Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
GT: drdreey1976
Cu on track!
Top update
Echt niet normaal dit, net of er een magneet links en rechts zit en je moet een andere magneet in het midden zien te houden met een draadje.
Edit: Oplossing gevonden!
Er is een nieuwe optie "Inverted Force Feedback"
Die stond standaard aan, dus mocht je hetzelfde probleem hebben, die optie uitzetten (Onder Controller - Wheel - Advanced)
[ Voor 54% gewijzigd door Bron op 04-10-2016 21:54 ]
Dan is je Windows niet up to dateSideSwipe schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:16:
Hier probeert de update weer 49GB te downloaden
Hier heeft de update overigens niet veel uitgehaald. Ik lijk nu iets minder last te hebben van framedrops, maar ze zijn er nog steeds. Upgraden van de wagen is ook nog steeds huilen met de pet op.
Maar... een zwaar opgefokte Jeep Renegade is echt geweldig om mee te rijden
Bij mij wou hij dat ook doen, spel nog een keer opgestart, die moest weer gesloten worden voor de update, op updaten geklikt en hij deed het:)SideSwipe schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:16:
Hier probeert de update weer 49GB te downloaden
Ben ook lid van de GoT club op pc: Poesmij
Heb de grafische instellingen op standaard high staan, 1920x1200. Blijft stabiel op de 60, met heel soms een drop naar de 50. Verder gelukkig nergens last van:).
[ Voor 18% gewijzigd door Poesmij op 04-10-2016 21:35 ]
PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i
Heb nu de framerate maar vastgezet op 60FPS (zonder V-sync en met frame smoothing), want dan is het spel wel te spelen zonder problemen. Ach, het is iets.Gundogan schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:50:
[...]
Zelfde hier. Minder gestotter zonder de CPU fixes op unlocked framerates, maar nog steeds aanwezig en juist meer gestotter dan voorheen met de CPU fixes toegepast.
By the way, begin de 'Photo Mode' nu toch echt wel een beetje onder de knie te krijgen.

Mijn nieuwe aanwinst, met dank aan een spin, de Ferrari 599 GTO (2010).
Hij wordt nu wel herkend als G27, maar daar is het dan dus ook wel mee gezegd. Er zit geen verschil tussen de niet herkende G27 en de wel herkende G27.
Als iemand dus goede settings heeft voor mij, dan hoor ik het graag!
[ Voor 48% gewijzigd door Hupske op 04-10-2016 23:07 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Gamertag: timmie271
There's no school like the old school and i'm the headmaster

e1ndbaas schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 23:18:
Hoe spelen jullie? Het liefst speel ik met alle assists off, maar ik heb het idee dat ik dan niet mee kan komen met de rest (Die waarsch wel assists aan hebben staan.)

Na paar dagen ziek te zijn geweest heb ik misschien wel weer puf om zo mee te doen,je ziet me wel verschijnen (of niet)timmie271 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:46:
Is er hier nog een gek die morgenochtend 9 uur online is en mee wil doen met championships rijden? Zijn al met 3 man een 4e is altijd leuk er bij
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Zijn vast nog wel es onlineUberdude schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 23:00:
Moet helaas werken, anders had ik mee gedaan
Zeker omdat ik alle exhibitions nog een keer moet afrijden.....
Zien je wel verschijnen als je komtzoepersooi schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 06:42:
[...]
Na paar dagen ziek te zijn geweest heb ik misschien wel weer puf om zo mee te doen,je ziet me wel verschijnen (of niet)
En anders beterschap.
Yonix schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:17:
[...]
Heb nu de framerate maar vastgezet op 60FPS (zonder V-sync en met frame smoothing), want dan is het spel wel te spelen zonder problemen. Ach, het is iets.![]()
By the way, begin de 'Photo Mode' nu toch echt wel een beetje onder de knie te krijgen.![]()
[afbeelding]
Mijn nieuwe aanwinst, met dank aan een spin, de Ferrari 599 GTO (2010).![]()
wijzig je nog wat instellingen bij fotos maken? ik zoek een leuk plekkie, een angle. en klik... meer niet:X
[ Voor 8% gewijzigd door mfneed op 05-10-2016 09:14 ]
Gisteren mijn 3e festival geopend, begin het spelletje wel door te krijgen nu
Al moet ik zeggen dat offroad rijden met SUV's nog steeds lastig is; een klein beetje corrigeren tijdens een overstuurmomentje en je swiped vanaf dat moment van links naar rechts als een onbestuurbaar vrachtschip in een storm. Lastig om uit te komen.
Stability control maar aangezet, rijdt beter maar vooral op het asfalt. Op dirt weinig verschil.
AI rijdt trouwens flawless. Altijd. Regen of geen regen, dirt of asfalt.
Laat de AI nu lekker op average staan, moeilijk zat af en toe.
[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 05-10-2016 09:26 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Bij mij verloopt het vlotjes, dus ik had een prive sessies opgestart.
Vriend 1: vloog uit het spel bij opzetten van Mumble, nochtans zou de mic in privacy settings afliggen?
Vriend 2: kon zelfs niet connecten op mijn sessie, had continu een DNS error. Na z'n DNS manueel in te stellen op die van google crashte het spel continu.
Iemand suggesties om deze problemen op te lossen?
Vrij frustrerend voor zo'n duur spel.
Ik heb de AI toch al aardig wat fouten zien maken, zoals frontaal op een tegenligger klappen.dvdkiwi schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:25:
Hoe zuur is het dat wanneer je mag spinnen je tussen de 100,000cr en een Horizon Edition wagen uitkomt en je, jawel, 7,000 credits wint![]()
Gisteren mijn 3e festival geopend, begin het spelletje wel door te krijgen nu
Al moet ik zeggen dat offroad rijden met SUV's nog steeds lastig is; een klein beetje corrigeren tijdens een overstuurmomentje en je swiped vanaf dat moment van links naar rechts als een onbestuurbaar vrachtschip in een storm. Lastig om uit te komen.
Stability control maar aangezet, rijdt beter maar vooral op het asfalt. Op dirt weinig verschil.
AI rijdt trouwens flawless. Altijd. Regen of geen regen, dirt of asfalt.
Laat de AI nu lekker op average staan, moeilijk zat af en toe.
Verwijderd
Dat wel, maar zoals met erg veel spellen is de AI hier op rails gebouwd lijkt het wel. Je kan ze niet van de baan drukken, en zij jou wel. En al rem ik veel eerder voor een bocht dan glijd ik er nog uit en zij hebben nergens last van en trekken zonder glijden of wielspin weer uit de bochten. Is het nu echt zo moeilijk om de AI ook gewoon dezelfde remproblemen te geven als waar bijna alle auto's last van hebben?SomerenV schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:48:
[...]
Ik heb de AI toch al aardig wat fouten zien maken, zoals frontaal op een tegenligger klappen.
Is bij mij trouwens op Expert, maar alles er onder, zelfde probleem, ze rijden niet slechter, alleen langzamer.
Je moet zo denken, AI rijd met alle opties aan (TCS/ABS/whatever) en probeert altijd non-slippend elke bocht te pakken, reden waarom ze soms op wat 'je kan er doorheen op volgas maar is tricky' bochten flink remmen.Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:16:
[...]
Dat wel, maar zoals met erg veel spellen is de AI hier op rails gebouwd lijkt het wel. Je kan ze niet van de baan drukken, en zij jou wel. En al rem ik veel eerder voor een bocht dan glijd ik er nog uit en zij hebben nergens last van en trekken zonder glijden of wielspin weer uit de bochten. Is het nu echt zo moeilijk om de AI ook gewoon dezelfde remproblemen te geven als waar bijna alle auto's last van hebben?
Is bij mij trouwens op Expert, maar alles er onder, zelfde probleem, ze rijden niet slechter, alleen langzamer.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar dat is Racer vs Traffic. Ik zie ze niet vaak tijdens het racen fouten maken. Remfouten, verkeerd aansnijden. In gaten gaan waar uiteindelijk geen plek lijkt te zijn en andere typische race-foutjes zie je ze eigenlijk nooit maken. Dat vond ik in games als Dirt en Grid altijd zo gaaf om te zien. Dat ze er echt vol voor gingen. Nu keert het treintje toch wel wat vaak terug.SomerenV schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:48:
[...]
Ik heb de AI toch al aardig wat fouten zien maken, zoals frontaal op een tegenligger klappen.
Verwijderd
Klopt ze hebben soms rem-acties waar je van staat te kijken. Maar ik heb zelf eens geprobeert met alles aan te rijden (wat een drama was dat, je bent meer passagier dan racer), en ik kreeg het met een A800 BMW niet voor mekaar om niet te slippen bij het aanremmen. Ik heb zo een vermoeden dat er een boel in zit dat een beetje "scripted" overkomt. Dat samen met de rubberbanding maakt de AI wel erg vervelend om tegen te rijden soms.SinergyX schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:20:
[...]
Je moet zo denken, AI rijd met alle opties aan (TCS/ABS/whatever) en probeert altijd non-slippend elke bocht te pakken, reden waarom ze soms op wat 'je kan er doorheen op volgas maar is tricky' bochten flink remmen.
Maarja daar tegenover staat dan wel weer dat je elke head-to-head blind kan winnen zolang je je niet aan de wegen houd
Maar mijn grootste irritatie is nog wel al het verkeer dat altijd "spawnt" precies op de speedtrap/speedzone/driftzone of jump die je wilt maken. En als het nu gewoon verkeer was prima, maar dan heb je nog die racers er tussendoor die de boel in de war schoppen...
Verders wel een leuk spel hoor
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
Dat klinkt meer als een bug, dan een "fout".daxcy schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:28:
Nou, ik zie de AI soms echt grote fouten maken. Bijvoorbeeld tijdens een circuit race rijd er een auto tegen een huis aan. De ronde erna rijd ik er langs staat de auto er nog steeds vol in de weelspin. De ronde daarna was die weg en had ik hem niet meer gezien.
Verwijderd
Heb het ook wel eens gehad, meer een kwestie van slechte coding. De AI kent alleen maar vooruit rijden en achteruit en rustig iets ontwijken is te veel gevraagd.LOTG schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:32:
[...]
Dat klinkt meer als een bug, dan een "fout".
Sorry ik moet duidelijker zijn.LOTG schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:32:
[...]
Dat klinkt meer als een bug, dan een "fout".
Ze reden met 3 naast elkaar constant te beuken. Vervolgens staat er een huis in de bocht waar dus 1 auto tegen aan knalt. Vervolgens staat deze auto nog steeds na een ronde daar tegen dat huis aan en geeft nog steeds gas.
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
Priority tweak bedoel je mee om FH3 op low priority te zetten?Yonix schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:11:
Het ziet ernaar uit dat de update voor de PC, in mijn geval, weinig heeft gedaan. Ik heb nog steeds last van een hevig stotterend beeld met FPS op 'unlocked'. Wanneer ik de framerate lock op 60 FPS stottert het beeld minder, maar zakt de framerate sneller onder de 60. Voor nu is het nog steeds de priority tweak toepassen. Het spel is dan prima speelbaar, maar jammer dat je dan een omweg moet nemen om tot het gewenste resultaat te komen.
Ook de microfoon bug is nog steeds aanwezig, want met de microfoon aangesloten crasht het spel bij het laden van de map.
Jammer, ik had iets meer verwacht van de eerste grote update.
Update: Heb nu toch opeens last van gestotter bij een unlocked framerate i.c.m. priority tweak en dat is dus sinds de update. Lekker bezig Turn10!
Drivatars staan er in de hele forza serie er om bekend dat ze soms erg rare dingen doendaxcy schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:36:
[...]
Sorry ik moet duidelijker zijn.
Ze reden met 3 naast elkaar constant te beuken. Vervolgens staat er een huis in de bocht waar dus 1 auto tegen aan knalt. Vervolgens staat deze auto nog steeds na een ronde daar tegen dat huis aan en geeft nog steeds gas.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Start een prive freeroam sessie, dat helpt. Er zijn geen Drivatars aanwezig dan, enkel "normaal" verkeer. Helpt enorm met de verschillende PR stunts.Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:26:
[...]
Maar mijn grootste irritatie is nog wel al het verkeer dat altijd "spawnt" precies op de speedtrap/speedzone/driftzone of jump die je wilt maken. En als het nu gewoon verkeer was prima, maar dan heb je nog die racers er tussendoor die de boel in de war schoppen...
Verders wel een leuk spel hoor
HeldBelsameth schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:49:
[...]
Start een prive freeroam sessie, dat helpt. Er zijn geen Drivatars aanwezig dan, enkel "normaal" verkeer. Helpt enorm met de verschillende PR stunts.
Verwijderd
Hmmm goed idee, thanks.Belsameth schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:49:
[...]
Start een prive freeroam sessie, dat helpt. Er zijn geen Drivatars aanwezig dan, enkel "normaal" verkeer. Helpt enorm met de verschillende PR stunts.
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Ik heb hem ook op average gezet, en nog is het vaak erg lastig. Vooral vaak dat de persoon in eerste plaats flink uitloopt, en lastig in te halen als je nog wat naar voor moet vechten.Mother_Goozz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:23:
Ben ik de enige die vind dat er iets mis is met de moeilijkheidsgraad in Horizon? Andere Forza delen speelde ik op veel hogere moeilijkheidsgraad, heb hem nu op avarage en mag blij zijn als ik eerste wordt, gaat totaal nergens over... Mag blij zijn als ik lap 2 of 3 de eerste kan inhalen.... Ik snap er niks vanNeemt de lol er ook wel vanaf omdat ik gewoon niet even "rustig" een raceje kan rijden. (tenzij je hem op n00b stand zet)
Mijn difficulty staat op above average, en heb soms erg veel moeite om eerste te worden, raar want dit was niet in horizon 2.Mother_Goozz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:23:
Ben ik de enige die vind dat er iets mis is met de moeilijkheidsgraad in Horizon? Andere Forza delen speelde ik op veel hogere moeilijkheidsgraad, heb hem nu op avarage en mag blij zijn als ik eerste wordt, gaat totaal nergens over... Mag blij zijn als ik lap 2 of 3 de eerste kan inhalen.... Ik snap er niks vanNeemt de lol er ook wel vanaf omdat ik gewoon niet even "rustig" een raceje kan rijden. (tenzij je hem op n00b stand zet)
Voor de rest heb ik nog steeds last van een haperende game na de update op pc.
Heeft iemand van jullie er ook last van dat tijdens het tunen van je auto het beeld voor een halve seconde freezed en dan het onderdeel selecteerd?
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Racestarts is meestal van wtf iedereen vliegt ervandoor. Kan amper aanklampen. Na bocht 5 beginnen ze dan lullig vroeg te remmen en hang je al eerst.
Veel hangt ook af van een goede wagen te vinden. Veel met de BMW M4 gereden in het begin. RWD vereist toch meer skills als TC enzo uitstaat.
Nu rij ik met een Lamborghini aventador 4wd getuned. Dat ding plakt op de baan en rijdt zalig.
Kmoet zeggen die buggy races zijn toch "bugged". Veel moeilijker op oneffen grond, en dat ding slingert heen en weer. En ai ondervind weinig hinder van bumpy roads. En tractie sukkel ik ook meer mee dan ai, off road dan. Moeilijkheidsgraad zet ik bij buggy races maar wat lager -.-
Ik heb een Corvette die in 1.6 seconde naar de 100 schiet en daarmee vlieg je werkelijk iedereen voorbij nog voor het eerste checkpointScifo83 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:42:
Moeilijkheidsgraad valt mee. Ik speel above average.
Racestarts is meestal van wtf iedereen vliegt ervandoor. Kan amper aanklampen.
Wrm dat iedereen ABS uitzet snap ik niet. Is toch standaard in elke hedendaagse auto? -.-
Auto schakelen staat bij mij ook aan. Soms wel vervelend als je bergop in een verkeerde gear zit maar algemeen haal ik er wel fun uit en belemmert het me niet zo veel. Vond ook geen goede setting op controller voor manueel.
[ Voor 32% gewijzigd door Scifo83 op 05-10-2016 12:01 ]
Ook met TC moet je nog aardig oppassen af en toe met RWD cars. Het helpt maar is geen magie.Scifo83 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:56:
TC uit is veel leukervereist bv bij BMW ook meer gecontroleerd gas geven met de triggers uit trage bochten. En valt best mee eens onder de knie.
Wrm dat iedereen ABS uitzet snap ik niet. Is toch standaard in elke hedendaagse auto? -.-
Ik weet niet hoe het zit met FH3, ik heb het meteen uit gezet, maar in FH2 en FM5/6 maakte ABS het remmen aardig lastiger en de auto regelmatig onbestuurbaar. Gewoon zelf doseren werkt een stuk beter. Tevens meer credits \m/
ABS uit is veel leuker. Vereist bij alle auto ook meer gecontroleerd remmen. En valt best mee eens onder de knie.Scifo83 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:56:
TC uit is veel leukervereist bv bij BMW ook meer gecontroleerd gas geven met de triggers uit trage bochten. En valt best mee eens onder de knie.
^Heel flauw van mij dit, maar het is net wat moeilijker rijden en dat kan je leuk vinden.
Persoonlijk heb ik ABS en TC aan staan. Net wat makkelijker optrekken met een 1100 pk GT-R
XBL: DonFrans
Hehe touchéFrans92 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:00:
[...]
ABS uit is veel leuker. Vereist bij alle auto ook meer gecontroleerd remmen. En valt best mee eens onder de knie.
^Heel flauw van mij dit, maar het is net wat moeilijker rijden en dat kan je leuk vinden.
Persoonlijk heb ik ABS en TC aan staan. Net wat makkelijker optrekken met een 1100 pk GT-R
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Ze worden toch gewoon grijs nadat je ze gedaan hebt?iantje31 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:07:
EVen een vraagje, worden jullie af en toe ook niet helemaal gek van het aantal evenementen dat op je map staat. Ik kom er soms helemaal niet met uit wat ik wel heb gedaan en wat niet
Steam: Lucky Luuk
Upgrades/tuning maakt ook veel uit. Heb op de FJ40 de versnellingsbak geoptimaliseerd (maar hou de auto op max. 500 qua class) en de AI weet er gewoon geen raad mee, zelfs niet op Unbeatable.SomerenV schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:52:
[...]
Ik heb een Corvette die in 1.6 seconde naar de 100 schiet en daarmee vlieg je werkelijk iedereen voorbij nog voor het eerste checkpointMaar met de difficulty op above average is het een leuke uitdaging. Op average is het echt veel te makkelijk. Heb van alle assists alleen traction control en automatisch schakelen aan staan
Verwijderd
Niet helemaal, ze worden pas grijs als je geen exhibitions EN championships meer hebt waar die race in zit.Lucky_Luuk schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:19:
[...]
Ze worden toch gewoon grijs nadat je ze gedaan hebt?
Je hebt bijvoorbeeld races die 1 exhibition (altijd) en meerdere championships hebben (meerdere klasses van auto's). Nadeel is wel dat je niet kan zien welke championships er allemaal beschikbaar zijn, dus welke klasses. En ander nadeel is dat als je een zone nog niet op LVL 5 hebt dat er een race daar kan zijn die je eerst moet unlocken voordat een race in een andere zone beschikbaar word voor een championship.
Precies, daar erger ik me af en toe een beetje aanVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:25:
[...]
Niet helemaal, ze worden pas grijs als je geen exhibitions EN championships meer hebt waar die race in zit.
Je hebt bijvoorbeeld races die 1 exhibition (altijd) en meerdere championships hebben (meerdere klasses van auto's). Nadeel is wel dat je niet kan zien welke championships er allemaal beschikbaar zijn, dus welke klasses. En ander nadeel is dat als je een zone nog niet op LVL 5 hebt dat er een race daar kan zijn die je eerst moet unlocken voordat een race in een andere zone beschikbaar word voor een championship.
Op pc heb ik dit probleem ook continue, bij het tunen freezed het beeld om de seconde een seconde lang, erg frustrerend.iantje31 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:41:
[...]
Mijn difficulty staat op above average, en heb soms erg veel moeite om eerste te worden, raar want dit was niet in horizon 2.
Voor de rest heb ik nog steeds last van een haperende game na de update op pc.
Heeft iemand van jullie er ook last van dat tijdens het tunen van je auto het beeld voor een halve seconde freezed en dan het onderdeel selecteerd?
Tunen snap ik verder ook nog weinig van, heb een dikke Lambo Aventador SV, maar kan weinig
tot niks onder de motorkap of wat dan ook aanpassen, en kan ook bij geen enkele auto de achterkant bijvoorbeeld aanpassen.
Ook online kan ik mijn lambo's die ik heb niet gebruiken, terwijl ik anderen altijd de snelste auto's etc zie gebruiken, dus tips en alles is welkom
Probeer eens een spoiler te plaatsen die 'adjustable' is, dan kun je wel de achterkant aanpassen.HWSHHZ schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:43:
[...]
Op pc heb ik dit probleem ook continue, bij het tunen freezed het beeld om de seconde een seconde lang, erg frustrerend.
Tunen snap ik verder ook nog weinig van, heb een dikke Lambo Aventador SV, maar kan weinig
tot niks onder de motorkap of wat dan ook aanpassen, en kan ook bij geen enkele auto de achterkant bijvoorbeeld aanpassen.
Ook online kan ik mijn lambo's die ik heb niet gebruiken, terwijl ik anderen altijd de snelste auto's etc zie gebruiken, dus tips en alles is welkom
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Daarnet even buiten gelaten op het vliegveld om ermee te spelen.
[YouTube: https://youtu.be/OW8v2KTQivI]
Precies.mfreriks schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:39:
[...]
Priority tweak bedoel je mee om FH3 op low priority te zetten?
Dit zijn de instellingen die ik gisteravond heb gebruikt bij het schieten van een foto van de Ferrari 599 GTO:mfreriks schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:14:
[...]
![]()
wijzig je nog wat instellingen bij fotos maken? ik zoek een leuk plekkie, een angle. en klik... meer niet:X

In Motorsport kon je sneller remmen door ABS uit te zetten. Goed doseren en aan je rumble voelen waar de grens ligt voor je wielen blokkeren en je remt sneller dan vol remmen met ABS aan.Scifo83 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:06:
[...]
Hehe touchémaar toch voorwielen die locken bij hevig remmen waardoor je in het decor vliegt vind ik niet zo leuk
Dit scheelde mij bij het zetten van snelle rondes soms wel een seconde of meer
Vanavond ook eens proberen. Ik word ook gek van die Drivatars in driftzones...Belsameth schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:49:
[...]
Over driften gesproken, ben gister ook weer een paar uur bezig geweest. Heb alleen moeite lange slides te maken. Ik verlies te snel de controle waardoor ik alle kanten opvlieg. Tips zijn dus welkom.
Lijkt me gaaf te kunnen wat die gast in onderstaand filmpje kan (vanaf min. 13).
Ben zelf nog opzoek naar een 2500KG + wagen voor een 3sterren drift... gister een uur bezig geweest... kreeg het niet voor mekaar.. telkens 5k punten te kortsuperbassie schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:29:
[...]
Vanavond ook eens proberen. Ik word ook gek van die Drivatars in driftzones...
Over driften gesproken, ben gister ook weer een paar uur bezig geweest. Heb alleen moeite lange slides te maken. Ik verlies te snel de controle waardoor ik alle kanten opvlieg. Tips zijn dus welkom.
Lijkt me gaaf te kunnen wat die gast in onderstaand filmpje kan (vanaf min. 13).![]()
[video]
Zou graag samen met m'n zoon wat online knallen ^^
[ Voor 19% gewijzigd door Homme op 05-10-2016 14:42 . Reden: Info ivm patch erbij gezet ]
Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf
Haha nice, ik heb een B klasse met een top van 480km/u, die zit met 1.3 sec op de 100 xdSomerenV schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:52:
[...]
Ik heb een Corvette die in 1.6 seconde naar de 100 schiet en daarmee vlieg je werkelijk iedereen voorbij nog voor het eerste checkpointMaar met de difficulty op above average is het een leuke uitdaging. Op average is het echt veel te makkelijk. Heb van alle assists alleen traction control en automatisch schakelen aan staan
Moet ik alleen geen circuit mee doen, ik zal elke check missen.. Ik gebruik hem dan ook alleen als we auto's gaan testen op de drag baan (vliegveld). Enige nadeel, er gaat veel tijd in zitten.. Perfecte auto zoeken, perfecte upgrades en daarna nog perfect zien te fine tunen. Dan testen tegen een kennis en erachter komen dat het bagger is, en weer opnieuw xd.. Doen al 3 dagen niks anders meer dan dit.. Wel leuk uiteraard. Zo is mijn ''perfecte'' B klasse al zo goed als klaar, zo ook de C klasse.. Nu nog een S1 en S2..
Holy shit, welke wagen is dat?LopendeVogel schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:46:
[...]
Haha nice, ik heb een B klasse met een top van 480km/u, die zit met 1.3 sec op de 100 xd
Moet ik alleen geen circuit mee doen, ik zal elke check missen.. Ik gebruik hem dan ook alleen als we auto's gaan testen op de drag baan (vliegveld). Enige nadeel, er gaat veel tijd in zitten.. Perfecte auto zoeken, perfecte upgrades en daarna nog perfect zien te fine tunen. Dan testen tegen een kennis en erachter komen dat het bagger is, en weer opnieuw xd.. Doen al 3 dagen niks anders meer dan dit.. Wel leuk uiteraard. Zo is mijn ''perfecte'' B klasse al zo goed als klaar, zo ook de C klasse.. Nu nog een S1 en S2..
Tip?superbassie schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:29:
[...]
Lijkt me gaaf te kunnen wat die gast in onderstaand filmpje kan (vanaf min. 13).![]()
[video]
BMW M3 (met drift bonus, wel handig) uit volgens mij '97, achterwiel aangedreven laten, tractie control uit, handschakelen en bijv in de 3 blijven knallen. Dan uiteraard de nodige upgrades en hem proberen op A te laten staan.
Als ik wil eindig ik de gehele race met 1 drift.. Krijg ik alleen RSI klauwen van dus dat doen we maar niet.
Het wegvliegen ligt ook echt aan de auto, als ik een Ferarri oid pak dan is het alleen maar rondjes spinnen... De BMW M3 is lekker zwaar, achterwiel aandrijving, flink wat power. Dan kan je ook (in principe niet nodig) de bandenspanning aanpassen voor iets meer of minder grip.
Die gebruikt mijn kennis, cabrio'tje (dacht ik), hij vond die in H2 het beste... Wij zijn flink aan elkaar gewaagd, ligt eraan wie er beter schakelt. Ik gebruik een Ferrari, soortgelijk model. Maar... was het vliegveld langer vloog ik hem voorbij, hij knalt in de 5e versnelling, ik finish in de 4e versnelling (van de 6). Met de finish is het elke keer circa 0.2 - 0.05 sec verschil, ene keer hij, andere keer ik. In de eerste versnelling trekt die door tot de 180, maar verliest snelheid ''opbouw'' rond de circa 160, rond dat moment moet ik dus perfect schakelen wat niet altijd even goed gaat xdSomerenV schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:52:
[...]
Holy shit, welke wagen is dat?Die classic Jaguar?
Tip om te beginnen voor drag: een oude, lichte auto pakken, die tunen.
[ Voor 36% gewijzigd door LopendeVogel op 05-10-2016 14:58 ]
EDIT:
Voor diegene waar ik nog wel eens een party mee join... ik zit tijdelijk op een andere locatie, dus NAT settings zullen wel niet goed staan... kan zijn dat het goed gaat, kan zijn dat het fout gaat
EDIT 2: die 3wieler... is dat een barnfind?
[ Voor 47% gewijzigd door mfneed op 05-10-2016 15:23 ]
Alle performance upgrades er in en converteren naar AWD. Beetje handrem om een drift te starten en gaan zonder enige verdere vorm van tuning!
Tell me more:P Welke auto gebruik je?LopendeVogel schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:46:
[...]
Haha nice, ik heb een B klasse met een top van 480km/u, die zit met 1.3 sec op de 100 xd
Uplay: Red--Death
Verwijderd
dat lijkt me sterk, om clubs te joinen moet je een specifiek festival naar 3 upgraden, dus als je alles op 5 hebt mis je iets... wel xbox gold?Jaguar645 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:28:
Meh beetje jammer nog steeds... Patch gehad dacht eens kijken of ik club al mocht joinen maar nog steeds nietondertussen wel alles naar lvl 5 geupgrade!
Yup tot ergens half 2019Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:30:
[...]
dat lijkt me sterk, om clubs te joinen moet je een specifiek festival naar 3 upgraden, dus als je alles op 5 hebt mis je iets... wel xbox gold?
ik heb echt alles al doorgelopen maar geen idee waar het aan zou kunnen liggen ook
Mijn blueprint Goliath is een "Anything Goes" 4-ronde race. In ronde twee zet ik regelmatig het hele veld op een ronde achterstand (highly skilled AI) maar altijd zodra je in de buurt komt van een groep AI racen ze opeens een stuk harder. Alsof je een magneet achterop je auto hebt om ze mee te trekken, en voorop eentje om ze voor je uit te duwen. Je ziet ook leuke dingen in zo'n Goliath race. AI die tegen een boom geparkeerd staat en er niet weg komt, AI die onderaan die jump naar het strand aan het einde van de ronde ergens bovenop zo'n rots vast zitten.
Het is mij nu al wel een paar keer overkomen dat je de AI compleet weg aan het rijden bent, maar aan het einde van de race komen ze opeens weer magisch op je hielen en in sommige gevallen rammen ze je gewoon van de weg. Dan voel je je wel even kut, want je hebt niet een race verloren, er wordt een race van je afgepakt door luie programmeurs die geen fatsoenlijke AI in elkaar kunnen zetten.
Absoluut het zwakste punt in het spel.
Voor wat betreft de AI is mij inderdaad ook opgevallen
15" rMBP (late 2013) i7 2.6Ghz GT 750M, 15" MBP (mid 2009) C2D 2.66Ghz
Ja de Reliant Supervan is een idd een barnfind.EDIT 2: die 3wieler... is dat een barnfind?
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Verwijderd
Play single player and unlock the 3rd Horizon Festival in the outback, then upgrade it to level 2 by racing there. It will also depend on if you pick the city or the outback first. Either way, you unlock CLUBS by playing single player and leveling up your HORIZON festivals by racing.Jaguar645 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:31:
[...]
Yup tot ergens half 2019
ik heb echt alles al doorgelopen maar geen idee waar het aan zou kunnen liggen ook
Thanks to the guy of video.
Source: http://forums.forzamotors...ow-do-i-unlock-Clubs.aspx
Thanks! Toevallig heb ik de M3 '97 HE dus straks eens proberen.LopendeVogel schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:52:
[...]
Tip?
BMW M3 (met drift bonus, wel handig) uit volgens mij '97, achterwiel aangedreven laten, tractie control uit, handschakelen en bijv in de 3 blijven knallen. Dan uiteraard de nodige upgrades en hem proberen op A te laten staan.
Als ik wil eindig ik de gehele race met 1 drift.. Krijg ik alleen RSI klauwen van dus dat doen we maar niet.
Het wegvliegen ligt ook echt aan de auto, als ik een Ferarri oid pak dan is het alleen maar rondjes spinnen... De BMW M3 is lekker zwaar, achterwiel aandrijving, flink wat power. Dan kan je ook (in principe niet nodig) de bandenspanning aanpassen voor iets meer of minder grip.
Thnx, zal vanavond eens proberen, wel vaag overigens dat dat niet anders kan. Heb je nog enige tips of ideeën hoe het bijvoorbeeld komt dat k niet met mn lambos kan scheuren online? En hoe het upgraden in zn werk gaat? Ik heb nu nog heel veel vakjes vrij bij elke auto die k wil tunen...Jer0entjeh88 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:21:
[...]
Probeer eens een spoiler te plaatsen die 'adjustable' is, dan kun je wel de achterkant aanpassen.
Mn eerste forza game dus idd tis voor mij allemaal wennen
Staat een goede guide op TrueAchievements. Je moet de Ford Raptor F150 hebben en dan de tune van ene "v SATAN x" downloaden, die de naam van de achievement heeft (Throw Your Weight Around). Daarmee heb ik hem in 1 poging gehaald terwijl ik daarvoor ook een paar uur geprobeerd had.mfreriks schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:36:
[...]
Ben zelf nog opzoek naar een 2500KG + wagen voor een 3sterren drift... gister een uur bezig geweest... kreeg het niet voor mekaar.. telkens 5k punten te kort
Bedoel je dat de auto nu wazig wordt of dat de achtergrond wazig wordt?mfreriks schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:17:
Is er eigenlijk een mogelijkheid om op snelheid een foto te maken in fotomodus die niet wazig wordt van de "snelheidsstrepen" die fotomodus dan maakt?
Als de auto wazig is: scherp stellen op de auto.
Als de achtergrond wazig is: sluitertijd(shutter) aanpassen, maar dan raak je dus ook de snelheid in je foto kwijt en kun je net zo goed een foto van een stilstaande auto nemen
Het updaten van de Forza Rewards werkt traditiegetrouw belabberd, zeker na een nieuwe release is dit het geval.Yonix schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:31:
Ik heb twee vragen waar jullie misschien wel een antwoord op hebben.![]()
1) Waarom zie ik in het veilinghuis alleen maar de Lamborghini Urus voorbijkomen?
[afbeelding]
2) Hoe komt het dat Forza Hub mijn voortgang in Forza Horizon 3 niet meer registreert en mij de nodige beloningen onthoudt?
Maar geen nood, uiteindelijk zijn ze weer up to date, alleen blijft de grote vraag natuurlijk: Wanneer?
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Spelen met focus en aperture doet ook leuke dingen, jammer dat ik nergens m'n FM5 screenshots meer kan vinden, daar zat er eentje tussen die toen nog 1 of andere prijs had gewonnen, de ander was in die weekly foto's gekomen.Richard117 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:34:
[...]
Bedoel je dat de auto nu wazig wordt of dat de achtergrond wazig wordt?
Als de auto wazig is: scherp stellen op de auto.
Als de achtergrond wazig is: sluitertijd(shutter) aanpassen, maar dan raak je dus ook de snelheid in je foto kwijt en kun je net zo goed een foto van een stilstaande auto nemen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vanochtend / middag lang gespeeld met enkele tweakers. Uiteindelijk ook drift zones gaan doen. Belachelijk lekkere wagen / set up gevonden. Konden ze stuk voor stuk afstrepen.superbassie schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:29:
[...]
[video]
Toyota Celica GT uit 1979 (of 1976). Tune er op zetten van ene Don Joewong Song. C600, drift als een gek maar vooral ook gemakkelijk hanteerbaar
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
EDIT: Never mind, dit lag aan mijn gpu die op een of andere manier niet hoger kwam dan 540 mhz
[ Voor 36% gewijzigd door iantje31 op 05-10-2016 18:41 ]
Dat is m.superbassie schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:49:
[...]
Thanks! Toevallig heb ik de M3 '97 HE dus straks eens proberen.
Perfecte drift auto
Nice, ook die zal ik proberen.Mu.siQ schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 17:17:
[...]
Vanochtend / middag lang gespeeld met enkele tweakers. Uiteindelijk ook drift zones gaan doen. Belachelijk lekkere wagen / set up gevonden. Konden ze stuk voor stuk afstrepen.
Toyota Celica GT uit 1979 (of 1976). Tune er op zetten van ene Don Joewong Song. C600, drift als een gek maar vooral ook gemakkelijk hanteerbaar
Toevallig op aanbevolen geklikt? Zo ja, dan krijg je alleen maar de Urus. Je moet op alles klikken van de auctionhouseYonix schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:31:
Ik heb twee vragen waar jullie misschien wel een antwoord op hebben.![]()
1) Waarom zie ik in het veilinghuis alleen maar de Lamborghini Urus voorbijkomen?
Hier loopt ie achter op dagen miles en bucketlists. verder loopt het wel goed of staat het al op max2) Hoe komt het dat Forza Hub mijn voortgang in Forza Horizon 3 niet meer registreert en mij de nodige beloningen onthoudt?
o en is die ... van een Anna uit te zetten? stront vervelend word je er van:P
[ Voor 48% gewijzigd door mfneed op 05-10-2016 20:16 ]
Hoe doe ik dat? Via de search in het veilinghuis? Daar staat alles op 'any'. Het gaat mij hier specifiek om de 'Elite Designs'. Ik krijg daar alleen maar de Urus te zien. Weet sowieso niet wat precies het nut is van die 'Elite Designs'.timmie271 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 19:05:
[...]
Toevallig op aanbevolen geklikt? Zo ja, dan krijg je alleen maar de Urus. Je moet op alles klikken van de auctionhouse
Trouwens, bij mij wordt niet altijd de juiste Club-tier getoond in het menu. Pas bij het verversen springt hij naar de huidige tier. Echter, bij opnieuw starten staat hij weer terug op de oude tier.
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
Heb een golith race gedaan (rondje om de map) op Difficulty Inexperienced (facepalm) eerste 3 minuten ging prima, lag enorm ver voor. Zie ik in 1 keer dat er iemand enorm hard in aan het lopen is, en ja hoor nummer 2 zou me zo voorbij scheuren als ik hem niet tegen zou houden.
Kan iemand mij uitleggen WT* er mis is? Zelfde auto met minder HP en 10 minuten lang moeten blocken om te kunnen winnen op INEXPERIENCED for crying out loud!!

Ik wil echt niet zeuren lieve mensen sorry, maar dit is toch niet leuk meer

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
De AI is gewoon lachwekkend slecht, ik heb vaak dat ik bij de startlijn iedereen in haal en dan vervolgens met volgas in de 2e bocht word ingehaald door een veel slechtere auto dan mij die dan vervolgens 50 meter voorsprong op mij heeftMother_Goozz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:10:
Ik snap het echt niet meer...
Heb een golith race gedaan (rondje om de map) op Difficulty Inexperienced (facepalm) eerste 3 minuten ging prima, lag enorm ver voor. Zie ik in 1 keer dat er iemand enorm hard in aan het lopen is, en ja hoor nummer 2 zou me zo voorbij scheuren als ik hem niet tegen zou houden.
Kan iemand mij uitleggen WT* er mis is? Zelfde auto met minder HP en 10 minuten lang moeten blocken om te kunnen winnen op INEXPERIENCED for crying out loud!!
Verwijderd
Tune je auto fatsoenlijkUberdude schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:16:
[...]
De AI is gewoon lachwekkend slecht, ik heb vaak dat ik bij de startlijn iedereen in haal en dan vervolgens met volgas in de 2e bocht word ingehaald door een veel slechtere auto dan mij die dan vervolgens 50 meter voorsprong op mij heeft
Om je pijn te verzachten, ik heb hetzelfde rondje gereden op Unbeatable en hierbij gebeurd exact hetzelfdeMother_Goozz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:10:
Ik snap het echt niet meer...
De AI is echt enorm bagger, zet hem maar eens op Goliath race met 3 of 4 rondjes, de CPU loopt vast, despawned rondje later ineens etc. Ik win dan eigenlijk altijd omdat CPU 3 t/m 12 rond rijden hebben van 30 min. de #1 is wel eens tricky maar ook deze loopt vaak vast.
Overigens is BWM M3 HE auto + drift taps wel enorm imbalanced. Ben benieuwd of ze tap drift XP gaan aanpakken...500% meer score voor iets dat je kan forceren door tegen de railing aan te grinden..brrrr.
[ Voor 3% gewijzigd door Melkaz op 05-10-2016 23:12 ]
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Uplay: Red--Death
Ik dacht je gewoon een open biedlocatie hebt waar alles staat? Kom er zelf echter bijna nooitYonix schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:28:
[...]
Hoe doe ik dat? Via de search in het veilinghuis? Daar staat alles op 'any'. Het gaat mij hier specifiek om de 'Elite Designs'. Ik krijg daar alleen maar de Urus te zien. Weet sowieso niet wat precies het nut is van die 'Elite Designs'.
Trouwens, bij mij wordt niet altijd de juiste Club-tier getoond in het menu. Pas bij het verversen springt hij naar de huidige tier. Echter, bij opnieuw starten staat hij weer terug op de oude tier.
Word je ook altijd gek van de navigatie dan?mfreriks schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:14:
Update heeft me niet veel goeds gebracht...
o en is die ... van een Anna uit te zetten? stront vervelend word je er van:P
Als het zou kunnen is het vast wel ergens onder instellingen te vinden..
Heuj na de laatste exhibition te hebben moeten doen via een nieuwe savegame de laatste chievo gehaald
(Oude save overigens ook gewoon weer terug
Haalde in 20 min 850000xp. ging van level 194 naar 234
Deed het zelf met de HE jaguar met hele korte versnellingsbak ratio en 4wd.
Dit is wel echt een glitch te noemen bijna, mensen die het een uurtje deden haalde dikke miljoenen xp, en het is freakin makkelijk.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!