v8power67 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:53:
[...]
Ik reageerde op wat je zei dat het alleen voor off road nodig is. En je zei ik laat hem er altijd uit want nutteloos.
En dat is dus niet waar, want handeling kan beïnvloed worden evenals de Weight distribution.
Tuurlijk in drag doe ik het ook nooit want dan niet nuttig, maar daar reageerde ik niet op.
Rolkooi heeft wel degelijk nut in het fine tunen van een grip auto, waar weight distribution heel belangrijk is mede als de handling.
En ja je wagentje is snel puur doordat er onrealistische swaps en 4wd drivetrain in een heel klein framepje gehangen wordt...
Dat is er al sinds forza 4...
Maak nou eens een rwd auto die dit kan en we gaan praten

Online drag racen is volledig verpest door dit soort Bagger.
In fm6 online drag racen deed ik heel veel drag racen online en reed altijd rwd. En ownde bijna alles behalve de leaderboard neppe swap wagens. (Autootjes zo groot als een koelblik met v12 twin turbo 4wd swaps suck).
Wat maakt mij dat allemaal uit? Het ging om de top speed, dan mag jij die hoge snelheid gerust halen met heel veel bochten. Voor de top speed ga ik op rechte stukken om een hoge snelheid te halen. Dan mag de handling op 0 staan xd
Als ik voor top speed ga, ga ik niet voor veel bochten. Maar goed meningen verschillen helaas, schijnbaar haha.
Maar kennelijk vind jij het niet leuk.. Was allemaal niet persoonlijk bedoelt, gewoon een tip.. Wil je een auto met een ultieme top snelheid, dan neem je jou reactie met een korreltje zout en doe je iets met de mijne.
Je mag gerust een rolkooi in een auto gooien waar je een hoge snelheid mee wilt halen, je blijft wel altijd langzamer dan de gene zonder al die overbodige gewichten.
Waar jij het over hebt is een auto met veel bochten en/of ruig terrein (tegenovergestelde als waar het over ging ).. Mijn reactie ging over een auto met een hoge top bouwen. En dat doe je niet op de manier hoe jij dat omschrijft
Ik ben grotendeels wel van het 4WD, zo zit dat op veel van mijn auto's. Uiteraard heb ik er ook een aantal met alleen achter aandrijving (bmw m3 HE voor het driften en etc). Maar goed dat heeft er allemaal niks mee te maken
Jouw tips heb ik dan ook helaas niks aan, niemand die een auto wilt puur voor de top snelheid.
Zoals die Shelby die kan gerust harder lopen, de top van dat ding is lang niet 423, eerder richting de 500. Maar goed, de vraag is, wil je er races mee rijden of gewoon zorgen dat je een ontiegelijk hoge top neerzet bij een flitser oid.
[
Voor 4% gewijzigd door
LopendeVogel op 08-10-2016 20:10
]