Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:14
v8power67 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 00:01:
Zojuist deze XP monster gedaan :
[video]
Haalde in 20 min 850000xp. ging van level 194 naar 234 :P
Deed het zelf met de HE jaguar met hele korte versnellingsbak ratio en 4wd.
Dit is wel echt een glitch te noemen bijna, mensen die het een uurtje deden haalde dikke miljoenen xp, en het is freakin makkelijk.
welke race is dit? heb ook nog wat xp nodig en heb geen zin nu om goliath te racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
Heh K*t was op meerdere auto's aan het bieden, zit nu opghescheept met 2 m3 horizon editons.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:07

Superkiwi

Hoi doei

Ik word ook een beetje gek van de AI af en toe :/
Zet 'm nu bij sommige races maar even op inexperienced maar dan nog zijn ze zwaar irritant.
En omdat ik met mijn pocketrocket Ultima constant weggleed ook maar even de TC en SC aangezet, stuk beter zo ;)

Gisteren mijn eerste paar Barn Finds gehad; is bijna net zo spannend als het wheelspinnen :D

GoT club gejoined :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
Is er een reden waarom ik nooit op auto's kan bieden?
Buyout lukt wel maar bij bieden is het telkens failed.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sutro schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:03:
Is er een reden waarom ik nooit op auto's kan bieden?
Buyout lukt wel maar bij bieden is het telkens failed.
Dan is er inmiddels al hoger geboden, freaking irritant dat je dan terug moet en weer opnieuw lijst moet laden (1x terug en opnieuw bieden refreshed blijkbaar de prijs niet).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Melkaz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 23:11:
[...]

Om je pijn te verzachten, ik heb hetzelfde rondje gereden op Unbeatable en hierbij gebeurd exact hetzelfde :D Of je nou inexperienced zet of unbeatable de #2 lijkt altijd te cheaten en je wint altijd met enkele seconde op een 10min rondje.

De AI is echt enorm bagger, zet hem maar eens op Goliath race met 3 of 4 rondjes, de CPU loopt vast, despawned rondje later ineens etc. Ik win dan eigenlijk altijd omdat CPU 3 t/m 12 rond rijden hebben van 30 min. de #1 is wel eens tricky maar ook deze loopt vaak vast.

Overigens is BWM M3 HE auto + drift taps wel enorm imbalanced. Ben benieuwd of ze tap drift XP gaan aanpakken...500% meer score voor iets dat je kan forceren door tegen de railing aan te grinden..brrrr.
Weet niet wat jullie dan doen.. ik heb de goliath race een paar x gereden... op PRO drivatars de nummer 2 op een rondje gezet (3laps race) op unbeatable een seconde of 10-20 voor op de nr. 2 :X dat de AI niet zuiver is zie ik ook... kortere races rij ik op expert/pro, hier merk ik het meer dan in de goliath race :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Ik heb ook erg veel moeite met de AI op de race om de map heen.
Heb de AI op above average staan en rijd met een volledig getunede nissan gtr 2017, en wordt op t rechte stuk constant ingehaald door de nummer 2, de rest komt nieteens in de buurt.
Door flink te verdedigen kan ik de nummer 2 van me afhouden maar irritant is het wel

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belsameth
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10-2023
Zelf zie ik meestal niet van die rare dingen, ook op Above Average. Wel is er de standaard rubber banding van de AI, maar als ze echt veel sneller gaan is dat eigenlijk altijd op het rechte stuk omdat ze in een snellere auto zitten.

Dat gezegd hebbende is die rubber banding soms wel heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:22

Melkaz

Melkazar

[video]
Dit is wel echt een glitch te noemen bijna, mensen die het een uurtje deden haalde dikke miljoenen xp, en het is freakin makkelijk.
Gisteren dit ook even gedaan, van level 180 naar 220~ gegaan in <30 minuten én 40+ skill points verdiend :o Voelt toch een beetje als cheaten :(

Bij deze race valt de AI ook wel weer op overigens, ik had dus 10 min lang de railing zitten grinden en besloot toen maar rondje af te maken, eind tijd 12 min maar bij de laatste bocht zag ik alle AI auto's staan en die wachtte netjes op mij. Pas toen ik echt dichtbij kwam gingen ze weer rijden.

Dit verklaard misschien ook wel de teleporterende AI bij de Goliath race, als ze té ver van je vandaan zijn gaat de game ze weer bij je in de buurt plaatsen met als gevolg dat ze een lap achterlopen.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

v8power67

Psn: Mausosaurus

Vind ai ook irritant maar rijd nu al tijdje op expert geloof ik en begin nu wel steeds makkelijker ze hellemaal zoek te rijden. Ik tune mijn auto's altijd tot max klasse. En ik doe meestal A800 want dat is mijn favoriete klasse. Heb een mooie Volvo 850r voorwielaandrijving met hoop Power maar nog meer grip. Dan beetje championships doen met circuits en dat is wel echt leuk om te doen.
Rij wel met de brakeline aan voor bochten. Want heb geen zin om de vele variaties aan banen te leren. En zelfs met die lijn verrem ik me vaak want die lijn is soms echt wel te optimistisch.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rubberbalancing :D Was de term die ze in de oude F1 GP hadden voor de AI die zich aanpast op jouw huidig gedrag, je kan dit nog enigszins manipuleren door bv een offroad spec (onderstel etc) op een road circuit te gebruiken, dan gaan ze nog trager rijden.

Beetje het catch-up systeem in GT, kregen de achterliggers ook flinke boost en meer grip om weer aan te sluiten bij de rest.

An sich vind ik het wel leuk, houd het veld lekker kort op elkaar, andere kant moet het maar net gebeuren dat ze een boost hebben vlak voor de finish en je wordt alsnog 2de of 3rde.

Maar de diverse 'exploits' voor exp (zijn er nog 2), level zegt al helemaal niets meer. Ergens ook niet zo'n probleem, in FM6 zag je ook mensen met lvl1100 of hoger, maar jij met je lvl150 kon er nog gewoon van winnen, zoveel bonus krijg je ook weer niet met hogere lvls (geld haal ik ook uit het reward systeem, ben nu dacht Tier8 en geeft iets van 300k per gift).

Auto livery maken op de PC is slecht idee, gezien de game soms nog random crashed, heel m'n design voor m'n M3 kwijtgeraakt :/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

v8power67

Psn: Mausosaurus

SinergyX schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:47:

Auto livery maken op de PC is slecht idee, gezien de game soms nog random crashed, heel m'n design voor m'n M3 kwijtgeraakt :/
Zo beetje heel de pc versie is een slecht idee. Na laatste Patch is het niet beter geworden...
Misschien wel voor mij een van de slechtste pc ports die ik gezien heb. Wat een problemen en bugs en glitches en bsods als gevolg dit spel heeft...
Ben wel heel erg blij met de x1 versie. Speelt heel erg soepel met hier en daar een hickup. Maar echt knap op een 1.3tflop apparaatje dit te toveren.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

v8power67 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:50:
[...]

Zo beetje heel de pc versie is een slecht idee. Na laatste Patch is het niet beter geworden...
Misschien wel voor mij een van de slechtste pc ports die ik gezien heb. Wat een problemen en bugs en glitches en bsods als gevolg dit spel heeft...
Ben wel heel erg blij met de x1 versie. Speelt heel erg soepel met hier en daar een hickup. Maar echt knap op een 1.3tflop apparaatje dit te toveren.
Oooh dat absoluut niet, daar kan ik 5 andere games makkelijk voor bedenken. Ik kan rustig 4-5 uur nonstop racen op de PC, het gaat alleen mis als ik continue ga wisselen met andere programma's (referentie), al kan het ook gewoon memoryleak in Edge zijn, dat m'n geheugen volraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:27

MazeWing

The plot thickens...

Ik heb het volledig gehad met dit crashende spel. Heb het gekocht op de PC, maar heb er enorm spijt van. Spel werkt gewoon nauwelijks tot niet.

Hopelijk kan ik een refund aanvragen want dit gedrag kan en mag niet geaccepteerd worden. Allemaal heel leuk dat play anywhere, echter moet MS dan wel zorgen dat het werkt!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-08 22:29
[video]
Heb je dat ding nodig wat je koopt met je skillpoints echt nodig? of kan dit ook zonder? Ben nog niet ze ver met de skillpoints namelijk haha

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:27

MazeWing

The plot thickens...

Zojuist gesproken met de chat en binnen 24 uur zou ik een refund moeten hebben. Jammer dat het zo moet eindigen... Ik had erg veel zin in dit spel, maar in zijn huidige staat werkt het simpelweg niet!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ik snap ook niet dat ze het zo hebben gedaan. Er zitten gewoon zaken in die al lang gefixed hadden moeten en kunnen zijn. Denk dat er misschien flinke bugs in het PlayAnwywhere framework zitten, maar dat had MS toch ook kunnen ruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:06

FeaR

In GoT we trust

mfreriks schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:47:
[...]
...op een rondje gezet (3laps race)...
En daar gaat het bij mij altijd fout (en is tevens de reden dat ik geen lange races/veel rondes doe). Wil je mensen op een ronde zetten blijven ze verdedigen tot het (te) agressieve aan toe terwijl ze daar in theorie geen recht toe hebben. Overigens in nog geen één Forza meegemaakt dat men iets a la een blauwe vlag heeft.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
ik begrijp ook niet wat microsoft heeft met het te vroeg releasen van spellen. heb dit ook met halo: masterchief collection meegemaakt, als je zag wat de staat van het spel was op release vraag je je af wie dat spel getest heeft en of dat uberhaupt wel gebeurd is. Nu weer hetzelfde, ik neem aan dat microsoft het spel minstens één keer heeft opgestart, en dan zie je toch echt wel dat er performance issues in zitten

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
De performance issues vind ik nog tot daar en toe, de overige problemen vind ik vele malen erger. Crashes, blue screens en het moeten revoken van micr rechten slaat echt helemaal nergens op.

Dat geeft echt het gevoel dat dit in een development build is en geen release build. Tenminste mijn software word niet in de staat gereleased. Een bug hier en daar kan altijd want het is nooit 100% getest en ook nooit 100% af.

Maar het moet wel werken on 99% van de andere omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb het idee dat ze zelf ook niet echt een idee hebben waar te gaan zoeken/beginnen, als je de systemen naast elkaar zet met zulke issues, haast geen lijn in te vinden. Ja, de 8/16GB geheugen, aantal series van videokaarten, maar daarna is er weinig logica (vanuit mijn perspectief) meer in te vinden.

Zeker dat bij mij de ene dag de ander niet is, 1 dag uren achter elkaar racen, dag erna wil die niet eens opstarten. Andersom zie ik ook mensen met wel stabiele framerate (36fps locked) op bijna dezelfde hardware als mijn PC, draait er dan ergens bij mij iets wat hij niet leuk vind?

Zeker als je dan bedenkt dat beide op een Win10 core draaien met in de basis x86 architectuur, verbaas ik me dat de XBO versie pas ooit 1x bij mij gecrashed is (al was dat tijdens swappen tussen apps). AL moet ik zeggen dat ik pas 3-4x crash heb gehad op PC, 2x wegens te hoge overclock (4.7Ghz), dat het bij mij hoofdzakelijk het gewoon niet willen opstarten is (voorbij de intro).

1 ding moet ik nog steeds testen, de DVR uitschakelen van de XBO app, die staat standaard namelijk aan.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 06-10-2016 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik denk ook dat veel problemen te maken hebben met het PlayAnywhere framework. Volgens mij zijn de andere games in die serie ook niet echt veel beter.

En het is natuurlijk niet als of zij er niet aan kunnen doen, er komen zat games met het zelfde budget multiplatform uit zonder al deze ellende (OK in sommige gevallen met dezelfde ellende, maar die is dan ook in de meeste versies terug te vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
volledig met jullie eens ja, er zitten zoveel issues in dat microsoft nieteens meer weet waar ze moeten zoeken naar mijn idee. Ik begrijp niet dat het met forza apex toen helemaal goed is gegaan en met horizon compleet fout gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belsameth
iantje31 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 17:26:
volledig met jullie eens ja, er zitten zoveel issues in dat microsoft nieteens meer weet waar ze moeten zoeken naar mijn idee. Ik begrijp niet dat het met forza apex toen helemaal goed is gegaan en met horizon compleet fout gaat
Apex is single platform, dat zal ongetwijfeld helpen.

Daarnaast is het ook nog de vraag hoe veel voorkomend deze problemen nu werkelijk zijn. De PC gamers hier zijn immers maar een heel klein gedeelte van hun totale userbase, daarnaast hoor je de meeste die probleemloos kunnen spelen (bijna) niet.

Edit: Ik probeer hier de issues overigens niet mee van de kaart te vegen. Issues in een nieuwe game is altijd balen!

[ Voor 8% gewijzigd door Belsameth op 06-10-2016 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:11
Die "crashsensoren" in Rivals zijn wel erg gevoelig zeg. Als je te schuin (als in: op 2 wielen) neerkomt na een jump registreert hij dat al als crash en is je tijd ongeldig. Dit terwijl ik helemaal niks raak of snelheid verlies. Uiteindelijk na zoveel pogingen maar opgelost door iets af te remmen en wat tijdverlies te pakken. ;)

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 15:32

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Voor mij is de performance op mijn pc verre van optimaal. Heb regelmatig enorme "stutters" ingame, terwijl framerate gewoon tussen 40-65 ligt op dat moment. Ik heb geen last van crashes alleen af en toe wanneer ik switch van applicatie.. verre van optimaal, maar wel speelbaar..

Wel ff gebruik gemaakt van die XP monster, van level 80 naar 177... :+

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Alle bucketlisten afgewerkt. Oh man, #23 was echt retemoeilijk. Echt 20x restart moeten doen ofzo (nuja kwas vergete dat dit spel een rewind optie had lol)

Maar op beeld vastgelegd:

[ Voor 22% gewijzigd door Scifo83 op 06-10-2016 18:10 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Best gamebreaking dit haha, goed gevonden door die kerel! Hoop dat ze dit soort dingen snel patchen, bijv door je terug te teleporteren naar de weg als je tegen de richting in rijdt ofzo? Verder wel originele manier om te doen, zal hij per toeval op zijn gekomen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Goedenavond mensen.

Ik heb net de "travel anywhere" perk unlocked voor 15 skillpoints maar ik moet nog steeds credits betalen als ik ergens heen wil teleporteren? Meer mensen die dit hebben??

Speel op XBONE

[ Voor 4% gewijzigd door Format-C op 06-10-2016 18:35 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Format-C schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 18:35:
Goedenavond mensen.

Ik heb net de "travel anywhere" perk unlocked voor 15 skillpoints maar ik moet nog steeds credits betalen als ik ergens heen wil teleporteren? Meer mensen die dit hebben??

Speel op XBONE
je kunt nu overal heen teleporteren ipv alleen naar festivals, je moet al die groene bordjes op je minimap kapot maken dan is het gratis (50 stuks, per stuk 200 korting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Format-C schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 18:35:
Goedenavond mensen.

Speel op XBONE
Iedereen die nog niet alle travel bordjes heeft gesmashed heeft er last van :9

Pas als je alle travel bordjes smashed dan word het pas gratis ;)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Waar heb ik dan die skillpoints voor "betaald"? :(

[ Voor 10% gewijzigd door Format-C op 06-10-2016 18:46 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Format-C schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 18:45:
Voor wat possimpible hierboven zei, je kunt nu overal heen transporteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 21:31

Sorbo

Uw hulp in huis!

Format-C schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 18:45:
Eerder kon je alleen naar bepaalde punten op de map fast-travelen. Nu je die perk hebt kun je OVERAL naar toe fasttravellen. Dus ook naar plekken waar je bijvoorbeeld nog Fast Travel bordjes om moet tikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:36
Scifo83 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 18:09:
Alle bucketlisten afgewerkt. Oh man, #23 was echt retemoeilijk. Echt 20x restart moeten doen ofzo (nuja kwas vergete dat dit spel een rewind optie had lol)

Maar op beeld vastgelegd:

[video]
Die heb ik gisteravond twee keer geprobeerd en daarna maar even links laten liggen. Ik wist namelijk steeds een boom te vinden net voor de stad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
ik kan mijn fps niet meer cappen op 30 na de update. nu is de game onspeelbaar... als ik dit niet gefixt krijg refund ik mijn game

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ok duidelijk mannen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Eindelijk een driftzone op 3 sterren gekregen (40k punten)! Het enige wat ik gister en vandaag gedaan heb.
Heb alleen geen idee hoe ik het gedaan heb, het was meer geluk dan wijsheid, dus ik moet tot de trieste conclusie komen dat ik gewoon niet kan driften. ;(

Maar goed, ik moest en zou bij die ene zone 3 sterren halen en dat is dus gelukt. Kan ik eindelijk weer wat anders doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

superbassie schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 19:21:
Eindelijk een driftzone op 3 sterren gekregen (40k punten)! Het enige wat ik gister en vandaag gedaan heb.
Heb alleen geen idee hoe ik het gedaan heb, het was meer geluk dan wijsheid, dus ik moet tot de trieste conclusie komen dat ik gewoon niet kan driften. ;(

Maar goed, ik moest en zou bij die ene zone 3 sterren halen en dat is dus gelukt. Kan ik eindelijk weer wat anders doen. :P
Toyota Celica GT uit 197x
Tune: Don Joewon Song

Succes :)

[ Voor 0% gewijzigd door Mu.siQ op 06-10-2016 19:40 . Reden: Type fout ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Mu.siQ schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 19:22:
[...]

Toyota Celica GT uit 197x
Tune: Don Joewong Song

Succes :)
Ik heb een Celica GT uit '74 maar ik kan die tune niet vinden in de lijst. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

superbassie schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 19:34:
[...]

Ik heb een Celica GT uit '74 maar ik kan die tune niet vinden in de lijst. :?
Correctie, Don Joewon Song

Zonder g dus. Excuses. Is overigens c klasse tune

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-08 16:54

Silasje

www.Entjes.eu

Nou, 2500km ingame gereden.. Voornamelijk pluspunten!
Nu heb ik al die tijd hier niet veel vermeld.. en ja.. de AI is irritant, de quattro bucketlist is rete moeilijk en met die wheelspins heb ik maar geen geluk (lvl 90+ eerste HE auto)

Nu vind ik de AI nog niet eens zo irritant tijdens de races zelf, maar voornamelijk in de freeroam modus.. ben je weer op de skillsong bezig om 100.000xp x10 te driften en doen, komt er weer een AI auto om het normale verkeer heen en klapt vol tegen je aan.. Het beste is voor mij dus online freeroam of op de festivalgrond rondjes driften. Hoogste skillchain tot nu toe is 3.2 miljoen zonder continue langs muren schrapen :)

ohja.. nog een heerlijke tik.. in de online modus op het vliegveld lopen klooien met mijn GMC busje met 1200+ kw vermogen.. tekst op de zijkant "Plumping Jack" en dan de lamborghini's er masaal uit trekken :D

Ook zit ik wel in de tweakers crew, maar als ik voor online freeroam ga, kom ik nooit andere [GoT] spelers tegen.. wat doe ik verkeerd?

Daarnaast.. zelf stickers maken? heer-lijk! hier 2 resultaten :)
500 abarth
fiesta

En sommige foto's.... krijg ik een stijve plasser van!
f12tdf

[ Voor 7% gewijzigd door Silasje op 06-10-2016 23:18 ]

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorritkramer
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 12:30
Ook GoT Gejoined IGN: Farmir65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Silasje schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 23:16:
En sommige foto's.... krijg ik een stijve plasser van!
[afbeelding]
Wauw! :9~

Wat de stickers/decals/vinyls betreft: ik vind het jammer dat die dan weer 'low res' zijn i.t.t. de standaard designs van de auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Wat de stickers/decals/vinyls betreft: ik vind het jammer dat die dan weer 'low res' zijn i.t.t. de standaard designs van de auto's.
Als je het anders aanpakt worden ze een stuk scherper. 1. ik maak ze op de auto zoals ik ze wil. 2. Group ze dan. 3. in de group editor maak ik ze kolosaal en sla hem weer op. 4. pas ze opnieuw toe op de auto als groep. Dan zijn ze een stuk scherper dan eerst.

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:35
Ik denk dat ik eindelijk de oplossing heb gevonden voor het telkens weer crashen naar de desktop en dat is hyper-threading uitzetten in je BIOS!

Ik heb een Core i7 6700 en kon het spel amper spelen, soms crashte het binnen een minuut nadat ik was begonnen met rondrijden al.

Zojuist hyper-threading uitgezet en een half uur kunnen rondrijden zonder crash.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Uberdude
Gisteren nog een mooi fotootje geschoten

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3DVVZin.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Uberdude schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 00:08:

[afbeelding]
_/-\o_ _/-\o_
Submit dat ding op het forum, erg mooie foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-08 14:29
Zucht ene grapjas Drivatar heeft met een Ultima 1020 een rondje gezet op goliath circuit... Kun nu niet eens meer op expert racen dat ding zit me op above avarage al op mijn hielen niet normaal snel is dat apparaat.

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
daxcy schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 19:06:
ik kan mijn fps niet meer cappen op 30 na de update. nu is de game onspeelbaar... als ik dit niet gefixt krijg refund ik mijn game
Kwam er gisteren laat achter dat de prioriteit van het proces weer op normaal stond... Dus de game is weer volledig speelbaar voor mij, weliswaar op lage settings maar dat maakt niet uit.

Gisteren was ik nog snel die glitch aan het doen met dat drift tap gedoe. Na dit 20 min te hebben gedaan rijd ik rustig naar de finish. En ja hoor, ik kwam de AI in de laatste bocht tegen en haalde er nog 1 in 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Het blijft mij verbazen dat er nog steeds geen shifter support is in het spel.
Ik speel graag met stuur en handgeschakeld, maar dan niet met flippers.
Trieste hiervan is dat de intergratie op Xbox er wel is, maar PC niet.

Had nooit verwacht dat van zo een grote developer / publisher zo een grote bult kak uit kon komen.

Begrijp met niet verkeerd, het spel is echt subliem, maar hoe het draait op Windows 10, en hoe je randapparatuur niet werkt is natuurlijk niet meer van deze tijd. Laat staan het communiceren naar de community toe... Turn10 kan nog wel wat leren van bijvoorbeeld Kunos Simulazioni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
Wat ik niet helemaal begrijp is dat de eerste week dat het spel uit was iedereen helemaal lyrisch was alles was fantastisch en super en iedereen was hartstikke blij ermee.
Zijn we een week verder en het is nu al een pagina of 6 (als het er niet meer zijn) allen maar geklaag............

Dat het op de pc niet werkt is heel vervelend en moet opgelost worden.
Maar voor een spel wat toch wel zo technisch ingewikkeld is met crossplay, instant online co-op etc. Is het best wel al een prestatie en het is de eerste keer dat zoiets gedaan wordt.

Maar ik hoop datze snel de pc problemen oplossen in iedere geval!

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoepersooi schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:39:
Wat ik niet helemaal begrijp is dat de eerste week dat het spel uit was iedereen helemaal lyrisch was alles was fantastisch en super en iedereen was hartstikke blij ermee.
Zijn we een week verder en het is nu al een pagina of 6 (als het er niet meer zijn) allen maar geklaag............

Maar voor een spel wat toch wel zo technisch ingewikkeld is met crossplay, instant online co-op etc. Is het best wel al een prestatie en het is de eerste keer dat zoiets gedaan wordt.

1. Het is niet de eerste keer dat cross-play gebruikt kan worden.
2. PC optimalisatie (wat als selling point gebruikt werd door MS) is niet of nauwelijks aanwezig.
3. Testen van veel kleine en grote bugs had al veel eerder moeten zijn gedaan (probeer maar eens vrolijk races te rijden als je eigenlijk een site moet upgraden of openen, 50/50 klapt ie er uit).
4. De AI is bizar slecht en dit is ver vantevoren al bekend.
5. Wederom na een release niets tot nauwelijks een reactie van de ontwikkelaars m.b.t. bekende problemen of dingen waar ze aan werken om het te verbeteren.

Begrijp me niet verkeerd, ik vermaak me prima met het spel (als het er niet constant uit klapt). Maar ik heb inmiddels al 2 keer mijn progressie moeten resetten om verder te kunnen spelen. Inmiddels dus al 2 keer uitgespeeld en nu weer de 3e aan het doen. En dan begin je je toch af te vragen waar je nu echt het hogere dan gemiddelde voor hebt betaald. Want dat is nog een laatste punt:

6. Prijs van een game die niet helemaal klaar is, is voor PC gebruikers hoger (dan andere nieuwe AAA games) omdat MS de pricing van XBOX klanten niet omlaag wou gooien en eigenlijk niet veel geeft om de PC gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog 100% tevreden hoor, met mij ongetwijfeld 95% van de andere spelers. Echter: 5% is ontevreden, dat soort mensen gaat juist naar forums toe om te klagen. Beetje ongenuanceerd beeld dus. Grootste deel van de klachten is performance, ach, tsja. Kwestie van je setup en wat geluk. Ik neem die klachten nooit zo serieus, want hij draait prima op een X1, dus zet je PCMR op 30 fps en een oude windows 95 computer zou het moeten kunnen draaien :+ Maar nee, we gaan voor 4k 60 fps op een 1000 euro pc en komen hier klagen als we het niet halen... Want een ander spel kan het wel (waar je geen 400 km/u rijdt met 11+ andere auto's in beeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:05

Entity

9000rpm

Gisteravond was ik wat online adventures aan het rijden en merkte iets vreemds: regelmatig kreeg ik hoge "Perk XP" bonussen aan het eind van de race, regelmatig 10-15k XP bovenop de XP van de race zelf, zodat ik regelmatig 20-25k XP per race kreeg (en dat zonder HE auto). Duidelijk veel meer dan de tegenstanders, want al snel liep ik dik uit op de rest (soms met 10k XP per race). Iemand dit ook weleens gezien en een idee waar dit door komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik ben het met beide eens, performance issues kan ik nog mee leven en dat is iets wat ik verwacht dat beter word over time.

Game breaking bugs (crashes en blue screens) vind ik een ander verhaal en daar word dan ook terecht over geklaagd.

Ik vind het bizar dat Horizon een blue screen kan veroorzaken. Dat duid er bij mij op dat MS hun PlayAnywhere platform misschien wat rechten heeft gegeven die ze niet hadden moeten hebben (kernel access?).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daxcy
Wij als pc gamers worden aan de kant geschoven door MS. De game is zo crap uitgebracht dat wij als pc gamers eerst dienen onze microfoon uit te schakelen om de game te kunnen opstarten. Laat staan de andere crashes en performance issues. Knappe prestatie MS. _/-\o_ En dan hebben we het niet eens over rest dat MS beloofde.

Ivm potentiële flamewars even voor je gefixt

[ Voor 7% gewijzigd door Grotman op 07-10-2016 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belsameth
Entity schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:55:
Gisteravond was ik wat online adventures aan het rijden en merkte iets vreemds: regelmatig kreeg ik hoge "Perk XP" bonussen aan het eind van de race, regelmatig 10-15k XP bovenop de XP van de race zelf, zodat ik regelmatig 20-25k XP per race kreeg (en dat zonder HE auto). Duidelijk veel meer dan de tegenstanders, want al snel liep ik dik uit op de rest (soms met 10k XP per race). Iemand dit ook weleens gezien en een idee waar dit door komt?
Perk XP is bonus XP welke je krijgt via de unlocked perks, sommige daarvan kunnen online best een hoop extra geven. Zo veel heb ik zelf echter nog niet gezien, maar ik speel dan ook niet veel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
SinergyX schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 00:17:
[...]

_/-\o_ _/-\o_
Submit dat ding op het forum, erg mooie foto.
Hebbie een linkje? Zit alleen op tweakers en op reddit :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Uberdude schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:21:
[...]

http://forums.forzamotors...cs3_Community-Events.aspx
September is nu afgelopen, zal binnenkort wel een oktoberversie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 08:18

[afbeelding]
Hola!
Bedankt voor de nieuwe wallpaper :) _/-\o_ _/-\o_

Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
iemand al weet wanneer de demo nu eens komt

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
pc.. deze is voor de Xbox >:)

Ivm potentiële flamewars even voor je gefixt

[ Voor 11% gewijzigd door Grotman op 07-10-2016 16:35 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
SinergyX schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:23:
[...]

http://forums.forzamotors...cs3_Community-Events.aspx
September is nu afgelopen, zal binnenkort wel een oktoberversie komen.
Dan moet ik de foto recreëren want de foto moet naar de forza library geupload worden de en dit is gewoon een Windows screenshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07 20:27
(jarig!)
Ben ook tevreden over de game. Speel het op de Xbox One. Helaas nog niet zoveel tijd gehad om te gamen. Als ik sommige lvls hier voorbij zie komen heb ik nog wel even te gaan haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35

[afbeelding]
Mooi geschoten :9

[ Voor 6% gewijzigd door dannbla op 07-10-2016 13:39 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daxcy
e1ndbaas schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:32:
[...]

Mooi van reddit gekaapt man!
Uberdude schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:21:
[...]

Oftewel, die heeft ie er zelf opgezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
daxcy schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:35:
[...]

[...]

Oftewel, die heeft ie er zelf opgezet!
Ik zie het ;)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberdude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Ik twijfel enorm of ik de game aan moet schaffen. Dit komt bij mij door een combinatie van een stevige prijs en risico op matige performance. Is performance op de PC inmiddels wat verbeterd voor de GTX 970 kaarten? Ik zou toch wel met 40+ fps willen kunnen spelen op 1080p met high settings.

Mijn setup: AMD FX8350 (stock@4GHz), 8GB 1600MHz DDR3, MSI GTX 970 4GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
F0kke schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:49:
Ik twijfel enorm of ik de game aan moet schaffen. Dit komt bij mij door een combinatie van een stevige prijs en risico op matige performance. Is performance op de PC inmiddels wat verbeterd voor de GTX 970 kaarten? Ik zou toch wel met 40+ fps willen kunnen spelen op 1080p met high settings.

Mijn setup: AMD FX8350 (stock@4GHz), 8GB 1600MHz DDR3, MSI GTX 970 4GB.
Wat je kan doen is op internet benchmarks opzoeken. Toevallig weet ik dat die hier al eerder zijn gepost. Als ik me zo kan herinneren was het wel gewoon fatsoenlijk(med/high settings).

Als je het spel heel graag wil spelen dan zou ik het gewoon kopen. Valt het spel tegen? Dan refund je de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Naast dat ik ook van de game geniet zijn er toch tournaments waar ik me helemaal kapot aan erger, en na een race al spijt heb dat ik eraan begonnen ben. Veel race's, zeg 7/10 heb ik goede concurrentie op expert/pro. Maar andere race's en dan voornamelijk offroad race's waar je in lochte lompe bakken rijdt. Die win ik met moeite op above average. Niet omdat ik slecht rij of de bochten te hard neem of whatever, maar gewoon omdat ik continu wordt ingehaald op rechte stukken of omdat de nr 1 200 meter voor de rest uitvlamt. Dit haalt de hele consistentie van de difficulty onderuit en haalt voor mij het plezier enorm weg. Ik zit na 2/3 race's continu te kloten met de difficulty omdat het gewoon willekeurige troep is.

Heb veel plezier beleefd aan horizon 2, en ook dit deeltje heb ik veel plezier in. Maar dit zijn toch momenten dat ik enorm terug verlang naar games als PGR 3/4. Bij die game had ik het idee dat ik de banen en wagens na een tijdje steeds beter leerde kennen en langzaam aan masterde. Terwijl de ervaring bij horizon gewoon zeer inconsistent is. Erg jammer en frustrerend, want wat zegt het nou over mij als "coureur" als ik de ene keer win op Pro en de andere keer niet eens kan winnen van een Above average.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die moet je gewoon in coop doen, heb je ander puntensysteem en is het stuk makkelijker om te winnen. Het is geen racegame zoals FM of GT (of consorten), dat ik denk dat de AI ook niet makkelijk te maken is voor zo'n compleet freeroam game als FH. Juist omdat alles nu coop/online te doen is, dat zal ook wel met een reden zijn gedaan.

Wel merk ik dat hoe inconsistenter jij gaat rijden, hoe gevarieerder de AI lijkt te reageren. Ik rij veel straatcircuits opnieuw (voor de lol) en valt me op hoe stabieler mijn tijden worden, hoe neutraler de AI gaat rijden en het een duidelijke 1 op 1 gaat worden. Tik ik elk rondje wel een boom/huis/auto aan, zie je dat de AI ook compleet anders reageert.

AI met straatauto op offroad gaat vaak helemaal mis, ze zijn bizar snel rechte stuk, maar de 'rally bochten' hebben ze gigantische moeite mee, waardoor je in no time van plek 10 naar 2 kan gaan in krap 100 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:22
Ook ik heb mezelf aangemeld bij de GoT, te vinden onder de naam Pretpik. Korte samenvatting wat ik tot nu toe van de game vind:

+ Graphics zijn mooi, erg gedetailleerd
+ Ruime keuze aan auto's, niet alleen Japanse hokken zoals bijvooorbeeld bij GT
+ Leuke en ruime keuze aan circuits

- Vele crashes op de PC (voelt niet aan als final)
- Lichten en ruitenwissers zijn niet handmatig te bedienen
- Auction house werkt niet erg intuitief. Stel iemand bied hoger en je wilt niet hoger bieden moet je wachten tot de veiling is afgelopen om je geld weer op te eisen.

Online aspecten nog niet echt uitgeprobeerd, maar daar kom ik aankomend weekend wel aan toe.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LOTG

Dat was meer een gimmick geweest als dat wel kon.

Wat ik een groter minpunt vind is dat je cabrio's niet open en dicht kunt doen zoals in Horizon 1. Dat vond ik toch wel een leuke optie (als cabrio rijder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zo heb je met racestuur nog steeds de toeter, nu ik het op de PC steeds leuker vind naar drivatars te toeteren om zo een leuke cruise te maken, werkt dat dus niet met stuur :( (bij PC kan je dan je keyboard blijven gebruiken, bij XBO werkt je controller enkel in het menu en voor rondkijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belsameth
SinergyX schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:26:
Zo heb je met racestuur nog steeds de toeter, nu ik het op de PC steeds leuker vind naar drivatars te toeteren om zo een leuke cruise te maken, werkt dat dus niet met stuur :( (bij PC kan je dan je keyboard blijven gebruiken, bij XBO werkt je controller enkel in het menu en voor rondkijken).
Dat lijkt met de laatste patch aangepast. Je kan nu de controller gebruiken om te toeteren. Je kan zelfs op ieder willekeurig moment wisselen tussen rijden met stuur en met controller, dat kon voor de patch ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Belsameth schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:29:
[...]

Dat lijkt met de laatste patch aangepast. Je kan nu de controller gebruiken om te toeteren. Je kan zelfs op ieder willekeurig moment wisselen tussen rijden met stuur en met controller, dat kon voor de patch ook niet.
Dat is opmerkelijk, gisteren nog gereden (met controller voor in de partychat te zitten), maar kon ik enkel met stuur rijden en niet met controller, of ik moet het spel afsluiten en bij hoofdmenu (press A to continue) controller gebruiken ipv stuur, maar dan werkt stuur weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belsameth
Interessant! Xbone, neem ik aan? Bij mij werkt het namelijk perfect sinds de patch, voor zo ver een controller pakken om te toeteren perfect werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Belsameth schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:38:
Interessant! Xbone, neem ik aan? Bij mij werkt het namelijk perfect sinds de patch, voor zo ver een controller pakken om te toeteren perfect werkt..
Ja, PC werkte altijd al zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Awesome, de Ford Crown Victoria uit de eerste DLC-pack is gewoon om te bouwen naar een politieauto. _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WCMPVwxuf1wTpl8axPVbJw3m/medium.png

By the way, ik krijg opeens geen drivatars meer te zien op de weg. Jullie ook last van dit probleem? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Laatst online: 18-09 21:01
swoutr schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:02:
Naast dat ik ook van de game geniet zijn er toch tournaments waar ik me helemaal kapot aan erger, en na een race al spijt heb dat ik eraan begonnen ben. Veel race's, zeg 7/10 heb ik goede concurrentie op expert/pro. Maar andere race's en dan voornamelijk offroad race's waar je in lochte lompe bakken rijdt. Die win ik met moeite op above average. Niet omdat ik slecht rij of de bochten te hard neem of whatever, maar gewoon omdat ik continu wordt ingehaald op rechte stukken of omdat de nr 1 200 meter voor de rest uitvlamt. Dit haalt de hele consistentie van de difficulty onderuit en haalt voor mij het plezier enorm weg. Ik zit na 2/3 race's continu te kloten met de difficulty omdat het gewoon willekeurige troep is.

Heb veel plezier beleefd aan horizon 2, en ook dit deeltje heb ik veel plezier in. Maar dit zijn toch momenten dat ik enorm terug verlang naar games als PGR 3/4. Bij die game had ik het idee dat ik de banen en wagens na een tijdje steeds beter leerde kennen en langzaam aan masterde. Terwijl de ervaring bij horizon gewoon zeer inconsistent is. Erg jammer en frustrerend, want wat zegt het nou over mij als "coureur" als ik de ene keer win op Pro en de andere keer niet eens kan winnen van een Above average.
Klopt, omdat bij veel offroad races (de echte ruige) het gewoonweg om geluk gaat daar zijn wij inmiddels al achter... Ik vermijd ze gewoon, ik ga het niet doen omdat het moet, ik blijf het spel spelen voor het relaxen en daar horen deze circuits helaas niet meer bij.

Je gaat rechtdoor, je vliegt de lucht in en je auto gaat draaien en je komt fout neer = race verpest. Maakt niet uit wat je difficulty is het blijft shit.
Enige wat kan helpen, maar dat kan ook niet bij elke race is de wartog gebruiken. Deze heeft vrijwel geen last van kuilen en bulten. Zo niet dan de Ariel.
Wat je ook nog kan doen is zorgen dat de auto zwaar verhoogd is en de vering soepel zetten, maar goed dit kan ook allemaal tegenwerken hehe.

Het is dan ook soms een beetje vreemd, je rijd op elk circuit makkelijk eerste, je verslaat de drivatars zeer makkelijk, krijg je een circuit op en ruig terrein en het gaat plots nergens meer over..
Wij hebben afgelopen weekend een paar uurtjes niks anders gedaan (kijken of je daar veel xp krijgt) maar nee, het is niet iets wat je makkelijk kan leren.. Als je het überhaupt kan leren.. En dan hebben wij iemand in het team (kennis) die in oa Forza Motorsport in de top 25 (wereld) staat met een x aantal races (oa nurburg) , die gast is gewoon superieur.. Maar niet op die waggel, baggel, ding dong circuits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Yonix schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:27:
Awesome, de Ford Crown Victoria uit de eerste DLC-pack is gewoon om te bouwen naar een politieauto. _/-\o_
[afbeelding]

By the way, ik krijg opeens geen drivatars meer te zien op de weg. Jullie ook last van dit probleem? :?
freeroam? Daar heb je geen drivatars enz.

[ Voor 3% gewijzigd door LopendeVogel op 07-10-2016 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
LopendeVogel schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:36:
[...]

freeroam? Daar heb je geen drivatars enz.
Zeker wel! Die kun je uitdagen voor een 'head-to-head'. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Yonix schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:37:
[...]

Zeker wel! Die kun je uitdagen voor een 'head-to-head'. 8)
Uhh wat mist er dan in online/private freeroam? Verkeer? Iets ging de weg af (ik let er nooit op eigenlijk), verkeer of de drivatars.

Aangezien hij aangeeft ineens geen drivatars te zien moest ik direct aan een online/private freeroam denken, naar mijn weten verdwijnen ze daar per direct allemaal zodra je zo'n game maakt of joined.

[ Voor 24% gewijzigd door LopendeVogel op 07-10-2016 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
LopendeVogel schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:39:
[...]

Uhh wat mist er dan in online/private freeroam? Verkeer? Iets ging de weg af (ik let er nooit op eigenlijk), verkeer of de drivatars.

Aangezien hij aangeeft ineens geen drivatars te zien moest ik direct aan een online/private freeroam denken, naar mijn weten verdwijnen ze daar per direct allemaal zodra je zo'n game maakt of joined.
Tijdens solo-modus rijden er naast NPC's (verkeer) ook drivatars rond van andere spelers (bijv. die van vrienden uit je vriendenlijst of clubleden). Deze waren opeens nergens meer te zien. Ik had alleen nog maar NPC's in beeld.

Maar goed, het 'probleem' is verholpen met een restart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:50:
[...]

Ik ben nog 100% tevreden hoor, met mij ongetwijfeld 95% van de andere spelers. Echter: 5% is ontevreden, dat soort mensen gaat juist naar forums toe om te klagen. Beetje ongenuanceerd beeld dus. Grootste deel van de klachten is performance, ach, tsja. Kwestie van je setup en wat geluk. Ik neem die klachten nooit zo serieus, want hij draait prima op een X1, dus zet je PCMR op 30 fps en een oude windows 95 computer zou het moeten kunnen draaien :+ Maar nee, we gaan voor 4k 60 fps op een 1000 euro pc en komen hier klagen als we het niet halen... Want een ander spel kan het wel (waar je geen 400 km/u rijdt met 11+ andere auto's in beeld).
Geloof me, er wordt niet geklaagd door mensen die op 4k proberen te spelen, met een pc van 1400 euro en 1080p is er nog net 40 fps uit te halen, dat vind ik echt onacceptabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

iantje31 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:23:
[...]

Geloof me, er wordt niet geklaagd door mensen die op 4k proberen te spelen, met een pc van 1400 euro en 1080p is er nog net 40 fps uit te halen, dat vind ik echt onacceptabel
Ik heb er geen last van.. ja, mijn pc is splinternieuw en nog ietsje duurder, maar draai stabiel 70 FPS met in de goeie 40 speeluren 3 crashes, waarvan 2 direct een kwartier na release..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Silasje schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 19:13:
[...]

Ik heb er geen last van.. ja, mijn pc is splinternieuw en nog ietsje duurder, maar draai stabiel 70 FPS met in de goeie 40 speeluren 3 crashes, waarvan 2 direct een kwartier na release..
hier net zo, fullhd, medium verder en lock op 30fps. Sinds de update loopt dat echt soepel op mijn 5 jaar oude medium gaming pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
Ik heb zelf een i5 4460, 16 gb ram en een 970 en meer dan 40 fps is nauwelijks mogelijk bij mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
patrickkoning schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:25:
Ook ik heb mezelf aangemeld bij de GoT, te vinden onder de naam Pretpik. Korte samenvatting wat ik tot nu toe van de game vind:

+ Graphics zijn mooi, erg gedetailleerd
+ Ruime keuze aan auto's, niet alleen Japanse hokken zoals bijvooorbeeld bij GT
+ Leuke en ruime keuze aan circuits

- Vele crashes op de PC (voelt niet aan als final)
- Auction house werkt niet erg intuitief. Stel iemand bied hoger en je wilt niet hoger bieden moet je wachten tot de veiling is afgelopen om je geld weer op te eisen.

Online aspecten nog niet echt uitgeprobeerd, maar daar kom ik aankomend weekend wel aan toe.
Auction House is inderdaad wat vervelend, maar snap wel dat je credits gelocked worden tot de veiling over is. Wel had ik liever gezien dat de credits dan automatisch terug gestort zou worden ipv alle bids af gaan...

Na paar keer lucky wat HE cars op de kop getikt voor 200-244k en doorverkopen voor veel meer heb ik mezelf een Mclaren P1 cadeau gedaan. Mijn eerste aankoop van boven de 1 miljoen credits _/-\o_ . Ergens hoop ik dat in de toekomst nog een GTR of LM variant mag komen, blijft qua looks toch wel 1 van mijn favoriete autos van dit moment.

Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh3&id=4530242&full=true

Verder mijn HE collectie uitgebreid met:

2014 Lamborghini Huracan LP 610-4 Horizon Edition (Available) – Skills Boost
Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh3&id=4403460&full=true

1969 Ford Mustang Boss 302 Horizon Edition (Available) – XP Boost
1969 Chevrolet Camaro Super Sport Coupe Horizon Edition (Available) – Skills Boost
2008 Dodge Viper SRT10 ACR Horizon Edition (Available) – Credits Boost
2013 Subaru BRZ Horizon Edition (Available) – XP Boost
2012 Nissan GT-R Black Edition (R35) Horizon Edition (Available) – Skills Boost
2017 Ford Focus RS Horizon Edition (Available) – Drift Skills Boost

Uiteraard had ik de volgende HE cars al:

1997 BMW M3 (E36) Horizon Edition (Available) – Drift Skills Boost
2014 BMW M4 Coupe Horizon Edition (Available) – Skills Boost
2017 Ford GT Horizon Edition (Available) – Credits Boost
2016 Jaguar F-TYPE Project 7 Horizon Edition (Available) - XP Boost

Allemaal via de auction house goedkoop op de kop getikt en soms meerdere tegelijk en weer doorverkocht om weer nieuwe autos van te kopen.

Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh3&id=4542642&full=true

Momenteel ook mijn 2017 GT tijdelijk ingewisseld als keuze voor de Goliath race voor de 2008 Dodge Viper SRT ACR HE, dit is echt een geweldige wagen voor de snelle bochten in dit circuit met de juiste tune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:36

SomerenV

It's something!

iantje31 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 20:30:
Ik heb zelf een i5 4460, 16 gb ram en een 970 en meer dan 40 fps is nauwelijks mogelijk bij mij
Het stomme bij mij is (i5 2500 @ 4.2GHz, 24GB en een 1060 6GB) dat wanneer ik hem op Ultra zet, met de cap op 60, dat het beter draait omdat de framedrops dan minder groot zijn dan op high :+

Op Ultra zit ik zo tussen de 40 en 50. Op high meestal op 60 maar af en toe gaat ie even naar de 40 toe en dat merk je verdomd goed :'( Optimalisatie van deze game is echt compleet bagger. Het zou niet moeten kunnen dat je in het ene gedeelte strak op de 60fps zit (of hoger) maar dat je in een ander gedeelte opeens 20+ fps inlevert.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
SomerenV schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:43:
[...]

Het stomme bij mij is (i5 2500 @ 4.2GHz, 24GB en een 1060 6GB) dat wanneer ik hem op Ultra zet, met de cap op 60, dat het beter draait omdat de framedrops dan minder groot zijn dan op high :+

Op Ultra zit ik zo tussen de 40 en 50. Op high meestal op 60 maar af en toe gaat ie even naar de 40 toe en dat merk je verdomd goed :'( Optimalisatie van deze game is echt compleet bagger. Het zou niet moeten kunnen dat je in het ene gedeelte strak op de 60fps zit (of hoger) maar dat je in een ander gedeelte opeens 20+ fps inlevert.
Dit heb ik dus ook, maar het rare is, dat ik net een framerate van rond de 60 fps kreeg, maar het totaal niet aanvoelde als 60 fps, constant stotterde het beeld, terwijl de fps counter niet omlaag ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 15:32

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik merk sinds de patch dat framerate niet meer het ergste probleem is, maar alle "haperingen" en korte "freeze" ingame... behoorlijk onspeelbaar geworden meeste keren... Met Microsoft chat gesproken die noemde dat er binnen een week een update zou komen om de performance te verbeteren...

Als dit niet zo zou zijn dan moest ik maar weer contact opnemen... Eerste keer dat ik een dure versie koop heb je dit... :X

Edit: Zoals iantje hierboven mij noemt; fps zit gewoon goed maar toch voelt het aan alsof je op 10-15 fps speelt...

[ Voor 12% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 07-10-2016 22:55 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Mother_Goozz schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:54:
Ik merk sinds de patch dat framerate niet meer het ergste probleem is, maar alle "haperingen" en korte "freeze" ingame... behoorlijk onspeelbaar geworden meeste keren... Met Microsoft chat gesproken die noemde dat er binnen een week een update zou komen om de performance te verbeteren...

Als dit niet zo zou zijn dan moest ik maar weer contact opnemen... Eerste keer dat ik een dure versie koop heb je dit... :X

Edit: Zoals iantje hierboven mij noemt; fps zit gewoon goed maar toch voelt het aan alsof je op 10-15 fps speelt...
Dat is volgens mij microstutter en daar wordt echt enorm veel over geklaagd (niet alleen bij deze game overigens). Zelf gelukkig geen last van, maar van dat soort problemen word je echt helemaal gek.

Net voor het eerst de photomodus uitgeprobeerd met de settings op Ultra en.... _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EQELIC5.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zTgwrEW.jpg

Het is wel een flink gekut om de plaatjes op je PC te krijgen en ik snap niet dat ik het niet direct vanuit de game op kan slaan als PNG ofzo. Maar hey, het ziet er wel bruut uit! :D

Trouwens iemand enig idee of de onderstaande wagen in Horizon zit? Kan 'm zo niet vinden :\

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UTSnHyy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:05

Entity

9000rpm

Dat is een Mazda RX-7, dacht dat die wel in de game zou zitten maar kan hem niet vinden in autoshow of auction house...

Edit: die kun je blijkbaar winnen met de street races...

[ Voor 20% gewijzigd door Entity op 08-10-2016 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
SomerenV schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 02:34:
[...]

Het is wel een flink gekut om de plaatjes op je PC te krijgen en ik snap niet dat ik het niet direct vanuit de game op kan slaan als PNG ofzo. Maar hey, het ziet er wel bruut uit! :D
Je kunt ook gewoon met PRINT-SCRN een een screenshot maken van de foto, terwijl de HUD niet getoond wordt. Die ik ook en werkt prima! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:39

Hupske

AFCA

SomerenV schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 02:34:
[...]

Fijne plaatjes hoor :9

Maar wat is er voor gekut aan dan? Je gebruikt de app Forza Hub en dan heb je in het menu galerij staan. klik op mijn foto's en je krijgt bij elke foto een mooie download knop. Dat valt toch wel mee aan gekut?

Gisteren samen met mijn broer even in co-op aan de gang geweest en op enkele drift zones een record neer gezet. Ben benieuwd wanneer iemand uit de Tweakers crew dat gaat verbreken :+
Dat zijn de volgende drift zones:
Byron Suburbs - Mountain view - Hillside - Farmside - double hairspin

[ Voor 20% gewijzigd door Hupske op 08-10-2016 12:09 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

hupske schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 11:38:
[...]

Fijne plaatjes hoor :9

Maar wat is er voor gekut aan dan? Je gebruikt de app Forza Hub en dan heb je in het menu galerij staan. klik op mijn foto's en je krijgt bij elke foto een mooie download knop. Dat valt toch wel mee aan gekut?
Je maakt een foto, die moet je opslaan, vervolgens moet je die sharen, daarna moet je naar de Forza Hub, naar die foto gaan en die foto weer opslaan op je PC. Waarom niet gewoon direct vanuit de fotomodus op kunnen slaan op je PC? Dat dat op consoles wat zinloos is kan ik begrijpen, maar op een PC is het nogal omslachtig zoals het nu gaat.

Overigens was m'n derde plaatje geen echte foto maar ook een screenshot uit Forza :D Ongelooflijk wat voor realistische plaatjes je uit die game kunt toveren _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door SomerenV op 08-10-2016 12:21 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 33 Laatste