Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Hotwheels!!! ,ik had vanalles verwacht maar dit zag ik niet aankomen.
[ Voor 5% gewijzigd door skreppiedoe op 26-04-2017 17:32 ]
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
*stoft zijn One vast af
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Het ziet er wel geinig uit maar ik weet niet of ik het nou echt bij FH vind passen... Maar ik hoor het vast van jullie of het leuk is, ik koop hem toch niet meteen.
Gamertag: FinrazielNL
Same here, leuk idee, maar ik wacht wel op 'n dealtje tot ik 'm aanschaf. Vermaak me atm nog uiterst best met Blizzard Mountain...Finraziel schreef op woensdag 26 april 2017 @ 18:17:
Het ziet er wel geinig uit maar ik weet niet of ik het nou echt bij FH vind passen... Maar ik hoor het vast van jullie of het leuk is, ik koop hem toch niet meteen.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Dit wordt weer een toppertje... Eerst weer alles zsm uitspelen natuurlijk en daarna heeeeerlijk bepaalde banen / records proberen aan te vallen of gewoonweg kijken hoe hard je je auto kan crashen.skreppiedoe schreef op woensdag 26 april 2017 @ 17:31:
De 2e uitbreiding van de expansionpass is aangekondigd en komt op 9 mei. https://forzamotorsport.n...s/FH3_Hot_Wheels_Announce
Hotwheels!!! ,ik had vanalles verwacht maar dit zag ik niet aankomen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Nou had echt op een brute expansion verwacht zoals snow mountian. Maar dit ziet er echt belachelijk slecht uit.
Hoopte op een reden de xbox in lange tijd weer eens af te stoffen maar nope. Helaas.
En jammer sat ik er al betaald voor heb
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Leuk!MAX3400 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:16:
[...]
Dit wordt weer een toppertje... Eerst weer alles zsm uitspelen natuurlijk en daarna heeeeerlijk bepaalde banen / records proberen aan te vallen of gewoonweg kijken hoe hard je je auto kan crashen.
Steam: Lucky Luuk
Eens.Martinspire schreef op woensdag 26 april 2017 @ 21:21:
Jammer dat ze breken met de doorgaans realistische insteek van de game. Op zich kan het wel leuk zijn, maar ik speel Forza juist om wat anders te doen dan wat de meeste games tegenwoordig bieden. Dit is gewoon GTA na-apen.
Aan de andere kant hebben we nog wel de realistische Forza Motorsport(gelukkig)
Daarbij was die crosscountry in FH2 en FH3 ook niet bepaald realistisch, maar dit maakt het wel heeel arcade... beetje GTA:Online meets Trackmania meets Destruction Derby
*maakt alvast tijd vrij op dinsdag 9 mei*MAX3400 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 19:16:
[...]
Dit wordt weer een toppertje... Eerst weer alles zsm uitspelen natuurlijk en daarna heeeeerlijk bepaalde banen / records proberen aan te vallen of gewoonweg kijken hoe hard je je auto kan crashen.
Dat word dinsdagavond dus racen?
Gamertag: timmie271
Ik ga het proberen maar die week ligt mijn hele begane grond in de verbouwing dus de One zal waarschijnlijk ergens boven moeten worden aangesloten. Headset ligt ook nog in een verhuisdoos ofzotimmie271 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 19:31:
[...]
*maakt alvast tijd vrij op dinsdag 9 mei*
Timing! Hier precies hetzelfde. We beginnen aankomende zondag en duurt zeker tot en met 17 mei.MAX3400 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 09:53:
[...]
Ik ga het proberen maar die week ligt mijn hele begane grond in de verbouwing dus de One zal waarschijnlijk ergens boven moeten worden aangesloten. Headset ligt ook nog in een verhuisdoos ofzo
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Gelukkig hoef ik niets zelf te doen maar de stucadoors. Maar inderdaad timing is bagger. Ach, hadden we maar een vak moeten leren; dan was een game-failover-plekje geen issue geweest.JSchut schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 10:20:
[...]
Timing! Hier precies hetzelfde. We beginnen aankomende zondag en duurt zeker tot en met 17 mei.

Haha. Enige wat ik hier doe is de schouw slopen. Rest doen stucadoors en de vloerenboerMAX3400 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 10:22:
[...]
Gelukkig hoef ik niets zelf te doen maar de stucadoors. Maar inderdaad timing is bagger. Ach, hadden we maar een vak moeten leren; dan was een game-failover-plekje geen issue geweest.
Op de slaapkamer gamen op een stuk kleinere tv ga ik maar niet eens proberen.
Succes met de verbouwing!
[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 28-04-2017 10:24 ]
Dat is wel de bedoeling, mits er niets tussenkomt.timmie271 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 19:31:
[...]
*maakt alvast tijd vrij op dinsdag 9 mei*
Het is wel een gewaagde expansion en als je op het officiele FH3 forum kijkt is er een behoorlijke tweedeling, maar het lijkt erop dat de meerderheid deze zet van T10/ PG wel kan waarderen.
Ik ga het 9 mei wel zien wat ik ervan ga vinden, waarschijnlijk ga ik me er prima mee vermaken
Dat word vervroegd uitpakkenMAX3400 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 09:53:
[...]
Ik ga het proberen maar die week ligt mijn hele begane grond in de verbouwing dus de One zal waarschijnlijk ergens boven moeten worden aangesloten. Headset ligt ook nog in een verhuisdoos ofzo
al verhuisd?
Is weer es compleet wat anders dan een normaal eilandskreppiedoe schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 18:43:
[...]
Dat is wel de bedoeling, mits er niets tussenkomt.
Het is wel een gewaagde expansion en als je op het officiele FH3 forum kijkt is er een behoorlijke tweedeling, maar het lijkt erop dat de meerderheid deze zet van T10/ PG wel kan waarderen.
Ik ga het 9 mei wel zien wat ik ervan ga vinden, waarschijnlijk ga ik me er prima mee vermaken.
De hotwheels expansion is morgen te spelen vanaf 19.00. Zag het net voorbijkomen op de chat tijdens de livestream.
Weinig gameplay tot nu toe, het lijkt meer op een hot wheels commercial.
[ Voor 25% gewijzigd door skreppiedoe op 08-05-2017 22:32 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ben toch pas 6 uur thuis en dan nog eten dus komt mij mooi uitskreppiedoe schreef op maandag 8 mei 2017 @ 22:27:
[...]
De hotwheels expansion is morgen te spelen vanaf 19.00. Zag het net voorbijkomen op de chat tijdens de livestream.
Weinig gameplay tot nu toe, het lijkt meer op een hot wheels commercial.
Ik heb nog geen filmpjes gezien oid. Maar bedoel je de autos van hot wheels naar forza 6? Want dat er geen normale tracks zitten in FH3 mis ik helemaal niet daar heb forza 5 en 6 wel voorSinergyX schreef op maandag 8 mei 2017 @ 22:34:
Toch jammer dat ze die auto's niet meer in Forza 6 gooien, echt baan racen heb je niet echt in FH3, begon ik wel al snel te missen.
Bedoel alle nieuwe carpacks die bij FH3 zijn uitgekomen, hotwheels ook binnenkort, gezien ze nagenoeg dezelfde engine hebben, hadden ze die toch ook nog even voor FH3 kunnen uitbrengen?timmie271 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 23:00:
[...]
Ben toch pas 6 uur thuis en dan nog eten dus komt mij mooi uit
[...]
Ik heb nog geen filmpjes gezien oid. Maar bedoel je de autos van hot wheels naar forza 6? Want dat er geen normale tracks zitten in FH3 mis ik helemaal niet daar heb forza 5 en 6 wel voor
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je bedoelt gewoon zoveel mogelijk de auto's gelijk trekken tussen de 2 games? Had van mij ook wel gemogenSinergyX schreef op maandag 8 mei 2017 @ 23:06:
[...]
Bedoel alle nieuwe carpacks die bij FH3 zijn uitgekomen, hotwheels ook binnenkort, gezien ze nagenoeg dezelfde engine hebben, hadden ze die toch ook nog even voor FH3 kunnen uitbrengen?
Er zitten wel een aantal "echte" raceauto's vanuit FM6 in FH3. En juist die auto's gebruik ik nooit. Past niet in de game.SinergyX schreef op maandag 8 mei 2017 @ 23:06:
[...]
Bedoel alle nieuwe carpacks die bij FH3 zijn uitgekomen, hotwheels ook binnenkort, gezien ze nagenoeg dezelfde engine hebben, hadden ze die toch ook nog even voor FH3 kunnen uitbrengen?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik had ook meer het idee dat ze die enkel toegevoegd hebben als eerste DLC pack, omdat ze inspiratieloos waren en nog een aantal 3D-models hadden van FM6.Rossi46 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:49:
[...]
Er zitten wel een aantal "echte" raceauto's vanuit FM6 in FH3. En juist die auto's gebruik ik nooit. Past niet in de game.
Respect to the man in the icecream van!
Had een typo, bedoel dus FH3 DLC ook naar FM6 te gooien.Rossi46 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:49:
[...]
Er zitten wel een aantal "echte" raceauto's vanuit FM6 in FH3. En juist die auto's gebruik ik nooit. Past niet in de game.
Kan vanavond vanaf 19.00 pas.Joshua... schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:03:
Heeft iemand Hot Wheels al gespeeld? wat zijn de ervaringen?
Respect to the man in the icecream van!
Jammer genoeg mag ik met dr DLC niet een dag eerder beginnen
Aan het installeren
[ Voor 5% gewijzigd door timmie271 op 09-05-2017 19:04 ]
Update: na 45 min eindelijk binnen, de snelheid zakte regelmatig zelfs onder de 1MB/s.

[ Voor 25% gewijzigd door skreppiedoe op 09-05-2017 19:44 ]
https://www.forzamotorspo.../fh3_hot_wheels_available
PC Update Improvements
Alongside the release of the Forza Horizon 3 Hot Wheels expansion we are pleased to announce numerous critical improvements included in the Windows 10 PC version of the game. These improvements are included in today’s automatic update, and do not require the Hot Wheels expansion to take advantage of.
Expanded Driving Wheel Support
With the most recent update of Windows 10, Windows Creators Edition, we have expanded our list of officially supported steering wheels for PC. The full list of newly supported wheels:
· Logitech Driving Force GT
· Logitech MOMO Force Feedback Racing Wheel
· Logitech G920
· Logitech G29
· Logitech G25
· Logitech G27
· Fanatec ClubSport Wheel Base V1
· Fanatec CSV2
· Fanatec CSR
· Thrustmaster TS-PC
· Thrustmaster T150
· Thrustmaster T500 RS
· Thrustmaster TMX V1
· Thrustmaster TMX V2
· Thrustmaster T300RS
· Thrustmaster TX 458 Edition
· Thrustmaster TX 599 Edition
· Thrustmaster TX Leather Edition
· Thrustmaster TX F1 Edition
· Thrustmaster TX GTE Edition
· Thrustmaster RGT
Improved CPU Performance
We have observed that a large portion of players are CPU limited when trying to run Forza Horizon 3 at high frame rates, including locked 60 FPS and unlocked. By analyzing telemetry, we have developed targeted optimizations for this group of affected players by increasing the number of concurrent threads used by the render architecture. We have taken further advantage of DX12 capabilities to allow the visuals to be processed out of order during the frame, in order to reduce synchronization stalls and decrease CPU execution duration. These changes result in a significant CPU performance gain on High or Ultra settings when running on PCs of Recommended spec or better.
Updated Thread Model
We have updated our threading affinity model to make better use of all available cores. Along with this change, we have added a new graphics option to disable the new model, should you prefer. This option can be found in the Video Settings menu under “Threaded Optimization”.
More Graphical Options
We have also added some additional graphical options to improve framerate for those playing on lower specification PCs. These include:
· Dynamic Geometry Quality now has a Very Low option
· World Car Level of Detail now has a Very Low option
These are combined with some existing options to create a new “Very Low” preset that can be used with dynamic optimization.
Additionally, all options have had their descriptions updated to include information on how each setting affects the CPU performance, GPU performance, and available VRAM, so that players can better understand the performance impact that tweaking each setting will have.
Updated Minimum Specification
Along with the performance improvements coming with this release, we are lowering the minimum specification to reduce the CPU requirement and the NVIDIA GPU requirement.
Minimum Specification
CPU
i3-4170 @ 3.7Ghz
GPU
NVIDIA GT 740 | AMD R7 250x
VRAM
2GB GDDR5
RAM
8GB
Hard Drive Type
HDD
Resolution
1280 x 720
[ Voor 89% gewijzigd door v8power67 op 09-05-2017 20:27 ]
Binnenkort eens wat tijd in steken.
[ Voor 14% gewijzigd door Tortelli op 09-05-2017 22:45 ]
Ja ik verbaas me over de verbetering ik ben van 67 naar 90 fps gegaan buiten surfer paradise en de drops naar 45 in Surfer's paradise zijn weg en zit daar nu rond de 65 70 fps., Dit is met een 4690 en 1070 kaart met 16 gb ram. Resollutie van 1440p. Alle settings op ultra behalve 2 die betrekking hebben op de kwaliteit van de omgeving die staan op high.v8power67 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 20:26:
Lees enkele positieve reacties op neogaf over dat de nieuwe patch op pc best wat performance heeft vrijgemaakt.
[...]
Je zou haast denken dat het niet alleen in optimalisatie kan zitten want zoveel frames meer dan hebben ze bij de originele release toch echt lopen slapen of DX 12 kost heel veel performance als het niet goed geimplementeerd wordt.
Dit is makkelijk te implementeren lijkt me gezien het feit dat de Xbox versie dit wel heeft.
Pc versie is echt een achtergesteld product. Beetje jammer weer.
Ik zou ook erg graag HDR in de PC versie willen, maar dat zal ook wel weer een paar maanden duren.
Steam/XBL: Avioto
Ook hier een flinke verbetering ten opzichte van eerdere patches. Nu gewoon 4K + 60FPS @Surfers Paradise.v8power67 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 20:26:
Lees enkele positieve reacties op neogaf over dat de nieuwe patch op pc best wat performance heeft vrijgemaakt.
[...]
Erna opnieuw gedownload.
Nu bij opstarten de aangeraden settings gedaan. (High).
En draai tussen de 60-90fps op 1920x1200.
Op systeem in mijn sig.
Maar toch de eerste keer laden duurde gruwelijk lang...
Alsnog maar een cpu load van 45% max... (6cores 12 threads). Gpu load is 100%.
[ Voor 13% gewijzigd door v8power67 op 10-05-2017 15:48 ]
Het draait inderdaad een heel stuk fijner, maar blijf ook nog altijd random crashen. Eigenlijk al sinds november vorig jaar ofzo.... Heeft volgens mij 1 patch normaal gewerkt hier.TetPr87 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 22:16:
De FPS is behoorlijk verbeterd met de recente update maar het blijft ongelooflijk dat het spel nog regelmatig last heeft van random crashes naar desktop.
Drop amper onder de 100 FPS, al is dit niet helemaal eerlijk met een 1080 Ti
(speel op 1440p, maar die stomme Windows app captured max op 1080p?)
[ Voor 21% gewijzigd door Tortelli op 10-05-2017 22:58 ]
Ziet er vermakelijk uit! zo racen!Tortelli schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 22:57:
[video]
Drop amper onder de 100 FPS, al is dit niet helemaal eerlijk met een 1080 Ti.
Hehe leuk...lijkt een beetje op Trackmania...Tortelli schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 22:57:
[video]
Drop amper onder de 100 FPS, al is dit niet helemaal eerlijk met een 1080 Ti.
Lijkt het ook wel een beetje op, deze uitbreiding vraagt wel om de snellere auto's imo. Beetje driften en zeer hard gaan is toch het leukste.Winkiller schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:40:
[...]
Hehe leuk...lijkt een beetje op Trackmania...
Ik heb ook wat van die chrashes gehad.TetPr87 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 00:29:
Wat crasht het spel vaak sinds de laatste update... Nou heb ik altijd wel last gehad van crash to desktop met dit spel maar nu is het vrijwel onspeelbaar geworden. Nog meer mensen last van?
Letterlijk elke keer als ik de game start krijg ik wel een crash. Soms na paar minuten, soms pas na na 2 online xp championships. Geen touw aan vast te knopen, wel weet ik dat het echt behoorlijk irritant begint te worden. Had er voor de update ook al last van maar nu kan ik spel niet eens uit mijzelf sluiten als ik uitgeraced ben, want die kans krijg ik niet eens.TetPr87 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 00:29:
Wat crasht het spel vaak sinds de laatste update... Nou heb ik altijd wel last gehad van crash to desktop met dit spel maar nu is het vrijwel onspeelbaar geworden. Nog meer mensen last van?

Niets...
Groove had bij op dag 1 al issues vooral networking. Constant geen verbinding ondanks een 100% werkend LAN.Ahrnuld schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 19:51:
Heb ook een tijd last gehad van crashes, uiteindelijk niet meer sinds ik mn custom groove playlist uit heb gezet.
Was leuk bedacht maar nooit gebruikt
Waar ik overigens wel vrolijk van wordt is de hoge frame rates die ik eindelijk haal sinds een paar updates terug!
[ Voor 20% gewijzigd door Shoarma kip op 28-05-2017 15:15 ]
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
Ja de performance is wel beter geworden, alleen heb ik er niet zo heel veel aan...Shoarma kip schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:10:
Mja, ik probeer de laatste week ook weer een beetje te spelen. Als het laadscherm niet op standje oneindig blijft staan (Synchronizing A.I.) dan knalt hij zonder enige foutmelding naar de desktop. Ik word er niet echt vrolijk van...
Waar ik overigens wel vrolijk van wordt is de hoge frame rates die ik eindelijk haal sinds een paar updates terug!
Heb het gevoel hoe meer fps ik heb des te sneller mijn game crashed. Speel nu met een 72fps cap op medium, zo kan ik met geluk nog een hele XP championship uitspelen, alhoewel dat ook zeker geen garantie is.
Inmiddels ook al contact gehad met xbox en microsoft support en zoals gewoonlijk heb je er werkelijk geen ene reet aan. Standaard vragen waar je geen fluit mee op schiet. Xbox support maakte het zelfs zo bont of ik de game op een andere PC kon proberen. Aangegeven dat het niet mogelijk is ivm sterkte van de andere PCs in huis. Bleven erop doorhameren, wat verwachten ze nou dat ik even een nieuw systeem ga kopen? Vervolgens vragen ze van of het mogelijk is dat ik een account krijg van iemand anders om mee te proberen (m.a.w ze adviseren dus om een vriend/in te vragen naar zijn/haar username en wachtwoord...

Al met al 12 berichten verder en gene heeft eindelijk door dat het geen enkele nut heeft en schakelt me door naar Microsoft. Die heeft via rdp meegekeken en eventlogs gecheckt en devicemanager.. Uitslag: Geen vreemde dingen gevonden, windows/drivers allemaal up2date, m.a.w. geen idee en daar moet je het verder mee doen.
Denk ook niet dat mijn systeem het probleem is maar gewoon de game zelf. Ik heb sinds de 3e ofo 3e patch van FH3 gewoon niet meer kunnen spelen zonder dat deze game eruit random uit vliegt.Er zijn zoveel andere mensen op Forza forum en reddit die erover klagen en buiten dat werkt elke andere game hier op minimaal op ultra@100fps+ 99% van de tijd.
Ben trouwens ook de crashdumps aan het saven, het is jammer dat de rest er niet meer bij staat ivm reinstall van Windows 10 week of 2 terug (en ergens wil ik het ook helemaal niet weten hoe vaak ik gecrashed ben
Maar het mapje tikt inmiddels bijna de 700MB aan met alleen maar crashdumps van Forza a ~25MB per stuk en dat van de laatste 2 weken. Ook al aangeboden aan T10/MSstudios, of ze er wat mee doen is het tweede.

Veel performance problemen, stuur, fbb werkt allemaal niet zo goed.
Maar support van Microsoft heb ik alleen maar goede ervaring gehad (1ste poging)
Ik vertelde dat ik veel last heb van performance enzo en dat ik refund wilde. ze vroeg wat basisvraagjes en ik zei erop onmiddellijk dat ik in IT sector werk en dat ik wel weet waarover ik heb en wat het probleem is. Ze vertelde dan is goed, ik zal je doorsturen naar refund support zoiets en ik heb binnen paar dagen geld teruggekregen (paypal).
Dat was wel 8 maanden geleden, nu lees ik wel overal dat performance veel verbeterd en het kietelt mij wel beetje om opnieuw te proberen maar ik las dat ze demo versie ook gingen updaten maar denk dat het nog niet gebeurt is dus wacht ik daarop nog wel even.
Xant0r schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:48:
[...]
Ja de performance is wel beter geworden, alleen heb ik er niet zo heel veel aan...
Heb het gevoel hoe meer fps ik heb des te sneller mijn game crashed. Speel nu met een 72fps cap op medium, zo kan ik met geluk nog een hele XP championship uitspelen, alhoewel dat ook zeker geen garantie is.![]()
Inmiddels ook al contact gehad met xbox en microsoft support en zoals gewoonlijk heb je er werkelijk geen ene reet aan. Standaard vragen waar je geen fluit mee op schiet. Xbox support maakte het zelfs zo bont of ik de game op een andere PC kon proberen. Aangegeven dat het niet mogelijk is ivm sterkte van de andere PCs in huis. Bleven erop doorhameren, wat verwachten ze nou dat ik even een nieuw systeem ga kopen? Vervolgens vragen ze van of het mogelijk is dat ik een account krijg van iemand anders om mee te proberen (m.a.w ze adviseren dus om een vriend/in te vragen naar zijn/haar username en wachtwoord.... Wederom aangegeven dat dit niet mogelijk is en al helemaal geen optie vind ivm stukje privacy. Vraag ik naar een test account of als ik de game koop om te testen of ik dan een refund krijg? Geen antwoord. Ze wilden dus min of meer gewoon dat ik op mijn pc opnieuw probeerde met een andere MS/Xbox account en/of savegame, maar daarin niet willen helpen. Ik heb tevens geen console, dus dat was ook geen optie.
Al met al 12 berichten verder en gene heeft eindelijk door dat het geen enkele nut heeft en schakelt me door naar Microsoft. Die heeft via rdp meegekeken en eventlogs gecheckt en devicemanager.. Uitslag: Geen vreemde dingen gevonden, windows/drivers allemaal up2date, m.a.w. geen idee en daar moet je het verder mee doen.
Denk ook niet dat mijn systeem het probleem is maar gewoon de game zelf. Ik heb sinds de 3e ofo 3e patch van FH3 gewoon niet meer kunnen spelen zonder dat deze game eruit random uit vliegt.Er zijn zoveel andere mensen op Forza forum en reddit die erover klagen en buiten dat werkt elke andere game hier op minimaal op ultra@100fps+ 99% van de tijd.
Ben trouwens ook de crashdumps aan het saven, het is jammer dat de rest er niet meer bij staat ivm reinstall van Windows 10 week of 2 terug (en ergens wil ik het ook helemaal niet weten hoe vaak ik gecrashed ben).
Maar het mapje tikt inmiddels bijna de 700MB aan met alleen maar crashdumps van Forza a ~25MB per stuk en dat van de laatste 2 weken. Ook al aangeboden aan T10/MSstudios, of ze er wat mee doen is het tweede.
Hier zit wel wat in. Ik heb ook al een tijdje het vermoeden dat als ik met 60FPS speel vaker crash als dat op 30FPS cap.Xant0r schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:48:
[...]
Heb het gevoel hoe meer fps ik heb des te sneller mijn game crashed.
Ik twijfel tussen de standaard en de ultimate (de deluxe sowieso niet, omdat ik dan beter ineens voor de ultimate kan gaan).
Ik heb de car list van de standaard bekeken en deze lijkt me al goed genoeg, de extra auto's in de ultimate zeggen me niet zoveel, dus denk ik dat de keuze snel gemaakt is tenzij ik iets serieus mis met de ultimate version?
Kan dit spel ook offline gespeeld worden? Ik ben niet zo voor multiplayer.
Hoeveel uur ben je hier zoet mee? Ik heb vroeger Test Drive Unlimited kapot gespeeld, elke weg afrijden zodat het blauw lijntje tevoorschijn kwam. Ik geloof dat dit ook in FH3 zit? Ga ik met dit spel datzelfde gevoel krijgen als toen met TDU?
Je kan voor de standaard versie gaan en evt de VIP pass los erbij kopen( oa dubbele credits bij de wheelspins). En ja deze game kun je prima offline spelen, je kan zelf instellen of er andere spelers in jouw "sessie" kunnen joinen.RestUnknown schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:02:
Ik ben aan het denken om deze game te kopen. Maar enkele vraagjes.
Ik twijfel tussen de standaard en de ultimate (de deluxe sowieso niet, omdat ik dan beter ineens voor de ultimate kan gaan).
Ik heb de car list van de standaard bekeken en deze lijkt me al goed genoeg, de extra auto's in de ultimate zeggen me niet zoveel, dus denk ik dat de keuze snel gemaakt is tenzij ik iets serieus mis met de ultimate version?
Kan dit spel ook offline gespeeld worden? Ik ben niet zo voor multiplayer.
Hoeveel uur ben je hier zoet mee? Ik heb vroeger Test Drive Unlimited kapot gespeeld, elke weg afrijden zodat het blauw lijntje tevoorschijn kwam. Ik geloof dat dit ook in FH3 zit? Ga ik met dit spel datzelfde gevoel krijgen als toen met TDU?
Persoonlijk vind ik deze game veel leuker dan TDU, ik heb er zo'n 147 uur inzitten dus je kan wel vooruit als je hem besluit te kopen.
Echt nodig is het natuurlijk niet, maar voor sommige wagens moet je idd wel heel veel rijden voor je de benodigde credits bij elkaar hebt.RestUnknown schreef op maandag 12 juni 2017 @ 17:14:
Is die VIP nodig? Of bouwen die credits zo traag op dat je eigenlijk 'gedwongen' wordt om het te kopen omdat je anders uuuren moet spelen voor je een nieuwe wagen kan kopen? (i.e. The Crew, Real Racing 3,...)
Bedankt!
Moet je doen; weet je zeker dat je de komende 30 jaar een ban hebt voor alle Turn10 gamesRestUnknown schreef op maandag 12 juni 2017 @ 17:45:
Blijkbaar zijn er wel trainers te vinden die je credits kunnen geven. Zoals gezegd speel ik het toch enkel offline en dan maakt het niet uit.
Bedankt!

/edit: was net een reply aan het posten hoe je best makkelijk veel geld kon krijgen in het spel; blijkbaar niet nodig dus.
[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 12-06-2017 17:48 ]
Krijg je daar een ban voor als je dat enkel offline en dus singleplayer gebruikt? Is totaal ook mijn bedoeling niet om zoiets online te gebruiken als ik het dan toch online zou spelen.MAX3400 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 17:47:
[...]
Moet je doen; weet je zeker dat je de komende 30 jaar een ban hebt voor alle Turn10 games![]()
![]()
/edit: was net een reply aan het posten hoe je best makkelijk veel geld kon krijgen in het spel; blijkbaar niet nodig dus.
Die reply mag je altijd posten hoor, ik doe alles ook liever zonder cheats, maar ik ga geen 10u spelen om die ene auto te kunnen kopen om dan weer 10u te spelen voor de volgende.
Voorbeeld: Kijk maar eens op mijn videos op Xbox Live; heb vorig jaar een video gepost waar ik na 2.5 uur racen 2.5 miljoen kreeg en 20 levels up (wat weer 20 kansen op geld en auto's opleverse). Ik ben trouwens wel VIP in het spel.
Bans werden op day1 al uitgedeeld; zoek de posts er maar op na op de betreffende forums.
[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 12-06-2017 18:24 ]
Heb hem meteen gekocht, want zo'n deal moet en kun je niet laten liggen! Heb nu voor zo'n € 40,- DLC voor de prijs van € 17,49.
Met dank aan @exactor it voor de gouden tip!
Zat ik al tijdje op te wachten, goeie tip van beide. ThanksYonix schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:24:
Expansion Pass voor Forza Horizon 3 is nu te krijgen in de store met 50% korting voor gamers met Xbox Gold.
Heb hem meteen gekocht, want zo'n deal moet en kun je niet laten liggen! Heb nu voor zo'n € 40,- DLC voor de prijs van € 17,49.Kan ik nu eindelijk met mijn Hot Wheels crossen door de sneeuw.
![]()
Ach zal later ook nog wel komen.
Dat had ik ook idd. Heb Blizzard Mountain los gekocht en nu moet je voor Hot Wheels meer betalen dan de expansion pass. Heel apart.Finraziel schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 07:11:
Jammer dat de DLC niet los in de sale is... Voelt toch als een lichte fu naar mensen die de eerste al hebben...
Ach zal later ook nog wel komen.
Blizzard Mountain was ook los in Deals with Gold te koop, ik heb 'm destijds gekocht.JSchut schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 08:38:
[...]
Dat had ik ook idd. Heb Blizzard Mountain los gekocht en nu moet je voor Hot Wheels meer betalen dan de expansion pass. Heel apart.
Nog een maandje of 2 geduld, denk ik, was toen ook een paar maanden na intro van die DLC.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Fack... net 2dagen eerder full price de hotwheels dlc gehaald:SYonix schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:24:
Expansion Pass voor Forza Horizon 3 is nu te krijgen in de store met 50% korting voor gamers met Xbox Gold.
Heb hem meteen gekocht, want zo'n deal moet en kun je niet laten liggen! Heb nu voor zo'n € 40,- DLC voor de prijs van € 17,49.Kan ik nu eindelijk met mijn Hot Wheels crossen door de sneeuw.
![]()
Ja klopt idd ik kocht hem 1-2 weken voor de 50% discount. Ben momenteel toch niet bezig met FH3 dus heb de tijddodge_911 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:45:
[...]
Blizzard Mountain was ook los in Deals with Gold te koop, ik heb 'm destijds gekocht.
Nog een maandje of 2 geduld, denk ik, was toen ook een paar maanden na intro van die DLC.
Ach joh ik heb gewoon 7-8 maanden moeten wachten om het te kunnen spelen en vervolgens zijn de achievements brak in co-op play waardoor @MAX3400 en ik het los van elkaar hebben moeten spelen in plaats van samen.... Uiteraard daarna nog wel samen gespeeld toen we hem op 100% hadden.. Maar was wel erg zuur...mfneed schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:03:
[...]
Fack... net 2dagen eerder full price de hotwheels dlc gehaald:S
Ik heb er meer ergernis mee dan plezier. Problemen met frame drops, crashed om de haver klap. Ik kan niet eens normaal een race doen zonder dat hij gaat crashen, om nog maar te zwijgen dat je dan maar op 30FPS moet spelen yeah rightmfneed schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:32:
Iets gebeurd met een update of zo? of Nvidia update brak? gister spel aangehad, 0,0 problemen. Start ik vandaag de boel op, vraagt die eerst om de presets te veranderen naar medium waar die gister op ultra stonden. Zet ik alles vervolgens op ultra, framedrops en crashes....
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Ja, best vervelend... Draai een GTX1070 met een i5 4460 en 16gb ram... voorheen geen enkel probleem, na de nvidia update weer een drama...MisterJD schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:00:
[...]
Ik heb er meer ergernis mee dan plezier. Problemen met frame drops, crashed om de haver klap. Ik kan niet eens normaal een race doen zonder dat hij gaat crashen, om nog maar te zwijgen dat je dan maar op 30FPS moet spelen yeah right.
En mag ik even zeggen dat ik mij onwijs vermaak met Blizzard Mountain? Had niet gedacht dat crossen in de sneeuw zo bevredigend kon zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Yonix op 16-06-2017 12:54 ]
Nu wil ik verder doen, maar dat is dus niet gesaved geweest. Ik kan nog wel een vorige save laden van enkele dagen geleden, maar ben dus wel wat progress kwijt.
BE-LA-CHE-LIJK
Update: na een synchronisatie ben ik dus alles kwijt en kan ik vanaf nul beginnen. Wat een gezever. En hier heb ik 70 euro voor betaald...
[ Voor 16% gewijzigd door RestUnknown op 26-06-2017 21:29 ]
Dit probleem zelf ook al eens een keer gehad, toen mij werd aangeraden door Microsoft om mijn settings en lokale data te resetten (ivm alle crashes en dergelijke waar ik toen last van had). Vervolgens moest ik mijn cloud save downloaden, iets wat voor één of andere reden langer dan 30 minuten duurde en als ik via broncontrole keek ging het echt met een paar bytes per secondeRestUnknown schreef op maandag 26 juni 2017 @ 21:15:
Even een ergernis. Ik heb het gehad met het feit dat alles online is, zelfs singeplayer. Daarstraks wat zitten spelen maar had blijkbaar wat connectieproblemen, dus ik speel verder offline.
Nu wil ik verder doen, maar dat is dus niet gesaved geweest. Ik kan nog wel een vorige save laden van enkele dagen geleden, maar ben dus wel wat progress kwijt.
BE-LA-CHE-LIJK
Update: na een synchronisatie ben ik dus alles kwijt en kan ik vanaf nul beginnen. Wat een gezever. En hier heb ik 70 euro voor betaald...

Op advies maar laten draaien en zelf wat eten gaan maken, toen ik terug kwam was het klaar met downloaden alleen was het zo goed als lege save

Ja FH3 heeft de nodige frustratie met zich mee gebracht de laatste maanden. Nu sinds de laatste update lijkt het hier eindelijk weer normaal te draaien. Of dat met de update zelf te maken heeft of dat ik nu in 4K speel en me systeem ultiem belast op een locked fps van 72.......joost mag het weten. Weet in elk geval wel dat ik als ik met 100+ fps op 1080p speel de hele game op gegeven moment gewoon inkakt en crashed bij de eerste opkomende fps fluctatie.
Overigens laatst ook die dlc pass gehaald met gold korting. Leuke toevoegingen aangezien ik de vanilla map inmiddels wel per millimeter uit me hoofd weet. Wel heb ik het idee dat niemand de DLCs online speelt, zelf in Hot Wheels heb ik problemen om een lobby te vinden. Soms join ik er 1 met 3 man erin, en soms maakt ie een nieuwe aan waar ik zelf alleen in zit. Crossplay ook gewoon enabled.
Kon wel nog steeds rewinden, maar moest dit om de 30seconden doen..
Dynamic Optimization opgezet en lijkt inderdaad wel beter. Maar nog steeds FPS stutters.
Ook begonnen aan Forza 6 van de week maar dat vind ik toch wel een tegenvaller.
In de tussentijd zijn er enkele nieuwe features en extra's toegevoegd zag ik, waaronder nieuwe barnfinds
Wat ik wel apart blijf vinden zijn de drivatars van medetweakers. Ik ben een beetje bezig om alle 63 championships af te ronden en heb, om het soepel te laten verlopen, de AI op het één na makkelijkste niveau gezet.
Ik blijf de AI zo mooi voor en hou ik het tempo er lekker in, échter:
De drivatars van enkele GoT-leden zijn zo belachelijk snel dat ik ze, zelfs als ik voluit rij, niet bij kan houden.
Terwijl het drivatar niveau op standje ultramakkelijk staat. Beetje jammer dit.
Maar wat blijft het een ontzettend toffe game!
Wat dan wel grappig is: ik sta eerste van alle 430 GoT leden bij één van de danger signs
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 17-07-2017 11:12 ]
Dat gezegd hebbende, het is ook al meer dan een maand geleden dat ik FH3 opgestart heb, wordt weer eens tijd...
Hoewel grafisch en de besturing ouderwets top is, blijf ik het ruk vinden dat ze in FH3 aan de verkeerde andere kant van de weg rijden.
Dat is niet stiekem aan te passen???
Gewoon de hele tijd spookrijden is de oplossing hiervoorPdeBie schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:01:
Gisteren FH3 ook maar weer eens geïnstalleerd, nadat ik mijn Elite controller binnen heb gekregen.
Hoewel grafisch en de besturing ouderwets top is, blijf ik het ruk vinden dat ze in FH3 aan de verkeerde andere kant van de weg rijden.
Dat is niet stiekem aan te passen???
En namens @MAX3400 de groeten uit Spa

Dat is dan een Gillet Vertigo. Ongeveer nog zeldzamer dan de Centenario die er staat.PdeBie schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:41:
Jemig, wat is dat laatste geval???
#spa24h
O, dat is jouw drivatar.timmie271 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:20:
[...]
Gewoon de hele tijd spookrijden is de oplossing hiervoor
Dat zou heel goed kunnen
Welke sign is dat?dvdkiwi schreef op maandag 17 juli 2017 @ 01:11:
Sinds ruim een half jaar Horizon 3 weer eens opgestart
Ook begonnen aan Forza 6 van de week maar dat vind ik toch wel een tegenvaller.
In de tussentijd zijn er enkele nieuwe features en extra's toegevoegd zag ik, waaronder nieuwe barnfinds
Wat ik wel apart blijf vinden zijn de drivatars van medetweakers. Ik ben een beetje bezig om alle 63 championships af te ronden en heb, om het soepel te laten verlopen, de AI op het één na makkelijkste niveau gezet.
Ik blijf de AI zo mooi voor en hou ik het tempo er lekker in, échter:
De drivatars van enkele GoT-leden zijn zo belachelijk snel dat ik ze, zelfs als ik voluit rij, niet bij kan houden.
Terwijl het drivatar niveau op standje ultramakkelijk staat. Beetje jammer dit.
Maar wat blijft het een ontzettend toffe game!
Wat dan wel grappig is: ik sta eerste van alle 430 GoT leden bij één van de danger signs
Ik wil namelijk nog wel eens gewoon een stukje 'cruisen' (lees: rond rijden om een mooie foto spot te vinden), maar rij constant aan de verkeerde kant van de weg.
Daarom dat ik FH2 toch de betere vind.
Went toch vanzelf wel? Ik zat er in het begin ook enorm mee te klooien, maar op den duur weet je niet beter meer.PdeBie schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 16:05:
Ik kan er niet aan wennen in ieder geval dat ze aan de linkerkant rijden. Heel irritant.
Ik wil namelijk nog wel eens gewoon een stukje 'cruisen' (lees: rond rijden om een mooie foto spot te vinden), maar rij constant aan de verkeerde kant van de weg.
Ik blijf het een prachtige casual race game vinden in ieder geval
Ook even moeten wennen aan het links rijden maar op een gegeven moment weet je niet beter.
Ik hoop alleen nog op een Hotwheels korting
Euhm... eentje ergens bij het vliegveld in het noordwesten geloof ik.
[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 27-07-2017 16:08 ]
Ik rij op beide weghelften en ga wel opzij als er wat aankomtPdeBie schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 16:05:
Ik kan er niet aan wennen in ieder geval dat ze aan de linkerkant rijden. Heel irritant.

Al een week in het spel