Verwijderd

Haha toffe foto! Open wheel kun je denk ik wel vergeten.. pak de xbow/ ariel/ bac mono?

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Yonix schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:46:
[...]

Ik hoop iets met 'open-wheel cars' ofzo. Zou tof zijn! :9~ Door de Outback vlammen in een Formule 1 of Indy-bolide. _/-\o_

/me Yonix kijkt sowieso uit naar de Porsche-uitbreiding, want dat is toch wel zijn favoriete automerk. O+ Helaas liet die bij Forza Horizon 2 ook even op zich wachten (vier á vijf maanden!), dus ik moet me tot die tijd met het huidige aanbod aan auto's en DLC vermaken. 8)

Best leuk zo'n Audi R8 V10 Plus Coupé, maar het beest slurpt benzine. ;)
[afbeelding]
verdomme wat een fijn plaatje! ik zou eens even kijken, heb ook nog wel een goed shot gemaakt gister!!:D
http://xboxdvr.com/gamer/Neeedsz/screenshot/4902557 of : Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/33k693n.png

En hier nog 1: http://xboxdvr.com/gamer/Neeedsz/screenshot/4902570
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/15sa7nc.png

[ Voor 5% gewijzigd door mfneed op 03-10-2016 16:01 ]

Verwijderd

Op dit soort momenten baal ik dat ik op xbox speel nu haha :P 5 mio werkt niet meer!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/a5dGoEQ.jpg

• jc_hans
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-04 21:11
MasterXL6 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:55:

[...]

Net gedaan en is me gelukt, de standard editie gekocht voor een 45 Euro
De Ultimate was nog steeds 80 Euro (125.00 SGD=82.00 EUR), is met nog net te duur.
En moeilijk te kopen met gift cards want enkel 20, 50 en 100 te krijgen. Dus hoe fre dat aan 70 gekocht heeft is me toch niet heel duidelijk...

Liever 25 euro korting ipv 20 Euro.

* edit
Oh ik zie het nu pas, standard editie is het goedkoopst via de Singapore store
De ultimate editie is het goedkoopst via de hong kong store

Verdorie, oh ja, geen slechte deal gedaan...
Ik ga dit vanavond maar is proberen. Dus de store in Edge zetten op Singapore English. Gift cards kopen voor 70 SGD. Afrekenen met gift cards. En dan gewoon terug naar je originele taal versie van de store en de key activeren in de Windows Store / Xbox App onder Windows 10 ?

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-12 18:26
Irritant trouwens dat FH3 kW weergeeft in plaats van HP. Het aantal paardjes geeft mij meer indruk van de power van een auto dan kW.
Maar ik las dat dat in voorgaande Forza's ook al zo was dus dat zal wel niet veranderen.
jori040 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:40:
Wat zijn de ervaringen van mensen die deze game met stuur spelen ?
Niet super. Ook niet heel slecht maar ik mis toch wat controle en gevoel. Al een hoop settings aangepast (zowel ingame als in Logitech Profiler) maar het blijft een beetje meh...
In Apex werkt het in ieder geval beter.

Gewoon cruisen ging opzich wel maar races, zeker offroad, kon ik er niet of nauwelijks mee winnen.

Misschien dat er nog een update komt maar tot die tijd prefereer ik de controller. :)

• Richard117
  • Laatst online: 30-11 21:06
superbassie schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:15:
Irritant trouwens dat FH3 kW weergeeft in plaats van HP. Het aantal paardjes geeft mij meer indruk van de power van een auto dan kW.
Maar ik las dat dat in voorgaande Forza's ook al zo was dus dat zal wel niet veranderen.
Volgens mij heb je met Engelse eenheden wel het vermogen in HP, maar dan wordt je snelheid weer in MPH weergegeven.
Als je bij je kW 1/3e van je kW optelt kom je ongeveer op HP uit. Dan heb je een beetje een idee van het aantal paardjes.

Ik zou inderdaad ook liever zien dat je dat allemaal apart van elkaar in kan stellen :)

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Eerste DLC pakket: The smoking tyre

2016 Aston Martin Vulcan
2016 BMW M2
2016 Pagani Huayra BC
2016 Spania GTA
2010 Ford Crown Victoria Police Interceptor
1976 Jeep CJ-5 Renegade
2000 Lotus 340R

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
HWSHHZ schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:27:
[...]

Hey rustaaggghhh ik zei dat ook doordat ik daar zelf ook via verschillende sites etc al vaker games etc besteld heb, en nooit problemen mee gehad, klopt dat dat niks zegt voor deze site misschien daarin moet ik je gelijk geven
Het probleem met de sites die je accounts geven waarop het spel geïnstalleerd staat is dat de accounts best vaak worden gebanned door microsoft. Dit is bij mij al 3 keer gebeurd, dan kun je het dus vergeten bij dat soort sites

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-11 18:37

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ben ook eindelijk lid van [GoT] :D
PC MotherGooz

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Hoolz14 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:04:
Eerste DLC pakket: The smoking tyre

2016 Aston Martin Vulcan
2016 BMW M2
2016 Pagani Huayra BC
2016 Spania GTA
2010 Ford Crown Victoria Police Interceptor
1976 Jeep CJ-5 Renegade
2000 Lotus 340R
Waar kun je die vinden dan?

Gamertag: timmie271

• iantje31
Als ik Forza horizon probeer te kopen in de microsoft store van singapore krijg ik de melding: uw betaling kan niet worden verwerkt. Heeft iemand dit ook?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• Hoolz14
timmie271 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:46:
[...]

Waar kun je die vinden dan?
Die komt aankomende dinsdag uit volgens mij, hopelijk samen met een patch.

• SupremeRick
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-11 08:16

SupremeRick

Muse Fan

iantje31 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:51:
Als ik Forza horizon probeer te kopen in de microsoft store van singapore krijg ik de melding: uw betaling kan niet worden verwerkt. Heeft iemand dit ook?
Je moet even 2 gift cards kopen in de singapore store, en daarmee kun je horizon kopen.

PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i

• remcoaak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-10 08:09
Had me nog niet gemeld hier in het topic.
Bij deze dus, net ook aangemeld bij de club onder de naam remcoaak.

-

• iantje31
SupremeRick schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:52:
[...]

Je moet even 2 gift cards kopen in de singapore store, en daarmee kun je horizon kopen.
dankjewel het heeft gewerkt!

• SupremeRick
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-11 08:16

SupremeRick

Muse Fan

De storyline na ruim 25 uur uitgespeeld. Ik moet zeggen dat dit toch echt een game is die verslavender is dan een ander recent uitgebracht race game.

PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i

Verwijderd

Richard117 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:43:
[...]

Volgens mij heb je met Engelse eenheden wel het vermogen in HP, maar dan wordt je snelheid weer in MPH weergegeven.
Als je bij je kW 1/3e van je kW optelt kom je ongeveer op HP uit. Dan heb je een beetje een idee van het aantal paardjes.

Ik zou inderdaad ook liever zien dat je dat allemaal apart van elkaar in kan stellen :)
Haha ook ex 25-kw motorrijder ofzo? :P
Hoolz14 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:51:
[...]

Die komt aankomende dinsdag uit volgens mij, hopelijk samen met een patch.
Een dagje wachten dus :9

• Richard117
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 18:37:
[...]

Haha ook ex 25-kw motorrijder ofzo? :P
:N
Wel motorrijder, maar pas op mijn 21e begonnen zodat ik meteen vol vermogen mocht rijden. (en daardoor dus ook wel met de snelle manier van kw->hp omrekenen bekend ben :P )

• Hoolz14
Zou ook donderdag kunnen zijn, heb 2 verschillende datums gelezen dus weet het niet zeker :P

Verwijderd

Richard117 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 18:48:
[...]

:N
Wel motorrijder, maar pas op mijn 21e begonnen zodat ik meteen vol vermogen mocht rijden. (en daardoor dus ook wel met de snelle manier van kw->hp omrekenen bekend ben :P )
haha ok, ik weet nog dat er veel rekenwonders zaten in die sferen ;) kwam vaak door de 25 kw tijd :P

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik zag hier redelijk wat posts over de Jaguar F-Type R HE. Ik snap dat die aantrekkelijk is vanwege de XP Boost, maar ben ik de enige die hem met die Horizon Edition tune en upgrades zeer slecht te rijden vind? Ik rij trouwens met alle hulpstukken uit en handmatige versnelling. Wheelspin in z'n vijf...

Ik heb hem terug stock gemaakt en vanaf daar omgebouwd tot AWD V10, met een handjevol upgrades om hem S1 899 te maken. Beetje met de gear ratio zitten knoeien zodat ook alle versnellingen nuttig zijn. Heerlijke Goliath machine nu, haha.

• jc_hans
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-04 21:11
Jaguar's zijn altijd lastige auto's in race-spellen. Voor zover mij bekend is / uit ervaring. Eigenlijk net zoals Porsche's en TVR's. Maar het is ook deels een persoonlijk iets. Persoonlijk vindt ik sommige TVR's nog best te doen.

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 11:58
Volgens mij kan ik nu wel met zekerheid zeggen dat je nooit Drivatars boven de lvl 100 of 150 kan recruten.
Krijg alleen maar lage levels als suggestions.
Zelf ben ik ook bij niemand aan de line-up toegevoegd in 2 weken tijd.
Propane schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 19:25:
Ik zag hier redelijk wat posts over de Jaguar F-Type R HE. Ik snap dat die aantrekkelijk is vanwege de XP Boost, maar ben ik de enige die hem met die Horizon Edition tune en upgrades zeer slecht te rijden vind? Ik rij trouwens met alle hulpstukken uit en handmatige versnelling. Wheelspin in z'n vijf...

Ik heb hem terug stock gemaakt en vanaf daar omgebouwd tot AWD V10, met een handjevol upgrades om hem S1 899 te maken. Beetje met de gear ratio zitten knoeien zodat ook alle versnellingen nuttig zijn. Heerlijke Goliath machine nu, haha.
Als je de wagen sneller wilt maken, ga naar tune en zoek op "Bron8989"
Dan heb je de V12 AWD setup. Rij er constant 9:40-9:50's per ronde mee

• Propane
  • Niet online
jc_hans schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:05:
Jaguar's zijn altijd lastige auto's in race-spellen. Voor zover mij bekend is / uit ervaring. Eigenlijk net zoals Porsche's en TVR's. Maar het is ook deels een persoonlijk iets. Persoonlijk vindt ik sommige TVR's nog best te doen.
Het gaat puur om de tune. Als je die Jag stock maakt is hij prima te doen.
Bron schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:48:

Nah, ik heb hem bewust V10 gehouden vanwege de nagenoeg vlakke power curve, gaat erg prettig zo. Plus, hoe harder ik ga, hoe harder ik de boom raak :+ . Vind het wel prima met rondjes 11-12 minuten.

Verwijderd

Bron schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:48:
Volgens mij kan ik nu wel met zekerheid zeggen dat je nooit Drivatars boven de lvl 100 of 150 kan recruten.
Krijg alleen maar lage levels als suggestions.
Zelf ben ik ook bij niemand aan de line-up toegevoegd in 2 weken tijd.

[...]

Vanmiddag nog een 280 en 300 gerecruit :) kan wel, is geluk..

• daxcy
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-10 11:25
Ben ik de enige hier die gewoon geen auto's krijgt uit de spins? net 13x mogen spinnen en 1.2 miljoen cp erbij. Iets wat ik dus niet nodig heb..

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:18
iantje31 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:07:
[...]

Het probleem met de sites die je accounts geven waarop het spel geïnstalleerd staat is dat de accounts best vaak worden gebanned door microsoft. Dit is bij mij al 3 keer gebeurd, dan kun je het dus vergeten bij dat soort sites
Bedankt voor de tip, ik had zelf idd niet door dat het om een account ging, pech van die 45 eurootjes korting, maar ik hou het idd bij wat ik nu heb, dan maar 100 euro weg en zeker zijn van het spelen _/-\o_

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

daxcy schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 22:49:
Ben ik de enige hier die gewoon geen auto's krijgt uit de spins? net 13x mogen spinnen en 1.2 miljoen cp erbij. Iets wat ik dus niet nodig heb..
Same here... krijg ook totaal geen auto's uit de spins. Mijn broertje heeft net 1 gekregen uit de spins van 10M cp met bonus... en ik maar bliiven hopen bij iedere keer :Z

[ Voor 3% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 04-10-2016 00:23 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:59

Superkiwi

Hoi doei

Hoe voeg je nu precies nieuwe Drivatars toe aan je "Drivatar crew"?
Ik heb 1 iemand al redelijk in het begin van de game toe kunnen voegen als Drivatar maar weet niet hoe ik de andere 3 plekken op moet vullen.
Ik dacht dat ik de melding kreeg om een nieuwe toe te voegen maar vergat het op dat moment te doen. Als ik nu bij mijn Drivatars ga kijken zie ik geen enkele mogelijkheid om een tweede toe te voegen.
Kun je die slots alleen vullen met Xbox vrienden? Dat zou een hoop verklaren, ik heb maar 1 Xbox vriend :P

De random racedrivers in de wereld zijn er ook alleen maar om head-on collisions met jou te veroorzaken of niet?
Man wat zijn ze irritant af en toe, net als de AI in races :F

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 04-10-2016 03:23 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Mother_Goozz schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 00:22:
[...]

Same here... krijg ook totaal geen auto's uit de spins. Mijn broertje heeft net 1 gekregen uit de spins van 10M cp met bonus... en ik maar bliiven hopen bij iedere keer :Z
welke wagen is dat? RNG is irritant, maar houdt het wel leuk :)

Ontopic: ik vind het best tof dat jij je wekelijks door de ranks van de clan moet werken. Gaat wel snel, 1,5 mio is bovenste tier geloof ik.

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 02:29:
Hoe voeg je nu precies nieuwe Drivatars toe aan je "Drivatar crew"?
Ik heb 1 iemand al redelijk in het begin van de game toe kunnen voegen als Drivatar maar weet niet hoe ik de andere 3 plekken op moet vullen.
Ik dacht dat ik de melding kreeg om een nieuwe toe te voegen maar vergat het op dat moment te doen. Als ik nu bij mijn Drivatars ga kijken zie ik geen enkele mogelijkheid om een tweede toe te voegen.
Kun je die slots alleen vullen met Xbox vrienden? Dat zou een hoop verklaren, ik heb maar 1 Xbox vriend :P

De random racedrivers in de wereld zijn er ook alleen maar om head-on collisions met jou te veroorzaken of niet?
Man wat zijn ze irritant af en toe, net als de AI in races :F
Komt van zelf, barn finds (iets anders) zijn paarse cirkels, drivatars zijn gele. Afhankelijk van je activiteit (races doen, challenges winnen, level ups) krijg je barn finds of drivatar zones. Later als je geen barn finds meer hebt gaat het zeer snel qua drivatars, ik krijg 5 finds per dag ofzo en ik speel niet heel veel. 9 van de 10 keer is het geen upgrade (level 25's terwijl je levels 200+ hebt). Gewoon lekker racen en af en toe die dingen vinden.

Tip: zorg dat je al die teleport discount borden hebt (50?), dan kun je gratis teleporteren (ook ff die 15 skill point skill pakken dat je overal naar kunt teleporteren) scheelt je soms een half uur rijden en zoeken _/-\o_

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Thanks! ook voor je andere tips ;)
Ik zag al zo'n gele cirkel op de map staan maar had geen idee wat het was. Google werd ik ook niet veel wijzer van.

Goed als ik je vanmiddag even toevoeg? Ik voel me zo eenzaam op mijn speed trap leaderboard -O-

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 06:54:
[...]

welke wagen is dat? RNG is irritant, maar houdt het wel leuk :)
Subaru BRZ Horizon Edition.
Iedere keer wanneer ik zo'n spins krijg zit er als een klein kind achter; dit gaat hem worden!! Ja ja ja.. ahhh... weer niks :D

Ik had als 2de festival de woestijn gekozen, snap niet echt waarom maar vond deze best pittig. Ik had ook nog niet zo'n hele goede auto voor dat terrein. De stad daarin tegen was weer te makkelijk.. (hoe kunnen mensen nu al +200 Level zijn, wow! d:)b )

Mother_Goozz schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 07:09:
[...]

Iedere keer wanneer ik zo'n spins krijg zit er als een klein kind achter; dit gaat hem worden!! Ja ja ja.. ahhh... weer niks :D

Ik had als 2de festival de woestijn gekozen, snap niet echt waarom maar vond deze best pittig. Ik had ook nog niet zo'n hele goede auto voor dat terrein. De stad daarin tegen was weer te makkelijk.. (hoe kunnen mensen nu al +200 Level zijn, wow! d:)b )
Ik vind alles races wel meevallen eigenlijk :9 moet nog 33 champs en 1 exhibition die ergems verstopt zit aangezien ik hem niet kan vinden :+

Lvl 200+ is makkelijk het kost iedere lvl maar 20k aan xp tot lvl 250 geloof (ben pas 223) ik daarna gaat het langzaam maar zeker omhoog met 300xp per lvl. En de meeste doen wel eens een goliath race en daar verdien je ook zo 200k tot 2 mil. xp aan..

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-11 22:08
Mother_Goozz schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 00:22:
[...]

Dit dus, net mijn eerste horizon edition auto uit een spin gekregen :D

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 07:00:
[...]

Ik zag al zo'n gele cirkel op de map staan maar had geen idee wat het was. Google werd ik ook niet veel wijzer van.

Goed als ik je vanmiddag even toevoeg? Ik voel me zo eenzaam op mijn speed trap leaderboard -O-
Is goed man! Moet je wel live hebben hè :+ :)

Verwijderd

Mother_Goozz schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 07:09:
[...]

Vaag, die BRZ is bij mij veel minder waard, zal wel PC zijn? Maargoed, genoeg geld, endgame koop je toch amper iets en koop al je wagens via AH, altijd ff kijken in de store hoe duur die is (er zijn mensen die m op de AH voor meer proberen te verkopen :o ) en hoppa, vaak 3-4 keer zo goedkoop als in de winkel 8)

• mfneed
  • Laatst online: 05-11 20:25
Propane schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 19:25:

Heb anders een hele fijne awd s2 966 (uit mn hoofd) tune op mn jag zitten! rij rondjes van ong. 10min stuk op goliath:) (wel traction control aan geloof ik) verder alles uit en handmatig schakelen:)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 07:48:
[...]

Is goed man! Moet je wel live hebben hè :+ :)
Is niet nodig voor de leaderboards en drivatars ;)

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:59
dvdkiwi schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 07:00:
[...]

Als je toch bezig bent, mag je mij gerust ook toevoegen hoor. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-10 10:19

Frans92

VFR800

Jullie mogen mij ook toevoegen!
XBL is DonFrans

XBL: DonFrans

• rbnboot
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-05 20:08
Ik had mij al aangemeld voor [GoT] maar had het nog niet gemeld, bij dezen ben ik te vinden op XBL onder de naam totalkillzor :)

Moet daarnaast echt wat meer tijd vrij maken om te kunnen spelen op de Xbox aangezien de PC nog steeds constant crashed na elke race.

• daxcy
rbnboot schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:53:
Moet daarnaast echt wat meer tijd vrij maken om te kunnen spelen op de Xbox aangezien de PC nog steeds constant crashed na elke race.
Wat voor mij werkt is door de settings van de game laag te zetten. Sinds dien heb ik geen crash meer gehad. Ik speel nu op 1280x720 fullscreen met bijna alles uit/low/medium. Wat eigenlijk niet zou mogen maarja, ik wil spelen en ik het er voor over!

[ Voor 11% gewijzigd door daxcy op 04-10-2016 08:58 ]

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

• rbnboot
daxcy schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:57:
[...]

Wat voor mij werkt is door de settings van de game laag te zetten. Sinds dien heb ik geen crash meer gehad. Ik speel nu op 1280x720 fullscreen met bijna alles uit/low/medium. Wat eigenlijk niet zou mogen maarja, ik wil spelen en ik het er voor over!
Ik zal vanavond eens gaan kijken of dat verschil gaat maken.

• Hoolz14
Hierbij is het confirmed en er komt vandaag een patch aan.

https://twitter.com/Forza...status/783071095695904768 <-- Source.

*knijpt billen bij elkaar voor shifter support op PC*

[ Voor 17% gewijzigd door Hoolz14 op 04-10-2016 09:44 ]

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:03

Gundogan

Rip and tear, until it is done

daxcy schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:57:
[...]

Specifiek gaat het meestal om de static geometry setting. Die van high naar medium zetten loste bij mij alle ingame crashes in voornamelijk Surfers Paradise tot nu toe op.

Ik speel nu op 1920x1080 met alles op high behalve static geometry dus met 16AF en 8x MSAA. Dan heb ik meestal wel 60+ fps en vaak rond de 80-90. Bij ultra kakt de framerate te veel in.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• daxcy
Gundogan schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:08:
[...]

Specifiek gaat het meestal om de static geometry setting. Die van high naar medium zetten loste bij mij alle ingame crashes in voornamelijk Surfers Paradise tot nu toe op.

Ik speel nu op 1920x1080 met alles op high behalve static geometry dus met 16AF en 8x MSAA. Dan heb ik meestal wel 60+ fps en vaak rond de 80-90. Bij ultra kakt de framerate te veel in.
Ik denk niet dat het voor mij zal werken. mijn probleem is specifiek een AMD R9 290(X) probleem. Meerdere mensen hebben hier last van. Ongeveer 30 pagina's terug werd dit al besproken. Ik heb zelfs fps drops op die lage resolutie.

Verwijderd

Ok, even heeeeeel iets anders ;)

Gisteren mezelf lekker bezig kunnen houden met Forza en moet zeggen, met de AI op iets zwaarder dan normaal (voor mij dan) is het nog prima te doen, alleen snap ik niet helemaal waarom je dan meer krijgt per race als je 5e finished dan dat je 1 trapje makkelijker 1e word....

Anyway, wat ik mij afvroeg is welke radio stations iedereen naar luisterd, ik ben behoorlijk happy met de muziek in de game vooral Hospital en Bassline krijgen van mij veel aandacht.

• iantje31
rbnboot schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:53:
Ik had mij al aangemeld voor [GoT] maar had het nog niet gemeld, bij dezen ben ik te vinden op XBL onder de naam totalkillzor :)

heb je al geprobeerd om in je windows 10 privacy instellingen de microfoon uit te schakelen in forza horizon 3?
Dit heeft bij mij alle crashes verholpen

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:18:
Ok, even heeeeeel iets anders ;)

Gisteren mezelf lekker bezig kunnen houden met Forza en moet zeggen, met de AI op iets zwaarder dan normaal (voor mij dan) is het nog prima te doen, alleen snap ik niet helemaal waarom je dan meer krijgt per race als je 5e finished dan dat je 1 trapje makkelijker 1e word....

Anyway, wat ik mij afvroeg is welke radio stations iedereen naar luisterd, ik ben behoorlijk happy met de muziek in de game vooral Hospital en Bassline krijgen van mij veel aandacht.
Pulse en Bass Arena!

• daxcy
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:18:
Bass arena, pulse en wat Groove random opzet.

Verwijderd

daxcy schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:39:
[...]

Bass arena, pulse en wat Groove random opzet.
Toen ik zag dat Groove tijdelijk gratis was begonnen de haren op mijn nek wel erg overeind te staan, echt zo een foute manier om mensen een subscription aan te smeren voor iets wat je buiten Forza waarschijnlijk niet eens gebruikt...

Enneh.... Ingrid is a Hybrid! _/-\o_
YouTube: Dusky - Ingrid Is A Hybrid (coole clip ook trouwens)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2016 10:49 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:43:
[...]

Toen ik zag dat Groove tijdelijk gratis was begonnen de haren op mijn nek wel erg overeind te staan, echt zo een foute manier om mensen een subscription aan te smeren voor iets wat je buiten Forza waarschijnlijk niet eens gebruikt...

Hoezo aan te smeren? Het is een feature toegevoegd in de game, kan je ook even proberen of Groove wat voor je is, zo niet, dan niet. Ik heb het zelf al ruim een jaar, ideaal op m'n snelweg muziek nu in forza af te spelen. Alleen cloud MP3's doet hij niet, verder is het heerlijk Goliath te doen en even eigen playlist op te zetten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:48:
[...]

Hoezo aan te smeren? Het is een feature toegevoegd in de game, kan je ook even proberen of Groove wat voor je is, zo niet, dan niet. Ik heb het zelf al ruim een jaar, ideaal op m'n snelweg muziek nu in forza af te spelen. Alleen cloud MP3's doet hij niet, verder is het heerlijk Goliath te doen en even eigen playlist op te zetten.
Het is een feature die extra geld kost en het is (voor mij dan) de eerste keer dat ik een betaaldienst zie om je eigen muziek in een game te kunnen spelen. Dat vind ik jammer. Al de andere games die ik heb waar radiokanalen in de game zitten hebben gewoon de mogelijkheid om een folder te selecteren en dat af te spelen zonder een betaalde extra.

• rbnboot
daxcy schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:17:
[...]

Ik denk niet dat het voor mij zal werken. mijn probleem is specifiek een AMD R9 290(X) probleem. Meerdere mensen hebben hier last van. Ongeveer 30 pagina's terug werd dit al besproken. Ik heb zelfs fps drops op die lage resolutie.
Dat is wel vreemd (heb niet alles gelezen omdat ik niet ingelogd was), maar wel verklaarbaar waarom het niet lekker werkt aangezien ik de R9 290 heb. Toch tijd om te gaan sparen voor een Nvidia videokaart dan.
iantje31 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:25:
[...]

heb je al geprobeerd om in je windows 10 privacy instellingen de microfoon uit te schakelen in forza horizon 3?
Dit heeft bij mij alle crashes verholpen
Ja dat ene schuifje kwam ik achter na 2,5 uur er mee bezig te zijn. Daarna deed hij het wel maar na elke race is het een grijs scherm en ging hij terug naar de desktop.

Geen FPS drops, settings standaard op medium (aanbevolen door het spel zelf), maar ik zal sowieso kijken naar MSAA, daar ligt mij wat van bij dat het voor een deel het probleem veroorzaakt en ik zal vanavond kijken naar de Static Geometry aangezien ik nu aan het werk ben.

In ieder geval bedankt voor de tips, daar kan ik wel wat mee

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:43:

YouTube: Dusky - Ingrid Is A Hybrid (coole clip ook trouwens)
En gratis Groove werkt ook met Forza. Zolang de muziek MP3 is, in je muziek map staat op OneDrive en in een Groove playlist zit. Hoewel de game er soms wat moeite mee heeft en het soms een tijdje duurt voordat een nummer geladen is en het ook soms een haperingtje lijkt te veroorzaken ingame.
daxcy schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:17:
De magere performance is inderdaad 290 kaart specifiek (en eigenlijk alles niet-Pascal/Polaris, de 980Ti en Fury kaarten kunnen het nog een beetje opvangen). Maar crashes kunnen met elke kaart voorkomen en static geometry naar beneden gooien werkt dan wel. Hopelijk doet de patch die binnenkort uitkomt wat.

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 04-10-2016 11:12 ]

• daxcy
SinergyX schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:48:
[...]

Heb jij toevallig dan een leuke afspeellijst? :D
Gundogan schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:09:
De magere performance is inderdaad 290 kaart specifiek (en eigenlijk alles niet-Pascal/Polaris, de 980Ti en Fury kaarten kunnen het nog een beetje opvangen). Maar crashes kunnen met elke kaart voorkomen en static geometry naar beneden gooien werkt dan wel. Hopelijk doet de patch die binnenkort uitkomt wat.
Ik zal vanavond is kijken als dat werkt. Heb er een hard hoofd in maar niet geschoten is altijd mis.

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Wat werkt die auction house toch ruk. Bod gedaan stond nog 1 minuut onder, was de hoogste bieder. 5 minuten later krijg ik bericht dat ik overboden ben en de auction is direct gesloten... Volgens mij kan je net zo goed de auto's nieuw kopen, ik heb dit dus meerdere keren gehad...

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 17:02

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Mother_Goozz schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:29:
Wat werkt die auction house toch ruk. Bod gedaan stond nog 1 minuut onder, was de hoogste bieder. 5 minuten later krijg ik bericht dat ik overboden ben en de auction is direct gesloten... Volgens mij kan je net zo goed de auto's nieuw kopen, ik heb dit dus meerdere keren gehad...
Ligt misschien ook aan het tijdstip, ik heb wel een paar wagens kunnen kopen in de avonduren voor weinig o.a. een 599 GTO voor 37k 8)7

SW-1682-5926-5204

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Waarom hebben ze in die auction niet gewoon aftellen en bij 0 het hoogste bod, nu blijft het zo eindeloos doorgaan, wat een onzin dit.... Ending Soon is nogal een zeer ruim begrip in Forza....

• superbassie
Iemand misschien tip voor cross country races met een buggy?
Heb een Ariel Nomad maar ik kan geen enkele race winnen. :? Ding rijdt echt verschrikkelijk. Totaal geen controle en ik vlieg alle kanten op.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Ik heb eigenlijk alleen problemen met landingen. Hij komt vaak wat scheef terecht waarna je de controle snel kwijt raakt. Op vlakke ondergrond doet hij het naar mijn mening wel aardig.

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:19

Winkiller

De Mopperpot

Kippenvel track FH3 Bass Arena :9~

Max ik begin me te vermaken met je berichtjes. :+

Verwijderd

superbassie schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:37:
Iemand misschien tip voor cross country races met een buggy?
Heb een Ariel Nomad maar ik kan geen enkele race winnen. :? Ding rijdt echt verschrikkelijk. Totaal geen controle en ik vlieg alle kanten op.
Ik heb hem max getuned en rijd er eigenlijk alles mee zoek, dat was pas nadat ik leerde dat dat ding veel sneller is als je half gas/geen gas geeft in de bochten, en vroeg remmen. Zonder TC prima te doen, maar je moet veel rustiger rijden dan je denkt.

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 11:58
Zo slecht werkt de AH niet, als je een bod plaatst tijdens "Ending soon" dan komt er gewoon een minuut bij de tijd.
Anders heb je alleen maar snipe wars in AH.
Gewoon naar de lijst auto's blijven kijken, dan zie je direct wanneer je overboden wordt.

Begint me wel wat te irriteren dat Club XP de helft van de tijd gewoon niet mee telt, en dat ik nooit hoge lvl drivatars kan toevoegen aan mijn line-up. En zelf nooit toegevoegd wordt.

[ Voor 27% gewijzigd door Bron op 04-10-2016 13:49 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:23
Mother_Goozz schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:36:
Waarom hebben ze in die auction niet gewoon aftellen en bij 0 het hoogste bod, nu blijft het zo eindeloos doorgaan, wat een onzin dit.... Ending Soon is nogal een zeer ruim begrip in Forza....
Zo werkt het bij een echte veiling ook. Wat uiteraard in het voordeel is van de verkoper. Daarbij, zo voorkom je ook dat iedereen massaal in de laatste seconde gaat bieden.

Ik vind het wel een mooi systeem. Blij dat het weer terug is :Y

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 22:55

Silasje

www.Entjes.eu

Het enige wat ik zo jammer vind van FH3 is dat de graphics zo enorm mooi zijn, maar de fotomodus er dan weer geen groot formaat foto's uitpoept.. wat een baggerkwaliteit zeg.. Juist met zulke mooie features in de fotomodus...

[ Voor 12% gewijzigd door Silasje op 04-10-2016 14:04 ]

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

• Propane
  • Niet online
Silasje schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:04:
Het enige wat ik zo jammer vind van FH3 is dat de graphics zo enorm mooi zijn, maar de fotomodus er dan weer geen groot formaat foto's uitpoept.. wat een baggerkwaliteit zeg.. Juist met zulke mooie features in de fotomodus...
Wat is groot formaat voor jou? De foto's die ik op de Xbox One maak en dan via forzamotorsport.net download zijn full hd.

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Klopt, ze zijn iig 1080p. Maar ze lijken wel gigantisch gecomprimeerd.. ze zijn stuk voor stuk niet scherp. Zie mijn pogingen hier: http://forzamotorsport.net/en-US/gallery/Pr3C0nNL

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Rossi46 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:01:
[...]

Zo werkt het bij een echte veiling ook. Wat uiteraard in het voordeel is van de verkoper. Daarbij, zo voorkom je ook dat iedereen massaal in de laatste seconde gaat bieden.

Ik vind het wel een mooi systeem. Blij dat het weer terug is :Y
Je hebt ook gelijk, ik kan alleen niet tegen dat wachten wanneer de auction sluit en of je overboden wordt, te veel spanning voor mij _O-

• Richard117
Ik was ook blij dat de Auction House terug was, in Forza 3 en 4 heb ik daar uren in doorgebracht op jacht naar koopjes en handel. Maar nu in FH3 valt het toch een beetje tegen.

- Om te beginnen is er voor elke auto een minimum startbod, dus echte koopjes die je voor 1000cr ofzo kan kopen lukt niet meer.
- Je moet altijd een buyout prijs instellen, dus men kan niet tot ver na de nieuwprijs door blijven bieden.
- Voor elke auto is er een maximum prijs die ook maar net boven de prijs ligt die hij nieuw zou kosten. In het verleden kon je bv veel meer dan de nieuwprijs vangen omdat je een eigen tune en/of een eigen livery er op had zitten waardoor deze een meerwaarde had.
- Je mag maar een x-aantal auto's aanbieden in een bepaalde tijd.

Dus ik heb afgelopen weekend een aantal auto's op de kop weten te tikken waar ik wel wat handel in zag, er is dus niet zoveel meer mee te verdienen maar ik kan ze nog altijd voor het dubbele als waar ik ze voor gekocht hebt slijten (nog altijd ver onder de nieuwprijs). Maar nu zit ik dus met het punt dat ik steeds de melding krijg dat ik er in de afgelopen periode te veel aangeboden heb en dus een paar dagen moet wachten. Met als gevolg dat ik een stuk of 30 Alfa 8c's, Lancia 037's en Ferrari F12tdf's in mijn garage heb staan :+

Tipje: Die kun je vrij makkelijk voor 30k-50k vinden en voor 80k-100k weer kwijt raken. Geen hele grote winsten dus, maar wel makkelijk verdienen.

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:58

GforceNL

Out of memory....

Hopelijk eind vd week mn headsetje binnen, kan ik eindelijk eens praten ipv typen met de GOTers.

Vanavond maar weer eens er voor gaan zitten na een paar drukke dagen!

<Zinloze tekst hier>

• Propane
  • Niet online
Silasje schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:33:
Klopt, ze zijn iig 1080p. Maar ze lijken wel gigantisch gecomprimeerd.. ze zijn stuk voor stuk niet scherp. Zie mijn pogingen hier: http://forzamotorsport.net/en-US/gallery/Pr3C0nNL
Ja, ik denk dat ze er nog een lichte blur mask overheen gooien ofzo, om de laatste kartelrandjes weg te werken. Niet heel rampzalig wat mij betreft, maar helemaal haarscherp is het inderdaad niet.

Het blijft wel een leuke feature, een beetje de virtuele auto fotograaf uithangen:

Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/6/5729/30111019865_d3036ce824_c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c6.staticflickr.com/9/8756/30027368621_55ba77283e_c.jpg

Ik weet altijd die ene boom in de buurt te vinden.

[ Voor 24% gewijzigd door Propane op 04-10-2016 15:47 ]

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Propane schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:41:
[...]

Ja, ik denk dat ze er nog een lichte blur mask overheen gooien ofzo, om de laatste kartelrandjes weg te werken. Niet heel rampzalig wat mij betreft, maar helemaal haarscherp is het inderdaad niet.

Het blijft wel een leuke feature, een beetje de virtuele auto fotograaf uithangen:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik weet altijd die ene boom in de buurt te vinden.
Haha, jammer vind ik het inderdaad. Van onder andere The Crew ben ik gewend om ze in 4k eruit te kunnen poepen. Helaas hier niet, terwijl de graphics nog veel mooier zijn.. En dat blur masker.... |:(
Dan maar weer in het echt aan het werk :) Ben toevallig autofotograaf, vandaar dat ik het ook zo'n geweldige feature vind :)

• Belsameth
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10-2023
Ik ben (nogal) laat, maar laat ik me ook even melden.

Xbone: Belsameth

Al ~een week geleden gejoined.
Ben niet echt actief of forums maar lees Tweakers wel al heel lang, leek me dus een mooie club om te joinen :)

• superbassie
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:43:
[...]

Ik heb hem max getuned en rijd er eigenlijk alles mee zoek, dat was pas nadat ik leerde dat dat ding veel sneller is als je half gas/geen gas geeft in de bochten, en vroeg remmen. Zonder TC prima te doen, maar je moet veel rustiger rijden dan je denkt.
Ah thanks, heb zojuist een buggy race gewonnen. :P Blijf het geen fijne auto's vinden maar 't gaat beter nu.

Nu weer verder met drift zones op 3 sterren krijgen. Ben geen drift koning dus dat valt nog niet mee. Dat het daar altijd stikt van de andere auto's is ook niet echt bevorderlijk. :P

• Hoolz14
Patch dropt om 7 uur:

Today we launched the latest content update for Forza Horizon 3 on both Xbox One and Windows 10. In addition to a brand-new car pack – The Smoking Tire Car Pack – this latest update also includes numerous improvements for both the Xbox One and Windows 10 versions of Forza Horizon 3. These improvements include:
Windows 10
Fixed a performance issue on Windows 10 that caused stuttering with high or unlocked framerates on certain hardware configurations
Improved stability on Windows 10
Disable mouse move detection while driving
The Windows 10 video options screen will no longer ask users to save when no changes have been made
Additional options have been added to the Windows 10 Advanced Controller Menu. These include:
Steering wheel sensitivity
Invert Force Feedback
Centre spring scale
Damping scale
Fixed a problem where pre-order cars and the Halo Warthog were not appearing in the Windows 10 version of the game for some players
Wheel Improvements
Logitech G27 is now registered correctly on Windows 10, so the correct default mapping will be applied
All wheels with enough buttons have had the horn added to their default mappings on Windows 10
Fix to dead zones for acceleration and braking axes on wheels
Default mappings for all TX Racing Wheel variants
Fixed a bug where custom input mappings would not save successfully
General Improvements
The Social and Rivals tabs will now unlock for players with Xbox Live Silver accounts
Fixed a bug where the racing line would sometimes disappear
Controller hot swapping is now available. Players can switch between controllers/their keyboard whenever they choose (including the wheel)
Various content fixes for cars
In addition to the fixes above arriving with today’s update, the teams at Playground and Turn 10 are working on addressing further known issues in Forza Horizon 3 including force feedback and wheel support, general stability and performance, and more. Look for more details on these improvements in the future. In the meantime, check the support forums for both the Xbox One and Windows 10 PC versions of Forza Horizon 3 for the latest list of Known Issues, as well as workarounds for select issues in the game.

• Yonix
  • Laatst online: 06:55
Mooi lijstje en fijn dat er een uitgebreide changelog is. Tegenwoordig moet je als gebruiker vaak genoegen nemen met 'general improvements' o.i.d. :)

Nu hopen dat ik mijn microfoon weer kan gebruiken, want dat is wel leuk tijdens de co-op; anders is het ook zo stil. :p

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:32
Ik hoop echt dat performance issue weg zal gaan of op zen minst veel beter is.
Zal alvast mijn G27 installeren en hopelijk werkt het goed, 900 graden etc..

Belangrijk te vermelden voor iedereen die op pc speelt, je moet op nieuwste versie van windows 10 (14393.222) zitten anders gaat je spel niet kunnen updaten.

[ Voor 33% gewijzigd door royalt123 op 04-10-2016 18:15 ]

• Hoolz14
Yonix schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 17:58:
[...]

Mooi lijstje en fijn dat er een uitgebreide changelog is. Tegenwoordig moet je als gebruiker vaak genoegen nemen met 'general improvements' o.i.d. :)

Nu hopen dat ik mijn microfoon weer kan gebruiken, want dat is wel leuk tijdens de co-op; anders is het ook zo stil. :p
Ik hoop echt op shifter support, kan mijn TH8A niet gebruiken, alleen met de TX stuur op xbox.. maar die ging stuk vorige week.

• iantje31
heeft iemand van jullie de patch al, en zo ja, hoe download ik deze?

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-11 12:06
iantje31 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 19:16:
heeft iemand van jullie de patch al, en zo ja, hoe download ik deze?
Ik vroeg me hetzelfde af :9

• superbassie
Weet niet precies hoe dat werkt met Windows 10 games. Zal wel automatisch gaan denk ik.
Store -> Downloads and updates -> Check for updates laat iig nog geen updates zien voor FH3.
Van de Xbox heb ik hem binnen incl. DLC cars met de M2 <3

Update was 1.2gb groot ongeveer.

PC zou in principe automatisch via de store moeten gaan..

Grrr ik mis dus nog 1 Exhibition volgens de progressie van de chievo en van het spel, maar heb volgens de kaart ze allemaal al gereden. Dat word dus hopen dat ie ze pakt nadat ik er een paar of allemaal heb overgedaan. Anders gaat er even een berichtje naar ze toe. Heb geen zin om opnieuw te starten }:|

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik heb nu net in 1 keer allemaal pre order wagens in mijn garage gekregen + warthog CST (deze had ik vanmiddag nog niet) Maar nog geen update verder.

[ Voor 3% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 04-10-2016 19:39 ]

Mother_Goozz schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 19:39:
Ik heb nu net in 1 keer allemaal pre order wagens in mijn garage gekregen + warthog CST (deze had ik vanmiddag nog niet) Maar nog geen update verder.
Ik had ook ineens alle pre-order wagens idd. Viel me ook al op.

Update is denk ik tot nu toe alleen online voor de xbox. PC zal wel snel volgen vanavond denk ik...

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-12 18:23

v8power67

Psn: Mausosaurus

Pc update is bij nu aan het downloaden, 1,89gb.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Yonix
v8power67 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 19:52:
Dat kan ik bevestigen. d:)b

Update: En hier is Forza Horizon 3 bijgewerkt naar versie 1.0.14.2. Nu weer terug The Outback in! 8)

[ Voor 22% gewijzigd door Yonix op 04-10-2016 19:56 ]

v8power67 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 19:52:
Hier nu ook :) Kan ik rustig op de xbox verder spelen :9

Sterker nog hij is al klaar met downloaden :P

[ Voor 9% gewijzigd door timmie271 op 04-10-2016 19:57 ]

• Yonix
Het ziet ernaar uit dat de update voor de PC, in mijn geval, weinig heeft gedaan. Ik heb nog steeds last van een hevig stotterend beeld met FPS op 'unlocked'. Wanneer ik de framerate lock op 60 FPS stottert het beeld minder, maar zakt de framerate sneller onder de 60. Voor nu is het nog steeds de priority tweak toepassen. Het spel is dan prima speelbaar, maar jammer dat je dan een omweg moet nemen om tot het gewenste resultaat te komen.

Ook de microfoon bug is nog steeds aanwezig, want met de microfoon aangesloten crasht het spel bij het laden van de map.

Jammer, ik had iets meer verwacht van de eerste grote update. :s

Update: Heb nu toch opeens last van gestotter bij een unlocked framerate i.c.m. priority tweak en dat is dus sinds de update. Lekker bezig Turn10! :(

[ Voor 17% gewijzigd door Yonix op 04-10-2016 20:26 ]

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Sterker nog, ik had de game per ongeluk aan laten staan terwijl ik weg was. Ik kwam om 19:30 terug met de geinstalleerde update zonder dat de game afgesloten was geweest! Geniaal!

• Gundogan

Gundogan

Yonix schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:11:
Het ziet ernaar uit dat de update voor de PC, in mijn geval, weinig heeft gedaan. Ik heb nog steeds last van een hevig stotterend beeld met FPS op 'unlocked'. Wanneer ik de framerate lock op 60 FPS stottert het beeld minder, maar zakt de framerate sneller onder de 60. Voor nu is het nog steeds de priority tweak toepassen. Het spel is dan prima speelbaar, maar jammer dat je dan een omweg moet nemen om tot het gewenste resultaat te komen.

Ook de microfoon bug is nog steeds aanwezig, want met de microfoon aangesloten crasht het spel bij het laden van de map.

Jammer, ik had iets meer verwacht van de eerste grote update. :s

Update: Heb nu toch opeens last van gestotter bij een unlocked framerate i.c.m. priority tweak en dat is dus sinds de update. Lekker bezig Turn10! :(
Zelfde hier. Minder gestotter zonder de CPU fixes op unlocked framerates, maar nog steeds aanwezig en juist meer gestotter dan voorheen met de CPU fixes toegepast. :(

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 17:12
De performance is hier na de update nog slechter dan voor de update. Met een 6700k en een GTX1080 heb ik op 1440(ultra) nu framedrops naar 45 fps door het vollopen van core 1. Voor de update was dit naar 55. Gem zit ik wel ver boven de 90.

Ik schuif het spel aan de kant tot de volgende update.

Verwijderd

zuur van al die problemen op de pc... hoop dat het alsnog snel gefixed wordt!!!

• Xant0r
  • Laatst online: 13-08 09:00
Wat een heerlijk spel, hoop alleen dat de speelbaarheid nog ietsjes omhoog gaat komende updates. Ik speel met een relatief oude kaart (280X) en het zakt allemaal in op bepaalde momenten. Zeker als je 400km/u tussen de bomen door vliegt is dat natuurlijk niet optimaal :-).

Tot nu toe wel redelijk lucky met de wheelspins (heel klein percentage onder de 10k cp, veel autos gedropped gekregen) want heb nu 3x Horizon Editions met rank ~60.

1997 BMW M3 E36 Horizon Edition (DS Boost)
2016 Jaguar F-TYPE Project 7 Horizon Edition (XP Boost)
2017 Ford GT Horizon Edition (CP Boost)

Wat ik trouwens ook vandaag achter kwam is dat als je een bod plaatst in het auction house....en je wint het niet na afloop, vergeet niet je credits terug te halen. Had bijna 800k CP wat ik alweer was vergeten! 8)7

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-11 18:46
Xant0r schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:52:
Wat een heerlijk spel, hoop alleen dat de speelbaarheid nog ietsjes omhoog gaat komende updates. Ik speel met een relatief oude kaart (280X) en het zakt allemaal in op bepaalde momenten. Zeker als je 400km/u tussen de bomen door vliegt is dat natuurlijk niet optimaal :-).

Tot nu toe wel redelijk lucky met de wheelspins (heel klein percentage onder de 10k cp, veel autos gedropped gekregen) want heb nu 3x Horizon Editions met rank ~60.

1997 BMW M3 E36 Horizon Edition (DS Boost)
2016 Jaguar F-TYPE Project 7 Horizon Edition (XP Boost)
2017 Ford GT Horizon Edition (CP Boost)

Wat ik trouwens ook vandaag achter kwam is dat als je een bod plaatst in het auction house....en je wint het niet na afloop, vergeet niet je credits terug te halen. Had bijna 800k CP wat ik alweer was vergeten! 8)7
Helpt ook veel als je de game op een ssd installeerd

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-12 18:23

v8power67

Psn: Mausosaurus

Hier ook geen performance winst. Mijn cpu staat nu altijd uit zijn neus te vreten max 20% load over 12 threads. Ook lijken de FPS wel lager dan voorheen, speel ultra met 4xmsaa op systeem(zie sig) en had vroeger het idee vaker de 60fps te halen nu echt amper. Plus ik nu drops heb gezien naar 25 en voorheen nooit onder de 35... Apart dit. Zonde want ga de pc versie nu weer laten liggen. Xbox versie ben ik ook al beetje op uitgekeken... Vind het een leuke game maar te weinig vernieuwing.
Zeker het customaliseren is echt op wat wide body kits na niet verandert...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Xant0r
  • Laatst online: 13-08 09:00
Uberdude schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:53:
[...]

Helpt ook veel als je de game op een ssd installeerd
Ik kan dat nog proberen, niet gedaan...omdat ik geen installatiefolder kon kiezen en mijn OS ssd niet genoeg ruimte meer had :+. Inmiddels weet ik wel hoe je de installatiefolder kan aanpassen.

Maar ondanks dat zijn er volgens mij ook gewoon problemen met het spel zelf als ik FH forum zo doorspit.

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-11 18:46
ligt het aan mij of is die update tergend langzaam om te downloaden?
Pagina: 1 ... 20 ... 33 Laatste