moeilijkste vind) is die met de Audi R8 door de speedzone (251KM/U) links op de kaart... echt vanalles geprobeert, meerdere jubtjub filmpjes gekeken, niks wil werken.... BAH.
Zijn er meer mensen geband hier? Ik ben sinds gisteren geband

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
1e poging merkte ik dat de aanloop naar de speedzone te kort was om op snelheid te komen. Dus bij poging 2 eerst een stuk de andere kant opgereden zodat ik met een hogere snelheid de speedzone binnen kon komen en toen vrij makkelijk met een marge van een kilometertje of 15 gehaald.Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:59:
Waarom dat dan? Niet zo'n beste livery uitgekozen of xp geboost oid?patrickkoning schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 19:15:
Zijn er meer mensen geband hier? Ik ben sinds gisteren geband![]()
![]()
Wie rijdt er met een t300 stuurtje op PC? De ffb is namelijk super zwak, terwijl bij de apex demo deze zeer goed was... Doe ik iets fout?
https://twitter.com/WeAre...status/785815059624759296 nieuwe forzathon reward aangekondigd
Ik zag hier mensen die "Rolls" gekocht hadden ? waar kan ik dit vinden in Forza. Ik wil die jackpot rolls eigenlijk wel kopen misschien krijg ik dan eindelijk een M3 HE
BTC €94.837,08
Dat is een perk. 'Spin it again' bij de Festival Boss tab.koelebobes schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:43:
Ik zag hier mensen die "Rolls" gekocht hadden ? waar kan ik dit vinden in Forza. Ik wil die jackpot rolls eigenlijk wel kopen misschien krijg ik dan eindelijk een M3 HE
koelebobes schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:43:
En weet niet hoeveel credits je hebt, maar kosten 50.000 p/ssuperbassie schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:49:
[...]
Dat is een perk. 'Spin it again' bij de Festival Boss tab.
[ Voor 36% gewijzigd door Xant0r op 13-10-2016 22:40 ]
Zo, voor het eerst de Goliath race gedaan. Gelijk met de Jaguar Project 7 HE.. wat een *slecht woord* saaie race.. had de drivatars op het 1 na moelijkst staan. Maar zodra je een gat van 400m tussen de nr.2 hebt blijven ze de hele ronde stil staan (elastiekje kapot
)? Dit op een aantal plekken:
-bij de speedzone linksonder
-halverwege het regenwoud
-aan het begin van het strand
Het resultaat? na 10 ronden binnenkomen met 2 ronden voorsprong op de nr2 en 5 ronden voorsprong op de nr12.
Maar wel goede resultaten geboekt:
Van level 136 naar 195...
4.8 miljoen credits erbij (inclusief alle wheelspins met VIP bonus)
en de BRZ HE, Focus RS HE en Viper HE bij de collectie mogen voegen..
Jammer dat het zo makkelijk was. terwijl ik het toch op het 1 na moeilijkste niveau had..
-bij de speedzone linksonder
-halverwege het regenwoud
-aan het begin van het strand
Het resultaat? na 10 ronden binnenkomen met 2 ronden voorsprong op de nr2 en 5 ronden voorsprong op de nr12.
Maar wel goede resultaten geboekt:
Van level 136 naar 195...
4.8 miljoen credits erbij (inclusief alle wheelspins met VIP bonus)
en de BRZ HE, Focus RS HE en Viper HE bij de collectie mogen voegen..
Jammer dat het zo makkelijk was. terwijl ik het toch op het 1 na moeilijkste niveau had..
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Zo naar vele malen proberen op pc draaid hij nu stabiel 30fps geen drops.
3440x1440 34inch urlra wide qhd scherm
I7 920 oc op 5ghz
R9 290 oc
12gb ram
Best leuk spel nu. Alleen levelen duurt lang ben nog maar level10 pffff
3440x1440 34inch urlra wide qhd scherm
I7 920 oc op 5ghz
R9 290 oc
12gb ram
Best leuk spel nu. Alleen levelen duurt lang ben nog maar level10 pffff
Dat is ook mijn vraag. Ik heb geen cheats of iets gebruikt. Op het forum zie ik meerdere mensen die geband zijn, topics die allemaal worden afgesloten met dat er over bans geen topics geopend mogen worden. Het is dat het een digitale aankoop is, anders konden ze dat spel ergens stoppen waar weinig zonlicht komt.Xant0r schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:01:
[...]
Waarom dat dan? Niet zo'n beste livery uitgekozen of xp geboost oid?

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Gisteren ook weer raar. Ik dacht "laat ik maar eens de extreme tracktoys proberen. Gekozen voor die nieuwe lotus. En Wat Een Kloten Race! Het leek wel of de AI in de 4e versnelling rakketten aandeden zo snel gingen ze er van door. En dan in de bochten ver van te voren remmen terwijl dat met die trackcars niet nodig is. Ik had max A getuned, dus niet zoveel dratisch veranderd. Ik heb uiteindelijk de difficulty op above avarage gezet, hier door remmen ze nog harder waardoor ik in de bochten kon inhalen. (Op de rechte stukken kwamen ze me nog steeds voorbij schieten)
Echt veel frustratie om de slechte AI
Echt veel frustratie om de slechte AI
http://forums.forzamotors...Pro-Tip--Ban-Threads.aspxpatrickkoning schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:20:
[...]
Dat is ook mijn vraag. Ik heb geen cheats of iets gebruikt. Op het forum zie ik meerdere mensen die geband zijn, topics die allemaal worden afgesloten met dat er over bans geen topics geopend mogen worden. Het is dat het een digitale aankoop is, anders konden ze dat spel ergens stoppen waar weinig zonlicht komt.![]()
Het lijkt erop dat het komt door Wrecking/Ramming online van andere spelers, hetzelfde als FM5 en FM6
Vandaag is de S14 beschikbaar om te behalen.
Dit is te halen d.m.v. een Toyota AE86 Trueno te driften in een driftzone, met als einddoel 35.000 punten.
Dit is te halen d.m.v. een Toyota AE86 Trueno te driften in een driftzone, met als einddoel 35.000 punten.
De nieuwe update van AMD lijkt wonderen te verrichten? Ik heb na de update ineens een stabielere game terwijl ik niks in de notes over forza kan vinden.SinergyX schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:30:
[...]
Heb ook al die AMD notes zitten doorlezen, geen enkele haalt iets aan over Forza, wel andere nieuwe games. Alsof het dus niet driver gerelateerd maar game gerelateerd is.
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
Gisteren nog gereden, 30-45fps ongeacht settings, bij te hoge settings dips naar 15-20fps, ik denk ook niet dat de 290 issues nog driver gerelateerd zijn maar eerder game gerelateerd.daxcy schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:47:
[...]
De nieuwe update van AMD lijkt wonderen te verrichten? Ik heb na de update ineens een stabielere game terwijl ik niks in de notes over forza kan vinden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gisteren gedaan in de zone vlakbij surfers paradise. Wat een heerlijke auto. Super veel bumpers en een Rocket Bunny kit. Ik heb trouwens de perk gevonden nu baal ik ervan dat ik bijna alle dingen in de laatste tab heb gekozen. Nu moet ik dus 20 punten verzamelen om deze skill te unlockenHoolz14 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:46:
Vandaag is de S14 beschikbaar om te behalen.
[ Voor 23% gewijzigd door koelebobes op 14-10-2016 11:00 ]
BTC €94.837,08
Ik heb het even gauw met de controller gedaan, zit te wachten tot mijn TX terug is van Thrustmaster...koelebobes schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:57:
[...]
Gisteren gedaan in de zone vlakbij surfers paradise. Wat een heerlijke auto
Op PC is het best wel te spelen, alleen T500RS FFB is er bijna niet, en de TH8A werkt ook niet.
Wat ik opzich vreemd vind, omdat hij wel werkt op de Xbox icm de TX. (Hij zit dan wel in het stuur plugged, maar die optie is er niet voor de T500RS.)
Ik speel op de Xbox One, Elite controller met op de achterkant de schakeling ingesteld. Nooit handgeschakeld Forza gespeeld maar met deze controller kan ik eindelijk goed schakelen.Hoolz14 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:59:
[...]
Ik heb het even gauw met de controller gedaan, zit te wachten tot mijn TX terug is van Thrustmaster...
Op PC is het best wel te spelen, alleen T500RS FFB is er bijna niet, en de TH8A werkt ook niet.
Wat ik opzich vreemd vind, omdat hij wel werkt op de Xbox icm de TX. (Hij zit dan wel in het stuur plugged, maar die optie is er niet voor de T500RS.)
BTC €94.837,08
Zo even de #forzathon shizzle gehaald. Koste me ong 10min voor alles. Was echt veelste makkelijk. Maar wel een s14 gescoord en wat cr en xp.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Na veel lezen op het forum ook maar een keer posten. Ik speel op de Xbox onder de naam “kingtagg” en zit ook in al in de GoT groep.
Heel lang heb ik geen racegame gespeeld. De demo was echter zo leuk, dat ik besloten heb om het spel te kopen. In het begin vaak de melding gekregen dat het niveau omhoog kan en zit volgens mij nu op expert.
Sinds gisteren ben ik overgestapt naar de elite controller met meteen handgeschakeld, maar kan niet echt de ideale setup vinden.
Zijn er van jullie die de elite controller gebruiken en speciale instelling hebben aanstaan op de controller?
Ik heb gisteravond wat lopen experimenteren met schakelen via up/down of left/right op de flippers. Aangezien het meteen een wisseling is van handgeschakeld naar automatisch én de flippers, is het wel heel veel wennen.
Heel lang heb ik geen racegame gespeeld. De demo was echter zo leuk, dat ik besloten heb om het spel te kopen. In het begin vaak de melding gekregen dat het niveau omhoog kan en zit volgens mij nu op expert.
Sinds gisteren ben ik overgestapt naar de elite controller met meteen handgeschakeld, maar kan niet echt de ideale setup vinden.
Zijn er van jullie die de elite controller gebruiken en speciale instelling hebben aanstaan op de controller?
Ik heb gisteravond wat lopen experimenteren met schakelen via up/down of left/right op de flippers. Aangezien het meteen een wisseling is van handgeschakeld naar automatisch én de flippers, is het wel heel veel wennen.
Het was een uurtje of 2-3 zoeken naar het laatste stukje grijze weg, maar 488/488
Ik had wel verwacht dat alle bonusboards op de map zouden staan als je alle wegen gehad hebt, maar ik moet er nog 28
Dan maar alle events doen (het zijn er véél
) en hopen dat ik ergens nog wat bonus boards tegen ga komen.
Ik had wel verwacht dat alle bonusboards op de map zouden staan als je alle wegen gehad hebt, maar ik moet er nog 28

Dan maar alle events doen (het zijn er véél
Sommige staan diep in de wildernis en die zie je niet vanaf de weg, deze komen er dan ook niet op te staan helaas...dvdkiwi schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:17:
Het was een uurtje of 2-3 zoeken naar het laatste stukje grijze weg, maar 488/488![]()
Ik had wel verwacht dat alle bonusboards op de map zouden staan als je alle wegen gehad hebt, maar ik moet er nog 28![]()
Dan maar alle events doen (het zijn er véél) en hopen dat ik ergens nog wat bonus boards tegen ga komen.
trueachievement heeft een mapje staan voor alle boards/barnfinds e nal dat soort ongein:)dvdkiwi schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:17:
Het was een uurtje of 2-3 zoeken naar het laatste stukje grijze weg, maar 488/488![]()
Ik had wel verwacht dat alle bonusboards op de map zouden staan als je alle wegen gehad hebt, maar ik moet er nog 28![]()
Dan maar alle events doen (het zijn er véél) en hopen dat ik ergens nog wat bonus boards tegen ga komen.
Ik weet het, maar net als bij Burnout Paradise (waar deze game me heel erg aan doet denken trouwens) probeer ik zoveel mogelijk zelf te vinden.
Mocht ik er echt niet uitkomen dan zal ik eens kijken, thanks
Mocht ik er echt niet uitkomen dan zal ik eens kijken, thanks
Heb een board op een huisje / schuurtje zien staan, waar ik niet op kwam. Erachter ligt een soort verdieping, wat je als ramp zou kunnen gebruiken, maar kwam lang niet hoog genoeg.
Wellicht dat ik ze ooit nog eens ga proberen, voorlopig heb ik ze toch lang niet allemaal.
Af en toe random off-road crossen wil ook nog wel eens wat borden opleveren.
Wellicht dat ik ze ooit nog eens ga proberen, voorlopig heb ik ze toch lang niet allemaal.
[ Voor 12% gewijzigd door VincentG op 14-10-2016 13:34 ]
Oh oh Mr. B, oh oh!
Zo een heb ik ook gezien. Was een XP board van 20k XP geloof ik. Balen dat ik daar niet op kwamVincentG schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:34:
Heb een board op een huisje / schuurtje zien staan, waar ik niet op kwam. Erachter ligt een soort verdieping, wat je als ramp zou kunnen gebruiken, maar kwam lang niet hoog genoeg.
Moest het zelf ook heel vaak doen totdat ik een buggy had, die ik had gekocht toen ik Outlands had vrijgespeeld. Deze heb ik opgevoerd (weet niet of het nodig is) en daarmee kan je het met gemak halen, en anders met de Lamborghini Aventador dat was de andere mogelijkheid maar wel een flinke slag moeilijker.Frans92 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:36:
[...]
Zo een heb ik ook gezien. Was een XP board van 20k XP geloof ik. Balen dat ik daar niet op kwam
[ Voor 7% gewijzigd door rbnboot op 14-10-2016 13:58 ]
Grrrr *&^@#^%(@*
Ik word een beetje moe van de PC-versie van FH3. Ik heb m'n videokaart geupgrade van een GTX 780 Ti naar een GTX 1070 en nu komt de game niet meer voorbij het eerste donkergrijze opstartscherm
Ik was blij dat ik eindelijk de game stabiel kon spelen na het uitschakelen van hyper-threading en nu dit weer...
Heb de data van de game al weggegooid en ook de microfoon weer uitgeschakeld, maar beide helpen niet.
Drivers zijn geupdate naar de nieuwste (373.06).
Iemand nog een tip?
Ik word een beetje moe van de PC-versie van FH3. Ik heb m'n videokaart geupgrade van een GTX 780 Ti naar een GTX 1070 en nu komt de game niet meer voorbij het eerste donkergrijze opstartscherm
Ik was blij dat ik eindelijk de game stabiel kon spelen na het uitschakelen van hyper-threading en nu dit weer...
Heb de data van de game al weggegooid en ook de microfoon weer uitgeschakeld, maar beide helpen niet.
Iemand nog een tip?
Koop een XBOXMr Magic schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:04:
Grrrr *&^@#^%(@*
Iemand nog een tip?
Ben ook wel blij met de XB1, geen gezeik 
Ben overigens weer terug in het land en ga het spel weer oppakken!
Ben overigens weer terug in het land en ga het spel weer oppakken!
Het truucje bij dat soort jumps is om de rewind functie aan te zetten. Mis je het board, even stukje terugspoelen en je aanloop wat bijstellen.VincentG schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:34:
Ik zou het wel leuk vinden als er een optie kwam om de difficuly appart in te stellen voor races en freeroam. Voor Freeroam wil je bijvoorbeeld vaak niet dat damage op simulation staat voor juist dit soort jumps en rewind zou dan ook wel leuk zijn,
Nu moet ik iedere keer er aan denken om ze terug te zetten voor een race...
Nu moet ik iedere keer er aan denken om ze terug te zetten voor een race...
Ehh, ik had al zo'n vermoeden dat deze Ferrari 458 niet street legal zou zijn, maar dat dit door de donkere voorruit zou komen had ik niet durven dromen. Ik kan niet eens door de voorruit kijken op klaarlichte dag? Al even gechecked, maar window tint zit er niet op. Transparant noemen ze dit.

* F0kke kan niet wachten om weer een nieuwe carpack te kopen..
Edit: dit komt kennelijk gewoon random voor. Heb het nu al een paar keer gehad bij verschillende auto's. Het spel herstarten verhelpt het issue.

* F0kke kan niet wachten om weer een nieuwe carpack te kopen..
Edit: dit komt kennelijk gewoon random voor. Heb het nu al een paar keer gehad bij verschillende auto's. Het spel herstarten verhelpt het issue.
[ Voor 12% gewijzigd door F0kke op 24-10-2016 12:06 ]
http://www.forzamotorspor.../news/fh3_october_update2
Hoop fixes maar de drifttap xp monster is nu gefixed Helaas.... Wou hem nog effe gaan doen maar dat is niet meer.
Verder weinig veranderingen op wat performance updates(moet maar blijken uiteraard) na.
Hoop fixes maar de drifttap xp monster is nu gefixed Helaas.... Wou hem nog effe gaan doen maar dat is niet meer.
Verder weinig veranderingen op wat performance updates(moet maar blijken uiteraard) na.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Jammer dat ze de vorige Horizon auto's uit het wiel hebben gehaald..
Patch komt naar mijn weten pas vanavond uit (hij is in ieder geval nog niet geïnstalleerd, en downloaden kan ook niet). Dus grijp je kans zou ik zeggenv8power67 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 17:53:
http://www.forzamotorspor.../news/fh3_october_update2
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
What? een update met dit?
Player can now continue driving when fuel runs out (Xbox One and Windows)
Vond het nou juist leuk om met een lege tank te komen staan. Moet je tenminste nog ergens op letten bij het cruisen en het idioot optunen van je auto.. Ik had de Volvo 850 met 100km leeg na een idiote tune
Vond het nou juist leuk om met een lege tank te komen staan. Moet je tenminste nog ergens op letten bij het cruisen en het idioot optunen van je auto.. Ik had de Volvo 850 met 100km leeg na een idiote tune
Ik snap er helemaal niks van.. Ik heb zelf een GTX1060 icm een i7.. Microfoon aan, hypertreading aan en stabiel 60 a 70fps met alles op maximaal op 1920x1200?? ben ik 1 van de lucky few?Mr Magic schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:04:
Grrrr *&^@#^%(@*
Iemand nog een tip?
[ Voor 56% gewijzigd door Silasje op 14-10-2016 19:53 ]
Wat minder leuk was is dat je met de Goliath race verplicht cosmetic damage aan most hebben omdat je anders in de race met een lege tank kwam te staan.Silasje schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 19:51:
What? een update met dit?
Dat zal 1 van de grootste redenen zijn geweest.
Ook is het een beetje raar om een fuel systeem te hebben, zonder tankstations waar je kan bijtanken langs de weg.
Ah, vandaar! Gisteren de Goliath gedaan zonder damage.. kreeg ik mijn tank maar niet leeg.. dus de schade bepaald of je daadwerkelijk brandstof verbruikt..
Betekend dat de huidige HE cars dan nog exclusiever gaan worden en dus potentieel in prijs omhoog gaan op de Auction |House? Iemand toevallig een idee daar over, weet niet hoe dat in de vorige FH was...aangezien dit mijn eerste FH is.
[ Voor 4% gewijzigd door Xant0r op 14-10-2016 20:56 ]
Zijn er goede momenten om op HE cars te bieden?
's Avonds zie je ze soms voor gigantische bedragen weg gaan, of ze blijven op minimum bod staan en zodra ik (of een ander) erop begin te bieden, loopt het ook weer storm. Sommigen zijn wel weg gegaan voor minimum bod.
Tot heden nog weinig specials met wheel spin gewonnen, op 1x een Ferrari na van een half miljoen ofzo.
's Avonds zie je ze soms voor gigantische bedragen weg gaan, of ze blijven op minimum bod staan en zodra ik (of een ander) erop begin te bieden, loopt het ook weer storm. Sommigen zijn wel weg gegaan voor minimum bod.
Tot heden nog weinig specials met wheel spin gewonnen, op 1x een Ferrari na van een half miljoen ofzo.
Oh oh Mr. B, oh oh!
ik heb het beste geluk gehad om 6 uur snachts, lijkt mij het moment dat de meeste mensen liggen te slapen of aan het avond eten zitten america. 2 jaguar HE's voor 400k en 2 m3 drift bonus voor 700kVincentG schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:07:
Zijn er goede momenten om op HE cars te bieden?
Wanneer een HE auto ontdaan is van zijn stickers, is deze dan weer origineel te krijgen? Paint kan je altijd weer naar Factory terugzetten, maar voor vinyls is er geen restore optie lijkt het?
Dit is de eerste FH waar de auction house inzit.Xant0r schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 20:56:
Betekend dat de huidige HE cars dan nog exclusiever gaan worden en dus potentieel in prijs omhoog gaan op de Auction |House? Iemand toevallig een idee daar over, weet niet hoe dat in de vorige FH was...aangezien dit mijn eerste FH is.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ja ik kan 't ook niet volgen hoor.Silasje schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 19:51:
Ik snap er helemaal niks van.. Ik heb zelf een GTX1060 icm een i7.. Microfoon aan, hypertreading aan en stabiel 60 a 70fps met alles op maximaal op 1920x1200?? ben ik 1 van de lucky few?
Heb uiteindelijk de hele game gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd (voor de derde keer 50 GB downloaden

Snap alleen niet waarom het wissen van alle lokale data van de game niet voldoende is, maar goed...
Stability
Fixed an issue where having a microphone enabled in the game but no speech pack installed would cause the title to crash on Windows 10
Fixed an issue that would cause a game crash for some Windows 10 players when entering Maroondah Road Bucket List event
Fixed an issue that would cause a game crash for some Windows 10 and Xbox One players when joining online Bucket List Blueprint challenges with mismatched DLC
Fixed an issue that would cause a game crash for some Xbox One players when pausing the game
Fixed an issue that would cause a game crash for some players when collecting Loyalty Rewards while in a Convoy
Fixed an issue that would cause a game crash for some players when using the AMD R9 Fury X graphics card on Windows 10
Fixed a TDR for Windows 10 players
Performance
Players running four-core setups on Windows 10 should see CPU improvements
Improved thread layout changes for eight-core setups on Windows 10, resulting in improved performance
Improvement to performance in upgrades and tuning screens on Windows 10
Fixed a stall when driving in Byron Bay on Windows 10
Stall fixed when applying Drivatar liveries while driving on Windows 10
Stall fixed when driving in free roam on Xbox One
Wheel Support
Improvements to force feedback dead zone and FFB performance when driving on tarmac on both Xbox One and Windows 10
Fixed a bug so that wheel button prompts now match the in-game bindings on Windows 10
Actions that must be mapped are now identified in the UI and number of actions that must be mapped has been reduced on Windows 10
General Improvements
Fix for photo mode being blurry for some Windows 10 players
Groove music playback improvements on Xbox One
Upgrade basket UI now supports mouse input for Windows 10
Fix for bug that prevented Windows 10 players from progressing past the Start screen with no internet connection
Added Master Volume option for Windows 10 players
Fix to Advanced Camera functionality in left and top views in Paintshop (Xbox One and Windows)
Fix to enable Rewind when returning from Co-Op to Solo (Xbox One and Windows)
Added option to mute microphones in-game (Xbox One and Windows)
Gameplay Changes
Horizon Edition cars that boost either Skills or XP no longer provide a benefit in Online Adventure
Fixed an issue where the Perk “The XP Bump” worked in Online Adventure. Now it provides no benefit outside of single player racing
Added a 30-second cooldown to the Drift Tap Skill
Reduced the amount of XP awarded for banking Skill Chains
Reduced 3-Star score target on the following Drift Zones: Mountain Scramble, Mountain Foot, Reservoir, and Gold Mine
Previous Horizon Edition cars removed from Wheelspins; new Horizon Edition cars added. The new HE cars are the BAC Mono Horizon Edition , Chevrolet Corvette Z06 Horizon Edition, Lamborghini Countach LP5000 QV Horizon Edition, Mercedes C 63 AMG Coupé Black Series Horizon Edition, MG Metro 6R4 Horizon Edition, MINI Cooper S Horizon Edition, and the Subaru Impreza 22B STi Horizon Edition
Added the name of the current Championship to Car Select in Online Adventure to help players choose a suitable car
Horizon Edition cars display the correct bonus for Wheelspins
Fixed an issue where the Landmarks stat was incorrectly listed as 21 instead of 19, stopping players reaching 100 percent complete
Fixed an issue where having a microphone enabled in the game but no speech pack installed would cause the title to crash on Windows 10
Fixed an issue that would cause a game crash for some Windows 10 players when entering Maroondah Road Bucket List event
Fixed an issue that would cause a game crash for some Windows 10 and Xbox One players when joining online Bucket List Blueprint challenges with mismatched DLC
Fixed an issue that would cause a game crash for some Xbox One players when pausing the game
Fixed an issue that would cause a game crash for some players when collecting Loyalty Rewards while in a Convoy
Fixed an issue that would cause a game crash for some players when using the AMD R9 Fury X graphics card on Windows 10
Fixed a TDR for Windows 10 players
Performance
Players running four-core setups on Windows 10 should see CPU improvements
Improved thread layout changes for eight-core setups on Windows 10, resulting in improved performance
Improvement to performance in upgrades and tuning screens on Windows 10
Fixed a stall when driving in Byron Bay on Windows 10
Stall fixed when applying Drivatar liveries while driving on Windows 10
Stall fixed when driving in free roam on Xbox One
Wheel Support
Improvements to force feedback dead zone and FFB performance when driving on tarmac on both Xbox One and Windows 10
Fixed a bug so that wheel button prompts now match the in-game bindings on Windows 10
Actions that must be mapped are now identified in the UI and number of actions that must be mapped has been reduced on Windows 10
General Improvements
Fix for photo mode being blurry for some Windows 10 players
Groove music playback improvements on Xbox One
Upgrade basket UI now supports mouse input for Windows 10
Fix for bug that prevented Windows 10 players from progressing past the Start screen with no internet connection
Added Master Volume option for Windows 10 players
Fix to Advanced Camera functionality in left and top views in Paintshop (Xbox One and Windows)
Fix to enable Rewind when returning from Co-Op to Solo (Xbox One and Windows)
Added option to mute microphones in-game (Xbox One and Windows)
Gameplay Changes
Horizon Edition cars that boost either Skills or XP no longer provide a benefit in Online Adventure
Fixed an issue where the Perk “The XP Bump” worked in Online Adventure. Now it provides no benefit outside of single player racing
Reduced 3-Star score target on the following Drift Zones: Mountain Scramble, Mountain Foot, Reservoir, and Gold Mine
Previous Horizon Edition cars removed from Wheelspins; new Horizon Edition cars added. The new HE cars are the BAC Mono Horizon Edition , Chevrolet Corvette Z06 Horizon Edition, Lamborghini Countach LP5000 QV Horizon Edition, Mercedes C 63 AMG Coupé Black Series Horizon Edition, MG Metro 6R4 Horizon Edition, MINI Cooper S Horizon Edition, and the Subaru Impreza 22B STi Horizon Edition
Added the name of the current Championship to Car Select in Online Adventure to help players choose a suitable car
Horizon Edition cars display the correct bonus for Wheelspins
Fixed an issue where the Landmarks stat was incorrectly listed as 21 instead of 19, stopping players reaching 100 percent complete
De patch heeft mijn game geen goed gedaan.
Freezes zijn niet opgelost en de FFB van mijn CSWv2 is helemaal naar de......
Ik zit op dit moment in een chat met MS support voor een refund. Jammer ik vond het wel een toffe game, maar 100 euro en na bijna een maand nog niet in orde is niet goed.
Freezes zijn niet opgelost en de FFB van mijn CSWv2 is helemaal naar de......

Ik zit op dit moment in een chat met MS support voor een refund. Jammer ik vond het wel een toffe game, maar 100 euro en na bijna een maand nog niet in orde is niet goed.
[ Voor 14% gewijzigd door Henkus op 15-10-2016 08:34 ]
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Het lijkt erop dat de microstutter (die bij mij overigens minimaal was) bij mij na de patch is verdwenen. Game draait hier nog steeds als een zonnetje op high. (1080P, 4xMSAA. Zie sig voor specs)
Ik ben enorm fan van de Retro Supercars en had alvast wat wheelspins gespaard in de hoop na de patch de Countach HE te kunnen bemachtigen. Derde wheelspin
Ik ben enorm fan van de Retro Supercars en had alvast wat wheelspins gespaard in de hoop na de patch de Countach HE te kunnen bemachtigen. Derde wheelspin

Ik heb ook geen last meer van de stutters. Ook niet in de menu's dus ik ben tot nu toe zeker tevreden met de update
(1080P, 16x AF, 4xMSAA, Ultra, 980TI, i7 3770)
Je kan ook wel echt lekkere plaatjes schieten met Forza
.

Straks eens mijn G27 aansluiten en kijken of de FFB verbetert is.
Je kan ook wel echt lekkere plaatjes schieten met Forza
Straks eens mijn G27 aansluiten en kijken of de FFB verbetert is.
[ Voor 52% gewijzigd door Hupske op 15-10-2016 11:17 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik ben begonnen met het wegwerken van events op de kaart en zoals ik het nu zie werkt het als volgt:
Elk event doe je 3 keer:
-Eén keer als Exhibition race (soort van kennismaking met het circuit);
-Eén keer als eerste race van een Championship;
-Eén keer als onderdeel van een andere Championship (of dit bij elk event zo is weet ik niet zeker).
Als je de Exhibition race gedaan hebt (maakt niet uit op welke plaats je eindigt) en je wint het Championship beginnende bij dat event dan wordt het event grijs en wordt het "afgevinkt" met een gouden beker ernaast.
Heb nu 8 Championships gewonnen en het lijkt zo te werken.
Dat wordt nog een aardige klus om alle 63 (!) championships weg te werken.
Kreeg ook nog de melding dat ik te makkelijk won, of ik misschien de AI naar "above average" wilde zetten. Ik was huiverig, maar met de rubberbanding maakt het echt geen enkele drol uit lijkt het wel.
Elk event doe je 3 keer:
-Eén keer als onderdeel van een andere Championship (of dit bij elk event zo is weet ik niet zeker).
Als je de Exhibition race gedaan hebt (maakt niet uit op welke plaats je eindigt) en je wint het Championship beginnende bij dat event dan wordt het event grijs en wordt het "afgevinkt" met een gouden beker ernaast.
Kreeg ook nog de melding dat ik te makkelijk won, of ik misschien de AI naar "above average" wilde zetten. Ik was huiverig, maar met de rubberbanding maakt het echt geen enkele drol uit lijkt het wel.
Ik heb een refund gekregen van Microsoft. Zelfs na deze patch werkte het totaal niet, heel erg jammer, erg vermaakt met deze game maar voor mij was het behoorlijk onspeelbaar. Veel plezier voor degene waarbij de game wel goed draait
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
63 Valt wel mee hoor, FH2 had 168 (!) championships inclusief verplichte roadtripsdvdkiwi schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 11:31:
Dat wordt nog een aardige klus om alle 63 (!) championships weg te werken..
Dus het valt mee deze keer
Woot 
Nu je hier toch bent, het valt me op dat jouw drivatar in mijn races altijd een kroontje heeft en ook vaak erg snel is
Maakt het nog iets uit of je drivatar lineup hoge of lage levels zijn?
Nu je hier toch bent, het valt me op dat jouw drivatar in mijn races altijd een kroontje heeft en ook vaak erg snel is
Het kroontje krijg je als je VIP bent, en mijn drivatar snel? Dan moet ik voortaan mijn drivatar maar laten rijden.dvdkiwi schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 12:52:
Woot
Volgens mij maken die lvls niets uit.
Dat afvinken van die championships heb ik eigenlijk totaal geen zin in. Maar zijn er ook niet bepaalde races die erg snel zijn afgerond? En gewoon 1 ronde per race instellen kan dan ook toch?dvdkiwi schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 11:31:
Ik ben begonnen met het wegwerken van events op de kaart en zoals ik het nu zie werkt het als volgt:
Elk event doe je 3 keer:
Ik denk dat ik gewoon het laatste festival upgrade en overal de exhibition rijd maar niet meer dan dat. Vind grinden geen reet aan en op auto's, credits en XP na, haal je er weinig mee op. Dan liever het plezier van online racen.
Na 3 weken nog steeds maar bij 2 mensen in hun drivatar lineup.
Ik wil geld verdienen met niets doen mensen! Ga me eens zoeken.
Noem het een soort van OCD, maar ik wil gewoon niks "nieuws" meer op de kaart hebben staan, pas dan ben ik klaar met een game.Martinspire schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 13:08:
[...]
Dat afvinken van die championships heb ik eigenlijk totaal geen zin in. Maar zijn er ook niet bepaalde races die erg snel zijn afgerond? En gewoon 1 ronde per race instellen kan dan ook toch?
Ik denk dat ik gewoon het laatste festival upgrade en overal de exhibition rijd maar niet meer dan dat. Vind grinden geen reet aan en op auto's, credits en XP na, haal je er weinig mee op. Dan liever het plezier van online racen.
Was met Burnout Paradise zo, met NFS MW & 2015, Assassins Creed, Far Cry, eigenlijk alle games
Nu scheelt het dat ik uit offline races vaak veel meer plezier haal dan uit online races. Daarnaast voelt het voor mij absoluut niet als een grind omdat ik telkens weer andere races in andere wagens doe.
En omdat ik de One S speciaal voor Horizon 3 heb gekocht ga ik nu natuurlijk nog niet stoppen he, wil wel het maximale eruit halen
*Kiwi heeft geen Live dus online gaat sowieso niet
[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 15-10-2016 15:03 ]
Goliath heeft hier ook wat aparte trekjes. Lijkt hier ook af te hangen hoe veel rondes ik de race doe. Als ik slechts één ronde doe is het redelijk oké qua niveau. Meer rondes en bovenstaande gekke dingen gebeuren. Of dat ik een halve ronde op iedereen voor lig en opeens weer twee-drie driveatars in mijn kielzog heb.Silasje schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 23:43:
Zo, voor het eerst de Goliath race gedaan. Gelijk met de Jaguar Project 7 HE.. wat een *slecht woord* saaie race.. had de drivatars op het 1 na moelijkst staan. Maar zodra je een gat van 400m tussen de nr.2 hebt blijven ze de hele ronde stil staan (elastiekje kapot![]()
)? .
Ik heb hier een tijd met 487/488 gereden. Ik kon de laatste weg echt niet vinden. Kaart meerdere malen bekeken en alles leek toch goed. Blijkt dat ik een landweg van zeker 500 meter lang was vergeten. Te lang op de kaart staren werkt soms averechtsdvdkiwi schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:17:
Het was een uurtje of 2-3 zoeken naar het laatste stukje grijze weg, maar 488/488
Die was te verwachten na het skill-hoeren met de Drift Tap tegen de vangrail.Hoolz14 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 02:04:
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Je kan niet zelf bepalen wie je toevoegd, je krijgt random drivatars om uit te dagen. En hoe hoger je lvl hoe groter de kans dat je wordt toegevoed door iemand.Bron schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 13:13:
Na 3 weken nog steeds maar bij 2 mensen in hun drivatar lineup.
[ Voor 10% gewijzigd door skreppiedoe op 15-10-2016 14:06 ]
Gisteren online goliath gereden, 10,30 ronden tijden. Na 3 rondes reed er een lamborghini over de finish met 90 seconden voorsprong
kon die jaguar dat maar
Ik zal wel te laag level zijn danskreppiedoe schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 14:05:
[...]
Je kan niet zelf bepalen wie je toevoegd, je krijgt random drivatars om uit te dagen. En hoe hoger je lvl hoe groter de kans dat je wordt toegevoed door iemand.

Als je Jaguar S2 is kan hij 9:30-9:40 rijden per rondeUberdude schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 14:35:
Gisteren online goliath gereden, 10,30 ronden tijden. Na 3 rondes reed er een lamborghini over de finish met 90 seconden voorsprongkon die jaguar dat maar
[ Voor 33% gewijzigd door Bron op 15-10-2016 14:44 ]
Toevallig een tune voor me? Zit vaak aan de topsnelheid, zag ook dat ik in de bochten die lamborghini wel bij kon houden maar op het rechte stuk liep hij flink uit. En ja mn jag is s2
Wat voor jag rij je ? Ik rij zelf in die F-Type Project 7 HE edition, die topt bij mij ergens rond de 407 op de rechte stukken en accelereert best nog stevig ook.Uberdude schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 14:55:
Toevallig een tune voor me? Zit vaak aan de topsnelheid, zag ook dat ik in de bochten die lamborghini wel bij kon houden maar op het rechte stuk liep hij flink uit. En ja mn jag is s2
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
Als je op username Bron8989 zoekt dan zie je hem staan.Uberdude schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 14:55:
Ik heb mij toegevoegd in de club!
SideSwipe82
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Mmm... Net nog wat Wheel Spins gedaan en ik heb zowel de oude als de nieuwe auto's die ik kan winnen. De Z06 en de Mini van de nieuwe heb ik binnen gesleept, maar ook de 1997 BWM van de vorige ronde. Helaas nog niet de Ford GT van de vorige....Hoolz14 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 02:04:
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Man man man die AI 
Ik vind de physics van de buggy te random dus zette de AI op inexperienced. 10 van de AI rijders op 11 seconden achterstand gezet, maar er is er altijd één (toevallig weer Skreppiedoe) die de hele race voor me kan blijven rijden om dan plots in de laatste bocht een scripted foutje te maken... als ik 'm dan voorbij rij heeft ie ineens superwarpspeed waardoor ie 0.1 sec achter mij finisht.
Ik heb wel eens slechte AI agv rubberbanding gezien, maar Horizon kan er ook wat van.
*laatste race van het championship, AI (op inexperienced) rijdt als raketten op hobbelweggetjes, ik maak geen kans
Restart, op "new driver" AI difficulty en ik rij ze met 2 bochten kwijt. Laatste 10% van de race komt opeens, uit het niets, Skreppiedoe met mach10 aanzetten.
Serieus, wat een bullshit catchup systeem... hier worden mensen agressief van, niet van GTA of CoD.
Ik vind de physics van de buggy te random dus zette de AI op inexperienced. 10 van de AI rijders op 11 seconden achterstand gezet, maar er is er altijd één (toevallig weer Skreppiedoe) die de hele race voor me kan blijven rijden om dan plots in de laatste bocht een scripted foutje te maken... als ik 'm dan voorbij rij heeft ie ineens superwarpspeed waardoor ie 0.1 sec achter mij finisht.
Ik heb wel eens slechte AI agv rubberbanding gezien, maar Horizon kan er ook wat van.
*laatste race van het championship, AI (op inexperienced) rijdt als raketten op hobbelweggetjes, ik maak geen kans

Restart, op "new driver" AI difficulty en ik rij ze met 2 bochten kwijt. Laatste 10% van de race komt opeens, uit het niets, Skreppiedoe met mach10 aanzetten.
Serieus, wat een bullshit catchup systeem... hier worden mensen agressief van, niet van GTA of CoD.
[ Voor 30% gewijzigd door Superkiwi op 15-10-2016 16:38 ]
Ik heb de c63 HE ook geen verkeerde wagen!
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Beetje jammer dat ik nu 200k xp per wheelspin moet halen.
Denk dat ik ze maar beter van de AH af koop

Er zou toch ook een demo komen voor de pc ?
Hoezo heb jij 200k xp per wheelspin nodig dan?Bron schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 16:53:
Beetje jammer dat ik nu 200k xp per wheelspin moet halen.
Uplay: Red--Death
Pas als de mensen die de game gekocht hebben klaar zijn met beta testen krijgt de rest een fatsoenlijke demorwbk schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:07:
Er zou toch ook een demo komen voor de pc ?
Hmmm hoe patch je deze game? is nu versie 1.0.17.2
AMD Ryzen 9 7945HX3D | Minisforum BD790i X3D| Gigabyte GeForce RTX 5070Ti | Corsair Vengeance 96GB 6000C30 | WD SN7100 1TB NVMe SSD | WD SN7100 4TB NVMe SSD | Fractal Design Terra
Als je hem wil starten via de store zou je automatisch een melding moeten krijgen.
Uplay: Red--Death
Als jouw versie 1.0.17.2 is heb je de patch al.ECP0WERS schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:16:
Hmmm hoe patch je deze game? is nu versie 1.0.17.2
Zo niet: ga naar de Windows Store -> klik op je account -> Downloads and updates -> Check for updates