Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:59
Met de vlam in de pan daarnet met mijn Ford Shelby GT350R over de snelweg gevlogen - die bij The Outback - om een topsnelheid van 423 km/u te klokken. _/-\o_ :9~

[YouTube: https://youtu.be/VUZEUA7RYOI]
Wat een beest van een wagen! 8)

Even iets anders: de onderstaande barn find staat al dagen op restoration. Hoe lang kan dat duren in het geval van de Ferrari 166MM Barchetta?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JC9rlVJaj7jHDTKJrsocPsMz/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:01
Yonix schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:19:
Met de vlam in de pan daarnet met mijn Ford Shelby GT350R over de snelweg gevlogen - die bij The Outback - om een topsnelheid van 423 km/u te klokken. _/-\o_ :9~

[video]

Even iets anders: de onderstaande barn find staat al dagen op restoration. Hoe lang kan dat duren in het geval van de Ferrari 166MM Barchetta?

[afbeelding]
Je moet de rol kooi en al die zooi eruit halen wil je een beetje snelheid kunnen maken haha. Wil je voor een beetje snelheid gaan (dat idee wek je mij) dan moet je al die zooi eruit gooien dan ga je gerust 10-50km/u harder :)
Zo'n kooi is leuk als je ergens offroad gaat (nja zelfs dan gebruik ik het niet, is alleen maar zinloos gewicht xd)

De Ferrari, is trouwens mijn secret drag car.. Die trekt vrijwel IEDEREEN tot en met S1 eruit, dat terwijl ik een B heb ;)

Nja nu niet secret meer dus, maar goed een aantal tweakers wilde het van me weten een paar dagen terug.. Bij deze, het gaat om de Ferrari 166MM, trekt 190km/u in de 1 zonder toestanden :)
Deze Ferrari (op B) trekt je Ford (A/S1/S2) er volledig uit, op acceleratie en top speed.

Maar goed vrijwel alle BARN find auto's hebben de hoogste top en acceleratie ;)

Bij mij duurde het ook wel even (enkele dagen), maar goed dan heb je wel 1 van de snelste (zo niet de snelste) auto in H3 tot nu toe.

[ Voor 23% gewijzigd door LopendeVogel op 08-10-2016 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

LopendeVogel schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:26:
[...]

Zo'n kooi is leuk als je ergens offroad gaat (nja zelfs dan gebruik ik het niet, is alleen maar zinloos gewicht xd)
Heb je niet goed naar je stats gekeken bij het tunen van je waggies....
Rolkooi verhoogt de handling van de auto, door hem stijver te maken.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcosw87
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-08 21:50
Heb mij aangemeld bij de GoT club!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
v8power67 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:50:
[...]

Heb je niet goed naar je stats gekeken bij het tunen van je waggies....
Rolkooi verhoogt de handling van de auto, door hem stijver te maken.
Heb je 0,0 aan bij drag (top speed zoals hij wilt hebben).

Indien je Horizon 3 op de x one heb wil ik gerust samen met een vriend laten zien hoe je hoge snelheden haalt, eerste wat eruit moet is die rolkooi :)..
Drag en handling zijn 2 tegenstrijdige dingen.
Handling is handig voor sommige met veel bochten en slecht wegdek, niet om een leuke top snelheid te halen.
Zelf gebruik ik in geen 1 wagen een rolkooi, niet voor driften niet voor drag niet voor circuit race.

Wil je een hoge snelheid dan draait het om 2 dingen:
veel pk, weinig gewicht. Ook de reden waarom ik al die lambo's en ford gt's eruit knal met ene ouwe waggel (again, kijkend naar de top en acceleratie)
Rolkooi is 1 en al onnodig gewicht, dus die gaat eruit :)

Je moet niet alleen naar die cijfertjes kijken bij Forza, je moet logisch nadenken, net als bij het fine tunen dan moet je logisch nadenken. Ik wil gerust tegen een Lambo rijden die alles op 10 heeft staan, mijn waggie trekt hem vies eruit terwijl die alles op 7 of 9 heeft.

[ Voor 26% gewijzigd door LopendeVogel op 08-10-2016 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

LopendeVogel schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:30:
[...]

Heb je 0,0 aan bij drag (top speed zoals hij wilt hebben).

Indien je Horizon 3 op de x one heb wil ik gerust samen met een vriend laten zien hoe je hoge snelheden haalt, eerste wat eruit moet is die rolkooi :)..
Drag en handling zijn 2 tegenstrijdige dingen.
Handling is handig voor sommige met veel bochten en slecht wegdek, niet om een leuke top snelheid te halen.
Zelf gebruik ik in geen 1 wagen een rolkooi, niet voor driften niet voor drag niet voor circuit race.

Wil je een hoge snelheid dan draait het om 2 dingen:
veel pk, weinig gewicht. Ook de reden waarom ik al die lambo's en ford gt's eruit knal met ene ouwe waggel (again, kijkend naar de top en acceleratie)
Rolkooi is 1 en al onnodig gewicht, dus die gaat eruit :)

Je moet niet alleen naar die cijfertjes kijken bij Forza, je moet logisch nadenken, net als bij het fine tunen dan moet je logisch nadenken. Ik wil gerust tegen een Lambo rijden die alles op 10 heeft staan, mijn waggie trekt hem vies eruit terwijl die alles op 7 of 9 heeft.
Ik reageerde op wat je zei dat het alleen voor off road nodig is. En je zei ik laat hem er altijd uit want nutteloos.
En dat is dus niet waar, want handeling kan beïnvloed worden evenals de Weight distribution.
Tuurlijk in drag doe ik het ook nooit want dan niet nuttig, maar daar reageerde ik niet op.
Rolkooi heeft wel degelijk nut in het fine tunen van een grip auto, waar weight distribution heel belangrijk is mede als de handling.
En ja je wagentje is snel puur doordat er onrealistische swaps en 4wd drivetrain in een heel klein framepje gehangen wordt...
Dat is er al sinds forza 4...
Maak nou eens een rwd auto die dit kan en we gaan praten ;)
Online drag racen is volledig verpest door dit soort Bagger.
In fm6 online drag racen deed ik heel veel drag racen online en reed altijd rwd. En ownde bijna alles behalve de leaderboard neppe swap wagens. (Autootjes zo groot als een koelblik met v12 twin turbo 4wd swaps suck).

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Yonix schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:19:

[video]

[afbeelding]
Bij mij kwam die ook laat beschikbaar, volgens mij pas toen ik al die showcase events had gedaan.

Na iedereen in BMWs en Aziatische bakken zien driften heb ik voor de lol eens wat anders geprobeerd voor de lol en fun factor. :P

Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh3&id=4794841&full=true

Vandaag drie driftzones mee gepakt op 3 stars 8)7. V12 erin en RWD en gaan! Ligt uiteraard wel zwaar op de weg, maar zelfs in de 4e versnelling nog burnouts, genoeg power om te driften.

Ben even aan het zoeken voor meer leuke/ongewone auto's om mee los te gaan. Denk dat ik de Ford Transit SuperVan als volgende ga pakken, maar weet nog niet zeker....zoveel auto's. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
v8power67 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:53:
[...]

Ik reageerde op wat je zei dat het alleen voor off road nodig is. En je zei ik laat hem er altijd uit want nutteloos.
En dat is dus niet waar, want handeling kan beïnvloed worden evenals de Weight distribution.
Tuurlijk in drag doe ik het ook nooit want dan niet nuttig, maar daar reageerde ik niet op.
Rolkooi heeft wel degelijk nut in het fine tunen van een grip auto, waar weight distribution heel belangrijk is mede als de handling.
En ja je wagentje is snel puur doordat er onrealistische swaps en 4wd drivetrain in een heel klein framepje gehangen wordt...
Dat is er al sinds forza 4...
Maak nou eens een rwd auto die dit kan en we gaan praten ;)
Online drag racen is volledig verpest door dit soort Bagger.
In fm6 online drag racen deed ik heel veel drag racen online en reed altijd rwd. En ownde bijna alles behalve de leaderboard neppe swap wagens. (Autootjes zo groot als een koelblik met v12 twin turbo 4wd swaps suck).
Wat maakt mij dat allemaal uit? Het ging om de top speed, dan mag jij die hoge snelheid gerust halen met heel veel bochten. Voor de top speed ga ik op rechte stukken om een hoge snelheid te halen. Dan mag de handling op 0 staan xd

Als ik voor top speed ga, ga ik niet voor veel bochten. Maar goed meningen verschillen helaas, schijnbaar haha.

Maar kennelijk vind jij het niet leuk.. Was allemaal niet persoonlijk bedoelt, gewoon een tip.. Wil je een auto met een ultieme top snelheid, dan neem je jou reactie met een korreltje zout en doe je iets met de mijne.
Je mag gerust een rolkooi in een auto gooien waar je een hoge snelheid mee wilt halen, je blijft wel altijd langzamer dan de gene zonder al die overbodige gewichten.

Waar jij het over hebt is een auto met veel bochten en/of ruig terrein (tegenovergestelde als waar het over ging ).. Mijn reactie ging over een auto met een hoge top bouwen. En dat doe je niet op de manier hoe jij dat omschrijft :D

Ik ben grotendeels wel van het 4WD, zo zit dat op veel van mijn auto's. Uiteraard heb ik er ook een aantal met alleen achter aandrijving (bmw m3 HE voor het driften en etc). Maar goed dat heeft er allemaal niks mee te maken :)

Jouw tips heb ik dan ook helaas niks aan, niemand die een auto wilt puur voor de top snelheid.

Zoals die Shelby die kan gerust harder lopen, de top van dat ding is lang niet 423, eerder richting de 500. Maar goed, de vraag is, wil je er races mee rijden of gewoon zorgen dat je een ontiegelijk hoge top neerzet bij een flitser oid.

[ Voor 4% gewijzigd door LopendeVogel op 08-10-2016 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:40

FeaR

In GoT we trust

v8power67 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 00:01:
Zojuist deze XP monster gedaan :
[video]
Haalde in 20 min 850000xp. ging van level 194 naar 234 :P
Deed het zelf met de HE jaguar met hele korte versnellingsbak ratio en 4wd.
Dit is wel echt een glitch te noemen bijna, mensen die het een uurtje deden haalde dikke miljoenen xp, en het is freakin makkelijk.
Morgen toch maar eens een 1997 BMW M3 (E36) Horizon Edition uit de Auction House trekken. Hoopte die auto wel rond de 500.000 - 750.000 credits te kunnen bemachtigen, maar ze gaan toch allemaal voor ruim over de miljoen weg. Vandaag met Wheel Spins (verdiende en gekochte) aan de auto proberen te komen, maar helemaal niets. Wel een 2013 Subaru BRZ Horizon Edition XP Boost, maar dat is niet echt mijn ding qua rijden.

Eerst wat sparen door morgen een paar keer de Goliath Race te doen met de 2014 Lamborghini Huracan LP 610-4 Horizon Edition. Gaat minder snel dan bovenstaande truc, maar het schiet ook wel op. Zeker als je - indien er tijd is - tussendoor een paar weilanden/boomgaarden mee pakt die naast de track liggen. Geef toch weer wat extra skills dan alleen de race rijden.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Xant0r schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:14:
[...]

Bij mij kwam die ook laat beschikbaar, volgens mij pas toen ik al die showcase events had gedaan.

Na iedereen in BMWs en Aziatische bakken zien driften heb ik voor de lol eens wat anders geprobeerd voor de lol en fun factor. :P

[afbeelding]

Vandaag drie driftzones mee gepakt op 3 stars 8)7. V12 erin en RWD en gaan! Ligt uiteraard wel zwaar op de weg, maar zelfs in de 4e versnelling nog burnouts, genoeg power om te driften.

Ben even aan het zoeken voor meer leuke/ongewone auto's om mee los te gaan. Denk dat ik de Ford Transit SuperVan als volgende ga pakken, maar weet nog niet zeker....zoveel auto's. d:)b
Haha die Ford Transit, tsja.. Ik heb er een drift en een drag van proberen te maken, maar hijs zo lomp joh dat schiet niet op haha. Meer een reclame stunt dan iets serieus volgens mij :D
Er zijn wel wat van die open oldskool jeeps, die trekken 250 in de 1e versnelling, dat is 1 en al wolk en drift.. Zal morgenvroeg eens kijken welke dat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
FeaR schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:11:
[...]

Morgen toch maar eens een 1997 BMW M3 (E36) Horizon Edition uit de Auction House trekken. Hoopte die auto wel rond de 500.000 - 750.000 credits te kunnen bemachtigen, maar ze gaan toch allemaal voor ruim over de miljoen weg. Vandaag met Wheel Spins (verdiende en gekochte) aan de auto proberen te komen, maar helemaal niets. Wel een 2013 Subaru BRZ Horizon Edition XP Boost, maar dat is niet echt mijn ding qua rijden.

Eerst wat sparen door morgen een paar keer de Goliath Race te doen met de 2014 Lamborghini Huracan LP 610-4 Horizon Edition. Gaat minder snel dan bovenstaande truc, maar het schiet ook wel op. Zeker als je - indien er tijd is - tussendoor een paar weilanden/boomgaarden mee pakt die naast de track liggen. Geef toch weer wat extra skills dan alleen de race rijden.
Let op, ik heb er 2 dagen terug 1 gekocht voor 550.000 en een week terug voor 600.000.. Dat ding is niet veel waard want je krijgt hem ook met de wheelspin. Je kan ook de Ford Focus RS HE (ook drift bonus) proberen, ja de BMW loopt wel wat lekkerder met driften, maar het geld niet bepaald waard als je hem niet gratis krijgt via een wheelspin.. Althans ik zou niet meer dan 1 miljoen geven xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

LopendeVogel schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:13:
[...]
Let op, ik heb er 2 dagen terug 1 gekocht voor 550.000 en een week terug voor 600.000.. Dat ding is niet veel waard want je krijgt hem ook met de wheelspin. Je kan ook de Ford Focus RS HE (ook drift bonus) proberen, ja de BMW loopt wel wat lekkerder met driften, maar het geld niet bepaald waard als je hem niet gratis krijgt via een wheelspin.. Althans ik zou niet meer dan 1 miljoen geven xd
Mmmm... is er iets van een beste tijd(stip) om de Auction House in te duiken? De guides op internet van wachten tot de één minuut resterend verandert in "ending soon" en dan bieden (of na nog iets langer) werken ook niet echt. Ik was sowieso niet van plan de 5.500.000 - 6.000.000 te betalen voor een Buy-Out, maar jouw genoemde prijzen liggen op 50% voor waar die auto vandaag voor weg ging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:36

SomerenV

It's something!

LopendeVogel schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:08:
[...]

Wat maakt mij dat allemaal uit? Het ging om de top speed, dan mag jij die hoge snelheid gerust halen met heel veel bochten. Voor de top speed ga ik op rechte stukken om een hoge snelheid te halen. Dan mag de handling op 0 staan xd

Als ik voor top speed ga, ga ik niet voor veel bochten. Maar goed meningen verschillen helaas, schijnbaar haha.

Maar kennelijk vind jij het niet leuk.. Was allemaal niet persoonlijk bedoelt, gewoon een tip.. Wil je een auto met een ultieme top snelheid, dan neem je jou reactie met een korreltje zout en doe je iets met de mijne.
Je mag gerust een rolkooi in een auto gooien waar je een hoge snelheid mee wilt halen, je blijft wel altijd langzamer dan de gene zonder al die overbodige gewichten.

Waar jij het over hebt is een auto met veel bochten en/of ruig terrein (tegenovergestelde als waar het over ging ).. Mijn reactie ging over een auto met een hoge top bouwen. En dat doe je niet op de manier hoe jij dat omschrijft :D

Ik ben grotendeels wel van het 4WD, zo zit dat op veel van mijn auto's. Uiteraard heb ik er ook een aantal met alleen achter aandrijving (bmw m3 HE voor het driften en etc). Maar goed dat heeft er allemaal niks mee te maken :)

Jouw tips heb ik dan ook helaas niks aan, niemand die een auto wilt puur voor de top snelheid.

Zoals die Shelby die kan gerust harder lopen, de top van dat ding is lang niet 423, eerder richting de 500. Maar goed, de vraag is, wil je er races mee rijden of gewoon zorgen dat je een ontiegelijk hoge top neerzet bij een flitser oid.
Waar kan een mens zich druk om maken :+ Ik heb sowieso nooit de fascinatie met snel optrekkende wagens begrepen. Sure, het is vet als een wagen rap van 0 naar 100 kan, of maar liefst 500 kilometer per uur kan, maar er is één ding dat nog vele malen belangrijker is dan die twee zaken: hoe het ding rijdt. Dat is in het echt zo maar in een game wat mij betreft ook. Je kunt wel heel vlot naar de 100 gaan maar als je wagen dan meteen de neiging heeft bomen op te zoeken (wat ook kan op een rechte lijn) heb je er vrij weinig aan.

Overigens heb ik wel 's gekeken hoeveel de rolkooi uit maakt bij de topsnelheid, maar dat scheelt vaak niet zo gek veel. Dan lever ik liever een paar kilometer per uur in voor een betere wegligging. Overigens doen die paar kilo's niet gek veel meer in een wagen met belachelijk veel PK's dus met of zonder maakt voor de meeste statistieken niet heel veel uit.

En 500 kilometer per uur? :+ De Jaguar D Type is met zijn ~480km/u verreweg de snelste wagen die je momenteel in de game vindt. Daaronder komen wagens die tussen de 400 en 440 zitten. Dus als je dan met allerlei cijfers en 'feitjes' gaat strooien zorg dan op z'n minst dan het een beetje klopt allemaal.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
FeaR schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:11:
[...]

Wat ik gezien heb de afgelopen dagen (veel tijd doorgebracht in de Auction House) is dat de BMW M3 97, Subaru BRZ en de Lambo Huracan de meeste bieders zitten. Van bijna alle bids die ik gedaan heb onder de 300k credits heb ik maar 2x geluk gehad op de BRZ en 1x op de BMW M3 97.

BMW M4, Ford Focus, Ford Mustang en de Chevy Camaro zijn wel relatief makkelijk te krijgen op startbod van 200k, als je genoeg geld hebt gewoon stuk of 5-10 bieden en afwachten, hoeft er maar 1 tussen door te glippen en je hebt een goedkope HE. Waarom dit zo werkt weet ik ook niet, maar heb het vermoeden dat niet iedereen op dat moment in sync zit met auction house, want soms gaan dezelfde auto's gewoon voor 500k-1m credits weg stock terwijl er op dat zelfde moment nog een paar autos op 1 minuut of ending soon staan met veel lagere prijs. Mocht je er per ongeluk meerdere tegelijk kopen (wat me ook is gebeurd) dan geen probleem, je kan hem zelf voor dezelfde prijs online zetten.

Gisteren een Ford Focus verkocht voor net onder de 800k credits, hoogste wat ik tot nu gevangen heb voor een Focus, terwijl ik hem zelf op de kop had getikt voor 200k _O-. Het is wel zo dat je wel even bezig bent om dit te doen, tijd die je ook kan doorbrengen op de Goliath bijvoorbeeld, maar als je lucky bent en die auto's voor 400k+ verkoopt dan is het wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-08 14:29
Zo net ff met die Jaguar D Type de vliegveld speedtrap gedaan. Die jag is met controller echt niet te besturen maar met race stuur gaat het perfect ;-)

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leontjuh1
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-08 17:58
Ben ook het GoT team gejoined, gamertag Leontjuh1.
Geniaal mooi spel :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:22
Ik ook even met de fotomodus gespeeld vandaag:

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2vubkw0.jpg

Dacht daarvoor 'waar zijn alle races?' Moest ik één van de festivals uitbreiden :+ . Krijg eindelijk door hoe het allemaal werkt met fans, XP etc. Zowaar geen crashes gehad vandaag _/-\o_

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SomerenV schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:37:
[...]

Waar kan een mens zich druk om maken :+ Ik heb sowieso nooit de fascinatie met snel optrekkende wagens begrepen. Sure, het is vet als een wagen rap van 0 naar 100 kan, of maar liefst 500 kilometer per uur kan, maar er is één ding dat nog vele malen belangrijker is dan die twee zaken: hoe het ding rijdt. Dat is in het echt zo maar in een game wat mij betreft ook. Je kunt wel heel vlot naar de 100 gaan maar als je wagen dan meteen de neiging heeft bomen op te zoeken (wat ook kan op een rechte lijn) heb je er vrij weinig aan.

Overigens heb ik wel 's gekeken hoeveel de rolkooi uit maakt bij de topsnelheid, maar dat scheelt vaak niet zo gek veel. Dan lever ik liever een paar kilometer per uur in voor een betere wegligging. Overigens doen die paar kilo's niet gek veel meer in een wagen met belachelijk veel PK's dus met of zonder maakt voor de meeste statistieken niet heel veel uit.

En 500 kilometer per uur? :+ De Jaguar D Type is met zijn ~480km/u verreweg de snelste wagen die je momenteel in de game vindt. Daaronder komen wagens die tussen de 400 en 440 zitten. Dus als je dan met allerlei cijfers en 'feitjes' gaat strooien zorg dan op z'n minst dan het een beetje klopt allemaal.
De rolkooi heeft wel degelijk een rol in deze game, alleen als je al kijkt naar de Dodge Darts die in een drag race 19.1 halen. Die auto's hebben toevallig allemaal een rolkooi. Je moet het vermogen juist verdelen over het frame en de rolkooi helpt daar bij. Dus laat hem maar lekker lullen. De maserati 300s had in Horizon 2 ook baat bij de rolkooi, die auto kon in de juiste handen snellere tijden dan de supra ff halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik meende ergens gelezen te hebben dat er deze week een patch zou uitkomen, maar weet dit niet zeker.

Iemand die dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 01:07

Superkiwi

Hoi doei

Private freeroam sessie gestart? :+

Ik heb echt elke keer pech met de prizewheel spins, kom té vaak uit op 5,000 of 7,000 credits :(
Gelukkig zijn er af en toe nieuwe barn finds, die vind ik daardoor vele malen spannender.
Gisteren een hele mooie stof vergarende Skyline GT-R Vspec tevoorschijn zien komen :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Jeetje, Online Adventure wordt wel enorm geplaagd door lag is het niet? :s

Ondanks dat toch mijn eerste sessie 'King' gewonnen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/x7HJSU6wes5SgD7TunDlicuL/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tijdje AH lopen afspeuren, zag dat die BRZ HE continue buyout had van miljoenen, dus toch maar eens een bodje wagen :) Flink aantal keer verloren, maar uiteindelijk voor 589.000 gewonnen, krap 10% van de buyout price :P Zoals ze in Wheeler Dealers zouden zeggen 'an absolute bargain' :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:32

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

LopendeVogel schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:30:
[...]
Je kunt dit spel cross platform spelen, als in: als ik op de xbox speel en jij op pc, kunnen we alsnog tegen of met elkaar racen :)

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
SinergyX schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:51:
Zoals ze in Wheeler Dealers zouden zeggen 'an absolute bargain' :)
En nu mag Ed zeker het vuile werk weer gaan doen?! ;) Moet mij toch echt even gaan verdiepen in dat Auction House, want ik heb tot nu toe maar één HE-auto en heb het idee dat ik mooie pareltjes misloop. Maar goed, misschien eerst meer CR verzamelen. Zit nu op 2 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
FeaR schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:16:
[...]

Mmmm... is er iets van een beste tijd(stip) om de Auction House in te duiken? De guides op internet van wachten tot de één minuut resterend verandert in "ending soon" en dan bieden (of na nog iets langer) werken ook niet echt. Ik was sowieso niet van plan de 5.500.000 - 6.000.000 te betalen voor een Buy-Out, maar jouw genoemde prijzen liggen op 50% voor waar die auto vandaag voor weg ging.
Poeh, ik denk dat het geluk is.. Ligt er maar net aan wat iemand wilt krijgen.
Mij neefje heeft deze auto ruim een week geleden gekocht voor 1 miljoen, ik voor de helft..

Je zou zeggen dat je naar de auction moet wanneer de Nederlanders wakker zijn (zijn gierig haha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Hoolz14 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:23:
Ik meende ergens gelezen te hebben dat er deze week een patch zou uitkomen, maar weet dit niet zeker.

Iemand die dit kan bevestigen?
Bedoel je alweer een patch? afgelopen dinsdag was er al 1 :+
dvdkiwi schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 10:00:
[...]

Ik heb echt elke keer pech met de prizewheel spins, kom té vaak uit op 5,000 of 7,000 credits :(
Gelukkig zijn er af en toe nieuwe barn finds, die vind ik daardoor vele malen spannender.
Gisteren een hele mooie stof vergarende Skyline GT-R Vspec tevoorschijn zien komen :D
Laat dat af en toe van die barn finds maar weg. Of ik liet ze te lang staan, maar had er uiteindelijk 4 op de kaart staan en iedere keer als ik er een langsging dan stond de volgende alweer op de kaart...

Duurt best wel lang overigens dat wachten op de uitbreidingen :+

Wheels spins gaan bij mij wel redelijk met 70-200k (met VIP) en soms een waardeloze auto :p

[ Voor 6% gewijzigd door timmie271 op 09-10-2016 13:25 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik spin net weer veelal 2,000 of 5,000cr :/
Bij het expanden van een festival een WRX 2015 gekocht en de prefab body+tune erop laten zetten; holy shit wat een rally beest!

Waarom worden de meeste events grijs als ik ze gedaan heb ongeacht of ik eerste geworden ben?
Ik wil graag alle races winnen, maar zo kan ik niet zien welke ik wel of niet gewonnen heb is het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die op PC speelt met een logitech G25/27?
Zijn er tricks om die wel deftig ingesteld te krijgen? Gevoeligheid staat gewoon gigantisch hoog en in een rechte lijn rijden is haast onmogelijk. Veel geprutst met de settings maar krijg het niet goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:44
Even een vraag.. hoe speelt dit spel op de pc?? Las dat er nog al last is van framedrops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:05

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:56:
Zijn er tricks om die wel deftig ingesteld te krijgen? Gevoeligheid staat gewoon gigantisch hoog en in een rechte lijn rijden is haast onmogelijk. Veel geprutst met de settings maar krijg het niet goed..
Ik heb hier ook veel dingen geprobeerd, maar mijn g25 is niet goed in te stellen met de game.... :(

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Laatst online: 31-07 15:13
dvdkiwi schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:53:

Waarom worden de meeste events grijs als ik ze gedaan heb ongeacht of ik eerste geworden ben?
Ik wil graag alle races winnen, maar zo kan ik niet zien welke ik wel of niet gewonnen heb is het wel?
Volgens mij als je over de event heen hovered is de onderkant bronze/zilver/goud.
Of het is voor alle 3 goud.
Eriko1 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 14:06:
Even een vraag.. hoe speelt dit spel op de pc?? Las dat er nog al last is van framedrops
Zelf speel ik nog op een 2600K en een 970, heb geen last van erge drops.
Volgens mij is de 2xx serie van AMD een stuk slechter in het spel van wat ik gelezen heb. Weet niet hoe veel dat verbeterd is met de patch van afgelopen week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Laatst online: 02-10-2024
kun je auto's enkel verkopen via het auction house?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
sutro schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:56:
kun je auto's enkel verkopen via het auction house?
Ja, of als je een Wheelspin auto draait die je al hebt kan je hem ook direct verkopen of aan je garage toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:56:
Bij mij geeft de G25 bijna geen weerstand waardoor het allemaal inderdaad te gevoelig aanvoelt. Ook de FFB effecten zijn wel erg mager, zelfs op 100%. Met Forza Apex is het zo'n beetje hetzelfde.

Hoewel FH3 meer een controller game is, is het wel jammer dat in ieder geval de G25 (en 27 neem ik dan aan) zo belabberd aanvoelt.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Laatst online: 18-09 01:15
Kan ik nou Forza Horizon 3 gewoon kopen in de winkel en spelen op mijn PC zonder een xbox te hebben?
Kom je XBOX spelers tegen in het spel als je op PC speelt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01:35
Rondje eiland weer eens aan het doen, nu de Championship..
Blijken er wat achterliggers bij het springheuveltje te rijden, dus die halen we maar op gepaste wijze in :+

Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh3&id=5079965&full=true
Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh3&id=5079470&full=true
TetPr87 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 16:36:
Kan ik nou Forza Horizon 3 gewoon kopen in de winkel en spelen op mijn PC zonder een xbox te hebben?
Kom je XBOX spelers tegen in het spel als je op PC speelt?
Nee dan dien je hem digitaal op de PC aan te schaffen (Windows 10 Store).
Disc versie kan alleen op de Xbox One worden afgespeeld

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:08

Hupske

AFCA

DutchCrownNL schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 16:43:
Rondje eiland weer eens aan het doen, nu de Championship..
Blijken er wat achterliggers bij het springheuveltje te rijden, dus die halen we maar op gepaste wijze in :+

[afbeelding]
Het lijkt erop dat je hier de checkpoint mist :+

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fh3/photo/ae52e56e-57b5-4010-b951-0a1f9b98c831
Ik had hierbij de perfecte timing dat ik net geflitst werd :*)

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01:35
hupske schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 16:49:
[...]

Het lijkt erop dat je hier de checkpoint mist :+

[afbeelding]
Ik had hierbij de perfecte timing dat ik net geflitst werd :*)
Haha nee haalde hem precies, en zonder te stuiteren of om te rollen :P

Haha nice! Once in a lifetime :D

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
SinergyX schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:51:
Tijdje AH lopen afspeuren, zag dat die BRZ HE continue buyout had van miljoenen, dus toch maar eens een bodje wagen :) Flink aantal keer verloren, maar uiteindelijk voor 589.000 gewonnen, krap 10% van de buyout price :P Zoals ze in Wheeler Dealers zouden zeggen 'an absolute bargain' :)
Is op zich geen slechte prijs nee, heb wel gemerkt dat weekend de prijzen beduidend hoger uitvallen, waarschijnlijk omdat er natuurlijk meer mensen spelen. Ford Focus gaat ook opeens over 1.000.000+ credits onder de hamer waar voorheen dat niet het geval was. Had best moeite om leuke auto's te kopen gisteren.

Uiteindelijk toch mazzel gehad en gegaan voor de minder populaire HE van dat moment, de BMW M4.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PoTRXso.png

7 Stuks in totaal voor elk van de startbid van 200k cp _/-\o_ , kan er dus onmogelijk op verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:21

Entity

9000rpm

Mooie prijs voor die M4! Vind het (met een eigen tune erop) best een lekkere bak eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Volgens mij kan ik met heel veel voldoening zeggen dat ik met alle drift zones bovenaan sta :*)

Nu is alleen al het leuke een beetje klaar en moet ik toch echt eens gaan beginnen aan wat races te doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02:50
ga deze zsm kopen .... heb dit weekend een XBO gekocht voor Gears of War en dus nog geen Xbox vrienden -O-

dus toevoegen mag zeker ! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

hupske schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 22:26:
Volgens mij kan ik met heel veel voldoening zeggen dat ik met alle drift zones bovenaan sta :*)
Kom dat hier, achter mijn Xbox en account, nog eens doen O-) Driften blijf ik toch lastig vinden, zeker in relatief druk verkeer.

Zat net op YouTube te kijken naar iemand die level 1000 wordt. Zelfde gast heeft ook filmpjes van 50 Laps op Goliath. Ik vind Forza Horizon 3 een leuke game maar die twee punten zijn toch wel een uiterste :P

Sowieso heb ik een beetje een dubbel gevoel bij de vrijheid die je hebt in Horizon 3 om haast alles naar je eigen hand te zetten. In vorige delen werd je verplicht meerdere auto's te hebben en racen. In Horizon 3 kom ik eigenlijk mijn Lamborghini niet uit als het gaat om races. Niet dat het geen leuke game is. Volgens mij had ik Horizon 2 nu ongeveer uitgespeeld en in Horizon 3 zit ik nog op 22% overall completion.

[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 10-10-2016 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

FeaR schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 00:07:
[...]

Kom dat hier, achter mijn Xbox en account, nog eens doen O-) Driften blijf ik toch lastig vinden, zeker in relatief druk verkeer.

Zat net op YouTube te kijken naar iemand die level 1000 wordt. Zelfde gast heeft ook filmpjes van 50 Laps op Goliath. Ik vind Forza Horizon 3 een leuke game maar die twee punten zijn toch wel een uiterste :P

Sowieso heb ik een beetje een dubbel gevoel bij de vrijheid die je hebt in Horizon 3 om haast alles naar je eigen hand te zetten. In vorige delen werd je verplicht meerdere auto's te hebben en racen. In Horizon 3 kom ik eigenlijk mijn Lamborghini niet uit als het gaat om races. Niet dat het geen leuke game is. Volgens mij had ik Horizon 2 nu ongeveer uitgespeeld en in Horizon 3 zit ik nog op 22% overall completion.
Haha ik gebruik die auto die hier al eens genoemd is en daarmee gaat het vrij makkelijk af. Over het algemeen in 2-3 pogingen de beste verslagen en daarna nog 10-20 pogingen om een leuke score neer te zetten :9
Met regelmaat is het is wel vloeken want dan heb je idd last van t verkeer. Vooral wanneer je net een mooie drift neerzet. Maar soms ben je ook blij met het verkeer, want daardoor blijf je soms op de baan ipv dat je eraf glijdt :P

Ik vind die vrijheid opzich wel lekker in Horizon. Ik heb namelijk echt geen behoefte om in bepaalde auto's te moeten rijden. Vooral die Amerikaanse auto's kunnen mij niks boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
F0kke schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:49:
Ik twijfel enorm of ik de game aan moet schaffen. Dit komt bij mij door een combinatie van een stevige prijs en risico op matige performance. Is performance op de PC inmiddels wat verbeterd voor de GTX 970 kaarten? Ik zou toch wel met 40+ fps willen kunnen spelen op 1080p met high settings.

Mijn setup: AMD FX8350 (stock@4GHz), 8GB 1600MHz DDR3, MSI GTX 970 4GB.
Gekocht en enorm opgelucht, de game loopt (voor mij) super op high en 4x MSAA op 1080P. Vrijwel altijd 50-60fps, met tijdens racen soms een drop naar 35-40. Gewoon goed speelbaar. Waarschijnlijk zijn de meeste problemen inmiddels al wel opgelost en kan het alleen nog maar beter worden met evt nieuwe patches.

Ik heb overigens wel CPU priority van Forza op low gezet en Core-0 uitgevinkt bij CPU affinity, wat door sommigen op reddit werd aangeraden om de boel ietsjes soepeler te laten draaien.

Het enige waar ik me nog aan stoor is het relatief trage previewen van andere rims in de garage, hier lijkt hij toch moeite mee te hebben. Valt mee te leven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

F0kke schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:55:
[...]

Gekocht en enorm opgelucht, de game loopt (voor mij) super op high en 4x MSAA op 1080P. Vrijwel altijd 50-60fps, met tijdens racen soms een drop naar 35-40. Gewoon goed speelbaar. Waarschijnlijk zijn de meeste problemen inmiddels al wel opgelost en kan het alleen nog maar beter worden met evt nieuwe patches.

Ik heb overigens wel CPU priority van Forza op low gezet en Core-0 uitgevinkt bij CPU affinity, wat door sommigen op reddit werd aangeraden om de boel ietsjes soepeler te laten draaien.

Het enige waar ik me nog aan stoor is het relatief trage previewen van andere rims in de garage, hier lijkt hij toch moeite mee te hebben. Valt mee te leven.
Kan ik dus m'n 8350 redelijk wegstrepen uit problemenlijstje, houden we nog enkel de 290 over die dus de problemen geeft.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Laatst online: 11-09 18:23
Om even in te haken op het fps gebeuren bij pc... Ik run i5 4460-16gb ram op 1600 en een GTX970. tijdje 30fps lock gedaan, blijft ook netjes op 30fps staan... alleen af en toe (lijkt op) een vertraging/slomo effect(weet niet hoe het heet)... als ik 60fps lock toepas komt die nooit onder de 53... vrijwel constant op 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 08:49
Waar ik naar benieuwd was. Je ziet spelers met 19 miljoen aan wekelijkse XP, dat moeten toch farmers zijn die gebruik maken van bijvoorbeeld de wall grind "bug"? Ik kan mij herinneren dat namelijk in de eerst week dat FH3 uit was de top spelers binnen de club zo rond de 2-3 miljoen aan XP zaten en die gaven al aan dat ze bijna constant speelde. 19 miljoen is nog even 8 keer zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
WaSteiL schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:03:
Waar ik naar benieuwd was. Je ziet spelers met 19 miljoen aan wekelijkse XP, dat moeten toch farmers zijn die gebruik maken van bijvoorbeeld de wall grind "bug"? Ik kan mij herinneren dat namelijk in de eerst week dat FH3 uit was de top spelers binnen de club zo rond de 2-3 miljoen aan XP zaten en die gaven al aan dat ze bijna constant speelde. 19 miljoen is nog even 8 keer zoveel.
Kan ook maar zo zijn dat ze een x aantal keer de goliath race met x aantal laps gereden hebben:) die tikt namelijk ook hard door wat xp betreft:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mfreriks schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:12:
[...]

Kan ook maar zo zijn dat ze een x aantal keer de goliath race met x aantal laps gereden hebben:) die tikt namelijk ook hard door wat xp betreft:)
Maar dan ben je uren bezig, nog wel een factor meer als je 20miljoen wil aantikken. Volgens mij geeft 3 rondjes iets van 800k en dat is al klein half uur. Gelukkig heb je verder niets aan je rank, of je nu 100 bent of 10.000.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 10-10-2016 11:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 08:49
Daar pakte ik gisteren met de verdriedubbelaar en twee ronde 120k XP. Dus normaal had ik daar 40k XP gepakt en dat kost ongeveer 20 minuten tijd. Laten we zeggen dat je 50K XP per ronde kan pakken en dat je daar 10 minuten over doet, om die 19 miljoen bij elkaar te harken moet je dan 380 rondes rijden á 10 minuten = 63 uur..
Dan hark je hier en daar natuurlijk nog wel wat extra mee, maar al is het 50 uur in een week dan is het nog best veel.. tenminste wel voor mij als werkend persoon. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-08 22:29
SinergyX schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:40:
[...]

Kan ik dus m'n 8350 redelijk wegstrepen uit problemenlijstje, houden we nog enkel de 290 over die dus de problemen geeft.
Haha zoals verwacht. Tot op de dag nog steeds niet gefixt :'(

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

daxcy schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:03:
[...]

Haha zoals verwacht. Tot op de dag nog steeds niet gefixt :'(
Heb ook al die AMD notes zitten doorlezen, geen enkele haalt iets aan over Forza, wel andere nieuwe games. Alsof het dus niet driver gerelateerd maar game gerelateerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwammen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-09 20:18
Ergens goedkoop online te kopen? :) vind de standaardprijs nogal hoog voor een PC game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:22
mfreriks schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:41:
Om even in te haken op het fps gebeuren bij pc... Ik run i5 4460-16gb ram op 1600 en een GTX970. tijdje 30fps lock gedaan, blijft ook netjes op 30fps staan... alleen af en toe (lijkt op) een vertraging/slomo effect(weet niet hoe het heet)... als ik 60fps lock toepas komt die nooit onder de 53... vrijwel constant op 60.
Ik draai dezelfde config, bedoel je dat het soms een soort van slow-motion afspeelt?

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
patrickkoning schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:19:
[...]

Ik draai dezelfde config, bedoel je dat het soms een soort van slow-motion afspeelt?
Het is dan geen framedrop (frames blijven op 30 namelijk) maar je beeld is dan iets vertraagd of lagged of iets... lastig uit te leggen... je ziet dan het complete beeld wat vertraging krijgt input van controller lagged dan ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Microstutter dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
yosh1 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:06:
Ergens goedkoop online te kopen? :) vind de standaardprijs nogal hoog voor een PC game ;)
Voor een paar euro minder. Kwam volgens mij al eerder voorbij: http://www.cdkeys.com/xbo...n-3-xbox-one-digital-code

Zelf niet getest, heb hem uiteindelijk toch in de Microsoft Store gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalD
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:34
Heb de game eindelijk ook gekocht, maar crashed constant bij het laadscherm meteen na starten. Hopelijk snel een patch/oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-03 22:31
MetalD schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 17:24:
Heb de game eindelijk ook gekocht, maar crashed constant bij het laadscherm meteen na starten. Hopelijk snel een patch/oplossing.
Op de pc? Zet eens je microfoon uit bij opname apparaten, is een bekende bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Hmm, ik snap niets van dat hele auction house gebeuren. Telkens als er staat 'Ending soon' houd ik de deal in de gaten, vervolgens bij '1 minute remaining' hap ik toe - met een stopwatch bij de hand, vanaf de laatste 25 seconden. Op dat moment - als ik mijn bod heb gedaan - springt de timer vrolijk weer op 'Ending soon' om vanaf dat moment weer terug te gaan tellen (2 minutes remaining/1 minute remaining). Vaak verlies ik dan de deal door een plotselinge 'Buy out'. :(

Wat doe ik fout?! Ik snap niets van die timer ... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalD
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:34
Microfoon uitzetten in settings heeft geholpen, wat een vage oplossing maar goed..het werkt :) Juist wat kunnen spelen. Controls voelen lekker aan, ziet er zeer goed uit. Wel klein beetje last van microstutters en op een bepaald moment ook een grafische glitch (flickering), maar al bij al blij ermee. Straks eens wat verder doen. Voeg me ook maar toe: Metal BE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Yonix schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 18:02:
Hmm, ik snap niets van dat hele auction house gebeuren. Telkens als er staat 'Ending soon' houd ik de deal in de gaten, vervolgens bij '1 minute remaining' hap ik toe - met een stopwatch bij de hand, vanaf de laatste 25 seconden. Op dat moment - als ik mijn bod heb gedaan - springt de timer vrolijk weer op 'Ending soon' om vanaf dat moment weer terug te gaan tellen (2 minutes remaining/1 minute remaining). Vaak verlies ik dan de deal door een plotselinge 'Buy out'. :(

Timer reset naar 1 minuut als er een bod wordt uitgebracht.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Yonix schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 18:02:

Dan heb je de pech dat er iemand net nog even een bod plaatst waar door de timer gereset is naar 1 minuut.

Na de aankoop van de BMW M4's heb ik ze verkocht voor 400k minimaal, met 1 uitschieter tegen de 800k. Gekocht voor 200k cp, m.a.w. dat tikt dus lekker aan. Ben nu 600k verwijderd van de 10 miljoen cp en nog voorraadje HE auto's in bezit. _/-\o_

Vandaag ook met wheelspins zelf een BRZ en een Focus eruit gehaald en 1 weg van de Viper :*).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gcWCvGA.png

Even sparen tot de prijzen weer tegen de 1m cp aan gaan, wellicht tot weekend wachten d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 11:04
Na ongeveer 75 uur spelen werkt Forza niet meer bij mij, ik snap er geen hol van.
Na 5 minuutjes spelen knalt ie er gewoon uit.
Ik heb al oudere drivers er op gezet, precies hetzelfde probleem.
Had hier iemand hetzelfde probleem en heeft dit ook kunnen oplossen?

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSetz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 14:57
Forza gekocht op me pc: (test bench)

Specs:
i7 930 op 5ghz
12GB DDR3 Ram
2x R9 290 4GB
500GB SSD

Gedownload en spelen uhu.....

Probleem 1: sloot zich af als ik op start drukte.
Probleem 2 (wat ik nu heb) heb de microfoon uit geschakeld en nu blijft die alleen maar op laad scherm...

Bedankt microsoft ergens een refund knop te vinden?

Edit1: Na de microfoon ingeschakeld te hebben kom ik weer verder maar sluit zich hierna af als ik op continu druk.... :(

70euro mag je toch wel hopen dat het werkt,

[ Voor 19% gewijzigd door KevinSetz op 10-10-2016 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 00:07:
[...]

Ben het hier helemaal mee eens, deze game is de uitdaging flink uitgehaald. Alles om de beginner gelukkig te houden. Het blueprinten hadden ze eigenlijk pas toe moeten staan als je de originele doelstelling behaald had. Het leuke aan deze game was dat jij je eigen auto's moest tunen na de situatie waar je op dat moment in moest rijden maar dan in een meer arcade achtige setting inplaats van lastige simulatie.

Het is weer is veranderd in een noob vriendelijke omgeving. Kijk maar naar de Car meet, in Horizon 2 waren daar twee factoren die er voor zorgden dat je ging winnen. De tune op je auto en hoe goed je was in het launchen van je auto met behulp van de toerenteller. Die toerenteller hebben ze er bij de start uitgesloopt zodat iedereen gedwongen wordt om volgas te launchen inplaats van op de juiste toeren. Iedereen kan een tune downloaden, maar niet iedereen heeft de skill om op de juiste manier te launchen. Haal de skill eruit en elke noob kan nu winnen zolang die een beetje de juiste tune download.

In horizon 2 heb ik auto's getuned die gewoon weg stil bleven staan als je ze volgas probeerde te launchen, maar die auto's vertrokken als een speer bij de juiste toeren. Nu is het gewoon gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
yosh1 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:06:
Ik heb de game voor ongeveer 48€ in de store van Singapore gekocht. Daar is die nu nog steeds het goedkoopst. Om in Singapore te kopen kan je giftcards in de Microsoft store kopen en met PayPal betalen, ook moet je een adres in Singapore aan je account toevoegen.

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:46
Zo, Forza Horizon 3 dan ook eindelijk besteld voor €44,44 (Wehkamp).
Ga er vanuit dat DHL hem ook gewoon in de brievenbus doet, terwijl ik een tijdvak kon kiezen.

[ Voor 7% gewijzigd door VincentG op 10-10-2016 20:26 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:05

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

32,000 credits voor een 488 GTB is een koopje :9

Ik heb al een paar leuke wagens voor een koopje kunnen krijgen zo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4fMvBglTHSihiIpTTL1BXeiy/full.jpg
Ok... En 2x een 599 GTO voor 70.000 en 69.000 credits is ook een koopje :+

[ Voor 42% gewijzigd door SideSwipe op 10-10-2016 20:41 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
SideSwipe schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:33:
32,000 credits voor een 488 GTB is een koopje :9

Ik heb al een paar leuke wagens voor een koopje kunnen krijgen zo

[afbeelding]
Ok... En 2x een 599 GTO voor 70.000 en 69.000 credits is ook een koopje :+
Er staan inderdaad auto's voor absurd lage prijzen in de action house. Alleen degene die ik wil natuurlijk niet ;-)

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:32

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Can't complain either :P

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/rErXK/bbc3d2afc5.jpg

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSetz
Zijn hier meer mensen met problemen op de pc?

Hij werkt nu soms wel (op 40fps @ 1440p op medium)

Specs:
i7 930 op 5ghz
12GB DDR3 Ram
2x R9 290 4GB
500GB SSD

maar de ene keer sluit die zich gewoon af en de andere keer zegt hij profile changed sluit hij ook af, heb nog niet echt steady 30 minuten kunnen spelen? hoe zijn jullie ervaringen hier mee? is er iets bekend van patches?

Dit maakt me echt een beetje woest voor een game van 70piek...

Nu kan ik me main systeem niet testen omdat die aan het opbouwen ben (waterkoeling)
Specs:
i7 5960x
Titan pascal
64GB DDR4 2400mhz
M2 SSD 512GB

Maar goed voordat hij onder water staat ben ik 1 maand verder... modden modden en nog eens modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:35
KevinSetz schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:01:

Specs:
i7 930 op 5ghz
Edit1: Na de microfoon ingeschakeld te hebben kom ik weer verder maar sluit zich hierna af als ik op continu druk.... :(
Probeer eens hyper-threading uit te zetten in je BIOS, dat loste bij mij de crashes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSetz
Gaan we doen vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hebben jullie ook wel eens dat de AI jou een tikje geeft en je daardoor aan de verkeerde kant van de checkpoint vlag het checkpoint voorbij rijdt?
En dat je dan na enkele seconden een countdown van enkele seconden krijgt waarna je weer vrolijk teruggezet wordt tot die checkpoint en dus eigenlijk beter opnieuw kunt beginnen?

Gisteren had ik dus hetzelfde maar dan omgekeerd: ik tikte per ongeluk de AI aan die daardoor de binnenbocht iets te scherp nam, enkele meters aan de verkeerde kant van de checkpoint vlag. Ik dacht prima, die wordt zo teruggezet en dan lig ik eerste, no big deal.
Maar Forza said nope. De AI mag het wel en mag gewoon doorrijden ook, waardoor ik onterecht tweede werd ipv eerste. Kom op zeg :F

Betreffende AI, drivatars en verkeer begint dit spel een beetje te frustreren, net als oa Burnout Paradise en NFS Most Wanted dat heel goed konden. Dat vind ik het enige nadeel want verder is het echt een meer dan prima game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
dvdkiwi schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 07:16:
Hebben jullie ook wel eens dat de AI jou een tikje geeft en je daardoor aan de verkeerde kant van de checkpoint vlag het checkpoint voorbij rijdt?
En dat je dan na enkele seconden een countdown van enkele seconden krijgt waarna je weer vrolijk teruggezet wordt tot die checkpoint en dus eigenlijk beter opnieuw kunt beginnen?

Gisteren had ik dus hetzelfde maar dan omgekeerd: ik tikte per ongeluk de AI aan die daardoor de binnenbocht iets te scherp nam, enkele meters aan de verkeerde kant van de checkpoint vlag. Ik dacht prima, die wordt zo teruggezet en dan lig ik eerste, no big deal.
Maar Forza said nope. De AI mag het wel en mag gewoon doorrijden ook, waardoor ik onterecht tweede werd ipv eerste. Kom op zeg :F

Betreffende AI, drivatars en verkeer begint dit spel een beetje te frustreren, net als oa Burnout Paradise en NFS Most Wanted dat heel goed konden. Dat vind ik het enige nadeel want verder is het echt een meer dan prima game.
Ja dat probleem ken ik, de AI word bevooroordeeld. Ik zie ze met buggies eigenlijk ook nooit verkeerd landen of zo. En ze komen ook makkelijk terug na een spinout of als ze van de baan gereden worden.
Ik kan dan al opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-08 22:29
KevinSetz schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 22:01:
Zijn hier meer mensen met problemen op de pc?

Hij werkt nu soms wel (op 40fps @ 1440p op medium)

Specs:
i7 930 op 5ghz
12GB DDR3 Ram
2x R9 290 4GB
500GB SSD

maar de ene keer sluit die zich gewoon af en de andere keer zegt hij profile changed sluit hij ook af, heb nog niet echt steady 30 minuten kunnen spelen? hoe zijn jullie ervaringen hier mee? is er iets bekend van patches?

Dit maakt me echt een beetje woest voor een game van 70piek...

Nu kan ik me main systeem niet testen omdat die aan het opbouwen ben (waterkoeling)
Specs:
i7 5960x
Titan pascal
64GB DDR4 2400mhz
M2 SSD 512GB

Maar goed voordat hij onder water staat ben ik 1 maand verder... modden modden en nog eens modden.
Het probleem zit hem in de videokaart. De 290(X) zorgt voor problemen bij meerdere mensen waaronder ook bij mij. Kijk hieronder in mijn signature. Met die specs run ik de game op 1280x720 op 30 fps, als ik hoger ga dan crasht ie..

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSetz
Schijt ik heb geen andere kaart op dit moment de titan zit al waterblock op haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-08 12:52
VincentG schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:25:
Zo, Forza Horizon 3 dan ook eindelijk besteld voor €44,44 (Wehkamp).
Ga er vanuit dat DHL hem ook gewoon in de brievenbus doet, terwijl ik een tijdvak kon kiezen.
Ja dit doen ze. ik heb hem ook daar gekocht bij de release (49 euro)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VincentG
Zou ondertussen bezorgd moeten zijn.
Gisteravond nog even Forza 6 lopen spelen. Vanavond vol aan de slag met FH3. :)
En dan is het weer enorm rustig op werk aan gaat de tijd voor mijn gevoel amper vooruit...

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren was het prize wheel zowaar in een gunstige bui en gaf mij een GT-R Horizon Edition :D
Heerlijk dik bakkie, racet erg lekker weg, zowel op asfalt als offroad (al is de 2005 Impreza met full body kit wel een klasse beter offroad).
De skill punten stromen binnen met die bak, heb nu alle skill-perks wel zo'n beetje unlocked.
De Festival Boss perks laat ik nu even voor wat ze zijn denk ik, die lijken meer gefocust op op online, correct?

Wel iets aparts ook: in een paarse Barn Find area met de drone op zoek gegaan naar de barn en ook gevonden, maar er gebeurde niks.... :/
Verscheen niet op de map, er naartoe rijden gaf geen cutscene, helemaal niks. Voor de zekerheid het gebied nog 20 minuten afgezocht met de drone maar 100% zeker dat dit de enige barn is.
Vandaag maar weer eens opnieuw kijken, misschien helpt een restart van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
dvdkiwi schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:10:
Gisteren was het prize wheel zowaar in een gunstige bui en gaf mij een GT-R Horizon Edition :D
Heerlijk dik bakkie, racet erg lekker weg, zowel op asfalt als offroad (al is de 2005 Impreza met full body kit wel een klasse beter offroad).
De skill punten stromen binnen met die bak, heb nu alle skill-perks wel zo'n beetje unlocked.
De Festival Boss perks laat ik nu even voor wat ze zijn denk ik, die lijken meer gefocust op op online, correct?

Wel iets aparts ook: in een paarse Barn Find area met de drone op zoek gegaan naar de barn en ook gevonden, maar er gebeurde niks.... :/
Verscheen niet op de map, er naartoe rijden gaf geen cutscene, helemaal niks. Voor de zekerheid het gebied nog 20 minuten afgezocht met de drone maar 100% zeker dat dit de enige barn is.
Vandaag maar weer eens opnieuw kijken, misschien helpt een restart van de game.
Ik herinner me een locatie waar 2 barns in het paarse gebied staan.
Hoop voor je dat het dezelfde locatie is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het is een redelijk open gebied met heel weinig bomen.
Of de tweede barn is onzichtbaar, of we hebben het niet over hetzelfde gebied :P

Maar goed, ik slinger 'm zo weer aan, dus we gaan het zien ;)
Ik hou de map er wel even bij.

*edit
Gelijk naar de barn gereden net, gelijk cutscene :)

[ Voor 31% gewijzigd door Superkiwi op 11-10-2016 16:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoolz14
timmie271 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 13:24:
[...]

Bedoel je alweer een patch? afgelopen dinsdag was er al 1 :+

[...]
http://www.thebitbag.com/...issues-coming-soon/190328

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bron
Afbeeldingslocatie: https://s18.postimg.org/p1izijomx/f3ff43b29b8b7bda3fe8c24dee7a07ed_1.png

Afbeeldingslocatie: https://s12.postimg.org/kcc1i2vtp/29c9e1a8e74a3d6347d841cd60dc39be_1.png

Tijd voor 200 wheelspins :O

[ Voor 7% gewijzigd door Bron op 11-10-2016 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-08 16:54

Silasje

www.Entjes.eu

Ik heb een probleempje, de preorder auto's staan wel in mijn garage. Maar als ik er 1 wil selecteren om mee te rijden krijg ik een error dat de marketplace data niet geladen kan worden. De overige DLC wagens zoals de Regera en Aventador kan ik allemaal wel gewoon gebruiken?

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Zo, vanavond voor het eerst de Goliath Race gedaan en tevens voor het eerst écht gefrustreerd geraakt tijdens het spelen van Forza Horizon 3. :( Die race is gewoon billenknijpend lastig zonder rewind en met drivatars op 'Highly Skilled' (+75% CR bonus). En normaal heb ik niet zo'n last van 'rubber banding', maar nu toch wel; zelfs op een recht stuk met 340+ km/u word ik nog ingehaald door een Ford Focus RS. :S Twee races verder en het resultaat mag er zijn: respectievelijk de 5e en 11e plaats. Morgen weer een dag. :'(

Maar goed, het spel beloont je wel met fantastische omgevingen en laat daarbij zien hoe mooi dit spel is! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 11:04
Damnnn dat is nice, hoe en hoeveel heb je wel niet gegrind?

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
Yonix schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:19:
Zo, vanavond voor het eerst de Goliath Race gedaan en tevens voor het eerst écht gefrustreerd geraakt tijdens het spelen van Forza Horizon 3. :( Die race is gewoon billenknijpend lastig zonder rewind en met drivatars op 'Highly Skilled' (+75% CR bonus). En normaal heb ik niet zo'n last van 'rubber banding', maar nu toch wel; zelfs op een recht stuk met 340+ km/u word ik nog ingehaald door een Ford Focus RS. :S Twee races verder en het resultaat mag er zijn: respectievelijk de 5e en 11e plaats. Morgen weer een dag. :'(

Maar goed, het spel beloont je wel met fantastische omgevingen en laat daarbij zien hoe mooi dit spel is! :*)
Met wat voor auto was dat ? Ik rij met een Jaguar F-Type HE XP Boost en ik rij ze op dezelfde settings helemaal zoek, al top ik wel ergens op 410km/h. Misschien is je auto niet snel genoeg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Als ik races doe zijn het er maar 1 of 2 die willen racen en moeite mee hebt om bij te houden, blijf je goed plakken en dan lijkt het alsof ze naarmate de race verder vordert ze ook afzwakken.

Als ik Goliath multilap doe dan blijft AI ook altijd ergens steken. Sommige zitten ook vast in de rotsen vlak voor het strand 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:22
Silasje schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:43:
Ik heb een probleempje, de preorder auto's staan wel in mijn garage. Maar als ik er 1 wil selecteren om mee te rijden krijg ik een error dat de marketplace data niet geladen kan worden. De overige DLC wagens zoals de Regera en Aventador kan ik allemaal wel gewoon gebruiken?
Ik heb hetzelfde probleem... als iemand de oplossing weet houd ik me ook aanbevolen. :>

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
TunefulDJ_Mike schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 23:15:
[...]

Met wat voor auto was dat ? Ik rij met een Jaguar F-Type HE XP Boost en ik rij ze op dezelfde settings helemaal zoek, al top ik wel ergens op 410km/h. Misschien is je auto niet snel genoeg ?
De eerste keer was met een Bentley Continental GT Speed (AWD) en de tweede race reed ik met een Mercedes A-klasse AMG (AWD). Beide auto's voorzien van de nodige upgrades.

Niet de minste auto's dus en voor een groot deel van de race lukt het mij om een afstand te creëren tussen mij - als nummer 1 - en de rest. Echter, op de rechte stukken lijken ze opeens extra PK's tot hun beschikking te krijgen, want dan vliegen ze opeens voorbij (via 'rubber banding') - als ik niet goed verdedig. :s Tja, en de keren dat ik dan 5e en 11e word heeft te maken met frustrerende zaken als: bomen die in de weg staan, stuurfoutjes of in de 9e minuut de macht over het stuur verliezen en dan is het jammer dat ik de rewind uit heb staan. |:(

Maar goed, het is wel de enige race waar ik - tot nu toe - echt moeite voor moet doen, dus dat is dan wel weer fijn; het moet wel uitdagend blijven natuurlijk. :P

Ik zal het vanavond eens gaan proberen met mijn Jaguar 'Project 7' F-Type HE. 8)

Trouwens, die showcases blijven gaaf. _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3PzBmMtlqUmcSWTMdzByJ4Bv/medium.png

[ Voor 7% gewijzigd door Yonix op 12-10-2016 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Maakt heel erg uit wat voor auto je kiest, de AI kiest altijd auto's met vergelijkbare PI, maar binnen auto's met dezelfde PI zit enorm veel verschil tussen auto's die goed handlen + weinig snelheid of auto's die minder handlen + meer snelheid. Goliath heeft veel lange rechte stukken dus wat meer in snelheid is aanbevolen. Wat me wel is opgevallen is dat de AI over het algemeen niet zo goed overweg kan met auto's die vol getuned zijn op acceleratie. Daar rij ik ze er altijd mee uit. Dus sowieso altijd de opties met weight reduction (+handling en +snelheid) en een race transmission (en die dan tunen uiteraard).

Ik rij zelf met 90% credit bonus (AI op unbeatable, handmatig schakelen, geen TC en SM, simulation steering, etc.). Rewind uitzetten zou me nog 5% extra op kunnen leveren, maar heb geen zin om 10+ minuten te rijden om vervolgens mijn winst te zien verdampen omdat ik mijn auto niet recht kan houden na een hobbel in de weg en de AI daar geen enkel probleem mee heeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Gisteravond ook een beginnetje gemaakt en bevalt erg goed. Vanavond weer verder.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjekel
  • Laatst online: 09-07 20:27
(jarig!)
Gisteren een 2de poging gedaan voor de bucket list challenge met de Ford RS200, deconstruct the construction site. Maar ik zoek nog naar een goede tactiek, kom niet echt in de buurt van de 40k aan punten. Iemand hier misschien nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belsameth
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10-2023
petjekel schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:07:
Gisteren een 2de poging gedaan voor de bucket list challenge met de Ford RS200, deconstruct the construction site. Maar ik zoek nog naar een goede tactiek, kom niet echt in de buurt van de 40k aan punten. Iemand hier misschien nog tips?
Veel e-brake drifts en oppassen voor de stapels met planken op hoge snelheid want dat geld dan als collision.
Verder zijn er veel mogelijkheden tot kleine sprongetjes wat je multiplier ook weer omhoog trekt.

Bedenk tevens dat het soms beter is om even te stoppen om een skill chain te "banken" in plaats van door te racen en 10k-20k punten te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
SinergyX schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:40:
[...]

Om je nog meer vertrouwen te geven dat de FX8350 niet het probleem lijkt te zijn: Gisteren de game bij een maat zien draaien. Zijn setup:

FX8350, 8GB DDR3 (1600MHz) en een GTX 760 2GB. De game loopt met FPS lock op 30 goed op 1080P. Low preset met enige changes: 2xMSAA en 2xAF. (Medium preset trekt de GTX 760 met 2GB niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjekel
  • Laatst online: 09-07 20:27
(jarig!)
Belsameth schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:52:
[...]

Veel e-brake drifts en oppassen voor de stapels met planken op hoge snelheid want dat geld dan als collision.
Verder zijn er veel mogelijkheden tot kleine sprongetjes wat je multiplier ook weer omhoog trekt.

Bedenk tevens dat het soms beter is om even te stoppen om een skill chain te "banken" in plaats van door te racen en 10k-20k punten te verliezen.
Thanks voor de tip, ik ga vanavond nog wat stoeien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
Zo vanochtend even alle bordjes verzameld, nu alleen nog dat ene stomme *lelijk woord* weggetje die ik niet kan vinden...........
En dan nog veel races en pr-stunts :X

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Pagina: 1 ... 23 ... 33 Laatste